Beoordelingen over Hotel Le Beau Séjour 3-sterren

Rue De Masbourg, 30, 6950 Nassogne, België

#3 van de 6 hotels in Nassogne

Heerlijke keuken in rustig dorpje.

Kamer, sanitair aan update toe.

Zeer lekker avondmaal en voortreffelijk ontbijt, vriendelijk personeel. Aangenaam, rustig dorpje met mooie wandelingen in de omgeving.

Super en aangenaam hotel

Zeer net en rustig gelegen, het personeel was attent en beleefd. De kamer had alle voorzieningen en er waren zelfs extra crèmes voor mijn vrouw (men verwacht dit niet direct). Het ontbijt was uitzonderlijk lekker en ongelooflijk uitgebreid, men ziet duidelijk dat dit een aangenaam familiebedrijf is. Wij kunnen bijna niet wachten om er terug naartoe te gaan. Ook de wandelingen in de bossen zijn een aanrader, wij maakten er een van 14 km. Hun gastronomisch restaurant is een Michelin ster waard en wij lieten ons lekker verwennen.

Aanrader om te rusten en ontstressen

Ontbijt voldoende misschien meer keuze aan brood of pistolets Nachtlawaai te wijten aan andere gasten die niet logeren in hotel

Terras en tuin subliem Kamer goed veilige parking

Uitstekend en voor herhaling vatbaar.

Op de kamer was het beeld van de televisie niet optimaal ( tv vernieuwen ). Jammer dat er in het dorp geen gewone restaurant aanwezig was. Gelukkig in Marche ( 15 ' auto ) wel verschillende eetgelegenheden gevonden.

Héél goede accommodatie met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was uitgebreid. Er was keuze genoeg alsook de parking over het hotel was goed gelegen. Gastronomisch restaurant is een groot pluspunt. Vanaf de kerk verschillende wandelroutes, ideaal startpunt.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Pittoresque locatie, hotel zeer goed verzorgd, uitgebreid...

De geur vanuit de keuken (weliswaar van een meesterkok) drong door het hele gebouw. Jammer, we ruiken het diner liefst enkel in het restaurant.

Pittoresque locatie, hotel zeer goed verzorgd, uitgebreid ontbijt, vriendelijke mensen.

Heel veel lawaai in de gangen s nachts.

Heel veel lawaai in de gangen s nachts. Zwembad geur in de kamer . Geen vriendelijk personeel. Slechte bedden. Goed voor 1 nacht. Nog veel opknap werk aan.

zeer aangenaam

Kamer een beetje gehorig(1e avond luidruchtige gasten bij het restaurant. Tot 1 uur in de ochtend) Binnenzwembad koud..

ontbijt was geweldig. kamer comfortabel

Het ontbijt was goed en divers.

De kamers waren gehorig, daarnaast geen douchegordijn en ook geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen. Een simple toevoeging die het genot extra zou kunnen verhogen.

Het ontbijt was goed en divers. Wij misten alleen de verse jus. Verder was er een ruim aanbod. Daarnaast was de koffie op de kamer heerlijk!

Goed gelegen, lekker eten, vriendelijk personeel maar soms niet zo comfortabel.

Dure prijs maaltijden en verkoopstactieken uitbaters. Niet storen wanneer de gasten in de kamer zijn. Jammer dat we voor zwembad en ontbijt buiten moesten stappen naar veranda.

Locatie en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Uitstekend eten in maar liefst twee restaurants in het dorp...

Geen laagdrempelige zithoek; de salon was iets te chique voor even uitpuffen na een wandeltocht.

Uitstekend eten in maar liefst twee restaurants in het dorp en goede uitvalslocatie voor wandelingen.

Leuke lokatie als uitvalsweg voor mooie wandeling.

Rookruimte buiten. Onder de slaapkamers. Veel lawaai savonds aan de voorzijde hierdoor en rooklucht op de kamers

Leuke lokatie als uitvalsweg voor mooie wandeling. Prima ontbijt en eventueel top restaurant.

Heerlijk verblijf, in een prachtige omgeving. Zalig.

