Beoordelingen over ibis Charleroi Centre Gare 3-sterren

Quai Paul Verlaine 12, Charleroi - Centrum, 6000 Charleroi, België

#12 van de 23 hotels in Charleroi

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Voor 1 nacht te doen, maar ik zal hier nooit meer terugkomen.

Haren in de badkamer, de handdoek voor de voeten was nier verschoond. Slappe plastic bekertje in de badkamer, gewikkeld in plastic. Niet bepaald duurzaam. Parking auto €12,50, was niet genoemd in de advertentie. Ontbijt te duur. Ontbijtkamer ongezellig.

Ontbijt was goed.

Prima hotel als de klimaattechniek op orde is.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer (217) achterzijde was helaas niet rustig, door ventilator buiten. De airco met zelfs ook nog de extra ventilator die er was geplaatst konden het niet koel maken in de kamer. Kortom, overal lawaai in een bloedhete kamer, terwijl het toch echt een fris weekend was. In het hotel zijn ze bezig dit euvel te verhelpen. De bedden waren 80 breed en niet 90 - 130 zoals vermeld op jullie website voor dit type kamer. 😉

Praktische indeling van de kamer, alles is aanwezig, schoon, lekkere douche. Kortom, prettig verblijf op de warmteregulering na.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Airco stuk bij aankomst op donderdag, werd niet hersteld.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Airco stuk bij aankomst op donderdag, werd niet hersteld. Er werd mobiele airco beloofd maar die is nooit gekomen, hoewel we er tot zondagmiddag verbleven. Het was die vrijdag 37° dus airco was geen overbodige luxe. Het ontbreken van de airco werd wel financieel gecompenseerd.

Het was extreem warm op de kamer.

Het was extreem warm op de kamer. De airco werkte niet of blies zelfs warme lucht. Ik was blijkbaar niet de enige met een oververhitte kamer. Nefast voor competitiezwemmers die daardoor vermoeid aan de start van hun wedstrijden staan. Het ontbijt was duur volgens wat beschikbaar was. Parking was volzet.

Zeer aangenaam verblijf gehad

Het ontbijt had een meerwaarde door het vers geperst sinaasappelsap (ter plaatse met de machine) .Je kon er ontbijten op zondagmorgen tot 11u , er was een ruime keuze.

Een goed, basic hotel om enkele dagen te verblijven.

Kleine kamer. Maar 1 stoel aanwezig. Kleine houten bank zit niet erg confortabel.

Goed standaard ontbijt. Voldoende keuze voor iedereen. Er werd rekening gehouden met glutenvrije voeding. Mogelijkheid om vroeg te ontbijten. Kom je wat later.....geen probleem , nog voldoende van alles wat je wenst. Kamer netjes en proper. Geen tapijten als vloerbedekking. Badkamer netjes en proper.

de airco en dat er parkeermogelijkheid is bij het hotel
    • Superior Driepersoonskamer

het ontbijt is geen 14.50€ waard. Bij de booking op booking.com stond 14€ voor het ontbijt en 10€ voor parking. Bij aankomst diende er 14,50€ voor het ontbijt en 12.50€ voor de parking te worden betaald

de airco en dat er parkeermogelijkheid is bij het hotel

als in een sauna

Vreselijk om te moeten slapen in een kamer waar de airco niet werkt, hete zomer en zonnekant! Men maakte ons wijs te maken dat ze de airco probeerden te herstellen, maar bij het betreden van de kamer zagen wij een ventilator staan en wisten dat dit met voorbedachten rade was! En tóch de volle prijs moeten betalen voor een bloedhete kamer!

prijskwaliteit standaard ontbijt

Heerlijk...

