Beoordelingen over Landgoed Altembrouck

Altenbroek 4, 3798 Voeren, België

Goed onbijt, fraaie omgeving.

Jammer dat er nu beduidend minder dieren aanwezig waren. Geen kippen meer gezien en de varkentjes waren verhuisd naar een weiland in de buurt.

Goed onbijt, fraaie omgeving. Diner was heerlijk.

Heerlijk. Tot nu toe alleen in de winter geweest. Het voorjaar is een aanrader!!
    • Suite

Er was maar 1 persoon om het ontbijt te regelen en er werd slecht of niet aangevuld als etenswaren/brood op was.

Prima ontbijt, heerlijk gegeten, schitterende omgeving, ligt fantastisch. Erg vriendelijk personeel, vooral bij het diner.

Werkelijk prachtig gelegen landgoed, waarvan de horelfaciliteiten verbetering behoeven.

Dat het geheel niet één stijl heeft is prima maar op een aantal plekken (trappenhuis, ontbijtkamer) zag het er rommelig uit en dat voelt niet lekker luxe en verzorgd. Op één van de trappen bijvoorbeeld, zat de plaat op de middenstijl niet goed vast. In de badkamer zit de wastafelniet goed vast en zijn de kranen moeilijk te doseren (spetteren heel snel in het rond), Ook de verlichting boven de wastafel was onvoldoende, zelfs als de ene kapotte lamp wel zou hebben gefunctioneerd. Het ontbijt was vrij standaard, voelt niet echt luxe/uitgebreid en dat mag een gast verwachten voor die prijs.

Een locatie was echt top, prachtig gelegen en rond de gebouwen mooi aangelegd. Het geheel van de accomodatie was prima, met meerdere (bouw)stijlen door elkaar. De kamers waren van alle gemakken voorzien ook een airco en een nespresso apparaat en de bedden zijn goed. De bediening was heel vriendelijk, vlot en correct. De Wagyu bitterballen waren voortreffelijk.

Prachtig ; romantische sfeer , fijne keuken ; schitterend kader
    • Suite

Zeer beperkt aanbod qua TV kanalen : 1 x een Nederlandse zender ; 1 x RTL Duitsland , nog een Franse zender en nog 1 a 2 niet gedefinieerde zenders en dat is het totaal aanbod . Het toilet in de badkamer zelf is ook niet zo mijn voorkeur

Inrichting kamers zeer verfijnd Ook de gangen en de diverse kamers beneden zijn zeer mooi ingericht met hoogwaardig materiaal en kunstzinnige voorwerpen Zelfs de gemeenschappelijke toiletten zijn tot in de puntjes verzorgd. .

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Tof voor één overnachting, maar bij langer verblijf zou ik toch graag wat meer accomodaties wensen!!

De lavabo in de badkamer was in feite een effen plaat, hadden ze zelf al verwittigd, die zomaar overliep. Er was een ijskastje, inderdaad, maar daar lag bijna niks in, en soms al maanden vervallen. Er was een koffiemachine, maar niet te activeren Via Booking-com hadden we gemeld dat we 's avonds bleven eten, maar dat was blijkbaar slecht genoteerd + de prijs was niet aangepast voor het 3-gangenavondmaal !

Kamers: ruimte genoeg, maar met een ligzetel aan het raam waar niemand gebruik van maakt. Wel een prachtig zicht op de omliggende tuinen en vijvers (er was zelfs een ooievaar die ijverig achter voedsel zocht) Spijtig genoeg geen telefoon op de kamer en de wifi-werking was zeer onregelmatig ( grensoverschrijdend met Nederland)

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Persoonlijke service van al het personeel.

de buitenkant mag een wel likje verf gebruiken. De menukaart is niet te zien op de site. Dat is jammer en mis je klanten door.

