Beoordelingen over Hotel La Terrasse 3-sterren

Zeelaan 204, 8660 De Panne, België

#47 van de 51 hotels in De Panne

Goed voor één nachtje
    • Familiekamer Laag Budget

Geen gezellige kamer, geen inkleding. Bed was ook niet top. Weinig licht op kamer, maar 1 klein raampje die uitgeeft op gevel buren. Kamer was naast airco ventilatie, dus een raam open zetten was geen optie wegens lawaai.

Het ontbijt was heel lekker. Alsook vriendelijke bediening.

Zeer tevreden over hotel, personeel, ligging, kamer, ontbijt. Zeker een aanrader.
    • Grote Tweepersoonskamer

Eigenlijk is niets tegen gevallen.

Het onbijt was heel goed en het zijn ruime, heel nette kamers. Mooie locatie, kort bij maar niet op het strand. Goed restaurant van het hotel. En een zeer hulpvaardige uitbaatster.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heel prettig verblijf. Dicht bij het strand en de tram naar Plopsaland.

Het parkeren, maar ik weet niet hoe.

Het ontbijt was prima, evenals de het diner 's avonds. Een uitstekende keuken. De bediening was prima. Francesca en Karina waren zeer attent. We waren met 10 personen opa en oma, kinderen en 4 kleinkinderen.

Super romantisch en héél warm en ontspannen verblijf...
    • Grote Tweepersoonskamer

Er wordt echt geluisterd naar de klant ; Mijn vrindin was jarig de dag van de aankomst in het hotel, en ik wou haar verassen, dus stuurde ik een mail naar het hotel of het mogelijk was om de kamer te versieren. Het resultaat was ongeloofelijk mooi, er stond een heel mooi boeket met rozen klaar, er waren bloemblaadjes op het bed gestrooid in de vorm van een hart, overal lagen kleine hartjes, in de douche lagen ook bloemblaadjes verspreid !! Het bed is héél goed ;-) En de inloopdouche is ook heel goed en geschikt voor 2pers ;-)

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prijs/kwaliteit teleurstellend
    • Familiekamer Laag Budget

Gevaarlijke lift, gevaarlijke trappen, bij brand weet ik niet of we het hotel uit konden komen. Kamer was een depressief hok met uitzicht op een muur. Er werd eerst 30 euro teveel afgerekend, maar dat kregen we wel terug, na het 3x gezegd te hebben. Ze spraken geen Nederlands en alles was oud en versleten. Onze ruggen ook na twee nachten slapen. Stapelbed mistte latten en piepte. Tweepersoonsbed lag bol, dus je rolde er af. Uiteindelijk 1 matras op de grond gelegd. Badkamer en aanwezigheid van een koelkastje/tv waren enige pluspunten. Begrijp niet dat dit een 3 sterren hotel is. Ontbijt was niet bijzonder, koffie was smerig. We waren er half juni en dorp en boulevard was uitgestorven.

De badkamer was oké

Zeker voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen

Heel vriendelijk onthaal. Goeie locatie (dicht bij de zee). Zeer uitgebreid ontbijt (buffet). Heel vriendelijke bediening. Is een top hotel inclusief restaurant. Parking auto kan gratis in de Keetjesdreef. (op 15 minuten wandelafstand Grote kamer. Grote inloopdouche. Top

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed verblijf voor een korte periode;
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt had meer gevarieerd kunnen zijn en meer uitgebreid, de koffie moet je vragen aan het personeel, je hebt geen mogelijkheid om zelf koffie te nemen. In de omgeving is geen parking, je moet betalend op de straat parkeren, en nu was het nog niet druk dus ik denk in het hoogseizoen dat het moeilijk is een plaatsje te vinden.

De kamer was licht en luchtig met een beetje zeezicht, het strand was vlakbij en de winkelstraat ook. Er is een restaurant beneden waar je lekkere en betaalbare dingen kunt eten. De badkamer is ook heel ruim en practisch ingedeeld en voldoende handdoeken.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Het was een goed verblijf maar genoeg voor 1 nacht, anders ben je snel op het ontbijt uitgekeken
    • Grote Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was simpel en te weinig gevarieerd, de fruitsap was wel lekker, het personeel is wel vriendelijk maar franstalig en beperkt in de nederlandse taal, geen parkeerruimte, parkeren op de baan waar het betalend parkeren is met een boete tot gevolg.

grote, practische badkamer, kamer was ook ruim wel spijtig van het opstapje aan de raam, kamer was licht en luchtig, lawaaihinder was beperkt, alleen 's ochtends begonnen de vuildiensten vroeg met hun ronde en dat hoorde je dan wel.