Heerlijk uitgebreid ontbijt in een aangename orangerie, en verbluffend restaurant! Ook de bar, waar je ongedwongen kan zitten en iets drinken is super gezellig. We hebben ook genoten van het binnenzwembad, op een winterse vooravond. Vanuit nassogne vertrekken verschillende mooie wandelingen door de uitgestrekte bossen en langs de weiden, en als je een paar km wil rijden, wordt de keuze aan wandelpaden nog groter.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Verblijf : ondermaats, keuken maakt veel goed

1.Naam straat: verwarrend, rue de (brochures, website ,enz , moet zijn rue des, (volgens gps) 2.reservatie gastron.restaurant: misverstand bij personeel: verkeerde tafel, verwarring reservatie of niet, ... 3.laatste avond: geen plaats in raclette tent: daarna wel, maar te laat, moesten eten zoeken op kerstmarkt ! 4.ontbijt: basic voor kamerprijsk

Keuken : zeer goed, aan te bevelen

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Mooi hotel op een ideale locatie voor een Ardeens uitje, met een lekkere keuken.

Ontbijtservice pas om 8u30 wat vrij laat was, het aangeboden plateau omwille van vroeger vertrek was zeer basic en eigenlijk niet in verhouding met het diner/de accomodatie. Zo was bv het brood hetzelfde als dat s'avonds op het diner werd geserveerd. Geen verse charcuterie/kaas.

Het diner in het restaurant, plus de bediening was excellent, een beetje prijzig maar ok. Kamer is proper en mooi ingericht.

Heel vriendelijk personeel.

Onze kamers lagen in het gebouw met het zwembad, en daar was er toch een vochtprobleem. Extra ventilatie zou hier nodig zijn. Zwembad zou ook een half uurtje vroeger mogen open gaan, zodat je nog voor het ontbijt kan zwemmen.

Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fantastisch lekker gegeten 's avonds. De wijnsuggesties accordeerden perfect. De salonruimtes waar je kan aperitieven of even samen komen, zijn zeer gezellig ingericht.

Kamers zeer goed en gezellig.

Sauna : er moest bijbetaald worden en de uitrusting was maar pover.

Kamers zeer goed en gezellig. Ontbijt was OK in gezellige veranda met zicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De hemel op aarde !!

eigenlijk niets

Vriendelijk personeel en gastvrouw, top restaurant er bij, rijkelijk ontbijt dit is een beetje de hemel op aarde. Wifi werkt goed maar is stuntelig wat betreft de codes ingeven. Maar ... al bij al een sterke aanrader !! Zijn hier al meermaals geweest en steeds topkwaliteit, écht genietbaar.

Niet echt wat we gehoopt hadden.

Zwembad en hondvriendelijkheid; weinig bossen in directe omgeving.

Het ontbijt was mooi verzorgd, in een aangenaam kader en meer dan voldoende. Vriendelijke bediening.

om gauw te vergeten

erg kleine kamer, maitre de salle kent niet veel van de wijn, en de fles die op tafel kwam was veel te koud ( 8°C) , en ronduit slecht (werd gesignaleerd maar dat veranderde er niets aan....) koffietoestel bij ontbijt werkte niet handdoekje rond brood ( zodat je een snee kan afsnijden zonder aan brood te komen ) viel op grond en werd er door personeel ,gewoon terug op gelegd

lekker ontbijt in mooie veranda

Lekker eten in een rustige omgeving.

Meer ruimte voor ontbijt buffet.

Lekker eten en zeer vriendelijk personeel die weten hoe te bedienen. Ook een goede kennis van de wijnen en kazen. Mooie kamer met een goede douche. Lekker ontbijt.

Lekker bed, lekker ontbijt... misschien liever douche ipv bad

Het bedje voor eventueel derde persoon op de kamer moest telkens verschoven worden om aan de andere zijde vh grote bed te komen

Nespresso op de kamer...heerlijk ontbijt

Lawaai hinder van de kamers ernaast.

