Beoordelingen over Kapelhoeve 3-sterren

Zandstraat 3, 8420 De Haan, België

#19 van de 26 hotels in De Haan

Leuk adres. Lekker ontbijt. Onpersoonlijke koele ontvangst. Fout van eigenaar, niet van personeel.
    • Standaard Kamer

De onpersoonlijke ontvangst. Wij werden ontvangen door een "vriendelijk" buitenlands meisje dat enkel engels sprak. Engels of frans is voor ons geen probleem, maar je mag toch verwachten dat je in een vlaams kuststadje je in je eigen taal ontvangen wordt.

Ontbijt was voortreffelijk. De kamers waren zeer goed onderhouden. Het personeel is voornamelijk van buitenlandse origine, polen vermoed ik.

Zen ☺️

Weinig contact met personeel. Maar drie personen gezien: een werkman, de poetsvrouw en de uitbaatster. Uitbaatster praat Engels. Geeft meer de indruk van een b&b zonder te concentreren op ontbijt.

Zeer mooie locatie in een rustige omgeving. Voorzien van sauna en binnenzwembad, uitrusten kan je binnen of buiten in ligstoel met prachtig zicht op de velden. Ontbijt was goed zonder meer. Er waren verse pistolets, croissants. Charcuterie, ook gerookte zalm. Jammer vond ik dat er geen roerei of spek aanwezig was. Wel gekookte eitjes. Koffiemachine voor warme melk was stuk. Wanneer ik vroeg of er warme melk gemaakt kon worden, was dit niet mogelijk. Aangename kamer, ruime douche en goed bed.

Rustig en potenieël goed, maar veel verlies van kwaliteit ten opzichte van vroegere jaren.

Het hotel heeft van zijn vroegere charmes verloren door de bouw van een lelijke schuur aan de oprit. Ook laat de bediening zeer te wensen over. Vroeger was er mogelijkheid voor goed avondeten (menu) terplekke, nu niet meer. De eigenares/uitbater/gerante (?) was nauwelijks te zien en er was slechts één personeelslid, dat zowel ontvangst, als kamers en ontbijt moest verzorgen en was bovendien niet professioneel, en spreekt nauwelijks Nederlands. Jammer dat daardoor de aanbevelens waardigheid van Kapelhoeve ernstig inboet.

Mooie rustige omgeving in de Polders. Mooi terras , en goed klein binnenzwembad. Ontbijt was OK, maar toch heel wat teleurstelling ten opzichte van vroegere jaren.

Rust
    • Standaard Kamer

Er stond een jacuzzi maar was ijskoud , ik denk dat we dat hadden moeten reserveren .

Het ontbijt was goed ,er was veel keuze. Het was er ook heel rustig .

ruime kamer, goede ligging, zeer goed ontbijt

het gebouw heeft enorm last van vocht er zijn te weinig stopcontacten voor deze digitale tijd (slechts 1 en eigenlijk ingenomen door een lamp)

ruime kamer, goede ligging, zeer goed ontbijt

Onthaasten!

Het ontbijt mag wel wat uitgebreider vb wat meer zoetigheid, verse kaas,een streekprodukt Ik begrijp we waren maar met 3 koppels maar de laatste (wij) willen toch ook wat keuze Verder alles inorde!

De RUST!!!!!!!!!!

Mooie, rustige locatie en zeker het aanbevelen waard.

Het begin van de oprijlaan is heel oneffen. Met de auto ben je helemaal dooreengeschud, met de fiets moet je opletten om niet te vallen.

Alles beviel ons eigenlijk. De kamer was ruim en net. Het uitzicht was prachtig en de T.V. had een heel groot scherm. Het ontbijt was lekker en het zwembad was heel uitnodigend. Het hotel is niet ver van de kust en toch zo rustig.

Het zwembad en aanliggende weide waar je tot rust kan komen.

