Beoordelingen over Hotel Le Vieux Pont 3-sterren

26, Place Aux Foires, 6940 Durbuy, België

#12 van de 22 hotels in Durbuy

Ontbijt , personeel heel vriendelijk.

Kamer veel te donker. Zwarte muren en blacklight . Hoofdkussen veel te klein. Veel lawaai van straat en terras.

Ontbijt , personeel heel vriendelijk.

We hebben beter gehad in durbuy

Heel kleine kamer. Slechte matras. Heel kleine badkamer. Sleutels vd kamer bleven gewoon op de balie liggen. Heel veel lawaai s nachts

Ontbijt en eten in restaurant was heel goed.

Kom hier niet meer terug

Black light op de kamers( ik ben geen afkick junk). Tot middernacht een dreunende bastoon van beneden Géén bruinbrood bij het ontbijt. Personeel wat slecht tot geen Nederlands wenst te spreken.

Het Orval bier en de locatie midden in de stad

Enorm genoten! Voor herhaling vatbaar!!

Badkamer was erg klein en tegels lagen los.

Zeer vriendelijk, tweetalig personeel! Eenvoudige doch ruime kamer. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Locatie van het hotel is fantastisch gelegen in het gezellige centrum van Durbuy.

Onvoldoende vanwege geluid en stank.

Geen voldoende airco. Vieze etenslucht om misselijk van te worden. We konden pas om 11 uur s avonds de ramen open zetten. Voor die tijd kun je niet in de kamer zijn als het zomer is. Onvoldoende licht in kamer. Water niet continue warm. Zeer gehorig. Zowel van buiten als vooral van binnen. Geen waterkoker op de kamer om thee te maken. Wel andere kamer aangeboden gekregen. Was niet beter. Vieze keukenlucht ook daar. Hotel heeft korting gegeven plus gratis ontbijt wat normaal was. Moest anders nog boven kamerprijs van 90 euro 30 euro extra betalen voor 2x ontbijt. Uitzicht op vuilnisbakjen beneden. Dode planten in platenbak en blinde muur. Het hotel zou ik niet aanbevelen. Personeel deed wel erg hun best.

Personeel was erg behulpzaam.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

Kamer aan drukke weg (slapen met open venster geen optie!) Geen afzonderlijke parking voor hotelgasten! Zeer dun hoofdkussen en geen reserve kussen in de kast op de kamer! Slechte kamer verlichting wat iets lezen moeilijk maakte! (donkere kamerwand)

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening! Redelijk ruime kamer en badkamer met flatscreen TV en koffiezet! Avondeten: 2 x in het hotel lekker gegeten salade,visschotel,pasta,mosselen(hadden ook goedkope menu's) prijs/kwaliteit zeker in orde Ontbijt: uitgebreid ontbijtbuffet met thermos koffie op de tafel (eventueel glaasje cava voor de liefhebbers)

Het ontbijt met champagne .

De tegels in de badkamer liggen los.

Het ontbijt met champagne . De vriendelijke dame die het ontbijt serveert. De sfeer in het hotel is heel familiaal .

ontbijt was zeer verzorgd.

verlichting op de kamer .geen centraal li'cht in de kamer. geen airco. De verkoelingsapparaten in de kamer zijn onvoldoende.. veel lawaai tijdens de nacht.

ontbijt was zeer verzorgd. Daar wij oudere mensen zijn, meer dan 70 was het lastig om de trappen te doen. Een lift zou aangewezen zijn. Geen airco op de kamer en Door de hittegolf te weinig verluchting.

het ontbijt was het beste van het verblijf

de badkamer op ons hotelkamer was rampzalig, enorm krap, losliggende tegels en de slechte geur was er niet te harden ( rioolgeur!). het was dan ook nog eens snikheet op de kamer, bij het open zetten van de ramen kwam het vol met beestjes en muggen en wespen in de kamer.

het ontbijt was het beste van het verblijf

Het was een mooie kamer die elke dag kan gekuist worden.

Je moest wel ontbijten tussen 8u-10u. In het warme weer kan je de kamer niet fris houden. Snachts kon je het raam niet open laten omdat het bij een drukke weg gelegen is.

Het was een mooie kamer die elke dag kan gekuist worden. Het ontbijt is ook uitgebreid. Heerlijk eten bij het restaurant met vriendelijk personeel! 2 maal een wiskey van het huis gekregen! Voor herhaling vatbaar dit hotel!

