Beoordelingen over Hotel La Malle Poste 3-sterren

Rue De Behogne, 46, 5580 Rochefort, België

#4 van de 8 hotels in Rochefort

eenmalig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

we zijn 4 dagen in dit hotel geweest en helaas was het restaurant 3 van de 4 dagen gesloten, dit was volgens mij niet van te voren gemeld. De dame die ons incheckte was erg vriendelijk maar het bediendend personeel op het terras had er niet veel zin in. De TV ontvangst op de kamer was zeer slecht aangezien het hotel kennelijk niet betaald voor paketten waardoor een maar een paar zenders beschikbaar waren.

Het was een heel fijne , gezellige accomodatie.

Kleine kopkussen in de bedden . Geen electrische koker op de kamer. Kamer in het dak , was even oppassen om het hoofd niet te stoten bij het slapen gaan of opstaan uit het bed.

Mooie badkamer met alles aanwezig. Goede bedden. Het was een prachtige accomodatie , heel rustiek . Grote parking .

Bijzonder charmant hotel in Rochefort nabij het centrum.

Kan ik niet verzinnen

Bijzonder charmant hotel in Rochefort nabij het centrum. De inrichting is helemaal in stijl met het mooie historische pand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Uitgebreid ontbijt in een mooi kader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De weg om van het hotel via de wijnkelder naar boven naar de ontbijtruimte te gaan was enkel in het begin aangeduid en dus nogal verwarrend.

Uitgebreid ontbijt in een mooi kader. Ruime gratis parking.

kamer was netjes, mooie omgeving, mooie tuin.

donkere en benauwde kamer, geen airco, geen koffie- of thee apparaat. afgepast en mager ontbijt en geen 15 euro waard.

kamer was netjes, mooie omgeving, mooie tuin.

Het was uitstekend en zeker het ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Misschien een kleinigheid in de badkamer, die zepen aan de muur, ik hou meer van een gewoon zeepje en een beetje badschuim. Een paar haakjes aan de muur of deur voor een paar kledingstukken aan te hangen.

Het ontbijt was overheerlijk, we hebben er zo van genoten, de kamer is ook in orde met mooi uitzicht op de tuin. het personeel is super vriendelijk en de patroon ook. Dat was genieten.

Kamer was prima en badkamer met bubbelbad Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Het viel mij tegen dat voor kleine kinderen dezelfde prijs wordt gevraagd voor het ontbijt als voor volwassenen. En dan is 15 euro p.p. vragen erg duur. Kind eet vaak maar 1 bolletje.

Het bubbelbad was heerlijk op de kamer.

Topweekend beleefd in dit aangename hotel

Iets te zachte matras maar dat is natuurlijk heel persoonlijk

Kamers waren heel erg proper, personeel was altijd heel vriendelijk, netjes en ging gedisciplineerd aan het werk. Het was fijn dat ze er ook Nederlands spraken aangezien mijn Frans niet helemaal optimaal is. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het diner was wat aan de duurdere kant maar zeker de moeite om eens te doen. Zowel van hapje tot dessert was alles heel lekker en verzorgd! Omdat het goed weer was hebben we zelfs buiten kunnen dineren. Er is ook een zwembad en sauna vrij te gebruiken alleen jammer dat we geen zwemkleding mee hadden... kortom, het was voor ons een zeer geslaagd verblijf en ik raad dit hotel zeker aan.

Prachtige ligging en klasse hotel

Wij hadden zeer kleine kamertjes met lage plafond, heb 4 x mijn hoofd gestoten tegen lage deurtjes, op iedere tafel apart koffiepotje in plaats van 1 toestel zou de klasse en standing van de zaak omhoog duwen

Prachtige ligging en klasse hotel

Het hotel ademt een ontspannen sfeer uit.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

In de kamer stond een wel erg vuile fauteuil, vol vieze vlekken. Die zou men beter meteen wegnemen en vervangen. Ook enkele muren verdienen een nieuw likje verf. Het ontbijt was qua eten wel dik in orde. Jammer dat er zo weinig aandacht werd geschonken aan de kwaliteit van de thee. Dit kan bijna niet banaler. Ook de koffie moet zelf getapt worden uit zo'n banale machine. Dit strookt niet met de algemene sfeer en het kwaliteitsniveau van het hotel.

