Beoordelingen over ibis Gent Centrum Opera 2-sterren

Nederkouter 24, 9000 Gent, België

#29 van de 42 hotels in Gent

Een leuke tweedaagse in een fijn hotel in een hippe stad met de zon van de partij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren bouwwerken bezig aan de zijde van mijn kamer met het nodige lawaai, maar daar kan niemand iets aan veranderen. Gewoon pech!

Ik vind de ligging van dit hotel in Gent ideaal. Vlak bij de shoppingstraat, maar aan de achterkant heb je ook de mooie waterkant voor een wandeling. Toch zeker fijn als de zon schijnt.

Op de vertrek dag, hoefde de auto niet gelijk uit de garage...

Kamer is niet ruim, maar daar is de prijs ook naar.

Op de vertrek dag, hoefde de auto niet gelijk uit de garage vandaan. Mocht tot einde van de dag blijven staan. Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

matig

sliepen aan de straatkant (drukste tramstraat van de stad) gevolg enorm nachtlawaai vooral van de tram en leveringen aan het hotel kamer klein - badkamer piepklein

ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 7 september 2018

het was schoon en het hotel lag dicht bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer en badkamer erg klein, miezerig straaltje uit de douch. in de ochtend veel lawaai van de bouw naast het hotel om 6.00 uur al hotel was prijzig, had gedacht dat daar ontbijt bij inbegrepen was, maar die moesten we nog apart betalen, zelfde voor parkeergarage, leuk weekend gehad, maar al met al vond ik het hotel erg duur.

het was schoon en het hotel lag dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Fijn hotel voor kort verblijf vlakbij het centrum

Enige minpuntje zou kunnen zijn dat de tv te klein is en te laag staat. Vanuit bed eigenlijk niet naar te kijken. Niet super belangrijk, maar toch.

Kamer ruim genoeg. Badkamer aan de kleine kant maar nooit echt te klein. Airco doet wat 'ie moet doen. Stoel en bankje handig. Twee kleedspiegels! Ontbijt prima, veel keus en alles ruim voorradig. Behalve dan - ik zeg het maar gewoon in deze tijd van minder vlees - het ontbreken van bacon bij de scrambled eggs. Wel worstjes overigens ;-)

Tegenvaller

Kleine kamer, voor deze prijs had ik iets meer comfort verwacht! Douche kun je amper je kont keren! Enorm gehorig, veel overlast van andere kasten

De perfecte ligging

functioneel maar niet bijzonder

De parkeergarage onder het hotel: je durft er je auto nauwelijks te parkeren omdat alles zo krap is, en je betaalt wel EUR 15 bovenop je hotelrekening voor een nachtje. Ik zou een volgende keer waarschijnlijk liever elders parkeren.

Vriendelijk personeel. Kamer was niet groot, maar badkamer was modern en keurig schoon.

Schone kamer in een hotel op loopafstand van alle mooie...

Het was een klein beetje prijzig voor de kamer die we kregen. Kamer was oké, maar geen 65 euro waard.

Schone kamer in een hotel op loopafstand van alle mooie plekken in het centrum van Gent. Fijn dat er een parkeerplaats onder het hotel zit waar je je auto veilig kan parkeren.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Miste wat uitgebreidere accessoires / toiletartikelen ons badkamer In de nacht heel gehorig op de gang.

Lekker ontbijt en alles op loopafstand in het centrum

MATIG
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TE KLEINE DOUCHE / GEEN SAFE / TV WERKTE NIET ( POSTEN ) GEEN FRIGO !!!! IN DE LOUNGE LAG GEEN KEUZE KAART OP KAMER WEL NIET ALTIJD PERSONEEL ACHTER DE BAR ( WACHTEN ) ENKEL ONTBIJT WAS DEGELIJK EN VRIENDELIJK PERSONNEEL

alles in orde ...gaan zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was aan de kleine kant maar alle comfort was aanwezig ..Ook zeer proper ...Wij sliepen aan de straatkant maar hadden geen geluidsoverlast , dus goed geïsoleerd ...Als wij nooit eens overnachten in Gent komen wij zeker terug ..