Prijs kwaliteit goed

De douchedeuren zijn echt kapot, schuiven heel moeizaam open. Er is heel weinig licht in de kamer, enkel de led (sfeer) verlichting en een klein nachtlampje, veel te weinig om iets te doen in de kamer

Goede ligging, vriendelijk personeel,lekker ontbijt

Vriendelijk personeel.

Geen genoeg verlichting om iets te lezen op de kamer , geen enkel stopkontakt vrij, het was noodzakekijk dat ik telkens op mijn knieen moest gaan zitten om een te stekker van de koffiemachiene uit te trekken voor mij gsm of iPad op te laden.

Vriendelijk personeel... het ontbijt was verzorgd … frisse lakens en handdoeken. uitstekend ligging in het centrum van Durby.

het was goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

aan de supriorkamer was een balkon waar men niet kon zitten als men in keuken begon te werken wegens de enorme geur

het ontbijt was goed en voldoende de supriorkamer was ruim badkamer was ook ruim

Alles bij elkaar prima naar ons zin gehad

Inrichting kamer wat te donker. Geen lift aanwezig en wat meer aandacht voor het balkon.

Ontbijt goed, hygiëne zeer goed, diner uitmuntend en zeer vriendelijk personeel

• Superior Tweepersoonskamer met Terras

Het liet qua luxe allemaal wat te wensen over. Ontbreken van een toiletrolhouder, ontbreken van een douchestang, het defecte rolgordijn, geen douche gordijn waardoor de badkamer zeiknat werd.

Erg leuk en goed hotel in het centrum van Durbuy,TOP

Sanitair in de badkamer is niet geheel 2018,kan wat vernieuwing gebruiken LED verlichting in de kamer is heel sfeer vol,maar een normale lamp is toch wel handig.

Ontbijt was super,service is top,personeel is vriendelijk

fijn, verzorgd, relax verblijf.

geen opmerkingen

mooi en lekker ontbijtbuffet met streekproducten, goed verzorgd. zeer vriendelijk en gedienstig personeel. goede snelle bediening. prima restaurant voor lunch en diner. zeer hygiënisch. fijn om er te verblijven. komen zeker terug.

Van 2 mooie fijne dagen genoten!

Ontbijt was goed maar povertjes. Kleine te hard afgebakken broodjes, geen sneetjes brood, geen donker brood , geen spek of roerei. Pas op we hebben genoeg kunnen ontbijten, maar ik had er meer van verwacht! Bij de afrekening waren ze het ontbijt vergeten aan te rekenen voor deze 2 dagen. We melden dit maar de reactie was heel raar, het geeft ons een dubbel gevoel, hadden we het niet moeten melden ???? Op de factuur stond alleen 170,00 en 8.00 = 178,00€, waar gaat die 60 euro naartoe, gelukkig dat we ze met visa betaald hebben!!!!

De vriendelijkheid van het personeel, de snelle en fijne bediening van de heerlijke gerechten, vooral de koteletten met slaatje

zeer tof verblijf gehad !!

de badkamer

De ligging is perfect . Het personeel zeer vriendelijk . De kamers zijn modern ingericht behalve de badkamer die is klein en zou moeten opgefrist worden . Het ontbijt was lekker en in het restaurant ook lekker gegeten .

Het verblijf had met een paar kleine verbeteringen zeer goed geweest, helaas.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

De kamer viel wat tegen. Het kleine terrasje grensde aan het afzuigkanaal van de keuken en die lucht hapte je goed naar binnen als je daar een sigaretje ging roken of als ik het raam open deed stonk het direct in de kamer. Het bed en met name de kussens waren zeer oncomfortabel.

Ze hebben alleen met hun eten en koffiekarafjes op de kamer een hoop goedgemaakt. Het restaurant en het ontbijt waren boven verwachting. De ligging is ook heel goed, mooi centraal en in een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Lawaaierig op de kamer en ontgoochelend ontbijt ... jammer

Wij hadden een kamer (n°5) net boven het overdekt terras en hadden veel lawaaihinder van muziek en gasten tot 23:30. Wij zijn gaan ontbijten rond 09:30 en de keuze van brood en koffiekoeken (er waren geen meer in het mandje ! ) was zeer beperkt ... dan heeft men snel nog 2 croissants gebracht ...

De kamer was net en het bed was ok.

onthaal zeer vriendelijk en tweetalig, avondeten zeer lekker...

badkamer niet verwarmd. douche mag vernieuwd worden

onthaal zeer vriendelijk en tweetalig, avondeten zeer lekker en bediening ok, ontbijt is gevarieerd en voldoende.

