Beoordelingen over Golden Tree Hotel 3-sterren

Hoefijzerlaan 21, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#74 van de 101 hotels in Brugge

kamer was goed ,ontbijt ook al was de keuze van brood eerder...

ook al was de kamer gerenoveerd,was deze al terug een beetje aan renovatie toe,en alles nogal donker

kamer was goed ,ontbijt ook al was de keuze van brood eerder beperkt,goede ligging

Teleurstellend onhygiënische kamer
    • Lovers Kamer

Hygiëne Ruïne met make Up Geen ventilatie. Airco werkte niet Temperatuur in slaapkamer oncomfortabel hoog. Lawaaierig. Niet in historisch centrum maar aan een rondweg. Tapijt in hal was smerig. Vuil n hoekjes. Geen launch. Onfrisse geur in hotel. Receptie zeer beperkt aan wezig. Geen bar. Niet aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Nette kamers, goede douches.

Ontbijt werd niet voldoende aangevuld, de parking was onder constructie, kon dus niet gebruikt worden en we waren hier niet van op de hoogte gebracht. Aangezien we met een rolstoelgebruiker waren had dit wel een handig weetje geweest

Nette kamers, goede douches. Ontbijt was goed maar mocht extra aangevuld worden

Prijs kwaliteit niet goed.Maken gebruik dat bruggen mooi is.

Ontbijt kan beter wat grotere broodjes en veel te laat beginnen 8.30 .Veel stof in de kamer kijk naar de kasten boven in en het bed uit de kast.Communicatie onderling niet goed,auto stond er al maar niet doorgegeven wordt telkens gebeld. kwartier eerder ontbijt niet door gegeven en niet alles voorradig. Dure drankautomaat bar is er niet. 2,50 voor automaten koffie.

wifi was goed,kamer ruim. Derde bed (uit de kast) was veel minder slecht matras.

Goede kamer met goed sanitair.

de ligging aan de drukke invalsweg zorgt wel onvermijdelijk voor verkeerlawaai, maar door een goede en stille airco konden we het raam gesloten houden

Goede kamer met goed sanitair. Het ontbijt was lekker en gevarieerd, met uitzondering van de koffie, daar zou beter voor een ander merk gekozen worden, want die smaakte naar kostschoolkoffie.

Brugge was mooi,we hebben ervan genoten maar het hotel zou ik niet vlug aanraden

we hadden priveparking gereserveerd en bij aankomst namen wij tel contact omdat we niet goed wisten waar de parking lag,de dame ad tel zei gewoon de parking is nog niet klaar (terwijl we op voorhand er niet van verwittigd werden)Bij het ontbijt waren er telkens veel dingen op vooral de eieren en pannekoekjes.plus de bestekbakjes en vakjes waar de borden staan zijn vuil.Het ontbijt was tot 10u 30 en er gingen mensen wat om 9u30 kwamen ontbijten vragen achter eieren en ze zeiden dat die op waren!!

De ligging was goed.dicht bij alles.

Fijne kamer op prima locatie

Helaas hadden we geen bericht ontvangen dat de parkeergelegenheid nog niet open was. Daardoor wisten we ook niet waar te parkeren.

Heerlijk ontbijt. Kamer netjes en verzorgd.

Prachtige kamer.

Toilet bij de badkamer ging dicht met een schuifdeur. Verder geen probleem maar het sluit niet helemaal goed af, iets wat ongemakkelijk als je nog niet lang samen bent met je partner

Prachtige kamer. We hadden een superior kamer met een fijn bed en een bad. Een klein koelkastje was ook aanwezig. Veel opberg ruimte voor de bagage.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

slecht verblijf voor een prijs die in geen enkele verhouding staat tot het gebodene.
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer met tweepersoonsbed en 1-persoonsbed geboekt. Kregen alleen drie 1- persoons bedden. Op letterlijk 5 meter van onze kamer waren vanaf 07.30 tot 17.00 graafmachines en bouwvakkers bezig met werkzaamheden. Geen moment rust. Enige commentaar van het personeel: sorry. Schandalig! Schamel en zeer beperkt standaard ontbijt voor €12.50 p.p. Bij de vraag naar bijv. een gekookt ei bij het ontbijt werd geantwoord: “kan niet want de machiene is kapot”????Met minimale middelen en personeelsbezetting probeert men hier de zaak draaiende te houden. Personeel doet zijn best om zich zo min mogelijk om de gasten te bekommeren.

