Beoordelingen over Hotel Kasteelhof 'T Hooghe 3-sterren

Meenseweg, 481, 8902 Ieper, België

#7 van de 14 hotels in Ieper

Historisch pand

Kamers in nieuwbouw zijn super goed en modern ingericht maar al deze kamers liggen a/d voorkant met als gevolg toch wel de overlast vh geluid van een grote baan.

Ligging/historiek/gezellige sfeer/15kamers in oude gedeelte/12 in nieuwbouw gedeelte

Het verblijf was goed voor ons

Op zaterdag en zondag is het restaurant gesloten op de site staat nochtans juist op zondag. blijkbaar is er geen kok voor de zaterdag. bij het inchecken weinig info gekregen juist de sleutel van de kamerdeur en de voordeur, en het uur van het onbijt, thats it .

De kamers voldoen inzake ruimte en properheid is OK. geluids probleem met bovenliggende kamer en buren, minder goed geisoleerd inzake lawaai. Het ontbijt is heerlijk en er is voor iedereen wel wat lekkers.

Heel mooi in orde, heel aangename verrassing

Prachtige kamer. Heel modern en tiptop in orde. Prachtige rustige omgeving met veel groen, veel vrijheid. Smakelijk ontbijt, alles wat je nodig hebt gezellig op het terras.

geluid van de bovenbuur.

Mooie verblijfplaats in een oude Engelse villa. Zeer goede uitvalsbasis om de streek te verkennen. Vriendelijk personeel, niks was hen te veel . Goed ontbijt. Bij de ville is een mooie tuin om te bezichtigen.

Niet voor herhaling vatbaar

Ik ben in de badkamer gevallen en heb twee gebroken ribben. De douche zit nl. in het bad, het excuses van het hotel was dat er een matje had moeten liggen. Omdat het niet proper was, was het niet in het bad neergelegd. Ik ben met mijn bordt op de rand van het bad gevallen.

Oud maar gezellig

Dat er niet kon eten vooral de eerste boeking zondag was de keuken helemaal niet open. M o eten het dorp in.

Gezellig oud maar mooi ruime kamers ook in het oude gedeelte mooi en rustig gelegen

ok behalve de slaapkamer gordijnen

De slaapkamer had geen echte gordijnen maar zeer lichte vitrage achtige gordijnen zodat om zes uur in de morgen het al helder licht was. Niet blij mee.

Prima bed en ontbijt

Ruime, propere kamer.

Ruime, propere kamer. Ontbijtzaal was een beetje krap voor al de hotelgasten (denk dat de uitbreiding met de nieuwbouw nog niet helemaal voorzien is in de ontbijtzaal...).

Wij zijn best tevreden over ons verblijf. Waren hier voor de derde maal.

in het week-end geen mogelijkheid om in het hotel te dineren. Hierover waren de afspraken met de gasten niet eenduidig.

Nette kamers, ruim en prima verzorging.

Zeer pelzierig

Wij zaten in het moderne gedeelte en hadden daar een grote, mooie kamer met uitstekende badkamer. Een klein eindje lopen naar het oude hoofdgebouw, waar het ontbijt was. De locatie is bijzonder, de loopgraven liggen in de tuin. Verder een goed uitvalsbasis voor het bezoek aan de sites van de Eerste Wereldoorlog.

Mooi en authentiek.

Niettegenstaande een beetje gedateerd interieur blijft er genoeg sfeer en authenticiteit. Mooie tuin en recht in het hart van de geschiedenis van de Groote Oorlog.

Een mooie locatie, recht op de Ieperboog in een sfeervol cottage-style hotel.

Een heerlijk ontspannen lang weekeinde

Misschien voor het ontbijt meer tafels voor twee personen voorzien, zodat mensen die met drieën zijn aan een tafel van 4 personen kunnen zitten.

