Beoordelingen over ibis Dinant Centre 3-sterren

#15 van de 26 hotels in Dinant

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Enige minpuntje is dat het ontbijt wel duur is, maar je krijgt er wel veel voor in de plaats.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Schone kamer en uitgebreid ontbijt waar je heerlijk van kon genieten.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Slecht

De kamer en ligging. Geen oog dicht gedaan. Slechtste kamer is ons gegeven met veel lawaai van het casino wat er naast lag. Hele nacht muziek gehoord.

Het bed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Fantastich! Komen zeker terug.

Kleine opmerking: Voorzie kleine schaaltjes aan het ontbijtbuffet om honing, confituur..... te kunnen doseren.

Prachtig verblijf. Mooi uitzicht op terras.

Goed hotel en niet ver van de stad, kan alles op wandelafstand bezoeken.

De parking, was bezet toen we aankwamen voor een barbecue, daardoor moesten we een eind verder parkeren en was het een eind om met valies, hond en zijn spullen, mijn handtas en klein tasje met toiletartikelen tot aan het hotel te komen.

geen eerlijke prijs, leuke locatie, maar rare sfeer. En de trein aan de overkant is zeer luid!

bedden waren zeer smal en een kant was lager dan andere dus hele nacht liggen balanceren

een 2-persoonskamer geboekt. toen we 2 aparte bedden wilden, kwam er plots een enorme toeslag, zgn omdat enkel de kamers met rivierzicht aparte bedden hadden! Kletskoek, gewoon geldklopperij

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Matig voor de prijs die is betaald

De prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Het hotel is netjes en de kamers zijn gerenoveerd, maar zijn erg standaard. Het 2 persoonsbed met erg harde matrassen staat bijna tegen de muur, je kunt er net langs en aan de andere kant staat een 2 meter lang buro van vuren hout met een telefoontoestel uit de jaren 90. De badkamer voldoet, wel verouderd maar schoon. Er is een 24 uurs snack restaurant service, maar weinig keus.

Het beste was het ontbijt. Dit was goed verzorgd en zeer uitgebreid. Alles vers en zelfs flensjes kon je maken. Helaas is de prijs die we betaalden niet in verhouding met de kwaliteit die we kregen.

goed verblijf voor een doorreis
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Jammer dat er zo,n Klein raam in zat anders had je meer kunnen genieten van het uitzicht op het water.

Kamer was niet echt groot maar alles wat je nodig hebt, schoon en netjes. Goed ontbijt

super goed ..al geboekt voor volgend jaar

Het hotel heeft ons volledig overtroffen het ontbijt was super veel nog nergens gezien zo'n ontbijt ...men had er echt alles van donuts vers fruitsap pannenkoeken men kon er zelfs wafeltje bakken ...gewoon super

Een basic verblijf, degelijk ontbijt, prijs/kwaliteit kon beter
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

- Soms kwam het personeel vreemd over doordat ze probeerden Nederlands te praten, maar dit zeer moeizaam ging. - Geen wc-borstel op de kamer. - Het duurde lang vooraleer het licht in de badkamer ging branden. - Bed op de kamer is vrij smal. - Prijs/kwaliteit-verhouding kon beter.

- Groot uitgebreid ontbijt. - Hotel ligt dicht bij het centrum en er is gratis parking in de buurt. - Rustige kamer met een mooi uitzicht op de Maas. - Kamer was lekker koel door de airco.

goed!en tot de volgende keer zeker!

bij 't ontbijt vond ik 't beetje onduidelijk om alles te vinden ,stond beetje door elkaar ,en vond géén yagourt of platte kaas om bij de granen te doen ,ook wat verse fruitsalade had gemogen ,daar je toch 14,5€ betaald!

het beste,,, ondanks dat er toch heel wat volk logeerde ,ging alles vlotjes ,inchecken ,bar, parking,,ja goed ,

uitzicht vanuit de kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

de geluiden van andere kamers ( dichtslaande deuren, en andere goed hoorbare geluiden van de buren). de prijs van het ontbijt

uitzicht vanuit de kamer mooi verzorgd hotel

We hebben lekker geslapen in een comfortabel bed

De taal viel ons erg tegen. Hadden verwacht dat er beter Nederlands werd gesproken. Er waren erg weinig Nederlandstalige zenders op de tv.

