Beoordelingen over Hôtel Sanglier des Ardennes (Sanglier Bas) 4-sterren

Place Aux Foires 2, 6940 Durbuy, België

#7 van de 22 hotels in Durbuy

Super locatie, Bru sserie aanrader om te eten !

Geen airco op de kamer, badkamer met toilet (toch net iets te weinig ruimte)

Het ontbijt was heerlijk, heel ruime keuze, veel vers fruit,... De locatie is super, heerlijke bedden !

Uitstekende keuken zowel in brasserie als gastronomisch...

Geen mogelijkheid tot afspuiten mountainbikes.

Uitstekende keuken zowel in brasserie als gastronomisch restaurant. Super behulpzaam personeel aan de balie.

Prima hotel voor weekend Durbuy, mooie centrale ligging.

Douche in bad met wandje, waardoor toilet en vloer nat werden. Eten in hotel behoorlijk prijzig.

Uitgebreid ontbijt. Kamer was schoon, net groot genoeg. Bedden goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heel goed en een afgesloten parking.

Ontbijt in orde , s'avond hebben we er echt goede keuze gemaakt met de 4 gangen menu van Wouter Bru voor 45 €. We waren met 6 personen en iedereen was er vol van. Geen gemakkelijke stoelen voor oudere mensen in de aperitiefruimte.

leuke lokatie, goed ontbijt, aangenaam onthaal

onduidelijk welk hotel : sanglier des ardennes was in verbouwing. hotel was eigenlijk jean de bohemes. restaurant : enkel tapa's van wout bru, geen andere keuze. duur voor het aanbod, niet zo gezellig om te tafelen die hapjes.

leuke lokatie, goed ontbijt, aangenaam onthaal

verblijf goed

Prijs voor een kleine koffie ,kleine schotels in het restaurant ,te donker in het restaurant,3 uur aan tafel voor vier gangen en dan honger hebben!!!

De kamer

Het ontbijt en diner waren super.

de lift is oud-monument.

Het ontbijt en diner waren super. Rekening houdend met de tijdelijke werkzaamheden mochten wij een goede standaardkamer hebben.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Je voelt je er thuis, persoonlijke aanpak en in het...

recent aangekocht en nog niet helemaal Sanglier Des Ardennes waardig, maar je voelt zo aan dat men er snel werk zal van maken.

Je voelt je er thuis, persoonlijke aanpak en in het bijzonder de herkenning (aandacht, de spreekwoordelijke knipoog)

Teleurstellend hotel, schitterend restaurant.

Het hotel (‘Bas’) viel tegen, het is sterk verouderd, desondanks de oppervlakkige renovatiewerken om het tijdelijk open te houden in afwachting van de bouw van het nieuwe complex. Het ontbijt vond plaats in een aftandse zaal op het gelijkvloers, absoluut geen 3 of 4 sterren-hotel waardig. Jammer dat dit niet werd vermeld bij de reservering, want de kamers & ontbijt waren hun prijs absoluut niet waard.

Het restaurant Sanglier des Ardennes was ronduit geweldig! Volledige menu genomen met aangepaste wijnen, geen seconde spijt van gehad!

Magisch met alle Kerstversieringen en - verlichtingen !

Spijtig dat de bar gesloten is maar dank voor de koffie en gebakjes die in de namiddag ter beschikking van de gasten staan.

Alles was perfect : schone kamer, goed gesitueerd, grote en mooie badkamer, heel comfortabele bed, grote TV, heerlijk ontbijt, parkeerfaciliteit

Voor herhaling vatbaar.

De parkeergelegenheid was iets minder , van het kleinste dorp kan je geen mega-parking verwachten dus neem je dit met plezier erbij. Maar hier wordt binnenkort aan gewerkt.

Alles was tot in de puntjes verzorgd , dus....

Aangenaam vertoeven in het hotel (met enkele werkpunten)

De infrastructuur van het tweede gebouw is aan vernieuwing toe, geen restaurant, ouwbollig ontbijtruimte voor alle gasten, ook van het andere gebouw: Geen viersterren niveau waardig. Een gezellige avondbar voor niet-rokers ontbreekt, wel voor de rokers! Het personeel is iets te jong, te lange wachttijden bij bestellingen in de rokersbar. Nog wat investeren Marc🤑

De locatie met een kamer met zicht op het dorpsplein van Durbuy. De kamers zijn modern gerestaureerd met elk een replica schilderij van Kamagurka. Parkeergelegenheid vlakbij het hotel. De bijhorend tapasbar La Bru'sserie lijkt veelbelovend....maar volzet😕🙁 Comfortabele gezellige buitenbar.

