Beoordelingen over B&B La Fontanella

32, Rue Châmont, B-6980 La-Roche-en-Ardenne, België

#8 van de 30 hotels in La-Roche-en-Ardenne

Gebaseerd op 174 beoordelingen over deze B&B

fantastisch! we hadden echt niets tekort!

er viel ons niets tegen,alles was naar wens!We konden er heel goed slapen, er was heel veel feeststemming buiten want de rode duivels hadden juist gewonnen maar door de venster toe te doen vooraan hebben we er niets van gehoord!

De vriendelijkheid van Nathalie en de baas en de bazin. De baas kon heel lekker koken!Alles werd op tijd en stond opgediend!

voor herhaling vatbaar op dezelfde plaats

het ontbijt werd op de kamer bezorgd wat we eerst een nadeel vonden maar nu gezien was het super. was veel te veel en savonds konden we er nog van eten. was geen probleem door er een frigo aanwezig was. toen we savonds terug kwamen was de kamer heel goed opgeruimd handdoeken vervangen en zeer netjes.een aanrader. parkeer gelegenheid aan de b&b

het restaurant was gesloten, dus bij aankomst was er niemand...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het restaurant was gesloten, dus bij aankomst was er niemand aanwezig, ofschoon ik van tevoren gemaild had op welk tijdstip ik zou komen. de bakker tegenover het restaurant heeft uiteindelijk de eigenaar getraceerd. op die manier kun je in ieder geval je Frans oefenen.:)

ons verblijf was in 1 woord goed en voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

soms wat lawaai van overburen

Kamer heel netjes en volledig als op de foto's , dagelijks verse handdoeken en koffiepads en thee , vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De ontvangst was zeer vriendelijk.

De ontvangst was zeer vriendelijk. Een heerlijk bed, erg ruim appartement voor een B&B. Prima locatie; je loopt zo la Roche in. En tenslotte, ze hebben een uitstekend restaurant, waar ook de locals eten.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Centrale locatie in de hoofdstraat.

Zit gedeelte niet erg groot maar niet erg als je er alleen in de ochtend en avond bent.

Centrale locatie in de hoofdstraat. Vriendelijk personeel. Goed te vinden en gratis parkeren. Prima kamer, badkamer en bed. Goed ontbijt en goede schoonmaak.

Uitstekend@
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was geweldig, goed bed, genoeg plaats in de badkamer. Elke dag lekkere en veel pistolets die klaargezet werden voor de deur, genoeg beleg, koffie en the.Zeer rustig. Heel vriendelijk personeel. Ook een goed restaurant beneden. Supergoede ligging. We komen zeker terug. Uitstekend op alle punten.

super

iets lawaaierige gang

overvloedig ontbijt, vriendelijk onthaal, uiterste best om Nederlands te spreken, familiale uitstraling, een B&B om terug te keren

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Al die zever over het ontbijt: het was heerlijk, en veel te...

Het weer?

Al die zever over het ontbijt: het was heerlijk, en veel te veel (wie eet 3 pistolets èn een chocoladekoek als ontbijt?). Heel rustig gelegen en toch vlakbij het centrum, overal restaurantjes in de buurt (overigens is hun eigen restaurant uitstekend - jammer genoeg niet open op dinsdag en woensdag, dus alleen op donderdag gaan eten). Vriendelijke ontvangst.

geweldig kom hier zeker nog eens terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was in orde heel verzorgd en proper,het personeel was heel behulpzaam en super vriendelijk ,beneden kon je eten in hun restaurant en dat was ook goed, er stond vooral wild en forel op de menu

Geen woorden om dit te beschrijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de ontvangst vroeg de gastvrouw meteen 80 euro te betalen (restantbedrag).Dat komt heel onaardig en intimiderend over.De eerste vraag zou moeten zijn; heeft u een prettige reis gehad?!Verder was de badkamer smerig.Veel vuil openlijk zichtbaar.De kamers waren bijzonder gehorig;urenlang moesten we luisteren naar een blaffende hond en niemand van de organisatie komt op het idee om daar iets aan te doen.Jammer;ik ben toch echt heel wat gewend maar hier kom ik zeker niet meer terug. Rob Voets lijsterbesstraat 9 Nieuwkuijk

Bed was prima.Het diner was prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Je kunt niet buiten zitten, maar dat weet je van tevoren. Voor de rokers is er een kleine overdekte doorgang buiten. Doucheputje liep niet goed door, maar werd direct dezelfde dag (zondag) opgelost, perfect. Geen mogelijkheid om te pinnen, dus cash is ook echt contant geld, maar pinautomaat vlakbij. Geen receptie.

