Beoordelingen over B&B La Bouliniere

Chemin du Chateau 9, 4960 Malmedy, België

#4 van de 8 B&B's en herbergen in Malmedy

Gebaseerd op 218 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

De kamers zijn tamelijk gehorig. Restaurant was gesloten, maar werd de eerste avond wel gebruikt voor een privé feestje. Dit was duidelijk hoorbaar tot in de kamers. Wifi werkte niet in de kamers.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Vermits we kwamen om te wandelen en te fietsen, was deze B&B een heel goede uitvalsbasis.

Zeer rustige en bosrijke omgeving. Uitgebreid ontbijt en een goed restaurant met keuze menu.

Zeer rustige en bosrijke omgeving, Goed restaurant met keuze menu. Zeer comfortabele bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie omgeving om te wandelen.

Het was een bescheiden en toch goed gevuld ontbijt.

Het was een bescheiden en toch goed gevuld ontbijt. De kamers waren groot genoeg, wel hier en daar een stof vlokje in de hoeken en het plafond, maar niet hinderlijk. De deur naar de badkamer waren klapdeuren en dat was niet zo handig. Voor de rest was het daar heel goed, heel vriendelijke mensen en je had maar iets te vragen en ze zorgden ervoor.

Schitterend uitzicht.

Deur van badkamer / toilet naar de kamer is half open.

Schitterend uitzicht. Kleinschalige accommodatie met aardige gastheer en -vrouw. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Heel vriendelijk, ruime kamer, salon en badkamer alleen...
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Geen chocomelk meer (niemand van ons lust koffie of thee), geen water ter beschikking bij ontbijt, fruitsap was op kamertemperatuur en er was heel weinig boter op de tafel. Wat er ook ontbrak op de kamer was shampoo en dergelijke...kleine dingetjes die het zeker niet minder aangenaam maakten. Nog klein minpuntje...je kan alleen maar menu eten van tenminste 36€

Heel vriendelijk, ruime kamer, salon en badkamer alleen spijtig van de weinige verduistering in de slaapkamer ☹️.

Een verblijf in de natuur met van alle gemakken voozien!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Er was in de directe omgeving niet écht een fijne wandelroute. Wel de bekende fietsroute die door heel de Ardennen loopt! Dus als je te fiets bent of je fiets mee hebt is het een perfecte locatie!

Luxe ontbijt en heerlijke eitjes gemaakt door de chef. Het zijn duidelijk mensen met een passie voor wat ze doen dus alles in is de puntjes verzorgd. Hygiënisch, kindvriendelijk, heerlijk eten (ook savonds!!) En ontzettend vriendelijke eigenaren.

Heerlijk ontspannen verblijf in een rustige omgeving
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Fijne, zeer schone B&B in een rustige omgeving. Het keukentje is voorzien van alle gemakken, de badkamer met ligbad (whirlpool) is groot en comfortabel. Het 2-persoonsbed heeft een goed matras. Buitenom kun je naar de tuin met terras met ligstoelen. Het ontbijt is heerlijk, alles is vers, broodjes, beleg, fruit en goede koffie.

We hebben genoten.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

We hebben zeer genoten. Zeer ruime kamer / duplex voor twee personen. Gezellig en sfeersvol ingericht. Heerlijke tuin en wandelgebied. Een heerlijk ontbijt met een Zeer goed restaurant waar je 's avonds heerlijk kan gaan genieten. Zeer vriendelijke en attente mensen

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Mooi gestyled maar niet gedetailleerd onderhouden. Wel erg gezellig.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

We hadden de kamer met het bubbelbad gekozen mag bij het eerste gebruik viel me op dat er schimmelvellen uit de sproeiers kwamen. Ik heb dan snel het bad laten leeglopen. Af en toe het systeem reinigen met bleekwater lijkt mij geen slecht idee...

