Beoordelingen over Hotel La Royale 1-sterren

Martelarenplein 6, 3000 Leuven, België

#23 van de 28 hotels in Leuven

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Heel fijn voor herhaling vatbaar

De kamer voldeed aan de verwachtingen, alleen moet men aandacht besteden aan kleine, gemakkelijk te verhelpen mankementen (o.a een defecte lamp). Dan is het helemaal perfect

De gunstige ligging ten opzichte van de stad en het station

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

We hebben genoten van ons verblijf. Heel lekker ontbijt!

Nogal veel lawaai 's nachts van slaande deuren/lawaaierige mensen (dat laatste kan natuurlijk weinig aan gedaan worden). Het restaurant was ook wat aan de kleine kant. We hadden eerst geen plaats. De glazen waren op, het bestek... Na ons waren er nog mensen die geen plaats hadden... nochtans waren wij er een uur voor het restaurant dicht ging.

Mooie locatie, fraai uitzicht, verzorgde kamers, leuke badkamer en een superontbijt!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

alles was goed, het ontbijt geweldig en het personeel...

het lawaai ‘s nachts van schreeuwende mensen en het om 6u legen van de glasbak.

alles was goed, het ontbijt geweldig en het personeel uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

voor herhaling vatbaar, als ik nog eens een weekendtrip naar Leuven plan komen we zeker terug

meer kastruimte en beter internetverbinding

de kamer was goed, alleen weinig plaats voor de kledij ,zeker als je met 2 bent of meerdere dagen blijft( geen legplanken en weinig plaats om iets op te bergen), in de badkamer misschien extra stoel of krukje plaatsen , jammer dat het gratis wifi niet werkte, internet erg traag ,het ontbijt wwas in orde, voor elk wat wils, genoeg keuze

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Toplocatie en goed hotel voor weekendverblijf .

De badkamer was nogal donker , de douche kon iets properder en er was geen haardroger aanwezig . De stoel in de kamer had zijn beste tijd gehad . Het elektrisch vuurtje ( gebruikt als verwarming in de badkamer ) had een poot afgebroken .

Ruime kamer, ruime badkamer . Goede bedden , extra dekbed en kussen aanwezig . Goed ontbijt .

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Net wat ik die nacht nodig had ; maar niet voor herhaling vatbaar.

In de douche blijft het water constant lopen : dat moet "miljoenen" kosten aan waterverbruik.

Geen tijd gehad voor het ontbijt. Kamer sober maar degelijk. De grandeur van lang geleden.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Voor de prijs die we betaalden, is het prima, je kunt de kwaliteit van het hotel niet vergelijken me

Faciliteit op kamer, met name afvoer was slecht en douche was erg gedateerd, er kwam een plens water uit en geen douchestraaltje. Ik heb dit gevraagd aan de receptie en men zei dat ze dit niet konden oplossen omdat het weekend was. Ik heb het idee dat dit komt omdat hier niet in geïnvesteerd wordt.

Locatie Ontbijt was ook prima, wel redelijk beasic, maar toch voldoende keuze en goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Leuke dagen gehad in Leuven

De douchevloer was kapot en een van de bedden was aan een nieuwe matras toe.

Top locatie aan leuk plein, allerlei restaurants in de buurt en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Het hotel zit er aan de buitenkant mooi uit, de kamers zijn niet zo geweldig. Wel een fijne douche

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ontbijt heerlijk, mooie ruime kamer, uitstekende ligging

Wifi ronduit slecht - Douche ofwel zeer heet water ofwel koud uit een ouderwets vast douchekopje

Ontbijt heerlijk, mooie ruime kamer, uitstekende ligging

Erg genoten van ons verblijf

De temperatuur op de kamer ietwat hoog, terwijl het buiten niet echt warm was. Ik vraag me af hoe het midden in de zomer is. Airco zou welkom zijn.

Personeel heel vriendelijk. Prima ontbijt. Schone kamer. Ligging ten opzichte van treinstation.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Vergane glorie

Lawaaierig - je hoort elke beweging, elke deur, elke wc-pot de hele nacht. Er zit geen waterdruk op de lavabo. Mijn douche lekte de hele drup drup nacht, de WiFi is zo traag dat het bijna achteruit gaat. De tv deed het niet... Enfin, het heet niet voor niets Royale: niet meer van deze tijd.