Geen👍🏽

In de maand juli 2018 1x nacht overnacht. Kwam van Aerport Charleroi (B) Busduur naar hotel iets van 10 a 15 min. Vriendelijk ontvangst bij de receptie!! Lift aanwezig, fijn, schoon, praktische kamer. Kleine ventilator was aanwezig in de kamer! Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Heb niet ontbeten in hotel, om de hoek overdekt winkelcentre waar genoeg gelegenheid is om te ontbijten of lunchen. De moeite waard voor een doorreis.

prima als je de trein neemt van of naar de luchthaven

ontbijt was niet inbegrepen

Wij kozen het ibis-gare sud Charleroi wegens late landing en dicht bij station. Wij namen 's anderendaags de trein naar huis. Prima ligging; gewoon te voet de brug over en je bent in station.

Prettig hotel, keurige kamers.

In de nacht schijnt het licht van de gang de kamer binnen via de kier onder de deur. Zou toch fijn zijn als het helemaal donker was. Verder geen vervelende kwestie.

Prettig hotel, keurige kamers. Ideale locatie tegenover het station en een kwartier van de luchthaven. Bij het uitchecken om 4:20 konden we een heerlijke cappuccino drinken, en prettig gesprek voeren met de nachtreseptionist. Toch nog een soort ontbijt, die cappuccino. Het ontbijtbuffet hebben we niet kunnen testen, maar het zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Fijn hotel met aardig personeel.

Ik kan het verkeerd hebben begrepen maar parkeren stond niet duidelijk aangegeven op de website, anders boek ik het er altijd bij. Mijn vriendin vond het licht in de kamer te intens, een vrouwendingetje maar toch het vermelden waard.

Vanuit het hotel loop je zo naar restaurants en winkels in de buurt. Het personeel was vriendelijk en vroeg wat wij die dag hadden uitgevoerd. Kleinigheidje maar wanneer iemand interesse toont is dat altijd leuk. Kamers waren eenvoudig maar goed te doen. Precies wat je van ibis mag verwachten.

Geschikt voor een doorreis naar het vliegveld.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hotel is natuurlijk niet sfeervol. Geschikt om bv. een nacht te verblijven om daarna naar het vliegveld door te reizen, maar niet om een langere vakantie te blijven. (Al is Charleroi daar ook de stad niet naar.)

Ontbijt is prima. Ligging (vrijwel naast station) is verder uitstekend. Indien je niet meer dan een standaardkamer met enig comfort verwacht, is dit een degelijke keuze.

Matig hotel

U geeft aan incl ontbijt, bij aankomst excl ontbijt. Personeel beschoten(alcohol) bij inchecken 19.00uur. Ik was verbaasd!!! 1 stopcontact in een 2 persoons hok(kamer kon het helaas niet genoemd worden)

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een toiletborstel zou toch mogen, zowel voor de mensen die...

Een toiletborstel zou toch mogen, zowel voor de mensen die de kamers schoonmaken als voor de gasten. (ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die graag een vuil toilet achterlaten)

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ligt in een slechte buurt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De lokatie. Slechte buurt, dronken mensen, je moet er niet alleen of met z'n 2en lopen als vrouw zijnde.

Ontbijt oke, bedden oke, maar zijn niet zo goed als in andere Ibis hotels.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het was rustig en geen last van nachtlawaai.
    • Superior kamer

Er viel mij in het hotel niets tegen

Het ontbijt was zeer uitgebreid en uitstekend.De ligging van het hotel op maximum 200 m van het station.Propere kamers,Goed geslapen.

Goed gelegen basis hotel

Er was zeer veel lawaai te horen op de gang. Ook het ontbijt was luidruchtig. Het hotel treft geen schuld, enkel de hotelgasten.

Het hotel is zeer goed centraal gelegen, naast het station en het winkelcentrum.

Er was veel te weinig personeel aan de receptie aanwezig.

Er was veel te weinig personeel aan de receptie aanwezig. Vaak lang moeten wachten voordat we geholpen werden. Iemand aan de receptie heeft ook fout gemaakt bij inchecken kamer, verkeerde naam!! Dus mijn kamer gegeven aan iemand anders. Heel luidruchtig in het hotel. Roken in de gangen.

