Beoordelingen over Kasteel Wurfeld 4-sterren

Kapelweg 60, 3680 Maaseik, België

#5 van de 7 hotels in Maaseik

Ruime kamer met grote badkamer.

Ruime kamer met grote badkamer. Ontbijt was goed. Het hotel heeft een mooie tuin met terras. Wij hadden mooi weer en konden op het terras aperitieven. Het personeel was zeer vriendelijk, zowel bij onthaal als tijdens ontbijt.

geweldige locatie...zal ik zeker anderen aanraden!

geen idee

geweldig ontbijt, geweldige locatie, enthousiaste mensen; prima kamer met balkon, 's nachts deur open, wat heerlijk was, wifi meteen ook overal, op terras, in de tuin, wat ons betreft cijfer 9

De groene ligging en de vriendelijke ontvangst

Veel te warm op kamer, onhygiënisch tapijt op kamer, ontbijt is standaard en niet vers (roereieren, fruitsap uit pak...), ene ochtend cappuccino mogelijk andere ochtend niet, tafels aan raam vrij maar ze wilden deze niet afruimen omdat dame alleen stond in zaal (wat niet mijn probleem is)

De groene ligging en de vriendelijke ontvangst

De locatie zelf : het prachtige park, de stijlvolle kamer...

De locatie zelf : het prachtige park, de stijlvolle kamer met ruime badkamer, het restaurant in een "wintertuin"...alles was even mooi en verzorgd. Het diner was heel lekker evenals de wijn. Wij, evenals onze vrienden, vonden het eigenlijk jammer dat we maar voor één nacht geboekt hadden.

Heerlijk verblijf, om zeker naar terug te keren!

Bij het ontbijt misten we wel vers fruit en ( zelfgemaakte ) konfituren. Er was ook weinig keuze aan ontbijtgranen en verse yoghurt. Voldoende broodjes en koffiekoekjes.

Zeer gezellige en verfijnde accommodatie, met mooie, knusse hoekjes. Heel vriendelijk onthaald aan receptie, personeel zeer aangenaam. In restaurant was het culinair genieten, met felicitaties voor de kok!

Een kasteelverblijf haar naam waardig. Klant is helemaal koning !

Helemaal niets -

Met speciale dank aan het onthaalpersoneel die kleindochter (3 jr) helemaal in de sfeer bracht. Zij is nu overtuigd een prinses te zijn en weet dat er een prins woont in het kasteel..... Alles perfect, alleen koffie faciliteit op de kamer had het helemaal afgerond. Zelfs zonder koffie was het een zeer aangenaam verblijf. Wij komen graag terug !

ik vond een douche in een badkuip met een douche gordijn, en...

ik vond een douche in een badkuip met een douche gordijn, en een douchekop die het niet goed doet, niet passen bij de verdere uitstraling en luxe van een 4 sterren hotel.

In het algemeen was het zeer goed

Het ontbijt vond ik maar sober. Brood was er alleen maar zelf afgebakken broodjes. Zorgen voor vers donker brood. En de messen zijn dringend aan vervanging toe. Men krijgt er niets mee doorgesneden.

Het avond eten was zeer goed. Het personeel was zeer vriendelijk.

een leuk verblijf in een groene rustige omgeving

het ontbijt was simpel en niet veel keuze , onze kamer was gelegen boven de keuken , daarom hadden we veel lawaai van borden , kasten ,deuren en een machine die constant stond te draaien

het super vriendelijke personeel

Was als geschenk voor haar verjaardag

De kamer ? Op boven kant van de kast lag er stof ? Het was in uithoek van het kasteel maar het uitzicht was prachtig. In het bed waren luizen en die hebben ons goed gebeten. Ze hadden wel al eens met processierups last gehad.Maar die komst voor tussen mei en juni. We hadden uitslag rond de nek en over het ganse lichaam en dit was of die kamer verhuurd word aan mensen met een hond? We hebben dit doorgegeven en het was de eerste keer dat ze dit voorkwam. Geen excuus of een tegemoetkoming .. Snel afrekenen en zie dat de kamer de volgende dagen niet geboekt stond. En weg waren we En dit op de verjaardag van mij vriendin Ann-mie Janssens. Dit hotel werd ons door een fietsvriendin aangeraden. Het eten was zeer goed en daar wordt veel aandacht aangegeven voor de ster.

