Beoordelingen over Hotel Le Chalet 3-sterren

Rue Du Chalet 61, 6980 La-Roche-en-Ardenne, België

#12 van de 30 hotels in La-Roche-en-Ardenne

• Beoordeeld op: 22 september 2018

leuk en apart voor een of twee nachtjes
    • Tweepersoonskamer met Balkon

kamer a/d voorkant met ondiep balkon vlak boven/aan de straat. Mooi uitzicht op dorp en ruine. Hotel heeft geheel eigen sfeer en bepaalde charme. Ontbijt stond nog voor ons klaar alhoewel we laat waren.

Goed verblijf, niks op aan te merken
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ligt tegen de straat, er komt veel verkeer door!

Heel uitgebreid ontbijt, propere nette kamer. Vriendelijk ontvangst in het Nederlands. Krant in 2 talen ter beschikking!

Groot hotel met basis voorzieningen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Gevaarlijke ligging in bocht.Auto's koimen snel aangereden als je van parking oversteekt naar ingang hotel

Locatie en ontbijt uitgebreid. Private parking

Een lekker ouderwets hotel uit de tijd van mijn grootvader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Een lekker ouderwets hotel uit de tijd van mijn grootvader. Leuk dat dit soort hotels nog bestaan. Lekker nostalgisch. Alles van hout en allemaal geëxposeerde voorwerpen uit het verleden. Het lijkt wel een museum.

De sfeer was echt zoals je een dergelijk hotel uit het...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Enige minpunt is dat het verkeer dat er s'nachts langs raast niet uit ook uit het begin van de 20e eeuw dateert.

De sfeer was echt zoals je een dergelijk hotel uit het eerste kwart van de 20e eeuw voorstelt maar dan wel met alle moderne gemakken behorend bij een hedendaags 3* hotel. Het staat vol met antiek en honderden schilderijen vanaf eind 19 eeuw tot jaren 40. Verder is vooral het uitzicht op het stadje en het chateau vanaf je balkon geweldig.

leuk weekeind in mooie omgeving!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

de tapijten op de kamer en de gangen waren aan vernieuwing toe

ligging was zeer ideaal en zeer mooi uitzicht ! het ontbijt ook heel goed vriendelijke bediening en zeer goede matrassen!

Fantastisch!!!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Wel gevaarlijk om daar de straat over te steken zonder voetpad. Ook gevaarlijk om te parkeren. Kan opgelost worden met aan beide zijden van de straat een spiegel te plaatsen.

De netheid van de kamer, dat is top!!!!

Aangenaam hotel met uitstekende locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Er staan flesjes water in de kamer. Deze zijn betalend. Een gratis flesje water is nooit een slecht idee...

Zeer vriendelijke ontvangst van de gastheer tijdens aankomst. Heel vriendelijk tijdens ontbijt. Locatie is perfect met uitzicht over La Roche en te voet ben je meteen in het centrum. Ontbijt was heel lekker. Interieur en kamers zijn wel al wat ouder, maar dat was geen enkel probleem.

Prima verblijf voor een weekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Ontbijt prima, kamer ook prima. Vriendelijk personeel. Door het hotel aan de buiten kant een keer opnieuw in de verf te zetten ziet het er aan de buiten kant ook een stuk beter uit. Verder stond het beneden vol met schilderijen en jacht trofeen.

Goed voor een kort verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

We vonden het een beetje muffig. Entree was meer museum. Het is tijd voor een grondige modernisering. Versleten traplopers... etc. Jammer, dat er in deze warme periode geen fan was. Het raam open betekende in ons geval, wakker worden door de grote vrachtwagens, die onder ons raam langs denderden rond 5 uur in de ochtend. Verder was het buiten houtwerk hard aan een nieuw verfje toe en moest de waterafvoer nagekeken worden...lekkages aan de buitenkant. Jammer, want het hotel heeft in principe alles om een eyecatcher te zijn.

Het ontbijt was erg uitgebreid en van goede kwaliteit. Personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig.

Prima verblijf voor twee nachten.

Het hotel is wat verouderd en kleine bedden. Echter wel schoon en netjes. Geen luxe.

De locatie is prachtig. Uitkijk over La Roche en binnen 10 min lopen in het centrum.

De vriendelijkheid van het personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Geen airco aanwezig in die grote hitte. Geen liften. De prijs was redelijk prijzig tov de accommodatie. We hebben al beter gehad maar klagen niet.