Een eerder stoffig geheel. Sangelier bas heeft de indruk van een spook hotel te zijn er was geen personeel... iedereen was in sangelier haut. Voor een glaasje water op de kamer moest je betalen. Veel potentieel, maar toch graag een persoonlijkere aanpak.

Mooie locatie, het was rustig en toch in het midden van de stad

Goed..met een lekker ontbijt.

De deur bij bas was stuk,de klink was er af. Niemand aan de receptie had ons gezegd dat we om te openen de sleutel voor een kastje moesten houden . Wij konden s avonds niet binnen en moesten terug naar de receptie om dat te melden. Toen kregen we pas uitleg in verband met het openen van de deur. We hadden een kamer aan de achterkant met een heel lelijk en vuil uitzicht.

Het ontbijt was goed, keuze genoeg.

voor herhaling vatbaar mits de kleine minpunten

moeilijk te zeggen , de 2 hotels werkten nu samen . ontbijt was in hotel beneden als je s'avonds iets wou drinken moest je in het hotel hoger gelegen . de lift is ook blijven hangen toen mijn zoon en zijn vriendin erin zaten , zijn dit gaan melden maar reageerde hier zogoed als niet op , lift niet meer durven gebruiken dit was in het hotel beneden hier was ook niemand aan de balie toen dit gebeurde .Hopelijk bij een volgend bezoek aan dit hotel dat dit allemaal is opgelost.

ontbijt was ruim voldoende, kamer waren netjes,

Teleurstellend

Voor een viersterrenhotel: geen zwembad en 20 euro betalen voor sauna en jacuzzi met koud water waar mensen uit een naburig privé-vertrek sigaretten komen roken op het balkon van het wellnessgedeelte. Cadeaubox voor gratis toegang tot sauna botweg geweigerd aan onthaal door onvriendelijke bediende: "Daar doen wij sinds 1 december niet meer aan mee."

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Hotel was goed gelegen en met de kerstmarkt was het toch een mooi weekend.

De bar was spijtig genoeg gesloten, de reden is dat ze het hotel gaan renoveren in 2018. Prijs comfort kamer was niet zo goedkoop, prijs gewone kamer is ook niet goedkoop zeker dat ze alles moeten renoveren.

ontbijt was ok, kamers en heel het hotel moeten opgefrist worden.

Muffe, oude en weinig comfortabele kamer, de locatie deed me denken aan een oud spookhuis.

Bijna alles !

Uitgebreid ontbijtbuffet maar producten die warm dienen geserveerd te worden zoals spek en eieren waren koud. De hoeveelheid van beleg was slecht ingeschat voor het aantal bezoekers. De kamers waren muf en weinig comfortabel. Er was geen receptie in het hotel, daarvoor moesten we naar een andere accommodatie. De inkomhal was donker en verlaten , zeker geen aangenaam onthaal.

Ligging, vriendelijkheid personeel, restaurant gastronomie...

In hotel ‘Bas’ is de ontvangstruimte en de ontbijtruimte wel verouderd!

Ligging, vriendelijkheid personeel, restaurant gastronomie was super! Kamer ook ok!

Durbuy is heel romantisch

Een 4* hotel voor €150 per nacht en dan een zolderkamer krijgen waar je om de haverklap uw hoofd stoot aan de schuine wanden, vind ik niet echt kunnen

De locatie , het ontbijt

Hotel is aan restauratie toe

Het eerste ontbijt op zondag was goed, leuk met de cava erbij. Ontbijt op maandag liet te wensen over , er werd niet afgeruimd en niet aangevuld . Kamers zijn niet fris , badkamer stinkt . Vervelend dat je in het hotel boven moet in_en uitchecken. Vorig jaar was het genieten op het terras beneden , nu is alles daar weg , heel jammer !!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het hotel was verlaten en ontvangst was in sanglier Haute .

Het hotel was verlaten en ontvangst was in sanglier Haute ... er waren werken aan de gang in het andere hotel en het restaurant was gesloten .... misschien vind ik het toch aangewezen van dit ook te vermelden voor men aankomt .