Dicht bij het station

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Hygiëne slecht op orde.

De hygiëne. Kitranden bij wastafel zwart/bruin. Kapotte muur en armzalige aanblik van douche ruimte. Matig! Is nog zacht uitgedrukt. Veel kale plekken op plinten deuren etc. Had aan de tafel gezeten en het vuile stof zat aan mijn broek! In de ontbijt ruimte het zelfde beeld. Het peper en zoutstel was niet alleen bij onze tafel smerig. De ramen vies met vette vingers en de tafels ook. Voor 130 euro per nacht, veel te duur. Zeker geen 4 sterren, op zijn hoogst 2 of minder. De leiding in dit hotel gelooft het wel denken wij. Er zijn vast betere hotels in de stad te vinden. GEEN AANRADER.

Personeel overall prima, uitstekende mensen bij de receptie. Bij het ontbijt werd geruisloos en snel alles bijgevuld door een dame prima!

Locatie is uitstekend.

Kleine kamer en ontbijt was niet zo goed geregeld. We konden op de 2e dag niet eens ontbijten omdat de ontbijttafel vol was. Buffet is onhandig opgezet, kan bijna nergens bij komen. Wekte bij veel mensen irritatie op.

Locatie is uitstekend. Overal dichtbij.

Dit hotel is prachtig en praktisch gelegen tegenover het...

De kraan van de badkamer werkte niet zoals het hoorde. End e douche was verstopt.

Dit hotel is prachtig en praktisch gelegen tegenover het station. We huurden de familiekamer. Dit was een dubbele mooie kamer met gedeelde badkamer en gedeeld maar apart toilet. Het ontbijt was niet overdadig maar in orde en ruim voldoende. Bij het uitchecken gaven we enkele minpunten aan. Ik was zo vrij hier compensatie voor te vragen omdat dit ons belemmerde bij het gebruik van de badkamer. Begripvol werd hier op ingegaan.

goed hotel voor een prima prijs op een goede locatie

Toezicht bij het ontbijt, langere tijd niemand te zien.

Locatie is prachtig. Kamers niet erg groot, beetje gedateerd. Wel schoon. Wij hadden een hoekkamer met uitzicht op het plein voor het station en op de zijstraat. Rustige nacht gehad, geen lawaaierige omgeving. Ontbijt erg lekker en zeer uitgebreid. Mocht wel wat meer toezicht op zijn. Gedurende lange tijd was een van de twee koffiezetapparaten leeg en daardoor druk aan het andere apparaat. Ook leeg in de tussentijd, geen serveerster gezien al die tijd. Dus veel mensen in de zaal hadden geen cappuccino bij hun heerlijk ontbijtje. Centrum is makkelijk te belopen ( 5 a 10 minuutjes )

Zijn geld niet waard !

Gelukkig heb ik geen last van claustrofobie , kleinste kamertje waar ik ooit in terecht kwam , een smal één persoons bed , een venster met uitzicht op een muur en een enorme schouwpijp , mijn studentenkot was comfortabeler . Ik heb weinig royaal gezien in Hotel Royale !!

Het ontbijt was goed

Kamerindeling voor 3 personen, hygiëne en fijne douche.

Geluidsoverlast van buiten was behoorlijk, vooral snachts. Ontbrekende informatie over parkeergelegenheid auto's. Parkeergarages op 10 minuten lopen, zou een prima aanbeveling zijn.

Kamerindeling voor 3 personen, hygiëne en fijne douche. Goede locatie en fijn ontbijt.

gezien er geen airco is met venster open moeten slapen, en...

extra persoon voorzien voor ontbijt en grotere ruimte

gezien er geen airco is met venster open moeten slapen, en niet geslapen van het lawaai. ontbijt was ok, maar service niet, 1 persoon stond in voor alles, ruimte ontbijt te klein voor het aantal personen die wilden ontbijten, zelf tafeltje moeten ruimen, ze kon zelfs niet volgen met aanvullen, laat staan tafels afruimen. Geen verwijt naar de persoon, maar wel naar het beleid van het hotel.

