Beoordelingen over Hotel Koffieboontje 2-sterren

Hallestraat 4, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#92 van de 101 hotels in Brugge

Kamer was in orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco, smalle wegen naar kamer. Gaf geen veilig gevoel. Douche is moeilijk regelbaar. Geen koud water. Terwijl je daar naar verlangt na 30+ graden door de dag

Kamer was in orde. Ontbijt oke.

prijs/kwaliteit in orde!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de haardroger, de koffie, de wachttijd in het restaurant/café. Er was 's avonds maar 1 persoon die alles moest doen, overdag waren ze met 2 (veel te weinig werkvolk). De wachttijd liep soms op tot een half uur - 1 uur! Nochtans bleef de garçon zeer vriendelijk en werkte hij in een sneltempo!

Onze matrassen waren zeer goed (hierover werd meermaals een opmerking gemaakt in andere beoordelingen), de ligging van het hotel is perfect, het uitzicht vanuit ons dakraam was zeer mooi (zicht op de Belforttoren - zie foto), het ontbijt was goed (met uitz. van de koffie), de kamer was klein maar goed fris (ondanks de hitte buiten)! Het eten/drinken in het restaurant/café was in orde (prijs/kwaliteit), inrichting restaurant/café was charmant (zie foto)

Prima prijs-kwaliteit hotel ..

Luidruchtige dronken Engelsen die ons midden in de nacht wakker hadden gemaakt, maar daar kan het hotel natuurlijk niks aan doen .. was wel niet leuk.. uur wakker gelegen dankzij hen 😤😤

Onthaal ok, duidelijke informatie wat betreft parking , restaurants,in de buurt.. Ontbijt was prima,alles was aanwezig ..zelfs cava, lekkere koffie ..

Lekker centraal!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een geweldige locatie. Het Koffieboontje ligt midden in het Centrum van Brugge naast de Belfort. We hadden een mooie grote kamer met uitzicht op de Onze Lieve Vrouwe Kerk. Je krijgt 10% korting in de restaurantjes bij het pand. Ook kregen we een korting kaart voor verschillende attracties in Brugge en een plattegrond van Brugge. Ze verhuren er tevens fietsen.

positief

Had bij booking.com aangegeven dat ik voor een groep in elke kamer 2 aparte bedden wilde hebben. Dit had het hotel helaas niet begrepen.

Nette kamers, midden in het centrum en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ik had het verblijf geboekt alleen niet op de juiste datum.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had het verblijf geboekt alleen niet op de juiste datum. Eigen schuld dikke bult dat ik mijn geld niet heb terug gekregen. Wat ik wel erg vervelend vindt, is dat mij beloofd is dat de manager mij terug zou bellen en dat dit niet meer gebeurd is. Ook nadat ik hen heb gebeld werd mij nogmaals een valse belofte gedaan.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Vermoeiend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet zo heel vriendelijk,slecht parkeren ver van de locatie en de lift was al een half jaar kapot en wij zaten op de derde verdieping. Dit hadden ze bij de boeking moeten vermelden.

Top locatie 1 min van het prachtige plein van Brugge.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

ondanks de slechte accomodatie was het goed toeven in de stad en omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De lift wassen blijkbaar al weken buiten werking. Bij inchecken zeiden ze dat een onderhoudsmonteur onderweg wassen om de lift te repareren. Niet dus.

Het ontbijt. Lekkende koffiezetapparaat. Verouderd en verroest apparaten.de

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een verduisteringsgordijn ontbrak aan één van de ruiten waardoor de kamer niet echt donker genoeg was om te slapen, een nadeel als je graag in een donkere kamer slaapt

Ontbijt was in orde, verzorgd, voldoende keuze. Kamer en badkamer was ook in orde, proper.

centrale ligging, verouderd en rommelig hotel
    • Kleine Driepersoonskamer

chaotisch en gestresst personeel aan de receptie, zeer gedateerd en rommelig hotel, zeer zachte matrassen, gehorige kamers, ontbijtbuffet komt niet professioneel over.

Centrale ligging, propere kamers.

We hebben een prettig verblijf gehad
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De Hygiëne was slecht we hadden een wc die niet goed doorspoelde je behoefte bleef zwemmen

Het ontbijt was zeer goed. Ook de ligging vlak bij het centrum was prima

Alles!