Een aangenaam, mooi, vriendelijk hotel!

De kamers aan de binnenzijde van het hotel kijken op een blinde muur.

Ontbijt was dik in orde: gevarieerd en uitgebreid. Zeer nette kamers, vernieuwde badkamers, mooie inloopdouche, veel ruimte...

Fijn verblijf!
    • Familiekamer Laag Budget

Met de raam op een kiertje hoorde je een soort ventilatie systeem wat best wat lawaai maakte. Met de raam dicht was dat een stuk minder maar wel erg warm. Het uitzicht van de kamer was er niet maar dat was ook vermeld.

Top locatie, zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en onze kamer had een ruime douche!

Perfect hotel voor 1 nacht.. locatie ligt prachtig!
    • Familiekamer Laag Budget

Nederlandse taal valt tegen.. heel moeizaam.

Ontbijt was heerlek!! Alleen onze familie kamer was erg klein.. rook er muf, maar wel netjes. Het leek alsof de kamer voorheen een 2 persoonskamer was met een stapelbed erop geplaatst..

We zijn de avond mosselen in het hotel blijven eten , En deze waren helemaal niet goed

Ze spraken alleen Frans, vind dit niet kunnen , vermits we nog in België zijn

De kamer was super mooi en heel proper , was een grote toffe kamer , bed kon wel iets groter

Prima voor 1 nacht.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was warm, zeer kleine lift. Iets meer uitleg over licht op gang en wifi code geven. Hadden kamer met balkon geboekt leek op foto’s ruime hoekkamer en balkon waar je op kon staan. Wij hadden normale kamer met alleen railing voor openslaande deur.

Super centraal, betaald parkeren van 10-19 vlakbij hotel. Zeer ruime badkamer. Kamer ook goed van maat. Ruime keuze bij ontbijt

OK voor één nacht!
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

De kamer was super klein, maar wel met een mooie en grote badkamer. Het was warm in de kamer, maar als het raam open was was er zoveel lawaai van "luchtafzuigers" (of iets dergelijks?) dat dat ook niet werkte. Daarnaast was er nog veel geluid van werkende machines in de ruimte naast de kamer en de lift. Het uitzicht ( aan de achterkant van het hotel) was een soort kleine diepe ruimte met uitzicht op ramen, en vooral muren!

De ligging is prima: dicht bij het strand en de fietsroute die wij volgen. Het ontbijt is ook goed.

ik zal hier in de toekomst zeker nog boeken

buiten warme kamers was alles piekfijn inorde

grote kamers, prima sanitair, prima ontbijt prijs/kwaliteit zeker aan te raden in de panne een minpuntje : warme kamers, airco in de toekomst zou welkom zijn.

Prettige locatie vriendelijk personeel goed ontbijt schone kamer
    • Grote Tweepersoonskamer

We dachten dat we een familie kamer geboekt hadden. Er stond maar 1 bed. Geen probleem onze dochter heeft bij ons in bed geslapen. Er was ook geen bad.

Ontbijt was goed kamer was schoon

Ik zal het aan vrienden niet aanraden.
    • Familiekamer Laag Budget

Kamers te klein en te warm. Lift die vast zat, geen lobby waar je even kunt zitten. Geen waterkoker op de kamer.

Locatie en de badkamer was prima. Ontbijt was ook voldoende.

Goed ontbijt, alle comfort op kamer (jammer van lawaai)
    • Familiekamer Laag Budget

De kamer was erg warm. De venster open zetten was geen optie door het lawaai. We lagen wel aan de achterzijde maar er stond constant een soort generator te draaien. Zelfs met gesloten venster was het eigenlijk niet te doen.Jammer!