De faciliteiten in de kamer waren zeer uitgebreid aanwezig. We hebben 's avonds ons eigen potje gekookt in de minikeuken. Het bed was ook erg comfortabel. De heerlijke zelfgemaakte yoghurt met aardbeien hebben mij erg verrast!

matig
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

prijs kwaliteit vonden wij vrij duur matige ontbijtkeuze veel spinnewebben aan hoog plafond in slaapkamer en lawaaierig s'avonds

toffe kamer ardeense stijl

Bijzonder netjes en vriendelijke eigenaars.

IJskast maakte teveel herrie. Klapdeuren naar douche lastig en onhandig. Weg er naar toe slecht verlicht en met teveel gaten in de weg.

Ontbijt was uitstekend, bediening vriendelijk, ruim de tijd om te kunnen ontbijten.

Zeer goed!

Onze badkamer was afgeschermd met klapdeuren, dus je kon alles horen. Dit kan eventueel een probleem zijn als je (nog) niet zo close bent met je reisgenoot.

Het ontbijt was zeker uitgebreid genoeg. De host vroeg ons ook of we een eitje wilden en op welke manier. Het bed was groot en zeer comfortabel!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Onze eerste B&B in de Ardennen ...

In het restaurant mocht het een paar graden warmer geweest zijn ( maar OK - het was wel de koudste periode van het jaar ... )

Ontbijt goed verzorgd en goed gevarieerd. Voor de koffieverslaafde ochtendmens zou een apart "potje" koffie misschien wenselijker zijn. Wat ons het meest beviel was het avondeten : verfijnd, culinair en verrassende, lekkere smaken !

Rust
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Er heerste in de B&B een zeer rustige sfeer. Het appartement was ruim en ingericht in de typische Ardense stijl. Het ontbijt was zeer uitgebreid, zalm, broodjes, muesli, eieren, paté, fruitsap, enz.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed, maar...
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Bij aankomst was onze kamer al klaar maar niet verwarmd ! Het was er echt koud. Het heeft zeer lang geduurd eer de beperkte verwarming de ruimte een klein beetje aangenaam kon maken. Door de 2 niveaus gaat er ook veel warmte van beneden verloren naar de slaapkamer boven. Het trapgat kon niet worden afgesloten. Een extra trui aantrekken was dus geen overbodige luxe ! Verder ontbrak er in de woonruimte een draperie aan het enige raam dat naar buiten uitgeeft. Over het bubbelbad kregen we geen enkele uitleg. Toen we het de eerste keer uitprobeerden was zowat de hele badkamer nat gespat omdat er eigenlijk nog niet genoeg water in het bad was... De nachten waren heerlijk rustig door de afgelegen ligging en we konden dus goed slapen, maar.... De laatste nacht, van zaterdag op zondag, was er één of ander feestje in het restaurant met een heleboel genodigden. En met een heleboel lawaai ook ! Onze kamers zaten aan dezelfde kant als het restaurant en alhoewel er nog een verdieping tussen zat, hebben we geen oog toegedaan door de ongelofelijke herrie die er was. Toen de laatste gasten eindelijk huiswaarts keerden was het al rond 2 u 30 ('s nachts dus !!) en konden we eindelijk nog een paar uurtjes slapen. Dit voorval zorgt ervoor dat wij waarschijnlijk niet meer naar La Bouliniere zullen terugkeren, al viel het er voor de rest zeer goed mee ! Doordat het restaurant niet enkel voor gasten bestemd is, kan het best zijn dat je toekomt na een daguitstap en er geen plaats meer is om je auto te parkeren bij de accommodatie. Parkeren in de smalle aanpalende straten is dan de enige mogelijkheid.