De doucheknop werkte niet maar het bad wel, enige opmerking. Voor de rest top!

Alles!! Net zoals Brugge was deze kamer oud in oud gebouw maar charmanter kan bijna niet!! Perfect geslapen, perfecte kamer voor romantisch Brugge!!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het ontbijt was zeer lekker en er was voldoende aanwezig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matras was voor mij iets te zacht. Ben gewoon van op een harde matras te liggen

Het ontbijt was zeer lekker en er was voldoende aanwezig. Ook de omkadering was leuk.

Afgezien van de minpunten van het hotel een mooie trip gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was slecht en de badkamer was zeer verouderd, zonder afzuiging en douche in een oud en versleten te klein bad.

Goed ontbijt, alle andere dingen deden we buiten het hotel

Ideaal qua ligging! Goedkope periodes: top! Duurdere periodes: zoek even iets anders uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de weekends en vakantieperiodes betaal je voornamelijk voor de locatie. Het is een iets of wat verouderd hotel dus te duur in drukke periodes.

Prachtige ligging vlakbij de markt van Brugge! Voor de goedkope periodes een dikke aanrader!

De locatie is perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Anders dan de foto’s doen vermoeden is dit hotel afgrijselijk lelijk en oud van binnen. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n oude, versleten hotelkamer gezien. De badkamer was in het jaar 1976 al gedateerd (het bad valt bijna uit elkaar) en de keuken is nog te min voor een gemiddeld studentenhuis. Zelfs de meubels in de kamer zijn oud en versleten. Je betaalt hier echt puur en alleen voor de locatie, want de kamer is het geld zeker niet waard.

De locatie is perfect!

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was oud en niet goed onderhouden. Badkamer was een vieze unit. Bedden veel te zacht en los van elkaar. als je je omdraait val je of van bed af of in de spleet.

Het ligt perfect in het centrum. Ontbijt was goed. personeel is vriendelijk

Het was weer een geweldige ervaring
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was niet schoon. Ik heb m'n oplader in de kamer laten liggen, en die wil ik wel terug onder rembours alleen, het hotel is tel. of via de mail niet meer te bereiken.

Goed ontbijt, goede bedden.

super locatie, vriendelijke bediening,propere kamers.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbreken van vers fruit bij het ontbijt. Geen goede haardroger op de badkamer, deze was aan modernisering toe.

Kamers waren klein maar je had al het nodige dat je nodig had. Het ontbijt was oke, alleen misten wij een stuk vers fruit.

De ligging is perfect
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het pand is sterk verouderd en de hotelkamers zijn versleten en gedateerd. De sanitaire voorzieningen waren verouderd en onhygiënisch. De toplaag van de badkuip brokkelde af, de toilet spoelde nauwelijks door. De stekker van de verwarming kon er niet uit, omdat de bedrading los lag. Bij een brandmelding die ‘s ochtends om 8 uur afging, werd er niet gecommuniceerd en werd er niet ontruimd.

De ligging is perfect

Voor een weekendje Brugge een goede keuze!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen tegenvallers, we hadden geen echte verwachtingen. Kamers idd wat verouderd, ontbijt was eerder wat beperkt, maar verzorgd en zeker voldoende.

De ligging is super!

Onrustige nacht in een dure kamer

De familiekamer lag recht boven een cafe dat tot in de kleine uurtjes open was. Terwijl de rest van de stad vrij rustig was hoorde wij tot half 5 lawaai!

Het uitzicht was heel mooi en het ontbijt was goed

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers klein en sterk verouderd; bedden (veel) te zacht en "op", linnen onvoldoende opgedekt; douche zonder goede afzuiging, kamer daardoor zeer vochtig en klam. Onze douche had defecte wateraansluiting (alleen warm en koud/warm ongekeerd). Gebouw is historisch maar in huidige staat ook uitgeleefd. PS: wij hebben na incheck van kamers kunnen wisselen bij de vriendelijke receptie maar dat hielp niet veel..:(

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dat helpt echter onvoldoende de ervaring met deze verouderde acco te compenseren. Locatie was wel top, in absolute centrum van Brugge. Maar; ik zou een volgende keer kiezen voor fris en kwalitatief beter hotel aan de rand van het centrum; alles is zeer goed te belopen.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De locatie is top, midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De medewerkers bij de receptie waren ietwat onvriendelijk. Ook is de hygiene niet geweldig, het is allemaal wat verouderd.