Het teras buiten was heerlijk om 'savonds te ontspannen. En de airco op de kamer was heerlijk met de hitte buiten

Zeer weinig niet echt goedkoop maar het was het geld zeker...

De air conditioning werkte niet wel was het personeel erg vriendelijk en gaven ze ons een fan. Het bed was zo een ikea bedje dus zeer weinig geslapen het was hard en kraakte. Ook geen coffee of thee op de kamer.

Zeer weinig niet echt goedkoop maar het was het geld zeker niet waard.

Een aangenaam verblijf met een paar kleine gebreken.

Er was geen kluis aanwezig in de kamer voor het opbergen van geld of juwelen. Er was ook geen frigo in de kamer om je drank wat koud te houden. De prijs voor het ontbijt is wat aan de dure kant. Het personeel spreekt nauwelijks Nederlands.

De kamers waren niet al te groot, maar voldoende en proper onderhouden. Zeer positief was de airco in zo'n warm weer. De terras is ook zeer aangenaam om er te zitten juist langs de Maas. Een goeie ligging van het hotel niet ver van het centrum en gratis parking.

5,6
    zeer goed.

Minibar op de kamer.

Het ontbijt was heerlijk alles was voorzien ,juist spijtig geen minibar op de kamer dit vond ik een minpunt. Voor de rest goed gelegen mooi terras en vriendelijk personeel.Ik kom hier zeker nog terug. Rudy W. Zottegem

Mooie locatie, prijs klopt niet
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De prijs die op booking.com stond kwam niet overeen met de prijs die wij bij het hotel moesten afrekenen. Hou er rekening mee dat als je een twee persoonskamer boekt dat er zomaar 60 euro boven op de prijs komt.

De ligging van het hotel is perfect. Prachting uitzicht en centraal gelegen. Vriendelijk personeel, zowel Nederlands, Engels en Frans sprekend.

Locatie perfect, kamers schoon en goed genoeg. Dinant een heel fijn plaats, heel rustgevend en mooi.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Kamer was helemaal beneden, onder het teras van de hotel. Dit was een zwaar tegenvaller. We werden smorgens vroeg wakker door schuivende stoelen en voetstappen. Dit was echt vreselijk.

Locatie was perfect, niet in de drukte.. kamer zelf was gewoon goed genoeg.. en personeel eveneens..

Gezellig en ontspannend.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Broodjes bij ontbijt waren op dinsdag niet echt vers. Scheerspiegel in badkamer zou fijn zijn. Waterkoker miste op kamer.

Op het terras was het heerlijk om in het zonnetje te zitten tijdens het ontbijt.

We hebben een heerlijke tijd gehad in Dinant

Op de kamer was maar 1 stoel. Gezien onze leeftijd (75 en 71) is dat niet prettig. Op verzoek kregen we een 2e stoel erbij.

Het ontbijt was uitstekend. Veel keus. Op het terras van het hotel, aan de Maas, zit je erg leuk.

Nog eens over te doen als er meer personeel is.

Het management van IBIS heeft wel een grove fout gemaakt. Ze heeft het hotel (misschien uitzonderlijk) bij avond van aankomst in handen gegeven van één enkel persoon die zowel het onthaal, de receptie, de bar en de keuken tegelijkerijd moest doen. Deze jongen (Walid) verdient eigenlijk een pluim omdat hij dit wilde uitvoeren. Ja de wachttijden voor de bediening waren natuurlijk navenant. Het IBIS management heeft daar serieuze steken laten vallen. Maar voor de rest viel het wel mee

De kamer en de stilte (toch langs een weg gelegen). ontbijt was dik in orde

Erg simpele kamers met veel herrie door de langskomende treinen ook snachts
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Erg simpele kamers, geen ijs of snacks te verkrijgen, personeel spreekt nauwelijks Nederlands, veel herrie ook snachts door langskomende treinen

Erg vriendelijk personeel, ontbijt is goed

Hotel is erg mooi gelegen en heeft een prachtig terras .

Was de week voor mijn verblijf mijn creditcard verloren waardoor ik nu elk drankje apart moest betalen komt een beetje wantrouwend over .