Dicht bij centrum

Ontbijt was heerlijk, badkamer was zeer ruim.

We moesten door werkpuin lopen om bij onze kamer te komen; de tv werkte niet en het personeel heeft niet de moeite genomen om ernaar te kijken.

Ontbijt was heerlijk, badkamer was zeer ruim.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De locatie is geweldig!

Het was een teleurstelling dat we niet op de parking konden parkeren, want dit was één van de redenen waarom ik dit hotel had geboekt. Nog een minpuntje was dat de kamer niet volledig verduisterd kon worden. Jammer dat er veel voeding uit blik/bokaal gebruikt werd bij het ontbijt.

De locatie is geweldig!

kleine maar fijne kamer zeker voldoende voor 1 nacht.

kleine maar fijne kamer zeker voldoende voor 1 nacht. personeel was ontzettend vriendelijk en gaf voldoende uitleg ! ontbijt was een topper ! een aanrader

Geweldig!

Vanaf minuut 1 toen we te woord werden gestaan omdat we later wilde inchecken (kregen per e-mail helemaal een uitleg hoe de nachtkluis werkte om onze sluitel aan te kunnen) tot het uitchecken perfect! Het hotel ligt op de ideale afstand van de stad (maximaal 250 meter lopen) voordeel is dat je meer dan ruim voldoende parkeergelegenheid hebt (parkeergarage voor de deur) voor weinig geld.

Ontspannen, familiale sfeer, met een gezellig, warm en authentiek kader.
    • Lovers Kamer

Aangezien ik nu alleenstaande ben, diende ik een kamer te boeken met de prijs voor 2 personen. Dit is echter niet alleen voor dit hotel geldig. Ik zou het fijner vinden dat prijzen ook naar alleenstaanden worden aangepast. Het is pas als je in dergelijke situaties komt dat je merkt dat je als alleenstaande benadeeld wordt.

De kamer : ik had een andere kamer, via promotie, geboekt. Deze was niet toegankelijk door renovatiewerken. De, aanvankelijke, geboekte kamer lag afgelegen op de binnenkoer. Dwz dat je niet rechtstreeks van binnenuit naar het ontbijt, receptie kon gaan. Dit had niet aangenaam geweest, zeker nu niet in de winter. Ik hou meer om direct van de kamer, binnensdoor, de gemeenschappelijke ruimtes te bereiken. De kamer lag ook heel rustig, was vernieuwd en luxueus. Prijs/kwaliteit voor 2 personen ideaal en heel economisch.

Hetgene wat ons het meest beviel, was het ontbijt.

Het viel niet tegen, maar stoorde wat dat de ventillatie bleef branden en een zoemend lawaai maakte.

Hetgene wat ons het meest beviel, was het ontbijt. Er was een heel ruime keuze! De kamer was ook super!

Leuk verblijf gehad in Golden Tree Hotel en in de mooie stad Brugge!!

In plaats van in bad douchen kunnen ze beter een mooie inloopdouche maken! Voor oudere mensen niet echt geschikt!! Douchewand op het bad zag er vies uit!!

Het ontbijt was super!! Het oude historische pand zag er mooi uit!!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Leuk, fantastisch en komen zeker terug in ander seizoen

Verwarming wat luidruchtig, maar doet niks aan de sfeer van de kamer

Wij hadden de superior kamer geboekt en waren zeker verrast door de aangename look. Goed nagedacht bij het renoveren van de kamer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het ontbijt was lekker en uitgebreid.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De ligging was ok, dicht bij Het Zand. Het enige wat ik miste was koffie op de kamer. Een koffie automaat stond in de hal, maar die werkte niet. 2.50 euro voor een koffie. Had ik beter bij het ontbijt komen halen. Maar de vernieuwde kamer was prima: sanitair en verwarming.

De kamer was niet groot maar prima voor een paar nachten, en...

Het ontbijt was nogal aan de prijs (ivm de kamerprijs) voor wat er geboden werd. De ramen konden niet open, waarschijnlijk ivm geluidsisolatie (het hotel ligt langs een drukke weg).

De kamer was niet groot maar prima voor een paar nachten, en goed ingericht.