Charmant hotel. Deed denken aan Engelse stijl.

de voorstelling op de site voldoet niet aan de werkelijkheid

rekening houden met de wensen van de klanten, prijs van de dagmenu

Ontbijt was gewoon, nieuwe kamers waren ruim en verzorgd, ondanks de duidelijke link met WO 1 kon geen rekening gehouden werden met ons verzoek om in authentieke kamers te kunnen verblijven, dagmenu was vrij duur

Prima douche, uitstekend bed, eenvoudig maar goed ontbijt.

Zeer moderne kamers, maar wel gehorig. Matige kwaliteit restaurant

Prima douche, uitstekend bed, eenvoudig maar goed ontbijt. Uitstekende stalling voor de fietsen.

Een aangenaam en rustig verblijf. Het was de prijst zeker waard.

De muren zijn erg dun. Één keer ben ik wakker geworden omdat iemand in de kamer naast me in de badkamer bezig was. Ik vond ook de lakens een beetje te warm voor de tijd van het jaar.

Rustige omgeving. Heel vriendelijk personeel. De kamers waren erg proper.

was goed maar zou dit niet nogmaals boeken.

de locatie. we verwachten in het prachtige nostalgische hoofdgebouw te boeken,maar we belanden in een bijgebouw aan een drukke weg , dus dat was teleurstellend.

vriendelijke mensen,prima ontbijt

Tip top in orde blijf zo veder doen

Geen opmerkingen

Super kamers in nieuwbouw extra keuken met tafeltjes was leuk zeer vriendelijk personeel alles was prima in orde doe zo verder dikke pluim

Aanrader om hier te vervblijven!

Er is niets tegengevallen. Kan wel aanraden om haakjes, kapstok in de badkamer te hangen. Nu moet je de keren op de grond leggen

Voor ons was het dik in orde. Ook onze kleinzoon (10 jaar)heeft ervan genoten.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Overtrof onze verwachtingen! Zeker voor herhaling vatbaar.

Niet echt toegankelijk voor mindervaliden (kiezelstenen)

Onze kamer bevond zich in het nieuwe gebouw. Heel ruime mooie luchtige kamers, kraaknet. Leuk dat dit gebouw is uitgerust met keuken die mag gebruikt worden door gasten.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Centrale plek voor bezoek historische omgeving.

Verblijf is niet in historisch hoofdgebouw, maar in moderne annexe. Deze is gehorig. Geen faciliteiten op de kamer om thee/koffie te drinken. Theehuis is in de avond gesloten, dus 's avonds geen drankje. Onpersoonlijke ontvangst.

Douche/warmwatervoorziening. Wifi is goed. Kamer is ruim. Ontbijt is goed.

Uitstekend en rustig verblijf op goede locatie voor degenen met auto of fiets.

Sfeer in de nieuwbouw is wat ongezellig. Anders dan de foto van de oudbouw doet vermoeden.

Schoon, rustig/ stil, goed bed, uitstekende en warme douche. Wij zaten in de nieuwbouw.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Gewoon normaal hotel met gastvrije mensen die hun vak verstaan en het gasten naar de zin kunnen make

Het ontbijt valt in keuze tegen in vergelijk met de Duitse 3* hotels in de prijsklasse tot €85 per nacht. Ontbijten normaal vanaf 08.00 uur 06.30 -07.00 is eigenlijk niet de bedoeling. 07.30 is mogelijk.

Flatscreen bedienen vanuit bed Auping bed Tempur traagschuim matrassen Ruime badkamer Ruime kamer Moderne inrichting.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het hotel biedt ruimschoots wat de informatie aangeeft.

De buitenverlichting zou iets meer mogen zijn.

Ik verbleef in het nieuwe gebouw waar de accommodatie up-to-date is. Excellente matras en hoofdkussen geven ruimschoots ondersteuning aan rug en nek. Het ontbijtbuffet was niet echt uitgebreid doch nog steeds voldoende gevarieerde keuze. Uitstekende WIFI.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Bijzonder hoofdgebouw, maar nieuwe bijgebouw is waarschijnlijk comfortabeler.