We hadden een kamer met 2 verdiepingen. Beneden de keuken en zithoek met tv. Boven een zeer ruime slaapkamer met aanpalend een ruime badkamer met 2 lavabo's en bubbelbad. Geen douche, tenzij een handdouche in het bad. Alles is in rustieke landelijke stijl ingericht. De accommodatie heeft ook een restaurant waar 's morgens het uitstekende en heel gevarieerde ontbijt geserveerd wordt en waar je desgewenst ook 's avonds kan dineren. Dat hebben we de eerste avond ook gedaan en het was super lekker ! Ook mensen die er niet logeren kunnen reserveren in het restaurant. Van de hier al door anderen gemelde onvriendelijkheid van de uitbaters hebben wij niks gemerkt ! Beiden waren zeer hulpvaardig en wanneer wij hun frans soms niet goed verstonden, probeerden ze wel in het engels of zelfs in het nederlands om hun verstaanbaar te maken. Het uitzicht op de omgeving was door de vrij hoge ligging zeer mooi !

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Een gezellige en lekkere tweedaagse met zijn tweeën!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Rustieke en knusse sfeer. Lekker uitgebreid ontbijt. Heerlijk verfijnd diner op zondagavond voor weinig geld. Goede uitvalbasis voor wandelingen en bezoek aan b.v. Malmedy en Hoge Venen.

Voor herhaling vatbaar!

Prachtige ligging, accomodatie bijzonder mooi met aandacht voor decoratie, room with a view! Kraakvers ontbijt in fraai restaurantje. Vriendelijke ontvangst. Boeiende toeristische streek.

Een aanrader.

Kamerdeur raakte niet op slot door 'zetting' van het hout maar was uiteindelijk geen probleem omdat wij op dat moment de enige gasten waren.

Ontbijt was compleet en gevarieerd. Het diner is zeer smaakvol en met kennis van zaken bereid met goede prijs-kwaliteit. Gebouw is zeer gemoedelijk en gezellig en geeft een geborgen sfeer. Het uitzicht is fantastisch. De uitbaters zijn heel vriendelijk en toegankelijk.

heel mooi gebouw in typisch Ardense stijl, gezellig, goed...

De gastvrouw was eerder verlegen en had niet echt belangstelling in onze plannen. Stelde zelf nooit voor om met met iets te helpen ... We moesten op de wandel- en omgevingsplannen zelf uitzoeken wat de moeite was om te bezoeken; ze gaf ons geen advies. Dit zouden we toch verwachten van iemand die zoiets runt...

heel mooi gebouw in typisch Ardense stijl, gezellig, goed gelegen voor wandelingen en dicht bij Malmedy.

Prachtige verblijfplaats

Bij onthaal mocht eigenaar een verfrissing aanbieden. Bij andere locaties gebeurde dit wel, wat de eerste indruk nog meer persoonlijk en welkom maakt.

Prachtig gelegen bed and breakfast, zeer goed ontbijt

Een echte aanrader.

De badkamer heeft een bad, geen douche.

Kamers zijn net, gezellig en comfortabel. Zijn voorzien van alle faciliteiten. Ontbijt was zeer uitgebreid en overheerlijk, buiten op het terras. 'sAvonds gereserveerd voor het diner, 3gangen. Heel verfijnde, lekkere keuken.

Leuk verblijf

Geluidsoverlast: om 5:00 in de ochtend was er een koppel vertrokken met gedurende 40 min geluidsoverlast: verschuiven van meubels, verschillende keren trap op en af stappen, dingen laten vallen. Daar kan de gastvrouw/- heer niet aan doen natuurlijk maar was wel jammer.

B&B is mooi gelegen, prima ontbijt en mooie kamer. Goede gastvrouw en -heer.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

prachtig gelegen en rustige B&B

Het restaurant was gesloten, en dat blijkt een zeer goede reputatie te hebben; verder helemaal niks aan te merken.

Zeer mooie ligging, gezellig, mooi terras met prachtig uitzicht; mooie kamer, prima douche; copieus ontbijt

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Perfecte plek voor een weekeind weg!

Klapdeurtjes naar kleine maar goed geoutilleerde badkamer hebben zware veren, moeilijk te openen en maken het onmogelijk om 'geruisloos' naar badkamer te gaan. Sproeiers van douche zijn gedeeltelijk verstopt (met kalk?). Bed is aan vervanging toe. Geen keuze bij slaapkussen: je moet het doen met een soft foam kussen. Entree en hal ruiken naar chemische luchtverfrisser en dat is jammer voor je neus, vooral met zo'n uitstekend restaurant naast de entree.