Goed hotel , maar je boekt best in sanglier Haut. In sanglier bas is er geen onthaal of ontbijt

Bij aankomst bleek de receptie onbemand en was de inkom verlaten. Bleek dat we in een bijgebouw zaten en dat we de receptie moesten zoeken aan de overkant vd straat. Dat was voordien zeker niet duidelijk bij de boeking. Ook 's ochtends moesten we dan de straat in de regen oversteken naar het ontbijt. Dit viel ons tegen en hadden we het geweten zouden we zeker in het hoofdgebouw geboekt hebben. Anderzijds was het hotel voor de rest zeer goed.

Heel luxueuze en ruime kamer , zeer proper , superzachte handdoeken , lekker en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Wel oke maar prijs/kwaliteit zeker onvoldoende

De muren van de kamer waren allemaal zwart geschilderd, de deur idem. Dit in combinatie met weinig verlichting wekte geen gezellige indruk. De radiatoren, alsook de toevoerbuizen waren oud en maakten met momenten lawaai. Alle leidingen lagen op de muur. Plafondisolatie zou wenselijk zijn want we hoorden alles, ook als er water genomen werd ofzo.

Het grote bed met een fantastische matras beviel ons het meest. Er was ook een enorme breedbeeld TV maar daar hebben we niet naar gekeken. De badkamer was zeer ruim en netjes, met bad én douche

Aangenaam

Ik had via booking.com een reservering geboekt in het restaurant van het plaatselijk hotel. Als we toekwamen blijkt de reservering niet in orde te zijn en was het restaurant zelfs gesloten, ze hadden ons toch op tijd kunnen verwittigen..

Lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en goeie kamer.

Ok! Maar jammer dat het hotel niet meer actief is. Sfeer en gezelligheid is er hierdoor wat zoek.

Eerlijk gezegd... Onze kamer was goed, maar niet zoals wij geboekt hebben. We hadden een suite geboekt en hadden deze wel helemaal anders voorgesteld! Zoals op de website (qua foto's dan wel te zien). Niet zo ouderwets, maar wat moderner. Ook hadden we totaal geen weet dat het hotel niet meer actief gebruikt werd, waardoor de sfeer, gezelligheid er voor ons wat minder was. Wat we dus wel jammer vonden. Het was er eerder een kaal en saaier gevoel. Niet echt meer geleefd. We keken uit naar een iets vrolijker en up to date kamer, sfeer,...

Het ontbijt was super!! Ruime keuze! Vers fruit, vers fruitsap (wat ik wel belangrijk vind). Verder niet echt iets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ontbijt was heerlijk, prijs/kwaliteit erg in orde.

De hoekkamer op het 3e étage van de sanglier bas is niet ideaal voor grote mensen. Niemand kan rechtopstaand douchen, enkel mogelijkheid om bad te nemen.

Ontbijt was heerlijk, prijs/kwaliteit erg in orde.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Zalig en men voelt zich daar bijna als een graaf.

Wc bril stond los Drank in minibar was niet gekoeld (stekker uit)

Mooie kamer, groot tv scherm, goed bed, alles heel proper. Grote badkamer. Héél beleefd en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Zelfs roerei en spek. Klassehotel en standing.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima hotel m.n. de kamer gecombineerd met verschillende onhebbelijkheden

Het restaurant van het hotel is kortgeleden gesloten. De safe op de kamer was niet te gebruiken. De enige Nederlandse TV zender (Ned 1) bleek uitsluitend een mistig beeld te geven. De receptioniste in het hotel was weinig klantvriendelijk

Een meer dan uitstekend ontbijt

ongelofelijk aangenaam

ontbijt uitgebreid in een mooi kader. gerookte zalm was wel redelijk vlug op en nadien werd deze niet meer aangevuld. (maar dit is maar een klein puntje van kritiek) Wij hebben ondertussen opnieuw geboekt !!!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Centrale ligging

Door de beperkte bezetting was het ontbijt blijkbaar ook wat beperkter. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Had ik wel verwacht van een 4-sterren hotel.

Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt gevarieerd en uitgebreid met streekproducten.

Het hotel is toe aan een grondige opknapbeurt. Alles is verouderd en geeft een rommelige indruk. De hygiëne kan ook beter. Koffiepotten, ramen, tapijten, plinten zijn vuil. De prijs ligt te hoog voor het aanbod. Voor hetzelfde geld hebben we al mooier gelogeerd in Durbuy.