Hotel is erg mooi gelegen en heeft een prachtig terras . Ontbijt s morgens is prima , heerlijk vers brood , verse sappen en voldoende beleg . Kamer is standaard , beetje zoals in alle Ibis Hotels , netjes maar niet heel bijzonder . Onze laatste keer vond ik het personeel niet heel vriendelijk , dat was deze keer een heel stuk beter , de barman / receptionist deed erg zijn best .

De matrassen zijn VERSCHRIKKELIJK, mijn vriendin en ikzelf zijn let enorme onderrugpijn opgestaan. De kussens zijn veel te plat/klein Geen oorstokjes en dergelijke Geen borstel voor de wc te poetsen. Er is een bordje aanwezig dat het personeel dit doet. Maar mijn vriendin hoeft niet de sporen te zien die ik achterlaat tot ze smorgens komen poetsen

Fijn verblijf in Dinant!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Personeel achter de bar is vaak afwezig als je een drankje wil bestellen op het terras.

Locatie hotel net buiten centrum en binnen 5 minuten in het centrum. Genoeg gratis parkeer plaatsen tegenover de Casino. Basic kamer met mooi uitzicht op de Maas. Ontbijt was uitgebreid. Leuk terras met uitzicht.

Aangenaam hotel - prijs kwaliteit - uitgebreid ontbijt - vlakbij Dinant centrum (wandelafstand)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Wij hadden erg warm weer, kamer is heel warm om te slapen, gelukkig lagen wij aan de kant van de Maas en konden we het raam een beetje openzetten, aan de straatkant lijkt ons dat moeilijker, het systeem van verkoeling van de kamer werkte onvoldoende om af te koelen. Voor de rest een basic kamer zoals van dit hotel (prijsverhouding) verwacht wordt, misschien zou een kleine minibar een pluspunt zijn.

Het ontbijt was uitgebreid, voldoende keuze, ook vers fruitsap aanwezig. Het personeel is zeer vriendelijk, man aan receptie deed meer dan voldoende moeite om Nederlands te praten. Er is parkeergelegenheid in de buurt van het hotel (zelfs een paar publieke plaatsen vlakbij het hotel) andere parkeerplaats op een boogscheut van het hotel gelegen. Hotel ligt op wandelafstand van het centrum ideaal om te voet Dinant te verkennen. Mooi gezellig stadje !

Goed echter 2x nadenken voor herhaling

Prijs-kwaliteitverhouding niet evenredig, te kleine kamers en badkamer een regelrechte ramp

Geweldig en ruim ontbijt, mooi terras - fantastisch om buiten te zitten

te duur volgens aangeboden comfort - door loopwedstrijd was hotel onbereikbaar!

Ontbijt niet inbegrepen in de prijs, ik weiger altijd om dan extra te betalen en sterf liever dan nog eens 14 euro per dag extra te betalen. Kamerprijs was op zichzelf al duur genoeg!

rustige kamer

We hebben het fantastisch gehad!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Zie boven. Het uitchecken op deze manier hadden we graag van tevoren willen weten. Wij gebruiken onze credit card nooit en je ziet wat er gebeurd als ze het zelf afhalen en je geld moet terug krijgen.

Kamer was gewoon prima. Klein maar alles erop en eraan voor die 2 nachten. Ontbijt was 1 e dag prima. 2e dag helaas slecht geregeld. We hoorden de dag ervoor dat ze gingen verbouwen en er geen buffet was en ontbijt was gratis. Maar het was zo druk dat we met 20 man op 4 vierkante meter staand moesten eten. Er was alleen een croissant met jam en choco croissant te verkrijgen en het was dringen om iets te drinken te pakken. Dit was erg jammer. Overigens waren we erg verrast toen we wilde afrekenen want het was al van onze credit card afgehaald. Maar het ontbijt was de 2e dag gratis dus daar moesten we ze nog even op attenderen. We hebben ter plekke 29 euro terug gekregen dus was goed opgelost maar wel omdat we er zelf aan dachten. Verder over het hotel en personeel geen slecht woord.

Prima uitvalsbasis voor een verkenning van een prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Misschien koffie en thee faciliteiten op de kamer als suggestie. Maar in feite viel niets tegen.

Ontbijt was meer dan goed verzorgd. De kamer was niet groot maar schoon. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Reeds de tweede maal en zeker niet de laatste maal in ibis Dinant.