De kamer viel wat tegen, ouderwets. Geen douchegordijn of bescherming. Geen voldoende verduisterende gordijnen. Voor onze aankomst had ik mail gestuurd met de vraag of ik fietsen kon huren ter plaatse. Deze mail werd nooit beantwoord. Bovendien waren er ook geen fietsen te verkrijgen tijdens ons verblijf.

Het zwembad en aanliggende weide waar je tot rust kan komen. De open bar waar je zelf je drankje kan samenstellen. Er waren echter geen versnaperingen te verkrijgen. Enkel een ontbijt, verder geen enkele mogelijkheid om iets te verkrijgen.

Aangename, rustgevende vakantie gehad in een mooi gerestaureerde hoeve.
    • Standaard Kamer

De diepe putten bij het begin van de oprit naar de hoeve.

Ontbijt was heerlijk. Mooi gelegen midden in de natuur. Perfect voor fietstochten. Om te genieten van de rust Op slechst een 5-tal kilometer van De Haan centrum. Mooi binnenzwembad met mogelijkheid om buiten te zonnen. Kapelhoeve geeft je het gevoel thuis te zijn.

Mooi, aangenaam en rustgevend

De sauna stond afgesteld op 60graden :-( de receptioniste kon geen woord nederlands en verstond niks van wat ik vroeg of zei ( spijtig)

De kamers waren goed..probleem met de kamer werd besproken en direct opgelost..mooi ontbijt...mooi zwembad en sauna

Kwaliteit niet in verhouding met de prijs
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Geen thee/koffie voorzieningen, wifi geen bereik in onze kamer, natte vloeren (vochtprobleem?), ook na de eerste schoonmaak na de eerste nacht, spinnewebben en vuile wc bij het in gebruik nemen van de kamer, oude flatscreen met matig beeld, te hete sauna en dus nauwelijks bruikbaar, ontbijt maar gewoontjes, dit alles voor € 290/nacht, dat moet en kan veel beter

Locatie, rustig gelegen

Superformidastisch.

Niets, is zeker een aanrader en ons zullen ze zeker terug zien. Is een perfecte uitvalsbasis om de kust te verkennen.

Het ontbijt was uitgebreid, vers en zeer gevarieerd. Kamer was ruim en zeer proper. De gebruikte materialen zijn zeer duurzaam en makkelijk te kuisen. Het domein is afgelegen en dus zeer rustig. Kamers worden volledig verduisterd door de gevoerde gordijnen. Top! Ook alles rond het indoor zwembad was zeer hygiënisch.

Voor een aangenaam verblijf, knus en fijn moet je op de kapelhoeve zijn!!

Niets dat ons tegenviel behalve de te lage prijs voor de mooie accommodatie, uitgebreid ontbijt, de rust en gezelligheid die ons te beurt viel. Grote aanrader voor koppels die de drukte aan de kust niet nodig hebben!!

De ontvangst door de gastvrouw was hartelijk en zeer beleefd. Voldoende parkeergelegenheid aan het hotel zelf. Héél rustig gelegen omringd door weilanden. Pracxhtige hoeve met kraaknette kamer en ontbijtruimte. Bad en douche, boxspring bed, TV, bureau met stoel... kortom, alles was aanwezig om ons verblijf aangenaam te maken. Sauna en verwarmd binnenzwembad gebruiksklaar en ontzettend proper. Voldoende ligstoelen aan de weide en een jacuzzi in het bereik (weliswaar géén gebruik van gemaakt). De keuze bij het ontbijt was uitgebreid in een prachtige ruime, rustige en gezellige plaats. Op amper 5 kilometer van de kustlijn aan De Haan Vosseslag, gelegen tussen Oostende en Blankenberge.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima maar kan met kleine aanpassingen zo veel beter.

Absoluut de koffie bij het ontbijt. En daarnaast toch wel onpersoonlijk en kil ontvangst, als dat anders zou zijn was dit een geweldige locatie. Fietsen die te huren zijn waren heel slecht maar we moesten toch 2x 10 euro afrekenn bij vertrek, jammer.