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening

Goed en net hotel voor enkele nachten aan zee te verblijven. Meer heb je niet nodig.
    • Grote Tweepersoonskamer

Bij aankomst werkte de kaart niet om binnen te gaan, de hoteldame was deze vergeten aan te passen. We hebben ook zelf naar de wifi code moeten vragen. Op zich niet erg, maar had ons toch wat tijd bespaard :) Er was een grote schimmelplek boven de douche, het stoorde me niet, maar komt toch niet proper over. Er was een kleine frigo aanwezig, maar deze was helaas niet gevuld. Er waren ook geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Geen parkeergelegenheid, enkel op straat en dit is uiteraard betalend.

De kamer was groot en netjes en het bed lag zalig. Er was ook een grote inloopdouche beschikbaar in onze kamer. Het ontbijt was lekker, er was voldoende keuze en was allemaal netjes. Het hotel ligt op 10m van het strand, dus dat is zeker geweldig.

Een goed verblijf voor 1 of 2 nachten
    • Familiekamer Laag Budget

Door de harde regen lag er die morgen wel water in onze kamer dat door ons raam was gekomen .

Een mooie gerenoveerde kamer. Wel veel lawaai van op de gang. Een mooi en lekker ontbijt vriendelijk personeel.

Tophotel op A-locatie!
    • Grote Tweepersoonskamer

Is meer een tip: extra spiegeltje in slaapkamer zou handig zijn 😉

Prima, comfortabele kamer op 1 min wandelen van zeedijk en in directe omgeving van alle winkels. Zeer vriendelijk personeel. Schone, moderne kamer en badkamer. Uitstekend matras. Verrukkelijk, gevarieerd ontbijtbuffet. We zouden zo weer boeken!

Een aangename overnachting gehad met goed ontbijt.
    • Familiekamer Laag Budget

De ontvangst was een heel kleine balie met een Nederlands sprekende dame waarvan je goed hoorde dat ze eigenlijk Franstalig was. Dat is op zich geen probleem, maar de ontvangstruimte deed mij niet echt denken aan een "normaal" hotel. Maar eens we onze kamer zagen (die proper was) hadden we dat gevoel niet meer.

Eenvoudig hotel vlak bij het strand, alhoewel we niet voor het strand kwamen. De kamer zelf was - door het stapelbed dat erbij stond - niet echt groot. De badkamer was tiptop met prachtige inloop douche. Voor één nachtje is dit perfect. Het ontbijt was meer dan goed met diverse soorten brood, pistolets, beleg, ei, koffie, thee, fruitsap, cornflakes, enz...

Redelijk hotel
    • Grote Tweepersoonskamer met Bad

Had kamer met ligbad gevraagd maar had douche en denk dat er lekkage in het plafond had met allemaal bruine plekken op het plafond

Ontbijt was goed en lekker bed mooie kamer opzich

• Beoordeeld op: 21 april 2018

prijs kwaliteit iets te duur voor het geen het voorstelt.
    • Grote Tweepersoonskamer

prijs kwaliteit iets te duur voor het geen het voorstelt. mss tijd voor een grondige renovatie zowel buitekant hotel als binnen. we hadde een mooie gerenoveerde kamer maar kwa veiligheid minder raam open is geen veiligheid tege uit raam vallen evt door kinderen ofzo wat wel noodzaak is. personeel lijkt ook koel.

Het was een zeer aangenaam verblijf in het hotel.
    • Familiekamer Laag Budget

Het bed had een middensteun nodig daar we naar het midden rolden.

De mooi gerenoveerde badkamer en kamer zelf waren een oogstreling. Het restaurant aan het hotel is prijs kwaliteit zeer goed.

Een aangenaam, rustgevend verblijf in een heel leuke locatie dicht bij het centrum en het strand!
    • Grote Tweepersoonskamer

De lift valt wat klein uit, deze is net gepast voor 2 mensen, of 1 pers met bagage,maar dit is typisch aan de Kust. Jammer dat de bar ‘s avonds niet erg laat open was, maar dat was daar overal zo. Bijna alles was gesloten om 22u.

Een heel ruime kamer, heel hygiënisch en mooi ingericht. Ruime badkamer Heel vriendelijk personeel. Hoewel sommigen beter Frans spraken, deden ze enorm hun best mij in het Nederlands te helpen! Lekker en rustig ontbijt, waar je elke ochtend vriendelijk begroet werd en je heel snel het gevoel kreeg ‘thuis’ te zijn. Je werd altijd vlot en vriendelijk geholpen, met de glimlach!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Paasweekend
    • Familiekamer Laag Budget

Kamer lag aan een binnenkoer, met heel veel lawaai! Zowel dag en nacht waardoor slapen onmogelijk werd. Vraag een kamer aan de straatkant!