Ligging erg centraal, gratis parkeren ook op loopafstand. Prima kamer, maar erg gehorig hotel.

Gehorigheid in het hotel, midden in de nacht kwamen mensen terug in het hotel, een hoop gegil en gepraat om half 2 's nachts. Zij verbleven op de 3e verdieping, wij sliepen op de 2e verdieping. Maar er is geen receptie meer aanwezig na 20.00 uur dus er is niemand om op te treden of waar je kan klagen. Geen waterkoker of koelkast op de kamer.

Kamers prima

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

'n tegenvaller

onderhoud van de kamers en ondanks men wist van het minder mobiel zijn van mijn echtgenoten , heeft men toch niets laten weten

het ontbijt voldeed absoluut niet en de ruimte was enkel te bereiken via trappen en dat was praktisch onmogelijk

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Inchecken verliep vlot.

Raam was kapot dus erg veel tocht. Kussen en bed leken van beton Parkeerterrein was niet afgesloten terwijl je hier wel voor betaalt

Inchecken verliep vlot. Parkeren naast het pand Kamer was schoon

We hadden er meer van verwacht. Anderzijds is het goed gelegen. Hotel is toe aan vernieuwing.

Wij gaan regelmatig eens op hotel met ons gezin. We vonden het iets te duur. We betaalden 198 euro voor ons vier voor 1 nacht. We sliepen eerder voor minder geld in mooiere hotels. Zonder ontbijt en parking zouden we 138 betaald hebben. Voor deze prijs mocht parking en ontbijt inbegrepen zijn. 1 bed vertoonde een vieze, bruine vlek... De familiekamer is vrij klein wanneer de bedden uitgeklapt zijn. Je hoort ook heel goed wat mensen in de andere kamers doen.

De ligging en de parking.

Kamer was net.
    • Superior Driepersoonskamer

Bij het binnenkomen in het hotel werden we overvallen door een rare geur. De ontvangst aan de balie verliep heel koel. De dame keek niet eens op. Een fijn welkomswoord hebben we niet gehad en de wegwijs naar de kamer was alles behalve.

Kamer was net.

Zalig genoten

Niet de schuld van de mensen van het hotel maar de muren zijn redelijk dun dus alle geluid op de gang is hoorbaar in de kamer

De sfeer in de badkamer doormiddel van de mooie verlichting relaxerend een bad kunnen nemen

Uitstekend verblijf gehad.
    • Superior Driepersoonskamer

Bij aankomst werkte de frigo en de verwarming in de badkamer niet, dit werd dan opgelost. Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind van 9jaar en de kamer was maar voorzien voor 2 personen. Het derde bed stond niet klaar en er waren geen handdoeken genoeg. Dit werd dan ook opgelost maar voor deze prijs zou toch alles in orde moeten zijn als je aankomt.

Heel vriendelijk onthaal. Lekker ontbijt. Jammer dat er op dag 2 geen roereieren meer waren. Alles in het hotel is proper. Bij problemen lossen ze alles zo rap mogelijk op. Heel goede ligging, dicht bij 't Zand. Parking bij hotel. Drankautomaten ( koude dranken en ook koffieautomaat) aanwezig in het hotel. Haardroger en frigo aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Mijn verblijf was helemaal goed. Ook dankzij het stadje.

Ik kan niets vertellen over wat er tegen viel in dit hotel.

Niets dan lof over dit hotel en de mensen. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed. mijn kamer was in het nieuwe gedeelte van het hotel, niets mis mee. Binnen 5 minuten lopen in het oude centrum van Brugge.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Had voor hotel iets meer verwacht en dan overal vloerkleed wat niet erg hygiënisch is.

Voor zaken mensen is er geen ontbijt wie vroeg weg moet 7 uur heeft pech. Personeel pas om 8 uur klaar met ontbijt. Reserveren voor ontbijt onmogelijk. Volgende keer neem ik gewoon een ander hotel.

We hebben wel een leuke tijd in Brugge gehad.

De kamer voor 4 personen waren wat aan de kleine kant. Riool stonk, kon je bij de receptie al ruiken. En de hygiëne kan ook beter in het algemeen.

De afstand naar het centrum.