Niet kunnen slapen

Een gordijn dat met gewone plakband zat vastgemaakt en er dus meteen al af viel, kon gedurende ons driedaagse verblijf niet gerepareerd worden omdat ‘er niemand beschikbaar was’ en ze het ‘zelf niet konden’. Dus twee nachten niet geslapen door hitte (geen zonwering) en licht (niet donker te krijgen), bovendien inkijk van de overkant. Er kon geen sorry vanaf. Uiteindelijk de ontbijtjes gratis gehad als compensatie maar we hadden liever twee nachten kunnen slapen ipv dit. Locatie is op zich goed, bij station. Maar lawaai is extreem snachts en in de vroege ochtend. Zelfs met oordoppen.

Het ontbijt was in orde.

Goede prijs/kwaliteit, al met al goeie keus.

In de kamer hing het gordijn een tikkeltje te hoog waardoor je wakker kunt raken door het licht, niet handig voor wanneer je wilt uitslapen. Verder kan de straat ernaast een tikkeltje luid zijn, maar niet op een gradatie dat je je er aan gaat ergeren.

Ontbijt buffet was heel goed, vriendelijk personeel die alles duidelijk uit hebben gelegd. Mooie kamer met goede matrassen op de bedden. Badkamer ook schoon en ook genoeg tijd om uit te checken in de ochtend.

heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst

niet de mooiste kamer de betegeling in de douche is aan vernieuwing toe de mozaïek tegeltjes plakten onderaan onze voeten na het douchen. wij gebruikten het hotel na een festival-dagje en waren tevreden dat we nadien konden gaan slapen!

heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst

heel goed gelegen, vriendelijk personeel, standaard ontbijt...

kamers kunnen een opfrisbeurt gebruiken

heel goed gelegen, vriendelijk personeel, standaard ontbijt maar zeker voldoende keuze, lekker gegeten in de brasserie

Verblijf volgens verwachting met een paar minpunten, juiste prijs/kwaliteit

Vast tapijt op de kamer, wat ik minder hygiënisch vind. De badkamer leek niet op de foto's en is aan vernieuwing toe. De badkamer was wel voldoende proper. Het warm water in de badkamer werkte bij ons niet goed (koud/lauwe douche). Gezien het late uur van douchen, hebben we beslist de receptie toen niet te waarschuwen, ik kan dus geen oordeel geven over of men dit snel/goed zou hebben opgelost. Wel een vriendelijke reactie van de receptionist toen ik dit de ochtend nadien meldde.

Degelijk en comfortabel bed Goede locatie (vlakbij het station met uitzicht op het Martelarenplein) Vriendelijk personeel Degelijk ontbijt Ondanks een paar minpunten, was het voor deze prijs een juiste prijs/kwaliteit-verhouding.

De bedden, deze zijn comfortabel.

De badkamer, deze is erg verouderd en aan renovatie toe.

De bedden, deze zijn comfortabel. Goede matrassen. Het ontbijt is goed, genoeg keuze en heerlijke koffie.

De locatie was super goed.

Het was die week erg warm buiten en onze familiekamer raakte de warmte niet kwijt. Met een ventilator op de kamer was het beter te doen, maar nog steeds niet erg comfortabel soms.

De locatie was super goed. Recht tegenover het station. Je liep zo het centrum van Leuven in. Ook het personeel was vriendelijk en de kamer ruim.

Ideale ligging dichtbij station, parkeergarage direct naast...

Kleine verhelpbare klachten doorgegeven aan receptie.

Ideale ligging dichtbij station, parkeergarage direct naast het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Genieten met vriendinnen!

Ramen in de kamer waren moeilijk te openen, lawaai van ventilatiesysteem hinderde ‘s morgens.

Heerlijk ontbijt, zeer gevarieerd! Ideale locatie, makkelijk om van hieruit Leuven te verkennen, terrasjes te doen, te shoppen,...

Niet aan te bevelen!

De kamer;het 2 persoonsbedden pastte er in en een stoeltje en dat was het! Nog nooit zo'n klein kamertje gehad voor €50 p.p.p.n!!!

Het vriendelijke personeel.....veel achterstallig onderhoud in dit hotel....jammer!!

Nette, 'cleane', minimalistische kamer.