Perfect !

De WiFi , onbruikbaar op de kamer maar ik deed ook geen verdere moeite, gebruik mijn 4G

Een plaats om terug te komen! Heel hartelijk onthaal in perfect Nederlands . De binneninrichting mag gezien worden, stijlvol cosy, zwart met een vleugje blauw. De keuken serveert lekkere gerechten aan een heel eerlijke prijs. Ligging heel goed om Durbuy en omgeving te verkennen.

Te kleine, benauwde en donkere kamer.

Kamer 7 heel erg klein. Mijn man kreeg het er benauwd. Badkamer verouderd. Te weinig verlichting in de kamer. We moesten de zaklamp van onze smartphone gebruiken om iets uit koffer te halen. Ontbijt erg basis. Ik eet graag gezond. Geen vers fruitsap. Geen mogelijkheid om een vers stuk fruit zoals een kiwi of appel te eten bij natuuryoghurt zonder suiker. Geen nootjes, zaadjes, enz. Geen broodrooster.

Het was een super leuke vakantie.

Graag iets meer verlichting in de kamer,haakjes om jassen op te hangen en haakjes in badkamer om badjas of pyjama op te hangen.

ontbijt was super,genoeg keuze van charcuterie,verschillende kazen,choco;konfituur en vers gesneden fruit.

Het was aangenaam

De kamer was nogal krap. Ook het beperkt licht kan mensen storen, maar deed dat voor ons niet. Jammer dat er maar 2 vlaamse zenders waren op tv.

Het ontbijt was heerlijk! Ook housekeeping deed uitstekend hun werk.

prijs/ kwaliteit ok .

geen lift aanwezig , geen parking bij het hotel . 1ste ontbijt zeer goed , 2de iets minder keuze maar voldoende . schimmelvorming op het plafond in de badkamer.

zeer mooie inrichting over gans het gebouw. vriendelijke bediening . goed restaurant .

nooit meer
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

superior kamer geboekt. staat op site dat het een vernieuwde kamer is, alsook is de badkamer eigentijds. Badkamer was enorm gedateerd!!! Kamer vernieuwd, maar bedden zakten door en keihard. Twee 1pers bedden die steeds uit elkaar schuifden... Gordijnen niet eens ingekort maar sleepte 30cm over de grond.

Het ontbijt was super lekker

Ontbijt was oké
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Te weinig licht in de kamer , enkel bad geen douchemogelijkheid of douchewand, koffiezetapparaat defect, naar onze mening Basic kamer.

Ontbijt was oké

Goede locatie om 'praktisch' te overnachten, als romantisch verblijf met twee iets te min.

Kamer en zeker badkamer zeer eng en toe aan vernieuwing. Douche viel bijna uiteen. Bij wijlen zeer rumoerig. Slapen met open venster is er uitgesloten wegens veel straatlawaai.

Ontbijt gewoon goed, zeer vriendelijke bediening, locatie helemaal in centrum Durbuy,

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Kort en drukke periode rond Halloween

Te donker interieur en kleine badkamer, en tapijt in kamer niet echt hygiënische ook geen lift aanwezig in hotel

Mooie stadje Durby en ook zeer toeristische trekpleister

Donkere kamers,gangen en ontbijt ruimte.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Donkere kamers,gangen en ontbijt ruimte. Alles in zwart geverfd met matig blauw indirect licht. Op de slaapkamer kon je met moeite zien wat in je valies lag.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Vriendelijk personeel en nederlands talig !
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Donker in de kamer,en badkamer zeer ouderwets ! Zelfs in de badkamer geen kapstok of stoel om iets op te hangen,leggen !

Vriendelijk personeel en nederlands talig !!De ligging is top !

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fantastische midweek in Durbuy
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was lekker met bordje charcuterie en lekker vers brood, lekker koffie, maar op onze vraag naar een eitje werd ons gemeld dat zij het gerief van het restaurant niet mochten gebruiken !!!!! en er dus geen mogelijk was voor een eitje (en dat is juist wat ik zo lust). Restaurant (blijkbaar privé niet horend bij hotel ???) : lekkere keuken maar beperkte keuze (bv geen forel met amandelen wat toch de ardense specialiteit is, enkel in boter gebakken te krijgen), goede service maar vrij hoge prijs. Dus avond nadien heel, heel lekker gegeten in een restaurantje buiten met ons voorkeursgerecht dat zeéér lekker was en duidelijk een pak goedkoper (incl de wijn ). Restaurant = "Le Parc". Zeer vriendelijk personeel, super lekker eten (zelfs de zeeuwse mosselen) en prijgunstig

Zeer vriendelijke ontvangst (in het nederlands), zeer propere en ruime superior kamer, zeer propere badkamer, mooi (klein terras), zeer geslaagd verblijf, err goede locatie in het centrum van vieux durbuy

Prima verblijf voor een weekend

Ontbijt zou wat mij betreft nog wat meer aandacht verdienen.