Mooie kamers, fijne bedden. Genoeg ruimte. Elke dag wordt opgeruimd, elke dag schone handdoeken, koffie en thee wordt aangevuld. Ontbijt voor € 5,00 ruim voldoende. Zelfs nog harde bolletjes/croissants over voor onderweg tijdens het wandelen. Mooie natuur op loopafstand, wandelroutes over het algemeen goed aangegeven, hier en daar de kaart goed in de gaten houden. Supermarkt schuin tegenover (ook zondag open), bakker op 10 mtr. afstand, VVV vlakbij, overvloed aan restaurants.

Hotelkamer inorde, La Roche zelf heb je snel geake

Ontbijt was niet zoals ze hadden vermeld (niet alles aanwezig)

koffiezet en theekoker waren aanwezig, frigo in de kamer met een klein aanrechtje met een spoelbak om te afwassen, vriendelijke mensen

het is zeker geen hoge score een 5,5 zou voldoende zijn

Minpunt: bij ontvangst onmiddellijk de vraag naar de kwitantie van storting bij de bank bij mijn weten kan men dat controleren via de bank van de B&B en dient deze vraag niet aan de klant gesteld te worden Het ontbijt hesp,kaas,confituurx2,chocox2 wordt s ’morgens voor de volgende morgen al op de kamer in de ijskast gezet Dat geeft een slechte indruk over versheid de douchecabine in niet toegangelijk voor mensen met een maatje meer(kleine instapdeur) Bij navraag of er nog een tweede deken zou kunnen kan dat eerst gratis maar dan moest ik op boeking.com een goed punt geven na 10 minuten veranderde de prijs voor 2 dagen in 20 euro Die na in gesprek te gaan met de eigenaar kon herleid worden tot 10 euro voor 2 dagen dit zijn geen goede praktijken Het was wel vochtig en kil in de periode dat wij gingen 18/08-19/08-20/08/2017 Moet men gaan vragen om de verwarming aan te steken om onze kleding nat door regen en handdoeken te verwarmen en te drogen en dat 2maal per dag Men kan niet betalen met bankkaart-kredietkaart er is geen kluis aanwezig dan ben je verplicht om met vakantiegeld in je zak te lopen er zijn in de buurt nog restaurants de geen kaarten ontvangen voor een gezin met vier loop je dus met wat geld op zak wij waren maar met 2 personen In 2016 hebben zij bij boeking.com 8,6 gekregen voor 2017 geef ik 5,5 misschien streng maar rechtvaardig Met vriendelijk groeten

Pluspunt: zeer vriendelijke ontvangst Mooi appartement, zeer proper alles aanwezig bij de keuken maar minemaal 2messen/2koffielepels/2ijslepels

Het ontbijt was goed geregeld ('s ochtends een mand voor...

Erg gehorig, je kon 's ochtends duidelijk horen wanneer de gasten uit de naastliggende kamer opstonden.

Het ontbijt was goed geregeld ('s ochtends een mand voor deur met broodjes). Koffie en thee was prima, niet heel bijzonder maar fijn dat het er was.

Het is een aanrader voor een kort verblijf in La Roche.

De koelkast maakte s'nachts nogal veel lawaai. We hebben hem uitgezet en toen was het muisstil. Parking vinden is niet zo gemakkelijk in het hoogseizoen.

Het ontbijt was heel goed, ik de koelkast lag hesp en kaas en stond er fruitsap. Ook confituur en koffie en thee was aanwezig. S'morgens werden er verse koeken aan de deur gezet.

Benauwd maar wel netjes en schoon.

Werkelijk het allereerste zelfs voor ons welkom te heten werd verzocht contact de rest van de reissom te betalen. Geen probleem natuurlijk. Maar dat komt erg klant onvriendelijk over. Je krijgt meteen het gevoel niet vertrouwd te worden. De kamer is absoluut geen aanrader als het wat warmer is er kan alleen een klapraam op een kier het is dan ook een klein benauwd hok. Geen idee waar die positieve beoordelingen vandaan komen. Ons advies zoek een kamer met balkon waar je 's avonds ook nog even kunt zitten. Is hier niet mogelijk.