Lawaai hinder van de kamers ernaast. Lawaai van de kamer onder ons, kamer naast ons ging douche en stonden precies in onze kamer. Dus er was geen sprake van rustig wakker worden

oke

gastvrijheid

mooie kamer, lekker ontbijt. maar de gastvrijheid net voldoende. absoluut gebrek aan hartelijkheid. men is ook niet onbeleefd, maar gevoel van gastvrijheid ontbreekt. "willen maar niet kunnen" vonden wij. beetje spijtig voor 'n hotel dat zich wel zo presenteert.

Gastronomisch restaurant top, accommodatie kan beter

De kamers boven de ontbijtruimte zijn verouderd, slecht beeld op tv, bad en lavabo zijn dringend aan vernieuwing toe, geen airco ( windmolen). Wij vinden deze kamers prijs-kwaliteit duur in vergelijking met de andere kamers die ze aanbieden.

Een gezellige sfeer, gastvrije medewerkers, mooi ontbijt en geweldig restaurant. Aanrader!

als suggestie willen we meegeven om aan het bad een stukje af te schermen zodat douchen mogelijk wordt. Een bad is niet voor iedereen even praktisch. Een stukje afschermen biedt plots veel meer mogelijkheden.

Bij de ontvangst in het hotel viel de hartelijkheid en vriendelijkheid van de gastvrouw op. Na de check-in kregen we informatie over het hotel en werd onze kamer toegewezen. De kamer was net, proper en stil. 's avonds namen we het diner in het hotelrestaurant. Reserveren was noodzakelijk want het restaurant is een pareltje. Het aperitief en de amuses namen we in het salon. Daarna werden we naar onze tafel begeleid. Heerlijke smaken, mooi toegelicht door het personeel, werden op het bord getoverd. Het ontbijt was meer dan ok. Heerlijk brood en een ruim belegassortiment, vers fruit, fruitsap, koffie, thee, ... Alles was in voldoende mate aanwezig.

Rustgevend, gezond, genietend verblijf.

Als er in het weekend een feest/receptie is in de tuin kan je wel geluidshinder hebben al naargelang de plaats van je kamer.

Uitstekend restaurant met verse producten. Prima ontbijt in mooie locatie. Prachtige rustige tuin. zwembad, sauna. Prachtige ligging vlak bij wandel -en fietspaden en andere bezienswaardigheden.

Het was heerlijk verblijven , goed gastronomisch restaurant

de badkamer B.V spiegel dat je dichtbij kunt zien en antislip in de douche

het was heerlijk verblijven in het hotel goed ontbijt en heel nette kamers en uitstekend restaurant

Aangenaam

Als het echt enkele dagen heel warm weer is, is het op de kamer te warm (onder dak). Wel ventilateur ter beschikking maar bij heel warm weer airco zou beter zijn.

Heerlijk ontbijt en mooie kamer.

Een comfortabel verblijf met een heerlijk restaurant!

We hebben we 10 jaar geleden al het hotel bezocht. Het restaurant stak toen uit boven alles . Nu is het restaurant vernieuwd, de kwaliteit bleef dezelfde, wat wij konden appreciëren. Ook het ontbijt in de tuinveranda beviel ons opnieuw. De huisgerookte zalm smaakt heerlijk bij het ontbijt! Daar er zondagavond een feest plaatsvond in het restaurant, kregen we een upgrade van de kamer in een rustig bijgebouwtje voor de prijs van een gewone kamer. Super! Zeer vriendelijk personeel, proper verzorgde kamer!

Vriendelijke ontvangst bij aankomst, mooie tuin om in te...

Kwaliteit van de bedden was ondermaats, bij de boeking duidelijk een tweepersoons matras gevraagd en geen twee enkele! Ontbijt was simpel. Het restaurant was verhuurd als feestzaal met orkest waardoor er tot 01h00 muziek door het gebouw klonk. We hadden gereserveerd in het restaurant om 18h30 bleek later dat het pas om 19h open ging, niemand heeft ons dat meegedeeld dus daar stonden we dan. Kamer was ook aan de kleine kant.

