Beoordelingen over Hotel Le Moulin Simonis 2-sterren

#4 van de 6 hotels in Laforêt

6,1

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

KLANTONVRIENDELIJKE UITBATERS

Klantonvriendelijke mensen,toen ik aankwam melde ik mij aan,er was een vrouw die ging mee tot de deur van ons kamer en dat was het.Die zei geen woord,en weg was ze.Ze heeft niets gezegd over een ingang naast het restaurant, niets gezegd over ontbijt en de uren,zelf zei ze niets dat we een tafel konden reserveren om bij hun te eten in het restaurant, Er is geen wifi op de kamers geen koffie of thee voorzieningen geen kluisje,geen tv,ons had ze een kamer zonder dousche gegeven,daar er kamers met douche waren.Van de baas kregen we geen spraak.Precies robots.Bij het ontbijt kwam een meisje vragen koffie of thee,dan zagen we niemand meer,we moesten 3 ochtends vragen voor nog wat koffie,ontbijt....heel beperkt....geen fruit geen granen.Als je in hun salon zit voor wifi dan moet je zelf vragen om drinken,zei gaan niets zelf vragen ...wat kan ik aanbieden.

Voor de honden was het buiten leuk om in het groen te lopen,achter hun hotel kan je naar boven in het bos wandelen.

Prima hotel voor wandelaars

Hoofdmaaltijd kwam pas na 22 uur door. In de communicatie kan ook wel het een en ander verbeterd worden. Gastvrouw is aardig, maar legt niets uit. Er was een zeer slechte WiFi verbinding, alleen op het terras.

Hele rustige plek. Prima voor mensen, die willen wandelen in de prachtige omgeving. Eten was voortreffelijk Alleen het tempo van de keuken en het uitserveren was vreselijk langzaam.

had spijt dat ik daar had geboekt
    • Standaard Kamer

Bij aankomst werd er geen uitleg gegeven, gewoon , hier is uw sleutel en uw kamer en trekt uw plan. We konden niets drinken ter plaatse, want er was niemand van de zaak aanwezig. Verder was het ontbijt heel sober, 1 pistolet, 1 kleine chocoladekoek en croissant. Ik vroeg of ik nog een pistolet kon bij krijgen, maar er was enkel nog brood, geen tweede pistolet. De schellen kaas waren vlinder dun gesneden en kon je zo weg blazen, net zoals de salami. De portie vis bij de hoofdschotel, was dezelfde als bij het voorgerecht, lekker, maar veel te kleine porties.Zou dit hotel niet aanraden aan vrienden.

Het eten was lekker, maar veel te kleine porties

Idylische ligging in een oase van rust.
    • Standaard Kamer

de extra kost 3 euro/per persoon/per nacht die bij het uitchecken moest betaald worden, hoteltaksen?? dit staat niet op de site!!

Idylische ligging in een oase van rust. Prachtige natuur.

Rustgeven romantisch temidden van de natuur😀

Volledige Franstalige bediening.

Ontbijt voldoende koffie moest je wel bijvragen gebeurde niey spontaan.diner soms te druk door een bediening vergat daar door soms dingen bij voorbeld we hadden water besteld vergeten andere dag aangepaste wijnen vergeten.

Leuk verblijf voor een korte periode.

Wij hadden een badkamer met bad. Wel spijtig dat er geen douchegordijn hing.

Wij hebben daar 's avonds gegeten en het eten was qua prijs/kwaliteit superlekker. Ik zou er zeker en vast nog eens eten.

Heerlijk rustig familiaal gerund hotel met uitstekend restaurant
    • Standaard Kamer

Licht verouderde inrichting, maar ons stoort dat niet.

Uitstekend restaurant, alles vers bereid. Forel wordt voor je neus gevangen wanneer je bestelt. Heerlijk!

Uitstekend hotel!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Goed hotel, mooie ligging, goede service, heel goed restaurant en uitstekend ontbijt! Ik had een comfort kamer. Was ruim, modern en schoon!