Juiste prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Dat er niet goed van te voren op booking en bij het hotel word aangegeven dat je er kunt parkeren. Heb daardoor in een andere parkeerplaats geparkeerd.

Het ontbijt was perfect en personeel behulpzaam wanneer nodig. Was tandenborstel en tandpasta vergeten en dat werd netjes geregeld👍

Toch wel geslaagd.

Om bij mijn kamer te komen moest ik met mijn (zware) valiezen een trap nemen.

Geen ontbijt genomen. De kamer was goed en dichtbij de shuttle naar de luchthaven.

Na 24h heel moeilijk Ibis te bereiken!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Vliegtuig had vertraging en geen taxi's te vinden bovenaan,geen aanweizing.Je moet parkingkelder in om een te zien.Meer dan 1h30 moeten wachten vr taxi die dr ibis besteld was na mijn telefoon.Ze zouden beter zeggen dat in parkingkelder taxi's staan na 24h!!!

Dicht bij ht station

Rustig en net, vriendelijk personeel en gevarieerd ontbijt.

Voor mij waren de hoofdkussens verschrikkelijk slecht, ik heb hierdoor weinig kunnen slapen. Maar voor iemand zonder nek- en schouderpijn is het vermoedelijk geen probleem. Het uitzicht was niet bepaald fraai: een stuk blanke muur, binnenplaats, evacuatietrap, installaties.

Het ontbijt wordt al heel vroeg aangeboden (ik kon 's ochtends voor vertrek naar de luchthaven van Charleroi om 4u.30 ontbijten!!) en is zéér gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijk. Rustige en nette kamer.

Ideaal hotel als je s'anderdaags heel vroeg in de...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ideaal hotel als je s'anderdaags heel vroeg in de ochtend het vliegtuig moet nemen in Charleroi luchthaven. De rechtstreekse bussen van de TEC naar de luchthaven vertrekken op 2 minuten van het Ibis hotel al vanaf 5 uur s'ochtends.Een nachtje hotel is veel goedkoper alternatief dan een weekje auto parkeren op de parking van de luchthaven.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

In het centrum, vlakbij het nieuwe Rive Gauche

Het hotel is erg verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Somber/donker, hier en daar mankementen in de kamer, tapijten in de gang ogen vies. Het bed vond ik persoonlijk ook niet comfortabel. Helaas zowat de enige optie in centrum Charleroi, maar zeker geen aanrader voor een business trip.

In het centrum, vlakbij het nieuwe Rive Gauche Personeel was vriendelijk Wifi

Aangenaam verzorgde kamer met lekker ontbijt en goede faciliteiten .
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In alle Ibis-hotels mis ik een minibar .

Zeer behulpzaam personeel .Ook de mensen van de poetsdienst waren zeer correct. Dicht bij centrum , station ,lekker ontbijt .Parking niet ver en gesloten , veilig. Ik had een stille kamer gevraagd en die heb ik ook gekregen .

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Het was een kort verblijf om tijdig op het vliegveld te...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was een kort verblijf om tijdig op het vliegveld te komen; Wij waren nog nooit in Charleroi geweestDe omgeving van het hotel was 's avonds niet prettig, maar de service was OK!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

De ligging , vriendelijkheid, ontbijt,kamers .

Eigelijk niks ...

De ligging , vriendelijkheid, ontbijt,kamers ...niet ultra modern maar daar houden wij wel van en prijs / alles samen ..... zeer goed voor Chalerloi te verkennen !!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Zakelijk

De grootte van de kamer was wat minder. Ook was er geen frigo in de kamer.

De locatie was ideaal. Privé parking was ook mooi meegenomen. En de 24 uurs incheck was ideaal

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Beslist voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen 'basic' etuitje in de badkamer

Heerlijk én rijkelijk ontbijt en een correcte kamer; enkel de voorzieningen in de badkamer lieten te wensen over...