Vriendelijke ontvangst bij aankomst, mooie tuin om in te ontbijten.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

De kamers waren ruim en proper. Het diner in het restaurant was geweldig. Mooi ingericht restaurant, fijne gerechtjes en supervriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit was uitstekend.

correcte service

het dorp heeft niks te bieden op gebied van winkels, terras, bar, restaurants dus moesten we naar een toeristisch stadje om iets te kunnen eten of drinken

vlakbij gezonde natuur, veel wandelroutes, vlot personeel

Het diner en de bediening was uitmuntend er is een zeer uitgebreide wijnkaart aan betaalbare prijzen

Het was een kort verblijf in een leuk gezelschap en dan is de stemming zo wie zo al goed en wordt er weinig aandacht geschonken aan negatieve punten.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid met Cava voor de liefhebbers.

Lekker hotel in mooie omgeving

Het zwembad viel enorm tegen. Het water was erg koud en de bodem van het bad was echt heel erg smerig.

Ruime kamer, prachtige omgeving en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Wij komen er zeker terug!

Mooi ontbijtbuffet met veel keuze, geserveerd in een veranda met innemend zicht op de tuin en de terrassen: je wordt er zacht wakker met enkel vogelgeluiden om je heen, en in een dikke spar zagen we eekhoorntjes klimmen. Ook in het restaurant mag je je verwachten aan het beste: de kok is een ware tovenaar met goede smaak en gevoel voor proportie. De muziekkeuze paste perfect in dit hotel dat de sfeer van een landhuis ademt. Het onthaal en de bediening verdienen een speciale vermelding voor gastvriendelijkheid en stijl. En dan het salon met de grote open haard: heerlijk om een boek te lezen bij het knapperende haardvuur .

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Teleurstellend

Onze kamer kon niet op slot en daar werd niks over gezegd toen we de sleutel kregen. Toen we na vele pogingen om de deur op slot te doen naar de receptie gingen kregen we doodleuk te horen dat het slot stuk was. Geen excuses, geen poging om ons een andere kamer te geven, geen korting,... enkel de boodschap dat "we waardevolle spullen mochten afgeven". Daarnaast was ook de tv van hele slechte kwaliteit.

Het ontbijt was zeker ok. Het hotel zag er gezellig uit en was erg charmant. We aten ook 's avonds lekker in restaurant Barathym.

Gastronomisch genieten

Niks , typisch ardennen dorp , stil buiten het hotel.

Het is een hotel met een uitstekende keuken . De gastronomische menu met aangepaste wijnen is perfect. De ontvangst is vriendelijk maar gewoon. De kamers zijn leuk , wij hadden een bad , ik verkies een douche maar je moet tevreden zijn met wat over is bij boeking.Het ontbijt is compleet en vers , een aangenaam zitten in een mooie veranda. Het zwembad is een aanrader.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Aangenaam verblijf om even te relaxen.

Otvangst! Wij kregen gewoon sleutel en uitleg waar onze kamer was en voor de rest niets meer. Geen uitleg over zwembad, ontbijt, uitchecken. Enkel vraag of we wouden reserveren in hun restaurant.

Ontbijt was heel goed! Locatie is zeer goed, heel veel dingen makkelijk bereikbaar.

Zeer lekker gegeten!

Wifi is niet overal beschikbaar en je moet een inlog/code per apparaat per 3 uur vragen...

Erg goed gegeten in het restaurant, is echt van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prima hotel voor overnachting en diner, maar zwembad en sauna kunnen veel beter.

Akoestiek en decor in zwembad. Stoelen rond zwembad niet comfortabel. Sauna zeer verouderd, koude ongezellige rustruimte, slecht functionerende douche, loskomende latten, temperatuur wel prima: 90°. Maar toch niet oké dat dit soort sauna bovendien extra betalend is.

Mooie locatie, lekker ontbijt, en zeer lekker en aangenaam gedineerd: zowel aperitief in gezellig salon als diner zelf in heel mooi kader.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Un vrai "Jardin des senteurs" !!!

Niets, alhoewel sommige zaken toch aan een beetje opfrissing toe zijn : de traploper, het bureau in de kamer,... Maar alles was wel heel netjes en hygiënisch !

Het ontbijt was héél lekker, maar het diner in Restaurant Le Jardin des Senteurs was nog subliemer ! Wij kozen voor het Menu Gourmand : superrrrrr !!!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Diner uitstekend

Wij houden niet zo van twee matrassen. Niet tegenstande ze van uitstekende kwaliteit zijn. Kwaliteit van cappuccino uit automaat bij ontbijt valt ons tegen.