Alles was oke.

We hadden een supergrote kamer in de nieuwbouw. Vanaf de gang uitzicht op de op de achtbaan van een naastgelegen pretpark, wat gesloten was tijdens de dagen dat wij er waren. Dus geen enkele last van. Mooie badkamer ook.

Lawaaihinder van houtenplafond boven mij . Verwarmingsbuizen die me de hele nacht hinderde om voldoende te slapen . Spinnenwebben in de hoeken van slaapkamer.

LIGGING

Aanrader !

Mss mistte ik thee en koffie faciliteiten op de kamer. Maar dat is ook geen grote ramp

De hele frisse mooie kamer. Ze was mooi, ruim en fris. EN er was een bad

Reuze!!!!!

Een afgesloten ruimte om te roken!!! Het terras was goed maar dan moet je wel afrekenen met het weer!

Ontbijt was goed! Wij hadden kamer 8.niewbouw.grote kamer. inloop douche.het was af.alsook het personeel reuze

Typisch engelse stijl met aangenaam karakter en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

Niets op aan te merken Eerlijke prijs / kwaliteit

Ontbijt was gevarieerd en goed. Beetje plaatsgebrek bij volle boeking. Restaurant goed van kwaliteit.

We hadden een grote kamer wat wij erg prettig vonden.

Ontbijt was goed verzorgd, rustige omgeving, wij vinden het prettig dat je goed kunt slapen. Personeel was vriendelijk en de verzorging goed. Wij zullen daar graag nog eens terug komen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

We hebben genoten van Ieper en omgeving, een echte aanrader om dit te doen met de fiets.

Er was geen safe op de kamer. En een kleine waterkoker met oploskoffie of thee mocht er ook wel staan, jammer dat dit niet aanwezig was.

Het ontbijt was ruim voldoende, keuze genoeg. We logeerde in het nieuwe gebouw, alles was netjes.

Het verblijf beviel ons zo goed dat wij van plan zijn om nog eens terug te komen!

Het viel ons in eerste instantie tegen dat de accommodatie naast een pretpark gesitueerd was. Achteraf hebben wij totaal geen last gehad van dit pretpark. Wij bezochten in de periode dat wij in dit hotel zaten diverse sites m.b.t. de Eerste Wereldoorlog. Bij het verlaten van het terrein van het hotel op weg naar deze sites hadden wij het geluk dat wij telkens rechtsaf moesten (richting Ieper). Wanneer je 's morgens linksaf zou willen slaan vanaf de parkeerplaats loop je het risico dat je erg lang moet wachten op de auto's die in de rij staan om het terrein van het pretpark op te rijden.

Ik boekte 2 kamers. Eén voor mijzelf en mijn vrouw en één voor onze vrienden + hun 2 dochters. Onze vrienden kregen een geweldig appartement ter beschikking! Dit was een mooie verrassing voor hen (en ons!)

voor ons volledig oké

zie boven

gewoon volledig goed naar onze verwachting, uitvalbasis voor ons 3-dagen weekend, wie een 7-sterren hotel wil reserveren moet er maar voor betalen ook, en zal dan wrschlk ook nog een of andere frustratie uiten, wij niet

Prachtig hotel, spijtig dat niet iedereen in het hoofdgebouw zelf kan overnachten.

Geboekt om in het Kasteelhof zelf te kunnen overnachten , wat we kregen was een kamer in het nieuwe gebouw. Natuurlijk niet de romantiek van zo een mooi gebouw. Muren in het nieuwe gebouw zijn nogal dun waardoor je alles van uw buren kan horen. Het ontbijt is in het oude gebouw waardoor we 's morgens door de regen moesten stappen om te ontbijten. Eerste keer was er dan ook nog geen plaats waardoor we terug door de regen moesten...

Ontbijt was sober maar wel OK , Kamer en badkamer was netjes. Prachtige omgeving!!!