Er was echter een probleem bij het inchecken, ik had namelijk een kamer gereserveerd met zicht op de Maas, maar dat was blijkbaar niet zo doorgegeven aan het hotel en moesten we genoegen nemen met een kamer aan de straatkant, wat niet zo rustig is en zeker niet zo'n mooi uitzicht heeft.

Ons verblijf in het IBIS hotel te Dinant was bijna perfect. De kamers zijn volledig in orde, confortabele bedden, mooie badkamer, zeer vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt, enz...

prachtig en zeer rustig gelegen voor wie ontspannen wil is dit de ideale plaats !!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

volgens mij mocht er een frigotje aanwezig zijn op de kamer zodat er ook voor snachts gekoelde dranken aanwezig waren vb cola of suiker rijke dranken voor diabetis patienten en ligt dranken voor de dorst te stillen , er mocht ook wat alcohol in zitten en koffie of thee konden we ook niet drinken op de kamer het is toch maar af te rekenen op het einde van het verblijf dat heb ik heel erg gemist aangezien ik diabetisch ben

wij hebben daar geen ontbijt genomen vond ik nogal prijzig vriendelijk personeel die ook nederlands spreekt ordelijke kamers zeer behulpzaam goed in omgang met dieren zeer goed gelegen om rustig te wandelen , zonder maar ook met honden zeer prachtig gelegen aan het water fantastisch zicht ik zou nog terug keren maar dan liefst een frigotje op de kamer dat was de enige fout

Gemiddeld franchise hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Diner viel enorm tegen. Niet alleen waren alle stoelen nog ondersteboven op de tafels (wat een enorm waardeloze sfeer gaf). Het eten betrof een enkelvoudig opgewarmde magnetron/ovenmaaltijd. En dan is 11 euro nog steeds teveel gevraagd... Ober liep wat doelloos rond, en ging er zelfs na 18.30 vandoor zonder het te melden! We kwamen er pas later achter dat het dessert en drinken bij de receptie dan besteld moest worden. En als een een grote rij mensen staat om laat in te checken is dat niet leuk! Op een heel rustige doordeweekse dag kan ik dit (tot enige hoogte) begrijpen. Maar dit betrof een zaterdagavond! Op de kamer maar 2 stopcontacten bij het raam. Geen stopcontacten bij het bed. Kamers kunnen gehorig zijn. Ontbijt vrij prijzig.

Uitstekende ligging van het hotel binnen loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden van Dinant. Veel parkeermogelijkheden. Zowel naast het hotel, als op de place d'Armes. Kamer is schoon, maar verder vrij basic. Bedden lagen goed. Nog ruimte over om een babybedje neer te zetten. Badkamer wat krapjes, maar wel schoon. Mooi uitzicht over de maas en de vallei. Uitgebreid ontbijtbuffet, veel keus. Ook doe-het-zelf wafels. Mijn doel was een weekendje weg met de familie. Daar voldeed het hotel aan. Maar verwacht geen extra's of culinaire hoogstandjes.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

het ontbijt was lekker en voldoende keus, het vers geperst...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

het ontbijt was lekker en voldoende keus, het vers geperst appelsiensap was een pluspunt. Kamer met zicht op de rivier. Gratis wifi. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

redelijk naar wens
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt was wel gevarieerd maar toch wel wat te prijzig. De keuken of het restaurant was niet open in de avond en dat vonden we jammer. Alleen voor snacks zeg maar. Verder was alles prima naar wens hoor.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goede uitvalsbasis

Prijs ontbijt te duur, in de buurt is een bakkerij waar je voor de helft van de prijs kan eten. Tweemaal moeten inchecken terwijl melding gemaakt bij eerste checkin dat ik een extra dag had geboekt

Houten vloer Goede douche Goed prijs kwaliteit

oke
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Spijtig dat er in het hotel huisdieren toegelaten zijn. Er is overal vasttapijt waardoor dit niet altijd hygienisch is met huisdieren. Verder heb je dan nog mensen die met de hond in de armen boven het ontbijtbuffet gaan hangen !!!!! heel onhygienisch. Persoonlijk vind ik : oke als je huisdieren toelaat maar van het hotel uit zouden de dieren niet mogen worden toegelaten in de eetruimtes !!!!

