Beoordelingen over Hotel La Passerelle 3-sterren

Rue Chêne À Han 1, 6940 Grandhan, België

#2 van de 4 hotels in Grandhan

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

prijs kwaliteit dik in orde en de ligging was perfect.

Op de kamer een minibar zou een pluspunt zijn als ook koffie en thee faciliteit.

Het ontbijt was zeer lekker en verzorgd, genoeg keuze .zeer vriendelijke bediening.de kamers zijn ok.we komen er zeker vast nog terug.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Restaurant en de ligging

Hotel niet in verhouding met restaurant. Een Velux was kapot waardoor je naar buiten kon kijken door de kier. Heel matige wifi. Tv viel regelmatig uit. Ventilator in de badkamer zodanig stoffig dat het stof op het toilet viel. Electriciteit is een paar keer uitgevallen...

Restaurant en de ligging

• Beoordeeld op: 8 september 2018

rust en verwenpunt aan de ourthe

gasten aanbieden om voor diner tafel te reserveren daar het zo druk is met gasten dat je het risico loopt dat er geen tafel beschikbaar is

heerlijke plek aan de ourthe met voortreffelijke keuken; lift erbij verbetering !!

Zeker voor herhaling vatbaar

Isoleren van afzuiging keuken (kamer 7) Minibar zou pluspunt zijn, of flesje water op de kamer.

SUPPER ontbijt, airco, stille nachtrust, Nederlandse communicatie. Prijs / kwaliteit zeker waard.

voor herhaling vatbaar

spijtig !! we hadden 2 kamers naast en over de was/droog / strijkkamer , met lawaai van zowel machines als vroeg op de dag beginnend personeel in die ruimte . dit was het minpunt in die prachtige locatie .

avondeten prima ook de prijs viel reuze mee . en het ganse interieur prachtig .

Prima ontbijt, fijne stoelen aan de ourthe, start van...

Restaurant is zeer druk bezocht en als je rond etenstijd komt met je auto, dan is er geen plek meer.

Prima ontbijt, fijne stoelen aan de ourthe, start van wandelroutes gelijk vanuit hotel

heerlijk ontbijt ,prachtige ligging

Heel druk 'savonds moesten zelfs reserveren voor het avondeten anders geen plaats ! De gasten van buiten af maakten veel lawaai op het buitenterras.

heerlijk ontbijt ,prachtige ligging

Aangenaam verblijf

Goede bedden en geluidsdichte kamer, lekker ontbijt en vriendelijk persoon dat Nederland spreekt. Ook veel parkeergelegenheid een mooie wandelingen in de buurt om te maken.

Prima, maar met wat ergernissen.

Geen Wifi op de kamer (bereik was te slecht), heb moeten werken met m'n mobiele telefoon als hotspot. Wifi uiteindelijk in het bedrijfsrestaurant gebruikt, maar het was zeer traag. Personeel was verder ook niet vriendelijk. Ik kreeg de sleutel en instructies waar de kamer was en dat was dat. Ik moest zelf vragen wanneer en waar het ontbijt was.

Schone kamers, lekker rustig, prima verder.

Gaan wij zeker nog doen.

Niets uitstekend verblijf doen niet twijfelen.daar komt men tot rust.

In 2008 al geweest met familie en was toen al uitstekend. Nu nog beter. Zeker met de lift nu.

Ook dankzij het prachtige weer hebben we een zalig verblijf gehad in La Passerelle.

NIKS

We zijn altijd op zoek naar rust en gezelligheid en dat vonden we hier volop! We hadden vooral dit hotel gekozen omdat we ons vijfjarige kleindochter bij ons hadden en ze heeft zich werkelijk geen seconde verveeld! Het speeltuintje en de kans om in het water (de Ourthe) te kunnen spelen was de max voor haar, ze had snel een heleboel vriendjes ! Ontbijt en avondmaal was verzorgd en de bediening heel vriendelijk.

Een echte aanrader om er eens van tusszn en genoten van het mooie weer.

We hadden een mooie propere kamer met zicht op de tuin. Het ontbijt was lekker en we hebben daar ‘s avonds 2x warm gegeten buiten op het terras. Het was lekker en verzorgd.

