Beoordelingen over ibis Hotel Brussels Airport 3-sterren

Bessenveldstraat 17, 1831 Diegem, België

#13 van de 13 hotels in Diegem

Het was een leuk verblijf, ideaal voor een kort weekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne in de kamer (badkamer) kan iets netter. Extra kosten voor de parking stond niet op de website aangegeven. 17 euro extra kosten vind ik veel. De parking mag en kan zeker gratis!

Het ontbijt was heerlijk, ruime keuze!

Personeel heel onvriendelijk in Ibis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel heel onvriendelijk in Ibis. Geboekt in het gewone Ibis en blijkbaar was daar alles vol en daarom omgeboekt naar Ibis Budget, waar de man aan receptie wel behulpzaam was. Dame in Ibis beweerde nog dat ze die dag 3 maal hadden gebeld om mij te kunnen bereiken want klinklare onzin was.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Kamer ok. De rest niet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel kent geen nederlands niet aan de telefoon en niet in hotel. Het ontbijt kost 15 € per persoon.kan veel veel beter. Konden ons geen faktuur afleveren, dus weten wij niet wat onze afrekening is.

De nieuwe bedden en verhoogd wc.ppp

Hotel gaat achteruit

Shuttle service stopt bij ibis budget. Kamer kan schoner. Spinwebben vieze vloer Personeel was spelletjes aan het spelen en 1 medewerker was niet zo vrolijk achter de balie. Paar jaar terug was het netjes nu niet echt meer.

Restaurant is goed, vriendelijk personeel

Zeer praktisch gelegen overnachting

Praktisch gelegen om zonder stress de volgende dag naar de luchthaven te gaan. Het personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig. Alle nodige comfort is aanwezig.

Basic
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Luchthavenshuttle gecombineerd met andere hotels volgens een dienstregeling, waardoor je soms lang moet wachten. Restaurantfaciliteiten zijn wel erg basic.

Ligging ten opzichte van luchthaven

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Wij hebben een nacht in dit hotel doorgebracht omdat wij de...

Wij hebben een nacht in dit hotel doorgebracht omdat wij de dag daarop, reeds om 7:30 uur in Zaventem aanwezig moesten zijn. Belangrijke groepsreis. De shuttle werkte perfect.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Zeer praktisch en voldoende. Kamer zeer goed op geluid installaties op het dak na.

Shuttlebus is slecht aangeduid in zaventem. Wij stonden met meerdere personen te kijken in de richting waar wij hem verwachtten terwijl hij ondertussen achter ons was komen staan. Volledig onlogisch tov het aanduidingspaneel. Avondsnack was niet mogelijk. Je bent verplicht om een avondmaal te nemen. Niet veel zaaks..Sandwich of croque kan maar na 10 pm als resto gesloten wordt. Werd ons nogal onvriendelijk meegedeeld door personeel van bar. Geluid van de air co installatie op het dak is vreselijk. Wij zaten op de hoogste verdieping.

Ontbijt zeer goed. Shuttle bus uitstekend.

een hotel goed voor één nacht

het restaurant zou meer keuze moeten hebben op zijn kaart, wat wij besteld hebben was niet meer in voorraad en wij moesten iets anders kiezen. wij gaan gewoonlijk naar schiphol om te vertrekken en daar is het restaurant o.k. veel keuze en alles in voorraad

de kamer was proper en een goed bed, gezien wij zeer vroeg vertrokken hebben wij geen ontbijt genomen. inchecken zeer vlot alsook het uitchecken.

Voor een nacht, absoluut niet langer.

Restaurant niet geopend, kon alleen bij de bar eten bestellen met een zeer gelimiteerde kaart. Kamers zeer gehorig (ventilatiesysteem) en klein. Hotel verouderd.