De vriendelijkheid van het personeel.

wij hadden een aangenaam verblijf zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Propere - luchtige kamer - met prachtig uitzicht over la roche gezellige ontbijt ruimte - lekker ontbijt met ruime keuze wij komen zeker nog eens terug

Het was misschien allemaal wat verouderd, maar het plaatje...

Het was misschien allemaal wat verouderd, maar het plaatje klopte. Wij konden het zeker en vast waarderen. Ligging was super en het ontbijt echt heel verzorgd.

Goede bedden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Het hotel kan een opfrisbeurt gebruiken De bar was niet bemand of niet open.

Goede bedden Garage voor de motor zonder bijbetaling Mooi uitzicht op la roche

Fijn, kort en krachtig zoals verwacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Voor ons is dat geen probleem maar mischien voor oudere mensen wij bemerkten geen lift.

Het ontbijt was lekker - de persoonlijke toch van het personeel alsook de leuke schilderijen natuurlijk. De parking voor het hotel en de snelle opruim van de kamer.

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Mooie grote kamer met prachtig uitzicht, badkamer mag gerenoveerd (douche in bad) maar wel ruim en schoon, beetje gedateerde inrichting (typisch Belgisch?), prima ontbijt, gezellige lounge om 's avonds nog wat te drinken.

Ondanks gevoel van vergane glorie (voorheen prachtig pand op toplocatie) toch een aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Uiterlijk en uitstraling zeer gedateerd Gevel is ronduit vervallen en slecht onderhouden Lobby is oubollig maar wel charmant Er waren nauwelijks gasten...

Locatie, ontbijt, bed, sanitair

Prettig hotel op een aangename locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Uitstekende rustige locatie met parkeerplaats voor de deur, met prachtig uitzicht op La Roche en het Fort (mits je een kamer met uitzicht hebt). Ruime kamers. Het dorp is op loopafstand, in minder dan 5 min sta je bij de hoofdstraat. Hoewel het hotel nog vrij "Ardeens" (zeer Klassiek) is ingericht, geeft dit toch een leuk sfeertje. Ontbijt is goed en uitgebreid, voor ieder wat wils.

Wij zijn één nacht gebleven en het was heel aangenaam!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Vriendelijke onthaal, gezellige sfeer en interieur, mooie uitzicht, confortabele kamers, badkamer en WC ook in orde. Tof dat er een bar was om onder vrienden in het hotel een glasje op ons gemak te drinken.

Klassiek hotel met mooie kamer en prima ontbijt 700 meter van het centrum
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De lounge heeft jammer genoeg geen tafel met stoelen waar je kunt kaarten. Wel was de open haard aan en kon je tussen de vele schilderijen (op lage stoelen met lage salontafeltjes) nog even rustig zitten.

Goed ontbijt met volop keuze. Fijne kamer met mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Het uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Muffe en oude kamers!!! Volgens booking.com was het de laatste kamer. Hotel telde 15kamers waarvan er maar drie bezet waren.dus beter eerst naar hotel bellen.

Het uitzicht

Goeie uitvalsbasis

'beetje' gedateerd, muffe geur in de gang (vast tapijt), maar in de kamers was daar niets van te merken en was alles picobello

Heerlijk ontbijt, goede douche... en natuurlijk een prachtige uitvalsbasis!

Prettige uitvalsbasis om de omgeving te bekijken met vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

De vloeren en muren in het hotel mogen er wel wat moderner uitzien. Ook was het gebouw vrij smal en donker.

De kamers waren netjes en comfortabel om in te overnachten. Het ontbijt was heerlijk en je kon rustig je tijd nemen. Het personeel sprak een beetje Nederlands, genoeg om je goed te kunnen helpen.

Mooie locatie maar wel verouderd. Toch goed ontbijt gekregen van vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De baan is vrij druk badkamer is vrij verouderd Vrij oud hotel maar toch proper.

De locatie is heel goed gelegen bij het centrum en toch ervan weg. Ontbijt goed (basic). Vriendelijke mensen

Leuke mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het was jammer dat er geen barretje was in het hotel maar verder hebben wij het super gehad

Het was een oud en knus ingerichte accomodatie het uitzicht was erg mooi

TV scherm is erg klein voor het jaar 2017 32cm breed. Luxe kamers voorkant pal aan een drukke weg, pas op met oversteken uit het hotel.

Uitzicht, vriendelijk personeel.

Op niets voorbereid was alles prima.