Fantastisch! voor herhaling vatbaar

in de hal naar de kamer toe was het een beetje frisjes..

leuk romantisch hotel. zeer vriendelijke en vlotte bediening bij aankomst. parkeergelegenheid aan het hotel zelf mits reservatie en was vooral spotgoedkoop. mooie, propere en ruime kamer met sfeerverlichting en grote badkamer. onbijt was zeer lekker met uitgebreide keuze en alles werd op tijd terug bijgevuld. bij het uitchecken mocht de wagen op de parking blijven staan tot s avonds. Het is een aanrader. we komen zeker en vast nog eens terug.

Leuk weekend gehad in dit hotel en in Brugge.
    • Superior Driepersoonskamer

Geen airconditioning, erg warm in de slaapkamer (zelfs in oktober)! Weinig te beleven in de avonden in Brugge!

Op loopafstand van het centrum. Kamer was nieuw en netjes/schoon, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Wij hebben 4 dagen genoten , heerlijk geslapen en gegeten.

Op verschillende muren in trappengat kwam de verf van de muren.... Onze kamer was klein, foto op de site is mooier. Jammer dat dit nergens word vermeld.

Het ontbijt was perfect, tip: afvalbakjes op tafel zetten. personeel erg vriendelijk

Voor herhaling vatbaar!(maar dan misschien een kamer achteraan proberen)

Spijtig dat er heel veel verkeer op die baan is,wij sliepen vooraan,misschien is het achteraan kalmer.Ze kunnen er zelf spijtig genoeg niet veel aan doen,aangezien ze geen dubbel beglazing mogen steken,want het is een "geklasseerd gebouw".

Het ontbijt was heel lekker,gevarieerd,er was echt alles aanwezig op het buffet! Het hotel op zijn eigen was wel kalm,de andere gasten hielden wel rekening met slapende mensen indien late terugkomst in de kamer (eerst dacht ik zelf dat er niet veel volk aanwezig was,maar het was druk bij het ontbijt!)

Goes hotel

Kamers erg krap. Bed erg hard en voor 2 personen eigenlijk te klein. Verder weinig bijzonderheden.

Goede ligging, vriendelijke receptie. Parkeren ook genakkelijk; recht voor de deur zonder kosten. Prijs is relatief goedkoop, prima prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Een heerlijke overnachting met vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt

De kamer was netjes en de badkamer was met een inloopdouche. De kamer had ook een led-verlichting wat veranderde van kleur buiten de normale verlichting. Het ontbijt was super. Erg uitgebreid, heb dit bij nog geen enkel klein hotel zo goed meegemaakt. We moesten 11 uur van de kamer maar mochten de auto tot 3 uur laten staan.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goed hotel voor een korte city trip!

Omdat het een oud pand is was het in de nacht vrij gehorig op de gang.

Vriendelijk receptie personeel. Een schone, nette kamer. Van alle gemakken voorzien. Simpel maar perfect voor een city trip.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Wat teleurgesteld

Er waren verbouwingswerken bezig. Er werd provisoir een deur geplaatst om deze af te schermen. Tijdens de nacht heeft deze voor veel geluidshinder gezorgd, mede omwille van de wind. We zijn dan uiteindelijk zelf om 3.30h opgestaan om dit te verhelpen. Ook de hygiene kon beter, veel stof aanwezig. De kamer was vernieuwd, maar er was geen sprake van een propere afwerking.

Gelegen dichtbij het centrum

Mooie verzorgde rustige kamer en ideaal om vanuit daar...

Geen verkoeling in kamer en buiten gedeelte (bij parkeerplaats) is niet mooi

Mooie verzorgde rustige kamer en ideaal om vanuit daar richting het drukke centrum te lopen

We hebben het goed naar ons zin gehad, bedankt! :D

Receptie sloot al vroeg in de avond (om 8 uur als ik het goed heb). Als je later op de avond nog vragen hebt kun je dus niet echt geholpen worden.

Fijne en moderne kamer. Personeel ook erg vriendelijk. Ontbijt was prima, maar niet speciaal.

Goed vanwege ontbijt

De kamer. Superiorkamer geboekt met kluisje en airco Airco werkte niet en kluisje was niet aanwezig. Zaten in een pas aangebouwd deel wat niet afsluitbaar was. Auto's werden pal voor de ingang geparkeerd waardoor je over de trekhaak/ wiel moest klimmen wilde je bij je kamer komen. Er hing 3 dagen een rioollucht in dit deel.