Rust!

Vrij gehorig, en de foto’s bij de boeking moeten worden ge-update. Daarnaast was de afwerking van de kamers niet helemaal top

Service bij het ontbijt was top, locatie was heerlijk! Bedden waren heerlijk zacht

Een heerlijke verwennerij in een mooi hotel !
    • Standaard Kamer

Een kledinghaakje in de badkamer om kamerjas op te hangen was er niet, en de kleine stukjes afgebroken porcelein aan het servies, ook aan de glazen.

Het eten was heel lekker, het ontbijt heel uitgebreid en opgediend aan tafel, en de bedden lagen heerlijk! Het interieur is heel smaakvol ingericht met verse bloemen en aangename tinten.Mooie tuin en perfect onderhouden en voldoende parkeerplaats.

Een relaxt weekendje weg!
    • Standaard Kamer

De ontvangst had vriendelijker gekund. Het ontbijt viel tegen. Punt 1, je kunt niet zelf kiezen, bijvoorbeeld de thee is er maar in 1 smaak en die is niet lekker. Toen ik vroeg om een andere smaak kon dat niet. Punt 2 alles wordt geserveerd in afgepaste porties. Weinig soorten beleg. Je moet vragen als je een gekookt eitje wilt of iets anders. Punt 3 je moet lang wachten tot je geholpen wordt en het personeel spreekt alleen maar Frans. De temperatuur in de gang en ontbijtzaal is veel te laag. Wij waren daar in februari en het vroor -3. De eerste kamer die we kregen daar mankeerde van alles aan. De deur van de badkamer klemde zodat ie half open kon. Het licht deed het niet, en de kast deur klemde. Toen we er melding van maakte kregen we zonder problemen een andere kamer. Wat betreft de badkamer: zeer onpraktisch ingericht. Het wasbakje is zo klein dat je elke keer je hoofd stoot als je je tanden wilt poetsen en er alles uitspat. De spiegel boven de wastafel is te hoog opgehangen zodat ik op m'n tenen moet staan om mezelf te kunnen zien. Ik ben 1.70 lang !! De douche kop hangt los. Hetlicht deed het niet goed. Qua hygiëne: allerlei insecten in de vensterbank en vloer. Er is geen tv op de kamer. De maaltijden zijn veel te duur.

De prachtige rustige omgeving in de Ardennen is zeer aangenaam. Er zijn volop wandelmogelijkheden. De bedden zijn heel goed. Het avond eten is ook erg lekker. De wifi in de huiskamer is erg goed , niet in de kamers. Onze honden op de kamer was geen probleem.

Fijn verblijf. Vriendelijk ontvangen
    • Standaard Kamer

De kamer was koud. Er stond een Electric kacheltje extra. Het duurde wel even voordat de temperatuur aangenaam was

Kamers mooi. Nog geen gordijnen helaas. Hygiëne top.

Sober maar prima ontbijt.
    • Standaard Kamer

Géén internet, laat staan gratis. Terwijl er zeer slecht bereik is voor G4 of G3. Lastig parkeren op terrein, vaak te vol om te manoeuvreren.

Sober maar prima ontbijt. ruime kamers en prachtige ligging.

zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

wat avond- en morgenlawaai in kamer 1 en 2 door schuiven van stoelen in eetruimte en bezigheden in de gang. Vrij gehorig bij passage in de gang. Glazen deur douche sleept erg

lekker eten ; proper ; rustig gelegen; schitterend sanitair

Ontspannend
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De -sowieso al kleine- parking wordt s avonds gebruikt door restaurantgasten waardoor B&B gasten die nog even een stapje zetten, op de baan moeten parkeren... (Sorry voor de verticale foto's, ze draaien bij upload)

Mooie locatie, basic maar lekker ontbijt, blijkbaar zijn honden ook welkom want we zagen er best veel. Vrienden zeiden ons dat hun keuken ook zeer goed is! Super verse paling, je ziet ze zwemmen in een afgebakend stukje rivier.