Zeker geen negatieve ervaring , het was gewoon ok.

Nergens wordt er in de aanbeveling melding gemaakt dat het hotel vlak naast een pretpark ligt. Hoewel over de hygiëne niets is op te merken, is het hotel oud en aan opfrissing toe, getuige de muffe geur in de gangen...

Een uitgesproken mening

we hebben genoten van de rust

een dun deken voor in de zomer mag wel een stekker voor fiets batterij zou wel handig zijn

het ontbijt was meer dan ok handig dat er een fietsenstalling was.

6,0
    Toch niet voor herhaling vatbaar voor ons omdat we andere verwachtingen hadden.

We hadden een kamer verwacht in het idylisch en authentieke hotel zoals de foto en hadden een cleane kamer in een modern gebouw op het domein vlakbij parking pretpark Bellewaerde en attracties met gillende mensen.

Het ontbijt in het authentieke kader en de wandeling in de tuin met unieke restanten van de loopgraven.

Aangename kamers.

We waren in het Kasteelhof op de derde dag van een vierdaagse fietstocht, en dus al een beetje (fiets)moe. Hierdoor viel de extra afstand naar het centrum van Ieper (ongeveer 4 km) wat tegen.

Aangename kamers. Mooi kader. Mijn zoon van 12 vond de kamer, de badkamer en de setting heel aangenaam en authentiek.

Heel Ok voor de streek rond ieper te verkennen

De ontbijtruimte is gezellig maar toch te klein voor alle hotelgasten op een rustige manier te ontvangen

Mooie nieuwe kamer(nieuw gedeelte) met ruime garage voor de fietsen, Apart toilet in de gang

Alles was perfect !!!

Wij logeerden in het oude gedeelte heel mooie en gezellige kamer met inbouw openhaard casette (en ze werkte) en hemelbed .Mooi uitzicht op de tuin . Het ontbijt was heerlijk en de ontbijtzaal was ook heel aangenaam om te zitten .

Voor herhaling vatbaar!

Ik miste spek en eieren bij ontbijt.

Ontbijt was continentaal maar heel vers. De kamers waren ongelofelijk ruim en modern, alles erop en eraan. regendouche, zeer goeie bedden. Echt een aanrader! Prijs/kwaliteit was uitstekend!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel om Ieper en omgeving te bezoeken

Na het ontbijt gaat de Tearoom dicht tot 15 uur. Lunch of iets drinken op het terras is dan niet mogelijk. Erg goed alternatief is dan het thema café met terras bij het Hooge Crater museum.

Strakke kamer in het vrij nieuwe bijgebouw. Goed verzorgd ontbijtbuffet. Bescheiden menukaart voor het diner, smakelijke gerechten al heeft de kok enige moeite met koken voor mensen die een zoutloos dieet hebben. Hotel bevindt zich vlak naast pretpark Bellewaerde, maar daar heb je geen last van. Voor ons was het eveneens naast het hotel gelegen Hooge Crater Museum interessanter, aan te raden is de wandeling langs de voormalige frontlinie (route en beschrijving zie site museum). Centrum Ieper is ongeveer 5 km met de auto.

Komt niet overeen met de foto's en slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Wij zaten in het bijgebouw. Kille kamers zonder enige faciliteit (geen koffie/thee/minibar) wij arriveerden om 20 uur maar konden er niets meer te eten krijgen ondanks de ietwat afgelegen ligging.

De koffiemelk was bedorven. Verder prima ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Juist naast Bellewaerde en toch rustig.

nihil

Lekker ontbijt. Niet al te uitgebreid maar zeker ruim voldoende. Restaurant : wij zijn er ook 's avonds warm blijven eten. Geen ellenlange menukaart, maar iedereen vindt er zijn keuze.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Geslaagd verblijf in de voortuin van Bellewaerde!