De omgeving en een goede uitval om met de fiets en te wandelen.

Prima verblijf voor een prima prijs!

Jammer dat we aan de zijkant de kamer hadden en nogal last hadden van het geluid van een haan! Balkon was niet schoon en er was maar 1 stoel voor 2 personen.

De ligging is prachtig, personeel vriendelijk en het kasteel ademt sfeer.

Heerlijk verblijf, alsof je zelf kasteelheer of -dame bent...

Badkamer lichtjes verouderd

Geweldig kader in combinatie met personeel dat je supervriendelijk en galant "thuis" doet voelen ; je voelt je er bijna de kasteelheer zelf ;-)

Ruime mooie kamer, lekker ontbijt, personeel is super...
    • Grote Familiekamer

In mindere mate het hotel restaurant, dit moet beter kunnen in deze klasse.

Ruime mooie kamer, lekker ontbijt, personeel is super vriendelijk. Centrale ligging.

1 klein minpunt: in de nieuwe, aangebouwde vleugel is wellicht via de liftschacht de poetsactiviteit van de ploeg in de 2 eetzaaltjes er vlak onder zeer luid hoorbaar in de kamers, vooral door het geschuif met de zware stoelen. Dat ging ongveer 1 uur zo door en eindigde meestal rond 23u15. De stoelpoten zouden kunnen voorzien worden van een dik kussentje om dit lawaai te vermijden.

Locatie en hartelijkheid alle personeel

Ontspannend verblijf op een feeërieke locatie.

Alles was OK!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitermate propere kamers, mooie wandelomgeving, zeer lekker eten, correcte verhouding prijs-kwaliteit.

Kasteel Wurfeld is een mooi gebouw met heel veel charme.

We hebben nogal wat ervaring met 4-sterrenhotels en kunnen dus vergelijken. We kunnen niet vergelijken met andere kamers ter plaatse, maar we vonden de onze (superior room) erg basic en weinig smaakvol ingericht voor een 4-sterrenhotel. De kleerkast en de schrijftafel stonden naast elkaar tegen de wand aangeplakt, het tv-toestel in een hoekje geduwd. In de badkamer zou je toch minstens een glas verwachten en geen plastic bekertje. Ook badslippers zou een handig iets geweest zijn. Douchen in het bad met een plastic gordijn? En ik zou nog zo kunnen doorgaan... Als dit zich in alle kamers voordoet, dan wordt het tijd dat de uitbaters ook daaraan eens aandacht zouden besteden. Met wat creativiteit kan je veel oplossen zonder dat het duur hoeft te zijn.

Kasteel Wurfeld is een mooi gebouw met heel veel charme. De tuin is een pareltje, de interieurs heel gezellig en warm aangekleed. De service is perfect.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ideale verblijf voor een weekendje wandelen of dagje shoppen in Maasmechelen Village.

Als theedrinker weten we dat er lekkerder soorten thee zijn dan Lipton theezakjes... Maar verder is er niets op aan te merken!

Kamer voor 3 gereserveerd en deze was erg ruim!! Een enkel bed, een dubbelbed én een dubbelbed onder de vorm van zetelbed. Daarnaast een apart toilet en mooie badkamer. We waren erg tevreden. Het zondagmenu in het restaurant was overheerlijk én prijs/kwaliteit erg goed. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Het was een heerlijk rustig verblijf met goed eten en in een prachtige omgeving.

De meeste TV-zenders waren geblokkeerd. We konden geen Nederlandse TV kijken.

We hadden een ruime kamer met eigen balkon en hemelbed. Het uitzicht was prachtig en het bed was goed. Het ontbijt en het diner was heerlijk.

Buitengewoon geslaagd en voor herhaling vatbaar

Er waren geen tegenvallers!

buitengewoon vriendelijke bediening, alles was mogelijk, niets was teveel gevraagd.. prachtig gelegen in een landelijke en rustige omgeving op een steenworp van de nederlandse grens

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Sprookjesachtig

Wij waren met onze dochter van 3, het restaurant had prima gerechten voor kinderen. Enkel voor de volwassenen was het een erg chic menu, wij houden meer van simpele kaarten. Voor ons net te culinair.