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Eenvoudige kamers, netjes.

Luidruchtige buren , veel lawaai 's nachts

Eenvoudige kamers, netjes. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, ideaal om vroeg de bus te nemen naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Zeer aangename hotel, vriendelijk personeel en aan 1 minuut van shoppingcenter ;)

Het hotel is zeer goed geleden. Tegenover het treinstation is ideaal. Maar het beste is de Rive Gauche, het ligt letterlijk aan 1 minuut stappen. Je kunt er lekker shoppen en lekker eten. Een echte aanrader ;). De receptionisten zijn zeer behulpzaam, je kunt bij hen met alle vragen. Een extra was dat er bij aankomst een schilder in de kamer was die de laatste touch deed aan de muur. Heerlijk om te weten dat ze moeite doen om hun kamers aan top te houden. De kamer is groot genoeg voor twee. De badkamer is zeer proper, niets aan te merken. Er komt ook een heerlijke zonlicht binnen. Het was een zeer goede ervaring! Een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Hotel voldoet aan behoefte (k+o voor zwemwedstrijd) met correcte prijs/kwaliteit-verhouding
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

algemene modernisering interieur, thee/koffie-setje in de kamer, uitzicht uit de kamers aan de achterzijde v/h gebouw

goede locaitie voor doel bezoek (zwembad), zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, uitgebreid ontbijtbuffet (presentatie + aanvullen kan iets beter)

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Basic hotel bij het station en in de stad

Jammer dat je alles kan horen van andere kamers. Ook alle passage op de gang is zeer goed hoorbaar op de kamer.

De ligging is zeer goed. Zeer dicht bij het station, centrum van de stad en restaurants. Je kan zeer vroeg ontbijten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Er was vers sinaasappelsap !

Er was vers sinaasappelsap ! zeer uitgebreid ontbijt voor zo'n goedkoop hotel ! Ruime parking achteraan die mooi afgesloten is, in onze bestelwagen zaten er 3 motoren en we hebben zalig geslapen met dit gevoel !

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Mooi nieuw hotel

De ligging van het hotel, wij kwamen laat van vakantie met het vliegtuig en wilden 's morgens de trein nemen, het hotel ligt recht over het station. Ontbijt kan zelfs vanaf 5 u ! Ideaal voor een vroege vlucht

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Keurige, eenvoudige kamers zonder veel franjes.

Er is wel gratis WiFi maar de kwaliteit kan beter. Is zo tussen 16 uur en 21 uur zeer traag en valt zelfs geregeld weg.

Keurige, eenvoudige kamers zonder veel franjes. Vriendelijk personeel en goede ligging en betaalbare parking.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Buiten de onvriendelijkheid en soms ongemanierde houding van sommige personeelsleden = perfect

De klantvriendelijkheid van het personeel aan het onthaal, lag ver onder hetgeen men zou moeten krijgen qua vriendelijkheid, behulpzaamheid..

Het ontbijt was voor ons uitstekend. Het zaalpersoneel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

op goede locatie, maar met ietwat verwaarloosde inrichting.

Badkamer en meubilair tamelijk sleets Gehele hotel nogal gehorig Temperatuur in de kamer erg laag, geen merkbare verbetering na verzoek daartoe. Eerste nacht om onduidelijke reden telefonisch gestoord door receptie.

Bed is goed, dekens maken dat men eenmaal op bed van de koude in de kamer geen last meer heeft.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Gemakkelijk en voordelig bij vroege trip vanuit Charleroi airport, ligging station.

Het feit dat we gevraagd hadden gewekt te worden en dit was niet gebeurd. Toevallig was ik zelf een half uurtje eerder wakker. Gelukkig!!

De locatie, we hadden deze genomen voor het vertrek 's morgens vroeg naar Charleroi airport. 's Avonds hebben we nog lekker gegeten bij de italiaan om de hoek.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

5,5
    .A.bsoluut geen aanrader.

