Beoordelingen over ibis Gent Centrum St. Baafs Kathedraal 3-sterren

#24 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Voor een dagke Gent, perfect
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed

Voor een dagje Gent is het ideaal. 1 klein dingetje, de airco werkte niet zoals de bedoeling was waardoor het erg warm werd

De locatie, hartje centrum vam de stad. Goede isolatie, geen geluiden van buitenaf. Ontbijt was goed, beetje stamdaard hotel ontbijt maar lekker, en het werd goed aangevuld

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Prima ligging in het centrum!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer is erg gedateerd en ongezellig. Ook was het zeer warm in de kamer. Maar dat de kamer ongezellig was wisten we van te voren. Er zijn 2 kamertypes. De gerenoveerde en de niet gerenoveerde. Hoe de gerenoveerde kamers zijn weet ik niet.

De ligging van het hotel midden in het centrum en dat je na het uitchecken je bagage in een afgesloten ruimte kwijt kunt en je nog van het toilet van het hotel gebruik kunt maken.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

prijs /kwaliteit was niet optimaal

het ontbijt was goed , verzorgd en er was voldoende keuze . Mijn appreciatie gaat vooral uit naar de keuzemogelijkheid wat het brood betreft én de kwaliteit ervan . Ook de koffie was superlekker .

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Verzorgd hotel met iets te kleine kamers pal in het historisch centrum van Gent.
    • Superior Kamer met 2 eenpersoonsbedden.

Kleine kamers (Superior Kamer) met piepkleine badkamer waar je niet normaal op het toilet kan zitten... Parkeergelegenheid kan niet gereserveerd worden als er wordt geboekt via Booking.com.

De centrale ligging. Vriendelijk personeel, vernieuwde kamers.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

ik zou hier alleen terugkeren als de kamers een grondige make-over krijgen

de kamer was vuil, er lag op het nachtkastje een lange zwarte haar, op de vensterbanken een dikke laag stof, overal vuile plekken op de muren, in de badkamer werd alleen het hoogst nodige gepoetst, op de deuren waren vieze vlekken,de badkamer en de kamer konden dringend een opfrisbeurt gebruiken, een nachttafeltje ontbrak, het lampje om te lezen was onvoldoende sterk, de naam 'drie sterren' onwaardig en helemaal niet wat ik van een Ibishotel gewoon was

Het ontbijt was in orde, niet uitgebreid maar de lekkere wafels maakten veel goed het personeel bij de receptie was vriendelijk en de mensen van de keuken over het algemeen ook maar je hoorde ze ruzie maken tot in de ontbijtzaal de locatie is uitstekend, je ligt midden in Gent

• Beoordeeld op: 27 september 2018

We hebben heel erg genoten van Gent. Het Ibis is een prima hotel in het centrum.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed

Het ontbijt wat we op onze kamer kregen voor ons 1 jarig trouwen was veel beperkter dan het ontbijt wat we een dag later beneden konden halen.

Ik had aangegeven een glutenallergiente hebben en dit hebben ze goed opgepakt.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goede ligging, kamers klein en gedateerd.

Kamer viel tegen qua oppervlakte en uitzicht. Klein dubbelbed alsook een gedateerde badkamer. Handdoeken en lakens waren daarentegen wel netjes. Dure parking, beter de auto elders parkeren.

Geweldige locatie en heel veel restaurants en brasseries in de buurt - aangename wijk om te wandelen en te shoppen - Mogelijkheid om 's avonds laat in de bar van het hotel nog iets te nuttigen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ibis ziet ons niet meer terug

Er lag enorm veel stof op de verwarming en de airco. Badkamer was veeeel te klein. Je kon niet comfortabel op het toilet gaan zitten, zit met de knieën tegen de muur. Bedieningspersoneel in de lounge was ook onvriendelijk en ik had de indruk dat het zeer gebrekkig Nederlands was wat ze sprak. Aangezien we nog altijd in Vlaanderen zitten, vond ik dat toch wel een vereiste. We hadden gemeld dat het koud was op de kamer en vroegen of de verwarming op kon. Hun antwoord was dat het niet kon. We moesten de airco maar afzetten, die intussen al afstond, en hopen dat het 's nachts niet te koud zou worden.

Goed bed en uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel aan de receptie was wel vriendelijk. Maar daar is ook al het positieve mee gezegd.