Het hotel ademt een ontspannen sfeer uit. Wat ons erg beviel, was de voortreffelijke keuken met eigentijdse gerechten. De wijnkaart was zeer kwalitatief, ook al was deze beperkt tot Franse wijnen. Het personeel was over de ganse lijn zeer vriendelijk en behulpzaam, alsook de eigenaars. De kamer aan de tuinzijde was voldoende ruim en beschikte over de courante comfortelementen.

Topbestemming in Rochefort!

Aangezien het een historische pand betrof, had onze kamer wel een erg laag plafond.

Prachtig gerenoveerd historisch pand. Top-hotel met alle luxe faciliteiten + klasse restaurant en dit voor zeer democratische prijzen. Aperitief in tuin is zeer sfeervol. Ontbijt - vers gemaakte spek-en-eieren - is heerlijk.

mooi verzorgd hotel in Rochefort met heel veel oog voor detail.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

. geen airco in de kamers. Tijdens heel warme dagen is het broeierig heet in de kamers. Airco zou wel welkom zijn . prijzen in het restaurant zijn wel aan de zeer hoge kant , hierdoor komt men bij de eindafrekening wel aan een veel hogere som dan dat men eigenlijk voor ogen had. Dit kan men vermijden door arrangementen aan te bieden.

Het is een prachtig gerenoveerd pand met heel veel oog voor detail. Het ontbijt is heel uitgebreid en verzorgd. Het is heerlijk toeven in de prachtige tuin en het is ook genieten in de wellness . In het gebouw is er ook een gezellig restaurant waar het heerlijk tafelen is. Heel vriendelijk personeel Het hotel is een toppertje in Rochefort

Mooie ingerichte kamer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Weinig stopcontacten beschikbaar in de kamer. Geen airco aanwezig. Matig ontbijt; als ook speciale service; geen buffet. Heel vroege uitcheck.

Mooie ingerichte kamer.

Luxer dan verwacht

in de kamers kan je je telefoon e.d. niet opladen door gebrek aan stekkerdozen

de kamers waren stylvol en romantisch ingericht, het ontbijt was uitstekend . daarna kun je lekker zwemmen en naar de sauna

Een dagje weg van alles in een charmantisch hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Weinig wandel gelegenheid in de omliggende straal van 5 km (doenbaar zonder de wagen te moeten gebruiken om naar de wandel routes te rijden)

Een dagje weg van alles in een charmantisch hotel

Centrale ligging, mooie nette kamers.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Geen airco op de kamer tijdens deze hittegolf. Raam open zetten was te lawaaierig aangezien we een kamer aan de straatkant hadden geboekt.

Centrale ligging, mooie nette kamers. Heerlijk ontbijt

zeer goed verblijf, jammer van de warme kamer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

geen airco, de kamer was te warm om te slapen en het restaurant was jammer genoeg gesloten. Er waren wel goede restaurantjes in de buurt.

mooie inrichting, vriendelijk personeel, gezellige tuin en entourage, en heel goed ontbijt.

Ontbijt zeer goed , kamer was gezellig

Het restaurant was niet open , stond niet vermeldt op de site van booking... wel op site van het hotel zelf (achteraf gezien)

Ontbijt zeer goed , kamer was gezellig

Hartelijke ontvangst in prachtig decor geeft een prinselijk gevoel

kamers aan de straatkant krijgen wel lawaai vd drukke straat. Geluidsisolatie niet opperbest in nieuw gedeelte vh hotel.

Wij vonden dit een heel charmevol hotel en restaurant, met lekker ontbijt dat grotendeels aan tafel wordt geserveerd (enkel koffie en fruit/yoghurt haal je zelf). Vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf

De koffie...

Prima locatie, heerlijke tuin en het diner is zeker niet te missen. Eigenaren erg sympathiek , personeel zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt. Sommige kamers zijn hier en daar wat laag maar daar wen je aan. Super leuke plek om te verblijven!

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bij warm weer geen afkoeling in de kamer ,misschien een ventilator voorzien ?………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..................

hotel is een schitterend historisch gebouw /ontbijt meer dan voldoende /spa is geweldig met zwembad , sauna en hammam / het is heerlijk vertoeven in de tuin en onder de pergola /badkamer uitgerust met bubbelbad

Luxe hotel in toeristenplaats.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De kamer is erg comfortabel met een aparte badkamer waarin een fraaie 2 persoons jacuzzi. Op bed mooie kamerjassen om bijv mee naar het zwembad te lopen en heel schoon sanitair. Allemaal erg positief. Maar de kamer was aan de straatkant en we hadden de keus ofwel het raam open en last van het verkeer dat pal onder ons raam voorbij kwam ofwel het raam dicht maar dan was het veel te warm in de kamer. Misschien is de aanleg van een airco een oplossing? Op de foto op booking.com heb je niet in de gaten dat het hotel pal aan een drukke straat ligt. Vraag bij reserveren dus naar een kamer die niet aan de straat ligt.