Kamer was heerlijk warm gestookt, groot genoeg, met prachtig uitzicht. Goede gordijnen zodat kamer ook echt donker is met gordijnen dicht. Voldoende kastruimte. Zitmogelijkheid voor spelletjes of lezen met een kopje Nespresso of glaasje water. Het restaurant direct naast B&B roept huiskamergevoel op. Ongelooflijk heerlijk gegeten op zondagavond, waarbij het mogelijk bleek om het surprise menu aan te passen aan dieet! Ook ontbijt was uitstekend verzorgd met kwaliteitsproducten, tot en met roerei met verse truffel! Vanuit de voordeur ben je in 3 minuten in de bossen: heerlijk wandelen in de buurt. Aardige uitbaters.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Fijn om er te verblijven!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Heel ruime kamer om met het gezin te verblijven (2 kinderen - 10 en 12 jaar). Zeer lekker gegeten in het restaurant, degelijk ontbijt. Heel vriendelijke mensen met een hart voor de kinderen.

Grote, comfortabele kamer en uitgebreid ontbijt (o.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

We kregen geen uitleg over het bubbelbad (werkt enkel als lichtschakelaar aan is)

Grote, comfortabele kamer en uitgebreid ontbijt (o.a. croissants, eitje naar keuze, chocoladebroodjes, gebak,...)

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Gezellig vertoeven in een rustige omgeving. De moeite waard !!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Voor mij persoonlijk was de matras te hard. hierdoor een slechte nachtrust.

Kamers straalde warmte en gezelligheid uit! Alles zeer netjes.Heerlijk ontbijt! Vriendelijkheid!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Alles uitstekend behalve de gastvrouw
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Zeer onaangename gastvrouw. Als we ons bij aankomst verontschuldigen dat we een half uurtje te vroeg zijn, zegt ze verwijtend dat ze ons nu moeilijk kan laten buiten staan. Vragen we wat dreft, dan krijgen we te horen dat dat onze verantwoordelijkheid is. Zijn we om 20u30 in het restaurant (niemand had ons gezegd dat we er om 20u moesten zijn), dan zegt ze dat het onze schuld is dat de kok nu gestresseerd is en moeten we vlug vlug van de kaart bestellen. Heb me zelden zo ongemakkelijk bij iemand gevoeld.

Uitstekend ontbijt, prima en mooi appartement, goed gelegen. Alles behalve de gastvrouw eigenlijk.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Sfeervolle verblijfplaats met een (groot) gebrek aan daglicht
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Alhoewel sfeervol ingericht was de duplex veel en veel te donker. slechts 1 raampje in hele dikke muren (dan nog op het noorden terwijl het zuiden ook mogelijk was geweest), geen zonnestraaltje kon de kamer binnendringen. Om deze reden zou ik er niet meer teug gaan. De eigenaars hebben ook wat schrik van mensen die niet zo goed frans spreken. Ze mijden je wat tot ze ontdekten dat we toch een mondje frans praten.

Lekker ontbijt, lekker diner. Mooie ligging. sfeervol ingericht. Prachtige streek

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Geweldig en gaan dit zeker een keer over doen

Vlottere bediening

Het was echt geweldig zeker aan te bevelen, heerlijk exclusieve maaltijden duurde alleen wel een beetje lang voordat het geserveerd werd.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Super mooie grote kamer met comfort.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Super mooie grote kamer met comfort. 's Morgens een heerlijk uitgebreid ontbijd. Diner 's avonds was top - heel lekker gegeten. Warm onthaal

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Een gastronomisch en sportief (langlauf) topweekend !

Geen minpunten.

Op zondagavond serveert men in het restaurant een verrassingsmenu voor 25 euro per persoon : een échte aanrader !!! Ook het ontbijt was lekker, en we waren tof gelogeerd in ons appartement met kitchenette en salon.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zalige plek om op adem te komen, omringd door de goede zorgen van de immer sympathieke gastvrouw.