Super mooie locatie, in een prachtige omgeving met een leuk zwembad.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prachtige locatie
    • Standaard Kamer

Niettegenstaande op de web-side avondeten mogelijk was, was er spijtig genoeg geen avondeten voorzien in dit hotel en ook niet in de twee andere hotels van de eigenaars .

Het ontbijt was basic - zonder persoonlijke begeleiding

In de badkamer is een kleine vergrootspiegel (harmonicamodel - wandspiegeltje) niet aanwezig en de grote spiegel staat nogal veraf voor je te schminken (rugpatiënt).

Heel het kader van het hotel valt enorm goed mee; zeer aangename sfeer en mooi verblijf te midden de velden van Klemskerke - een zeer rustige omgeving. Verbinding naar De Haan aan zee is heel gemakkelijk en zelfs per fiets goed bereikbaar. Zwembad en sauna zijn heel het verblijf open, geen sluitingstijd. Ontbijt is zeer variërend en uitgebreid. Onthaal was zeer goede; zeer vriendelijke gastvrouw. Geen hinder van lawaai gehad, ook niet wat de omgeving betreft; hotel is ver afgelegen van de openbare weg.

Heerlijk genoten van de rust in een mooie omgeving.
    • Standaard Kamer

Zeer propere kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Ontspannende sauna en zwembad. Mooi uitzicht en zeer rustig gelegen. Gemakkelijk parkeren en vriendelijke bediening.

Prijs-kwaliteit totaal niet in verhouding. Jammer want erg veel potentieel.
    • Standaard Kamer

Ontvangst en vertrek erg onpersoonlijk en in het Engels. Ontbijt erg basic. Maar vooral stinkende badkamer, vuile mat en haar op vensterbank badkamer!!! Erg tegenvallend dus!

Ontbijt was goed .

De eigenaars zijn weinig aanwezig en de degene die u ontvangt kan geen Nederlands. .... De jacuzzi die er was was stuk en het zwembad moesten we in met een ladder.... De kamer is mooi maar in de badkamer zat in het bad een spin en nog haren van andere en nog meerdere spinnen gevonden.

Ontbijt was goed . De kamer was wel mooi en een fijne grote Tv .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Geen aanrader.
    • Standaard Kamer

Zeer kleine kamer, oa toilet staat onder het schuin afdak, zeer kleine douche. Ontvangst kon niet in het Nederlands. Van de uitbater kon blijkbaar geen goedemorgen vanaf. Zeker geen aanrader ondanks een zeer mooie ligging, doch prijs kwaliteit zijn er veel betere verblijven.

Geweldige locatie een mooie hotel.
    • Standaard Kamer

Heel mooie hotel maar hier en daar zijn wat opknapwerken nodig. bvb zuiveringspomp van het zwembad was defect, dus werd er provisoir een oplossing voorzien. Kamers niet altijd netjes gepoest... spinnewebben die er al een tijdje aanwezig waren (zowel in de kamers als in de gangen). Personeel spreekt zeer beperkt nederlands en engels.

Geweldige locatie een mooie hotel. Ideale uitvalbasis voor uitstappen aan zee. Eenvoudig maar goed ontbijt

Een korte break aan zee

Het aanbod van het ontbijt was te beperkt, voor 1 dag ok maar voor meerdere dagen echter niet. Wij hadden de junior suite geboekt dan mag je minimaal toch iets van koffie en theefaciliteiten verwachten maar niets aanwezig op de kamer. Netheid liet ook te wensen over. Het zwembad dat prachtig is trouwens was niet echt onderhouden instappen kon enkel met een huishoudelijk trapladdertje waarvan het steunblad verroest was 😳. Het zijn hem vooral de details die de doorslag geven voor een wow of een ok verblijf in dit geval het 2de.