Het is een luxe hotel restaurant met zeer fraaie aankleding en decoraties. We hebben er niet gedineerd dus daar kan ik niet veel over zeggen. Het ontbijt kostte €15,- en dat was het zeker waard. Het hotel beschikt over voldoende eigen gratis parkeergelegenheid.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De koffie bij het ontbijt was erg lekker, maar je moest hiervoor wel in de rij staan...

Mooie kamer met bubbelbad, parkeerplaats bij het hotel, goed diner, maar niet overdadig. lekker ontbijt, fijne tuin met veel zitjes.

Prijzen in het restaurant iets aan de hoge kant

De uitstraling, gezellig,romantisch, vriendelijk onthaal, uitstekend ontbijt, privé parking, centrale ligging

Jammer, helaas persoonlijk niet aan te raden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Weekend geboekt voor Pasen, bij aankomst bericht ontvangen dat er een 'probleem' was met de kamer. Dit had men ook vooraf kunnen communiceren. Kamer geboekt met Uitzicht op de tuin voor €150,-, als vervanging een kale zolder kamer zonder ruiten. Zie bijgevoegde foto's! Maar een ontbijt kregen wij erbij aan de prijs kon niets gedaan worden... Personeel was vriendelijk maar niet te spreken over de eigenaren. Helaas een negatieve ervaring.

Het was leuk om hier te verblijven maar het was iets te fancy voor ons.

De haak van de kapstok was stuk en viel uit de muur. Toen we een douche namen was heel de kamer onderwater en hebben we onze handdoeken moeten gebruiken om het op te vegen. Het verblijf was oké maar toch veel geld voor wat je krijgt. Zelfs geen gratis water bij aankomst in de kamer.

De service was goed en het personeel was vriendelijk.

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

de vriendelijkheid van het personeel, het lekkere eten, de rust, de mooie kamers, het bubbelbad, alles beviel mij zeer, super. ook het feit dat het personeel echt de moeite deed om ons in het Nederlands fte woord te staan. Ik heb ervaren dat het niet echt een hotel is voor kindjes, maar toch waren de mensen van het hotel heel vriendelijk en attent voor mijn kleinkind. ik ga zeker terug, maar dan met mijn man.

prima hotel met goede bediening. kamer viel tegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Voor deze prijs (€ 145,-) meer ruimte verwacht. ook de vermelde zithoek ontbrak slechts 1 stoel met doorgezakte zitting

prima ontbijt, bediening voortreffelijk, fijn bubbelbad, mooi authentiek gebouw/restaurant

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Geen ontspannend verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Vriendelijkheid, ontbijt 15 € voor 1 schijfje kaas , 3 schijfjes hesp ,fruit smaakte naar een vochtige ruimte, meisje vroeg wel of we een eitje wilde , 1 sneetjes bruin brood, 1stukje stokbrood , 1 croissantje en een chocolade koekje , alles was heel onpersoonlijk. In de bar is er geen drankenkaart. Ik heb een glas champagne genomen en mijn man een Duvel. We kregen geen versnaperingen erbij en de prijs van een glas champagne was toch 13€ . Zelfs bij ons tweede consumptie had ik een koffie en mijn man weer een Duvel en kregen weer geen versnapering zelfs niets bij mijn koffie van 4€. Andere klanten hadden gewoon plat water of een pintje en kregen allemaal versnaperingen en hapjes. Was voor ons heel vernederend...weet niet waarom ...was het nu omdat wij ons hondje bij hadden??? Maar honden mochten in het hotel en kamer... maar niet in het restaurant en daar hebben we respect voor maar dan mag de hond van de eigenaars ook niet in het restaurant. Wij zijn ook zelfstandige maar zo doen wij niet met onze klanten . Zelf reizen we veel en gaan veel op hotel maar we hebben dit nog niet meegemaakt !!!!

niets.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Romantisch, chic, en zeer lekkere menu's. Topaanrader !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kortom, niets viel me tegen.