Gratis luchthavenshuttle. Dichtbij Brussels Airport.

viel ons tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kleine lettertjes niet gelezen: het restaurant is vrijdag t/m zondag dicht. Jammer als je weekendje weg bent. de omgeving is niet bepaald zo dat je even een eettentje om de hoek hebt. Verder was het echt te warm in slaapkamer 's nachts. De afwasmachines doen hun werk niet goed. Beide keren bij het ontbijt vuile borden, mokken en bestek aangetroffen. Het was een matig verblijf.

bedden goed, ontbijt goed. personeel vriendelijk. parkeerplaats goed. hotel is dicht bij vliegveld.

jammer van het onthaal. kamer en ontbijt prima.

de onvriendelijkheid aan het onthaal. en hop! als een verblijf niet met een glimlach kan starten, en met oprechte vriendelijkheid, dan is de toon helaas al gezet.

vergeleken met een Ibis Budget, biedt een gewone Ibis niet echt meer waar voor je geld. Tenminste, dat is mijn ervaring nu, in Zaventem/Diegem.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Supergehorige kamer, die stonk, badkamer was niet goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Supergehorige kamer, die stonk, badkamer was niet goed schoon, airconditioning kapot, personeel spreekt alleen Spaans/Portugees. In 1 woord: dramatisch (voor heel erg veel geld!)

Ontvangst
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn vrouw heeft per ongeluk haar speciale huidcreme laten liggen in de douche. Ze heeft de volgende dag gebeld en de receptie ging ook gelijk kijken maar gaf aan dat het er niet meer lag. Dat lijkt mij logisch, want volgens mij komt de schoonmaak dienst als eerste op de kamer!

Ontvangst

Kon beter...

Helaas was het restaurant niet beschikbaar, dus een lekkere maaltijd zat er helaas niet in. Als dat bij boeking bekend zou zijn, had ik dit hotel NIET geboekt! Op de kamer ontbrak iets van een klokje i.c. tijdaanduiding. Dat zou wel prettig zijn geweest.

Prima hotel + kamer, net weer wat beter dan IBIS Budget.

Dat ik niet snel nog een keer in een Ibis hotel zal verblijven die nacht amper 2 uur geslapen

1) Het geluid van het dicht klappen van de deuren van de overige kamers. 2) Dat een kamer naast ons gewoon toegang heeft tot mijn kamer. Ik lag dus te slapen totdat s, nachts om 02,30 de buurman even mijn kamer binnen stapte. er bleek dus een verbinding te zijn tussen de kamers welke blijkbaar niet op slot zat/kon daarna nog even 30 min naar het gekreun van mijn buurman en buurvrouw liggen luisteren.

Dat het redelijk schoon was.

Ibis

Zeer ontevreden was ok dat de parking om 4uren te moeten staan mij 12 euro word aangerekend ipv 49euro betaalde ik 67euro en vind ok veel voor 4 uren te slapen

Okay als luchthavenhotek

Restaurant;?Beperkte keuze Enkel opgewarmde pastagerechten . Voor kleine eters

Prijs/kwaliteit Bij mooi weer gezellig terras Vroeg rustige aanpalende kamers (met tusdendeur) en gekregen

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Slecht, niet boeken

Slecht engels, kleine kamer! Geen waterkoker of zelfs maar een koelkast. Geen kluisje, geen schoonmaak kitje, erg gehorig! Het is echt alleen om te slapen, verder niks. Matras lag ook niet lekker.

Het personeel was op zich wel vriendelijk. Er was een tv in de kamer

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Was ibis budget de betere keuze geweest?

Gebouw is oud en gedateerd. Ontbijtzaal heeft de aankleding van een voetbalkantine. Bed heeft zijn beste tijd alweer een tijdje gehad. Douche "gordijn" is onvoldoende met een natte vloer als zekerheid. Hele dunne handdoeken. Vriendelijkheid en verstaanbaarheid van personeel is heel wisselend. Bij het inchecken moest ik eerst een paar minuten wachten voordat er überhaupt iemand kwam. Toch vreemd als je om 18:00 uur incheckt. Daarna was de dame redelijk onverstaanbaar. Naast ibis staat ibis budget. Dat is in ieder geval een nieuwer gebouw. Mogelijk was dat gewoon de betere keuze geweest.

Raam in de kamer kan open.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

de uren van gratis shutel met grote lijn bus, waren pas...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat laat door wek dienst.

de uren van gratis shutel met grote lijn bus, waren pas gewijzigd op de luchthaven , er hing een bord met de uurregeling maar deze klopte niet meer.Vanaf nu om de 25min. en 6 hotels tot 23u s avonds

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

reservatie

Ik heb een supplement van 73 € moeten betalen voor de parkeerplaats van mijn wagen voor 1 week daar mijn reservatie door mij verkeerd ingevoerd was ( park-sleep and fly ) Geen leuk begin van de vakantie Voorstel: de site nog eenvoudiger en duidelijker maken

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Shuttle naar het vliegveld.

