Beoordelingen over Ibis Brussels City Centre 3-sterren

Rue Joseph Plateau 2, 1000 Brussel, België

#94 van de 215 hotels in Brussel

fantastisch ligging met de nodige faciliteiten

gebruikte theekop bleef op kamer staan gedurende verblijf kamer/badkamer naar de kleine kant maar wel OK

centrale ligging voor shopping en gastronomie; lekkere koffie bij het ontbijtbuffet alsook vers sinaasappelsap

We komen graag nog eens terug.

Hoekje in de badkamer waar het toilet was gemaakt aan de krappe kant. Koffiefaciliteit op de kamer zou top geweest zijn.

Ontbijt fantastisch, personeel uiterst vriendelijk en bekwaam.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De ligging, maar dat was dan ook de reden waarom we dit...

Piepkleine badkamer, geen kleine handdoeken enkel badhanddoeken. Personeel aan balie spreekt geen woord Nederlands!

De ligging, maar dat was dan ook de reden waarom we dit hotel gekozen hebben. Ontbijt is 15 euro maar wel ok.

Ideaal voor een weekendje Brussel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de kleine kant, een beetje benauwend. badkamer heel klein maar wel proper!

Heel lekker uitgebreid ontbijt, perfecte ligging, vriendelijk personeel!

Prima logeerplek in hartje Brussel!

Best warm op de kamer, thermostaat heel onduidelijk, maar gelukkig kon raam dus open. Weinig ruimte, maar is te overzien. Koffie- & theefaciliteit zou fijn zijn!

Altijd een heerlijk bed bij Ibis! Prima douche, mogelijkheid om ramen te openen voor frisse lucht.

Goed voor een paar dagen, niet voor bv. een week
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Té kleine kamer en badkamer voor 2 personen. Geen haakjes voorzien om jassen en dergelijke op te hangen. Kastjes zijn daarvoor té klein. Ontbijtruimte is té klein volgens het aantal kamers. Héél druk, personeel kon niet volgen met aanvullen. Zitplaatsen voor het ontbijt te weinig.

Vriendelijk personeel. Alles was proper.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Fijne locatie voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Zeer zachte kussens, voor mij te zacht iniedergeval.

- Voor de prijs een ruime kamer, hele goede prijs kwaliteit verhouding. - Uitchecken heel simpel, alleen pasjes in een box stoppen

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed voor een nachtje

Ongelooflijk kleine kamers, lage plafonds, badkamer van postzegelformaat.

Hotel ligt perfect, leuke wijk. Veel cafés en restaurants in de buurt. Bed was oké. Vriendelijke ontvangst.

Een erg fijn weekend gehad, met perfecte ligging!

Ik had verwacht dat de badkamer groter zou zijn. Maar dat was niet erg, met zn tweeën hebben we genoeg ruimte gehad.

De kamers, het bed en het ontbijt waren goed, je kon er zelf een wafel bakken en de eieren koken. Er was genoeg te eten en ruime keuze. De ligging van het hotel was erg gunstig, alles was op loopafstand!

Prima naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wisten niet hoe we de lift moesten bedienen en het personeel keek toe vanaf de balie, maar deed niets om te helpen. Onze lift ging ineens naar boven, opgeroepen door iemand, we kwamen weer op de begane grond. Die persoon hielp ons uiteindelijk de lift te bedienen en het personeel keek weer toe.

Ontbijt was heerlijk uitgebreid, schone kamer met 2 badkamers

Ibis hotel Brussel

Slechte communicatie tussen personeel. Ontbijt is te matig. Wafels en eieren zelf bakken. Weinig broodkeus. Voor 15 per persoon per dag. Als familie kregen we 2 aparte kamers van elkaar. Zijn geen kamers met tussendeur. Erg vervelend. Bij boekingen beter aangeven welke opties er zijn.

Locatie en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Lokatie tov centrum en voldoende uitgaansmoglijkheden op...

Grootte van de kamer, klein maar wel functioneel ingericht. voldoende bij kort verblijf aangezien je toch weinig op de kamer bent

Lokatie tov centrum en voldoende uitgaansmoglijkheden op loopafstand

ontbijt was chaos Mijn man betaalde 15euro omdat hij 2 sneetjes kaas eet. Ik betaalde 5 euro voor sandwich en klein pistoleeje met confituur. Mijn man nam nog een potje youguert met fruit die hij aan mij gaf; daardoor moest ik 10E opleggen. N vriendelijke dame aan de balie zei dat het in orde was. waarom niet algemeen ontbijt voor 5 euro en wens je meer, tik dan in via kassa....