Moderne en kraaknette kamer. Standaard ontbijt met verse producten. Alleen jammer dat er enkel hard gekookte eieren te krijgen waren. We waren hier voor de tweede keer en waarschijnlijk niet voor de laatste keer.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Personeel

Boeking van jullie. Had voor 2 personen geboekt. Jullie boeken een 1persoons kamer. Het is dat het personeel zo behulpzaam was. Schijnt vaker voor te komen volgens de receptie. Stuur maar geen reclame meer via de mail. BVD Mvg. Henk Velner

Personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Belgisch bier

alleen maar positieve ervaringen.

Heel vriendelijke ontvangst, erg informatief over wat er in Ieper gedaan kan worden. Beveelt ook restaurants aan buiten die van het hotel. Wij hadden een nieuwe kamer, volgende keer vraag ik een kamer in het hoofdgebouw aangezien deze meer sfeer hebben. Het hotel heeft een eigen loopgraaf. Veel engelsen die Ieper komen bezoeken. Het personeel was erg vriendelijk en zij hebben lekker Belgisch bier.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Zeer lekker ontbijt in een rustige omgeving.

Het toilet spoelde even niet meer door...dit werd echter snel opgelost.

Zeer lekker ontbijt in een rustige omgeving. Mooi gebouw met authentieke kenmerken.

Het waren prachtige kamers.

Voor ons is er eigenlijk echt niets tegen gevallen.

Het waren prachtige kamers. Het ontbijt was goed. De omgeving is héél mooi. Dichtbij het Centrum van Ieper. Mooie wandelroutes als je van wandelen houdt. De geschiedenis van WO I is boeiend en zeker na een bezoek aan het Flanders Fiels Museum.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Fantastisch hotel! Aanrader

Ontbijt is wat sober, maar verder heerlijk. Prima kamers, ruim en netjes. Personeel erg vriendelijk en de locatie (voor WO1-bezoekers) is fantastisch! Zou er zeker weer boeken!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Kamer in een moderne, naar mijn smaak stijlloze annex.

Kamer in een moderne, naar mijn smaak stijlloze annex. Ongezellige kamer met keiharde halogeenspots. Gelegen langs een drukke weg, ook 's nachts, waardoor veel lawaai, ondanks de dubbele beglazing. Vlak naast het pretpark Bellewaerde, waardoor veel drukte. Bovendien werd op op het terrein naast de annex de hele dag met grote machines gewerkt, waardoor nog eens veel lawaai.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Heerlijk weekend!

Misschien meer informatie wat je kan eten in het hotel. Een leuk menu voorstellen voor de avond.

Het ontbijt was goed, vers brood en van alles voldoende. De bedden waren heel goed. De omgeving is mooi en de kamer was netjes en groot.

het ontbijt was heerlijk ,kamers zeer netjes ,personeel zeer...

het eten s'avonds kon beter het waren groenten uit de diepvries en frieten uit de oven ,soep uit een doos of poeder Voor die prijs kan je beter eten in Ieper en het zijn verse groeten en verse soep

het ontbijt was heerlijk ,kamers zeer netjes ,personeel zeer vriendelijk,ruime parking

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Goede uitvalsbasis om Ieper en omstreken te bezoeken

Muffe, stoffige kamer. Vliegen, lieveheersbeestjes en motten op de kamer. Avondmaal reserveren was niet nodig zei men bij het inchecken, de volgende avond was het 'veel te druk' en konden we niet in het hotel eten omdat we niet gereserveerd hadden.

Zeer goed ontbijt. Mooie locatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijk er even tussenuit

De kamers erg comfortabel en het ontbijt heerlijk uitgebreid. De menukaart is goed overzichtelijk en eten is goed. De eigenaars zijn erg aardig en service gericht. We zijn er vaker geweest en zal zeker niet de laatste keer zijn.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heerlijke locatie, net buiten Ieper, maar 5 minuutjes met de...