Kort bij zee en winkelcentrum. Sober maar lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

goede prijs-kwaliteitverhouding; lekker ontbijt; fijne familiekamers; kindvriendelijk;
    • Familiekamer Laag Budget

het niet zo propere tapijt in de gangen en de hal, de moeilijke trappen (ongelijk), het stof onder de bedden, onuitwisbare vlekjes op de lakens

De ligging, de grootte van de kamers, de badkamer, wifi, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, kindvriendelijk;

Het was heel goed en voor herhaling zeker vatbaar
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Als kleine persoon kan je niet zien wat er in de bovenste mandjes ligt van brood of koeken. Dat vond ik wel jammer

Het ontbijt was goed alleen was de koffie te straf, ik heb liever vers opgegoten koffie. Het personeel was heel vriendelijk en de kamer was ook goed en proper alsook de matras die was ook heel goed. De bazin nam heel vriendelijk afscheid en deed haar best om Nederlands te spreken!

Niet aan te raden
    • Grote Tweepersoonskamer

Schimmelvlekken op plafond. Veel licht op de kamer. Je wordt vaak wakker door het lawaai. Geen kaartjes aan de deur dus personeel klopt elke ochtend om binnen te komen. Personeel praat geen nederlands en verstaan u niet als je maar een beetje frans spreekt. Tweemaal vastgezeten in de lift.

Badkamer was vernieuwd

Enkel een goede douche, voor de rest niet aan te raden.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Heel veel lawaai van de gangen en het verdiep erboven. Bij het vastzitten in de lift werden we niet geholpen. Spreken geen Nederlands. Gordijnen zijn te klein dus er komt veel licht binnen.

Mooie badkamer. Goede douche Zachte matras.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Een aanrader van een Hotel 😉
    • Grote Tweepersoonskamer met Bad

In de panne was er nog zeer veel gesloten, vroeg op het jaar,

Kamer was zeer proper bij aankomst, elke dag verse handdoeken, vuilbakje leeggemaakt. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet, 3 soorten koeken, 3 soorten broodjes, kaas, charcuterie, choco, confituur, honing, vers fruit, yoghurt, spek en eitjes, cornflakes.....

Goed voor één nacht dicht bij het strand
    • Grote Tweepersoonskamer met Bad

Het bed zakte af langs een kant. De lakens waren niet gestreken en onderlaken bevatte vlekken. We zijn niet 100% zeker of het verse lakens waren in kamer 107?

De badkamer

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Eenvoudig hotel met prettig personeel (zeker voor die prijs) en toch fijn dichtbij de zee.
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Weinig op aan te merken. Uiteraard hoop je op wat meer uitzicht: ik keek uit op donkere gebouwen, maar soit: t was maar 1 nacht en ik was er voor werk.

Kamer was klein maar prima ingericht. Voldeed perfect aan de verwachting prijs/kwaliteit/comfort Personeel heel vriendelijk, in en uitchecken soepel, ontbijt prima!

lekker ontbijt, maar de kamers/infrastructuur zijn de prijs niet waard

prijs is te duur voor de kamers. Hoogslaper in de familiekamer stond veel te kort tegen het andere bed waardoor doorgang moeilijk was. Lavabo spoelde niet goed door. Al gedeeltelijk gerenoveerd, maar nog veel werk aan. De lift was niet echt betrouwbaar, bleef soms tussen 2 verdiepingen stil staan.

Vriendelijk personeel en goed/lekker uitgebreid ontbijt

Uitstekend geslapen, goede restaurants in de buurt, vlak bij de zee
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Oud gebouw, heeft wat onderhoud nodig, likje verf hier en daar, vrij kleine lift.

Grote kamer op de hoek met balkon, uitstekende douche, goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel

Aangenaam
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijt kon beter (roereieren waren koud). Water voor thee smaakte naar koffie. Keuze kon uitgebreider

Bediening was zeer beleefd en hielpen zo veel ze konden.

Prettig weekend beleefd. Met dank aan Karina en haar team. Grtjs fam vermeersch Ieper.
    • Grote Tweepersoonskamer

Niks viel tegen integendeel.