De locatie en de rust rond het hotel was zalig ook de ruimte van de kamer was zeer aangenaam. Een speciale vermelding de hond des huizes een zalig dier !!!!

Een aangenaam verblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Een leuning aan de stapelbedden zou nog een verbetering zijn... Maar verder alles ok!

Lekker en verzorgd ontbijtbuffet, aangename locatie. Rustig gelegen, gezinsvriendelijk (trampoline, zwembad, sauna...), vriendelijk onthaal.

rustig tijdens de dag

schimmel in de badkamer slechte matrassen ontbijt zoals in elk hotel en niet nederlands-talig prijs veel te hoog s'avonds te veel lawaai op verdieping kraken van de vloer geen restaurant alhoewel aangegeven

rustig tijdens de dag

Ontbijt was lekker, de bedden waren ok, het hotel op zich...
    • Standaard Kamer

Ontbijt was lekker, de bedden waren ok, het hotel op zich was mooi en verzorgd. Alleen vond ik dit een heel onpersoonlijk hotel, er was ook weinig personeel te zien.

Om tot rust te komen is dit een ideale bestemming.

je moet zelf iets uit de bar nemen en opschrijven. De baas kan ook een goedendag zeggen als hij met de auto wegrijdt.

De ligging, je komt er tot rust. Ontbijtservice is ok. Zwembad is ok, alleen iets voorzien voor het zwembad in te stappen. Het laddertje is niet zo goed, gevaarlijk.

zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

de kamer was enorm verouderd en slordig , veel te veel betaald voor wat het waard is! Schimmel op het plafond in de badkamer, slechte douche, de stralen doen pijn op de huid

Niet wat we verwacht hadden

Onprofessionele ontvangst! Slecht onderhouden! Gehorige kamers. Badkamer=Motelbadkamer, verouderde douchekraan en sproeier. Meer B&B dan hotel, met enige verschil dat men in B&B vriendelijk onthaald word en er steeds iemand aanwezig is. Zwembad vuil en geen instaptrap. Probleem is echter opgelost...door trapladder in zwembad te plaatsen, bovenste trede van ladder was volledig verroest!!! Veiligheid/hygiene? Meerprijs luxe kamer enkel en alleen voor klein bijzettafeltje en 2 poefjes. Hotel is zijn sterren en prijs niet waard!

Rustige omgeving.

Rustig & aangenaam verblijf. Aanrader.

Onze badkamer was lichtjes verouderd, maar goed onderhouden en proper.

Goed ontbijt, voldoende keuze. Rustige ligging, weg van de drukte van de kust. We hebben genoten van het zwembad en het ruime terras (ligbedden) met oneindig zicht op de polders. Rust! :-) Ruime kamer. Geen parkeerproblemen.

Het ontbijt was redelijk, maar wel vreemd dat het enige...
    • Standaard Kamer

Het zwembad ! De foto's, die op de website van de Kapelhoeve staan, zijn enorm gefotoshopt! De mooie halve ronding, met traptreden het bad in, bestaat helemaal niet; het is een rechthoekig bad met op de bodem een keukentrap! Deze moest je dus eerst opduiken, Deze trap is de enige manier om het zwembad in en uit komen, dus niet te doen voor oudere mensen of mindervaliden. Wij hebben dan ook geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Toen wij hier melding van maakte, werd het erg makkelijk weggewuifd! Ook vinden wij het, gezien de kosten van het verblijf, wel heel vreemd dat er bijna geen personeel is, 's avonds helemaal niemand. De oprijlaan naar het hotel zit vol gaten, niet echt n leuke entree.

Het ontbijt was redelijk, maar wel vreemd dat het enige warme gerecht n eitje was, wat je dan wel zelf moest koken!

Uitstekend hotel met mooie, rustige ligging.

Al een eindje van het centrum van De Haan en de zee, waardoor je steeds de wagen (fiets) moet nemen.