5 min lopen van het centrum

Badkamer. Je kan er bijna je kont niet keren. Voor 125 euro incl toeristenbelasting een kleine kamer zonder ontbijt is wel erg duur. Uitzicht op een bouwput. Voor 2p met ontbijt (€15,- pp) en parkeergarage (€16,-) ben je €171,- incl toeristenbelasting) kwijt!

Bedden, hygiene, parkeren onder hotel

Wij hebben genoten van Gent en het hotel, wij komen zeker weer.

Het ontbijt was prima, niet luxe maar alles was er voldoende. Lokatie : loopafstand van centrum, maar toch geen geluidsoverlast. Zeer vriendelijke bediening. Parkeerruimte onder hotel ( betaald) is prettig.

Vlak in centrum met tramhalte voor de deur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco van de kamer maakte enorm lawaai. Venster openzetten kon niet omwille van omgevingslawaai. Receptie was al op de hoogte en zij dat het na het bouwverlof zou gemaakt worden. Onverantwoord !

Vlak in centrum met tramhalte voor de deur.

Ligging, ontbijt en gezellige bar.

Zeer kleine badkamer, kamer ok maar ook aan de kleine kant. Airco maakte lawaai. Geen safe in de kamer.

Ligging, ontbijt en gezellige bar. Snelle checkin en checkout.

Personeel was heel vriendelijk, handig om parking aan het...

Naar Belgische normen hele kleine kamertjes

Personeel was heel vriendelijk, handig om parking aan het hotel te hebben, goede centrale ligging (ook onmiddellijk aan een tramhalte)

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Niet zo best, vrij duur.

In de badkamer van een niet-rokenkamer was gerookt. Badkamer was erg klein en gedateerd. Miste de stopcontacten naast het bed voor de telefoon. Ontbijtzaal was koud en onpersoonlijk, net een wegrestaurant.

De locatie ten opzichte van het centrum is prima.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

goed, zeker voor onze doelstelling.

Op de laatste nacht helaas twee handdoeken, dus gebruiken voor de douche. Daardoor geen kleinere handdoek voor de volgende dag. Ontbijt kost € 15. Dat kan wel lager.

Mooie kamer, netjes en schoon. Iets te kleine badruimte.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

ideaal om 1 maal te overnachten, tram voor de deur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was groot genoeg, de badkamer was klein en verzorgingsproducten ontbraken, maar voor 1 nacht was dit zeker geen probleem. Goede prijs-kwaliteit voor het ontbijt

Wij hebben genoten!

De doucheruimte is erg klein.

Het ontbijt is erg goed en het personeel is erg vriendelijk en toegankelijk. De locatie is perfect. Je loopt zo het oude centrum in.

Vriendelijk, goed gelegen hotel met lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg klein. Ik had wel kleine badproducten verwacht op de kamer

Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Werd ook vaak aangevuld. Receptie hield rekening met onze wensen

Kamers zijn wat klein, maar in de stad heb je dat ook niet...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn wat klein, maar in de stad heb je dat ook niet nodig. De ligging is prima, alles op loopafstand. Parkeren kun je in de nabijgelegen parkeergarage savaanstraat (+/- 100m)

Mooie locatie, prima ontbijt en een prima kamer.

Geen parkeerplek meer in het hotel. En als er dat al wel zou zijn dan wordt daar de hoofdprijs voor gevraagd. Vind ik niet echt klantvriendelijk.

Het ontbijt was prima. Toch vind ik € 15,00 aan de hoge kant. Daarnaast de ligging van het hotel.

Locatie en parkeervoorziening, de kamers waren schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco maakt erg veel lawaai, de kamer was erg warm dus slecht geslapen. Synthetische kussens zijn veel te dik en slapen onprettig. Er was geen douchekop maar dit werd snel verholpen door personeel. Al met al was de kamer oud en versleten. Wel schoon.

Locatie en parkeervoorziening, de kamers waren schoon.

De luide kamermeisjes die heel vroeg op de ochtend de naburige kamers opruimend. Luid discussiërend op de gang, gooiend met deuren alsof ze aan het ruziën waren.

Gent is gezellig, de ligging is héél goed maar het nachtlawaai in het hotel was verschrikkelijk!

Het vele nachtlawaai én de dunne muren zorgden ervoor dat we een héél slechte nachtrust gehad hebben. Als je voor werk of wedstrijden naar Gent komt, heb je toch wel nood aan een bepaalde rust en dat hebben we helemaal niet gekregen!