Heerlijk weekend kerstmarkt in Brussel, sfeer, gezelligheid en voldoende reden om nog eens te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank

Wegen in Brussel rondom hotel worden flink verbouwd, dichtstbijzijnde parkeergarage wordt ook verbouwd. korte suggestie voor welke garage nu te gebruiken zou handig zijn en voorkomt omrijden

Goed ontbijt, uitgebreid zowel Engels als Europees Prima kamers, voldoende ruim Vriendelijk personeel Ondanks dat wij met twee grote honden reizen geen enkel probleem met inchecken etc.

Bij het ontbijt wat onduidelijkheid, men dient vooraf te...

Bij het ontbijt wat onduidelijkheid, men dient vooraf te verrekenen wat begrijpelijk is, moet je dan wel weten natuurlijk en niet afgesnauwd worden door de bejaarde dame in de ontbijtruimte. Met als gevolg dat ik ons ontbijt dubbel heb betaald! 1x cash aan de balie en 1x op de afrekening op de creditcard. Tot nu toe zonder gevolg van rechtzetting!!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

voor herhaling vatbaar

We hadden met 4 koppels geboekt en 1 koppel kon niet mee gaan door een medisch probleem.We hebben gene euro terug gekregen voor de reeds betaalde kamer.Vind ik spijtig.

zeer goed gelegen,heel goed ontbijt alles was aanwezig wat een ontbijt moet hebben,kamer zeer proper maar niet zo groot(voor city trip meer als genoeg).Een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Hele goede locatie, in een rustige straat maar alsnog midden...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kaartjes in de lift werkten niet altijd, beetje onhandig.

Hele goede locatie, in een rustige straat maar alsnog midden in het centrum. Nette en schone kamers, comfortabele bedden. Ik zou hier zo weer een kamer boeken!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Mini-vakantie in fijn hotel!

De kamer en de badkamer warennklein, maar we waren er nauwelijks.

De ligging ten opzichte van de restaurants en winkels! En de mogelijkheid voor het supersnelle, zeer betaalbare ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

goed en voor herhaling vatbaar enkel parking en service valiezen te herzien
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parking, op booking.com staat er parking, en als ik aankwam ...publieke parking en helpen met valiezen, niemand die iets vroeg...

service aan de bar en ontbijt, kamers netje, badkamer klein maar bed zeer goed en lokatie

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ging wel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur in de kamer, snelheid van de wifi

De koffie bij het ontbijt was super, en het ontbijt zelf ook prima. Personeel heel vriendelijk. Maar de kamer liet te wensen over, vooral de temperatuur.

Ok, maar enkel voor vaste slapers...

Er was slechts één probleem: de geluidshinder van buitenaf. Van buren of gang was er geen lawaai, maar buiten was het de hele nacht een hel: geroep en getier, gierende auto's met luide muziek, sirenes... En helaas hielden de ramen het geluid niet bepaald buiten. Amper geslapen dus...

Kamer en badkamer waren klein, maar voldoende voor een nachtje. Het bed was zeer comfortabel en in de badkamer was al het nodige aanwezig. Het ontbijt was ok (al miste ik wat volkoren- of meergranenproducten en was de keuze qua fruit eerder beperkt).

Fijne, voordelige keuze op super locatie

De locatie bleek heerlijk, middenin een enorm leuke wijk binnen het centrale Brussel. Alles op loopafstand, van treinstation en concertzaal tot restaurantjes, bars en bioscoop.

goed voor paar nachten, in de buurt van alle bezienswaardigheden...zeker OK

kamer klein, badkamer ook echter voor 1 nacht en gezien de prijs zeker OK

Kamer klein maar proper. Geen ontbijt genomen, buiten het hotel ontbeten (Le Pain Quotidien) ...winkels, grote markt etc in de buurt. Aanrader Sint Goriksplein, veel cafeetjes

prima hotel voor city trip.

Wij hadden gekozen voor een buffet ontbijt. Echter was het ontbijt wat marginaal. (het zelf maken van wafels was wel een super pre!). daarnaast was de badkamer erg klein.

Het hotel ligt centraal gelegen -dichtbij winkels, restaurants, uitgaansgelegenheden- en is prima voor een city trip. De kamer is simpel maar schoon. De badkamer is erg klein maar voorzien van basisbenodigdheden.

Ontbijt is prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is prima de kamer is klein de badkamer is piepklein, je moet niet te dik zijn. het raam kan een stukje open, maar aan de straatzijde komt dan wat herrie binnen van het auto- en vliegverkeer. de bedden zijn goed en het was schoon

Verblijf in Ibis St-Catherine

De kleine kamer..