De bar open om nog een gezellig drankje te nemen alvorens te gaan slapen.

Beetje oudbollige accommodatie met een prima ontbijt en op loopafstand van het centrum. Prijs- kwaliteit voor Ardense begrippen was prima.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid maar voor een kort...

Het hotel is verschrikkelijk verouderd en heel dringend aan renovatie toe. Doordat het er zo afgeleefd uitziet, oogt het ook niet echt heel proper (wat daarom niet waar is). Er is ook heel wat geluid te horen van aangrenzende kamers, dus qua isolatie zou er ook wat moeten veranderen. Misschien toch wat meer variatie voor ontbijt (meer vlees, kaas.....). Wij logeerden op de 2e verdieping maar ik wil toch zeggen dat er geen lift is! Voor ons niet zo erg maar mensen die moeilijk te been zijn.....

Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid maar voor een kort verblijf is het wel genoeg. Na een paar dagen zou het wel tegensteken. De uitbaters waren wel hele lieve en vriendelijke mensen Wij hadden een kamer aan de voorkant en het uitzicht is gewoon formidabel! ! ! Daar kan wel geen ander hotel aan tippen!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prachtige locatie!!

Het bed en kussens waren voor mij veel te hard. Me man vond het heerlijk. Het was jammer dat er geen bar of buitenplaats is.

De locatie was prachtig, kamer was schoon en super stil aan de achterkant. Parkeergelegenheid zat voor het hotel. Ontbijt was goed, geen overbodige luxe maar precies genoeg en wat je nodig hebt. Je loopt het hotel uit dan een pad naar beneden en je bent in het centrum. Het hotel is wat gedateerd maar geeft een prettig gevoel. Personeel was vriendelijk, spreken nederlands en doen veel voor je.

Prachtig hotel op superlocatie! Een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Prachtige locatie op 10 minuten wandelen van het centrum van La Roche. Zeer mooi uitzicht ook op het stadje, getuige de vele auto's/moto's die aan de overkant van de weg stopten voor een foto. Zeer vriendelijke mensen, die steeds klaar stonden om hulp te verlenen.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goed voor éen nachtje
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

voor die prijs : wat uitgebreider ontbijt , haardroger , WIFI op kamer , grotere kamer ; was nogal basic voor vrij hoge prijs

mooi uitzicht op La Roche goed zacht bed

Goede locatie. Prachtig uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Ontbijt was perfect. Kamer met prachtig uitzicht. Geen nachtlawaai ook niet van de straatkant. Vlakbij centrum. Wandelafstand. Ik kon mijn fiets binnen zetten in beveiligde garage. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het was de moeite waard :)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het gaf me een museum-achtig/galleria gevoel wat niet direct perse slecht is. Heeft zijn charme. Wifi verbinding in de kamer viel constant weg dat vonden we toch een beetje jammer

locatie, uitzicht!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

voor de prijs van het hotel hadden wij iets meer verwacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

het ontbijt had beter geweest met wat meer specialiteiten van de streek, het was goed doch bvb de ham, worst enz van de streek. Overal hing het vol met oude schilderijen, echt overvol zodat het een te volle en overdadige indruk gaf. Volgens ons was er ook wat waterschade geweest wat op sommige plekken aanwezig was. Ook op de kamer hingen van de oude schilderijen, het hotel heeft misschien iets opfrissing nodig zodat men plezierig aan de bar iets kan drinken waar zeker 100 schilderijen hingen....

de kamer was in orde en wij lagen aan de straatkant doch hadden geen last van lawaai van de straat

• Beoordeeld op: 2 november 2016

prachtig zicht van de kamers en heel proper!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Oude chique - geen lift - gebouw verouderd - heeft een verflaag nodig - rommelig uitzicht met overdreven verzameling schilderijen - ontbijt goed maar meer soorten streekbrood zou welkom zijn.

prachtig zicht van de kamers en heel proper!!!!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prijs kwaliteit ok

De buitenkant van het gebouw is dringend aan wat vernieuwing toe.

Beetje gedemodeerd, het hotel kan een opknapbeurt gebruiken, de kamers zijn wel proper en het ontbijt was lekker!Goede ligging.

Gewoon goed. Gaan er zeker nog een keer terug

De badkamer op zich gewoon goed maar douchen in het bad vinden wij niet prettig.