Persoonlijke service van al het personeel. Restaurant kwaliteit boven verwachting, gastheer Marcel buitengewoon goed. Sfeer en ligging echt bijzonder. Het verhaal van de eigen Waguy runderen en varkens is echt uniek (en heerlijk) maar "verkoopt" de locatie niet voldoende op de site. Hiermee ben je juist onderscheidend.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Aan te raden

Jammer dat de kok ziek was dus hebben we niet kunnen genieten van het culinair diner doch werd er een goede compensatie voorgesteld.we vonden het juist jammer dat er rond 22 u niemand meer in de bar was om nog iets te drinken zodat we nog vann de sfeer konden genieten

Prachtige ligging

Jammer dat het rond het landgoed zo'n slijkerige bedoening is. Men vertelde ons dat er geen toestemming is om de opritten en de parking te verharden. We vonden het wat lastig om met modderige schoenen binnen te moeten komen. Gelukkig zijn ze het gewend.

Het landgoed helemaal in feeststemming, mooi gedecoreerd, brandende haarden, een warm welkom. Het eten met oudjaarsavond was top. Mooi uitgezochte bijbehorende wijnen, gul geschonken. Erg vriendelijke bediening. Sfeervolle lifemuziek. Het plaatje klopte.

geweldig mooi
    • Comfort Eenpersoonskamer

ZO GOED ALS GEEN GSM-ONTVANGST OP DEZE LOCATIE EN EEN BEETJE WELNESS VOORZIENINGEN ZOU ZEKER NOG EEN GROTE SURPLUS ZIJN !

GEWELDIGE GEZELLIGE ACCOMMODATIE EN LOCATIE/OMGEVING

• Beoordeeld op: 16 november 2017

niet voor herhaling vatbaar

Oprijlaan van het domein is in zeer slechte staat Van de parking naar de kamer door de modder Menu aan €35 zoals bij jullie vermeld was niet beschikbaar, het 3-gangenmenu van €46 was lekker maar veel te weinig

De kamers

• Beoordeeld op: 16 november 2017

zeer aangenaam verblijf

onverharde parking ( na regenval - modder ) en ingang landgoed via poort stond onder water.

mooi landgoed, uitstekende ligging, vriendelijke ontvangst en bediening, mooie kamer.

GEWELDIG

Het echt ENIGE wat er nog mankeert om deze accommodatie helemaal 100 % TOP te maken is een beetje welness-voorzieningen ( jaccuzi , sauna , stoombad ... )

Is het 2e jaar op rij dat we op deze prachtig locatie waren in een geweldige en oergezellige accommodatie met vriendelijk personeel en in een mooie natuurlijke omgeving ! Zeker een aanrader !!!

Prijs - kwaliteit niet in verhouding

Het'gastronomisch diner bestond uit een vast menu zonder keuzemogelijkheden, geen à la carte mogelijk - de badkamer was niet ok: toilet stond los, douche niet netjes afgewerkt, kraan en douchekop was van goedkope kwaliteit, in de wasbak stond constant water omwille van het model=> leek mij niet hygienisch - niet alle stopcontacten werken, een waterkoker zonder voorziening stopcontact heeft geen zin - tv had 3 kanalen - geen wifi op de kamer

Het kader van het landgoed is schitterend

de kamer was geweldig.

De jacuzzi werkte niet. Maar dat vonden wij niet erg.

de kamer was geweldig. Ruim, licht, koel, bij warm weer. Een enorme badkamer, met douche/ en een apart bad en 3 wastafels, bidet en toilet, inloopkasten (uiteraard niet nodig voor 2 dagen, maar toch), balkon en allemaal in stijl gemeubileerd.

Zalig ontspannen na lange wandeltocht.

Prachtig gebouw midden in de natuur. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen. Wij deden de GR128 die er bijna langs passeert. Het eten in het restaurant is subliem.