Zeer mooi hotel met een uitstekende ligging. Goed ontbijt en een aangenaam zwembad en sauna. Prima voor rustzoekers en om even weg te zijn uit de dagelijkse drukte.

Top rustig en aangenaam

Echt tegenvallen niet, maar zwembad is niet voldoende verlicht vonden we. Is een kleine tip mss. Alles was top voor de rest.

Tesla kunnen opladen. Rustige omgeving. Toprestaurant in de buurt.

Ontbijt kan zeker beter, kamertje was vrij klein, ook de badkamer
    • Standaard Kamer

Ontbijt was beperkt, zeker op maandag; alleen bruin brood, geen fruitsla. De beperkte bereikbaarheid van personeel, ontvangst in het Engels

Locatie; tuin, zwembad (er lag wel wat vuil op de bodem, waaronder iets scherps), sfeer, rust

de hygiene binnenin was ok maar rondom het gebouw was toch niet zo proper
    • Standaard Kamer

het onthaal was teleurstellend , we werden ontvangen door een Engelstalige mevrouw . tijdens ons verblijf hebben we eigenlijk niemand anders gezien om eens iets aan te vragen

het ontbijt was basic maar alles was er

de kamer was piekfijn en proper

ventilatie in badkamer, het vocht blijft er veel te hard hangen douche deur zou handig zijn, nu enkel een bad voorzien

de kamer was piekfijn en proper

Enorm potentieel niet volledig (meer) benut
    • Standaard Kamer

Men praat Engels (zou eigenlijk een plus moeten zijn maar jammer genoeg ligt de hoeve in Nederlandssprekend Vlaanderen) De badkamer (Douche in bad ZONDER afscherming, verouderd en dat merk je zowat aan alles) Het zwembad (Slordig, een trapladder (!) om in het bad te gaan) Jacuzzi onbruikbaar GEEN restaurant alhoewel aangegeven Slechte WiFi-ontvangst Het zicht van deze mooie locatie wordt teniet gedaan door een gigantische betonnen stalling voor het huis

De kamer De ontbijtzaal

FANTASTISCH !!!!!!

Niks !

De rust was voor ons het belangrijkste, en die hebben we hier volop gekregen !!! Prima ontbijt, was niets tekort. Kamer keurig netjes. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Aanrader voor een betaalbaar rustweekend met de Belgische kust op een kleine fietsafstand!

De nieuw geplaatste loods voor het hotel neemt wat van de rustieke sfeer weg, maar geeft ruimte aan het stallen van fietsen.

Een fantastisch uitgebreid en goedverzorgd ontbijt met diverse heerlijkheden! Ook de vrij te nemen drankjes gedurende de dag met een lijst met eigen verbruik getuigt van een volwassen opstelling en vertrouwdheid van de gastheer richting zijn klanten. Al met al een fantastische plek om eens tot rust te komen. Geweldige omgeving voor een wandeling of een MTB-tocht! Aanrader!!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Zeer uitgebreid ontbijt.

Onthaal door werkneemster in't Engels. Temperatuur kamer, heel hete dag, geen airco.

Zeer uitgebreid ontbijt. Rustige ligging, faciliteiten voor pure ontspanning. Honesty bar voor drinken.

Het was zeker mooi en goed !

De jacuzzi werkte niet !! En het water van het zwembad was veel te warm , voor de zomer !!

Het was een heel mooie kamer ! Mooi uitzicht , heel rustig gelegen . Een goed doorsnee ontbijt , dus het was in orde !!

Zeer leuke vakantie, mooi kamer, mooi zwembad, veel plaats...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Zeer leuke vakantie, mooi kamer, mooi zwembad, veel plaats voor de kindjes om te spelen. Vriendelijke uitbaatster, lekker verzorgd ontbijt. Wij gaan er zeker terug.

