Beoordelingen over Le Brisson Hotton 3-sterren

77 Rue Des Ecoles, 6990 Hotton, België

#6 van de 7 hotels in Hotton

Basic, maar schone kamer in hotel op loopafstand van centrum Hotton
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het inchecken was een beetje vreemd, omdat de balie werd verbouwd en we de sleutel moesten ophalen in de keuken van het restaurant (waar het behoorlijk stonk doordat er wat bedorven eten lag). Daarnaast heeft het hotel weinig uitstraling aan de buitenkant.

De kamer was basic, maar schoon en netjes. Nette badkamer. Verder is de locatie goed, op loopafstand van het centrumpje van Hotton.

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zaten aan de voorzijde langs een drukke weg en hoorden het voorbij rijdende verkeer. Maar hebben heerlijk geslapen (en er niet van wakker gelegen).

Het ontbijt was goed ! Lekker brood/croissantjes en beleg en lekkere koffie. Douche is niet extreem groot en jammer van de knop die je steeds moet indrukken. Water lekkere temperatuur (warm) maar niet reguleren.

prijs kwaliteit is dik oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt was oke maar misschien toch liever verse boterkoeken of broodjes ipv afgebakken broodjes ,

vriendelijk ontvangen, de kamers waren proper en alles was er aanwezig wat er nodig was.

gewoon deftig voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

water temperatuur van algemene boiler ; was de dinsdag avond goed , woensdag morgen vrij heet .

de kamer was ok , doch douche niet regelbaar temperatuur . Ze zijn aan verbouwen , wij geen last van gehad . Ontbijt was verzorgd en voldoende. Bed voor mij niet goed , maar ben dan ook tempur gewoon .

Goede locatie om de Ardennen te bezoeken, heerlijke zwembad, maar we hebben een koelkast zo gemist!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is geen koelkast in de kamer, geen (gedeeld) koelkast beschikbaar, geen bar, kiosk of zelfs een frisdrankautomaat. Er wordt geen gekoelde water verkocht. In de hete dagen van Augustus, met de hitte-golf, moesten we naar een 10 min ver supermarkt gaan (3 van de 7 dagen hadden ze geen water in de koeling) of naar het dorp (zo'n 24 uur open winkel = meerprijs) om iets te drinken. Ik had geen mogelijkheid eten te bewaren, dus het werd duurder dan verwacht. Koele drankjes meenemen naar het hotel had geen zin, onderweg waren ze al weer warm en ondrinkbaar geworden. Ik en mijn zoontje (7) hebben niet de gereserveerde tijd vol kunnen houden. We moesten helaas 2 dagen eerder vertrekken om deze reden. Voor een paar dagen of als het weer niet zo heet is, is Le Brisson een geweldige plek.

Het zwembad was de reden om naar Le Brisson te gaan en ook om daar te blijven. Heerlijk om af te koelen in hete zomerdagen. Het ontbijt is ook een aanrader. Voor een paar dagen is Le Brisson een perfecte accommodatie vanwege de locatie en prijs.

alles wes uitstekend ik zal er zeker nog terug gaan

niets viel ons tegen

alles wes uitstekend ik zal er zeker nog terug gaan en nogmaals bedankt voor de verjaardagswensn voor mijn partner in de kamer te hangen heel erg bedankt

Prima doorgangshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers aan de kant van de weg hebben wat last van verkeersgeluid maar in de nacht van zaterdag op zondag kwam er vrij weinig langs.

Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Airco was aangenaam bij 30 graden buiten. Alles schoon.

Goed wanneer u op doorreis bent en juist een kamer nodig hebt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel naast een grote baan. Met venster open, veel lawaai. Geen ontbijt mogelijk om 6u. Volgens de eigenaar was dit te vroeg voor ontbijt. Dit snap ik. Maar het gebeurt niet elke dag dat er mensen opstaan om 6u.

De kermis in het centrum. Zeer aangenaam. Leuke sfeer.

Le Brisson is top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was echt heel goed! Hele verse broodjes en genoeg keuze. Wij kwamen eerder aan dan gepland maar dat was geen probleem. We konden direct in onze kamer en werden ook uitgenodigd om bij het zwembad te komen liggen om wat verkoeling te zoeken (34 graden). Hele lieve mensen!

Prijs kwaliteit was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche heeft een knop die je om de zoveel seconden weer moet induwen, was wel niet praktisch, zo kan je de temperatuur niet regelen, wel goed warm water maar een frisse douche kon je niet nemen.

Ontbijt was goed en lekker en absoluut niet te duur. Ze waren werken aan het uitvoeren maar dit stoorde niet. Kamers waren proper en verzorgd. Geen geluidlast. Goed gelegen en parking genoeg beschikbaar, we zoudenhier meteen terug komen.