Diner uitstekend

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Prachtig hotel met klasse restaurant

Traplopers zijn stilaan aan vervanging toe.

Zeer aangenaam kader en een schitterend restaurant. Apero en koffie in het salon genuttigd bij de open haard.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Het restaurant Barathym van dezelfde eigenaars is super op...

De kamers zijn basic en weinig "cosy"

Het restaurant Barathym van dezelfde eigenaars is super op maandag ( speciale menu en prijs) en de rustige omgeving van het hotel

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Zeer geschikt net hotel voor sportieve en ontspanningsmogelijkheden!

Omkleedruimte bij het zwembad... Je reserveert best het restaurant bij booking want er zijn er maar 2 in het dorp. Voor de volgende moet je 10 min met auto. (Wat wij niet zo erg vonden maar bij slecht weer misschien wel)

Netheid, vriendelijkheid en alle basiscomfort. Ook het zwembad + ontbijt maar dat lag wel in een ander gebouw.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Aangenaam verrast

In de badkamer is er enkel een ligbad. Zonder douchescherm of -gordijn was dat minder comfortabel om te douchen. De inkomhal van het achterste gebouw kan wel een opknapbeurt gebruiken (vooral de bekleding van de trap)

Het restaurant heeft een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding (reserveren is noodzakelijk). Het heeft ons bijzonder aangenaam verrast. De kamers zijn goed onderhouden (we zaten achteraan op het terrein boven ontbijtzaal). Ook de bedden waren in orde. Vriendelijk medewerkers die moeite deden om een woordje Nederlands te spreken.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

zeer goede keuken, grote kamers, vriendelijk personeel

ontbijtzaal is te klein voor zoveel volk. we zaten op elkaar geperst, waardoor de sfeer wat grimmig was.

zeer goede keuken, grote kamers, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Een leuk gastronomisch weekend met familie

Uitstekende gastro menu, Prijs/kwaliteit Kamer was ok, badkamers ok, een beetje verouderd. Vriendelijk personeel. Mooie wandelingen Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Alles was goed verzorgd.

Het linnen in de badkamer was blijkbaar tweedehands en een beetje gerafeld. Dat was dan ook het enige.

Alles was goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk en heel behulpzaam. Het eten in de twee restaurants was voortreffelijk en niet duur voor die kwaliteit. Het ontbijt was zeer ruim en verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

goed gelegen voor een wandelvakantie

de badkamer had geen douche en geen douche gordijn,terwijl de prijs van het hotel niet het goedkoopste was

zeer lekker eten,vooral s'avonds op restaurant

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Aangenaam hotel in een zeer rustige omgeving.

Geen bar in het hotel en in het dorp is ook geen enkel café. Dus na een wandeling kan je nergens iets gaan drinken, of je moet de auto nemen.

Zeer lekker eten in het restaurant. Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Nette kamers, goed ontbijt.

Kamer was bloedheet, geen airconditioning. Meerdere malen om ventilator gevraagd welke werd toegezegd, maar niets ontvangen. Niemand van het personeel spreekt Engels of Nederlands, wat de communicatie erg lastig maakt. Het zwembad was erg koud.

Nette kamers, goed ontbijt. Supermooie omgeving.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

SUPER kan het iedereen aanbevelen

De kamers waren heel warm maar dat was dan ook het enige minpunt ( we waren er ook juist als het heel warm was33 graden)

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam niks was er te veel het eten in het restaurant was geweldig en ik kan het iedereen aan bevelen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Alles was meer dan in orde, ook zeer lekker gegeten in het...

Alles was meer dan in orde, ook zeer lekker gegeten in het restaurant. Het is er rustig. Het ontbijt aten we in de mooie tuin. Het zwembad was een aangename extra !