Het ontbijt en badkamer

een leuke inkomhal, vriendelijk personeel.
    • Lovers Kamer

Wij sliepen in de lovers kamer, al viel dit wel tegen, vuil, kraan kapot, verwarming vuil, siliconen rond bad en wasbak beschimmeld, stoffig, het zogenoemde terras was blijkbaar de trap op de kamer te betreden.

een leuke inkomhal, vriendelijk personeel.

Prima verblijf, dicht bij het centrum in een sfeervol gebouw met zeer vriendelijk personeel

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is top. Het hoofdgebouw is sfeervol. Aan een deel van het hotel wordt bijgebouwd maar dit is niet storend. Het is aan te raden een parkeerplaats te reserveren bij de boeking.

Lekker verblijf in een mooie stad

Waterkraan douche/bad verkeerd aangesloten. Hotel nog in verbouwing. Ontbijt viel wat tegen. Weinig vers producten.

Bedden waren goed en de kamer netjes.

Locatie dicht bij het centrum

Ingang parkeergelegenheid wordt vanaf de straat niet goed aangegeven en is krap, dit is vervelend want je moet van een drukke doorgaande weg hier direct in. Bedden waren voor ons minder geschikt (klein en matrassen erg zacht). Kamer zonder airco en aan de drukke straat waardoor het raam niet open kon voor koele lucht.

Locatie dicht bij het centrum

Heerlijk.
    • Superior Driepersoonskamer

In eerste instantie niet gereageerd op mail in Nederlands. Wellicht is deze mail zoek geraakt. Tweede mail in Engels werd direct op geantwoord.

In kamer 23 hebben wij met 3 volwassenen gelogeerd. De kamer was ruim genoeg omdat er 3 eenpersoonsbedden stonden. De badkamer was modern en schoon. Ook de kamer was modern ingericht met uitgebreide moderne verlichting. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid, zelfs met mogelijkheid om zelf pancakes te bereiden. Bij late aankomst (na 21.00 uur) krijgt men een code waarmee een kluisje bij de voordeur geopend kan worden, waarin dan de sleutel van de kamer ligt. Goed geregeld.

Teleurstellend

Vuil op de gangen. Ontbijt was heel weinig keuze. Werken bezig. Op onze gang was er een groot gat naar buiten met een plank voor. Prijs kwaliteit is dit veel te duur voor wat het is.

De kamer was het mooiste. Klein, maar wel nieuw.

Aangenaam met alle noodzakelijke zaken aanwezig.

Hotel zit op een zijstraat van drukke doorgaande weg. S'nachts hoorde je af en toe wel een auto met formule 1 snelheid voorbij racen. Ramen isoleren wat minder dus. Enige minpuntje.

Wat zaten in een een kamer van een aantal dagen oud. Sfeervol ingericht met mooie details.

Matig hotel. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

We hadden een nieuwe kamer die net "af"was. De afzuiginstallatie werkte nog niet en de airco ook nog niet helaas. Jammer,want er kon ook niet echt een raam open dus daardoor was het erg benauwd op de kamer.

Ontbijt is zeer beperkt en simpel met weinig verse kwaliteits producten.

Prima voor stedentrip Brugge

Geen airco op de kamer, was een beetje warm.

Mooie moderne kamer. Sfeervolle verlichting, ruime badkamer. Net buiten het centrum maar op loopafstand (500mtr) prima bereikbaar.

Brugge. Zoek verder dan dit hotel.

*geen parkeergelegenheid aan het hotel( zeer beperkt) Onvriendelijk personeel , ging in discussie en geraakte zelfbeheersing kwijt. Op de kamer hingen de gordijnen los , vensterbank rot door het vocht , koffieresten op de schouw, schimmel in de douche.

Goede matras op het bed

Weekendje Brugge

Het was erg warm op de kamer, bovendien lagen wij aan de straatkant waardoor wij in de nacht niet het raam open konden zetten wegens geluidsoverlast. Geen airco!

De bedden lagen lekker, alles was opgeruimd, personeel was aardig en maakte ons goed wegwijs.