Het is een idealistisch kasteel, heel veel leuke details en prachtig meubilair. In de ontbijtzaal kijk je over de tuin, prachtige ambiance. Zeer goed ontbijt ook. Onze dochter heeft 2 dagen in een prinsessenjurk gelopen en voelde zich de prinses van het kasteel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het is ons bijzonder tegen gevallen

Ontbijt zondag ochtend zeer karig Geen speciale zaken zoals zalm, krentenbrood, zachte broodjes speciale kaas

Leuke mooie kamer met mooi uitzicht Extra dekbed vanwege de kou erbij gepakt maar vol met vieze vlekken

geweldig goed

alles was perfect

Kamer = prima, lekker en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke personeel, fijne babbel met vervangende beheerder, mooie wandelingen vertrekkend vanaf de locatie

Een leuk weekend met het jonge gezin.

Het mooie gebouw. Het lekkere eten. De mooie tuin. De vriendelijke gastvrouw. De vriendelijke bediening aan tafel. De kindjes (1 en 4 jaar) werden goed behandeld.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Altijd fijn om weer hier te zijn.

Zijn al jaren gast van het hotel, het personeel kent ons. Altijd fijne ervaring inrestaurant en hotel, mijn kinderen komen hier al sinds baby, nu 10 en 12.

Zalig. Een aanrader als je naar maasmechelen village wil.

een zetelbed in de familiekamer

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Zeer mooi, zeker in de wintersfeer waar het kasteel volledig versierd wordt met lichtjes. Heel goede uitvalsbasis voor maasmechelen, maaseik etc Ruime familiekamer

Gezellig verblijf.

De oudere persoon die het ontbijt gaf was heel luidruchtig en ze was onze koffie vergeten.

Prachtig gebouw,het kasteel was volledig met kerstverlichting versierd, gezellige kamer.

De ontbijt dame op de zondagochtend was wat streng' waarbij ze de tafels voor de gasten uitzocht, nogal gek als je sochtends op je gemak wilt ontbijten en je wordt weg gestuurt bij een tafel. Vond dit niet fijn, wij konden aan een andere tafel ontbijten terwijl er een kwartier later een stel aankomt welke vervolgens wél die tafel mocht gebruiken? Heel apart. De dame op de zaterdagochtend was absoluut zeer vriendelijk (donker haar).

De locatie is prachtig! Een absoluut rust- gevend gevoel.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Overheerlijk uitgebreid ontbijt // Zeer goed...

Jammerlijk viel de prachtige buitenkerstverlichting af en toe uit.

Overheerlijk uitgebreid ontbijt // Zeer goed restaurant // De kerstverlichting zorgde voor een idyllische sfeer in en rond het domein.

De bediening in het restaurant iets minder, maar was misschien wel een beginner!

Het eten was zeker in orde, de kamer wat gedateerd maar alles was netjes

aangenaam

Interieur van de ontbijtzaal is beetje gedateerd. Voorts was het ontbij wel erg uitgebreid en verzorgd.

Vriendelijk personeel, accomodatie zeer kindvriendelijk, aantrekkelijke kamern ruime kamer, ruime badkamer en apart (!) toilet.

Een charmeverblijf met comfort en service!

De korte duur van ons verblijf, maar daar kunnen deze uitbaters helemaal niets aan doen ;-)

We hadden een vierpersoons-gezinskamer en dat was ideaal, ruim en netjes. Supervriendelijk personeel, behulpzaam :-) Rustige omgeving, perfect als uitvalsbasis naar de omgevings-attracties en steden. Mooie setting als kasteel waarbij een 'kasteelse' look gecombineerd wordt met het hedendaags comfort. Lekker ontbijtbuffet én interessant, vlot restaurant met lekkere gerechtjes !

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Geweldig ontspannend, voor herhaling vatbaar.

Alles was prima!

Het ontbijt was zeer lekker. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Het onthaal was super hartelijk. We werden goed geholpen om de omgeving op een optimale manier te verkennen.

Ontbijt is keurig verzorgd.

De nieuwbouw aan ‘t kasteeltje doet afbreuk aan het origineel. Viltjes onder de stoelen zou een hoop schuifgeluid schelen. De ontbijrzaal is verre van sfeervol.