Ontbijt gevarieerd en uitgebreid met streekproducten.

kort maar krachtig en prachtig... genoten van alles

zou het niet weten

Ontbijt super!!! personeel heel behulpzaam en vriendelijk kamergrootte ok tv scherm prima badkamer proper Brusserie in de buurt was een schot in de roos

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Een tegenvaller van formaat !

Het volledige hotel is oud en versleten. Je ziet dat, sinds 'Marc Coucke' het pand gekocht heeft, er een aantal verfrissingen gebeurd zijn. Het blijft echter een oud, krakend pand en eigenlijk is de naam 'hotel Jean de la Boheme' gewoon vervangen door de naam 'hotel Sanglier des Ardennes'. Het is echt nodig dat dit pand praktisch volledig binnenin afgebroken wordt en herbouwd wordt. Tot dan : nooit meer !

De ligging van het hotel is prachtig. Midden in het centrum van Durbuy.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Leuk hotel op fijne locatie.

Voor het ontbijt moesten we naar een andere locatie. Niet ver, maar omdat het regende was dat minder fijn. Badkamer was wel wat klein, maar wel schoon en goed onderhouden.

Wat een leuk hotel! Fijne mensen, hartelijk en gastvrij. Ook humorvol. Goed en uitgebreid ontbijt. Personeel kwam zo nu en dan vragen of ze ergens mee kunnen helpen of gaf advies. Een aanrader.

Zeer fijn en goed in het geweldige stadje Durbuy !

De gang naar de kamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken.

Het was een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. De locatie van het hotel kan niet beter ! Midden in Durbuy !

heerlijk ontbijt.

gastvrijheid gering. Receptie alleen bezet na 09.00 uur. Ontbijt pas vanaf 08.00 uur. Mede gezien prijs/kwaliteit zou ik dit hotel niet aan mijn vrienden adviseren.

heerlijk ontbijt.

zeker voor herhaling vatbaar

inloopdouche "overstroomde" stuk van de badkamer

heerlijk uitgebreid ontbijt, lekker diner in het restaurant, kamers prima in orde, goede bedden

Prettige uitvalsbasis voor verschillende activiteiten in de regio.

Geen AC. Geluidsoverlast vanuit terras/plein, ten gevolge van de noodzaak ramen open te houden doordat de kamer warm was.

Goed bed. Vriendelijk meertalig personeel. Schoon.

Heel goed meegevallen, volgende keer toch liefst een kamer aan de voorkant

Uitzicht van de kamer.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Het gebruik van verse en zelfgemaakte producten is zeker een pluspunt. De bediening was top en het personeel doet toch goed zijn best om de Nederlandstalige gasten in het Nederlands te woord te staan.

Licht onaangenaam door die walm vanaf het terras

Het hotel had een terras, dat heel gezellig werd verwarmd met vloeistofhaarden, die behoorlijk stonken, en waarvan de geur zeer waarneembaar was in de kamers aan de voorzijde, waar wij zaten. Ik heb nog een paar dagen last gehad van geïrriteerde luchtwegen, en ook bleef die rotlucht in mijn neus hangen. Je vraagt je af wat het nut van niet-roken kamers is in zo'n geval. Jammer hoor.

In principe was hotel in orde, goede bedden, keurig ontbijt, vriendelijk personeel, parkeerfaciliteiten, en op een prima plek. Misschien iets aan de prijzige kant, maar gelegen op een toeristische plek, dus dan krijg je dat. Maar....zie onder!

Tof verblijf in een gezellig stadje

Mijn steak was onvoldoende gebakken. De kelner had het niet vooraf gevraagd en de gevraagde mayonaise werd vergeten.

Ontbijt was meer dan voldoende.

prima!

Veel muziek lawaai vanaf het terras, stampende deep-house muziek bij het ontbijt. Een gemis dat het restaurant geen enkel vegetarisch gerecht op het menu heeft staan.

Fijne ruime kamer

Uitstekend hotel, een aanrader.

Geen minpunten.

Het was een uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en er aan. Het hotel lag centraal gelegen en er was een gratis parking aan het hotel.

TV was er maar geen uitstekende beeldkwaliteit. Een spannende en piepende badkamerdeur.

Lekker en voldoende ontbijt. Goed restaurant en goeie communicatie in het nederlands

Ligging hotel midden in Durbuy.

Geen echte minpunten. Ik zou meer buitenlandse en Vlaamse zenders installeren op de televisie toestellen. Jammer dat de twee grote schermen in onze suite geen HD kwaliteit boden.