We vonden het jammer dat we niet langer bleven logeren... :-)

Smaakvol ingericht, knappe decoratiestukken, interieur mooi afgewerkt in degelijke materialen. Zalige plek om te landen uit het hectische leven. Leuke aangename gastvrouw. Lekker ontbijtje 's morgens, en we konden 's avonds genieten van de kookkunsten van haar man. Heel dichtbij 'ravel' , een wandel weg op een gedempte spoorweg, op 20 min wandelen van malmedy..kortom we komen terug.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Rustige, vriendelijke en voortreffelijke ontvangst. Een warm nest.

Dat de piano in het restaurant niet gestemd was ! Maar dit geheel terzijde !

Zeer fijn en lekker avondmenu (verrrassingsmenu) op zondagavond voor slechts 25 € pp. Top ! Ontbijt zeer gevariëerd, vers en lekker.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Heerlijk en gevarieerd ontbijt, prachtige omgeving.

Restaurant best telefonisch op voorhand reserveren.

Heerlijk en gevarieerd ontbijt, prachtige omgeving. Heel gezellige B & B. Vlakbij de Hoge Venen en Monschau. Lekker eten.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heerlijk verblijven aan de Hoge Venen met een fantastisch restaurant
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Graag een verlicht uithangbord voor als je 's avonds aankomt.

Het was een leuke locatie met een prachtig uitzicht. De duplexkamer was romantisch ingericht. Er was een keukenhoek op de kamer waar we boterhammetjes voor overdag probleemloos konden klaarmaken. Voor keukenhanddoeken was zelfs gezorgd. Er stond een koffiemachientje ter beschikking voor overdag. We werden met verse koffiekoeken vertroeteld en kregen een eitje naar keuze bij het ontbijt. Niet te vergeten de zelfgemaakte yoghurt: niet te zoet en niet te zuur, just van passe.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

gezellig en toch aangenaam

De kamerdeur schuurde en sloot slecht. Er hing een geur in de badkamer (van de afloop denk ik). Spijtig dat er s'avonds geen glaasje kon gedronken worden in het restaurant.

De aankleding van de kamer was volledig mijn smaak

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Overnachting bij La Bouliniere voor herhaling vatbaar!

Klaplouvredeurtjes naar het toilet/badkamer wat onpraktisch

Goede ontvangst. Mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Authentieke sfeer.

Kamer "Odille": Gehorig, we hadden gezinnen met kleine kinderen boven ons. Huilen en vloercontact duidelijk hoorbaar. Er waren problemen met de riolering: vieze rioollucht in de kamer als er geen raam openstond. Er is een taalbarrière als je geen Frans spreekt.

Uitstekend ontbijt. Mooie lokatie. Eigenaren doen hun best om het naar je zin te maken! Goede bedden en goede douche (direct warm water). De lokatie lijkt ons zeker voor de zomer een aanrader: mooie tuin en leuk zitgelegenheden.

Gezellig ardens huis, lekker ontbijt.

Warm water rap op..

Gezellig ardens huis, lekker ontbijt. hebben genoten.

Het ontbijt en de kamer

Het ontbijt en de kamer

Een aanrader

N.v.t.

De mooie ligging, het totale plaatje klopt.

Toppie!

Niets eigenlijk...

Het prachtige uitzicht en mooie inrichting.

Aangenaam verblijf
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Ontvangst niet door de eigenaars

Heel ruime kamer met aparte slaapgelegenheid en kleine keuken en zitruimte

super ontbijt, nog beter avondeten!

super ontbijt, nog beter avondeten!

De knusheid en luxe van het verblijf

De knusheid en luxe van het verblijf

Fantastische B&B

Niets, alles was prima in orde.

De kamer was groot met een super douche in aparte badruimte. Ontbijt was groot en rijkelijk.

Heerlijk verblijf!

Het volledige verblijf was uitstekend. Het eten in het restaurant is zeer goed!