Het is ideaal voor een kort verblijf..Zeker aanrader voor mensen die voor zaken een kort verblijf in Brussel zoeken...De kamers zijn klein maar zeer proper !!!En beneden heb je een bar en aparte koffiemachine waar je tegen betaling lekkere koffie hebt!!Gegeten heb ik er niet maar dat zal zoals de rest ook wel in orde zijn!!

Heerlijk verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Irritant geklop op de deuren smorgens, waardoor we toch wakker werden oa door de schoonmaakploeg van het hotel.

Goede ligging, schone kamers met goede voorzieningen voor een stedentrip. In de buurt van het hotel veel gezellige bars en lekkere restaurantjes.

Hebben goed geslapen, geen lawaai op de kamer en ontbijt was in orde, we hadden niets tekort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aan de receptie sprak men GEEN Nederlands, wij als Vlamingen MOETEN ons altijd aanpassen!!! Leer AUB uw personeel Nederlands wij logeerden toch in Brussel !!!

De kamer was gezellig ingericht.

nabij het centrum is dit goed vertoeffen.

iets betere uitleg van de hotel kaart, deze is voor de lift, dat was duidelijk maar is ook voor de verlichting van de kamer nodig dat wisten we niet en om 9 uur werd op elke deur geklopt en bij ons open gedaan 9 niet op slot) met de woorden sorry dit ging in de gang zo'n 4 kamers door. dat kan anders gecommuniceerd weke kamer uit gecheckt zijn

locatie, hygiënische kamer het weg kunnen zetten van bagage voor de incheck tijd parkeeren is vlak bij alles op loopafstand te doen en hop bus vlakbij

Goed voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en badkamer waren erg klein. Gangen en kamer niet erg mooi. Geen uitleg gekregen bij inchecken.

Goed bed, goed kussen. Goede douche. Goede locatie. Geen lawaai overlast. Fast check-out.

De locatie was goed

Kamer was heel klein. Eerste kamer waar we in kwamen stonk verschrikkelijk naar rook, na dit gemeld te hebben zijn we naar een andere (even kleine) kamer verplaatst

De locatie was goed

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed voor 1 nachtje...

Standaard Ibis: Kleine kamer, zeer kleine badkamer, nooit langer dan 1 nacht boeken. Bagage kon je bij hotel achterlaten in locker voor 6 of 4 euro. Belachelijk hoort bij service. Novotel er naast was stuk beter maar 15 euro duurder. Gaan we volgende keer weer doen.

Ligging. Grote Parking tegenover hotel. Veel restaurantjes in de buurt. Op loop afstand van centrum. Rustig weinig verkeer. Makkelijke aanrij route, je hoeft niet de hele stad door.

goeie locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lag een haar in het bed, voordat wij er gebruik van gemaakt hadden. En de douchegel hing vast boven de wastafel wat niet los te koppelen was. Wat erg onhandig was met douchen. Voor de rest was het een prima hotel voor een tussenstop of een overnachting.

Perfecte locatie midden in het centrum. Heel vlakbij openbare parkeergarage

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goede prijs-kwaliteit

De gangen zagen er verouderd uit (tapijt en vloerbedekking gedateerd). Ook had het nog net iets schoner gekund (haartje in de douche)

De locatie was goed, dichtbij ov, winkels en restaurants en dat voor een heel goede prijs.

Net voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt was kapot, oogt erg onhygiënisch en verouderd. Broodjes bij ontbijt waren hard, ik vermoed 's ochtends al alles afgebakken. Temperatuur was veel te hoog op de kamer, was niet individueel te regelen. Badkamer ontzettend klein. Ik geef het net een voldoende, maar meer ook niet.

Locatie is goed, personeel is vriendelijk. Spraken overigens ook Nederlands. Hygiëne voldoende.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

uitstekend maar badkamer te klein.

de badkamer had iets groter mogen zijn. ew konden hier nauwlijks staan of naar de wc (195cm en 176cm)

het is een mooi hotel wat dichtbij twee verschillende metro haltes aan ligt, het hotel staat midden in het centrum dus je kan overal snel terecht om te gaan shoppen, eten en reizen. het personeel spreek zowel Nederlands als Frans en ook Engels.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima gelegen hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding

Kamer en badkamer zijn aan de kleine kant.

Goed ontbijt, dat gezien de aangepaste prijs (€10) een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding had. Centrale ligging en de op 50 meter gelegen parkeergarage (P58) maakt het een bezoek waard.