Gezellig tot rust komen

Zeer gezellig hotel. Bij aankomst werden we goed ontvangen en kregen we een duidelijke uitleg over alles. Mooie, propere kamer met een zeer goed bed, heb een zalige nachtrust gehad. Gemoedelijke, familiale sfeer. Het ontbijt was goed, niet overdreven veel keuze maar meer moet het eigenlijk niet zijn. Ik ben alleszins zeer tevreden terug naar huis vertrokken!

Toplocatie maar we voelden er ons niet echt welkom.

De badkamer was ouderwets en loskomende siliconen rond bad zijn een afknapper. De ontvangst was door een Engelstalig personeelslid en dat maakt de ontvangst een beetje afstandelijk, bij een B&B verwacht je en iets warmer onthaal, al was de dame in kwestie wel vriendelijk. Eigenares was sec, niet onbeleefd maar ook niet heel vriendelijk. Eigenaar liep er rond maar zei helemaal niets. Heel gewoon ontbijt met een basisaanbod zonder meer.

Authentieke Locatie is top temidden van de natuur, weg van alle drukte. De rust is zalig. Kamer was gezellig en net maar niet spectaculair. Zeer goede matras, lekker geslapen.

Kwaliteit is de hogere prijsklasse niet waardig

Kapelhoeve bevat sauna, jacuzzi en zwembad , Jacuzzi staat buiten zonder water, zwembad heeft geen instap noch uitstap ladder wat het heel moeilijk maakt voor kinderen en mensen die niet zo goed te been zijn. WiFi werkt niet In badkamer hangt een verwarmtoestel dat niet meer conform is jaren 2017 Vliegraam zwaar beschadigd dringend aan vervanging toe Restaurant wordt gebruikt door "kids" uitbaters, waren iedere morgen aanwezig in pyjama, na douchebeurt met handdoek op het hoofd

De uitleg die we kregen bij aankomst van een "werkvrouw" hoe de open bar werkte, waar we alles konden vinden en de weg naar ons toegewezen kamer, was in het Engels maar super vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 april 2017

rustig
    • Standaard Kamer

geen zwembad hoewel geadverteerd, onpersoonlijk, geen nederlandstalige bediening, klantonvriendelijke reactie op klacht,

de omgeving en stijl van inrichting van gebouw, kwaliteit matrassen

Zeer mooie locatie, maar veel te duur wegens het niet kunnen gebruiken van de welness

zwembad was in herstelling, de sauna kon niet gebruikt worden vermits er niemand meer aan de receptie zat en de jacuzzi was niet te vinden

Het ontbijt was goed en verzorgd

Aangenaam, ontspannend

Zwembad niet toegankelijk wegens werken: dit zou op de website vermeld mogen worden ...

Heel mooi ingerichte kamers, alle comfort, zeer degelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

mooie ruime kamers, goed ontbijt

zwembad welke in vernieuwing is, ruimte waar sauna ligt niet proper door werken zwembad ,jacuzzi niet gezien

mooie ruime kamers, goed ontbijt zeer rustige ligging

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Duur hotel. Knap in omgeving maar omwille van zoveel 'mankementen' zijn prijs niet waard.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

De ontvangst had warmer gekund; we werden verwelkomd door 'U heeft kamer zoveel, hier is de sleutel.' Verder geen contact met de eigenaars. De stroom viel vijf keer uit, het zwembad was koud - zowel qua kamerwarmte als watertemperatuur -, de kleedkamers naar het zwembad waren ijzig koud, gewoon in zijn geheel niet verwarmd, het ontbijt was pover en bovendien hebben we moeten wachten omdat men naar de bakker moest voor meer broodjes - zitten wachten op een ontbijt in zulk een duur hotel is niet prettig. Bovendien hebben we gedurende een week geprobeerd om zowel telefonisch als per mail contact te hebben met de eigenaars, voorafgaande aan onze overnachting, om een tweede nacht én een extra kinderbedje te boeken (waarvan we niet zeker wisten of dat wel moest vermits men de telefoon nooit opnam), maar in dat contact zijn wij nooit geslaagd, noch telefonisch, noch per mail. Bij aankomst werd ons gezegd dat een tweede nacht kon -men had blijkbaar wel onze mails gelezen en onze voicemailberichten gehoord- , op voorwaarde dat we zouden verhuizen van onze familiekamer naar twee aparte kamers. Wij zijn geen moeilijke vakantiegangers maar daar liet de service wel degelijk te wensen over. Duur hotel. Correct, maar zeker zijn prijs niet waard...