Ligging hotel midden in Durbuy. Mooie suite. Goed restaurant met juiste prijs-kwAliteit verhouding. Vriendelijk bedienend personeel.

Kamers zijn mooi en modern ingericht.

Buiten het op het terras van het hotel wordt iedere avond tot 02:00 uur (!) muziek gedraaid. Dit geeft vanzelfsprekend de nodige overlast, ook van bezoekers. Naar mijn idee hebben alle kamers aan de voorkant daar last van, wij in elk geval wel (kamer nr. 88). Geen Nederlandse televisiezenders aanwezig.

Kamers zijn mooi en modern ingericht. Badkamer met groot bad ook prima. Ontbijt goed.

Letten op details: heerlijke grote handdoeken, zacht en dik...

Kamertemperatuur vrij warm. Ramen geopend daardoor veel geluid van terras beneden.

Letten op details: heerlijke grote handdoeken, zacht en dik toiletpapier, fijne straal water uit de douche.

Schattig en mooi klein stadje, met veel bloemen waar het spreken van de Franse taal aan te raden val

Alleen een bad om in te douchen (kamer 90), waarin rechtop staan niet mogelijk was.

Heerlijk ontbijt, met verse en biologische streekproducten! Uitzicht op het stadje vanuit de kamer :)

De locatie is fantastisch gelegen ,het uitzicht vanuit het...

Winterdons op bed en geen airco, teveel buiten lawaai waardoor we geen ramen konden openen en waardoor de nachten slaaploos werden. De balans tussen vriendelijke en nors personeel licht te dicht bij elkaar :( Vier overnachtingen na elkaar en toch verschillende prijzen betaald.

De locatie is fantastisch gelegen ,het uitzicht vanuit het raam was uitmuntend. Zeer nette kamers. Zeer nette badkamer. Kamers werden iedere dag netjes gemaakt. Heerlijke keuken! Zeer lekkere wijn! Leuk meegenomen Nederlands talige personeel. Omgeving genoeg om in groen te wandelen, en uit te rusten in één van de vele terrasjes.

aangenaam verblijf in een uiterst goedgelegen hotel

Wij hadden een standaard kamer geboekt met ontbijt. Wij hebben alles gekregen wat we ervan verwacht hadden.

Perfect bereikbaar en uitstekend gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel (zowel in het Nederlands of Frans).

Te duur tov de accommodatie

Sigarettengeur op de badkamer hoewel dit een rookvrije kamer was. De badkamer was niet proper. Geen airco, geen vliegenraam. Veel stoffen bekleding. Niet aan te raden voor mensen met allergie.

Een normaal ontbijt wat je verwacht van een hotel. Heel vriendelijk personeel. Er was geen parkeerplaats meer op het prive terrein. We hebben bij het uitchecken een tegemoetkoming gekregen omdat we op de betaalparking hebben moeten parkeren. Uitstekende ligging van het hotel. Gezellig terras.

Zeer fijn hotel in Durbuy

Bij aankomst in Durbuy op het pleintje gaf de GPS aan hier is het hotel. Maar op de gevel stond nergens de naam van het hotel. Wel een bord voor de deur met met een naam van het Café.. Verwarrend, maar nog wat rond gereden en toen op de bordjes van de parking toch de naam gevonden. Het was buiten 25 graden, maar op onze kamer zeker meer, waardoor we zeer slecht hebben geslapen door de hitte ondanks de open raampjes. Een goede airco zou wonderen doen.

De ontvangst was zeer goed, de motor mocht gratis achter het hotel onder een afdak staan van de beveiligde parking. Mooie kamer met een goede badkamer, prettig zitten op het terras en in de avond in de bar was het zeer gezellig. Het ontbijt was zeer goed en zeker genoeg. ?Hier komen we zeker nog eens terug.

Dringend aan een upgrade en renovatie toe !

Dit hotel is op alle vlakken verouderd: receptie, kamers, restaurant ... Hygiene laat te wensen over (badkamer, kamer, ....). We hebben het gevoel dat er veel 'droog' gepoetst wordt. Ramen vuil. Kamer zit vol met spinnen en ander ongedierte. Donsdeken en badhanddoeken veel te dik en te zwaar. Ontbijt zeer basic en geen variatie gedurende 4 dagen. Voor deze prijs en "naam" verwacht je veel meer. In één woord : ondermaats Aanliggend tapas restaurant : prijs / kwaliteit ondermaats. Basic, geen "wow" gevoel. Er lopen te veel zaken mis (bereiding, organisatie en bediening)

Uitstekend gelegen in het prachtige stadje Durbuy.