Slecht en goed. Omdat we de tweede nacht gebruik konden maken van een gerenoveerde kamer werd het to
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer viel erg tegen. Echt verouderd en niet goed schoongemaakt. Na overleg met receptie de tweede nacht genoten van een gerenoveerde kamer.

In het centrum. Ontbijt is goed. TIP,Boek een gerenoveerde kamer.

Voor herhaling vatbaar voor een kort verblijf!

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was lekker en zeker voldoende keuze. De kamers zijn klein maar voldoen aan alle verwachtingen, zeker de airco is een pluspunt. De aanwezigheid van een bar in het hotel is ook een meerwaarde.

Kleine kamer Weinig ruimte voor je benen bij het toilet Geen koffie en thee faciliteit

De locatie Een goed en vers ontbijt Het was schoon Een goede douche en bed

Prettig!

kleine kamer. defecte lift.

Ontbijt is prima! Vervelend dat er maar 1 lift functioneerde. Hierdoor moesten we telkens lang wachten. Geweldige ligging van het hotel. Midden in het centrum. Kleine simple kamer. Voor het bedrag wat wij hadden betaald had ik iets meer verwacht qua kamer.

uitstekend en op loopafstand van het centrum .

geen opmerking

Vriendelijk personeel aan het onthaal ontbijt was heerlijk gevarieerd kamer was goed en het bed ook ,s’avonds is het ook rustig geen lawaai van andere mensen op de gang op wandelafstand ven het centrum,winkels en koffiebars er zijn in de buurt ook goeie restaurants waar je lekker kan eten je niet ver van het hotel is ook openbaar vervoer beschikbaar zowel met de tram als bus raak je overal in gent,ook met de tram in de buurt raak je tot vlak aan het st pietersstation voor de mensen die met de trein naar gent komen.

Alles bijelkaar genomen een voldoende

Badkamer kitranden zwart, doucheputje los, bruine vlekjes op de muur nabij de wc, zilvervisjes op de grond, matige werking föhn. Kamer jammer dat het raam niet geheel open kon, bestand stoffig deur klappert. Matig onderhoud pand en de algemene ruimten.

Prima ontbijt, schone handdoeken en 1x in de week schone lakens, aardig en vriendelijk personeel en ook een prima bed Prima locatie.

Mooi hotel in het centrum
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed

Prachtige schone en moderne kamer, voorzien van de belangrijkste gemakken. Ontbijt is uitgebreid en wordt telkens bijgevuld. Vanwege de hitte tijdens ons verblijf, was de airco een echte verfrissing. Je zit praktisch in het centrum, waardoor je makkelijk even een blokje gaat lopen.

De ligging is fantastisch, midden in het centrum van Gent.

De douche lekte. Ontbijtprijs zit niet bij hotelprijs in en €15 vind ik best wel veel voor een paar bammetjes kaas.

De ligging is fantastisch, midden in het centrum van Gent. Alles is op loopafstand.

Goed hotel op een prima locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was geen kluisje aanwezig in de kamer en ook geen klein strijkijzer om mijn overhemd te strijken.

De locatie was top. Midden in het centrum. Vriendelijk personeeel schone kamer.

De ligging.

De Badkamer wat gedateerd. Douche bak liep niet goed door. De haardrogermond zat los wegen scheur in haardroger zelf. Lift wat traag.

De ligging. Echt ideaal. De frisheid van interieur hal en bar. Geluiddicht kamer. Vriendelijke medewerkers.

Comfortabel en modern hotel midden in het centrum van het gezellige Gent
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Eigenlijk niets viel tegen, behalve dan dat er hier en daar wat vlokjes stof dwarrelden in de kamer, maar dat mag geen naam hebben...

De kamer was ruim en de airconditioning was heerlijk. Het ontbijt was heel goed er was veel keus. En zo fijn dat je vanuit het hotel gelijk midden in het centrum bent.

Ligging perfect. Kamer matig voor 90 euro per nacht. Gent aanranding wil zeker nog een keer terug.

Kamer was erg klein. 1 Lift was defect en nu duurde het erg lang voor mijn zwangere Vriendin. Badkamer zit geen afbuiging in waardoor de boel erg nat werd. Douche bak lekte waardoor de vloer nat werd.

De ligging was top!