Héél erg uitgebreid ontbijt. Mooie, verzorgde kamers, klein maar toch voldoende. Het ontvangst was warm en heel erg duidelijk. Parking is goed maar redelijk smal, eerder voor kleinere wagens. Afstand tot het centrum is erg goed te doen.

De locatie was prima in het centrum en 2 minuten lopen naar...

De kamer was vrij sober en een hele kleine badkamer Verder werd er al heel vroeg 6:30 door bouwvakkers lawaai gemaakt bij de bouwerij gelijk achter het hotel

De locatie was prima in het centrum en 2 minuten lopen naar de opera Goed ontbijt voor €15,- pp en prima bed en schoon

Nooit meer

Alles veroudert en lawaai niet te doen. Hebben amper geslapen. Naast ons om 4 uur is er een vrouw binnengekomen en die heeft liggen roepen 2 uur lang! Bed klein en oncomfortabel. Parking eens ramp. Uitleg, ja we kunnen er moeilijk iemand bij zetten zodat de mensen correct parkeren. Heel duur uitstapje

Prima voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaaiig (tram stopt voor de deur, auto’s). Kleine badkamer, maar wel schoon. Geen waterkoker met thee en koffie op de kamer

Goede locatie, schone kamer

Prima hotel voor een weekendje Gent!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer (met name badkamer) aan kleine kant, kamer hier en daar wat onderhoud nodig.

Ontbijt was prima, kamers waren in orde en schoon, locatie hotel is goed, vriendelijk personeel, gezellige bar.

Prettig verblijf

Kamers zijn wat gehorig, vooral de kamerdeuren vallen hard in het slot.

Ontbijt prima. Personeel heel vriendelijk. Gunstig gelegen tegen centrum aan. Kamer niet heel groot, maar proper en prima om te overnachten.

Kleine kamer, heerlijk ontbijt

De kamer was aan de kleine kant en zou wel een update kunnen krijgen. Bij de receptie en de ontbijtruimte ziet alles er heel mooi uit, maar de kamers zijn oudbollig.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker, vriendelijk personeel

Ontbijt goed kamer slecht.

De kamer was veel te klein. Het bed daar moest je aan het voeteneind inklimmen. Badkamerdeur moest open blijven anders kon je niet in de douche stappen, om bij het toilet te komen moest je je eigen langs de wastafel wringen. Erg slecht dus.

Voor een democratische prijs een leuke overnight te Gent.

Alles viel mee, geen negatieve feed-back.

Ontbijt toppie voor 15 euro/persoon...Ligging bij het centrum is alsook prijs/qualiteit een geweldig +punt.

Prima bezoek aan Gent gehad!

1. Bij aankomst konden wij de parkeergarage in. Er bleek een SUV vlak om een hoek op het rijpad te zijn geparkeerd waardoor de circulatie in de garage geblokkeerd werd wij onze bepaald niet kleine reiswagen achteruit door het labyrint moesten wringen. Later hoorden wij van vrienden die enkele uren eerder aankwamen dat zij dit ook al gemeld hadden, en dat dit de wagen van de hotelmanager was. Deze wenste zijn wagen dus blijkbaar niet uit het middenpad weg te halen voor de gasten. 2. Kamers zijn heel schoon, maar toiletten bij receptieruimte op begane grond waren niet proper.

Schappelijke prijs, kamer is heel basic maar schoon en netjes en alles is heel en het werkt. Ontbijt behoorlijk uitgebreid en wordt goed aangevuld. Ligging hotel is vrij goed bij het centrum. Hulpvaardig personeel.

Zeer goed .....als nachtrust niet van van belang is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer niet goed geïsoleerd. Hotel wordt ook door jongeren (uitgaan) en sport-teams gebruikt. Af te raden voor gezinnen die nachtrust willen.

Locatie.

Het ontbijt daarentegen zelf overtrof mijn verwachtingen...

De ruimte waar je zit met het ontbijt is ingericht op grote groepen denk ik, want het was weinig sfeervol als je daar in je eentje zit 's ochtends. Dat werd versterkt door de haperende radiozender in de ruimte.