Vloerbedekking is aan vervanging toe.

Uitstekend gelegen in het prachtige stadje Durbuy. Zeer vriendelijk bediening. Functionele kamer met een zeer goed bed. Goede parkeergelegenheid voor en achter het hotel. De eerste avond zeer goed gegeten, de tweede avond een verkeerde keuze gemaakt. Uitstekend ontbijt!

de accomodatie wordt als beschreven als "geschikt voor...

de accomodatie wordt als beschreven als "geschikt voor minder valieden"; dit is zwaar overdreven:men moet 2 trappen op (met rolstoel...)vooraleer men de lift kan nemen waar geen rolstoel met patient in kan.

Kamerjas zwart en dat is wat somber een lichte of pastel...

Bij het ontbijt waren de eieren en het spek koud dat is wel jammer verder alles ok

Kamerjas zwart en dat is wat somber een lichte of pastel kleur zou ik meer apprecieeren

Enthousiaste en vriendelijke medewerkers.

Tijdens het ontbijt miste ik leiding en structuur.. Er waren voldoende medewerkers maar niemand coördineerde deze jonge mensen. Gevolg: geen begroeting, kamernummer werd niet gevraagd, zelf om koffie vragen, tafels werden traag en onvoldoende afgeruimd, ontbijtbuffet werd onvoldoende bijgevuld (spek, roerei..) Wat de avond daarvoor bij het diner zo goed was, ontbrak wat tijdens het ontbijt.

Enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Prima kamer en uitgebreid ontbijt. Mooie ligging in het centrum van Durbuy. Restaurant gezellig ingericht met prima keuken en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bereikbaarheid

Het hotel was niet duidelijk aangegeven aan de buitenkant op de gevel ofzo stond de naam niet te lezen. Heb het in de buurt moeten vragen waar het hotel was. Maar is dit echt een minpunt denk het niet!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Fantastisch hotel in het mooiste kleinste Stadje van de wereld

Niets😊

Heel goed bed, goede matras en kussens. Vriendelijke bediening. Ontbijt was tot in de puntjes in orde. Gratis parking en fantastische ligging.

Fantastisch personeel !

Door het uitzonderlijk warme weer was de kamertemperatuur s'avonds nogal hoog. Maar ietwat later terug oké.

Alles was perfekt ! En gratis opladen Hybride plug-in Audi !! Zeer aan te raden !

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima hotel en uitstekend ontbijt

Het was een warme zomer dag, en de kamer was vrij warm toen we gingen slapen. Helaas was er geen Air conditioner. Alhoewel de ramen open konden deden we dat niet gezien de geluiden van het terras en de straat. De dekbedden waren te warm voor de zomer, maar gelukkig waren de badlakens zeer ruim bemeten en hebben we die dus als dekbed gebruikt.

Prima kamer met grote badkamer en suite. Schoon en goed geoutilleerd. Badlakens waren wat overdreven groot, maar bleken goed dienst te doen als vervanger van het dekbed dat te warm was voor in de zomer. Werkelijk uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

l euk terras buiten

badkamer met ligbad moeilijk voor oudere mensen om in te stappen inloopdouche zou veel beter zijn ontbijt is vrij standaard, weinig keuze wat betreft brood en er was ook geen yoghourt vast tapijt in de kamer zou beter vervangen worden door stenen of laminaat

ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heerlijk ontspannen kortverblijf.

De perculator-koffie bij het ontbijt. Kamertemperatuur loopt vrij hoog op in warme periode.

Prachtig gelegen in centrum Durbuy. We genoten de ideale weersomstandigheden om buiten te ontbijten. Gezellig terras met twee vuurtafels en aangenaam klinkende achtergrondmuziek. Super slaapcomfort door de ruime boxsprings.

het verblijf in het stadje Durbuy was top en gezellig !

De kamer was volledig in zwart geschilderd ,deuren, muren , zwarte bedsprei, donker tapijt en in verhouding kleine ramen. Wij werden echt deprie in deze kamer , de muren kwamen op ons af. Daarenboven lag ook de vloer niet vlak , dit bracht ons ook uit balans.... volgende keer een andere kamer...

HET ONTBIJT WAS OKE

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Gelukkig was het mooi weer.