Ontbijt is keurig verzorgd. Waar voor het geld.

Prima verblijf in een mooie kamer.

Het ontbijt was prima, de selectie van broodbeleg was wat basic. Douchen in bad met een ietwat gedateerde douchekop.

Vriendelijke mensen, grote comfortabele kamer met een lekker groot bed tegen een prima prijs.

Uitstekend verblijf voor 2 dagen en om vanuit daar Maastricht te verkennen. Prima prijs/kwaliteit.
    • Grote Familiekamer

Afwerkingsniveau van de kamer was ietsjes goedkoop, kwam ook omdat 2 kamers aan elkaar gekoppeld zijn tot een familiekamer. Veel plastic stripjes etc.

Goed ontbijt, prima kamer, mooie locatie, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. 's-avonds ook in eigen restaurant heerlijk gegeten.

Prima verblijf om er even tussenuit te zijn. Aardige medewerkers en prima restaurant.

De tuin biedt wat achterstallig onderhoud. Dat is wat jammer.

De kamer was prima. Heerlijk bed met directe toegang tot de badkamer. Direct op de lokatie van het kasteel beginnen 5 wandelroutes met verschillende afstanden. Het restaurant biedt een prima kwaliteit aan eten. De medewerkers zijn bijzonder aardig en willen je graag van dienst zijn. Geen opgemaakte aardigheid maar echt authentiek. Prima verblijf gehad hier.

mooie, rustige lokatie

verwarming in o.a. restaurant voor deze periode van het jaar (augustus) overbodig/ongepast bedieningspersoneel (ontbijt) wat te luidruchtig

uitzicht vanuit restaurant

Vriendelijk personeel.

Voor mij als rugpatiënt iets te zachte matras, maar dat is persoonlijk.

Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijtbuffet. Hotel gemakkelijk bereikbaar en grote parking.

een aangename vakantie gehad, ideaal vertrekpunt om te gaan fietsen of te wandelen.

Onze kamer was heel ruim en netjes met alle comfort, het ontbijt was lekker maar wat beperkt. Graag wat meer keuze van ander brood gezien. Zoals volkoren brood. Het restaurant was lekker, het eten was er heel verzorgd. En heel vriendelijk personeel.

Twee uitstekende dagen verlof gehad.

Een lijst van de te ontvangen TV zenders op de kamers zou wel gemakkelijk zijn. Onze vrienden hadden graag een badmat gehad in het bad om veiliger een douche te kunnen nemen.

Ontbijt was prima en het avondmaal all-in uitstekend. Kamers zijn prima. Ook het buitenterras en het park. Ge komt helemaal tot rust.

Prachtige locatie

Geen koffie of thee op de kamer, alleen water in de minibar. Ontbijt op de kamer was niet mogelijk werd gezegd, maar dat bleek achteraf wel mogelijk te zijn geweest. Dat vonden we erg jammer.

Uiterlijk en omgeving, badkamer zeer ruim balkon

Heel leuk hotel, mooie omgeving en goede bediening!

Voor kinderen is er ruimte om te spelen in de tuin maar wat simpele speeltoestellen zouden een waardevolle toevoeging zijn voor jonge gezinnen. Het water om het kasteel heen ziet er geweldig uit maar is voor kids onder de 5-6 jaar een aandachtspunt voor de ouders. Als je hier rekening mee houdt is het overigens alsnog een prima plek om te vertoeven, ook met kids.

Heel mooi pand, er werken prettige mensen, prima ontbijt, mooie omgeving, kamer was zeker ok maar niet super.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

wij hebben genoten

airco op de kamer had wel lekker geweest het was 37 graden en de badkamer en dan vooral de sproeier had beter gekund

het ontbijt was lekker maar er waren toen wij kwamen om half 10 nog maar 2 croissant en deze werden niet bijgevuld terwijl het ontbijt nog wel een uur duurde de kamers lekker schoon alleen de badkamer kon wel wat luxer we hebben er een diner gehad was super het personeel was erg vriendelijk niets was hun te veel

Uitstekend hotel.

Bij het ontbijt vers fruit.