Ik heb nog nooit in een hotel verbleven waar ze u 's morgens vragen of u een gekookt eitje wil, een spiegeleitje, al dan niet met spek, of een roereitje. Hier was het dus wel het geval. Het personeel was supervriendelijk, en het diner dat bestond uit een ruime keuze was niet te overtreffen. Ook de locatie, het interieur was heel erg mooi. Ik waande me een koning. Proficiat aan de uitbaters Luc en Fabienne Schepers. Toplocatie !! Een echte aanrader.

Gezellig en sfeervol

Ontbijt: helaas was er voor personen met een lactose intolerantie niets aanwezig: geen margarine ipv boter, geen lactose vrije yohurt, geen lactose vrije kaas...jammer na het geweldige diner (waar wel werd rekening werd mee gehouden) was het ontbijt een afknapper :( !

Diner, waarbij er zeer attentvol werd rekening gehouden met één persoon van het gezelschap die een lactose intolerantie heeft! Gezellige warme intieme sfeer in het restaurant met uitstekend personeel!!!

Goed, maar volgende keer proberen we iets anders.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Sauna en zwembad : proper maar sfeerloos Lange koude gang naar onze kamer, in een eerder koud en functioneel deel.

Ontbijt en restaurant zijn prima. Kamer (extra groot) was ruim en ideaal voor met 2 honden. Maar sauna en zwembad missen charme, zijn te clean. Onze kamer lag ook in een nieuw deel van het hotel dat ingericht is met zeer funcionele tegels, ver weg van het rustieke deel van het hotel.

Top maar eindigde slecht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bij de check out waren ze niet vriendelijk en wouden ze ons van alles extra aanrekenen geen vriendelijk afzcheid.hierdoor zullen we ook niet meer teruggaan alles was in orde behalve het laatste deel.

De kamer en het zwembad

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Wij gaan er een jaarlijkse traditie van maken om er zeker 1x/jaar te vertoeven.

Voor ons niets.

Een top-adresje. Was voor ons de 3de keer en we zullen er zeker nog teruggaan. Het heeft gewoon iets. Wij voelen ons daar super en het restaurant is meer dan "cosy".

Prijs kwaliteit valt tegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Kleine kamer met 1 stoel. € 125,- v 1 nacht (incl ontbijt) was teveel. 1e ochtend ontbijt prima. 2e ochtend geen verse jus, eitjes vergeten en lange wachtrij voor koffie/thee.

De ligging, midden in het dorp.

Heerlijk gegeten, mooie accomodatie. kom ik graag terug.

Mijn matras, mijn dekbed en de kussens vielen erg tegen. Zeker als je alle luxe als badslippers, badjas etc. beschouwt.

De sfeer van het hotel en het daarbij liggende restaurant waren fantastisch. Helaas was er aan de weg geen goede aanduiding naar parkeergelegenheid, die echt heel dichtbij lag, dus een aanrader dat aan te geven.

Goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een receptionist die uitsluitend Frans sprak en de lift pal naast ons kamer die een hoop herrie maakte tijdens het op en neergaan.

Ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Grote parkeerplaats achter het hotel en de locatie is dichtbij de Grotten van Han

aangename locatie , een topper ,ook in het dorp zijn er leuke gelegenheden om te eten en drinken
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

de temperatuur van het water vh zwembad was nogal koud vonden wij .

ontbijt was van goede kwaliteit , niet de grote hoeveelheid , ook vers fruit elke dag . er werd ook dagelijks gevraagd of we een eitje wilden . het restaurant is ook een topper . de borden zijn schilderijtjes en een streling voor het oog . het personeel in het restaurant en de uitbater zijn perfect tweetalig .

Mooie kamers, gezellig.

Ontvangst door de gastvrouw, niet echt vriendelijk. Kleine en zeer lage kamers (deuren enz...) Geen Wifi.

Mooie kamers, gezellig. Fijn restaurant, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ontvangst en vriendelijkheid van de eigenaar viel erg tegen ondanks de melding dat wij terugkerende klanten waren. Dit is wel een momentopname (iedereen kan eens een slechte dag hebben) De kamer kon deze keer grondiger gekuist worden. Haren van vorige hotelkamergebruikers in de badkamer zijn zeker niet gewenst. Na een eerste aangenaam verblijf (maart ‘17) viel de tweede ons toch wat tegen. (Nov ‘17). Wij nemen zeker niet weg dat we een derde maal terug gaan in de toekomst.