5,5
    Eigenlijk geen hotel maar een B&B. Basic en ok voor die prijs maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het humeur van de hotelbaas is erg afhankelijk van de dag... B&B-baas is correcter want hij had zijn werkkledij nog aan, vermoedelijk zit ie in de land-, wegen- of huizenbouw. Afwerking hotel op z'n Zuiders; boorgaten in tegels niet dichtgestopt, elektrische dozen overplaasterd, tv-kabel hangt los over het plafond, door de kleerkast, over de gordijnstang tot aan andere kant vd kamer, in de gang ontbreken tegels in de vloer (kastje bovenop gezet ter camouflage), elektronische sleutel werkt steeds pas na enkele malen proberen en rammelen aan de deurknop, zwarte schimmelranden in de douche... O ja, die douche... drukknop en vaste muursproeier waaruit gloeiend heet water komt. Niks geen debiet- of temperatuurregeling, aangenaam is anders. Maar geen waterverspilling want ik was er na 50 seconden terug uit... Geen zwembad of restaurant gevonden, hoewel dat op booking.com staat vermeld. Gelukkig is er in Hotton centrum voldoende eetgelegenheid. Inderdaad allemaal details, maar ik heb mij uiteindelijk afgevraagd waar die drie sterren vandaan kwamen.

goede ligging op wandelafstand van centrum Hotton, gratis parking.

de reservering van le brisn was niet goed voor mij kan geen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de reservering van le brisn was niet goed voor mij kan geen trappen doen , dankzij de uitbaatster Mélanie zijn wij mogen gaan overnachten in le brissoneau , dank daarvoor , heel blij .

Wifi was prima, locatie gunstig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Werd verbouwd, waardoor alles open lag en ik door de keuken naar binnen moest. Apart en niet heel uitnodigend, maar wel te doen.

Wifi was prima, locatie gunstig.

Propere kamer en badkamer, mooie witte lakens, uitstekend...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Propere kamer en badkamer, mooie witte lakens, uitstekend ontbijt en zeer goede prijs/kwaliteit.Zeer vriendelijke bediening, men spreekt er ook nederlands.Als we in de omgeving moeten zijn, boeken we er zeker terug een kamer.

Goed !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verouderd interieur maar proper! Alles basic, maar wat men nodig heeft voor een overnachting is er. Goede Service, ontbijt was goed. Vriendelijke Uitbater !

goed en vriendelijke hotel, rustig, ruime parkinge en kort bij het stad.

Nihil

super vriendelijk onthaal door de huisbaas. proper kamer met alles erop en eraan, rustig. aanrader voor 1 of 3 nachten, goed ontbijt, goed koffie. heel goed situatie aan 2 minuten te voet van Hotton stad.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was heel koud in de kamer, dus de verwarming had misschien aangezet kunnen worden voordat de gasten komen.

De ontvangst was heel goed. De kamer was heel goed. Het ontbijt was heel goed. Heel schoon, spierwitte lakens en handdoeken. Heel netjes. Zeer vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

TV werkte niet. Koude kamer en elektrische verwarming was niet voldoende. Oude matras,en dekens uit lang vervlogen tijden. Douche had maar een knop om het water aan te zetten, en dit was zo warm dat je er niet kon gaan onderstaan. Elektrische verwarming in de douche werkte maar voor de helft. Gelukkig niet extra betaald voor ontbijt, want dit zag er ook niet veelbelovend uit. Al bij al veel te dure prijs voor zeer basic kamer.

zeer goed om te overnachten

niks alles in orde

ontbijt goed en had gevraagd voor betere matras en was zeker in orde goed bed hebbe personeel van boeking .com geregeld maar waren vorige jaar al eens 2 nachten verbleven en mijn klein hondje mocht mede komen is voor mijn uitstekend dat beestje is al bijna 12jaar maar voor mij betekend dat veel en gaan zeker trg nog naar dit hotel prijs kwaliteit zeker aan te raden

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

de kamer was netjes, maar de toegangstrap was smerig wanneer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De frigo is dringend aan vervanging. Eindstop aan de overgordijn zodat die er niet meer kan afschijven.

de kamer was netjes, maar de toegangstrap was smerig wanneer zou die nog eens gekuist zijn ? in de keuken stonden kookpotten slordig gestapeld de onderkant zwart verbrand vandaar dat we geen ontbijt bestelde. De lakens netjes maar het deken was van de jaren stelletjes. we hebben enkel bij de aankomst een man gezien, vriendelijk is voor mij iets anders. Nu hebben we elders geboekt voor volgende week, we zien wel.

Goed prijs kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

badkamer bestond uit douche, toilet en wastafel, ruimte was net oke, iets groter zou prima zijn, ruimte om handdoeken op te hangen was redelijk beperkt.