De ontbijtzaal was aan de krappe kant. Hoofdkussens niet erg comfortabel.

Nette, 'cleane', minimalistische kamer. Rustgevende uitstraling, mooi hoog & bewerkt plafond. Prima formaat. Vriendelijk personeel bij de receptie.

Lekker vers ontbijt met lekkere koffie, koffiekoeken en...

Geen waterkoker op de kamer en geen douchemutsje, had zelf gelukkig ééntje mee.

Lekker vers ontbijt met lekkere koffie, koffiekoeken en pistoletjes, hardgekookt eitjes, roerei, spek en worstjes, yoghurt, vers fruit enz...beperkt in beleg maar wel kaas, ham en salami. Als er iets tekort is kan je altijd bijvragen. Heel propere kamer en badkamer, met volwaardige kast. Prima bed, maar enkel nachtplankjes. Vriendelijke dame aan het onthaal. De voorkant kan luidruchtig zijn omdat je vlak bij de terassen zit. Eten in het restaurant is heel lekker en de ligging is top, vlak over het station, Heel tevreden over de keuze. Was wel maar voor één nacht. Prima prijs/kwaliteitsverhouding,

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

jammer

Had een 1 persoonskamer maar dit was het ook, 1 persoonsbed op een zeer kleine kamer. In de kamer hing een onaangename lucht en heb geslapen met het raam open.

Mooie locatie en goed eten.

hotel zeer goed in de winter

het was warm, er is geen airco, maar de ramen kunnen open. maar er was erg veel lawaai van de terrassen op het Martelarenplein. tegen de ochtend was het lawaai van leveringen e.d. voor ons is dit een goed hotel voor in de winter, als er niet de hele avond/halve nacht mensen buiten zitten.

het is een mooi oud gebouw, gelukkig is er een lift. de badkamer is vernieuwd, de ramen kunnen open, het bed is goed.

Verlichting was niet voldoende om te lezen Een extra spiegel op de kamer, zou fijn zijn. Mogelijk een aan de binnenkant van de kastdeur.

Ontbijt was goed. Bedden prima. Mooie badkamer

De uitstap naar Leuven voldeed aan de verwachtingen.

De ontbijtruimte was klein. Het was moeilijk om tussen de tafeltjes door naar het buffet te gaan.

De kamer was netjes / proper. De receptioniste was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het was voor ons perfect.

Ontbijt was prima, alleen is de ontbijtzaal wat onhandig ingedeeld . De mensen moeten steeds hun buik inhouden om achter je langs te gaan om iets te pakken zoals broodjes end. Maar verder prima.

Ligging was en is perfect.

De Fiere Margriet een echte aanrader voor bierliefhebbers. Ontzettend top weekend gehad.

Slaapkamer en badkamer waren netjes/functioneel en het ontbijt was Top. Direct naast het station dus parkeren was geen probleem en de markt is 600m lopen. Dames bij de balie waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Hotel op een zeer goede locatie, maar een matige kamer.

Onze kamer was gesitueerd aan de achterkant van het hotel, met één raam in de slaapkamer (grenzend aan een soort patio) en twee ramen in de badkamer. Hierdoor was de kamer vrij donker. Daarnaast was de kamer vrij warm, en was de afzuiging van het restaurant onder het hotel overdag te horen. De hygiëne van de badkamer had veel beter gekund. Al met al vond ik hierdoor €100 p/n te veel voor deze kamer. Ik vermoed dat kamers aan de voorzijde van het hotel (grenzend aan het stationsplein) aangenamer zijn.

De locatie van La Royale is echt perfect: aan het stationsplein en naast de Bondgenotenlaan die naar het stadscentrum leidt.

simpel hotel, alles loopafstand. Maar alles is er, prima prijs-kwaliteit en goed ontbijt

er hing een rioollucht in de gang. het is een aantal jaar geleden mooi opgeknapt, maar een oud gebouw vraagt extra onderhoud zodat het niet onderkomt in de toekomst. Zou jammer zijn als de authentieke delen zouden verdwijnen die juist behouden zijn bij de opknapbeurt. .

vriendelijk personeel, gewoon goed ontbijt en kamer had precies alles wat nodig was. prima ligging tov centrum alles op loopafstand.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Familiekamer iets te klein met 4 volwassenen. 2 slaapkamers met weinig ruimte rondom het bed en geen plek te zitten.