De locatie is top, midden in het centrum. Het ligt ook in een leuk, authentiek pand. Ontbijt is bijv. ook in een gewelvenkelder. Ook is de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Qua lokatie kun je geen betere plek vinden in Brugge!
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is oud en daardoor te gehorig. Verblijf van huisdieren vind ik oke, maar ik vind dat die niet alleen op de kamer mogen worden gelaten. Wij waren om 23:00 uur op de kamer en hebben 2 uur lang honden horen blaffen naast ons, telkens als er iemand door de atraat of over de gang liep Eond 01:00 uur kwamen de buren terug. Zij hadden ruzie, meneer flipte en op de een of andere manier werden er dreunen tegen de muur gegeven, waardoor ons bed letterlijk bewoog! Achteraf gezien hadden we de receptie moeten bellen, maar ja... wij zijn normaal niet van het klagen. Vanwege de gehorigheid denk ik dat het hoog tijd is voor een modernisering van het hele hotel.

Het ontbijt was werkelijk voortreffelijk. De lokatie is perfect!

Brugge is een mooie stad. Het hotel moet het van de locatie hebben, niet van de kwaliteit

Staat van onderhoud is slecht. Bedden waren erg zacht. Badwater liep niet goed door. Licht in de kamer functioneerde niet. Losse stukken beton op de looptrap naar het beneden terras. Balkon vol met sigaretten peuken.

De locatie is perfect. Ontbijt was ook goed.

Vriendelijke bediening bij het ontbijt.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Da kwaliteit van het eten, voorbeeld de fruitsap was met extra zoetstof. De kamer rook wat muf (misschien door het tapijt?)

Vriendelijke bediening bij het ontbijt. De mooie inkadering van de ontbijtzaal (gouden plaatjes met namen)

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ideaal om 1 nacht te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt, geen enkel stukje vers fruit of koffiekoek te bespeuren.. Ik verwachtte iets meer hiervan als ik 107 euro betaal voor een basic 2 persoonskamer met ontbijt..

Top locatie in het centrum en toch rustig

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

we hadden de laatste overnachting, vanuit Spanje, in Brugge gepland om even lekker te relaxen
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik zou het niet weten, kom veel in hotels maar het koffieboontje is een toppertje

s'avonds heerlijk gegeten in een typisch oud restaurant plus korting omdat we bij het Koffieboontje overnachten, ontbijt en bediening waren uitstekend, de ligging helemaal te gek, het totaal plaatje was gewoon goed !!!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ok voor 1x en alleen als je niet teveel nadenkt over de netheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ramen stonden wagenwijd open. En al even denk ik. Het vroor buiten dus de kamer was 12graden.chauffage op max gezet maar savonfs wat het nog steeds maar 18 graden. Maar goed dat ik om 1h was aangekomen en niet pas om 18h want anders was het veel te koud om te slapen. Vrij veel schade. Plekken op stoelen. Strip pijnstillers van vorige bezoekers op een stoel. De lampen op de nachttafels hadden geen stopcontact in de buurt dus stonden er voor de show. En tv had geen afstandsbediening. Vrij teleurgesteld dus..

Goed verblijf voor toeristen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je in een tweepersoonsbed ligt dan schuiven de 2 matrassen uit elkaar. Tapijt in de kamer zit vol met vlekken. Kamer raam stond open bij aankomst, en nog niet verwarmt in de ruimte. Problemen met de verbindingsdeur, onbekende persoon kwam midden in de nacht in onze kamer!

De ligging van dit hotel is heel goed. Badkamer is proper en verwarmd met vloerverwarming.

Stad was grandioos zou de volgende keer alleen voor een ander hotel gaan indien van toepassing.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hotelkamer was niet echt schoon, erg gehorig, slecht geslapen. Toe aan een opknapbeurt,toilet was ook gammel.

