Beoordelingen over B&B La Maison Zenasni

Riddersstraat 10, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

Gebaseerd op 133 beoordelingen over deze B&B

9,7

Niet B&B waardig

Kamer rook muf en vochtig, het ontbijt was eenzijdig (kaas, kaas, en kaas geen hesp of dergelijks als alternatief). Geen persoonlijk ontvangst: je komt toe in een leeg huis. Het personeel sprak niet onze taal, zelfs geen Engels.

Alles was netjes verzorgd en de ligging is top!
    • Standaard Suite

Alles was netjes verzorgd en de ligging is top! Enige wat wij iets minder vonden, was de dame aan het ontbijt. Ze kwam niet heel spontaan over. Wij twijfelden daardoor of ze er wel werkte. De eigenaar kwam erna en hij was wel heel enthousiast en spontaan.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

een aanrader voor Brugge next time!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen enkel negatief punt te vermelden!

De ontvangst door de gastheer is bijzonder vriendelijk. Alle comfort en uitgebreid ontbijt. Goeie ligging. Ontbijt geeft de gelegenheid om andere gasten (internat) te leren kennen.

Ik zou onmiddelijk terug gaan
    • Standaard Suite

kamers waren buitengewoon, locatie was zeer goed. Alle musea en het stadscentrum liggen op wandelafstand. Personeel en eigenaars zijn zeer vriendelijk. Ontbijt was mooi in orde, met zicht op de mooie tuin.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

De kamer was heel ruim met een snel te vullen bad.

Het is heel lawaaiig. Veel mooi tegelwerk en hout dus elke voetstap is hoorbaar en praten in de hal of boven mijn kamer was ook erg indringend. Er was een verfgeur? Dus wel het raam open!

De kamer was heel ruim met een snel te vullen bad. Verzorgd interieur.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

• Standaard Suite

Douchekoppen boven je hoofd kunnen bevestigen.

Ontbijt was heerlijk, ook 2 dagen verschillend.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Alles was naar wens !

Wij waren 3 nachten daar en de handdoeken werden niet elke dag vervangen Hebben dit moeten vragen .

Alles was naar wens !!

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De accommodatie in zijn totaliteit: stijlvol ingerichte...

Communicatie over verwisselen van de handdoeken. Natuurlijk krijg je schone handdoeken als je erom vraagt.

De accommodatie in zijn totaliteit: stijlvol ingerichte B&B. Mooie ontbijtkamer: Art deco raam. Gezellig om met de andere gasten aan grote tafel te ontbijten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Het is een prachtig opgeknapt huis uit verschillende tijden,...

Geen handdoekenwissel tijdens ons verblijf van 3 nachten. De kleine handdoek is wel erg klein! De lichtschakelaar voor de lampjes boven het bed zat bij de deur. Het is bovendien handiger wanneer je de bedlampjes ook apart van elkaar kunt uitschakelen. Wij vonden de bedden erg zacht maar dat is persoonlijk. Het ontbijt had een goede selectie aan kaas maar de vleeswaren waren beperkt tot een rol salami.

Het is een prachtig opgeknapt huis uit verschillende tijden, de eetkamer in art deco-stijl, mooi ingericht. Hygiene erg goed. 2 straten verder sta je op de markt en bij het Belfort. Ondanks binnenstad toch heel rustig. Parkeren kan het beste bij het station, het kost 3,50 per 24 uur en je kunt gratis met de bus naar de stad.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Het appartement was geweldig.

Jammer vonden wij het parkeren in de buurt evenals de uitchecktijd van 10.00 uur. Bij Booking.com kregen we andere info.

Het appartement was geweldig. Heel gezellig en comfortabel op een perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Hele fijne ruime kamer plus ruime badkamer

eenvoudig ontbijt maar wel lekker.

Hele fijne ruime kamer plus ruime badkamer