Prima ligging. Schone kamers en lekker ontbijt met voldoende keuze.

was een aangenaam verblijf

de douche viel wat tegen, een losse douche sproeier zou beter zijn en een thermostatische meng kraan zou wonderen doen

kamer was mooi en het uitzicht was fantastisch

Wij vonden het een aanrader

De kamers waren vrij basic. Douchegordijn bijvoorbeeld niet echt van deze tijd. Het was schoon, maar niet bepaald blinkend. Desondanks helemaal prima

Een geweldig gebouw op een toplocatie. De locatie heeft ons met name aangenaam verrast

Je moet echt de ramen dichtdoen om niet te veel geluidsoverlast te hebben. Op zondagavond is er vanuit het station een constante stroom van studenten met rolkoffers die voorbijlopen en dat geeft heel veel lawaai :). Het trappenhuis rook muf en in de ontbijtzaal was het erg warm.

Ontbijt prima, ontbijtzaal veel te warm. Kamer krap, maar om alleen te overnachten goed.

Mooie ligging, erg oude slaapkamer

Slaapkamer, klein, oud, totaal geen uitzicht, en vensterbank volledig onder gescheten. Bij onbijt was veel leeg en geen borden en glazen, meisje liep alleen en kon het niet aan.

Kamer basic, goed voor 1 nacht.

Aan straatkant gehorig.

Kamer basic, goed voor 1 nacht. Badkamer netjes. Ontbijt prima. Fijne locatie op loopafstand van het centrum en parkeergarage dichtbij.

top!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede hygiëne, goed ontbijt, goede ligging zowel nabij stad en betaalbare parkeerplaats. Fijn dat het ontbijt ook buiten genuttigd kon worden.

heel fijn en ontspannen, zou het anderen aanraden.

de gordijnen zijn wat kort, het licht komt daardoor in je ogen als je in bed ligt

lekker ontbijt, fijne bedden, fijn dat we al om 12.00 konden inchecken terwijl vooraf was gezegd 16.00

genoten van een weekend in het prachtige Leuven in een eenvoudig maar prima hotel

Eigenlijk niets. Misschien 1 verbeterpuntje: wij hadden een driepersoonskamer: maar er is alleen 1 spiegel in de badkamer. Misschien is het een goed idee om wat meer spiegels te plaatsen, bijv aan de binnenkant van de kamerdeur.

Uitgebreid, vers en heerlijk ontbijtbuffet. vriendelijk personeel aan de receptie. ligging voor ons perfect bij het station. Naar het centrum is precies 1 km wandelen door de mooie Bondgenotenlaan. In de brasserie kun o.a. je lekkere pannenkoeken eten!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Mddelmatig hotel op goede lolatie

De kamers zwaar gedateerd en super( echt super) gehorig! Gammele lift die af en toe blijft hangen en het openen vd deur ook een eigen behandeling vraagt. Ontbijt voldoende maar sober!

De service en vriendelijkheid receptie bij gewenste kamerwissel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het ontbijt was op zondagmorgen een grote puinhoop door gebrek aan personeel. Zaterdagavond was er om 22.00u in het restaurant geen koffie meer te krijgen en moesten we naar tegenoverliggend restaurant koffie gaan drinken.

heerlijk ontbijt - aangename kamers met zicht op het...

afwezigheid van badkamerdeur op kamer 427 zorgt voor ongewenste toiletgeurtjes graag wat meer keuze aan brood

heerlijk ontbijt - aangename kamers met zicht op het stationsplein

Perfect voor zijn doel

Mn eerste kamer had zicht op een muur.

Ik kon probleemloos wisselen van kamer. En bij te koud wegens extreme vries temperaturen werd indien nodig een extra vuurtje geplaatst. Hè personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het gebouw heeft stijl.

Goed voor 1 nacht

kamer was zeer donker (108) we keken uit op muur ! Er kwam veel tocht uit de ramen en de spleet tussen de deur!

Vriendelijk onthaal Hielden rekening met onze wensen

Prima voor een kort verblijf pal tegenover het station dus weet dat je geluid van buitenaf hoort.