Restaurantinrichting is zeer gezellig vriendelijkheid van het personeel is een plus. Laat je gerust helpen bij de sommelier met de juiste wijnkeuze. Ondanks de eigen negatieve commentaar is dit hotel een aanrader in deze streek en is dit geen afbreuk aan het harde werk van al deze mensen.

Een hotel met klasse

Hoge prijzen op de wijnkaart.

Het hotel heeft een gezellig, smaakvol interieur, verschillende zithoeken, verzorgde maaltijden en bediening, rustige tuin.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

fantastisch
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Een fantastisch hotel met geweldige route naar de kamers via de wijnkelders en prachtige gewelfde zitgelegenheden die zeer smaakvol zijn ingericht. Helemaal onze stijl. De kamer aan de straatkant was niet erg groot. Kamer erg warm, geen airco. Het ontbijt was erg goed. Er wordt gevraagd of je een omelet wilt hebben. Deze wordt dan in de keuken klaargemaakt. Veel beter dan dat gebakken eieren uren warm worden gehouden. Het restaurant is ook erg goed. We hebben heerlijk gegeten. Bijzonder verzorgde inrichting van de eetruimtes en lounges. Fijn dat je er standaard een badjas en badslippers voor je verblijf bij krijgt. De sauna en het zwembad waren ook prima. Centrale ligging in hoofdstraat. Private parking. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Water in het zwembad was erg koud. De afzuiging in de badkamer ging alleen 1 minuut aan bij binnenkomst, wanneer wij dus in bad gingen bleef het heel erg benauwd.

Fijn dat er een parkeergelegenheid was, hele fijne badkamer, zwembad en fitnessruimte waren erg rustig.

We hebben er van genoten, fantasctisch!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk kan ik niets verkeerds zeggen, buiten dat het wel zeer prijzig is.

Alles was opperbest, een hoog gehalte aan verwennerij, zeker gaan we er nog terug, ik kan niets verkeerds zeggen op vlak van bediening, slaapcomfort, het plaatje is compleet. Christelle

• Beoordeeld op: 2 september 2017

De kamer en de heerlijke tuin.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Blijft een prachtige omgeving,, Zijn ook naar Luxemburg geweest en de meeste mensen daar zijn de Engelse taal machtig . Nu de mensen in de Belgische Ardennen nog!!!

De kamer en de heerlijke tuin. Uitstekend ontbijt mooie ,wijnkaart , sfeervolle ambiance.

Relax

Het blijft jammer dat er erg slecht tot geen Engels wordt gesproken. Gelukkig was er een meneer die zelfs Nederlands sprak. Erg fijn. Met wat handen en voeten werk kom je er ook wel

Leuke inrichting van het hotel en de kamers. Goede locatie om wandelingen te starten. Ontbijt was goed.

-Prachtige oude gedeelten van het hotel met wijnkelders ed.

De kamer. Op het eerste gezicht een schattige kamer. Zeker voor een paar foto's. In het gebruik erg onhandig, klein en gevaarlijk. In meer dan de helft van de kamer kan je niet lopen dit dient gebukt te gebeuren. Indien je s'nachts op moet staan voor een wc bezoek is dit onmogelijk zonder overal het hoofd te stoten. Er staat een stoel waarin je niet kunt zitten vanwege de hoogte van het plafond. Er staat een gezellige schemerlamp dit niet gebruikt kan worden wegens het ontbreken van een stopcontact. Het is een kamer voor hoogstens een persoon. De stad. Het hotel is gesitueerd aan een van de drukste wegen met veel zwaar vrachtverkeer

-Prachtige oude gedeelten van het hotel met wijnkelders ed. -Het zwembad

Prima locatie om de ardennen te verkennen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De kamer is klein en de bedden zijn wel aan vervanging toe, verder heb je een bubbelbad wat leuk is maar douchen wordt daardoor zeer lastig. Het zwembad en de spa zijn niet erg hygienisch.

Het ontbijt was erg goed maar wel duur. Het restaurant is zeer stijlvol ingericht met volop gelegenheid om te ontspannen in 1 van de vele vertrekken en tuin.