Ligging, goed bed, netjes en schoon.

prettig verblijf voor een paar dagen Ardennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enig minpunt is de douche, die is erg krap. En voor mensen die niet goed ter been zijn wel veel trappen op.

Fijn appartement, goed schoon wat iedere dag goed werd bijgehouden, zelfs de afwas wordt voor je gedaan. Locatie is ideaal, je loopt zo het centrum in en ook naar wandelroutes. Enig minpunt is de douche, die is erg krap.

Verblijfplaats uitstekend.

Aanpassingen van de infrastructuur: 1) extra stoeltjes, 2) Kussens op de bank, 3) Eierkoker, Microgolf toestel, 4) Afstandsbediening van de TV vervangen (werkt niet naar behoren), 5) meer TV- posten voorzien zoals VTM en andere, 6) meer bestek (alles is/was just geteld, 7) Afwasspons ontbrak 8) Zeepdispenser werd/woord niet bijgevuld, 9) in de doucheruimte is er GEEN tablet om er iets te plaatsen (zoals spons, zeep, scheermateriaal) alles moet op de grond en er ontbreekt ook ook een handvat, 10) vanaf 30-08-2017 is het niet meer mogelijk met krediet/bankkaart te betalen, 11) de extracteur vervangen (maakt veel lawaai), 12) de hoeken wat beter schoonmaken.

De ligging is uitstekend, alleen jammer dat het raam maar op kiep kan en niet open kan.

Fijne locatie op een prachtige plek met uitzicht op de winkelstraat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet veel, we missen de wifi een beetje, hoewel dat nu met de nieuwe roaming regels wat minder is. Maar er staat ook duidelijk vermeld dat er geen wifi is, dus we wisten het.

Voor de tweede keer in La Fontanella, en alles was weer tiptop in orde. Fijne indeling, prachtige locatie, goede bedden, koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

goed gezellig en knus
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zat een wasbeer op de trap voor de meisjes een verschrikking en voor de heren een bezichtiging !!!

ontbijt en de kamers waren zeer goed alsook vriendelijk ontvangen

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De locatie kan niet beter midden in het centrum en...

De locatie kan niet beter midden in het centrum en eigenaresse is zeer vriendelijk,spreekt aardig woordje nederlands. Parkeren kan gratis zo goed als voor de deur

Een echte aanrader!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks op aan te merken!geen klachten over Niks!

Alles was perfect in orde. Zeer goed van ontbijt voor weinig geld. Elke dag kamer gepoetst en bedjes opgemaakt propere handoeken.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Aangename, rustige verblijfplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk onthaal, gastvrouw deed echt haar uiterste best om Nederlands te praten Om 11.00u werd de hele kamer terug opgefrist Hondjes waren meer dan welkom

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Een relaxed weekendje weg.

Het bed was hard.

In het hartje van het centrum met alle gemakken in de buurt. Prima uitvalbasis om de watervallen van Coo, grotten van Hotton en brouwerij La Chouffe te bezoeken. In de stad is ook meer dan genoeg te doen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

gezellige B&B aan een goede prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt op de kamer is een aanrader en gemakkelijk , heel vriendelijk personeel in het restaurant kan men lekker eten aan een democratise prijs

Heel fijn!

De buren waren rokers, en hoestten erg hard: omdat ze om de haverklap hun kamer uit gingen om te roken, konden we elke keer 'genieten' van hun gerochel op de gang. Erg onsmakelijk. La Fontanella kan daar verder niks aan doen.

De kamer was erg schoon en fijn ingedeeld. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Er waren handdoeken: voor het douchen, voor de grond en voor de handen. Het was erg fijn dat we zelf koffie of thee konden zetten! Het ontbijt op de kamer was erg handig en lekker, elke dag anders. De gastvrouw was erg vriendelijk en waste onze vaat af. Het restaurant bij de B&B was erg goed!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Vriendelijk onthaal, ontbijt en restaurant kon beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ontbijtmand was gewoon brood aan de deur. Prijs - kwaliteit van het restaurant was niet optimaal, veel geld voor weinig eten.

de vriendelijkheid van het personeel :)

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Hele fijn verblijf in B&B La Fontanella