We hadden een kamer in een gebouw/hotel twee gebouwen van het eigenlijke hotel waarvoor we hadden gekozen. Door bij het zoeken te werken met een filter met specifieke eisen werd niet voldaan aan het gevraagde.vb.geen lift en dan 45 trappen moeten nemen langs de buitenvoorzijde van de gebouwen om te gaan ontbijten.

Heerlijk bed en een heel lekker ontbijt.

Het ontbijt was uitstekend, de kamers en de rest van het...

Misschien handig om het diner te reserveren, zei men 's middags bij de receptie. Terwijl we die avond een groot deel het enige stel was dat dineerde.

Het ontbijt was uitstekend, de kamers en de rest van het hotel was verlevendigd met schilderijen van Kamagurka. De manager is van Nederlandse afkomst, inmiddels getrouwd met een Waalse en een dorp verderop wonend. Onze eerste avond bijzonder lekker gegeten, als was het restaurant zeer slecht bezet.

Rustig en lekker

Restaurant in Jean de bohemmes was gesloten en het personeel dewelke ons bediend hebben in Freds Brasserie waren totaal onervaren.We hebben er wel lekker gegeten.

Zeer rustig,en prima ontbijt in de Sanglier des ardennes

Lekker hotel in schitterende omgeving

Lastig was dat je in heel Durbuy geen boodschappen kon doen. En wij waren zonder auto. We behielpen ons met taxi's, want noch het toeristenbureau noch de bushaltes gaven informatie over busvervoer naar omliggende plaatsen. Mijdt Durbuy in het weekend, want het is dan zeer druk vanwege bezoek van dagjesmensen. Uitzonderlijk wandelgebied, maar onderweg weinig horeca. Bij tijd en wijlen racete jongens op motoren loeihard door het kleine centrum. Naast gevaarlijk, was het lawaai oorverdovend, heel vervelend!

Goed hotel. Ontbijt prima. Kamers ruim en schoon met goede bedden. Omgeving prachtig.

Aanrader!

Kamer (type L) tip top in orde. Badkamer met bad, aparte inloopdouche en - echt waar - de zachtste handdoeken ooit. Ontbijtbuffet met voor elk wat wils. Restaurant zeker ook een aanrader. Gratis parking. We komen terug!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

leuk verblijf om tot rust te komen ,prachtige omgeving!

De verlichting op de kamer was wel sfeervol maar onmogelijk om s'avonds nog een boek te lezen te donker vond ik heel jammer.

Het ontbijt was super , ook heel vriendelijk personeel en gedienstig , badkamer was ruim , groot bad ,misschien wat meer toilet artikeltjes zoals shampoo badschuim of douchegel waren aangenaam geweest , juist zeeppomp aan de muur vond ik wat gewoontjes.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het ontbijt was geweldig!

Het was heet. En jammergenoeg in heel het hotel geen airco. En er kon maar 1 raam echt open. In onze kamer. Gelukkig koelde het 's nachts af. En geen muggen. Dat was een meevaller. Wel lekker geslapen dus.

Het ontbijt was geweldig!!! Heel veel keuze en heerlijke taartjes. Kaasjes. Echt voor ieder wat wils. Muesli, heerlijke vruchtensappen. Teveel om op te noemen. Echt een aanrader. Ze deden de schuiframen open. Heerlijk. Net of je op het terras zat te eten.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Mooie locatie

Het restaurant was 2 dagen gesloten. Dit was ons bekend, wat wij niet wisten was , dat er dus ook geen ontbijt in het hotel werd geserveerd. Wij hadden inclusief ontbijt, maar moesten in een ander hotel ontbijten. In de namiddag vertrok de receptioniste en was er s'ochtends om 9.30 uur pas weer. Er lag een noodgevallen nummer op de balie.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Midden in centrum aangenaam hotel

Oudbollige sfeer, hotel heeft ondanks een kleine vernieuwing toch nog meer renovatiewerk nodig. Vooral de eetzaal (oude discotheekis nog te zien)

Het restaurant van het hotel is erg goed (wout bru) topchef

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Nteer de nummerplaat van de wagens die op de prive parking mogen parkeren

Dat niet meer de nummerplaat van je auto moet opgeven zodat er iemand in de weg staan je niet meer weg kunt en men deze persoon niet kan oproepn om zijn wagen te verplaatsen, heb k zelf meegemaakt

les wa perfect