Fantastisch goed voor elkaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Een fantastisch hotel. We hadden een mooie kamer aan de straatkant, weinig last gehad van het verkeer. 's avonds is het vrij rustig op straat. De kamer was ruim, erg schoon en mooi ingericht. De bedden slapen fijn. Het hotel is erg mooi, het zwembad met sauna in de kelder, de gangen door de wijnkelder heen, de kleine zitplekjes in de gangen. Super! Als je er bent, raad ik je aan zeker eens door de wijnkelder heen te lopen. Wij hadden ontbijt erbij, het is gedeeltelijk aan tafel en deels in buffet. Je kan een omelet, gebakken of gekookt ei bestellen dat wordt dan vers voor je bereid. Erg lekker en het geld (€15 p.p.) zeker waard. Het meeste personeel spreekt Frans en hooguit een paar woordjes Engels, een enkeling spreekt Nederlands, maar de eigenaar kan vloeiend Nederlands (Frans en Engels). Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Super voor elkaar!

Goede service en fijne sfeer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De prijzen voor het diner en wat je daarvoor kreeg. Daarentegen was de service wel top. Het ontbijt was lekker en luxe, daarentegen stak de koffiemachine waar je dan zelf je koffie moest halen weer af tegen het geheel.

Kamers waren schoon en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie ambiance in het hotel.

Bijzonder verzorgde inrichting van eetruimtes, lounges en...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bijzonder verzorgde inrichting van eetruimtes, lounges en kamers. Centrale ligging in hoofdstraat, vlak nabij restaurants. Private parking tip: loop even door de wijnkelder

teleurstellend en onbegrijpelijke houding gastvrouw.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Kamer was aan de straatkant en heel lawaaierig. Geen airco op de kamer, was er bloedheet, voor de betaalde prijs verwacht je toch verkoeling op de kamer. MAAR VOORAL, de kleinerende houding van de gastvrouw tegenover mijn vrienden, was ongezien, ongehoord.

Ontbijt was het geheel waardig Mooie tuin en honden welkom is een pluspunt

Super mooie en gezellige inrichting, vriendelijk personeel, goed restaurant, mooie tuin voor apero
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Vrijwel niets, een klein detail: Jammer dat er alleen automaten koffie bij het ontbijt mogelijk was

De inrichting van het hotel is met heel veel zorg gedaan. Het interieur en de tuin is heel erg mooi en gezellig. Het personeel doet erg veel moeite het iedereen naar het zin te maken. Het restaurant is uitstekend. Er is een prima eigen parkeer terrein. Het hotel ligt vrijwel in het centrum

Heel prettig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er zaten om matras en kussens plastic hoezen, dat broeit heel erg en slaapt niet prettig.

Alles! Mooie kamers, heel bijzonder gebouw, lekker zwembad, badjassen service, etc

Beschikbaarheid van parking, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Kamers erg warm,geen airco,bij gering mogelijk openen van venster veel geluid s'nachts van auto's en nabijgelegen café tot 2 u s'nachts

Beschikbaarheid van parking, vriendelijk personeel

Goede locatie..normaliter top keuken ..beetje pech gehad deze keer ..Fawlty-Towers gehalte

We hadden we deze keer een kamer gekregen die recht onder het dak lag wel leuk ingericht maar veel te klein ...geen airco en kompleet niet in overeen stemming met de foto s online ..volgens de eigenares omdat we via Booking.com geboekt hadden en niet rechtstreeks bij hen ..wat vreemd is wat ik verbleef reeds 4 maal in dit hotel .andere keer hadden we wel grotere kamer ..met jacuzi ..deze keer nier zelf na speciale navraag ... per mail de dag ervoor ..geen drama De bediening van het personeel zelf was top ..enkel de opmerkingen van de eigenares ivm met onze keuze voor veg. maaltijd waren ongepast en grof. Reeds de vierde maal dat ik daar eet dus dat zou geen probleem mogen zijn ..de prijs 55 euro voor een 3 gangen menu vegetarian is aanvaardbaar voor mij alleen deze keer was het wat pover en iets te simpel naar onze smaak wat het allen iets minder leuk maakte ...daarom ook de mindere punten toekenning omdat ik vind dat je dit als eigenaar niet naar een klant kunt maken

De locatie is gekend ..ze hebben een Prachtig dakterras bij goed weer is het een hemel op aarde ..zeer goede wijnkaart ..( iets aan de dure kant ) maar dat neem je erbij zijn stuk voor stuk pareltjes van wijntjes ..verder zijn de kamers zeer leuk ingericht .enkel hadden we deze keer een kamer gekregen die recht onder het dak lag wel leuk ingericht maar veel te klein en kompleet niet in over een stemming met de foto online ..volgens de eigenares omdat we via Booking.com geboekt hadden en niet rechtstreeks bij hen ..wat vreemd is wat ik verbleef reeds 4 maal in dit hotel .andere keer hadden we wel grotere kamer ..met jacuzi ..deze keer nier zelf na speciale navraag ...