De sfeer Vd eerste kamer was eenvoudig ingericht

De klantgerichtheid nadat wij een klacht hadden over een herhalend brommend geluid boven ons hoofd kregen wij een andere mooiere grotere kamer kosteloos aangeboden.

ideaal gelegen, zowel voor toerisme als shopping

onze kamer had 2 ramen met uitkijk op het plein: dit was heel mooi maar zorgde voor heel wat geluidsoverlast 's nachts: lawaai van een café op het plein en je hoort de groepjes voorbijgangers ontbijt is inorde maar basis kamer was klein en basic maar wel gezellig

ideaal gelegen, zowel voor toerisme als shopping vriendelijk personeel zeer betaalbaar gezellige kamer

het onbijt was heel lekker en er was zeker voldoende.

het licht als ge binnenkwam werkte niet en vooral word u s'morgens gewekt door de duiven die op de vensterbank zitten.

het onbijt was heel lekker en er was zeker voldoende.

Heerlijk gehad.

Het was erg warm op de kamer en het raam kon niet open. Restaurant ging wel vroeg sluiten. Veel gasten werden weggestuurd.

Ontbijt was heel goed. Ook in het restaurant heerlijk gegegeten.

Als we het restaurant vergeten fantastisch

Het restaurant was een grote flop veel te lange wachttijd en het eten was niet te vreten ik heb nog nooit zo een slecht stuk tartaar gegeten

Zeer mooie kamer lekker ontbijt

het ontbijt waas zeer goed boven verwachting zeer vriendelijk personeel kamers proper en net alles aanwezig wat wat er moest zijn ligging vlak bij station en op wandelafstand van het centrum een aanrader

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Onverzorgde kamer.in dit hotel komen we nooit meer terug.

Schandalig dat ze zo n kamer aanbieden.badkamer onder water want douche lekte.tapijt heel vuil.kussens echt vies,hebben we niet durven op slapen.

Het ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

De ontvangst is best netjes en de combi met het restaurant...

De ruimte van de kamers is wat beperkt. en de Baddouch combi is niet ideaal.

De ontvangst is best netjes en de combi met het restaurant is ideaal. ook het ontbijt ziet er verzorgd uit.

Redelijk tot goed

Er was geen bad in de kamer en geen rekje om shampoo op te zetten in douche. In avond en vroeg in de ochtend lawaai van mensen/openbaar vervoer wegens station.Verder prima bevallen en in centrum

Basic verblijf op centrale lokatie

Het oogt allemaal wat gedateerd. Regendouche is luxe, maar was erg verkalkt en moeilijk op temperatuur te krijgen.

Lokatie - vlakbij het station. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Eten in restaurant was redelijk

Slaapkamer vreselijk! Klein en vies! Kam kon je vanwege de herri niet open houden, maar vanwege de warmte niet dicht! Badkamer schrimmel tegen de muur! In de douche waren de mozaïek tegels los en schimmel! Echt niet fijn!😔

Eten in restaurant was redelijk

• Beoordeeld op: 21 december 2017

voor n week-end of 3 dagen ok!

badkamer klein

Kamers waren klein, maar ok, was schoon allemaal. Ontbijtruimte echt leuk, ontbijt zelf goed , goede merken. Badkamer klein maar ok investering zal gedaan zijn richting ontbijtruimte, ontbijt zelf .

Mooi pand, mooie plek, nostalgische uitstraling, super...

Een beetje vergane glorie, tegeltjes in badkamer los en van de muur, mag wel eens goed opgeknapt worden. Ontbijt ook een beetje old-school met veel zoet, vlees, ei en vet..

Mooi pand, mooie plek, nostalgische uitstraling, super uitzicht vanaf de 4de verdieping.

Lekker en verzorgd ontbijt!

De kamer viel tegen:donker,geen uitzicht,kapotte lamp... (wel goede matras en verzorgd opgemaakt) Voor die prijs hadden we beter verwacht.

Lekker en verzorgd ontbijt! Vriendelijke ontvangst. Personeel vriendelijk.

Goede ligging, goed ontbijt, prijs mag iets lager voor de kwaliteit van de kamer en de hygiene.