Het hotel is excellent gelegen, voldoende parking. De kamers zijn netjes, basic maar voldoende. Het ontbijt is lekker en verzorgd. Vriendelijk personeel

Een goed gelegen mooi hotel in een levendige stad.

De matras van het bed was te hard.

Bijzonder uitgebreid ontbijt. De kamer was mooi verzorgd, mooie kleuren. Mooi uitzicht tijdens het ontbijt op de Maas.

Heel gewoontjes, zijn zeker geen "verwende gasten", maar zijn wel beter gewend.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Hotel wat gedateerd en summier van inrichting, kamer wat sober, bedden wat rommelig gedekt met een zeer warm (vermoedelijk synthetisch) dekbed. Raam moet dicht i.v.m. hard treingeluid aan overzijde van de rivier. Ontbijtruimte ronduit dramatisch. Veel te weinig tafeltjes/stoeltjes met een bizar-slechte opstelling. Telkens als je van tafel gaat moet er iemand anders op gaan staan omdat het allemaal veel te nauw is. Verder was er slechts 1 bediende die alle gasten en apparaten moest bedienen. Telkens was er weer iets op; dan weer de broodjes, dan weer de melk, dan weer geen kommetjes meer etc. etc. Beide koffieapparaten waren met grote regelmaat leeg en gasten stonden de fruitsappen helemaal schuin te houden zodat het laatste beetje er nog net uit kon druppelen. Wat ook opviel is het feit dat iedereen het brood met blote handen moest snijden, normaliter zit het te snijden brood omwikkeld door een passend doekje. De croissantjes waren steenkoud en de broodjes abnormaal hard. Zoutvaatjes schijnen een kostbaar bezit te zijn want moest "geleend" worden van een andere tafel. Het opruimen van het ontbijt behoort mijn inziens niet tot de taak van een hotelgast.

Dicht bij het centrum, ruime parkeergelegenheid, ruimtelijk effect door ligging aan het water.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Voor 1 overnachting was het oké

Bij inchecken moest ik 1€ toeristenbelasting betalen want dit was niet inbegrepen zegden ze Later heb ik gezien dat het wel via creditcard al verrekend was maar ja die 1€ daar gaan we niet van dood he maar het gaat om het principe Er was ook geen stopcontact in de badkamer voor scheermachine

Ik dacht dat het ontbijt inclusief was want er stond niets vermeld als je de kamer boekte pas bij afsluiten boeking met creditcard kwam er een mededeling Ontbijt 14,50per persoon Dat vond ik redelijk duur Maar dit was via site van booking.com Hotelkamer met zij zicht op de Maas was prettig bij het ontwaken dat je de damp in het dal kon zien De omgeving was super om te wandelen Pluspunt ze spraken ons aan in het Nederlands

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet voor langere vakanties.

Behoorlijk wat geluidshinder van op straat in onze slaapkamer (op gelijkvloers) + inkijk in de kamer als overdag de gordijnen open waren. (Oplossing: verticale lamellen?) Badkamer was basic en vrij klein (+ geen toiletborstel aanwezig!)

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Vanuit het restaurant mooi uitzicht op het water.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Fijn verblijf, net iets te duur geprijsd voor het aanbod
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kamer was algemeen heel net maar kleine details als vuile kaarten. Het uitzicht was goed maar het raam klein. Lawaai van de verwarming.

Het ontbijt was matig maar wel enkele toppers: de vers te bakken wafels en het vers fruitsap. Het terras aan de Maas Geluidsisolatie aangrenzende kamers

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Tof hotel, niet te ver van het centrum. Tof stadje, mooi weer en lekker ontbijt.

Het lawaai van straat, veel verkeer en met driedubbel beglazing zou het misschien opgelost zijn. Ik heb niet echt goed kunnen slapen daardoor. Maar de kamer was goed en het bed ook.

Alles was prima. Spijtig dat er nog altijd mensen zijn die op de kamer roken, de gordijnen roken naar sigaret.

Het hotel is mooi gelegen aan de Maas en het centrum is op...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het eten in het restaurant bestaat uit magnetronmaaltijden. Goed om in nood iets te eten, maar niet om gezellig te tafelen. De kamers zijn aan de kleine kant. Er ligt een spoorlijn aan de overkant van de Maas, de passerende treinen veroorzaken nogal wat lawaai. Lichte slapers hebben oordopjes nodig, die overigens door het hotel worden verstrekt.