Prachtige accommodatie, maar tegenvallende service ( slechts2x ontbijt niet gerekend als compensatie
    • Suite

Eerste dag werd bed niet opgemaakt, douche en lavabo waren verstopt, ik had in de badkamer niet eens genoeg verlichting om mij te scheren. Na reclamatie werd douche en lavabo hersteld, het opmaken van het bed hadden we moeten vragen ?? Dit heb ik nog nooit in geen enkel hotel meegemaakt. Aanvulling van de koffiebars heb ik ook moeten vragen. We namen de eerste avond ook het suggestiemenu à 52euro. Alles was lekker, maar het stukje Wagyuvlees van het hoofdgerecht was zeer miniem. Als je je eigen product wil promoten is dit een slag in het water ! De derde ochtend (op 5) bij het ontbijt heb ik na 10 minuten zelf op de deur van de keuken gaan kloppen om alstublieft koffie en thee te krijgen en de verse producten te laten aanvullen. Gebruikte tafels werden nauwelijks afgeruimd. Het personeel lijkt me niet gebriefd of opgeleid... De prijsinfo op de site is niet correct : 165 euro per nacht + ontbijt apart te betalen. De meerprijs van 30 euro per nacht in het weekend werd niet vermeld. Overnachting + ontbijt kom je op meer dan 200 euro per nacht, wij hadden hiervoor een betere service mogen verwachten. Deze is voor dergelijk hotel gewoon ondermaats.

De ligging van deze accommodatie is top. Het landgoed heeft een eigen karakter en bied heel wat mogelijkheden. Deze worden jammer genoeg niet benut.

Mooie omgeving maar prijs/kwaliteit is uit verhouding
    • Suite

1 vd 2 koffiecupjes was al gebruikt bij aankomst, nieuwe cupjes pasten niet op het desbetreffende apparaat, waterafvoer in de douche liep moeizaam weg, ontbijt zat er tóch niet bij in en kostte €18,- pppn. WiFi werkte niet, minibar bleek minikoelkast met 'alleen' 2 kleine water en 1 kleine sinas, wc bril zat los..

Omgeving, imposant landgoed. Vriendelijke mensen/personeel

Geweldige omgeving en verblijf !.

Teweinig personeel ,lang wachten op het eten in restaurant en op de drank op het terras!!!! Slecht management ! Jammer , want top locatie!

Prachtige omgeving , landelijk. Hier kom je tot rust !!!

Prachtige locatie om tot rust te komen.

Kan geen min punten opnoemen.

Prachtige locatie om tot rust te komen. We hebben 2 x in het restaurant gegeten. Dit was super lekker. Zeker een aanrader voor wie graag fijn en culinair eet.

Ontspannend

Dat je na zeven uur niets meer kon drinken op het terras , je moest naar het kasteel gaan , bij sommige personeel mocht het wel bij andere niet

Prachtige locatie dat ook direct aansluiting heeft met zeer...
    • Suite

de kamer was niet comform de originele kamer beschreven op booking.com. Maar een dikke pluim voor het personeel die dat op een gepaste wijze heeft gecompenseerd en al het nodige hebben gedaan om ons goed te bedienen!

Prachtige locatie dat ook direct aansluiting heeft met zeer mooie wandel en fietsroutes in de voerstreek. Je bent even helemaal weg... super.

We hebben met 8 volwassenen heerlijk genoten in een mooie omgeving!

Als we wat verder keken zagen we dat het niet onnodig zou zijn om met een stoffer door de kamers heen te gaan. Bij het ontbijt bleek er niet voldoende voorradig te zijn. In onze ervaring waren er te weinig personeelsleden om de gasten te bedienen.

De kamers waarin we verbleven zagen er allemaal groot en sprookjesachtig uit!

Unieke ervaring om met je kinderen te dineren, overnachten, ontbijtje en heerlijke wandeling

Er kan niets op tegen een echte verse pistolet !! Voor de rest ok.

Locatie, landgoed, prachtige 'ridderzaal' waar mijn gezinnetje mocht dineren.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooie locatie maar niet meer voor herhaling .
    • Comfort Eenpersoonskamer

Weigeren mij het teveel betaalde bedrag van 52 € terug te betalen . Ondanks vriendelijk personeel laat de bediening erg lang op zich wachten .

De omgeving , de locatie

Prachtige, unieke locatie, maar er kan iets gedaan worden aan de kwaliteit van de keuken.