Geen ontbijt, door te vroeg vertrek. Ongeïnteresserd personeel. Matig restaurant.

Shuttle naar het vliegveld. Redelijke prijs parkeren voor 4 dagen.(€40,-)

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Matig hotel, maar zeer veel nachtlawaai!

Zeer veel nachtlawaai in de gang! Onmogelijk te slapen. Wat de bedoeling was om goed te kunnen slapen dicht bij de luchthaven was een ramp!!

Niks speciaal

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Half tevreden niet al her personeel is vriendelijk. De meneer die mij eerder had geholpen was aardig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er aan de receptie een niet zo erg vriendelijk meneer werkte later in de middag. Toen ik mij heb aangemeld was er een ander jonge man die deed zijn werk heel profecioneel en met vriendelijkheid, maar de oudere meneer die later kwam werken bij de receptie, was niet echt vriendelijk toen ik vragen had en iets wou kopen had ik het gevoel dat die meneer mij met tegen zin heeft geholpen. Ik vond het vreemd dat die meneer zo kort af deed en op een onvriendelijke manier ons te woord stond.

Dat de tussen deuren van de slaapkamers open kon

• Beoordeeld op: 24 november 2016

De man aan receptie vertelde ons dat we via booming meer...

De man aan receptie vertelde ons dat we via booming meer betaald hebben voor de kamer en dat parking ook niet gratis is als je via booking boekt! zuur!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Kon niet meer gebruik maken van parkeren voor vlucht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kon niet meer gebruik maken van parkeren voor vlucht. Op eerder gestuurde email hierover werd niet gereageerd. Parkeerkosten. Niet flexibel. Geen fijn bed.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Vriendelijk personeel.

Kleine kamer en matige badkamer. Wc kapot. Verbleven hier slechts een paar uur ivm nachtvlucht. Daarvoor net afdoende.

Vriendelijk personeel. Snelle pendeldienst naar luchthaven.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed slecht. Geen of vrijwel geen water in de ochtend niet kunnen douchen. kamer niet zo schoon als wat ik verwachten mag. Prijs verhouding > te duur!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Tevreden voor dit doel

De vloerbedekking was vies. Feestende mensen die veel kabaal maakten in de nacht. Ontbijtbuffet was om 700 uur 'à ochtends al ver op

Het ontvangst, alles geregeld en goede uitleg. Dat is fijn na een lange dag werken

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Slechte communicatie en veelste hoge prijzen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van tevoren navraag gedaan omdat we 2,5 week op vakantie gingen en ik graag de auto wilde laten staan. Gevraagd wat de extra kosten waren en kreeg een mail terug dat dit 10 euro extra was. Toen we incheckte moesten we 260 euro betalen voor 1 nacht! Was dus 10 euro per dag. Uiteindelijk lieten ze ons 180 betalen maar voor dat geld had ik me beter naar het vliegveld kunnen laten brengen aangezien het maar een uur rijden was. We hadden een kamer met 2 aparte bedden geboekt maar kregen een 2 persoons bed.

Shuttle service was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Het was een budgethotel. Wij zagen geen verschil met het budget hotel.

Kamers,ontbijt personeel die kan rekenen .Wij kregen 6 euro terug van 50 euro voor ontbijt en verblijftaks voor twee personen met de mededeling dat wij 's morgens de factuur gingen krijgen. Toen zagen wij dat redelijk teveel betaald hadden ,maar eigenlijk niets meer konden zeggen want het was iemand anders bij de uitcheck. Terug een lesje geleerd.

Shutlledienst

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prijs-kwaliteit verhouding

Heb 1 uur gewacht op de shuttle aan de luchthaven en is niet komen opdagen. Een vriendelijke man van een andere hotel-shuttle heeft me naar het hotel gebracht!.

Prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De man aan de balie was nu niet bepaald vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De man aan de balie was nu niet bepaald vriendelijk.. Het aanwijzen van de lift of welke richting we uitmoesten na het krijgen van onze sleutel was er niet bij. Toen bleek dat hij ons de verkeerde kamer had gegeven (we hadden gereserveerd voor 2 éénpersoonsbedden maar hadden een dubbelbed plots gekregen) was er ook geen excusering of wat dan ook.

Goed voor een nacht om volgende ochtend snel op luchthaven...