Het hotel is mooi gelegen aan de Maas en het centrum is op loopafstand. Gratis (openbaar) parkeren in de buurt van het hotel. Het ontbijt was prima.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

We hebben de grotten van Han bezocht. De entree was 38 Euro. Toen we in het hotel terugkwamen en vertelden dat we daar geweest waren zeiden ze dat ze bij de receptie vrijkaartjes hadden liggen. Dat was erg jammer. Dit moet vermeld worden als je inchecked. Dat viel ons tegen.

De kamer was eenvoudig maar goed. Ontbijt was perfect

Goed, maar op 1 dag alles gezien.

Badkamer was niet heel erg proper. Er lag nog haar van onze voorganger. Wij hebben ontbijt genomen bij een plaatselijke bakker, omdat we 14,50€ pp nogal duur vonden. We hebben heerlijk gegeten voor €9,00pp bij de bakker.

Zeer vriendelijke personeel.

verhouding prijs kwaliteit correct
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

tijdens het ontbijt duurde het wel even voor de broodjes bijgevuld werden.

leuk dat je bij aankomst in het nederlands ontvangen word. Heel vriendelijk personeel! Mooi uitzicht als je op het terras zit! bij het ontbijt was er voldoende keuze,Ook leuk dat je iedere keer een grote tas koffie kon nemen.

Het was een fijn verblijf , maar met n paar kanttekeningen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Geen licht in het halletje , in de douche vond ik het licht veels te fel , één stopcontact kunnen vinden , mistte 2 stopcontacten , per slaapkant van het bed 1 , om op te laden snachts en je telefoon wekker zetten , zo kan je direct op je telefoon kijken hoe laat het is , er was geen klok (onze telefoons zijn nl snel leeg als je ze niet snachts op laad) dus moesten we ze wel aan t einde van de kamer opladen en 1 lamp minder gebruiken omdat we die stopcontact gebruikten ... Moest tijdens t ontbijt veel aangeven dat er dingen op waren

Goede ligging

Prachtig uitzicht en centraal gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Toen we om 15:00u aankwamen (we konden vanaf 14:00u inchecken), kregen we te horen dat er een internet storing was. We konden niet inchecken en moesten maar over een uur terug komen. Kan gebeuren.. Maar wat mij tegen viel is dat we geen excuses kregen en een gratis bakje koffie of thee voor het ongemak en een plekje om te wachten was wel op zijn plaats geweest, een kleine moeite lijkt mij, maar ook dit kregen we niet. Toen ik vroeg of we gebeld konden worden als het was opgelost zei hij: "dan moeten we iedereen gaan bellen, kom gewoon over een uur maar terug". Uiteindelijk hebben we even rond gelopen en kwam ik 20 minuten later terug om even gebruik te maken van het toilet, toen konden we ineens wel inchecken. Anders hadden we mooi een uur voor niks gewacht. Toen we de volgende dag vertrokken stond er een vrouw die wel heel netjes nog haar excuses aanbood.

We hadden een kamer op de hoek, deze was hierdoor wat kleiner, maar we hadden wel prachtig uitzicht!

Leuk hotel voor kort verblijf en bezoek van Dinant.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Eerste ontbijt verliep in een lawaaierige omgeving. Vloer bevuild. Buffet wat wanordelijk. Koffiemachines allebei tegelijk defect.

Nette kamer, wat basic, maar alle nodige comfort. Mooi uitzicht en prima locatie.

Ga hierheen als je van verkeersherrie en smakeloosheid houdt.

Langsrazend verkeer/goederentreinen - de oordopjes liggen klaar op uw kamer (ik verzin dit niet)! Donkere kamer, rokend personeel voor het raam en smakeloze inrichting alom. En daar betaal je dan 90 euro voor.

Het enige positieve wat erover te zeggen valt: schoon en fris beddengoed. Voor de rest: verschrikkelijk.

Aan te bevelen hotel om een weekend te ontspannen!