Fantastisch, volgende keer nemen we zwemkleding mee, voor het mooie inwendige zwembad!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Geweldige accommodatie, steekt ver boven het gemiddelde in Rochefort uit! Fantastische gelegenheid. Vanaf de parkeerplaats via de wijnkelders, proeflokaal naar de receptie. Mooie borrelruimtes, geweldig goed restaurant, prima keuken, fijne kamers, prima ontbijt en hele fijne vriendelijke mensen. De eigenaar, Luc, spreekt prima Nederlands. Wij komen al veertig jaar in de Abdij Saint Remy, bezoeken daar een bevriende monnik, en verblijven dus regelmatig in een hotel in Rochefort. Dit hotel was voor ons onbekend, maar nu niet meer. Dit is voortaan ons hotel! Jan en Dymphy Raaijmakers, Oosterhout Nederland

lekker ontbijt, super restaurant.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

de matrassen van de bedden waren dun en versleten, je zakte er helemaal door....jammer want voor deze prijs mag je toch een goede matras verwachten!!!

lekker ontbijt, super restaurant....alles mooi gedecoreerd,

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Inrichting, locatie en welness is top

Kamer veeeel te warm, geen airco of ventilator .. een geluk was het bij ons geen 30 graden tijdens ons verblijf.. Ook geen vliegenraam voor de venster, dus muggen binnen als je het raam openzet (omdat het veel te warm is) Douche water loopt heel de badkamer rond, geen afscheiding om het water tegen te houden Heel luidruchtig gebouw, je hoort de buren bijna alles zeggen De kuisvrouw is 3x binnen gekomen terwijl we nog sliepen. 4de keer vroeg ze ons zelf of ze mocht poetsen omdat we de laatste kamer waren. Verstaan we wel, maar is dit de bedoeling? We werden van onze kamer gestuurd. Beetje jammer als je in vakantiestemming bent en alles rustig aan wil doen. (Geen 'niet storen' bordje aanwezig)

Inrichting, locatie en welness is top

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Rustig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het bad. Geen mogelijkheid voor koffie lunch en diner

Goed ontbijt, bubbelbad waardoor de kamer blank stond, geen lunch diner mogelijkheid. Prachtig complex. Kamers groot en mooi maar moeilijk te vinden

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

gastvrijheid van het personeel, gewoon fantastisch en zeer...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

geen airco op de slaapkamer en auto's langs die weg die je op je kamer hoort.

gastvrijheid van het personeel, gewoon fantastisch en zeer goed ontbijt. mooie ligging en fijn hotel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Matig hotel om te slapen, goed hotel betreffende faciliteiten zoals een zwembad, fitniss, goed resta
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Ontzettend warm op de kamer (slechts een klein raam wat open kon) geen airco, en ontzettend veel straatlawaai en dan zeg ik echt ontzettend erg.

het mooie terras en de vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Charmant en verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Zeker eens de moeite om te overnachten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Het zwembad water was koud en de vloer vh zwembad zag er wat vuil uit

Het hotel was super mooi ingericht. Volledig onze stijl. Elke dag netjes gekuist op de kamer. Alles wat ook aanwezig op de kamer...

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Sfeervol hotel met goed restaurant en persoonlijke bediening

Sfeervol hotel. Oude Hoofdgebouw via wijnkelder en zwembad verbonden (onder de tuin) met nieuwbouw en ander oud gebouw met kamers. Goed restaurant. Persoonlijke bediening. Eigen parkeerplaats. We hadden een kamer aan tuinzijde. Er zijn ook kamers aan drukke straat.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Fantastisch verblijf, maar niet goedkoop

De kamer had veel schuine hoeken en was niet erg groot. We vonden het onduidelijk of je badkleding aan moest in het wellnesscentrum. De turkse stoomruimte mag warmer. Het ontbijt was goed, maar we hadden er voor deze prijs nog meer van verwacht.