Hygiëne in de kamers. De kamers zijn niet geïsoleerd, waardoor je iedereen hoort toekomen of opstaan.

Het ontbijt is uitgebreid voor een 1 ster hotel. De inkom is mooi gedaan, maar de kamers vallen tegen qua interieur en hygiëne.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

service, vriendelijk personeel

De kamer is gedateerd. eerder al in het hotel geslapen maar dit keer een kamer die nog niet is opgeknapt. Matig bed, lawaaierig in de nacht.

service, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Leuk hotel

Het restaurantpersoneel onvriendelijk. Wilden om 21u nog een dessert, Een ijsje . Ze zeiden dat de keuken gesloten was terwijl er op de info stond keuken open tot 21.30u Aan een ijsje is ook geen werk denk ik. Geen dessert dus. Toen we om 22uur een 2de drankje wilden zeiden ze dat de bar gesloten was !!!! De bar zat nog zo goed als vol , ze joegen de mensen gewoon weg. Voor een vrijdagavond om 22uur gesloten ??? Hebben zeker15 mensen weggestuurd toen die binnenkwamen. Dit kan niet vind ik. Op het hotelgedeelte niks aan te merken ,was in orde.

Centraal gelegen op wandelafstand van winkels en kerstmarkt . Vriendelijk hotelpersoneel.

Heerlijk! Op prima loopafstand van het zeer sfeervolle centrum.

Zeer beperkte kamer ruimte. Ontbijtzaal is rommelig omdat tafels niet tijdig afgeruimd werden. Er ontbreekt een wekker/klok.

Gezellige en knusse kamer.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

De ontvangst aan de receptie was top.

Vooraf informeerde ik via mail naar busvervoer en kreeg als antwoord dat er geen busverbinding was. Dit was foute info. Graag een een dringende renovatie van de douche: verhoogde instap is glibberig, een retro-gordijntje zorgde voor water op de vloer, een flexibele douchekraan die effectief stopt als je de kraan dichtdraait en niet blijft nalekken.

De ontvangst aan de receptie was top. De heer aan de receptie was enorm behulpzaam bij het checken van openbaar vervoer en vond meerdere mogelijkheden. Zijn informatie was uiterst correct, bedankt! De ligging tegenover het station is een praktische meerwaarde!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Fijne locatie: dicht bij het station, fietsverhuur en maar een kiometer naar het centrum.

De douchegordijnen kunnen wat korter. Ze hangen te lang in h et bad. Er was geen antislip in het bad. Best gevaarlijk. Advies om douchemutsjes neer te leggen. Let op de mappen in de kamer. Die waren wat smoezelig.

Het ontbijt was goed verzorgd. Het bruine brood was erg lekker. De handdoeken waren goed.

Er was warm brood bij het ontbijt.

Kamer aan stationskant ,s'nachts veel lawaai en geschreeuw van dronken mensen. Kleine kamer zonder comfort, (slechte) verlichting of niet functionerend. Ontbijt matig ,geen verse fruitsap, geen verse confiture, koude eieren. Wij hadden de 'goedkoopste 'kamer geboekt dus mag je niet teveel verwachten; gasten die een duurdere kamer hadden geboekt zullen hetzelfde ontbijt hebben gekregen en dan is er geen goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hadden losse matrassen geboekt en een bad. Het bad werd toegewezen; de losse matrassen niet. Er was geen kamer meer vrij met losse matrassen en hier is niet met ons over gecommuniceerd via de mail. Wij gaan hier niet meer terug.

Er was warm brood bij het ontbijt. De receptioniste die ter compensatie 2 dekbedden kwam brengen.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Propere maar lawaaierige slaping

ontbijtruimte te klein en er was ook niet direkt plaats voor 4 personen Veel te veel lawaai in de gang en kamerdeuren die veel lawaai maken. Slechte geluidsisolatie. Chaufage kon niet uitgezet worden en met raam open slapen was geen optie door veel uitgaanslawaai op straat.

De ligging en buitenkant van hotel

Bedden mogen wel beter. Deze waren iets te hard, maar niet verschrikkelijk.

Kamer op de 4e etage met mooi uitzicht. Oud gebouw, maar dat maakt het juist interessant. Goede WIFI verbinding, zelfs op de bovenste etage.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel La Royale