Aangenaam en goed, zoals het hoort.

Graag een vliegenmepper per tafel :-)

Nette kamers. Heerlijk diner op het terras. Grote maar aangename drukte en toch vlotte bediening. Lekker eten aan betaalbare prijs, waar voor je geld. Eigenaars en een deel van het personeel spreken Vlaams.

Geen

De kamer zeer mooi en gezellig en kamer die we gevraagd hebben gekregen dat is zeer tof voor ons super doe zo verder !!!! Het ontbijt is ook zeer goed en keuze van eitjes !

Goede lokatie aan het water, direct bij een opstapplaats...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Handig om te weten dat de familiekamers met de stapelbedden aan de overkant van de weg zijn gelegen in een nieuw gebouw. Hier mis je een beetje de directe connectie met het hotel en kinderen moeten de weg oversteken, om naar het hoofdgebouw toe te kunnen waar de tuin met speelmogelijkheden is met mooie grote trampoline

Goede lokatie aan het water, direct bij een opstapplaats voor het kanoën , verder erg lekker gegeten in het restaurant, ontbijt was prima on orde, voldoende keuze. Vriendelijk personeel .

om nog eens te doen

wifi werkte heel zwak

rustige ligging,terras op de Ourthe uitgevend ontbijt lekker eten uitstekende prijs kwaliteitverhouding voldoende parkeerplaatsen

Iedere dag verse handdoeken Geen parking voorbehouden voor hotelgasten na laat aankomen Bij ieder toiletbezoek moest je gordijnen v badkamer dichtdoen, toch op ons kamer aan de achterkant.

Ontbijt was goed Kamers proper en net Eten in restaurant super

Niet teveel in detail kijken

Kamer zag er heel netjes uit, tot je in detail kijkt. Veel stof in radiotors, achter nachttafeltjes. Voegen in badkamer vuil, lichtschakelaar aan bed werkte niet. Gaten in beddegoed. Misschien zijn wij te zindelijk maar stoorde ons wel.

Eten lekker, onthaal in het Nederlands, kameruitzicht op Ourthe. Ingang voor hotelgasten zeer praktisch.

Mooie kamer

Onthaal wat afstandelijk Ontbijt maar tot 10u, was aangenamer geweest indien tot 11u. En checkout dan liever om 12u ipv om 11u.

Mooie kamer Goed uitgebreid ontbijt Ruime parking

ideale rustig gelegen uitvalsbasis voor vanalles in de natuur te doen of Durbuy te bezoeken, etc...

Kamer had net ietsje properder gemogen. Alhoewel dit de eerste keer is dat we dit vaststellen op de vele keren dat we hier verbleven. Maar we komen zeker terug.

Zoals gewoonlijk, zeer goed.

Prijs kwaliteit oke, netjes en schoon.

Wij verbleven er in december maand. Wat ik jammer en niet helemaal duidelijk vond is dat het restaurant is opgedeeld in meerdere delen, waarvan èèn deel sfeervol en warm en het andere niet echt sfeervol. Veel licht en gehorig. Helaas werden wij naar dat laatste deel gewezen voor het diner. De obers zouden dit recht kunnen trekken door een goede en attente bediening, maar de bediening was erg basic en toch wel een beetje stijloos. Gelukkig was er ook (lounche) een ruimte met een mooie en warme kachel, dat maakt wel wat goed. In de zomer lijkt het me geweldig om op het grote terras te zitten.

De kamer was schoon en netjes. Het hotel is mooi gelegen. Prachtige beek en vanuit het ontbijt een mooi uitzicht. Alles is in orde. Het diner was qua prijs kwaliteit oke en het ontbijt was goed.

Wij vonden het een fantastisch verlengde weekend

Misschien de verwarming op de kamer was niet optimaal

Zowel het ontbijt, als het avondmaaltijd was super lekker . Er was keuze en variatie genoeg zowel s'morgens als voor s'avonds . Wij vraagden om een beetje tijd tussen de gerechten te laten en dit was geen probleem .