Alles was dik in orde zowel ontbijt als de kamers. Het personeel was zeer vriendelijk en zeer hulpvaardig. Dikke pluim voor de nieuwe gerante die alles probeerd in goeie banen te lijden. Proficiat .

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goed hotel voor 1 of 2 nachten
    • Grote Tweepersoonskamer

Slechts 1 persoon kon Vlaams, wij verwachten niet in een Vlaamse stad constant Frans te moeten praten in een hotel.

Het ontbijt was goed, de kamer ruim en proper.

Door het niet kunnen slapen slecht
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Ik ging om uit re rusten hebben een ganse nacht niet kunnen slapen er was een hond naast ons die de ganse nacht blafte .iedereen bij het ontbijt klaagde hadden gebeld naar receptie er was niemand en toen uitschecte ookniet ga er nooit meer naar toe

Kamer goed Ontbijt goed

Al bij al tevreden, mits beter gewassen handdoeken
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Douchekraan was defect en ergens een lek, vermoedelijk aan c.v., waardoor er regelmatig een plas water in de kamer lag. En belangrijk: geen frisruikende handdoeken.

We kregen een grotere kamer toegewezen, vermits er een lage bezetting was. Zeer vriendelijk onthaal.

De kamer was voldoende groot met ruim zicht op 2...
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Wifi was een ramp;viel meer uit en werkte soms helemaal niet De kwaliteit van de maaltijden liet te wensen over: De mosselen waren ronduit slecht: klein en weinig smaak. Het vlees en het nagerecht op oud jaar waren inderdaad 'oud'.

De kamer was voldoende groot met ruim zicht op 2 hoofdstraten. De badkamer was ook prima.

het verblijf was gewoonweg fantastisch.
    • Grote Tweepersoonskamer

Enig minpunt: de koffieautomaat mag een grotere capaciteit hebben. De grootste fout kwam van Booking.com zelf. Mijn naam en reservering waren niet doorgegeven aan het hotel. Ook niet onder een andere naam. Gelukkig voor ons heeft de verantwoordelijke het kunnen oplossen, daarvoor danken wij hem ten zeerste.

Het personeel was zéér behulpzaam, ivm de kamer. De verantwoordelijke (Peter) sprak vloeiend Nederlands. Het ontbijt was meer dan genoeg, de kamer zéér proper, alle dagen werd er gekuist.

Wij komen terug!!!

Niets!!!!

Alles was gewoon goed,oké kamers zijn niet super de luxe en de gang is wat verouderd. Maar als je naar de zee gaat ga je ook voor de zee en niet om op je kamer te zitten hè. Onbijt was goed en keuze zat... Dus als je twijfelt gewoon doen en genieten.

In orde qua prijs/kwaliteit
    • Familiekamer Laag Budget

Beetje decoratie in de kamer is wenselijk. Grotere lift.

Ontbijt was prima. Kamer was aan de sobere kant. Badkamer wel prima in orde. Lift is veel te klein.

Omdat we naar plopsaland gingen voor twee dagen zochten we iets in de panne
    • Familiekamer Laag Budget

Gang en traphal stinkt. Handdoeken ruiken ook niet proper. Ontbijt was matig. Koffie niet te drinken. Yoghurt smaakte zuur. Pistolees waren heel lekker. Beleg ook matig.

Niet echt iets

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Het was onze eerste keer en ook de laatste
    • Grote Tweepersoonskamer

De begroeting, in de advertentie stond WIJ SPREKEN U TAAL. Maar geen nederlands dit is wel in Vlaanderen. We vroegen bij het ontbijt n koffielepel Die was nergens te vinden niet op tafel, niet in n bestek bakje En ja we konden zelf niet op het franse woord komen En de bediende liet ons gewoon staan. Op de 2de avond bij onze thuiskomst konden we niet in het hotel batch was geblokkeerd, gelukkig was er nog iemand in de taverne aan het afsluiten, en we waren blijkbaar niet de enige heb ik horen vertellen. n Hond mee in de ontbijtruimte kan voor mij ook niet Prijs kwaliteit zeker geen 3sterren