Vanwege het hete weer was het fijn om een airco op de kamer...
    • Superior Kamer met 2 eenpersoonsbedden.

Alles is prima verlopen! Geen negatieve ervaringen.

Vanwege het hete weer was het fijn om een airco op de kamer te hebben. Ook de douche was heerlijk. De centrale ligging was ook prettig! Was een erg gezellig verblijf!

Goede airco, heerlijk tijdens hittegolf van afgelopen week.

Badkamer mocht iets groter. Vooral beenruimte toilet.

Goede airco, heerlijk tijdens hittegolf van afgelopen week. Tijdens onze citytrip waren we steeds op wandelafstand om even af te koelen. Heel goed bed, lekker geslapen. Geluiddichte kamer.

Top locatie midden in het centrum.

Top locatie midden in het centrum. Toch in de kamer heerlijk stil. Indien Bo ‘s morgens het ontbijt serveert dan begint je dag met een lach. Vriendelijkheid en service den top!

Prima hotel, erg verbeterd in 8 jaar tijd.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In sommige kamers kun je door de blinde deur die erin zit letterlijk horen wat de buren zeggen.

Ben jarenlang niet in Ibis geweest vanwege de dramatisch harde bedden. Ze hebben de bedden veranderd en nu zou ik bijna boeken alleen voor de bedden. De geluidsisolatie naar buiten is super. Als het raam dicht is hoor je bijna geen geluid. Zelfs met optredens tijdens de Gentse feesten hoor je weinig met het raam gesloten. De airco is heel goed heb vrijwel altijd last van keel of longen, maar hier totaal niet. Sfeervolle kamers. Perfecte locatie. Eigen parkeergarage.

Goed voor een kort verblijf

- Enorm kleine kamer - Er werd een tribune gebouwd in de vroege ochtend, dus er was veel lawaai - Veel te zachte matras

- De ligging van het hotel - Lekker uitgebreid ontbijt - Vriendelijk personeel - Propere kamer

Een goed verblijf in een vriendelijk lopend hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij waren in deze hotel voor een nacht, Ons ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk. Een goede binnenkomst.. Wij hadden een nieuwe kamer, wel kleine maar schoon een mooi. WC wel krap voor grote mensen maar voor ons OK. Ontbijt was goed een de dame in de ontbijt ruimte was zeer behulpzaam. Tram 1 van Station Gent-St.Pieters naar hotel was binnen 15 min. Hotel is goed gelegen in het centrum en is een aanrader!

fantastisch!!

niets.

Het hotel was mooi en bevond zich op een perfecte locatie in de stad. het gehele weekend hebben wij te voet van alles ondernomen. De kamers waren netjes en zeker ook de badkamers waren heel netjes. Verder hebben wij genoten van het ontbijt buffet, dit was niet bijzonder maar wel goed en er was van alles wat. Het presoneel ook erg vriendelijk.

We zijn met een flinke groep gaan roeien door Gent en hebben het fantastisch gehad,

Parkeren was lastig. Parkeergarage was eindje lopen, maar ja dan kwam we wel langs mooie winkels ;)

Locatie ! Ontbijt was SUPER! mn notenbrood! en de mogelijkheid zelf verse sinaasappelsap te maken. Ook vond ik de losse thee in mooie glazen een vondst. En last but not least het bed was erg lekker! Laatste 'beval' punt. Ik had mooi uitzicht op de Kathedraal. Volgende keer wil ik weer kamer 506

Goed bevallen

Interieur oogt wat verouderd en de kamers wat klein. Het bed lag lekker en de kamer was goed schoon. Douche was fijn en het ontbijt was lekker met verse broodjes. Naar tevredenheid!

Prima voor een nachtje in Gent.
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed

Kamer was klein en het bed was aan de kleine kant. Er waren geen nieuw handdoeken neergelegd maar de oude wel mee genomen.

Schoon. Ontbijt. Locatie. Staf.

Prettig verblijf

Relatief duur voor het geboden comfort, echter door de locatie van het hotel neem je dit voor lief. Kwaliteit van de bedden redelijk. Kamers iets gedateerd. Volgens de website is er geen parkeergelegenheid, maar er is wel een parkeergarage onder het hotel (€26). Wij hebben gebruik gemaakt van een p+r buiten het centrum met busvervoer.