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Een aanrader op een paar minuten van Durbuy!

De ontbijtruimte en het restaurant mogen voor ons een wat warmere aankleding krijgen.

De prachtig ligging van de accommodatie. We hebben genoten van de heerlijke gerechten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het restaurant

Dat op maandag de bar ook gesloten is en dat je daardoor niks had op de locatie. Het restaurant was ook gesloten op maandag maar dat is minder erg

Het restaurant

het was een top verblijf !!!!!!

Alleen beter koffie bij het ontbijt !

De kamer was mooi en net en ruim de badkamer zeer ruim. Het eten in restaurant was zeer goed en het ontbijt was meer dan genoegt juist de koffie niet te drinken !!!!!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

aan te raden afgelegen modern hotel, goede keuken en een mooie buitenspeelruimte voor de kinderen

de mogelijkheid om iets te drinken bij aankomst van een dagtrip in de zithoek die het ganse verblijf niet open was .. elders waren de tafels reeds gedekt voor het avondeten .. deze zithoek hebben we pas de laatste ochtend gezien daar dit de enige keer was dat het toegankelijk was door openstaande deuren (waren eigenlijk verrast dat er één was) .. na het diner is het aangenamer deze zithoek te kunnen gebruiken om dan in alle rust nog een drankje te nemen en uit de drukte te gaan

diner zeer lekker en een uitgebreide wijnkeuzekaart

Het verblijf beantwoordde aan onze eisen maar dat is natuurlijk redelijk relatief.

De receptioniste mag wel iets vriendelijker zijn - koele ontvangst en nog geen vriendelijk " dank u wel en tot ziens" bij ons vertrek; veel mensen zijn daar gevoelig voor.

Het ontbijt was perfect en zeer goed verzorgd - uitgebreider dan thuis ....goed van genoten !

Echt een aanrader !

Heel leuk hotel, au bout du monde :) Enorm vriendelijke mensen, bediening top, heel mooie kamers, ontbijt enorm uitgebreid, lekker eten en dat allemaal aan de oever van de Ourthe !!!

Het was een mooie t' weedaagse spijtig van het weer maar het verblijf was super

Het waren wel te harde frieten ,maar het was daar niet alleen ,ik denk dat ze in de ardennen dat nog moeten leren

Het was in orde .meschien een beetje meer brood op het ontbijt op was op.

De ligging en het eten was heel goed.

Er was geld uit mijn portefeuille verdwenen, volgens mijn vrouw en ikzelf zijn er mensen op onze kamer geweest terwijl wij eten waren. Maar er zijn natuurlijk geen bewijzen, mijn portefeuille heb ik toen op de kamer achtergelaten en op weg naar huis heb ik mijn portefeuille nodig gehad en gemerkt dat er geld verdwenen was. Natuurlijk eigen schuld, maar toch!! Voor de rest was alles Ok.

De ligging en het eten was heel goed.

Rustig verblijg tussen het mooie landschap van Durbuy.

Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar toch voldoende. Wel spijtig dat er niks werd ondernomen om de vliegen van het ontbijt buffet te weerhouden. Dit kwam zeer onhygiënisch over, daar mogen de eigenaars wat meer aandacht aan besteden.

Rustig gelegen hotel kortbij het centrum van Durbuy. We hebben er twee avonden op rij gegeten en het eten was altijd zeer goed, met een goede prijs kwaliteit verhouding. Verder snelle bediening van het eten. De kamers zijn gezellig ingericht met uitzichten op het mooie landschap van Durbuy. De familiekamers zijn goed opgedeeld en er is voldoende ruimte voor een gezin van 4. Dit hotel is zowel een aanrader om een rustig weekend door te brengen met zijn tweeën als voor gezinnen.

Prima ligging voor een Belgische Ardennen (korte) Vakantie

Regen, ha, ha.

De landelijke ligging aan het riviertje de Ourthe. De rust rondom. Goede verkeersverbindingen. Gunstige ligging voor mijn excursies. Prettige kamer, goed ingericht. Prima ontbijtbuffet Interessante samentrekking oud en nieuw gedeelte. Prima prijs/kwaliteit. Andere duurdere hotels gaven minder comfort en waren al lang gedateerd.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

fantastisch

Voor ons de koffie bij ontbijt en vers fruitsap en spiegeleieren !