Het personeel zeer vriendelijk bij ontbijt wat minder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

oed voor 1 keer
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer zijn uiterst klein en 2 van de 3 kamers die we huurden waren niet afgewekt. In de badkamers ontbreken wandtegels, in de tweede badkamer schilferde het bad af. De verwarming op 1 van de kamers moest gebeuren langs elektrische vuurtjes. Dan was er ook nog de lawaaioverlast van de buren.

De uitstekende ligging is een heel positief punt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed verblijf, top locatie , basic maar goed ontbijt. Bedden kunnen beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het onderlaken was te klein voor het bed waardoor we op het matras laken en niet op een hoes.

Het regelen van de fles cava en de nootjes erbij als verassing op de kamer is ons erg positief bevallen!

de locatie, midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toch wel erg verouderd hotel. bij het ontbijt buffet was gedurig iets op en werd niet meer aangevuld. In de ontbijtzaal was het koud.

de locatie, midden in het centrum.

Heel goed voor ons doel: in een tweedaagse, kunst en cultuur beleven in Brugge.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat meer interne orde, wat voor uitbaters en gasten een meerwaarde zou zijn, voor een relatief lage kostprijs.

De houding van het personeel. Het ontbijt was heel lekker. Deze locatie in hartje Brugge was voor ons ideaal, om na een voorstelling in het concert gebouw, een tweedaags bezoek aan Brugge mogelijk te maken in een rustig hotelletje.

Zou het zo weer doen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitchecken.er werd niet gevraagd of we n prettig verblijf hadden gehad en of alles naar wens was.en ik zou de gasten 1 kopje koffie gratis aanbieden.omdat het toch de naam is van t hotel.

Alle comfore was er. Lekker dichtbij t plein/centrum

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Na 40 jaar reiservaring, het slechtste hotel ooit, en dat in eigen streek, en tegen een dikke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1) inrichting van de kamer: oud vast tapijt, oude meubels, primitieve verwarming (elektrische bijzet kachel), lakens te klein, verlichting met TL lamp 2) inrichting badkamer: opstap van 35 cm, douchekop kapot, haardroger moeilijk te bedienen 3) ontbijtruimte: te weinig licht, weeral oud vast tapijt, afgebladerde koeltafel, ruimte rond het buffet te eng

centrale ligging

Teleurgesteld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vuile onderbroek van vorige mensen Elektrische vuurtjes maakten super veel lawaai Kamer was koud Er was geen bad Reseptie bij aankomst sprak geen Nederlands

redelijk oke
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- tapijt op de kamer (een hotel waar huisdieren zijn toegelaten): gaf onfrisse geur bij het binnenkomen van de kamer. - te kleine kamer - bad oogde niet proper: veel bijgeschilderd + tamelijk ruw vlak

- vriendelijke ontvangst: uitgebreide uitleg ivm kortingen op museabezoeken enz. - ligging tov centrum is zeer goed (vlakbij) - mogelijkheid tot het nemen van een koffie of thee op de kamer - ontbijt viel goed mee

Haat - liefde verhouding met het koffieboontje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Piepkleine kamer, bed stond onder het raam daardoor regelmatig tegen de vensterbank gestoten gedurende de nacht. Badkamer was piepklein en hoewel de douche een goede waterdruk heeft en lekker warm water wordt de badkamer helemaal nat tijdens het douchen en dan wordt de badkamer verwarmd met....tatatataaa....een electrisch vuurtje...Dat hebben we onmiddellijk uit de badkamer gehaald. Het wordt meer dan warm genoeg door de warmte van de douche. Verder zijn het mega verschrikkellijke matrassen. Die liggen echt niet lekker. Het is een hele uitdaging om een goed plekje te vinden. Of je kleeft tegen je partner aan of je valt bijna uit bed. Verder worden er gewone steeklakens gebruikt dus die blijven echt niet goed liggen. Na 2 keer omdraaien lig je op de matras...zonder matras bescherming. Qua hygiene is dat ook niet zo schitterend