Mooie locatie taal bariere. Ze verstaan hier niks anders dan Frans.
    • Standaard Kamer

Eigenaar van het hotel is niet behulpzaam na een 2e keer vragen om een warme douche ipv een koude werd hij boos. Uiteindelijk bleek dat hij in 2 minuten het probleem kon oplossen. Bij dit soort moderne kamers past wel een tv en wifi. Aansluitingen zijn er al. En heel erg gehorig. Ontbijt met hele dunne plakjes beleg kaas en salami. Dit zou beter kunnen.

Moderne kamers mooie locatie.

Rustig, maar saai en slecht gerund hotel

De hygiene. Personeel was onvriendelijk, traag en niet goed bereikbaar. Geen tv, geen wifi, geen bar. Inrichting was heel kaal en kil. Dit restaurant gaat door ons vast en zeker niet aanbevolen worden

De stilte en het gekookte eitje

alles middelmatig
    • Standaard Kamer

Het opdienen was traag en onvoldoende.Eieren die niet juist gekookt waren. Zondag kreeg de ene tafel broodjes ,de andere niet. Het ontbijt was niet klaar ,pas als de zoon des Huis verscheen, kwam er beweging in het opdienen. De kamers waren muf en het rook er ook naar.De parking te klein en er kwamen heel wat kunstjes bij te pas om een plaats te vinden.We zijn al op verschillende lokaties geweest in de Ardennen maar dit was de slechste.

alles middelmatig

Een verblijf met gemengde gevoelens

Schandalig om vast te stellen dat je kamer om 17u30 nog steeds niet is schoongemaakt. Terwijl we toekeken werd enkel het bed opgemaakt en even snel met de handdoek door de badkuip gegaan. De vloer werd niet gedweild, waardoor de olijfpit die zich al voor onze aankomst onder de tafel bevond, er gewoon bleef liggen.

Wie absolute rust wil, komt hier uitstekend aan zijn trekken. Het restaurant van het hotel is prima. We aten er een heerlijke forel. Over het ontbijt valt niet te klagen. Dat is ruim voldoende en gevarieerd.

Dit verblijf was niet echt voor herhaling vatbaar !
    • Standaard Kamer

De aankomst was niet heel hartelijk, er werden ons 3 kamers toegewezen zonder een woordje uitleg te geven. De kastdeur hing uit haar hengsels en de douchekraan kon heel moeilijk opengedraaid worden. Ook was het zoeken hoe de verwarming werkte, want het was wel erg koud bij aankomst. De bar was niet echt uitnodigend om te zitten en de prijzen waren wat aan de hoge kant.

Weekendje weg in La Foret.

Geen wifi op de kamers.

De kamer was tiptop in orde. Het ontbijt was goed en het restaurant s'avonds was gewoon suuuperlekker. Het enige nadeel vond ik dat er enkel frans gesproken word en er geen wifi op de kamers is. De ligging is ideaal als uitvalsbasis. Het is er lekker rustig. Zeker een aanrader.

Zeer ruime en verzorgd ingerichte kamers.
    • Standaard Kamer

Geen TV, geen Wifi en geen telefoonbereik op de kamer (wel Wifi en TV in de lounge). Dus op de kamer afgesloten van de buitenwereld...

Zeer ruime en verzorgd ingerichte kamers. Uitstekend diner en ontbijt

Mooie locatie in de natuur. Heel lekkere en verzorgde maaltijden met uitstekende wijnen!