Duur voor afgeleefde kamers

Goed voor een nacht om volgende ochtend snel op luchthaven te zijn. Shuttle praktisch

Veel te duur voor het gehele verblijf

Personeel onvriendelijk en niet kundig

De uitgang

De stank van de rook in de gang, uitgerookt hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De stank van de rook in de gang, uitgerookt hotel. Op de kamer was het goed te doen

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heel goed.

Het ontbijt super.

Locatie en shuttle dienst.

Locatie en shuttle dienst. Comfortable kamer en stil.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goed hotel voor prijs kwaliteitverhouding.

Restaurant niet open ( 18.30 h)

Goede ligging, geen probleem voor parking wagen.

lekker dicht bij de luchthaven.

alles oke

prima bedden

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De luchthavenshuttle

De luchthavenshuttle

Kort en gezellig.

De vriendelijke ontvangst en nodige info. Daarnaast de eenvoudige maar lekkere snacks.

Slecht bed

Slecht bed

Ibis airport

Receptioniste die geen nodige informatie geeft over het verblijf.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed voor 1 nacht. Erg prijzig!

Prijs /kwaliteit-verhouding.

Voldoende parking

Dat het in een rustige omgeving ligt.

Dat het in een rustige omgeving ligt. En dat je de busshuttel kunt nemen van en naar de airport.

Ideaal als je een vroege vlucht hebt

Niet zo goed geïsoleerd

Gratis shuttlebus. Comfortabele kamer die niet heel groot is, maar alles is aanwezig.

Aangenaam

Kamer was proper

Helaas was het restaurant 's avonds wederom gesloten (21.

Helaas was het restaurant 's avonds wederom gesloten (21.00 uur).

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Zomerverblijf!

Storend lawaai van chauffage

Zeer dicht bij vluegveld

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

betalende parking!

betalende parking!!! dit is ongehoord en staat ook niet vermeld bij de booking!!

aangenaam

Afstand luchthaven

Zeer matig

Duur parkeren €12 Kosten voor hond te hoog €10

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Vermijd ochtend stress in het verkeer naar het vliegveld voor een redelijke prijs

Parking prijs voor een overnachting, toch een beetje duur

Prijs en ligging,

zeer lawaaierige buizen

zeer lawaaierige buizen

• Beoordeeld op: 10 november 2017

goed voor een nacht, dicht bij mijn volgende afspraak

koud zakelijk hotel met kleine onpersoonlijke kamers summier ontbijt

locatie gratis wifi

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Nabij vliegveld

Parkeren duur

Nabij vliegveld

Parking te duur tov boeking

Parking te duur tov boeking

nooit meer ibis. teleurgesteld.

zeer onvriendelijk en defensief onthaal aan de receptie.

Kamer liggingmatig verblijf

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen shuttle in de namiddag voor 18uur. Restaurant niet open.

Lekkere bedden en er was een extra deur in de kamer die je...

Een waterkoker in de kamer had het afgemaakt

Lekkere bedden en er was een extra deur in de kamer die je kon dichtdoen voor geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Voordelig voor een redelijke accomodatie.

De kaart is matig

Voldoende voor de prijs, fijn terras

Prima hotel vlakbij Zaventem

Er gaat maar 1 trein per uur naar Brussel Centraal

Prima hotel als je vroeg op Zaventem moet zijn

Vliegreis

Ideaal voor 1 overnachting net voor of na de vakantie. Gratis shuttlebus naar de luchthaven met halte op 50 meter van het hotel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

GOEDE OPLOSSING ALS MEN VROEG EEN VLUCHT MOET HALEN

NIETS

VLOTTE VERBINDING LUCHTHAVEN - HOTEL EN TERUG MET SHUTTLE DIENST

Kamer in orde, personeel ok, ontbijt ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer in orde, personeel ok, ontbijt ok. Gratis shuttle naar luchthaven.

Er is geen restaurant meer, alleen nog wat snacks...

Er is geen restaurant meer, alleen nog wat snacks verkrijgbaar.

Prima prijs kwaliteitverhouding

prima om te kunnen overnachten voordat je in het vliegtuig stapt, uitstekende prijs kwaliteit verhouding! erg vriendelijk personeel

One night stop !

XXXXX

Geen ontbijt gebruikt

Parking valt nogal duur uit!

Parking valt nogal duur uit!

Niks bijzonders gewoon zoals het moet zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant gesloten en personeel wat alleen maar Frans spreekt. Engels zou toch wel een eerste vereiste moeten zijn.

Ontbijt was goed en de kamer ok