Prima verblijf op een top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was erg klein, net als de badkamer. Wij vonden het overal erg warm in het hotel, net als op onze kamer. De airco/verwarming leidde een eigen leven. Sprong aan zonder dat wij dit wilden. Daarom hele dag en nacht met raam open,en dat terwijl het buiten vroor. Wij hadden hier verder geen hinder van, gordijnen konden gewoon dicht en vrij weinig geluiden van buitenaf te horen.

Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Top locatie; overal dichtbij om lopend de binnenstad van Brussel te verkennen!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

gewoon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was wat mager en broodjes wat aan de oude kant. Vorige week zaten we in Ibis >Antwerpen en ontbijt daar kan als voorbeeld gelden voor brussel.

vriendelijk onthaal. Locatie vlak bij de kerstmarkt.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Prima verblijf, goede lokatie, vriendelijk persoon, modern & fris hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak van niet dagelijkse dingen (klein beetje schimmel in badkamer) en de zeer beperkte ruimte in de badkamer (als lang of zwaarder persoon zit je klem).

Lokatie, vriendelijk ontvangst, goed ontbijt, modern en fris hotel. Goede bereikbaarheid met OV, goede prijs.

Is te doen voor 1 a 2 nachten maximaal

Zeeeeer kleine kamers en toilet/douche met uitzicht op een muur en dat toch voor € 90,-- p/n..!!

Dichtbij de kraampjes van de kerstmarkt en lekker dichtbij de Grote markt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Eerste keer Ibis personeel onvriendelijk

Veel lawaai met het raam open (binnenzijde), maar vooral dat ik naar een kamer werd gestuurd die al bezet was, en dat het personeel daarvoor nul excuses aanboden, niet eens 'sorry'. (personeel bij aankomst)

Het personeel 's ochtends was heel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Goede kamers met een fijne douche en goed bed. Voor ons groot genoeg en van alle gemakken voorzien. Ontbijt ook goed en lekker uitgebreid. Parkeren in parking 58 naast het hotel! voor goede prijzen en niet zoals in Nederland met achterlijke rip-off prijzen

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prima hotel!

Onze kamer en badkamer waren redelijk klein.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, perfecte locatie en de bedden hebben een uitstekend matras. Geboekt met een leuke korting dus dik tevreden!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Eenvoudige kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg krap. Kleine kamers. prima als je niet teveel op de kamer verblijft.Ook helaas erg gehorig. Ik heb niet zo goed geslapen wegens geluidsoverlast op de gangen gedurende de nacht.

Eenvoudige kamers. Prima als je niet teveel op de kamer verblijft. Wel een prima locatie op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Mooi centraal in een leuk deel van de stad gelegen, bijhet...

Mooi centraal in een leuk deel van de stad gelegen, bijhet Katelijne Plein met veel restaurants en terrassen. Goed verzorgd ontbijtbuffet en uitstekende WIFI.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Toiletassessoires

Had een klein alledaags toiletassessoir nodig (kam). Vaak in hotels (ook in het zelfde segment qua prijs en comfort)beschikbaar op de kamer of in ieder geval bij de receptie. Hier wekte de vraag ernaar verbaasde blikken en een simpele ontkenning. En dat verbaasde mij dan weer. Zeker: detail. Maar details kleuren een overigens uitstekende, heel positieve ervaring.

Ligging. Duidelijke en goede organisatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Locatie is goed, maar kleine kamers en erg druk (veel groepen).

De brochure in de kamer sprak over een geluidsdichte kamer. Ondanks dat we op de 5e verdieping lagen, hoorden we elke auto en elk gesprek op straat. Ook de geluiden op de gang konden we horen, dus geluidsdicht was de kamer echt niet. De kamer zelf was proper, maar de ontbijtzaal was erg vuil en in de zetels bij het onthaal was het ook zoeken naar een proper plekje.

De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima hotel voor een weekend weg.

Er is nauwelijks kastruimte op de kamer.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt. Alles voldoende aanwezig. Geen wachtrijen voor het buffet.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

ZEER GOED WEEKEND

de kamers en de badkamer waren klein en men had niet veel plaats.

het ontbijt was heel lekker er lag genoeg en van alles wat en er werd steeds bijgevuld kortom het was een zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Hele fijne bedden en het was allemaal heel erg schoon

Kleine kamer en wat minder luxe daardoor. Maar voor een weekend is een fijn bed en schone kamer het belangrijkst dus voor ons perfect!

Hele fijne bedden en het was allemaal heel erg schoon

• Beoordeeld op: 8 september 2016

mini vakantie Brussel

Kamers erg klein, vrijwel GEEN opbergruimte. 4 plankjes achter TV dit moest de kast voorstellen!! Gelukkig paste de koffer onder het bed.