Ligging midden in het centrum. Uitgebreid en kwalitatief goed ontbijt. Snelle service, wij konden al om 11u op de kamer omdat deze al gereed waren.

De locatie;

Wat duur voor simpele, kleine kamer; maar voor Gent waarschijnlijk goede prijs/kwaliteit verhouding.

De locatie; frisse entree met vrolijke kleuren; simpele, vrij kleine kamer, maar wel fris, schoon en efficiënt.

Centraal en aangenaam.

Kamer was netjes maar kan een opfrisbeurt gebruiken. Dunne muren, je hoort alles van kamers ernaast. In ons kamer nog erger omdat er een verbindingsdeur was met kamer ernaast. Badkamer was zeker ok maar douche kan een opfrissing gebruiken.

Locatie is schitterend. Zeer goede ontbijt. Goed bed, zeer confortable. Goede gratis wi-fi.

Perfecte locatie voor Citytrip (of zakelijk verblijf).
    • Superior Kamer met 1 Tweepersoonsbed

Mooie goed gepoetste kamer, met schoon beddengoed en uitstekend bed. Kamer is verder eenvoudig, maar voor citytrip ruim voldoende. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en plek genoeg om rustig te kunnen zitten. Hotel ligt direct aan de rand van het oude stadscentrum.

locatie en ontbijt uitstekend van dit hotel maar daar is alles mee gezegd.

de kamer was gigantisch rumoerig en vooral ook heel klein. dat op zich vind ik niet zo erg maar ook in de badkamer zeer povere faciliteiten: slechts 1 handdoek per persoon, een haardroger die die naam niet waard is, zo goed als geen producten. ik had ook een parkeerplaats aangevraagd en dat kon blijkbaar niet via booking, op zich geen probleem maar ik had ook op deze vraag geen antwoord gekregen. was een jammere vaststelling ter plaatse...

het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de dames aan het buffet waren ook supervriendelijk en behulpzaam

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Douchen in bad was vreselijk, ik kon er haast niet uit klimmen en mijn man is om die reden gevallen in bad omdat hij er niet uit kon. Geen beugels om je aan vast te houden. Erg slecht voor 50 plussers

Ontbijt was goed, lokatie perfect kamer was goed

Heel centraal gelegen, heel goed mee gevallen.

De prijs van het ontbijt vonden wij te veel. De kamers zijn verre van isolerend! Hebben bijna de ganse nacht wakker gelegen van het geronk en gesnurk van in de aanpalende kamer! Terwijl de buurt heel stil is en wij op het 4 verdiep zaten.

De kamer vonden we ruim genoeg voor ons 2. Propere badkamer. Netjes en heel centraal. Er is een ondergrondse parking! Volgens internet niet? De prijzen in de lounge vallen heel goed mee en heel vriendelijke bediening.

Op de nota van booking staat een totaalbedrag waar ook de touristen belasting bij opgeteld is. Dit is uitermate verwarrend omdat je die in het hotel nog moet betalen. Omdat ik niet via mijn bank kon nakijken of ik nu inclusief of exclusief had betaald gaf dat verwarring aan de receptie. Dus vermeld voortaan niet meer het toaalbedrag op de nota maar alleen het bedrag wat er aan U betaald wordt

De lokatie

Het was gezellig.

Kleine kamer, eenvoudig en gehorig. Niet passend bij de prijs. Ontbijt extra berekend, dit kregen we terug , na vragen.

Locatie is prima. Het ontbijt was heerlijk. De kamers zijn schoon.

Kamer kwam niet overeen met het overzicht op booking.

Kamer kwam niet overeen met het overzicht op booking.com. Op de site staan enkel de vernieuwde superior kamers en niet de standaard kamer. Ook had ik een kamer met enkel douche want niet handig was.

Ik zat tijdens mijn verblijf in een rolstoel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was opzicht heel schoon alleen vonden we nog wat haren die niet van ons waren. Ook de airco maakte nog al een herrie.

Ik zat tijdens mijn verblijf in een rolstoel. Wij hadden een tweepersoonskamer geboekt maar omdat die vrij klein zijn voor een rolstoel kregen wij een gezinskamer zonder bij te betalen. De locatie is ook echt top. Je loopt het hotel uit en stapt direct het historische centrum van Gent binnen.