Het ontbijt daarentegen zelf overtrof mijn verwachtingen door het brede assortiment, waaronder echt vers fruit, een sinaasappelpers en niet zo'n mix cocktailfruit uit blik.

Locatie = top, prima degelijk hotel.

Douche = DRAMATISCH & GEVAARLIJK. Ging echt van ijskoud naar kokend heet! Je kon niet lekker rechtop in bed zitten om tv te kijken omdat je het bed niet tegen de muur kon zetten door een rand aan de onderkant.

Locatie = top, prima degelijk hotel. Bij het aanmelden voor de Wifi willen ze je eigenlijk een duurdere wifi aansmeren, maar de gratis wifi was snel genoeg om netflix te streamen.

De plek van de televisie stond haaks op het bed aan de rechterkant en ik kon de kussens van het niet tegen de achterwand plaatsen want daar zit een plank.

Het ontbijt heb ik niet genuttigd in het hotel. Aan de prijzige kant

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goed ontbijt, goede kwaliteit.

Kamer was erg krap en badkamer erg klein, je kunt je kont er bijna niet keren. De plafonds zijn ook vrij laag wat mij als lange dame wat benauwd aan doet. Daarbij was het binnen erg warm.

Goed ontbijt, goede kwaliteit. Gezellig barretje. Honden welkom, krijgt zelf een doggybag mee met een hanger voor aan de deur om te laten weten als je hond evt alleen op de kamer is. Vriendelijk personeel. Parkeren onder het hotel. Goede ligging tov bezienswaardigheden, alles zit op loopafstand.

Fijne accommodatie op een goede locatie.

De kamer was erg klein en een beetje muf.

Fijne accommodatie op een goede locatie. Het is 5 à 10 minuten lopen tot het centrum. Bed lag erg comfortabel. Goed ontbijt.

aangenaam logeren in hartje Gent aan een aanvaardbare prijs

de badkamer was zéér klein

het uitgebreide ontbijt was heerlijk met vers fruitsap (zelf te persen) en overheerlijke wafels (zelf te bakken), ruime keuze aan brood, beleg en koffiekoeken... het bed was voortreffelijk, de badkamer was zeer klein maar wel praktisch en prima voor 1 nacht prima.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was in de nacht veel te warm.

Het ontbijt was super😊. De kamer was erg krap, vooral als je wat groter bent, maar alles was er. De bedden waren heerliijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Geen goede geluidsisolatie. We hoorden de buren 's nachts thuiskomen.

De ligging is uitstekend. Tram stopt voor het hotel. Het hotel ligt op wandelafstand van het winkelcentrum, restaurants en bezienswaardigheden.

Wederom prima, als altijd!

We hebben weer genoten van dit hotel omdat het zo lekker dichtbij het centrum ligt en de parkeergarage aan de Savaanstraat. We ontbeten elders, dus daarover kunnen we niet oordelen. Maar het verblijf was, als steeds, weer prima!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

ideaal voor een kort verblijf dicht bij het centrum en met optie tot ontbijt

ontbijt is prima voor z'n prijs, maar aan enkele details merk je toch dat dit de industriële kant opgaat (bv croissant inwendig nog duidelijk op koelkasttemperatuur). Tijdig gaan ontbijten is wel aan te raden als je niet wil aanschuiven. Voor het overige : goede locatie, krap maar praktisch met het nodige voorhanden, goed geslapen , zeer vriendelijk personeel.

Prima verblijf gehad.

Er was een bouwput naast onze kamer dus om 7u al lawaai.

Prima verblijf gehad. Ligging bijna in het centrum. Kamer niet al te groot maar de prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon goed.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima verblijf gehad, parkeergarage vlakbij voor €14 per...

Er was een bouwput naast onze kamer dus 's morgens om 7u al lawaai.

Prima verblijf gehad, parkeergarage vlakbij voor €14 per etmaal. Vlakbij of eigenlijk in het centrum. Kamer niet al te groot maar prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed.

aangenaam verblijf

hele kleine badkamer , maar proper en alles wat je moet hebben

heel lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel, dicht tegen het centrum, parking aan het hotel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Aangenaam comfortabel verblijf vriendelijk personeel

Er waren geen minpunten.