Heerlijk hotel met prachtige route naar de kamers via de wijnkelder. Fijn dat je er standaard een badjas en badslippers bij krijgt voor je verblijf. Het restaurant is ook erg goed. De sauna was goed op temperatuur.

Hebben er van genoten

De matras .....maar is voor iedereen anders, de verlichting in de badkamer. De kamer was klein en donker, een beetje verouderd en lag in de benedenverdieping, misschien wegens de prijs!!!

Het ontbijt was super en ook het diner. Iedereen was vriendelijk, ook het hotel is heel tof en gezellig

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Geniet van een rustig moment !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbreken van toeristische informatie !

De Ardeense stijl (inrichting); de fijne gerechten; de uitstekende wijnkelder; de rust; spa ruimte; het vriendelijk en gedienstig personeel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De gezellige zithoekjes.

Hoofdkussens. Panne in de sauna. Maar op zo 1 jan. begrijpelijk dat technieker niet langskwam.

De gezellige zithoekjes. . Het historische gebouw. Restaurant en wijnkelder zijn top ! Grote bereidheid om Nederlands te spreken! De Chef spreekt heel vlot Nederlands.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prachtige locatie, geen last van het verkeer, heel geschikt voor uitstappen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Architecturaal gezien viel het uitzicht van het hotel tegen in vergelijking met het restaurant, maar de binnenkant compenseerde veel

Heerlijk ontbijt aan tafel bediend, dinner superieur, heel vlotte bediening door personeel dat probeerde ons in het nederlands te woord te staan

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prima hotel voor kort weekendje weg
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

Boekingsprocedure. Wij hadden een ruime kamer met ruim bed verzocht. Dit was bevestigd per email. Op locatie bleken wij een mindere kamer te hebben gekregen. Dit is door het hotel keurig hersteld.

Goede gastheer Prima ontbijt Goede ontvangst Fijne locatie voor wandelingen Prive parkeerplaats Restaurants op loopafstand Comfortabele en ruime kamer (na upgrade)

• Beoordeeld op: 18 december 2016

De kamers in het bijgebouw zijn armzalig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De kamers in het bijgebouw zijn armzalig. Het was ijskoud bij onze aankomst. Voor 150€ zonder ontbijt veel te duur. De salons waren benomen door tafels omdat er enkele groepen kwamen eten. Van de gezelligheid bleef niets over. Wij bestelden een wijn die op de kaart stond en die volgens de sommellier net uitgeput was. Hij stelde een andere wijn voor die meer dan 10€ duurder was. In de loop van de maaltijd stelden wij vastzat hij dezelfde truck aan de andere tafels herhaalde. Iedereen in ons zaaltje dronk uiteindelijk dezelfde wijn...

Kamers pover (zaten in het nieuwe deel). Geen koffie/thee, slechte bedden, eigenaresse onbeschoft
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat

De vrouwelijk eigenaar is een drama! Bij aankomst (om 11 uur in de ochtend) keek zij verbaasd op haar horloge omdat check-in pas om 3 uur in de middag is (excuses dat we eerder in Rochefort aankwamen!!). Geen aanbod om onze koffers ergens neer te zetten, maar het verzoek deze in de auto te laten staan. Gen warm welkom met vragen of ze ons ergens mee kon helpen, info over het dorp/omgeving. De dame komt over als een gold digger die alleen geinteresseerd is in de rijke reizigers, want daar had ze absoluut voldoende oog voor! Rampzalig!! Ze moet even terug op aarde gezet worden

Het oude deel van het hotel is prachtig. De wijnkelders uniek

• Beoordeeld op: 29 november 2016

super adres om te genieten . rust. relax en lekker eten

Bijzonder lekker gegeten genieten. Van zwembad. En sauna . Service personeel heel professioneel maar niets geforceerd. Leuke salon om apero te drinken...

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Een weekend van twee nachten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De safe was gesloten en kon niet opengemaakt worden en de haardroger in de badkamer werkte niet.

De kamers waren comfortabel. Het ontbijt was geen ontbijtbuffet, maar was ruim voldoende en van heel goede kwaliteit. Het diner was subliem.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Vrouw des huizes heeft een whow effect weten te geven aan het inrichten van dit pand maar zou empatischer mogen overkomen naar de klant. Zou daarom beter op de achtergrond blijven.

Knappe combinatie van diverse stijlen. Personeel is zeer aangenaam alsook de heer des huizes.