De omgeving is knap, rustig en een streling voor het oog. De kamers zijn stijlvol ingericht en zonder geluidshinder van andere hotelgasten.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prachtige locatie temidden de polders.

Prachtige locatie temidden de polders. Ruime rustige kamer, met zicht op de velden. Ontbijt correct, zonder meer. Vriendelijke ontvangst. Hier komen we zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prachtige locatie en kort bij de kust. Een beetje sleutelen aan de vriendelijkheid en het is top !

De ontvangst en de vriendelijkheid van het personeel kan altijd beter. Voor ons was het geen probleem maar ik veronderstel dat niet iedereen in het Engels wil ontvangen worden als je kiest voor lokaal hoevetoerisme

Prachtige ligging en heel goed en uitgebreid ontbijt. Wellness en zwembad hebben we niet gebruikt vanwege het fantastisch goed weer, maar zien er wel proper uit.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Fantastische ligging.

Kamer : geen douchescherm (badkamer volledig nat) geen badstopje, afgebroken wc-rolhouder. Kapot vliegenraam. Open bar, maar was zo goed als leeg 's avonds Ontbijt : enkel mogelijkheid tot het zelf koken van een eitje. Geen wit brood. Zwembad : veel vuil op de grond in de hoeken Was nog opleg van 60€ voor de kinderen, ondanks ik via Booking zocht voor een kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen en bij deze totaalprijs niks stond vermeld van deze opleg. Foutje van Booking?

Fantastische ligging. Mooie eerste indruk van de kamer

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

goed maar voor de prijs mag het onbijt zekers meer uitgebreid zijn

Het onbijt zou beter kunnen , smorgens een gebakken eitje met wat spek zou een verbetering zijn ook iets meer verandering van spijs en brood

De kamers zijn prachtig , groot en proper

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Super geweldige accomodatie !

Niks negatiefs over te vertellen, we hebben er een heel fijn verblijf gehad en zouden het anderen ook zeker aanraden.

Blij verrast over de prachtige,rustige ligging en de hele mooie grote comfortabele kamer. Ontbijt was perfect verzorgd. Fijn zwembad. Ideale accommodatie om van daar uit de kunststeden te bezoeken.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Rustig ontbijten, zwemmetje, chillen.

warm; geen airco of (plafond)ventilator. na 4 dagen ontbijt: gebrek aan variatie. (is natuurlijk persoonlijk)

zéér proper; uitermate hygiënisch; zéér stil en rustig; heerlijk pikdonker s'nachts. Leuk zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prima hotel , prachtig gelegen
    • Standaard Kamer

De bedden waren wel hard, misschien te vervangen door boxsprings !?!

Zeer mooie kamer , heel proper. Zwembad en sauna zijn super. Ontbijt prima,alles was er ☺

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

leuk verblijf maar iets te duur

jacuzzi en rolluik (ondanks melding) werkten niet, 30 € extra per nacht voor kinderbed te duur voor reeds prijzige juniorsuite

heel mooie hoeve, prachtig zicht op polders, super rustig gelegen, ideaal voor met fiets vandaaruit te vertrekken, de hond des huizes is ook een extra troef :=)

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

het was een hele mooie locatie , heel rustig, wel een beetje...

in de omschrijving werd en restaurant in het hotel vermeld, dit bleek niet het geval.Voor ons vervelend want ik ben slecht te been.

het was een hele mooie locatie , heel rustig, wel een beetje moeten zoeken.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Een leuke verassing voor een zo op het laatste moment geboekt hotel.