De locatie, het vriendelijke personeel. De ruime kamer en het heerlijk grote tweepersoonsbed. Ook de kleine kitchenette voor koffie, thee en het gemak van een kleine koelkast waren ook perfect. Het ontbijt met verse broodjes dat iedere dag op de kamer geserveerd kregen was ook erg fijn. En we hadden een mooi en gezellig uitzicht op de straat. Vanaf het dorpje kon je makkelijk allerlei wandelroutes starten. De sneeuw gaf hier een extra mooie dimensie aan.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed voor paar dagen Ardense charme

Voor ons zijn paar schoonheidsfoutjes niet erg

Mooie locatie dicht bij centrum, gezellig ontbijt op kamer , ook eten in restaurant heel lekker ,de kleine eethoek is heel handig tijdens verblijf.Alles was heel netjes en kamer wordt elke dag netjes geruimd.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Een mega super vriendelijke toffe B & B

Niets het was super !

Een schitterende B & B met super vriendelijk en gedienstig personeel dat hun best doet om Nederlands, Engels .. te spreken!! Het ontbijt op de kamer is zeer goed, vooral als je eens wat wil uitslapen :D Onze kleine viervoeter Chivas was ook meer dan welkom ! Ook het restaurant is aan te bevelen! Voor ons een grote favoriet !!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

had beter verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een paar tips misschien: - Bij aankomst klant niet direct laten betalen - de kamer verwarming voordien aanleggen - stof van de lampen doen - het ontbijt vond ik prijs kwaliteit niet echt goed ( ik zou het volgende doen: *choco en confituur in potjes doen misschien zelf maken, * eierdopjes voorzien, *streekproducten voorzien, *meer fruitsap voorzien.) - een beetje vreemd om de sleutel zo achter te laten en de eigenaar geen goeiedag meer kunnen zeggen - Wc en douche-raam hebben onderhoud nodig. (Wc bleef soms doorlopen en douche-raam sluit niet goed) - Er was wifi dus er zou een wifi-code moeten zijn voor klanten

- eigenaar deed moeite om nederlands te praten - het was er rustig. - Kamervloer was proper gekuist

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Perfetto!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Misschien de gekookte ham bij het ontbijt eens afwisselen met Ardenner ham?

Comfortabel en prettige ligging. Prima ontbijt. Zeer vriendelijke mensen. Bezoek zeker het restaurant!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Locatie is goed, midden in het dorp en stil in de nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen ontbijtzaal. Het personeel ried ons af ontbijt te nemen. Dit ontbijt zou dan op de kamer gebracht worden.

Locatie is goed, midden in het dorp en stil in de nacht.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Te kleine douche waar men uiterst voorzichtig moet zijn met de kraan, mensen met meer volume kunnen daar moeilijk doechen. Er is ook geen handvat en ook geen tabblet voor zeep en champo op te plaatsen.

De ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

vriendelijk en ruimte en het ontbijt op kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

meer natuurlijk licht, omdat je altijd licht moest aansteken, en s'nachts was er altijd precies een gefriemel aan zakken

vriendelijk en ruimte en het ontbijt op kamer

goed simpel ontbijt, wifi op de kamer , dicht aan het...

iets meer plaats in de badkamer om persoonlijk dingen weg te zetten.

goed simpel ontbijt, wifi op de kamer , dicht aan het centrum.

We hebben het goed naar onze zin gehad, aanrader voor de volgende keer!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dekbedden waren echt te warm voor de tijd van het jaar.

Het ontbijt en de locatie[in het centrum]

Aanrader!

Fijne locatie, midden in het dorpje. Leuke kamer met een heerlijk bed. Vriendelijke gastvrouw. Gratis parkeren voor de deur. Voor herhaling vatbaar!

Voor een paar nachten was het zeker te doen, het personeel was heel vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kussens vielen tegen en de twee eenpersoonsbedden schoven uit elkaar

De ligging, heel centraal gelegen en gratis parkeermogelijkheid

La Roche is een van mijn geliefde dorpjes in de Provincie Luxemburg, het was zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig van de werken maar een mens moet het ooit eens doen (veranderingen) maar geen afstandse kritiek.

Het ontbijt was voldoende genoeg

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Helemaal super!

Elke ochtend heerlijk verse broodjes! Top!

was goed

werken naast de bb

onbijt was goed ,kamers vochtig.