Wij zaten in het nieuwe bijgebouw. Mooie kamer, maar redelijk basic. Geen waterkoker oid op de kamer. Eten in hotel kan alleen tussen 18 en 20 en alleen bij vooraf reserveren. Opgang richting bijgebouw niet heel prettig met al die losse steentjes. Receptie en eetzaal/bar ernstig gedateerd, maar voor velen zal dat juist sfeer geven.

Heerlijke locatie, net buiten Ieper, maar 5 minuutjes met de auto. Perfect gelegen tussen alle bezienswaardigheden in. Goede badkamer. Zeer vriendelijk personeel (wel erg onzichtbaar) Bar (tevens restaurant/ontbijtzaal) voor een drankje 's avonds heeft zeer lage prijzen. Ontbijt is heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Perfecte locatie in directe omgeving musea, Menenpoort en Markt. Dikke pluim!

Perfect gesitueerd bij de bezienswaardigheden van Ieper en Passendale. Fijn en net hotel, in de tuin nog een gedeelte zichtbaar uit de 1wo (origineel loopgraf en kraters met restanten) Vriendelijke gastheer die handige tips heeft. Goed ontbijt, schone kamers en fijne bedden. Hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom voor enkele dagen een perfecte locatie om door te brengen

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Ik lus graag omelet of ei product, was er niet, maar werd...

Voor de prijs zo goed als niets. Misschien iets te ver van het centrum van Ieper: ligt redelijk ver af val alles maar voor de rustzoeker dan wel weer ideaal.

Ik lus graag omelet of ei product, was er niet, maar werd achteraf wel aangeboden

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Aangename kamer en lekker ontbijt

Het buffet zou op een grotere tafel moeten. Klanten staan samengeperst rond ontbijtbuffet.

Grote slaapkamer, goed bed en lekker warm op deze koude 31 december , goede ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

fijn voor die prijs

twee aparte bedden - slechte matrassen geen koffiezet en bar op de kamer

grote moderne kamer - mooie badkamer - terrasdeur op gelijkvloers= gemakkelijk om de hond even buiten te laten

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Te duur en ongezellig

We zaten in het nieuwe gedeelte, erg ongezellig gebouw en gehorig. Hond was supplement van 10€, baby en peuter (halve croissant en een glas melk), ook 10€ pp. Beetje tegenvaller, want geboekt vanwege lage prijs.

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Aanrader

Prachtige locatie, ruime kamers. Kids hadden hun eigen kamer met een tussendeur, apart maar toch samen. Lekker ontbijt en vriendelijke eigenaars/personeel

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ieper is heel boeiend voor het oorlogsgebeuren en het moment van de Last Post aan de Menenpoort

Er was voldoende en uitgebreid ontbijt , maar ik miste roerei met spek

We hebben niet in het oud kasteel geslapen , maar in een nieuw complex, dus alles was pikfijn in orde , heel proper en grote kamers

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Niet goed voor de prijs die we moesten betalen

Lawaai hinder van andere gasten. Wanneer je in een kamer beneden slaapt, hoor je alle lawaai boven u. Stappen, wegvloeien van badwater,enz... Ook veel hinder van gasten die met de trap naar boven lopen. Ook het confort is beneden alle peil. Niet meer van deze tijd. Oude verwarming, oude badkamer, enz...

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Fijn weekend in Ieper

Nieuw bijgebouw ligt dicht bij de drukke baan, dus wel straatlawaaihinder Verder geen minpunten

Buiten de drukte van het centrum Onze kamer was in het nieuwe bijgebouw, ruime kamer De hond was ook zeer welkom Misschien klanten de keuze laten in welk gebouw ze een kamer willen Niet ver van centrum van Ieper Ruime parking , ook gratis

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goed voor een nacht

Veel te weinig parkeerplaats, ligt zo'n 5km van het centrum dus wat ver voor een avondwandeling (en dan zeker omdat het hotel gelegen is naast een drukke baan)

Hadden een verkeerde kamer gekregen maar dit werd direct opgelost. Ontbijt voldoende al toonde dit op het eerste zicht redelijk druk, leuk en in oude stijl ingericht.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Fijn hotel met familiale sfeer, geen grootketen.