Ik boek heel regelmatig een nacht in het Ibis Gent opera hotel. Na shopping, een voorstelling of familiebezoeken , steeds uiterst tevreden.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Correct geprijsd hotel met goede ligging.

Geen thermostatische douchekraan aanwezig.

Correct geprijsd hotel met goede ligging. Alle basiscomfort aanwezig, Uitgebreid ontbijtbuffet en leuke loungebar.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Graag had ik gekookte eiren bij het ontbijt gezien. Zelf de eiren koken duurt te lang. bovendien is er geen mogelijkheid om ze in koud water te schrikken. Dan zijn ze lastig te pellen.

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goede locatie in Gent

Kamers komen helemaal niet overeen met foto's op website. Enorm klein. Onvriendelijk personeel. Erg duur voor de kamer die je krijgt... om nog maar te zwijgen van het lawaai van anderen. Vreselijke ervaring!!

Goede locatie in Gent

ik heb geen ontbijt genomen , alles anders prima vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer wat klein, fout v d architect parking garage slecht, veel te kleine parkings, gewoon op niveau van de kleine Franse wagentjes gemaakt

ik heb geen ontbijt genomen , alles anders prima vriendelijk onthaal

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer in onze kamer was heel klein. De douche ook. Dus voor mensen die forser zijn is de budget kamer niet aan te raden.

De centrale liggen, het hotel ligt op korte loopafstand van de winkels, restaurants etc. Ook stopt er voor de deur een tram, heel fijn!

top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geluiden van de gang dringen redelijk hard door tot binnen de kamers.

ontbijt was goed, ligging van het hotel ok ten op zichte van de winkels en bezienswaardigheden, alles te voet doenbaar, met wagen makkelijk bereikbaar

De ligging.

De kamers waren zeer klein. Het toilet is enkel te gebruiken als je er schuin op gaat zitten. Daarnaast werd met ‘een groot twee persoonsbed’ geadverteerd terwijl het bed maar 1.40m breed was.

De ligging.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zijn eerder geweest altijd weer gezellig in Gent echt een aanrader.

Het was erg rumoerig op de straat probeer een kamer aan de achterkant te krijgen.

Heerlijk ontbijt, goede locatie, zeer vriendelijk personeel gezellige bar leuk om ook mensen te ontmoeten uit Engeland en Amerika en aardige Belgen.Schone kamer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Wij hebben een goede keuze gemaakt door dit hotel te kiezen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden het te warm op de kamer.

Het ontbijt was goed verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hele hotel zag er verzorgt uit. Lekker dicht bij het centrum.

Goed hotel, vooral de ligging is perfect.

Airco deed het niet. Nu was dat op zich geen probleem omdat we ook een raam open konden zetten. Maar in het begin was het erg warm op de kamer. Kleine opmerking: meer handdoeken op de kamer. Wij hadden alleen ieder een grote handdoek

Goed hotel, vooral de ligging is perfect. Kamers prima. Ontbijt hebben we er niet bijgenomen, maar ben al ooit eerder in dit hotel geweest en toen was het ontbijt super!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Hotel op goede locatie om Gent te ontdekken en met parking.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanwege veel overlast (lawaai, hard praten en met deuren knallen op gang hele nacht door) van geluid hebben wij vrijwel niet geslapen. Klacht bij receptie door gegeven die beaamde dat er problemen waren geweest die nacht. Maar ja,.....daar hadden wij niet veel aan.

Gunstig gelegen, tram voor de deur en dicht bij het Centrum

• Beoordeeld op: 19 november 2017

schone kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was veel te warm en was alleen af te koelen door de ramen naar de drukke straat open te houden (in november!!!), airco werkte niet goed. Bedden te zacht

schone kamer

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Op dit moment niet aan te raden door de bouwplaats.

Het hotel ligt momenteel naast een bouwplaats dus s'ochtends is er al heel vroeg overlast van de bouwplaats. De badkamers zijn echt extreem klein.