Zeer vriendelijk ontvangen. Prachtige ligging midden in het centrum. Klein hotel dat uit verschillende woningen bestaat die zijn samengevoegd. HIerdoor krijg je een wirwar van gangen en trappen die niet goed aansluiten, maar dit heeft zeker zijn charme! Onze kamer had een mini terrasje dat uitkwam op een soort binnenplein dat wel erg gezellig was. Ontbijt was voldoende, zeker niet luxueus en er ontbrak vers fruit en een kleine verwennerij/luxe zoals je die eigenlijk verwacht in een hotel.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De locatie van het hotel was super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heel simpel en zeker geen 20€/persoon waard. Als het niet bij de kamer inbegrepen was zouden we elders gaan eten. De ontbijtruimte, gang en hotelkamer waren allemaal heel donker, muf en stoffig. Overal lag oude tapis plein. Alleen de badkamer (met tegels) was een absolute plus ! Vooral de inloopdouche (voor mindervaliden) was ruim. Het enige minpunt is dat je een minuut lang op het licht moest wachten, maar het was wel het enige heldere licht op de hele kamer. Het personeel (onthaal, ontbijtruimte en klusjesman) was niet erg professioneel en vriendelijk. Ook het grote tweepersoonsbed dat we hadden gevraagd hebben we niet gekregen. Waren twee aparte matrassen tegen elkaar die door veelvuldig gebruikt hun vorm en steun waren verloren. Heel erg jammer, want mits wat investering zou dit een 3 of 4 sterren hotel kunnen worden, zeker op deze toplocatie! Nu helaas slechts 2 sterren waardig.

De locatie van het hotel was super!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Lang genoeg 4 dagen.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer erg klein. Douche unit in de kamer geplaatst met hoge afstap. Bed veel te zacht en 2 losse bedden die constant van elkaar schoven. Bedden ook erg smal.

Ligging perfect midden in het centrum bij de markt. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

-Vriendelijke ontvangst + uitleg rondom het ontbijt,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Tapijt op kamer is snel onhygiënisch -Badkamer wat ouderwets -Te zacht matras -Geen matrasbeschermer - Klein beetje schimmel aan de badranden -Geen fruit en koffiekoeken bij het ontbijt

-Vriendelijke ontvangst + uitleg rondom het ontbijt, fietsverhuur en musea's. -Lekkere koffie bij het ontbijt. -Perfecte ligging in het centrum. -Lekker + vers ontbijt -Flatscreen tv -Koffie op kamer -Geen last gehad van geluidsoverlast

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant was gesloten, had ik dat geweten had ik niet geboekt. Die sfeer had ik op geselecteerd. Douche en wc cabine verwacht ik niet voor een prijs van €100 voor 1 overnachting, zeer ondermaats.

Ontbijt was voldoende, niet uitgebreid. Vriendelijkheid in het strijdershuis was goed.

Hygiëne laat te wensen over.

De ruime kamers waren erg vuil, op de toiletten hing de muur en lichtknop onder de vuiligheid. De (veel te zachte) matrassen op de bedden hadden enkel een steeklaken ter bescherming.

De ligging van het hotel kan niet beter.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Het was een heel ruime kamer met een heel comfortabel bed,...
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was heel veel tapijt waardoor mijn stof allergie wel een beetje opkwam spelen

Het was een heel ruime kamer met een heel comfortabel bed, de ligging was ook perfect.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het ontbijt was prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv werkte niet naar behoren, electrische kachel aan de muur maakt veel lawaai, stoffige vloerbedekking. vies straalkacheltje op de badkamer, stopcontact kapot, geen fijne matrassen.Geen navraag van de receptie over hoe het ons is bevallen. We hebben zelf feedback gegeven. Al met al n behoorlijk gedateerd hotel, kan opfrissing gebruiken. De ligging van t hotel is prima, ontbijt was goed.

Het ontbijt was prima

Slechter kan niet
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tv viel om de 2 minuten uit (schotel verbinding ) de badkamer was gedeeltelijk vernieuwd ...... handdoeken waren er niet aanwezig . De matras van het bed was het slechtste waar ik ooit heb op geslapen . Bij het ontbijt waren de kofiekoeken en de pistolets juist op .... een weekend om rap te vergeten .

Er is niets positiefs over dit hotel te vertellen !!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Teleurstelling op gebied van comfort,was niet zo duurj
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matras en kussenbescherming zijn toch een minimum vereiste voor hygiene,matras zeer slecht!