Prima kamer. Goede bedden. Hor voor het raam. De kamer was ondanks de zeer hoge buitentemperatuur koel. Lift aanwezig. Uitstekend ontbijt behalve.... Relaxed personeel. Prachtige tuin bij het hotel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

ontbijt was oke, maar graag iets meer variatie

lawaai van de koelkast in de kamer en brubbelbad stonk naar beer, misschien te weinig gebruikt

ontbijt was oke, maar graag iets meer variatie wel fijn dat we washandjes kregen

aangenaam verblijf op een mooie en rustige locatie
    • Grote Familiekamer

verbeterpuntjes: terrastafels eens afwassen en asbakken vernieuwen of legen als nieuwe gasten aan een tafeltje komen zitten. stofnetten (komt ook door de vele pollen in de lucht) aan raamkozijnen en buitenbekleding gebouw wegvegen zou het geheel toch iets netter laten ogen.

correct ontbijt; lekker gedineerd ruime familiekamer in het torentje van het kasteel met zicht op de mooie tuin vriendelijke, vlotte bediening

goeie prijs-kwaliteitsverhouding als je kamer met ontbijt boekt

De kamer viel wat tegen in die zin dat de combinatie van het meubilair niet echt paste. Er waren bepaalde stukken die echt antiek waren, andere waren dan weer klassiek/ouderwets en weer andere waren modern. Het uitzicht als je aan de achterkant van het kasteel logeert valt ook nogal tegen want je kijkt dan uit op een boerderij die in verval is en door de bomen is het vertezicht heel beperkt. De tuin was niet verzorgd, er groeide veel onkruid dat vaak boven de struikjes uitkwam.

het ontbijt was verzorgd en er was voldoende keuze. Als je kon op het binnenterras zitten was het heel aangenaam. In de zaal van het restaurant hangt een totaal andere sfeer en had je niet echt een vakantiegevoel. Het was er heel erg proper.

Prachtige locatie met excellente service voor een hele aangename prijs!

Het eten is er excellent, echt overheerlijke gerechten, voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en heel servicegericht. De omgeving is ronduit prachtig, qua natuur. Het is er heel rustig en vredig.

Best ok voor enkele nachten. Zeer rustig kader en mooi gebouw. Bij warmte probleem, geen airco

Tuin is helaas matig onderhouden. Diner mocht wat meer zijn voor waarde Bongo bon.

prima ligging voor fietstochten zeer rustige omgeving mooi gebouw en terras

Kamers waren klein, maar hebben enorm veel last gehad van...

Kamers waren klein, maar hebben enorm veel last gehad van lawaai tot 2 uur 'snachts, zowel van de gasten als van de accommodatie. Zijnde deuren, kraken van vloer enz Badkamer en douche enorm verouderd. Niet meer voor heraling vatbaar.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

genoten!

ontbijt was goed maar elke dag hetzelfde! (zelfde charcuterie, kaas, confituur)

een prachtige , rustige locatie met super vriendelijk onthaal en bediening en zalig terras! als je iets vraag en ze kunnen aan je vraag voldoen, dan wordt dit met de glimlach gedaan!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Heerlijk dagje vakantie.

Fantastisch diner, we werden compleet in de watten gelegd door de bediening. Ontvangst bij receptie heel hartelijk en warm. Mooie wandelroutes in de directe omgeving van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Zeer aangenaam verblijf, jammer om weg te gaan, wij komen terug!

Ik denk niet dat het qua gebouw beter kan, maar de "route" naar onze kamer op de 2e verdieping was nogal ingewikkeld.

Kamer heel aangenaam en comfortabel. Lekker uitgebreid ontbijt in een prachtige zaal met uitzicht op "park"tuin. Heel vriendelijk personeel.

diner

er was geen mueslie.d. bij het ontbijt. Alleen wat ongezonde Keloggs doosjes. De gordijnen waren wel gevoerd maar niet echt verduisterend, jammer.

diner Er is een apart kamertje voor een tweede bed. Dat is wel zo gemakkelijk als je met vrienden de kamer deelt.

prijs kwaliteit ok, voldoet aan verwachtingen

Voor kamers met 5 waren er uitgeklapte sofa's die niet fantastisch zijn om in te slapen...