Prima hotel op superlocatie!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn klein (minimalistisch), maar superschoon en netjes. Ideaal voor een paar nachten. En prima ligging, naast de St. Baafskathedraal, midden in het centrum. En heerlijk ontbijt.

Ideaal voor kort verblijf in het centrum

De kamer en badkamer waren aan de kleine kant.

Lekker uitgebreid ontbijt. Goede service, we konden eerder inchecken en onze koffers daar laten staan op de dag van uitchecken om ze later weer op te halen. Goede locatie midden in het centrum!

De locatie van het hotel midden in het centrum !

Een groot gedeelte van het hotel wordt momenteel gerenoveerd. Veel lawaai van de bouwwerkzaamheden. Geen melding van gezien op het moment van de boeking .... Wij verbleven op 3e etage in een kamer die nog gerenoveerd moet worden, alles erg oud ! Oude Airco maakte veel herrie, echt aan vervanging toe dus uitgezet waardoor het weer veel te warm op de kamer was.

De locatie van het hotel midden in het centrum !

Helaas was het een teleurstelling

De kamer was sterk verouderd , er hing een viezig douchegordijn, na het douchen was de hele badkamer nat. De kamer rook muf en het bed was niet schoon. Andere kamer werden volgens mij gerenoveerd aangezien de gang vol lag met stoffig plastic .

Goede ligging

Veel geld voor weinig

Het hotel was sterk veroudert. Onze kamer was klein om over de douche/wc maar niet te spreken. Het hotel werd bij ons bezoek reeds gerenoveerd (geen overlast merkbaar). Het geheel maakte een verouderde indruk en voor een dergelijke prijs per nacht verwachten wij wel meer comfort cq luxe. Het ontbijt was goed. Bij een volgend bezoek aan Gent zoeken wij iets aan de buitenkant van Gent, zeker vanwege het parkeren wat op P&R plaatsen gratis is. Het openbaar vervoer in Gent is top

De centrale ligging is perfect voor een bezoek aan Gent

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Geluids overlast straat en ze waren aan het werk in het ...

Geluids overlast straat en ze waren aan het werk in het hotel geluidsoverlast Moeten ze van te voren melden Niet als je al betaald hebt Het is duur genoeg

Momenteel wordt gerenoveerd.

Er wordt momenteel groot verbouwd en gerenoveerd. Dit heeft vooral in de ochtend vroeg overlast. Dit werd wel verteld bij aankomst, maar liever had ik het bij booking geweten. De prijs kwaliteit verhouding wordt daardoor slecht.. €133 p/n voor 2 p. en dan om 8 uur met Pasen door een drilboor gewekt worden??? Het matras, is daarbij zeker aan de renovatie toe!

De lokatie is top, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Auto op P&R en met de tram naar de markt. Comfortabel.

Alles prima behalve de onaangekondigde verbouwing

Verbouwing.. voor de tijd niet aangegeven, pas bij aankomst als kosteloos annuleren niet meer mogelijk is.. kregen een chocolaatje voor het ongemak? 8u in de morgen al lawaai!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

SUPER WIJ KOMEN NOG TERUG

Dat de kamers een beetje te klein zijn en een opfrisbeurt nodig hebben. Doch de hygiëne was prima.

Ontbijt was super alles erop en eraan alsook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ligging was voor ons perfect, centrum Gent.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onze kamer was stoffig. Het vuilnisemmertje op onze badkamer zat vol afval van de vorige gasten... Er waren werken aan de gang op 3de en 4de verdieping. Vind dat dit VOORAF moet gemeld worden.

Ligging was voor ons perfect, centrum Gent. Onthaal was prima en de ontbijtdames heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

duur voor wat je krijgt. Kleine simepele gehorige kamer

Bouwwerkzaamheden, machine die continu herrie maakte. Zelfs in het weekend. Niet vooraf gemeld. Zou ook op booking en website moeten staan! Alles is zeer gehorig. Niet goed voor wat je betaalt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Locatie was super.

Bad- en Kamer was vreselijk. Heel ouderwets , niet hygiënisch. Zeil als vloerbedekking in de badkamer Dat komt totaal niet tot zijn recht op de foto's, de kamer foto's waren tussen de foto's van de gerenoveerde begane grond geplaatst. Je let er dan minder. Met inchecken was de info over geluidsoverlast dan ook het enigste wat gemeld werd. Wij waren de enigste met inchecken de receptioniste zou helemaal los kunnen om alle hightlights of goede eettentjes aan te geven. Zelf om een map gevraagd die ik ontving alsnog zonder enige stadsinfo

Locatie was super. Werkzaamheden waar wij als gast misschien hinder van zouden onder vinden was bij check in gemeld. En een goed uitgebalanceerd ontbijtbuffet. Voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke ontbijtmedewerker die alles goed in de gaten hield.