Op het terras kun je als voorbijganger rustig een half uur zitten zonder dat iemand van het personeel je opmerkt, loopt niet op rolletjes. Eten is lekker maar te duur voor wat het is. Ook al eet je hier wagyurund en mangalicavarken, bijgerechten zijn ondermaats en worden niet opgediend zoals het hoort (twee sliertjes paprika en een schijfje courgette als gegrilde groenten).

Accomodatie is prachtig gelegen op het landgoed. Staat van de gebouwen hier en daar wat onderkomen. Personeel vriendelijk en gastvrij.

goed maar het kon beter

het diner viel ons geweldig tegen aangezien er geen alternatieven waren en ook de prijs was een open vraag

de kamers waren super en het ontbijt ook maar dat moet ook gezien het prijskaartje die er aan vasthangt

Aangename locatie maar het culinaire aspect zou iets meer mogen zijn.

Voor dergelijke hoogstaande locatie hadden we wat meer varieteit in het diner-menu verwacht.

Zeer rustig gelegen , aangename locatie , kunstminnende sfeer.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Meer dan overnachten: een minivakantie!

De waterdruk in de douche was laag. Onze klacht werd serieus opgepakt.

Het landgoed is prachtig voor een minivakantie. De kamer is ruim en heeft 2 prettige stoelen. Daarnaast zijn er in het landgoed ook heel fijne zitkamers, bar en terrassen om rustig te genieten van de omgeving of een boek. Wandelroutes zijn aanwezig. Echt top! Een aanrader voor een kleine vakantie (voor wandelaars, stellen of lekker alleen). Het landgoed ligt vlak over de grens

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Top locatie

Er kan iets van een stofdoek of stofzuiger door de kamer gehaald worden. Maar het was zeker niet vies

Omdat het hotel vol zat bij aankomst, kregen wij een upgrade naar de bruids-suitte. Echt fantastische kamer. Komt bij dat het personeel super aardig was, en het eten echt heel goed.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooi gerenoveerd landgoed in prachtige omgeving.

Wellicht was de timing van onze overnachting niet optimaal : werken aan internet (upgrade naar highspeed internet) en kuisen van de houtkachel (geen warm water om 's avonds te douchen, 's anderendaags 's ochtends opgelost). Bij uitcheck werd ongemak gecompenseerd. Graag tot een volgende keer !

Mooi gerenoveerd landgoed in prachtige, rustige omgeving. Uitstekend om te wandelen. Goed aangegeven wandelingen.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Magisch!
    • Suite

Wij hebben genoten van onze kleine vakantie in Kasteel Altembrouck! Stilte, heerlijke wandelingen, vriendelijk personeel, prachtige suite met alle ruimte en heel mooi uitzicht over de tuin. Ook de andere ruimtes zijn allemaal heel sfeervol ingericht met een mooie mix van modern en oud. Verder is de omgeving ook prachtig, vooral nu in de lente met overal bomen in bloei enz. En ze kunnen gelukkig ook vegetarisch koken dus het avondeten was ook een feest! Daarna hebben we buiten zitten genieten van de Volle Maan - een magische belevenis! We komen heel graag terug!

• Beoordeeld op: 23 december 2016

kleine details die ze zeker opgelost zouden hebben mocht ik er om gevraagd hebben, eigenlijk niets te melden eigenlijk

prachtig interieur, heerlijk dineren

• Beoordeeld op: 20 december 2016

De locatie is geweldig, de kamer prima en het ontbijt erg...

De parkeerplaats is een grote modderpoel. Je moet er niet op goede schoenen lopen en na een bezoek moet de auto zeker door de wasstraat.

De locatie is geweldig, de kamer prima en het ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

heel veel en mooi potentieel, maar er is nog werk aan de winkel

geen verwarming in badkamer toegangsweg naar domein is bijna erger dan een tankpiste parkeervakken en de meeste paden er naartoe zijn een modderboel beetje teveel hetzelfde op de menukaart voor lunch/diner

zeer mooie omgeving ruime en mooie kamer lekker en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Kamer, ontbijt, omgeving

Diner: bizarre aanpak, en was niet duidelijk dat de à la carte brasserie gesloten was en enkel de (dure) menu kon worden geserveerd

Kamer, ontbijt, omgeving

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ideaal voor een verblijf in de mooiste streek van België!