Goede locatie, heel centraal.

Het bed was erg klein en niet heel comfortabel.

Goede locatie, heel centraal.

Gezellige locatie en persoonlijke service.

Sommige zaken zoals kastjes en lavabo waren niet in top conditie. Reparatie noodzakelijk.

Gezellige locatie en persoonlijke service.

Aangenaam verblijf ideaal voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inkom, bereikbaarheid van de kamer.

vriendelijkheid

Perfect.

Kamers kunnen wat gehorig zijn, maar dit is met name afhankelijk van de overige gasten in de B&B.

Perfecte ligging. Goed ontbijt.

te duur voor het aangeboden comfort

te kleine kamer, lawaaihinder (slechte isolatie) Geurhinder bij betreden van de kamer.

Geen B.B waard en te duur voor wat het maar is
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ontbijt enkel bij bijbetaling (10€p.p)en was al duur genoeg 1x contact gehad met de eigenares enkel bij aankomst en anders niets

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Perfect verblijf!!!

Heerlijk ontbijt!!

Het was allemaal in orde

vers geperst appelsiensap

vers geperst appelsiensap

• Beoordeeld op: 2 september 2017

de plek was geweldig en het was schoon en netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was niet bij prijs inbegrepen.

de plek was geweldig en het was schoon en netjes

Heerlijk, comfortabel, top ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne ruimte met woon en slaapgedeelte. Goede bedden, elke dag schone handdoeken en koffie weer aangevuld. Restaurant is ook erg goed!

Verzorgde en aangename kamer. Spijtig van ontbijt!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben geen ontbijt gekregen hoewel het in de prijs inbegrepen was. Anders moesten we nog 10euro p.p. en per dag bijbetalen

Goed en fijn

Dat ik nog apart voor het ontbijt moest betalen ik dacht bed en ontbijt te boeken

dat we mooi centraal lagen

Savond konden we alleen eten bij het hotel, enkel een biertje drinken was geen optie wel jammer

Mooie locatie en mooi hostel

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijtsysteem, soepele houding eigenaresse mbt onze afwijkende aankomsttijd, schone accomodatie, centrale ligging.

Lekker ontbijt; heel proper; rustig en vriendelijk personeel;echt top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Absolut niks Wie daar niet tevreden is ; is thuis zeker niks gewoon

Ontbijt kon niet beter Kamer was kraaknet ........ Zoals altijd

we hebben genoten van ons verblijf en lekker menu gegeten in het restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de matras mag voor mij zachter

vriendelijk personeel ,lekker eten ,aparte ingang naar kamer.

Dik in orde

Goed bed, onbijt in orde

We zullen zeker terug komen, het was super

De privacy, het personeel was zeer vriendelijk.

Topservice!

we hadden onze sleutel verloren en hoewel het reeds 23h00 was kwam de eigenares onmiddellijk en met de glimlach met de reservesleutel. Topservice !!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Met mijn verjaardag ben ik super verwent het was een verrassing leuk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eindelijk niets het was super

Alles was prima

Fijne plek, plezierige kamer.

Fijne plek, plezierige kamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, centraal gelegen,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, centraal gelegen, parkeerplaats dicht bij.

Het ontbijd natuurlijk

Het ontbijd natuurlijk

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Geweldig verblijf op een prachtige locatie

Mooie ruime kamer voor een goede prijs

Ruime kamer, ontbijt eenvoudig maar meer dan voldoende ,...

Ruime kamer, ontbijt eenvoudig maar meer dan voldoende , vriendelijk ontvangst , schone kamer , aanrader

we gaan zeker terug

de douche was heel goed maar wel een kleine instap

de kamer was perfect ,de ligging prima

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Heel leuk weekend gehad

Ligging is perfect, ontbijt was perfect, kamer was perfect. Alles was helemaal goed

• Beoordeeld op: 28 december 2016

kleine minpunt, de stoelen geen leuning.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kleine minpunt, de stoelen geen leuning. Misschien in de toekomst betere verbinding met wifi

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Een top verblijf gehad

Ontbijt was top Vriendelijke uitbaters

vooer ons was het supper!!!

eigenlijk niets

ruime kamers mooi ligging heel vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Twas goed ni meer ni minder

Geen verluchting op de kamer 1 Vlaamse post op tv

Ontbijt was in orde