Zeer centraal gelegen hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

De kamer was krap, maar voldoende. De airco/verwarming maakt dermate veel geluid dat we die 's nachts uit hebben gezet. Kleine badkamer. Fijn dat het raam open kon. Ondanks dat we aan de straatkant lagen, was er niet veel geluid van de straat.

Zeer centraal gelegen hotel, nabij alle high lights. Uitstekend ontbijt, zeer uitgebreid met verse jus d'orante. Erg vriendelijk personeel. De receptioniste hielp ons erg goed toen we vroegen of ze een leuk restaurant wist; ze heeft het meteen voor ons gereserveerd.

Heerlijke stad. Veel mogelijkheden. Hotel is prima voor een kort verblijf.

Verwarming werkte niet goed. Werd goed opgevangen door een elektrische kachel bij te plaatsen. Erg kleine kamer, weinig kastruimte. Gehorig van naastgelegen kamer.

De behulpzaamheid van het personeel. Ook ontbijt zeer goed en ruime keuze.

Enorm centraal en erg betaalbaar

Verwacht een hele kleine badkamer. Niet echt aan te passen, maar was fijn geweest als de deur naar buiten open ging.

Onbijt heerlijk, toplocatie. Een stap naar buiten en je bent in het centrum

De ligging is fantastisch en een royaal keuze ontbijt buffet.

Het flitslicht van de brandmelder, daardoor heb ik weinig geslapen. Dat ik voor ontbijt moest betalen wat ik niet geboekt had. Verder toen ik s’middags incheckte voor de 2e kamer moest ik weer betalen, mijn betaling konden ze niet vinden. Erg slordig en onattent.

De ligging is fantastisch en een royaal keuze ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ideale locatie, alle highlights binnen wandelbereik.

Onhandige indeling kamer (bed en WC) maar daar in tegen uitzicht was goed (hoek boven ingang).

Prima ontbijt met ruime keuze, zelf . Locatie is SUPER. Vriendelijk ontvangen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Jammer van het einde

Met een verlaagde auto kan je net in de garage maar er letterlijk niet uit zonder je auto kapot te rijden . En dat mocht wel gezegd worden want bij mails naar ibis achteraf komt er zelfs geen reactie. !!!

De ligging was fantastisch

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De locatie is top
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Erg koud in de kamer,Receptie kwam met een kacheltje.Probleem was bekend,kamer moet gerenoveerd worden.waarom niet standaard een kacheltje op de kamer als bekend is dat verwarming niet werkt?Erg armoedug dit en wel de gewone prijs vragen!

De locatie is top

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed gelegen, degelijk en eenvoudig hotel met vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heel kleine badkamer, je moest achter de deur kruipen voor het toilet. Hele hoge instap ligbad. Ventilatie maakt veel rommelend geluid ook, s'nachts. Onder onze ramen ook nog airco ventilatie, dus daar ook storend geluid s'nachts. Ontbijt is duur als je niet veel kan eten, 15€ is wel veel voor een broodje,koffiekoek en koffie. Je zou een keuze moeten kunnen maken, voor eenvoudig ontbijt aan lager prijs. Hond kost 10€ per nacht maar mag niet mee in de bar of ontbijtruimte, moet dus op de kamer blijven.

Vriendelijk onthaal. Vriendelijk onderhoudspersoneel. Kamer op 1st verdiep zoals gevraagd. Laminaat als vloer op de kamer, heel veel licht door de ramen. In de gangen en de kamers overal heel rustig, geen lawaai van andere gasten.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Jammer van de afloop

Garage. We konden erin maar niet meer eruit !! Als je een verlaagde auto hebt , blijf eruit want onze spoiler is compleet KAPOT door een te steile en daarbij beschadigde oprijlaan . Achteraf hierover een mail gestuurd via de IBIS pagina maar nog steeds geen antwoord gekregen

Ligging , kamer en ontbijt waren prima in orde

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Centrale ligging in Gent

Fohn en hygiene badkamer. Lag nog een verpakking van een tampon, dus niet goed schoongemaakt.