Er was geen WIFI ontvangst in de kamer

Vriendelijke bediening. Lekkere maaltijden met prima wijnen voor een heel schappelijke prijs. Ruime kamer zonder TV, maar dat stoorde ons niet.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Heerlijk verblijf voor 3 nachten.
    • Standaard Kamer

Weinig keuze ontbijt. 8u30 is laat voor vroege vogels. Dinner komt veel te laat op gang en zou veel vlotter kunnen Glazen deur aan badkamer Lavabo in badkamer

Omgeving Lekkere seizoensgebonden keuken Lieve discrete gastvrouw Heel goede douche en verwarming op de kamer Groot bed

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Een mooie plek in de Ardennen!
    • Standaard Kamer

De badkamer viel erg tegen. Geen mogelijkheid om normaal te douchen. Handdoeken beetje grauw.

De locatie en de rust! Er is ook een goede keuken aanwezig.

Goed maar was vroeger beter
    • Standaard Kamer

De reinheid van de kamer kon beter en er zijn wat werkzaamheden die moeten uitgevoerd worden (o.a. deur kast hing los)

Het was er heel rustig

Het was er heel rustig

Lekker uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Kamer

Lekker uitgebreid ontbijt. Mooie locatie midden in de bossen. Perfect voor een weekendje wandelen of absolute rust.

De vriendelijkheid van de eigenaars, de kalme ligging, het...
    • Standaard Kamer

De vriendelijkheid van de eigenaars, de kalme ligging, het goede bed!

Goede resto

Niet zo belangrijk in het algemeen maar geen airco deze tijd van het jaar

Goede resto

Lekker genieten van de stilte!!!

De rust, geen WiFi, geen internet verbinding, zeer goede keuken en vriendelijke hoteluitbaters!!!

Geen tv en WiFi op de kamer

Geen tv en WiFi op de kamer

Een hotel waar je heerlijk tot rust kan komen
    • Standaard Kamer

Dat niet alles op loopafstand is

De natuur

Goede bedden

Geen TV op de kamer Geen wifi op de kamer

Goede bedden Frisse kamers Lekkere keuken met zeer verzorgd ontbijt

De kamer was zeer schoon en netjes

De kamer was zeer schoon en netjes

Was een fijn verblijf, vriendelijke ontvangst . Eten was heel lekker en verzorgd.

Niks op aan te merken.

Kamers waren netjes en ruim genoeg, het ontbijt was meer dan voldoende en verzorgdlo

Ontbijt, locatie en personeel.

Ontbijt, locatie en personeel.

Heel rustig

Geen tv op kamer ,alleen Wi-Fi in gemeenschappelijke ruimte

Rustige kamer en goede douche

Heerlijke locatie!
    • Standaard Kamer

Er was geen ontbijtbuffet waarbij je zelf allerlei zaken kon kiezen. Het ontbijt was wel vers!

Prachtige locatie midden in de bossen.

Prachtige locatie, super lekker eten en zeer vriendelijke eigenaars!
    • Standaard Kamer

Super vriendelijke mensen, familiegevoel! Heel netjes en het eten was VOORTREFFELIJK!

Zalig weekend

Heel mooie kamer met zalig bed Prachtige lokatie Lekker eten

Rustig maar ga er niet terug

Afwerking hotel. Bediening, geen personeel, geen TV kortom in laissez aller. Zetels door gezeten.

Heel rustig

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

heerlijk ontspannen

Eigenares zeer attent, ligging prachtig en rustig, vertrekpunt voor aangename wandelingen, lekker eten

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Erg goed
    • Standaard Kamer

Lokatie is prachtig, eten uitstekend.

Grote kamer.

TV op de kamer.

Grote kamer.Ontbijt tip top in orde.

Zéér rustige ligging, mooie accommodatie, zeer net en vriendelijk personeel!

Geen producten inde badkamer en geen tv

De omgeving

onthaal ontbijt prijs van een glas wijn

De omgeving

Teleurstellend

Ongezellige kamer, schimmel in douche en toilet, geen ontbijtbuffet, lauwe yoghurt op tafel, één soort confituur, trage bediening.