Eigen parkeerplaats is fijn, wel hele krappe plaatsen. Ontbijt is lekker en veel variatie.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Goede prijs-kwaliteit maar personeel kan beter

Bij het inchecken moest ik een half uur wachten omdat de enigste baliebediende bezig was met een groep Spanjaarden waarbij er duidelijk problemen waren. Ik vroeg of ze mij even snel tussendoor kon inchecken maar hier werd bitsig op gereageerd dat ze bezig was. 's Avonds viel de stroom op de kamers op het 2de verdiep uit. Ik heb dit tweemaal moeten melden eer het werd opgelost, we hebben 45 minuten zonder stroom gezeten eer men de ladder ging halen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, goed bed, basic comfort maar alles wat je nodig hebt. Propere kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Aangenaam, met een spijtig randje

Onduidelijkheid over deadline om de parking te verlaten. De ene mevrouw zei vriendelijk dat we tot middernacht (na het optreden van onze zoon op het Leonard Cohen-festival van Radio 1) mochten blijven staan. Drie uur later zei de andere, minder vriendelijke mevrouw dat we absoluut om zes uur weg moesten zijn, of de volle pot extra moesten betalen. Die tegenspraak vonden wij heel raar.

Vlotte bereikbaarheid, functionele en correcte kamer, handige ondergrondse parking

prima prijs kwaliteit

Wanneer er grote groepen komen ontbijten ( bussen) is het wel lang aanschuiven bij het ontbijt

het ontbijt was heerlijk, vers fruitsap, zelf wafels bakken, snel bijgevuld, zeer lekker brood

Klein

De kamer was echt ontzettend klein, fotos zijn erg misleidend. De badkamer idem. Voor deze prijs verwacht ik een meer comfortabele kamer. Voor ons nooit meer. Zoek een beter hotel!!!

Personeel was vriendelijk

Voor herhaling vatbaar,een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen idee,ik was tevreden.

Het was voor mij top,ruime kamer,rustig.Lekker ontbijt met gezellige grote koffietassen.Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Bed ligt wel prima.

De kamer was klein. De badkamer is echt ontzettend klein!! Niet vervelend bedoeld, maar mensen met een maatje meer of lange mensen zullen hier echt problemen hebben om naar de wc te gaan of te douchen! Mijn vriend is 2m lang en hij had ook problemen op de badkamer. Dit staat dus totaal niet in verhouding met de prijs die je ervoor betaald! Daarnaast was het ook ontzettend rumoerig, vooral door het geluid van buiten. Binnen lijkt het allemaal mee te vallen. Maar als elke 3min een tram langs komt, rammel je op een gegeven moment wel een beetje uit je bed.

Bed ligt wel prima.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

over algemeen goed hotel lekker dicht bij het centrum.

kleine badkamer, maar 1 stoel op een 2 persoonskamer al was het maar een opklapbare stoel, geen Nederlandse commerciële zenders op tv.

goede service, nette kamers, goede beveiliging van kamers en hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima personeel.

Bouwput achter het hotel. Dus uitslapen was er niet bij. Als we dat geweten hadden... Dus vinden we het hotel veel te duur voor het gebodene. Bij de algemene info staat niet dat je voor het ontbijt moest betalen.

Prima personeel.

Locatie prima, kamer valt zwaar tegen.

De kamers vielen erg tegen, klein bed en kleine kamer. Stoffig en onfrisse geur op de kamer en op de gang. Zeer gehorig, veel geluiden van buiten en andere kamers. De douche was onder de maat en de airco bleef de hele nacht tikken.

Prima ontbijt, veel keuze. Mooie lobby, leuk om 's-avonds nog even wat te drinken. Afstand naar het centrum was perfect, binnen 5 min. ben je al bij de winkels.

Comfortabele stopplek op onze fietstocht.

Naast het hotel was een groot bouwproject aan de gang, hierdoor hadden we een lekkere lange dag omdat de activiteiten al om 06.30 starten :)

Gastvrije ontvangst en goede service

erg positief

erg kleine badkamer

fantastische ligging en ontzettend klantvriendelijk. We waren er voor een vrijgezellen, en hadden vanalle eten mee voor een picknick, hetgeen ze met heel veel plezier bewaarden in frigo's voor ons

De kwaliteit van de bedden was uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is zeer klein. De geluidsisolatie naar de gang toe is beperkt.

De kwaliteit van de bedden was uitstekend. Vriendelijk personeel, dag en nacht. Uitstekende ligging let tramhalte voor de deur.