Naar deze kamer gaan we zeker niet terug.
    • Lovers Kamer

- Airco stelde niets voor. Je moest je deur openzetten om de buis met warme lucht buiten te kunnen leggen. - Auto stond geparkeerd voor de toegangsdeur van de kamer. Onze kleren waren vies doordat we door de smalle doorgang moesten om onze kamer te kunnen bereiken. - Hygiëne in badkamer kon beter!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goed betaalbaar schoon hotel, met goed ontbijt, op loopafstand van het centrum.

De positie van de toilet ten opzichte van de instap in de douche (in bad). De toilet stond half voor de ingang waardoor mijn moeder (78 jaar) niet over de badrand kon komen om te kunnen douchen.

Ligging goed ten opzichte van het centrum.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Redelijk tevreden

Zeer muffe geur op de kamer, delen van het gebouw zijn erg vervallen en onhygiënisch. Veel lawaai 's nachts, kamer lag vlak aan het terras.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt, mooie badkamer. Vriendelijk personeel

Simpel hotel maar goede ligging

Het personeel was niet heel enthousiast. Bij aankomst wordt de sleutel overhandigd en er wordt verder weinig gesproken.

Het ontbijt was erg uitgebreid en de kamer was zeer schoon.

De kamer was prima, ontbijt goed.

De schoonmaak in kamer 121 was slecht en is na twee meldingen niet opgelost. Dat is onzettend jammer..... Tevens jammer dat er niet een waterkokertje/koffiezetapparaatje of iets dergelijks op de kamer aanwezig is. Kleine moeite, groot plezier, voor velen, denk ik......

De kamer was prima, ontbijt goed. Alles wat je nodig had, was aanwezig.

Gastvrij familiehotel op uitstekende locatie

Het was wat stoffig, vooral de vloerbedekking in de gangen. Ik ben allergisch en heb hier veel last van gehad. Kamers waren verder heel schoon.

Uitstekende locatie dicht bij centrum. Zeer vriendelijk personeel. Mooie, nette moderne badkamer en goede wifi. Er waren werkzaamheden, er worden nieuwe kamers gebouwd maar wij hebben hier geen overlast van gehad. Ontbijt was keurig verzorgd.

Standaard OK, geen topper.

Niet zoals de foto's beweren is het gebouw wat verouderd en is de oppervlakte klein. Dat maakt de prijs naar mijn mening te hoog.

De ligging is gunstig en het personeel is vriendelijk en geeft veel info.

Prima verblijf voor een nacht.

Kleine kamer Geen airco Kleine badkamer Her en der verouderd, verdwerk bladdert af van de verwarming bijvoorbeeld

Prima om een nacht te verblijven Ligging prima tov centrum Brugge Vriendelijk personeel

Super weekend Brugge

Het ontbijt was goed. Veel variatie. De kamer was netjes en voldoende ruimte voor je bagage. Vanuit het hotel kon je zo Brugge inlopen. En het parkeren bij het hotel was goed geregeld. Kon ook op de laatste dag de auto laten staan om nog even Brugge in te gaan.

Tegenvaller

Parkeren is bij laat aankomen niet meer mogelijk, er zijn maar een paar plaatsen. Het toilet op de kamer was niet schoon en er lagen haren op de handdoeken.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

de kamer was mooi en proper

We hadden een rustige kamer gevraagd en kwamen terecht op een kamer welke uitgaf op de parking waar een gigantische kraan op stond omdat men daar net grote werken aan het uitvoeren was. gelukkig liet een van de werkmannen ons weten dat ze tegen 4h zouden stoppen en niet meer terug zouden komen tot de volgende week. Dit kon men ons via het hotel toch laten weten hebben, maar neen.

de kamer was mooi en proper

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima hotel, goede schone kamers maar niet goedkoop

Er is nauwelijks parkeergelegenheid. En dan wordt er ook nog eens 10 euro per dag gevraagd voor een parkeerplek, bovenop het toch al niet geringe bedrag voor de kamer.

Sfeervol hotel waar in de ochtend een prima ontbijt wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Het verblijf is goed. Het is dicht bij het station en de bezienswaardigheden.

Het ontbijt was goed. De derde dag was er een apparaat waarin pannenkoekjes werden gebakken. Warme pannenkoeken met slagroom en chocolade- of aardbeiensaus. We hadden een kamer voor 3 personen die erg ruim was zonder een stretcher, of stapelbed.