Goed bed

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

slechte internetverbinding - soms wat chaotische organisatie

slechte internetverbinding - soms wat chaotische organisatie

Boxspring bed in comfort kamer

Geen wifi, zakelijke beleefdheid niets meer, weinig schone handdoeken

Boxspring bed in comfort kamer

Rustige ligging, en lekker eten

Rustige ligging, en lekker eten

Supet

Super ontbijt

Heel goed
    • Standaard Kamer

Heel rustige omgeving, ontbijt heel uitgebreid,

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeer goede avondeten

De prijs

Zeer goede avondeten

• Beoordeeld op: 20 december 2016

heerlijk
    • Standaard Kamer

zeer lekker diner, voor een schappelijke prijs Professionele bediening

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Mooi omgeving

Het avondeten was zijn prijs niet waard Het duurde veel te lang ,we hebben 3 uren aan tafel gezeten

De kamers waren goed Groot bed

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Mits enkele kleine aanpasingen een aanrader.
    • Standaard Kamer

Douchegordijn of douchewand voorzien aan het ligbad.

Goede ontvangst. Lekker eten in restaurant tegen schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Mooie locatie midden in bos gebied !!
    • Standaard Kamer

Goed ontbijt , rustig kader...

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ontbijt was super lekker en zeer vers!

De hoteluitbaatster sprak enkel frans en er hong in het hotel een zeer hautaine sfeer vonden wij.

Ontbijt was super lekker en zeer vers!! Zeer mooie badkamer en super geweldige douche!!

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

het eten is top

mooi gerenoveerde kamers, maar enkele pijnpunten (zééér kleine lavabo's, glazen deur badkamer, verwarming moeilijk regelbaar) chaotische bediening (weliswaar een drukke avond, maar toch) letterlijk géén informatie op kamer of bij onthaal (noch over noodnummers, brandveiligheid, uren voor ontbijt of avondmaal, wandelingen, ...) gastvrijheid tussen onpersoonlijk en zelfs ietwat onbeleefd

het eten is top mooi gebouw zalige ligging - Vresse en Lafôret zijn optimale uitgangspunten voor wandelingen

• Beoordeeld op: 22 september 2015

4,5
    Goede lokatie, midden in het bos

Heel veel lawaai binnen in het hotel , vooral s'avonds : dicht klappende deuren, voetstappen op de gang ( parket zonder een tapijt erop : veel lawaai) Bij het ontbijt zeer lang moeten wachten, vooral op de koffie. Personeel keuken maakt eten klaar in een vuil onderhemdje !! Personeel was niet vriendelijk.

Goede lokatie, midden in het bos

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Rustig hotel met parking

Ik had een comfort kamer geboekt en werd daar gevraagd als we apparte bedden wilden.dat wou ik maar kreeg zonder uitleg een STANDAARD kamer voor 3personen voor dezelfde prijs.geen TV en salon. Nergens uitleg over en dure drank voor een 2sterren hotel

Rustig hotel met parking

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Rustige omgeving, natuur

Badkamer kon net iets netter gekuist worden (veel stof op vensterbank, rand van bad), maar bad, wc, lavabo etc. was allemaal zeer proper!

Rustige omgeving, natuur

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Omgeving.

We hebben 2 en half uur moeten wachten ( ons kamer was niet klaar) We hadden een standaard kamer geboekt, Maar omdat we zo lang moesten wachten , hebben we een duurdere kamer gekregen.

Omgeving. Mooie nette kamer.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

de stille omgeving

konden NIET INCHECKEN op afgesproken uur,na 16 U ipv 14 u!Kamer was niet klaar,moesten maar terugkeren,zonder sorry of enige verontschuldigingen,(waren eigenlijk niet erg welkom,misschien omdat we motard zijn!?)konden niet meer annuleren,jammer.

de stille omgeving

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

de rust en kalmte op het domein , zeer goede keuken

dat wij als vroege vogels aan en gesloten poort stonden , wij maken graag een wandeling van ongeveer 3/4 uur voor we ontbijten

de rust en kalmte op het domein , zeer goede keuken

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

locatie en het avondeten.