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Excellent

Ruime, nette kamer met zicht op de tuin & terras en fles water bij aankomst. Kwaliteitsvolle verzorgingsproducten in de badkamer, aparte wc. Het -optionele- diner (menu gourmand met kreeft) na het aperitief in de sfeervolle lounge is van hoog niveau, en een streling voor de smaakpapillen. De sommelier en de vuistdikke wijnkaart bieden een ruime keuze voor ieders smaak. De gastvrouw en de chef kok, die persoonlijk komt vragen of alles naar wens is, maken van dit een geheel een culinair festijn. Chapeau!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Mooi & gastronomisch hotel op een schitterende locatie

2 minpuntjes: tijdens de eerste nacht ging een alarm af in de keuken van het restaurant (iedere paar seconden een luide piep) maar omdat er geen bemanning van de receptie is gedurende de nacht en het deel van het pand waar het alarm afging afgesloten was hebben we hier letterlijk de halve nacht van wakker gelegen totdat iemand van het personeel 's ochtends het alarm kwam uitzetten. Minpuntje 2 was de service in de bar/terras gedurende de avond: we hebben ruim een uur gewacht totdat iemand kwam vragen of we nog een drankje wilden. Men is zo druk met het restaurant dat dit deel nogal eens over het hoofd wordt gezien.

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk, bij goed weer zit je waanzinnig mooi op het terras, bij minder weer zit je in de ontbijtzaal in de tuin. De kamers zijn ruim, netjes en sfeervol. De ligging is rustig en mooi. Het bijbehorende restaurant op de begane grond is van grote klasse.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Aanrader!

Het restaurant bood eigenlijk maar 1 gastronomisch menu aan met aangepaste wijnen en we verbleven daar 2 nachten

Uitgebreid ontbijt met vers gerookte zalm, huisgemaakte confituur,verse fruitsappen. Mooie ontbijtruimte. Zalig brede bedden met goede matras.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Een geslaagde familieuitstap in een gezellig "kader".

- donkere kamers door kleinere vensters. - sauna zou in prijs moeten inbegrepen zijn.

- ruime keuze en verzorgd ontbijt. - zeer lekker gastronomisch diner. - ruime keuze om binnen of buiten iets te drinken. - een zeer persoonlijk en vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Mooie wandel en fiets routes.

Geen frigo op de kamer.

De kamers waren zeer proper, het ontbijt was verzorgd en vrij uitgebreid. Het restaurant is een echte aanrader, Franse gastronomische keuken. Ze verdienen een vermelding in de Michelin gids!

Grote keuze bij het ontbijt.

Kamers waren aan de kleine kant

Grote keuze bij het ontbijt. We konden buiten zitten wat heel aangenaam was. Zeer goed bed.

alles was prima in orde en supervriendelijke gastvrouw &...

alles was prima in orde en supervriendelijke gastvrouw & personeel, heerlijk eten in het restaurant!

Mooie ruime kamers en de tuin

Het weer

Mooie ruime kamers en de tuin

personeel en ontbijt

geluids hinder van wege de houten vloeren

personeel en ontbijt

echt een aanrader

prefect hotel en het eten was superlekker

Dat personeel geen Nederlands of Engels sprak

De rust

Supper ontbijd

Supper ontbijd

fantastische locatie...

frigo in kamer

heerlijk ontbijt !!!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

aangenaam en beantwoordend aan onze verwachtingen

Geen opmerkingen

Zowel het verblijf als het restaurant voldeed aan onze verwachtingen.

Zowel ontbijt als avondeten was perfect.

De prijs was best hoog , maar daar krijg je ook iets voor terug.

Zowel ontbijt als avondeten was perfect. Kamer netjes in orde. Mooie omgeving.

Kort bij de wandelinstapplzzts

Kort bij de wandelinstapplzzts

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De muziek tijdens het ontbijt en in de bar.

De muziek tijdens het ontbijt en in de bar. Een soort ‘middeleeuwse’ muziek. Er mag wat afwisseling in de muziek gebracht worden.

Leuk hotel.

Leuk hotel. Zeer goed restaurant. Mooie wandelomgeving.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Een aanrader.

ontbijt kan beter : bvb geen vers sinaasappelsap

restaurant en personeel : uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

zeer goed voor herhaling vatbaar

Zeer mooie kamers zeer goed ontbijt mooie ligging

Het ontbijt was goed.

Het ontbijt was goed. Het eten in het restaurant van het hotel was subliem.