Op het hotel echt niks aan te merken, maar de koeienstal kon wat werk gebruiken. Misschien kan het geen kwaad om de stallen een keertje meer uit te mesten, de diertjes stonden een halve meter boven de vloer.

Heerlijk ontbijt, heerlijk diner, ongelooflijk mooie plek voor een wandeling! Echt een aanrader voor een kort tripje naar de oh zo mooie Voerstreek!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Mooie ruime kamer met schone planken-

GSM verbinding was minimaal Alleen als hotelgasten en dus ook in het restaurant....

Mooie ruime kamer met schone planken- vloer. Prachtige omgeving waar je de stilte kon horen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

rust , stilte , ontspanning

's avonds mag maaltijd stukken beter Ik had meer verwacht van het vlees die werd geserveerd. De stukken vlees zijn te klein en te dun gesneden.

zeer ruim en verzorgd ontbijt. Kamers ruim en proper.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Zeer slecht verzorgd.

Alles, slechte Wi-Fi geen mobiel bereik . Slecht beeld van de t.v. Het was erg stoffig overal spinnenrag. Slechte bediening. Het is geen landgoed maar een boerderij. Het ontbijt was wel goed maar op maandagmorgen had ik oud brood enz. Het water was niet warm genoeg. Het was in een woord gezegd helemaal niks.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

We hebben genoten!

We hadden meer verwacht van het speciale vlees dat geserveerd werd bij het dinner Lauw douche water, werd aan gewerkt. Volgende dag beter. De geluiden uit de keuken zijn duidelijk te horen ín de kamer.

De rust, Mooie omgeving. Wel wat donkere maar fijne kamer Vriendelijk personeel. Minibar zat bij de prijs in, nog nooit meegemaakt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

de locatie zeker.
    • Suite

vind prijs/kwaliteit helemaal niet goed. bepaalde standaardgegevens niet aanwezig zoals slippers, badjas, shower cap. zogoed als geen WIFI . Op TV niet 1 Vlaamse zender, terwijl we in Vlaanderen zitten. E bikes van te voren besteld maar per vergissing aan een ander koppel gegeven. Op zoek moeten gaan op zondag voor nieuwe E bike. 35 Minuten moeten rijden naar andere winkel. pas om 1H op de fiets. voor dit bedrag ga ik naar vele betere accommodaties dan hier.

de locatie zeker. en ook het gebouw .

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Prachtig landgoed op toplocatie!

Eigenlijk viel niets tegen, maar als ze de keuken op een hoger level weten te krijgen past echt alles beter bij elkaar! Was niet slecht, maar kan veel beter!

Prachtig landgoed, midden in de mooie natuur, en toch dicht bij Maastricht.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Fantastische wonderschone locatie, superidyllisch terras om...

De vliegen zijn in de zomermaanden een probleem. Is echter gezien afstand stallen van hotel alleen oplosbaar door meer beesten de wei in te doen en stallen runderen en varkens vaker uit te mesten.

Fantastische wonderschone locatie, superidyllisch terras om buiten te eten, mooie wandelroute naar Noorbeek of het nabijgelegen bosgebied tussen s,gravenvoeren en Mheer

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

De prachtige heuvelachtige omgeving en tuin.

De kamer die uitzicht op de tuin zou hebben; geen uitzicht, een heel grote bruine boom belemmerde ieder zicht en maakte de kamer donker en somber. Kleine badkamer. De vliegen Prijs-kwaliteit eten en drinken. Goedkoopste huiswijn is 30 euro, menu beperkt en duur.

De prachtige heuvelachtige omgeving en tuin.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Fijne nacht met avondmaal en ontbijt gehad. Mooie wandeling over het domein gemaakt.

Iets proberen te ondernemen tegen de vliegen. Bij het ontbijt zaten er zeker 20 alleen al op onze tafel. De douche liep niet af waardoor het water over de bak heen liep. De wasbak in de badkamer ziet er mooi uit, maar is helemaal niet praktisch

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zéér vriendelijk personeel.