Het ontbijt was helemaal 👌 En de handdoeken ...top!

het ontbijt was ok.

haardroger in de badkamer

het ontbijt was ok. de kamers netjes. jammer geen haardroger in de badkamer

Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De kamer is hopeloos verouderd en het bed niet comfortabel

Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker. Personeel vriendelijk

Het beviel ons super vriendelijke eigenaars
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De Authentieke sfeer van het hotel vonden wij erg leuk.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Leuk plaatsje

Oude vieze muffe zooi. Vol spinrag stof en versleten bende. Zeer gedateerd

Vriendelijk en Nederlands sprekend personeel

In orde

Geur

Super uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Kwaliteit van bed: matras en hoofdkussen.

Super uitzicht. Leuke en zeer nette kamer.

De locatie en het zicht

De locatie en het zicht

De gastvrijheid

De gastvrijheid

Prima verblijf ideaal gelegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Ontbijt is prima, personeel bijzonder vriendelijk, oud maar charmant en net hotel. Locatie is uitstekend.

Goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Zoals omschreven. Dus niets.

Ligging, charme.

Leuk hotel aan de binnenkant.

Onderhoud buitenkant.

Leuk hotel aan de binnenkant. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk ontvangst.

Zeer vriendelijk ontvangst. Goed gevarieerd ontbijt.

Super charmant hotel!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het is een oud hotel maar alles is in orde. Supervriendelijk ontvangen, lekker ontbijt en een heel mooi uitzicht.

Goede nachtrust

Eigenlijk niets

Goed bed en douche

Heeft bijgedragen tot een prettig weekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De douchkop. Niet ontkalkt waardoor de stralen alle kanten spoten.

Het ontbijt was prima. En de ligging zeer mooi.

Geweldig uitzicht over de stad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Hotel is niet echt goed onderhouden

Geweldig uitzicht over de stad

De ouderwetse sfeer is mooi, de ligging perfect en de...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De ouderwetse sfeer is mooi, de ligging perfect en de slaapkamers zijn prima!

Nette maar oude kamer

Geen haardroger Klein bed

Lekker ontbijt

Ok!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Bed niet geweldig, eenvoudige badkamer

Goede prijs/kwaliteit. Goed ontbijt

Prachtig zicht op La Roche

De bar met open haard, lekker gezellig. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Happy 2018

Ouderwets

Netheid

Ontbijt was prima.

Restaurantvoorziening

Ontbijt was prima. Helaas geen restaurantvoorziening

Zeer goed hotel voor kort verblijf.

Niets, oud maar zeer proper hotel.

Lekker ontbijt, vriendelijk onthaal, goed gelegen.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht

Gewoon weg alkes , locatie vertrektpunt voor andere dorpjes op en top

Perfect fiets weekend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Niets het was perfect voor het doel van de reis

Dicht bij het centrum van la Roche

best gezellig voor herhaling vatbaar

alles ok voor ons

ontbijt :super kamer:goed onderhouden

Zeer vriendelijk personeel, top ontbijtje en goede ligging...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Zeer vriendelijk personeel, top ontbijtje en goede ligging met kamer met prachtig zicht op het dal van La Roche. Zeker een aanrader.

Ik zou er niet weer heen gaan.

Geen bar in gebruik.

Ontbijt was .goed. Kamer ouderwets Hotel alles vergane glorie.

Fijn en sfeervol

Ambiance en ontvangst

Locatie en ontbijt

Onderhoud gebouw

Locatie en ontbijt

wij hadden een aangenaam verblijf

beetje verouderd

zowel de kamer aan de voorzijde met prachtig zicht als het ontbijt was zeer goed vriendelijke uitbaters

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het ontbijt trekt de beoordeling omhoog naar goed.

Het bed was kort en het matras was niet geweldig.

Het ontbijt was geweldig, helaas was de kamer matig, met name het bed. Gastvrije eigenaar.

Ligging en personeel

Geen lift en geen airco

Ligging en personeel

Het uitzicht, goede bedden, goede badkamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Vergeelde lakens, veel lawaai van de straat ervoor

Het uitzicht, goede bedden, goede badkamer

gedateerd maar wel prima, schoon, vriendelijk personeel,...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

gedateerd maar wel prima, schoon, vriendelijk personeel, mooi uitzicht over de stad

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

hotel ietswat verouderd maar proper.zeer hoog bad, beter inloopdouche gezien onze leeftijd 74jaar

2de verdiep dus veel trappen

ontbijt en kamers goed

het ontbijt was heerlijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

niets viel er tegen parking was voor de klanten

het ontbijt was heerlijk