Een puntje, er zijn verbouwingen aan de gang,maar dat is toch maar tijdelijk en het werkvolk zorgt ervoor dat de parking nog goed bereikbaar is.

Fijn hotel met familiale sfeer, geen grootketen..Als je aan tafel bent, komen ze verschillende malen vragen of er niets te kort is,of er nog iets moet zijn etc... zowel bij avondeten als bij ontbijt, niets is hun teveel.....

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Aan te raden !

Geen ijskast op de slaapkamer...alleen ter beschikking in de ruime gemeenschappelijke keuken....onze dure champagnefles is daar wel gestolen maar eigenaar heeft dit onmiddellijk ruimschoots vergoed

Logies in nieuw gebouw waren uitstekend en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De kamer in het nieuwe gebouw was comfortabel, had goede...

De ontbijtruimte in het oude gebouw is klein en vonden wij niet zo gezellig. Ontbijt is redelijk.

De kamer in het nieuwe gebouw was comfortabel, had goede bedden en een moderne en schone badkamer. Kamer werd keurig schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Fantastisch!!!Super !!! Ook zéér interessante en mooie streek. Westhoek = parel !

Ik zou niet weten wat ?

aangenaam verrast door de ,stijlvolle ,aangename, warme kamer in het moderne bijgebouw. Laminaatvloer en prima badkamer. Hoofdgebouw = nostalgisch,gezellig ,retro - engelse cottagestijl. Zeer goed, overbvloedig en lekker ontbijt in gezellige huishoudkamerruimte. Super dienstvaardig en vriendelijk personeel.Gewoon top !!!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De kamer was functioneel maar goed.

We dachten in het oude gedeelte te verblijven maar werden doorverwezen naar de nieuwbouw. Kamer kan wel wat meer gezelligheid hebben.

De kamer was functioneel maar goed. Ontbijt prima, aardige mensen.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Verkenning van de slagvelden

De weg vrij dicht langs de kamers gaf lawaai bij het slapen met open raam.

Mooie grote kamer in het nieuwe gedeelte, uitstekende douche en lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prettig hotel met een gezellige Landhuis sfeer.

De douche/bad combinatie in onze badkamer is niet comfortabel.Klein vanwege het douchegordijn en niet fijn om in te staan als je slechts wilt douchen. Maar 1 klein haakje om iets op te hangen. Wel genoeg ruimte voor de toilettassen (3 stuks).

Mooie en gezellige ontbijt/diners ruimtes. Het ontbijt was goed. Diner was goed. We hadden onze kamer in het oude gebouw. We waren met 3 personen op een kamer. Zeer ruime kamer. Gezellige zithoek en royaal bureau. De TV hangt wel erg hoog.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het nieuwe slaapgedeelte, veel parking

Het avond eten begint pas om half 7, voor ons te laat omdat we nog ver terug moesten rijden. Nu in het centrum geweest op zaterdagavond druk voor te eten en parkeren voor de rest alles toppie

Het nieuwe slaapgedeelte, veel parking

• Beoordeeld op: 7 september 2016

De beste keus gemaakt voor Ieper en omstreken!

Enig (klein) minpuntje is het feit dat je naar een ander gebouw moet lopen om van de restaurantfaciliteiten gebruik te kunnen maken. In de regen is dat niet zo prettig. Maar gezien het feit dat we in de omgeving onder de indruk zijn geraakt van het oorlogsleed is dit een te verwaarlozen opmerking.

Nieuwe mooie en ruime kamer. Sfeervol hotel!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goed en mooi hotel. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte en naar volle tevredenheid.

Bij de vraag om een karaf water werd ons later 5 euro in rekening gebracht. De volgende dag bij de vraag om een karaf kraanwater was deze gratis.

Het ontbijt was prima. De kamer was super schoon en personeel vriendelijk en beleefd zoals Belgen dat kunnen.