De kamer was ruim proper en groot

Tegenvaller
    • Familiekamer Laag Budget

Inkom: Oude inkom, vies tapijt, lelijke oude trap. Kamer: Verschrikkelijk uitzicht (noodtrap, buizen, rotzooi) Ontzettend geluidsoverlast van 1 of ander afzuigsysteem de hele nacht door, niks geslapen! Stapelbed kinderen past net tussen muur en verwarming, met gevolg dat dit stoot tegen mekaar bij draaien van kinderen in bed. Badkamer:Handdoekrek los van muur. Voeg tussen tegels uit. Voetstappen op vloer badkamer. Wederom zelfde uitzicht. Ontbijt: zeer basic. In tussenruimte dus niet in mooie ruimte van de foto's, dit is enkel restaurant en konden we s avonds nog niet eens terecht voor een warme chocolademelk met de kinderen. Wel vriendelijke bediening! Kortom een tegenvaller!

Locatie. Paar stappen van zee verwijderd en op 5 min van plopsa.

Kamer was netjes, groot en prima badkamer.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

De lift is wat krakkemikkig. Koffie apparaat niet geschikt voor tegelijkertijd meerdere gebruikers, eventueel water reservoir er bij zetten. Kwaliteit van de koffie is overigens erg goed

Kamer was netjes, groot en prima badkamer. Personeel en bediening was prima.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

we komen zeker nog terug bij een volgend bezoek in de Panne, super verblijf voor deugddoende rust!
    • Grote Tweepersoonskamer met Bad

- de klink van de badkamerdeur hing los ( slechts 4 schroeven in te draaien) - de douchedeur schoof niet vlot - in de ontbijtruimte: het buffetmateriaal mag grondige poetsbeurt krijgen - de trappenhal mag opgefrist

- superverse broodjes aan het ontbijt - de spontane vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel - de laminaatvloer op de gerenoveerde kamer - mooie badkamer - de rust, heerlijk bed en geen omgevingslawaai

prijskwaliteit is terecht , wel niet zo heel netjes op de kamer
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

de koffie machien bij ontbijt , het weer , en dat we savonds iets moesten zoeken om te eten door het restaurant niet open was en dit niet wisten

het ontbijt was simpel , het koffiemachien was echter een ramp , het eten in het restaurant is gewoon ok maar de manager was een supper vriendelijke man !

gezellig fijn voor 1 of 2 nachten
    • Grote Tweepersoonskamer

er stonden geen plastic bekertjes voor de tanden te poetsen het zou fijn zijn als koffie of thee gezet kon worden op de kamer

ontbijt was goed alleen was het koffieapparaat stuk er waren geen gekookte eieren

klantvriendelijkheid van de 2 personen reeds aanwezig toen...
    • Familiekamer Laag Budget

Bij onze aankomst meteen naar de kamer gegaan. valiezen afgezet en naar stadscentrum gegaan... toen we terugkwamen en wouden gaan slapen viel ons vanalles plots op aan het bedlinnen... Er was een bloedplek op het dekbed. nog resten in de vuilbak van vorige gasten. Meerdere malen mensen proberen zoeken op lokatie... niemand gevonden. Na een 45 min proberen kwam de eigenaar eindelijk naar de balie. We vermelden dat we desnoods zelf nog het linnen wouden vervangen maar er was volgens hem niets voorhanden en vermelde dat we het eventueel zelf de plekken konden veroorzaakt hadden... Wij zijn zelf heel er op onze hygiëne gesteld. en hebben uiteindelijk beslist meteen te vertrekken en ergens anders nog snel een kamer te boeken. Godzijdank was er nog plaats... 1 pluspunt de eigenaar was wel bereidwillig de dag nadien om alles terug te betalen.

klantvriendelijkheid van de 2 personen reeds aanwezig toen we incheckten

Verblijf aan zee en attractiepark uitstekend maar verblijf hotel een ramp
    • Grote Tweepersoonskamer

Hotel binnenkant en buitenkant niet in propere staat , grote deels van het personeel kan geen Nederlands . Parkeren in de buurt is een ramp , je moet er om de 2 uren geld in parkeerautomaat gaan doen. Kamer was niet netjes opgemaakt alsook de badkamer was vies. Dit hotel staat bij ons genoteerd om zeker niet terug te komen.

Locatie van de zee en attractiepark .

Heel tof verblijf !
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Geluid op de gang - maar dat hangt natuurlijk van de bezoekers af...