Ontbijt was heel lekker. Goede service en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Aangenaam mooi hotel in rustige omgeving met uitgebreid...

We kozen ervoor 's avonds in het hotel te eten. Spijtig genoeg was het hoofdgerecht van de marktmenu niet goed bereid en zijn geld niet waard.

Aangenaam mooi hotel in rustige omgeving met uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

We komen hier graag om gewoon even te genieten, weg van alle dagelijkse sleur.

De hoofdschotel viel tegen, maar dit werd op een vriendelijke manier opgelost.

Het ontbijt is een waar genot. Vriendelijke bediening. Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

De rust, entourage.

Ik had een twee persoonsbed gevraagd en we hadden twee losse bedden. Dat was dus fout gegaan, want ze waren er wel en het was helemaal niet druk. En het enige wat daarover gezegd werd was "excuus" vanuit het kantoortje waar ze de rekening aan het maken was.

De rust, entourage. Heerlijk gedineerd. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ontspannend en mooie omgeving

De smaken van het 5 gangen degustatie menu zaten niet altijd goed. bv sommige combinatie .personeel was top!!

Ontbijt goed maar mocht wat warmer zijn . kamer uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Geweldig, jammer dat het maar voor 1 nacht was
    • Standaard Eenpersoonskamer

waterkoker op de kamer met wat thee/koffie was fijn geweest

Kamer, badkamer met whirlpool, super comfortabel. Personeel uit de kunst, service gericht

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Teleurstellend

Het tapijt op de kamer. Het ontbijt was basic voor een 4 sterrenhotel. De oudere dame bij het ontbijt die stiekem met haar handen de warme tomaten uit de schotel pakte en ze op at. We hadden het Valentijnsmenu gekozen en hadden toch een verfijndere keuken verwacht. Onze kort gebakken scampi was bij 1 gerecht rauw. Ons dochtertje keek uit naar de zalm met frietjes van de kinderkaart, jammer maar aan tafel werd gezegd dat de zalm op was en daarna waren de frietjes ook ineens op. De chocomousse van de kinderkaart proefde naar poeder. Niet geschikt voor kinderen

Bar was uitstekend! De bediening was professioneel en met de glimlach. Het zetelbed vonden de kinderen niet erg.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Aangenaam verblijf

Eigenlijk niets.

Aangenaam hotel en heel vriendelijke leiding en personeel. Prijs - kwaliteit is prima. Gezellige, rustige sfeer. Mooie ligging om te wandelen, fietsen of een stad te bezoeken. Goed restaurant, maar eenvoudige keuken. Heel proper, al zie je hier en daar wat slijtage. Maar dit stoorde ons niet. Goed ontbijt met alles wat je nodig hebt. Kortom een hotel waar je zeker nog eens terug wilt gaan.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ruime kamer, fijn dat er een kinderbedje geplaatst kon...

Bediening bij de bar.

Ruime kamer, fijn dat er een kinderbedje geplaatst kon worden (kosteloos). Ontbijt was zeer goed, mooie zaal. Vriendelijke receptie.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Romantisch hotel.

We wilden blijven dineren maar voor onze kinderen was het niet zo interessant. Misschien omdat het nieuwjaarsdag was ?

Vriendelijk onthaal. Heel nette, ruime kamer ! Aangenaam warm. Wij hebben fantastisch geslapen. Ontbijt was goed. Leuk dat je zelf je eitjes kon koken. We komen zeker eens terug. Een aanrader !

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima ontbijt.

Bedden (en kussens) vielen tegen. Bediening in het restaurant 's avonds was traag en onoplettend. Prijzen te hoog voor wat je krijgt, zowel restaurant als hotel.

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Sprookjesachtig kasteel.

Kan niets noemen.

Gastvrijheid is prima. Zeer mooie ruime kamer voor drie volwassenen. De aankleding is kerstsfeer was geweldig. Kasteel stond in de lichtjes.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Leuk hotel met vriendelijke mensen in een mooie, rustgevende omgeving

Alles was prima

Overnachten in een kasteel heeft altijd iets extra. Tevens is het gebouw in deze donkere maanden van buiten prachtig verlicht. Ook is het personeel super vriendelijk. Het restaurant is een aanrader. Wat is er leuker dan na een lekker etentje gewoon de trap op te gaan om te gaan slapen. Aan het hotel liggen ook mooie wandelroutes om te genieten van de prachtige, rustige omgeving. Je doorkruist zelfs een natuurpark met wilde dieren.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima kamers, heerlijk ontbijt, prachtige plek!