Grootte van de kamer. De ligging van de kamer. Geluidsoverlast.

Eigenlijk alleen het vertrek.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prima hotel voor een kort verblijf.

Geen idee

Prima hotel Gastvrije mensen. Onverwacht zo in het centrum van Charleroi. Ontbijt uitstekend verzorgd. Iedere dag een plezier.

Is goed gelegen , we waren tevreden .
    • Superior kamer

Er viel niets tegen . Was allemaal in verhouding 3 sterren .

Ontbijt simpel , maar eerlijke prijs kwaliteit . Vriendelijk en proper .

Airco buiten werking, kamertemperatuur rond de 40°C.

Airco buiten werking, kamertemperatuur rond de 40°C. Dag na het uitchecken werden er nog kosten gefactureerd zonder verwittiging of factuur.

geweldig

de airco

Mooi hotel met prima airco
    • Superior Driepersoonskamer

Dj voor de deur op vrijdag avond

Mooi hotel met prima airco

Kleine kamer

Kleine kamer

airco, werkte niet

airco, werkte niet

Meer dan voldoende!

Hoofdkussens te zacht, douchekop staat niet goed, vloer douche te glad.

Prima verblijf!

Kussens

Bed !

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Geur in kamer, verouderd afgeleefd

Goede locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ligging aan station. Bushalte naar luchthaven. Vriendelijk personeel.

Mooi hotel. Kamer prima in orde en ontbijt uitgebreid

Dat de motoren op privé terrein konden staan. Beveiligd

Netjes goed ontbijt

Omgeving is minder

Netjes goed ontbijt

Goed verblijf gehad

Warm op de kamer.

Zeer goed gelegen, aan de oever van de Samber. Naast de Rive Gauche (shopping) en vlak bij centrum. Ontbijt zeer in orde!

Groepen bij ontbijt

Prima.
    • Superior Driepersoonskamer

Het leek wel of de kamerdeur bij het dicht-zijn nog steeds een grote kijkspleet had.

Prima locatie voor een kort verblijf in deze stad.

Goede locatie om te slapen als je vroeg op de luchthaven moet zijn

De kussens waren te dun

Lekker dicht bij een winkelcentrum en de luchthaven

Prima overnachting

Bed was een beetje hard

Prima kamer op loopafstand van restaurants en winkels. Uitgebreid ontbijt.

Slecht

De kamers zijn veel te warm en temperatuur regeling werkt niet. Raam kon ook niet open.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed genoeg
    • Superior kamer

Wifi kwaliteit nog altijd slecht. Zelf nadat ik dit vorige malen gemeld heb.

ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Internet was slecht. Kleine kamers Weinig druk op water in de douche

Dicht bij.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Veel lawaai van de buren en ventilator

Dicht bij.het station

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Lokatie, zeer goed ontbijt

Zeer gehorige kamers

Lokatie, zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

ontspannend!!

ondanks helemaal bij het station was het er super rustig. Prima locatie om de bus naar de luchthaven te nemen. Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

géén opmerkingen

Alles was in orde

Goed hotel voor de prijs maar de kamer was wel erg klein

Heel erg kleine kamer

Locatie en prijs zijn fijn

Alles was naar wensen

Ontvangst bij aankomst was top. Zeer vriendelijk gemakkelijk en proper. Alles was naar wensen.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Yevreden

Geen licht op badkamer

Algemeen:tevreden

• Beoordeeld op: 12 december 2017

prima no nonsense hotel voor een lage prijs, niets op aan te...
    • Superior kamer

prima no nonsense hotel voor een lage prijs, niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 3 december 2017

prijs-kwaliteit-topper op goede locatie voor kortverblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Nette kamer , uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten

Veel lawaai snachts

Glutenvrij ontbijt beschikbaar

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Slapen

Alles in verhouding tot de prijs

Slapen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

aangenaam verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

toegang tot de straat van het hotel.

Uitstekend ontbijt; centrale locatie in de stad.