Een heerlijk en gevarieerd ontbijt ! Nette kamer en douche ... Een ideale ligging !

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer Laag Budget

Geurhinder in de kamer. Geluidsoverlast ‘s nachts (ventilatie?) Personeel sprak enkel Frans. Familiekamer maar slechts voor 2 personen handdoeken voorzien. Globaal zeer onverzorgde indruk, dringend opfrissing nodig.

Propere lakens. Propere douche. Ontbijt basic maar wel OK.

Prima hotel voor een weekendje aan de Belgische kust buiten het zomerseizoen !
    • Grote Tweepersoonskamer

Jammer dat het hotel geen eigen parkeergelegenheid heeft.

Keurige onlangs gerenoveerde kamers met een prima bed , ruime badkamer met grote inloopdouche en een uitstekend ontbijtbuffet. Perfecte ligging vlakbij het strand en het centrum.

Tegenvallend hotel in meerdere opzichten.
    • Familiekamer Laag Budget

Oud vervallen hotel. Buiten de receptionist geen Nederlands sprekend personeel. Slechte bedden. Op het stapelbed lag een dusdanig dun matras dat je het idee had dat je direct op de bodem lag! Niet goed schoongemaakte kamer. Loszittende toiletbril. Ontbijtbuffet was heel minimaal en niet uitgebreid.

Voor één nachtje was het prima!
    • Grote Tweepersoonskamer

er viel niets bepaald iets tegen...

Basic ontbijt, koffiemachine werkte niet naar behoren, mooie kamer en badkamer, geen parkeergelegenheid in de onmiddellijke nabijheid.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

het ontbijt pas uitstekend - kamers worden ook dik ok
    • Grote Tweepersoonskamer

er was een medewerker die niet de nederlandse taal machtig was, vond ik spijtig - ik versta wel frans maar in het vlaamse land zou dat toch anders moeten zijn

het ontbijt pas uitstekend - kamers worden ook dik ok

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Aangenaam
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Onze kamer was vlakbiu de ruimte waar de brander stond dus hadden we soms lawaai. De 2-eenpersoonsmatrassen is nadelig.

De badkamer was mooi, een hele leuke regendouche!

Gaf een onverzorgde indruk.Dringend toe aan een opfrisbeurt.Vooral in de gangen.We gaan niet meer .
    • Grote Tweepersoonskamer

Beddengoed was niet voldoende proper gewassen.De handdoeken ook niet volledig proper. Zeer vuile ramen. Sanitair was wel proper.

Het ontbijt was voldoende.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Zeer goed!
    • Grote Tweepersoonskamer

Behalve de gerant sprak niemand van het personeel Nederlands. De handdoeken werden elke dag gewassen, wat niet steeds nodig is. Waterverspilling, milieu?

Er is een ruim aanbod voor ontbijt, zelfs met mijn lactose-en glutenprobleem kon ik nog veel kiezen. Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goed voor 1 nacht, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer Laag Budget

Het was te warm op de kamer en teveel lawaai. Geen airco. Ramen kunnen 's nachts niet blijven openstaan door het lawaai van het verluchtingskanaal buiten. Het lawaai van het verluchtingskanaal stoort echt de nachtrust.

Comfortabele badkamer, wel klein, maar met een grote inloopdouche. Het ontbijt was goed en met voldoende keuze.

Een tegenvallende overnachting
    • Familiekamer Laag Budget

De binnenkomst viel erg tegen het trappenhuis was erg vies. Een kinderwagen paste niet in de lift, via de trap helemaal onmogelijk. Wij hadden 1 familie kamer geboekt en 1 2persoonkamer. We kregen 2 familie kamers, beide met een extra stapelbed. De familie kamer was klein voor 4 personen. De ontbijtzaal was erg verouderd. Het rook erg muf in het hotel, hiervoor zijn er toiletverfrissers geplaatst op de kamers en in het trappenhuis

De douche, deze was niet lang geleden venieuwd

We waren er te kort om de Panne te beoordelen.
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamer zeer gehorig, konden gesprek buren in de badkamer woordelijk verstaan. Ontbijtzaal is dringend aan renovatie toe. Ontbijt kon beter. Hebben geen normale zwarte thee, alleen met uitgesproken smaken zoals kamille wat geen ontbijtthee is.