Ontbijt was prima geregeld. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam .Het hotel heeft een prima lokatie , om en rond het hotel is er al veel te beleven,

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Goede keus! Good choice!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en badkamer waren niet overal goed schoon. Dat is een verbeterpunt. Ook bleken er nogal wat honden te logeren in het hotel tijdens ons verblijf. Het hotel had de gasten met honden wel zoveel mogelijk bij elkaar gezet, twee verdiepingen onder ons, waardoor wij er nauwelijks last van hadden. Room and bathroom were not totally clean, they can do better. There were also quite a lot of dogs staying at the hotel. They were mostly staying on the same floor, 2 floors down from our floor, so it didn't bother us really.

De locatie is ideaal. Heel dichtbij de Grote Markt en om de hoek van de Anspachlaan waar je lekker kan winkelen. En een metro station op 5 minuten loopafstand. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Great location! Near Grand Place and Anspachlaan so you can go shopping. Metro station is a 5 minute walk. Staff is friendly and helpfull.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Fantastische ligging te midden van restaurants

Kamers waren klein (maar prima)

Fantastische ligging te midden van restaurants Trendy en net hotel, Goede kwaliteit tegen een zeer nette prijs Zeer betaalbare optie voor ontbijt Parkeergarage op loopafstand van hotel

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima verblijf in centraal gelegen hotel met uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, slechts 2 handdoeken ter beschikking. Badkamer ter grootte van een postzegel. Receptie spreekt geen Nederlands.

Praktische en schone kamer met heerlijke bedden (boxspring). Wifi snel in slaapkamer. Ontbijt met veel keuze, waaronder verse jus en zelf wafels bakken. Ligging perfect, paar minuten lopen van centum en omgeven door allerlei terrasjes en restaurants. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Heel fijn hotel!

De badkamer was erg klein. Was niet heel vervelend, maar wel een aandachtspuntje. Het personeel vond ik niet heel vriendelijk, inchecken en uitchecken is wel helemaal goed gegaan. Maar wanneer we terug kwamen in het hotel of het hotel verlieten werd er niks gezegd, wanneer ze niet met klanten bezig waren.

De locatie was echt leuk! Tussen veel cafés en restaurants en heel veel bezienswaardigheden op loopafstand. Het bed was heerlijk en de douche was ook goed!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Leuk gelegen, maar te kleine kamers.

De kamer en badkamer minimaal van afmeting. Geen kastruimte. Er was geen enkele gezonde bruine broodsoort bij het ontbijt. Het personeel verdomde het Nederlands te spreken.

De locatie was goed. De receptie en eetgedeelte geeft een prettige indruk.

Aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is erg krap, hierdoor kon je niet goed op het toilet zitten.

Prima bed en goede airco

Lokatie.

Lokatie.

zeker voor herhaaling vatbaar

Draaideur marcheerde niet

mooi hotel vlotte bediening, prima uitgebreid ontbijt, leuke kamer

De spiegel was een meerwaarde

De spiegel was een meerwaarde

Mooi centraal gelegen hotel voor een prima prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi centraal gelegen hotel voor een prima prijs.

Ligging in het centrum.

Ligging in het centrum. Gratis parkeren

De locatie was geweldig

De kamer was schoon, maar wel erg klein.

De locatie was geweldig

voot 2persoonskamer veel te klein

voot 2persoonskamer veel te klein

Wij waren in dit hotel niet voor de eerste keer. Dat zegt genoeg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitgebreid ontbijt, heel druk maar alles werd prima bijgevuld. Het ontbrak aan niets.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Klein en verder niet zo heel fijn

De kamers zijn enorm klein, en de badkamer is niet veel groter dan een toilet...

Locatie is leuk

Het ontbijt was goed en het hotel was uitstekend gelegen om...

Het ontbijt was goed en het hotel was uitstekend gelegen om het centrum van Brussel te verkennen

Wel oke, maar we misten koffie/thee op de kamer.

Parkeren

Bedden!

Ontbijt prima !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is een beetje erg klein !

Ontbijt prima ! Locatie fijn.

Op loopafstand naar het Centrum, prima ontbijt!

Op loopafstand naar het Centrum, prima ontbijt!

Te klein en te veel geld daarvoor betere hotels voor...

Te klein en te veel geld daarvoor betere hotels voor hetzelfde geld

Onbijt traag geen bestek op tijd

Onbijt minder vriendelijke goed

De locatie is goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn erg klein, gehorig en niet echt schoon

De locatie is goed