Het vriendelijk personeel maakt veel goed,ontbijt standaard maar ok.ontbijtruimte zeer onaangenaam en donker,kon met moeite zien wat op tafel stond,teleurstelling.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

TV op de kamer werkte niet, verwarming was elektrisch en de ventilator hiervan maakte een storend lawaai zodat je de verwarming terug moest afzetten en het toilet spoelde niet door enkel met hulp van douchekop was er voldoende water voor wegspoelen.

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Centraal gelegen, maar matige kamers die doen denken aan jeugdherberg voor de prijs van een hotel.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hingen constant vieze geurtjes in de kamer en in de gangen, vooral in de badkamer hing een putlucht. We hadden een tweepersoonskamer geboekt en kregen een kamer met twee eenpersoonsbedden tegen elkaar, met matrassen die van het bed afgleden. Ook was het verschil tussen de foto's en de kamer die we uiteindelijk kregen heel groot. We verwachten natuurlijk niet de exacte kamer van de foto's, maar dit was wel een heel groot verschil.

De locatie was geweldig, naast de Belfort aan de Grote Markt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Geweldige locatie, weinig comfort.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer, en het hotel in het algemeen. Vond het er vervallen uitzien. En bovendien maakte het een wat vieze indruk. Lampjes die kapot waren, spiegel die scheef stond, en de wc hing scheef aan de muur. Bovenal is het hotel echt super gehorig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

De ligging lag juist aan de grote markt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer( de kleine 2p kamer) was echt afgeleefd was niet zo hygiënisch was ook nog veel vuil te zien in de hoeken en bad was niet gekuisd. Plus veel rommel in de gang en rare geurtjes. Was meer een hostel ervaring

De ligging lag juist aan de grote markt

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entourage. De kamer verdient een opknapbeurt.

De kamer was aan renovatie toe. Het ontbijt was prima. Er waren geen Nederlandse tv zenders beschikbaar.

Volgende keer kiezen we een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douches waren niet hygiënisch, zeer kleine badkamer met verwarming die absoluut niet meer van deze tijd is. Kamers waren aan een grondige renovatie toe. Zelfs al lig je midden in het centrum, wat ook niet altijd een zegen is want onder ons raam bevond zich een pub, ik vond het zijn prijs niet waard.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige locatie, middenin de stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een 2 persoons bed, maar met 2 matrassen ligt en slaapt echt voor geen meter. Kamers zijn heel gehorig en een wc die een klein stukje papier niet eens kan doortrekken... Kamer alles behalve wat ik verwacht van een hotel.

Geweldige locatie, middenin de stad. Alles op loopafstand bereikbaar.

Het ontbijt was zeer goed.

Konden niet goed op de website van hotel Koffieboontje vinden welke parkeergarage (gelegenheid) het dichts bij hotel was. Ontbijtzaal was moeilijk te vinden, onduidelijk aangegeven. Hotelkamer / badkamer zijn ouderwets en waren niet schoon.

Het ontbijt was zeer goed. Locatie (in zijstraat van Grote Markt) was uniek. Je kan alles te voet doen.

Leuke plek maar ouderwets en matig onderhouden en onverschillig personeel ( niet bij het ontbijt).

De kamer was donker, de wc leek verstopt (deze stond vol met water) , maar spoelde wel door. De bedden waren zacht/ doorgezakt. Op dag 2 konden we de deur niet meer openen, dat was niet direct te herstellen. Een tikkende regenpijp direct naast het bed.

Locatie en ontbijt en prijs waren oké, de kamer was ruim.

de locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het bed, geen fatsoenlijk hoeslaken waardoor we vrijwel op alleen het matras sliepen wat niet zo hygienisch is. Plus we werden allebei wakker met pijn in de rug.

de locatie

Absoluut niet voor herhaling vatbaar
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is erg oud, aanslag in het toilet en wastafel, scherpe randen in het bad door het afbrokkelen van toplaag. Vies douchegordijn en vieze vloer, hierdoor hadden wij niet de behoefte om te douchen en zijn wij zo min mogelijk in het hotel geweest en hebben wij er letterlijk enkel geslapen.

De ligging in het centrum is perfect, alles is op loop afstand. Prima ontbijt en bedden zijn schoon. Vroeg inchecken mogelijk.

Centrale ligging in het toeristische deel van de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De koffie. Die was zeker niet slecht, maar ik had wel meer verwacht van een hotel met in zijn naam een verwijzing naar koffie. Verder was het ontbijt heel verzorgd en voor elk wat wils.