Zeer goede ligging, niet in het centrum,maar wel op afstand van 10 min te voet bereikbaar. Gezellig terras met zicht op de Maas. Uitstekend ontbijt! Heel lekker Frans brood. Vriendelijk personeel. Aan de receptie spreekt men zowel Frans als Nederlands. Kamers zijn zeer goed onderhouden. Een aanrader!

Mooi verblijf gehad in Dinant, maar zeker niet dankzij het hotel.

Haardroger in kamer was stuk. Ondanks beloftes werd die niet gerepareerd tijdens ons verblijf. Kamers waren zeker niet proper.

Het ontbijt was duur en van slechte kwaliteit !

Prachtige historische stad en een zeer geschikt hotel voor dit verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Mooie locatie aan de rivier de Maas. Naast het hotel is een ruime gratis parkeerplaats. Het historische centrum van Dinant licht op ca. 10 minuten lopen. Diverse restaurants en bars zijn daar aanwezig. Een bezoek aan de Citadel is aan te bevelen om meer over de stad te weten te komen.

prima voor kortverblijf.

het bed vond ik te hard, medereizigers vonden het ok. s nachts heel veel lawaai in de kamergang door dronken hotelgasten; personeel heeft dit ook gehoord en niet ingegrepen. jammer.

kamers niet zo ruim; al het nodige wèl aanwezig. zeer net! lang geleden dat we (nemen veelal 4*hotels) nog zo een uitgebreid ontbijtbuffet hebben gehad. 100%tevreden daarover. leuk terras met prachtig uitzicht. de ligging is gewoon perfect, gratis parking.

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Kamer was op verdieping -1 en erg gehorig ,veel geschuif van stoelen vn de eetzaal erboven ,te hoge prijs voor deze kamer

Locatie hotel goed ,kamer Oke

Mochten we in Dinant verblijven, gaan we zeker hier terug.

De haardroger werkte niet, maar heb het niet gemeld. De restaurants in de stad sluiten al rond 21u de deuren, wat wij heel vroeg vinden. Kwamen pas om 20u30 aan en wilden nog iets eten in de stad, maar dat was dan niet meer mogelijk. Gelukkig was er wel een nachtwinkel.

Parking aan het hotel. Terras met uitzicht op de Maas. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Locatie: op 10' te voet van Citadelle, zeker een bezoek waard.

Heerlijk tot rust gekomen!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De kamers zijn modern ingericht en worden elke dag netjes schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk waarbij speciale complimenten aan Celine Dufour en Fabian Dujeu! Het ontbijt is goed en de keukenmedewerkster vult alles goed bij. De nieuwe kaart met snacks (pizza's spaghetti etc.) is wat uitgebreider zodat je 's avonds ook wat kunt eten zonder het hotel uit te hoeven.

mooi hotel aan de Maas
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

graag een frigo in de kamer aub ? Er is ook geen restaurantgedeelte in het hotel waar men lekker kan dineren.

het uitzicht vanop de terras van het hotel is fantastisch. Het kijkt uit op de Maas

het is de eerste keer dat ik, wegens overlijden partner...

het is de eerste keer dat ik, wegens overlijden partner alleen was; spijtig dat er geen single-kamers zijn (alleen in hotels verblijven blijft een dure aangelegenheid)

Geslaagd

Te weinig personeel aan het ontbijt , er was 1 mevrouw die diende in te staan voor de service en dit is te weinig

Locatie en vriendelijkheid plus goed bed en zeer goede hoofdkussens. Goed ontbijt

O.K. Beantwoordde aan de verwachtingen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Een toiletborstel ontbrak. Een paar gewone kleinere handdoeken en een doosje papieren towels zouden eveneens welkom zijn.

Het ontbijt was gewoon erg goed, zoals je tegenwoordig in een hotel mag verwachten. De kamers zijn O.K.

Voor herhaling vatbaar.

We hebben geen klachten.

Het ontbijt was goed, er was van alles wat; de kamer en badkamer waren kraaknet en groot genoeg. Gratis parking aan het hotel was een bonus. Vriendelijk personeel, bediening ok.

De kamers waren kraaknet.

Er zijn geen minpunten.

De kamers waren kraaknet. De bedden zijn comfortabel. De ligging van het hotel is perfect. Het heeft een prachtig terras aan het water.