Zeer goed onderhouden - en clean hotel met vriendelijk personeel. Kamers wel klein maar met een goed bed verder prima in orde.

Lekker ontbijt.

Onze kamer lag aan de achterkant van een keuken. Als we de ramen openzetten, kregen we de geur van de afzuugkap erbij..

Lekker ontbijt. Mochten ook lunchpakket meenemen hiervan. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Durbuy voor de liefhebber van rust een mooie plek max 2 nachten. Hotel geen aanrader!

De kamer was erg slecht. We hadden een zolderkamer, met zeer schuine daken. Je kwam de kamer binnen via de badkamer erg apart, onhandig en vervelend. Personeel sprak weinig of geen Flaams of Engels.

rustige straat

Leuk

Discussie aan het onthaal bij vertrek. Ik zou het verblijf volgens het hotel nog niet betaald hebben terwijl ik het volledige bedrag reeds overgeschreven had naar booking.com. Een zeer vervelende situatie !!!! Ook nergens gratis WiFi terwijl dit vermeld wordt.

De netheid

Heel aangenaam, rustig hotel!! Voor herhaling vatbaar!

De kamer is modern ingericht, goeie bedden, maar de verlichting kon beter, te donker. De badkamer is zeker aan vernieuwing toe. Kan soms te warm zijn in de kamer, geen airco.

Een heel lekker gevarieerd ontbijt, met streekproducten. De menu's in het restaurant zijn heel lekker, goeie verhouding prijs-kwaliteit. Gezellig interieur. Vriendelijk personeel. Geen lawaai 's nachts.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Aangenaam, gezellig en een heel lekker ontbijt.

De kamer was nogal donker. Wat meer licht zou beter zijn. De afzuiging van de keuken komt uit aan het raam van de kamer. Als de venster openstaat ruikt de kamer volledig naar eten. Dat is niet zo aangenaam.

Heerlijk ontbijt met heel veel keuze! Zeer mooie locatie.

Goede zorgen!

De kamer langs de straatkant, was net of men met de wagen bij ons binnen reed, kan namelijk niet slapen met gesloten venster, conclusie: het duurde toch tot een uur of 3 voor alleer we de slaap konden vatten!😔

Het ontvangst liep vlot en georganiseerd! Kamer was netjes, beetje klein, maar voor 1 overnachting kan ja daar mee leven! Ontbijt was goed!

al bij al een aangenaam verblijf.

kleine kamers, dunne muren . ontbijt was een beperkte keuze en vrij basic .

zeer vriendelijk personeel en uitbater, geweldige locatie , enkel mogelijkheid tot betalend parkeren, het restaurant was uitstekend, hebben zeer lekker gegeten.

een aanrader

eigenlijk niets

Kamer was klein, maar confortabel en heel netjes, mooie inrichting. Ondanks de drukte overdag, toch heel rustig en stil 's nachts. Mooi ontbijtbuffetje, zonder overdaad, maar allemaal vers en met streekproducten Heel vriendelijk personeel (!!!!) Gezellig restaurant en lekkere gerechtjes. Prijs/kwaliteit een toppertje

Fantastisch, misschien wel een beetje boven verwachting.

1 minpuntje toch de badkamer, de tegel(s) zaten los. Maar ik begin maar meteen met een maar. Het was superschoon, superaardig schoonmaakpersoneel. De douche kwam een heerlijke straal uit. Alles is superschoon.

De ligging, het ontbijt, locatie was meer dan prima. Midden in het centrum van het stadje. Het personeel was uiterst vriendelijk. De bedden, douche kortom alles was fantastisch.

Matig hotel,

Badkamer, ontbijt

ontbijt was heel eenvoudig Ik miste verse jus d'oranje, bruin brood, crackers/beschuit. Badkamer was zeer klein, losse tegels op de vloer.

Voor ons was het een aangenaam en gezellig weekend , bedankt.