Het is een gezellig hotel met veel mogelijkheden en zeer proper en mooie kamer en restaurant was in orde !

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Buffetontbijt met voor ieder wat wils, uitgebreid en vers.

De prijs bij boeking.com (die mij ook ter plaatse werd aangerekend) was duurder dan de prijs vermeld in het hotel zelf !

Buffetontbijt met voor ieder wat wils, uitgebreid en vers. Niets op aan te merken. De suggesties van het ogenblik zijn zeker de moeite waard, origineel en zeer lekker.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Een aangenaam verblijf gehad.

WiFi verbinding was zeer slecht of zelfs geen verbinding, zowel in het restaurant als in de kamer.

Het ontbijt was beperkt maar wel verzorgd, lekker en een vriendelijke bediening. Propere kamer, badkamer en restaurant.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Lekker ontbijt, heerlijk avondmaal, gezellige en nette kamer...

wifi werkte moeizaam

Lekker ontbijt, heerlijk avondmaal, gezellige en nette kamer,voldoende ruimte voor 2 personen wandelkaartje met beschrijving ter beschikking gratis parkeergelegenheid Je wordt ook in het Nederlands geholpen

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Zeker een hotel om terug te gaan!

Geen opmerkingen

Alles was uitstekend. ontbijt prima en ook het avondeten was af. Ook het personeel dat een mondje Nederlands spreekt is prima . Mooi hotel mooi omgeving.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

We komen zeker terug. Toppie. Zelfs een fooi waard en ze spraken Nederlands.

In het dorp is niets te doen maat daar gingen we ook niet van uit

Oud en nieuw zo mooi in elkaar gemaakt. Een heel klein dorpje maar met het avond eten zo druk. Alles vol maar omdat we een kamer hadden werd er gelijk ruimte gemaakt. Geweldig. Ontbijt heel royaal. Echt een dikke 9 waard

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Goede ontvangst ,zeer vriendelijk personeel .

De honden in het restaurant !!! Bij het ontbijt zag je de hondenharen door de ruimte vliegen . Ik heb helemaal niks tegen honden maar laat ze uit de eetruimte!!! En kijk even op de kamers naar bovenkant verwarming , Vuil!!!!

Goede ontvangst ,zeer vriendelijk personeel .Mooie kamer en ruime badkamer. Ontbijt zeer lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Goed hotel met nette kamers en voortreffelijk restaurant

Gehorige kamer aan de achterzijde (terras en restaurant)

Goed ontbijt, mooie kamer met zeer comfortabel bed, voortreffelijk restaurant, leuk winterterras, mooi uitzicht op de ourthe!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

kort en bondig, maar zou liever een kamer hebben niet juist boven de keuken

onze kamer bevond zich boven de keuken, aldus met heel veel lawaai van een of andere motor tot zeker 1:30 middernacht en de kamer van mijn zus straalde er een heel fel licht en met de gewone gordijnen kon je dit zeker niet verduisteren. eigenaars zijn niet zo vriendelijk, er was wel veel vrijheid.

heel gezellige kamer met badkamer met inloopdouche altijd geweldig, heel warm op de kamer, misschien een beetje te warm ook al draaide ik de verwarming op 0. De maaltijden waren zeer verzorgd en lekker we aten er een diner met 4. Bij het ontbijt mochten er misschien wat meer soorten muesli zijn, maar anders was het zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Rustige accommodatie voor een kort verblijf

Decor te modern en clean, geen "Ardennen" gevoel. Wifi connectie is matig, slecht gsm-bereik in het gebouw. Wij hadden gemeld dat we daar waren voor twee verjaardagen en hadden een kleine geste verwacht van de uitbaters.

Rustig hotel gelegen aan de Ourthe. Het onthaal was vriendelijk en in het Nederlands. Het diner arrangement was heel smaakvol. Er is geen brasserie aanwezig maar je kan een drankje nemen in het gezellig salon. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Aanrader voor iedereen , met of zonder kinderen.