De bedden zijn erg slecht, het ontbijt is voor dat geld erg...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De bedden zijn erg slecht, het ontbijt is voor dat geld erg "gewoon" jankende honden in de eetzaal , komen dan bij de baasjes op schoot en likken over de borden??? De badkamer is erg klein. Wel is het schoon. Veel lawaai van de trein die regelmatig lans komt. Restaurantjes moet je maar zoeken in dinant , op maandag zowat alles dicht.

Goed en mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

Er was maar 1 stoel aanwezig in onze kamer!

De locatie was mooi gelegen met een groot terras aan de Maas. Vanwege het weer moesten we binnen ontbijten, maar wel mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal en lounge. Heel uitgebreid en goed ontbijt! Kleine maar gezellige lounge.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Nee ik kom hier niet meer terug
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Men stop mensen met huisdieren in de kelder onder de ontbijtruimte. Vanaf 5 uur zijn de poetsdames met de deuren van de poets of bergingen aan het slaan. Daarna gaat men stofzuigen en stoelen verschuiven boven ons hoofd en dan met de haketakjes van de schoentjes. Vergeet het om uit te slapen. Afrekening gebeurde zeer cool en onpersoonlijk. Er werden ons geen vragen gesteld over de kwaliteit van ons verblijf. Ontbijtspek is gekookt ipv gebakken bah

Duur maar lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

voor herhaling vatbaar ligging prima

2 stoelen en een tafel op kamer zou moeten kunnen maar kamer nogal klein

ontbijt prima 14,50E !s wel genoeg kamers te klein en pover bemeubeling vb slechts 1 stoel terras enorm prachtig

Superhotel voor fietsers!

Het ontbijt was super, uitgebreid, alles voor ieders smaak! De ligging is voortreffelijk: op 10 minuutjes wandelen van het centrum, ruime parking, uitzicht vanuit de bar/restaurant voortreffelijk. Een afgesloten ruimte voor de twee koersfietsen van onze echtgenoten kregen we meteen aangeboden. Schitterend!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ligging prima, kamers correct
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

airco werkte niet zo goed: kamer bleef zeer warm. Omdat de ramen best niet open staan 's nachts (muggen vliegen dan binnen van op de Maas), was dat een beetje jammer (maar geen showstopper).

Ligging prima, kamers correct

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ontbijt was prima, wij waren met de fiets en er was een...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Ontbijt was prima, wij waren met de fiets en er was een goede veilige plek om ze op te bergen. De ober van de bar was erg aardig . Het balkon was ook erg fijn om ff op te zitten. Q

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Heel leuk en aangenaam verblijf gehad.

Het waren net hele warme dagen toen wij er waren. Meer dan 30 graden. En op de kamer was het snikheet, er was wel airco maar die werkte niet naar behoren. Het koelde bijna niks af. Dus om te slapen was het niet zo fijn met die warmte. Maar dat is ook het enige minpunt van het verblijf.

Het ontbijt was goed. Meer dan voldoende. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele mooie locatie langs het water met een gezellig terras. En op wandelafstand van het centrum. Voor ons was het verblijf geslaagd.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Vriendelijk personeel,

Voor 15€/ ontbijt mag het meer zijn dan wat er nu geserveerd werd. Airco werkte niet zoals het hoorde.

Vriendelijk personeel, Propere kamer, Goede locatie.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Mooie ligging van het hotel , bij goed weer heerlijk...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Baliemedewerker kan wel iets vriendelijker , was waarschijnlijk aan het einde van zijn dienst , was weinig behulpzaam .

Mooie ligging van het hotel , bij goed weer heerlijk vertoeven op het terras . Verder standaard Ibis hotel ; redelijk goede kamer voor een redelijke prijs .

zeer goed!!! zeker een aanrader.

zoals reeds gemeld de bedden en soms was de bar en de ruimte erbij te klein.

ja het ontbijt was goed de hygiëne was super alleen aan de bedden mogen ze wel wat doen die waren te hard. bediening was vriendelijk, mooi dicht bij het centrum, mooi terras bij mooi weer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Simpel, schoon hotel aan het water op een prima locatie!

soms gehorig (auto's), persoonlijk had ik niet veel last van maar in het hoogseizoen zal dit erger zijn.

Simpel maar nette hotel op prima locatie aan het water! De kamer was schoon en badkamer ruim genoeg. Voor weekendje weg prima hotel!