De bar was niet volledig, er stond wel gin, maar er was geen tonic.

Kamer zeker groot genoeg, goed ontbijt, de sauna en het binnenzwembad is zeker een pluspunt. Fietsen ter beschikking.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het verblijf was echt rustgevend

Bij het ontbijt niet zoveel keuze geen gebakken eitjes of spek voor de rest alles ok

Het ontbijt was gewoon ook lekker. De kamer,faciliteiten en de omgeving was rustgevend ook een aangename geur in het hotel verspreid.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Heerlijk adres aan zee met prachtige ligging en zwembad!

Eerder tips: extra parasol aan het zwembad zou leuk zijn, tweede dag ontbrak vers gesneden fruit aan het ontbijt

Mooie juniorsuite. Heerlijk bed. Lekker ontbijt. Toffe eigenaars. Prachtige ligging. Veel ligbedden bij het zwembad. Leuke bar. Rust.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Goed ontbijt, mooie kamer mocht iets ruimer zijn voor 5...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Personeel spreekt alleen engels en is overdag niet makkelijk te vinden. Zo weet je niet precies hoe iets werkt bv open bar, zwembad...

Goed ontbijt, mooie kamer mocht iets ruimer zijn voor 5 personen. Heel landelijk gelegen, ideaal voor rustzoekers

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Geen personeel aan t ontbijt.

kamer was correct maar TV gaf geen sein; Wifi in de eetzaal en bar maar niet in de slaapkamer Eigenlijk te duur. Wat wel sympathiek was, was de bar, selfservice, alleen even noteren.. Geen eigenaar gezien, de ontvangst gebeurde door een jonge vrouw die enkel Engels sprak Wij hadden ook vragen naar de beveiliging. We kregen geen huissleutel, blijkbaar bleef een deur ( vlak naast de ingang) heel de nacht open...

Geen personeel aan t ontbijt. Een goed koffiemachine, maar het ontbijt was gewoon, niet slecht maar ook niet speciaal' buiten eitjes om zelf te koken geen eiergerecht, weinig variatie in vlees en kaas, geen zalm, fruitsap uit een machine...

Mooie en propere kamers. Rusrig verblijf.

ontvangst in het Engels.

De kamer en het zwembad

Geweldig!

Personeel kan geen Nederlands.

Knap zwembad, jacuzzi en sauna!

Netjes, ruim, fijn zwembad, lekker en uitgebreid ontbijt!

Netjes, ruim, fijn zwembad, lekker en uitgebreid ontbijt!

Ontspannend.
    • Standaard Kamer

Geen kinderstoel aanwezig en extra betalen voor kindebed!

Ontbijt. Rustige ligging.

Ontspannend.

Niemand aanwezig aan de receptie bij aankomst. Onpersoonlijk!

Zeer rustig gelegen. Uitgebreid ontbijt. Mooi binnenzwembad.

Liever instapdouche in plaats van bad met douche , beter...

Liever instapdouche in plaats van bad met douche , beter voor ouder publiek ,

geweldig
    • Standaard Kamer

De oprit was met putten en zeer slecht voor ons als fietsers

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, sauna en zwembad echt niets om aan te merken.

B&B als hotel aangeboden

Onpersoonlijk

Ontvangst

de jacuzzi was zeker een aanrader

de oprit van het verblijf , was in zeer slecht staat.

de jacuzzi was zeker een aanrader

Aangenaam

Lawaai op de kamer boven de onze, waarschijnlijk door houten vloerconstructie?

Zwembad en uitzicht

Het is best meegevallen.
    • Standaard Kamer

De ladder van het zwembad hangt los.

Rustige kamers, heerlijk ontbijt