Leuk voor één nacht.

Ik vond onze kamer 13 aan de kleine kant voor 3 personen. Jammer dat geen informatie over het hotel op de kamer lag bijv. Over De Wi-Fi en tijd van het ontbijt. Na 20 uur was de receptie al niet meer bemand. Beetje onpersoonlijk. Verder was er niets te beleven in de lobby.

De sfeer in het hotel vond ik erg aangenaam. Mooie authentieke elementen. Mooie hal. Ook was de ontbijtruimte sfeervol. De inrichting van de kamer was strak en netjes.

Leuke kamers met led verlichting, voor de prijs...

Niet veel, alleen parkeren in de garages is goedkoper dan bij de accommodatie.

Leuke kamers met led verlichting, voor de prijs kwaliteitverhouding was het een top accommodatie.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

We hebben ons goed geamuseerd.

Bij de afrekening kregen we de opmerking dat ons verblijf nog NIET betaald was. Na heel wat discussie en opzoekwerk bleek dat toch een vergissing te zijn. Volgens de receptioniste had Booking.com nog niet doorgestort hoewel midden maart alles door ons al overgeschreven was. Begrijpe wie begrijpe kan !!! Excuses konden er nadien bij de onvriendelijke receptioniste ook niet af.

Goed, ontbijt was tot onze verbazing niet in de prijs inbegrepen. Het aanvullen van de broodjes e.a. gebeurde maar matig. Fruit van de eerste dag werd de volgende dag terug opgediend en was verdroogd.

Matig onderhouden hotel. Schoonmaak en ontbijt goed.

Algeheel onderhoud, parkeerbeleid is onduidelijk op de site: óf parkeren op privéterrein voor € 10 (reserveren!) óf parkeren op 't Zand voor € 8,30

Het ontbijt was goed. We werden bij aankomst meteen door de receptioniste verzocht de auto ergens anders te parkeren want we hadden een privé parkeerplaats moeten reserveren (!) van te voren. De entree zag er afgeleefd uit evenals de trapopgang en de hal boven. De kamer (11) was modern, netjes, goed bed met fijn bedlinnen. De badkamer was netjes maar de afvoer van de wastafel liep slecht af en de douchedeur van het ligbad lekte iets. Verder waren er veel beschadigingen aan de muren (strepen) en zouden best bijgewerkt (geverfd) mogen worden.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Was wel heerlijk ontbijt maar mochten wel iets meer verse producten zijn. Badkamer iets te klein...

Kleine gezellige kamer met mooie led verlichting...

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Aanrader
    • Lovers Kamer

De verwarming van op de kamer die ik geboekt had werkte niet goed zonder problemen een andere kamer gekregen dus probleem vlug opgelost

Vriendelijke mensen aan de receptie

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Vriendelijk personeel, op reservering een parkeerplaats voor...

Redelijk wat verkeerslawaai en gordijnen laten veel licht door

Vriendelijk personeel, op reservering een parkeerplaats voor EUR 10/dag. Mooi historisch pand, goede kamers.

Zeker voor herhaling vatbaar. Love room super gezellig. Goed gelegen ,vriendelijk personeel.
    • Lovers Kamer

Spijtig dat er geen mini koelkastje op de kamer was.

Het was geweldig om te zien hoe de ruimte in het torentje (love room)benut werd. zeer vriendelijk personeel en goed gelegen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Steden trip met 2 gezinnen

Aardig personeel dat voor je in de weer is. Wij bleken met onze gehandicapte dochter in een verkeerde kamer te zitten, en kwamen keer op keer vragen of het zo goed was. Anders konden we zo over naar de juiste kamer.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima hotel midden in het centrum!

1 tip..in de familiekamer stond maar 1 prullenbak. Dit mogen er wel meer zijn, 1 extra in de badkamer bv of op het toilet kan geen kwaad.

Fijn personeel! Ruime familiekamer, goede bedden en alles schoon. Auto na uitchecken op terein gelaten, goede service!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Super hotel wordt in de toekomst alleen maar beter 👍👍
    • Studio

Ontbijt super zeker de nieuwe pancake machine 👍 Ontvangst en personeel super aardig eigenaar en vrouw super enthousiast vol met nieuwe plannen komen hier zeker terug