Het vroege verkeer van de leveranciers .

Het ontbijt was dik in orde , het personeel beleefd en vriendelijk ,ook een mooie kamer met prachtig zicht ,het was gezellig daar te vertoeven bedankt .

Zeer goede locatie, prima verblijf!

De kamer had iets groter gekund. Het ontbijt was goed. Het werd alleen niet bijgevuld, dus als je wat later komt is er niet zoveel keus

Vriendelijke personeel. Het diner menu was erg goed.

Top locatie, prima matras. Niet al te luxe, maar zeer goed voor een paar dagen!

Kamer 11 op de tweede etage heeft een schuin dak. Je moet in bad gaan zitten want je kan er niet douchen. Staan lukt niet. Je moet ook zittend naar de toilet want je kan er niet staan. Dat had men wel mogen melden van tevoren en dat deden ze niet. Met betalen had men het ontbijt er onterecht opgezet. Terwijl men bij inchecken nog aangaf dat we dat niet hadden geboekt en ik ook zei dat we dat niet hoefden. Men bood er geen excuus voor aan. Beetje jammer, maar goed.

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Locatie is echt midden in centrum maar daardoor niet ruatig. Je hoort altijd muziek

Super goede service, staan altijd voor je klaar en zijn vriendelijk. Heerlijk bed en heerlijke douche

Mooi modern proper hotelletje in het centrum van Durbuy

Onze kamer rook helaas constant naar frieten. Ik denk dat de afzuiging van de dampkap van de keuken vlak onder ons raam was. Dit was zeer storend. Een oudere blonde dame die er werkte was zeer onvriendelijk We hadden op voorhand geen ontbijt geboekt. Kamer zonder ontbijt was 75 euro en kamer met ontbijt was 95 euro, toch stond er de vermelding dat het ontbijt 15 kostte. Hier klopt dus duidelijk iets niet. S morgens werd ons ook zeer duidelijk gemaakt dat wij geen ontbijt meer konden bijboeken omdat 'ze geen ontbijt voor ons had' Dit was zeer onduidelijk op de website. Als er een vermelding van prijs staat dan ga ik er van uit dat ik dit nog kan bijboeken.

De kamers en badkamer waren super proper

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Geweldig!

De parkeergelegenheid is een nadeel, je kunt niet bij het hotel parkeren.. Maar er is wel een parkeerplek in de buurt (2 min. lopen) alleen dit kost wel 5 euro per 24 uur.

Een super hotel voor de echte toeristen, mooie en schone kamer. Misschien wel iets aan de donkere kant door de wanden maar dat geeft ook we weer een modernere look. Super klantvriendelijk en erg knus. Ontbijt is ook gewoon goed, niet extreem uitgebreid maar wel heerlijk!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Uitstap naar Durbuy
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Wifi is ronduit slecht op de kamer, het terras is een tegenvaller door geurhinder door restaurant. Ook niks van bloemetje of plant aanwezig.

Lekker ontbijt, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

1 grote verbouwing verschrikkelijk tegen gevallen gingen weg voor rust!

aan de overkant van het hotel werd een hotel verbouwd, waren van ,smorgens 6 tot ,s avonds 12 uur aan het boren naast het hotel was ook een verbouwing bezig het hotel zelf was ,s woendags gesloten kon je niets krijgen alleen ontbijt, ontbijt was minimaal

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Voor herhaling vatbaar, goed ontbijt, goed restaurant en vooral vriendelijk personeel!!!

WIFI, ze maken reclame dat ze wifi hebben, hij is er, maar op de kamers heb je totaal geen ontvangst :(

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. Het restaurant was TOP!!!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Misschien hebben ze betere kamers

Het licht op de kamer was ronduit slecht geen verlichting om bv te kaarten, lezen of schrijven ook geen tafel of desk . Bedden waren prima

Ontbijt prima. Kamer was modern Bad kamer goed

Er was geen airco in het hotel en de dame van het ontbijt...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

alleen neon licht in de kamer

Er was geen airco in het hotel en de dame van het ontbijt was heel onvriendelijk wat erg spijtig is voor het andere personeel , voor de rest was het zeker ok

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Leuk, gezellig!

de badkamer

Het lekker ontbijt, de leuke kamer, de zelfgemaakte paté, de vriendelijkheid van het personeel, de lekkere champagne, de ligging, de inrichting van het hotel/kamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Een heerlijke overnachting in Durbuy

De kamer is relatief klein, maar voor een nachtje was dit prima!