Geen hartelijk ontvangst. Weinig info over hotel en omgeving. Betere communicatie zou tof zijn. Alles staat of valt met een glimlach :) We bevestigen vorige commentaren

locatie en het avondeten.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Ligging, omgeving, rustig (buiten,de verbouwingswerken)

BADKAMER (lavabo te klein +toilet glazen deur) Geen informative te krijgen van omgeving (bvb wandelingen, er start een aan de kerk van La Forret met Groen vierkant)

Ligging, omgeving, rustig (buiten,de verbouwingswerken)

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

De poetsvrouw is een super dame,ze doet het prima en is de...

Bij aankomst was er niemand aanwezig,geen belletje te vinden!!!Ons kamer was niet klaar,niets van uitleg over de werking van het hotel.Zeer armtierig ontbijt,zelfs geen pistoleetje,wel vettige vlinderdunne salami,een half uur moeten wachten op koffie,personeel staat rond te draaien,maar ziet geen werk.Bij thuiskomst s'avonds was er niemand om ons nog wat aan te bieden,toen we op de deur klopten,riepen ze kort iets terug maar niemand kwam eens kijken,ja!!!!We mochten beschikken en in ons bed kruipen!Zorg dat de mensen nog iets kunnen drinken,wees een beetje vriendelijker,geef wat uileg,maak die hoek vrij in de ontbijtruimte en zet daar een ontbijtbuffet,tv en douche zou ook welkom zijn op de kamer.Liever geen parasols buiten dan die vuile dingen.

De poetsvrouw is een super dame,ze doet het prima en is de vriendelijkste van allemaal.Dikke pluim voor haar!!!!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

De koelte van de kamer.

De gehorigheid van het gebouw (veel lawaai van slaande deuren die erg weergalmden tot laat in de nacht). De stugge houding van de uitbater

De koelte van de kamer. De kwaliteit van het bed en de badkamer. Het verzorgde avondeten en ontbijt

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Hotel ok , kamer gemakkelijk bereikbaar en proper, badkamer...

kamer nog niet helemaal klaar, geen tv, geen koelkastje ,deurslot moeilijk te bedienen, geen ontbijtbuffet.

Hotel ok , kamer gemakkelijk bereikbaar en proper, badkamer vernieuwd.

• Beoordeeld op: 24 april 2015

Rustig, rustiek, mooie omgeving, lekker eten

Extra kosten aangerekend zonder op voorhand te melden, chauffage in de hal niet aan en bij aankomst in kamer ook niet.

Rustig, rustiek, mooie omgeving, lekker eten

• Beoordeeld op: 19 april 2015

logeren in een driepersoonskamer voor de prijs van een...

niemand aanwezig bij aankomst op woensdag rond 16 uur hebben in naburig dorp een terrasje gedaan en pas na ongeveer 2 uur contact gehad en ingecheckt

logeren in een driepersoonskamer voor de prijs van een tweepersoonskamer

• Beoordeeld op: 13 april 2015

De ligging voor wandelaars: de wandelpaden vertrekken...

Eigenlijk niets. Misschien dat bij volle bezetting het restaurant nogal rumoerig is.

De ligging voor wandelaars: de wandelpaden vertrekken letterlijk vlak achter het hotel. Mooie, ruime, propere kamers. De vernieuwde inrichting. Goed restaurant: prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Een prachtig en rustig gelegen hotel, op korte afstand van...

Communicatief zijn de beheerders niet erg sterk, al hoewel ze heel vriendelijk zijn.

Een prachtig en rustig gelegen hotel, op korte afstand van enkele mooie wandelroutes. Vermoedelijk is het hotel net gemoderniseerd en voorzien van een mooie inrichting. Kamers keurig op orde en prima ontbijt. Verwacht geen lopend buffet. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.