Locatie en parkeergelegenheid.

Een grote teleurstelling.
    • Familiekamer Laag Budget

Ongeveer alles, de bedden zijn doorgelegen. Het geluidsoverlast was groot zowel van uit de steeg als bij de kamer naast ons ( Het gesprek van de buren was letterlijk te volgen.) . Het was erg warm in de kamer maar door het geluidsoverlast was het niet mogelijk het raam open te zetten. De manager was in eerste instantie behulpzaam maar na onze klacht wilde hij nergens van weten. We hadden voor 2 nachten geboekt en betaald, na de eerste (slapeloze) nacht besloten naar huis te rijden. De manager wilde niets weten over een (gedeeltelijke) restitutie. Tip: niet boeken!

De gerenoveerde badkamer.

troosteloos

hygiene en het ontbijt.

Omgeving, hotel is vies en oud en ontbijt is jezelf behelpen. Je moet zelf bestek bij elkaar sprokkelen, alles is vies, wordt niet afgeruimd.

Kamers basic en niet super groot maar voldoende voor een...
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Misschien een detail maar in onze kamer moesten nog wat verfwerken gebeuren. Als deze gedaan zijn heeft de kamer direct een iets andere uitstraling.

Kamers basic en niet super groot maar voldoende voor een weekendje zee. Geen grote luxe maar dat hoeft ook niet als je praktisch niet op de kamer bent. Ontbijt goed. Voldoende keuze en vers. Meer moet dat niet zijn.

Ontbijt was heel goed, verder kregen wij een kamer die echt...
    • Familiekamer Laag Budget

Ontbijt was heel goed, verder kregen wij een kamer die echt ingesloten was waar men maandag morgen zelfs aan het verbouwen was aan het gebouw, veel op aan te merken maar was maar voor 1 nacht.

4,5
    Een " Formule 1 "is beter verzorgd
    • Grote Tweepersoonskamer

Receptie onbeleefd en niet behulpzaam met de koffers ! " Daar is de lift "

Het ontbijt was voldoende ,, gebrek aan personeel , sommigen moesten zelf de tafel afruimen en borden gaan zoeken . Stoelen in de ontbijtruimte ( gevlochten plastiek ) rafelen uit

Goede ligging maar vuil hotel!
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamer was ok zolang je niet naar details ging kijken (kalkaanslag op douchekop, vuil op plinten). Gang was echt vies. Ontbijtruimte stonk naar javel; de 2de dag zijn we er zelfs niet gaan ontbijten).

• Grote Tweepersoonskamer

Serieus overpriced! 140 euro voor een afgeleefde kamer en dito bed. Ze stonk muf en naar eten bovendien. Onthaalpersoneel spreekt geen Nederlands. Onthaalruimte is vies, oud, afgeleefd. De ontbijtruimte was ronduit onhygiënisch: rommel onder de toog, vuil op de grond, vieze vingers op de kappen voor de kaas... je bleef er aan de grond plakken. Er stond iets van erwtjes uit blik en asperges uit bokaal. Volstrekt stijlloos. Dit hotel heeft heel erg dringend een grondige poetsbeurt nodig en een heel grondige renovatie als het dergelijke prijzen wil hanteren. Zijn geld totaal niet waard!

We hadden gelukkig mooi weer
    • Grote Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel was vies en veel was kapot en onafgewerkt. Regendouche spoot tegen plafond ipv na beneden, douchedeur ging niet dicht waardoor alles nat was. Wel een bad op de kamer.Toen we op kamer kwamen was die nog vies. Prullenbak vol. Vies bed. Vieze prullenbakken vieze wc. Personeel was heel aardig ontbijt was ook goed. Locatie was perfect om de hoek van de boulevard en winkelstraat. 10 min van Plopsaland waarvoor we gingen.

De locatie was perfect

Slecht hotel
    • Grote Tweepersoonskamer

Gebouw, inkom/onthaal, trap, lift, gang, overal in de gang en trap was vuil. Plafond boven de douche stond op invallen, geen airco, raam opzetten dus veel lawaai, ontbijt echt erg, daarvoor ga je geen geld uitgeven om weg te gaan dan blijf je beter thuis in je eigen leuke tuin met eigen ontbijt

Enkel matras was goed