De ligging! Het hotel ligt in een prachtige omgeving, waar verschillende activiteiten plaatsvinden.

Hier kom ik nog wel eens terug.

De kleine details die wezen op een mindere hygiëne zoals schimmel op de siliconen in de douchecabine en heel veel kalkaanslag op het waterreservoir voor de koffiemachine in de kamer

De ligging!

4,5
    onverzorgde badkamer!

de badkamer was echt aan vernieuwing toe! toilet stuk! vloer helemaal gekraakt, schimmel in douche !echt vies! 135€ per nacht , alleen de ligging is het geld waard zeker niet de badkamer!

de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Drie dagen onthaasten in groene omgeving

Vloertegel badkamer gebarsten.

Personeel 's middags en 's avonds is uitermate vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Mooie, moderne decoratie. Fijne attentie voor Sint Valentijn door de schoonmaakster, op de kamer Heerlijke maaltijden en menu's op de kaart.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prima hotel, centraal gelegen en voor de locatie een goede prijs-kwaliteitverhouding

1ste ochtend koude douche net als een paar andere kamers. Was volgende ochtend hersteld. Sanitair was niet bepaald kalkvrij maar wel te doen.

Kamer ruim genoeg evenals badkamer. Ontbijt was prima, fijne tafel en goed verzorgd door zeer vriendelijk personeel. Diner overigens ook.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Lekker ontbijt, compact maar alles was er.

In een drukke periode, moet je toch op een lichte afstand betalend parkeren. Maar dat doet geen afbreuk op de charme van het hotel en de stad zelf.

Lekker ontbijt, compact maar alles was er. Ook wat streekproducten die voor wat extra zorgen. Centrale locatie zonder lawaai overlast.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Ik voelde mij een reus in de kamer van klein duimpje. Kamer aan straatkant was zelf in rustige periode heel luidruchtig.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding In centrum gelegen

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Leuk hotel maar de kamers zijn dringend aan vernieuwing toe

Vooral de badkamer was dringend aan renovatie toe ,je kon je amper bewegen. De kamer zelf was wel in orde voor de prijs die we ervoor betaalde

Het ontbijt was heel lekker en een heel vriendelijk dame die ons soigneerde

Het was een oude, tot op de draad versleten badkamer.

Het was een oude, tot op de draad versleten badkamer. Ook de verlichting op de slaapkamer was barslecht. Aan de benedenverdieping werd veel aandacht besteed. De hotelkamers daarentegen,...

• Beoordeeld op: 14 november 2016

De kamer is zeker geen 3 sterren en 130€ per nacht waard

voor 130€ per nacht hadden we wel een badkamer verwacht en geen primitieve douche waar de schimmel op het plafond stond.De slaapkamer was voorzien met blauwe ledverlichting , heel duister , dit was mss om de barsten en afgeblakerde verf te verhullen ?

ontbijt was ok , personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Heel vriendelijk personeel.

Te kleine badkamer en weinig verlichting in de kamer.

Heel vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Goed onthaal met een welkomstdrankje. Gezellig restaurant.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Wij hebben wel genoten van ons verblijf, komen wel nogeens terug

Misschien 1 opmerking, in het wildmenu de keuze wat uitbreiden, zodat je een stuk wild van everwijn of hert kunt eten en niet ragout.

Het ontbijt was gewoon goed. Kamer was proper en net, niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima !

De badkamer had geen verwarming , was een beetje koud

Het personeel was er super vriendelijk , ontbijt was lekker , kamer was klein maar in orde , mijn man had een flesje wijn en boeketje bloemen besteld als verrassing en was tip top in orde !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

de bediening was zeer goed,

mooie kamers, alleen donker door indirecte verlichting, wel sfeervol ! Er zou nog een hoofdverlichting moeten zijn

de bediening was zeer goed, heerlijk verwarmd terras

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De ligging en heerlijk ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Badkamer verouderd en kamer te donker

De ligging en heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De gewenste kamer, vriendelijk personeel en een super oma...

Een beetje renovatie.

De gewenste kamer, vriendelijk personeel en een super oma voor het ontbijt!! Na al die jaren nog altijd de max!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goed vertoeft met toffe collegas .

Kleine kamer en badkamer .

Avondmaal ok , ontbijt ook super . Alleen hele kleine kamers !

Midden centrum Durbuy
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Matras in twee delen Nette kamer, maar lijkt mooier op foto’s

Midden centrum Durbuy