Centrale ligging in het toeristische deel van de stad. De oude houten balken aan het plafond in de kamer heeft wel iets. Propere kamer.

Lekkere korte break in leuk stadje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Gehorigheid/dunne muren. Je kon bijna letterlijk horen wat de buren zeiden. - Alleen Duitse en Italiaanse tv - erg onvriendelijke dame bij receptie. Schoonmaakpersoneel was wel heel vriendelijk

Geweldige locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Toplocatie!
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking op de gang was oud, smoezelig, bedden te zacht en te weinig licht op de kamer en te kleine lift

Ontbijt uitgebreid, locatie midden in centrum en een schone, ruime badkamer en openslaande deur naar klein terrasje

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Perfecte locatie voor een redelijke prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was beperkt. Geen vers fruit.

Redelijk ontbijt.verse broodjes.bedden zijn prima voor hen die van een zacht bed houden. Locatie is uitstekend en bijbehorende restaurant is erg goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gedateerde kamer. Badkamer was zeer aan renovatie toe en niet helemaal proper.

Fantastische lokatie in het midden van het historische centrum. Goed ontbijt. Goed bed/matras.

Zeer jammer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer/badkamer waren rampzalig... Deze waren niet te vergelijken met de foto's op de reservatie. De badkamer was onafgewerkt.

Locatie was super en zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Niet slecht prijs / ligging , voor een kort verblijf goed .
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de voorzieningen in het Hotel gedateerd waren , maar gelet op de prijs/ ligging is dit te accepteren.

De combinatie van ligging van het Hotel met de bezienswaardigheden en parkeer gelegenheid was perfect, het Hotel was prijs/ comfort goed in balans, en het ontbijt was ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

rdelijk goed

dat de venster open stond ..ijskoud was het er

ijskoud op de kamer de venster stond helemaal open , dadelijk de verwarming opgezet volop , te zachte bedden ,ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zeer goede lokatie als uitvalsbasis om Brugge te bezoeken.
    • Kleine Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed veel te zacht. Beter met een goede lattenbodem en een stevige matras. Het ontbijt is een beetje karig. Gebakken ontbijtspek en roerei ontbreekt. Ook voor het broodbeleg heeft men weinig keuze. De lift is niet goed toegankelijk voor een rolstoel, te smal en te klein.

Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer. Badkamer goed aangepast voor mindervallieden.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ondanks alles genoten van de stad Brugge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed op de kamer was ronduit slecht, of je rolde steeds naar de rand of naar het midden waarbij je bijna tussen de matrassen in viel. Het hotel als geheel is heel gedateerd.

Ontbijt was ruim maar niet veelzijdig. De locatie was geweldig slechts ca. 50 meter van het marktplein.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Super lokatie voor een kort verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er lagen haren in de kamer en badkamer...

De ligging van het hotel is fantastisch! Vlakbij in een garage (betaald) geparkeerd. Lopend de baggage afgedropt bij het hotel. Daarna de auto op de gratis randparking gezet. Super!

helaas nooit meer naar dit hotel ondanks zijn ideale ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koude kamer met zeer ondeugdelijke verwarming. Steenkoude wc/douche vloer. Geen hoeslakens op bed maar lakens die steeds van het matras afgingen en je daardoor op het matras lag. Lampen die niet of niet aan/ uit konden. We hebben onze ongenoegen diverse malen geuit en gevraagd naar een andere kamer. Helaas was dit niet mogelijk. Met meerdere excuses van de receptie zijn we met een ontevreden gevoel naar huis gereden.

De ligging T.o.v de winkels is prima

Basic, verouderd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verouderd, douchegordijn... Rook muf op de gang... Kraan wastafel lekte... Basic ontbijt

Locatie... Vriendelijk personeel, comfortabel bed, hygiëne kamer, badkamer

• Beoordeeld op: 24 november 2017

de locatie was geweldig, 40 meter van de markt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de bedden vielen tegen, we hadden gevraagd om een 2persoons bed, maar kregen 2 1-persoonsbedden tegen elkaar geschoven, dieuiteen schoven, waardoor we beiden in de spleet lagen

de locatie was geweldig, 40 meter van de markt