Het tapijt op de vierpersoonskamer zorgt ervoor dat het wat stoffig blijft, wat voor de mensen met allergie onder ons niet zo prettig was.

Een heel goed ontbijt, mooie kamers in een kasteel op een prachtige plek. Maar vooral alle complimenten aan het personeel! Ze waren heel aardig en behulpzaam, we mochten zelfs zondag nog wat langer blijven (wat fijn was, na alle drankjes zaterdagavond...).

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Supertoffe locatie voor weekendje met mijn dochters!

Vriendelijk onthaal, vlotte bediening bij het avondeten. Aangepast, betaalbaar kindermenu. Mijn dochtertje van 10 werd als een prinsesje behandeld. Top!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Uitstekend ontspannend kort verblijf om even tot rust te komen.

Omgeving voor uitstappen. Het was nu wel winter in zomer zal het leuker zijn bv Maaseik en omliggend was doods. Vanuit hotel weinig brochures of uitleg rond uitstappen. Standaard kamer is niet volgens de foto's Ze was wel mooi en proper maar niet zo supergroot Aanbevelen om dan superieur te nemen. De minibar maakte heel veel lawaai hinder snachts om te slapen.

Rustige ligging Supervriendelijk personeel Lekker eten. Uitstekend ontbijt. Inrichting van kamer was uitstekend ook al was ze niet zo groot. Bad en WC gescheiden met deur. Geen lawaai van naast liggend kamer. Bar was uitstekend! Mogelijkheid om op elk moment binnen te vallen en iets te benuttigen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heerlijke maaltijden, flexibel voor aanpassing.

Heerlijke maaltijden, flexibel voor aanpassing. vriendelijk personeel. Ondanks frisse weer, overal doorheen hotel gezellig warm. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Geweldige tussenstop op weg naar de herfstvakantie in Duitsland. Hier kun je lekker culinair eten!

De kamers zijn ruim en netjes. En het kasteel is zeer rustig gelegen.Mooie grote parkachtige tuin. Het restaurant is top! De bediening is ook van grote klasse.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Buitengewoon !

Zeer fijne ontvangst ! Proper en nette kamers ! Voldoende en uitgebreide keuze voor de menukaart ! Zeer positief het aanbod van de lokale wijnen, super ! Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Aangenaam verblijf, eten niet op 4 sterren niveau.

We hadden toch een verfijndere keuken verwacht. Het diner was fijn geserveerd, maar de smaken zaten niet echt perfect. Jammer genoeg niet de wow factor die we van zo een kasteel wel hadden verwacht. Voorgerecht carpaccio, geen kruiden, olie, dus eerder flets van smaak. Visvoorgerechtje kabeljauw met aardappelen gemengd, rare combinatie. Hoofdgerecht eend, de eend was goed gebakken maar de bijgerechten waren flauw van smaak. Kok waar staan je kruiden ? Dessert bordje was groot, van alles wat. Maar dit leek ons eerder uit een groot-keuken te komen dan vanuit een 4 sterren hotel. Rolletjes cake afgesneden, bolletje ijs erbij. Het oogde mooi maar waar zitten die ambachtelijke smaken ? Jammer voor zo een locatie. De wijntjes waren zeer lekker, bediening vrij jong maar toch attent professioneel en wat een glimlach had de bediening. Dus dat zat zeker goed. Chef kok ; breng smaak in je potten en kies voor betere ingrediënten !

Ruim uitgebreid ontbijt. Super vriendelijk personeel.mooie locatie, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Bijzonder verblijf in oud maar eigentijds kasteel

Onze kamer was niet met de lift bereikbaar. Daarover stond vooraf niets vermeld bij Booking.com. Het stonk erg in badkamer en wc. Muffe geur.

Leuk bed met baldakijn. Fijn dat er horren voor de ramen zaten en dat deze helemaal open konden. Dat was vanwege de temperatuur ook wel gewenst. Zeer ruime kamer met 3 slaapplaatsen en een sofa.