Geen minpunten

Het ontbijt was in buffetvorm met keuze van verschillende broodsoorten, beleg en drank : prima ! Nette kamer en badkamer met inloopdouche. Vriendelijk en behulpzaam personeel !

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Uitstekende accomodatie voor een kort verblijf.

Prima kamer voor een kort verblijf. Heel goed bed. Voldoende verduistering . Verzorgde badkamer. Het ontbijt is ruim voorzien . Lekker brood, spek , eitjes , beleg. Prima! Het hotel is rustig gelegen op enkele minuutjes rijden van Durbuy.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Goed we hebben er van genoten.

Na 23 u veel lawaai bij het binnenkomen langs de ijzeren trap.

Het ontbijt was in orde, alles was er naar believen, de kamer was klein maar fijn.

honden in het restaurant

Propere kamers;

Propere kamers; zeer lekker restaurant

Rust, modern en onderhouden, goed restaurant, mooie locatie,...

Kunnen niets bedenken

Rust, modern en onderhouden, goed restaurant, mooie locatie, prijs-kwaliteit verhouding uitstekend

Vriendelijk personeel, mooie kamers met een moderne badkamer.

Vriendelijk personeel, mooie kamers met een moderne badkamer.

Het ontbijt was dik in orde.

Het ontbijt was dik in orde.

Heerlijke douche, alles mooi schoon het hele hotel is supper schoon. En het ontbijtje is heerlijk genoeg om uit te kiezen.

Superlocatie

Povere airco tijdens tropische temperaturen

Superlocatie

alles was ok.

alles was ok. uitgebreide ontbijt, lekker avondmaal aan de oevers van de ourthe. Mooie kamer met mooie tinten. Zeer proper.

Het ontbijt was super!

Het ontbijt was super! Het bijhorende restaurant serveert lekkere gerechten. Prijs-kwaliteit uitstekend!

Een aanrader voor iedereen

Hoofdkussen overtrek was door zweet bevlekt maar is gedurende ons verblijf niet vervangen.

De vriendelijkheid v h personeel

Heerlijke ligging met mooie tuin langs de ourthe.

Heerlijke ligging met mooie tuin langs de ourthe...modern en zeer lekker eten

Het was er heerlijk, en hebben genoten..

Op de gang geen airco .. was het stikheet..

Alles was in orde !!

2 mensen van het personeel waren vrij onvriendelijk, de anderen waren prima. Misschien een slechte dag ?

Kamer, eten , locatie

Heerlijk verblijf net buiten Durbuy aan de oever v/d Ourthe

Wat een heerlijke locatie aan de oever van de Ourthe. Lekker eten op het terras. Verzorgde vernieuwde kamers met alle comfort.

aan te raden

alles was oke

de kamer én de bediening

Zeer lekker eten

Soms iets te vlug met opdienen van het eten

Zeer lekker eten Prachtige lokatie Goed uitgebreid ontbijt, alles was aanwezig

Een geweldige ontsnapping aan de dagelijkse stress, een kleine oase.

De ligging in combinatie met de geweldige kwaliteit en heerlijk eten!

Kamer was simpel, maar mooi met een heel aangename badkamer.

Geen uitzicht op de kamer

Kamer was simpel, maar mooi met een heel aangename badkamer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

mooie locatie, voor families

niet kuisen bij het ontbijt.

het ontbijt was heerlijk

Zeer uitgebreid ontbijt

Perfect

Rust en omgeving

Vgowd

Uitzicht hotel kamer we keken tegen een dak aan

Omgeving

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Hier ga je zeker terug

Alles perfect.

De ligging,Goede bedden,Het personeel spreekt nederlands,goede keuken.

zalig verblijf aan de ourthe

ligging

Bediening op terras was matig

Bediening op terras was matig

Alles was prima in orde. Vriendelijke mensen, mooie omgeving, lekker eten,....

Propere ruime kamers

Mooi uitzicht op de ourthe, prachtige omgeving, vriedelijke bediening, prima ontbijtbuffet