Ontbijt niet genuttigd. De receptie was zeer klantvriendelijk, ook al had deze dame het druk. Kamer is basis. Gordijnen moeten echt vervangen worden, gaan slecht open en dicht en zien er niet uit. Fohn is badkamer werkte niet goed, kan ook vervangen worden. Bed is overheerlijk. Kamer verder prima. Ligging in hartje centrum, uitstekend.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Alles was minimaal en kon net door de beugel.

De verwarming is gammel. Er zijn 2 vrije stopcontacten, maar die waren erg ver van het bed, zodanig dat ik niet kon lezen op mijn opladende tablet en vreesde dat ik de wekker van mijn telefoon niet zou horen 's morgens. Er zijn geen glazen op de kamer en de bekertjes zijn zodanig dun dat ik er niet uit kon drinken zonder ze lek te nijpen. De roereieren leken mijn nep, ze waren in alle geval niet lekker. Het ontbijt is te duur in verhouding tot de prijs.

Het bed was uitstekend. De kamer was rustig. Vriendelijk en gedienstig personeel. Dank daarvoor. Ondanks alle nadelen kom ik waarschijnlijk wel terug.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

2 daagse uitstap naar Gent, ideale ligging in centrum zonder nachtkabaal.

Airco uitgezet, deze was luidruchtig maar hadden we ook niet nodig .

Ideale ligging, mooi uitzicht op kerstmarkt, al het nodige was er. S'avonds zeer laat nog toegankelijk.

Kamer royaal, 3 persoonskamer voor 2 personen, uitzicht levendig, voorzieningen ok!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De douche was in het bad. De uitstap vonden we wat eng. Wij zijn van mening dat een beugel/ handgreep wenselijk zou zijn om vallen te voorkomen.

Ontbijt erg goed en uitgebreid. Kamer meer dan prima!

niet voor herhaling vatbaar

de tegels, muren en deur in de badkamer waren vuil en er was schimmel op de voegen van de douche. ik kon de conversatie van de buren gewoon verstaan.

bed, toilet was netjes.

Zeer tevreden.

De haardroger. Zwakke luchtstroom. Dat was echt alles! 😉

Zeer centraal, gezellige omgeving, nette kamer, aardige receptionist, ruime ontbijt-tijden, rustig.

Mooi uitzicht vanuit kamer 112 op de kerstmarkt en het plein.

Parkeergelegenheid wel aanwezig, maar vrij prijzig (26 euro per dag) bij het hotel en snel vol. Buiten het centrum is het beter betaalbaar (15 euro per dag), maar ongeveer 1,5 km lopen naar het centrum.

Mooi uitzicht vanuit kamer 112 op de kerstmarkt en het plein. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Locatie kon niet beter, het comfort en de kwaliteit van de hotelkamer viel erg tegen.

De prijs van het parkeren in de eigen Ibis-parking is erg hoog. De kamer is te klein, niet comfortabel. In de badkamer vocht en schimmelplekken, niet erg attractief.

De locatie, de parking en de receptiediensten zijn uitstekend.

Het ontbijt was heerlijk, ook het personeel was zeer...

De receptie en ontvangstgedeelte van het hotel oogt modern, echter de kamers vind ik gedateerd

Het ontbijt was heerlijk, ook het personeel was zeer vriendelijk

relax

Helaas zat er in de kamer naast ons een hondje veel alleen de eerste 2 dagen en die had het niet naar zijn zin erg zielig.

De ligging van het hotel midden in het centrum en dichtbij een parkeergarage en het perfect verzorgde ontbijt

Een aanrader voor een weekendje Gent!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kleine kamer, ouderwets interieur.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldige locatie: je loopt de deur uit en loopt direct tegen de grote Kathedraal aan, je bent midden in de stad!

We waren erg tevreden!

Aankleding van de kamer. Kleine badkamer.

Heerlijk ontbijt. Rustige en comfortabele ontbijtruimte. Prima bed. Superlocatie! Om 11.15u al kunnen inchecken.

heel gezellig

het ontbijt was prima, mag door de weeks ook best tot 11 uur. al werd er niet gelijk opgeruimd om 10 uur en er netjes gevraagd werd of je nog iets wilde gebruiken !