Prachtige B&B in een bijzonder mooie omgeving en geweldig van eten en drinken

Prachtige omgeving, prachtig B&B en bijzonder dat je ook bijzonder goed kunt dineren

Schitterend!

Niks!

Kamer was mooi & het ontbijt schitterend!

Het was goed.

Gastvrouw was wat afstandelijk,meer een hotelgebeuren.

Mooi ingericht gebouw,mooi uitzicht.

Heerlijke dagen in een prima verzorgde accommodatie en een geweldige omgeving.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Niets, zelfs het weer was prima!

Prima ontvangst, terras, diner en ontbijt. Ruime, goed verzorgd kamer, slaap- en badkamer. Keurig verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

kort maar goed

misschien badkamer iets groter verwacht

de behulpzaamheid + korting slechte beeld tv

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Grootte van de kamer.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Grootte van de kamer. Aparte kitchenette en tv hoek Lekker ontbijt

Mooie wandel omgeving en goede restaurands ook de B & B zelf lekker gegeten.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt, en gastvrij echtpaar. Prima

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heel fijn verblijf.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Het ontbijt kon iets beter : vers fruitsap en spek bvb.

Gezellige kamer met alle comfort en zéér lekker diner.

ontbijt was aan simpel ,s avonds op de kamer lawaai van...

ontbijt was aan simpel ,s avonds op de kamer lawaai van restaurant ook om 3 u nog lawaai

Het restaurant

Ideale uitvalsbasis voor weekendje ardennen - op 20' van skigebied

Ontbijt! Mooie kamer!

We hadden er meer van verwacht.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Prijs/kwaliteit niet in verhouding, kamer en badkamer niet schoon. Douchen in bad.

Ontbijt en diner heel goed. Vriendelijk personeel.

Topadresje!

Mooie, rustige ligging. Met zorg ingerichte kamers. Heerlijk restaurant en dito ontbijt.

Perfekt

Alles zeer goed

Ontbijt en lunch zeer goed

Fantastisch. We komen met veeel plezier nog terug!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (2 Volwassenen)

Geen warm water genoeg voor een bad

Heerlijke locatie, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Super uitgebreid ontbijt ,de kamer was mooi

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Een perfecte gezellige tussendoor en om zeker eens te doen

alles was OK

kamer gezellig, ontbijt zeer uitgebreid,vriendelijke mensen

Goed maar kan beter

De gastvrijheid van de gastvrouw

Romantische kamer

Zeer aangenaam verblijf met eten dat een ster verdient!

Onwerkbare Wifi Moeilijk deurtje aan badkamer

Heerlijk ontbijt en super de luxe diner.

We komen zeker nog eens terug

Vers fruitsap. Koud water alsiedereen zich doucht

Heerlijk gegeten in restaurant voor redelijke prijs. Lekker ontbijt.mooie locatie

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Heerlijk ontbijt en uitstekend restaurant.

Beperkte fietsenstalling voorzien

Heerlijk ontbijt en uitstekend restaurant. Mooie kamer

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuk ingericht met oog voor detail.

Nogal koele ontvangst.

Leuk ingericht met oog voor detail.

zalige omgeving , lekker eten , mooie accommodatie doch de kamers wat verouderd en niet helemaal

De hygiëne op de kamer

het ontbijt en het avondmaal waren subliem

Groot ontbijt !

Groot ontbijt !Verzorgd !!

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf in La Boulinière

Alles prima. Het ontbijt telkens gevarieerd, steeds meer dan voldoende keuze. Lunch en avondmaal uitstekend. Gastheer en -vrouw vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Zeer tevreden.

Mooie, landelijke inrichting. Gezellig . Zeer vriendelijke gastvrouw en personeel . Avondmenu op zondag zeer lekker. Ontbijt was prima.

Heerlijke plek, met zeer goed restaurant in het weekend als...

Heerlijke plek, met zeer goed restaurant in het weekend als bonus. Het ontbijt en de service zijn super.