Ondanks het verlies van de WK, hebben wij genoten in de tuin en heerlijk gegeten.

Niet van toepassing.

Het ontbijt was zeer volledig en de kamer met TV alleen was er geen afstand bediening.

Super en een echte aanrader

het diner viel mager uit en geen keuze

De accommodatie was uitstekend en super romantisch. Een wandeling in de weidse omgeving was uniek

Tv maar 1 Nederlandse zender i.p.v. 50 zenders ?

Kamer perfect bed heerlijk ontbijt prima

prachtige omgeving

zie boven

lamp badkamer was stuk afloop douche rook

Ontspannen, aangenaam en lekker verblijf .

Goed onthaal, aperitief in mooi kader, goede keuken, schitterende ruimte ontbijt .

fantastisch

het water in de douche liep te traag, en de tv werkte niet

Het was een totaal pakket van luxe, lekker eten, comfort en gezelligheid.

De sfeer, gezelligheid ,de uitstraling, de omgeving,lekker eten,mooie kamer

Ontbijt prijs-kwaliteit duur, vaak lang wachten tot eten...

Rioolgeur in douche.

Ontbijt prijs-kwaliteit duur, vaak lang wachten tot eten werd aangevuld.

Verwennerij!

niets..

Het ontbijt was heerlijk en het diner top! Heel fijn personeel, zorgzaam, lief en attent!

voor herhaling vatbaar.

tv werkte niet

super ontbijt, super diner en heerlijk grote kamer

Zeer goed

Ontbijt te weinig keuze

Prachtig uitzicht

Beviel ons wel

Alles ok

Beviel ons wel

Omgeving.

Infrastructuur. Hygiëne. Ontbijt. Restaurant.

Omgeving.

Ligging prachtig

Verlichting kamer

Ligging prachtig

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prachtige accomodatie....

I

Geweldig ontbijt , lekkere vleeswaren van eigen kweek , mooie omgeving ,vriendelijk personeel ,heel goede bedden...de kamers waren top...

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goede prijs-kwaliteit

Hier en daar is de accomodatie toe aan renovatie

Fantastische locatie

Prachtige locatie om met vrienden enkele dagen te vertoeven!!!

Top locatie!!!!

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

geweldig

concept menu

fijne locatie

heel goed

vindbaarheid

locatie en accommodatie heel goed

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Het personeel was super vriendelijk, het ontbijt en diner...

Het personeel was super vriendelijk, het ontbijt en diner waren heerlijk , top lokatie om te wandelen

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het ontbijt was heerlijk

Het sanitair

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 31 december 2016

unieke locatie met een schitterende ambiance.

De toegangsweg is ontzettend slecht met diepe gaten.

unieke locatie met een schitterende ambiance. Uitstekende keuken en prettig personeel.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Gewoon doen!

Locatie en de vriendelijke en steeds hartelijke ontvangst. Wagyu menu in resto.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Prachtige locatie in een stiltezone!

Prachtige locatie in een stiltezone! Ideaal als startpunt voor mooie wandelingen

• Beoordeeld op: 17 november 2016

er heerst een zeer ontspannen sfeer

wifi werkte niet

ligging en kamer was super,

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Fantastisch locatie, zeer vriendelijk personeel, heerlijke gegeten en gedronken!

Geen leeslichtje aan bed.

Locatie, lekker eten en heerlijke wijnen!

Een absolute aanrader voor mensen die van sfeer en comfort houden.

Prachtige hotelkamer. Heerlijk en romantisch gedineerd. Mooie wandelingen gemaakt vanuit hotel.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

we komen zeker terug

avondeten

personeel en kamer

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Geweldig verblijf in een prachtige omgeving

Spiegel in badkamer veel te hoog,lager of een die groter is. Wifi en tv ontvangst

Ontbijt was goed,wel duur. De kamers waren geweldig

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Een aanrader voor te genieten van zeer mooie omgeving in alle rust!

Douche is aan vernieuwing toe,geen wifi bereik

De zeer rustige omgeving,vriendelijk personeel,lekkere menu!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Landgoed Altembrouck