Ontbijt was prima, croissant, chocolade croissant, 2 stukken stokbrood, ham, kaas, jam, etc. Kamer was prima, ruim genoeg, weliswaar onder een schuine kap, wifi aanwezig, makkelijke nacht ingang.

anders is alles goed gelegen om naar toe te gaan .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De nu jongere uitbater mag wel wat vriendelijker zijn ! en ja er is daar nog veel die terug in orde moet gezet worden ! terras & tuin met zwemkom ,is nu niet onderhouden !!! Spijtig .

Ontbijt was goed ! en genoeg zonder vele tierlantijntjes . best voor ons dat de patron van vroeger daar nog is en de mensen graag ziet komen .

kamers waren proper, vriendelijk personeel, kunnen zwemmen...

geen opmerkingen

kamers waren proper, vriendelijk personeel, kunnen zwemmen in een overdekt zwembad, op wandelafstand van het centrum, aerco op de kamer, personeel probeerde nederlands te praten

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

de gezelligheid maak je zelf , goede uitbater hij kon ons goede tips geven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen restaurant niet tegenstaande vermeld bij booking.com , kleine kamers en de rookmelder ontbrak. op 2 avonden 6 flessen verschillende witte wijn , kon nooit dezelfde wijn schenken het was altijd de laatste

ontbijt goed beperkt in broodbeleg ,

Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn vrij gehorig. Gelukkig zaten er rustige gasten in de naburige kamers.

Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. We hadden gelukkig een rustige kamer aan de achterkant want het hotel ligt aan een vrij drukke weg. De airco deed zijn werk (ook bij 30 graden). De kamers en de rest van het hotel zijn niet modern maar kraaknet. Het ontbijt is eenvoudig maar voor 7€ dik OK. En toen onze auto in panne viel en weg getakeld werd, was de eigenaar zo vriendelijk ons naar de garage waar onze vervangwagen stond, te brengen. Super!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Alles was zeer goed , komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De foto's van de eetruimte was totaal anders maar voor ons geen probleem x)mss wel handig om eens te melden waar het zwembad enzo is want die hebben we niet gezien..

Er werd geen enkel probleem dat er honden mee waren , we waren in totaal met 7volwassenen en een kind en 5grote honden . Dit was meteen oke voor de uitbater en werd totaal niet moeilijk over gedaan.voelden ons meteen welkom!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Voor 1 nacht was het goed. Ik denk dat er in de zomer 's avonds meer bedrijvigheid zal zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De financiele afhandeling. Ik moest nog alles betalen terwijl ik via Ideal een betaling via booking.com heb gedaan. Dit wordt in orde gemaakt door booking.com De douches waren beetje ouderwets, geen kraan en sproeikop kon niet eraf.

Ontbijt was niet uitgebreid, maar prijs/kwaliteit was in orde.

NIETS
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiène;geen wifi;kille bedoening;donkere accommodatie; gebrek aan warmteuitstraling.

NIETS

De goede sfeer

Het matras

De goede sfeer

We konden op onze kamer reeds vanaf 14.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het sluiten van de kamerdeur maakt deze veel lawaai om in het slot te vallen.

We konden op onze kamer reeds vanaf 14.00 uur,

Prima, voordelig hotel voor 1 nachtje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn niet geisoleerd.. (de douche in de kamer naast ons, klonk als een waterval)

Ontbijt was prima en de prijs was ook prima!

reclame maken voor een zwembad en het met 25 graden nog niet...

reclame maken voor een zwembad en het met 25 graden nog niet open doen

Redelijk

Teveel straatlawaai en burenlawaai

voor mij ideaal voor kort verblijf: slapen met ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

contact met eigenaar, kraaknet, ligging, ontbijt

Niet zoals beloofd geen drank en eetgelegenheid

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Vriendelijke gastheer, schone kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te hete, niet te regelen douche avond koud water. Doorgezakt bed.

Rustgevend, goeie bediening, proper.

Double bed met 2 single matrassen naast elkaar

De hartelijkheid van het personeel

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spijtig dat er geen warm water was voor douche te nemen.

Ontbijt was goed. Nette kamer. Vriendelijke ontvangst.

Voor een korte nacht hebben we geen moeite gedaan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen warm water Drie muurverlictingen waarvan er een werkte. Ouderwets deken armzalig beddengoed.

Het was koud en de kamer was goed verwarmd

nachtingang.

Bedden

nachtingang.

basic, weinig sfeer, een beetje rommelig, vriendelijke...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

basic, weinig sfeer, een beetje rommelig, vriendelijke eigenaars

we zijn zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel

water douche te heet.

ontbijt meer dan genoeg!!

Wij waren er slechts 1 nacht. Vrijdag rond 21u aangekomen en 's morgens om 7u alweer weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen gelegenheid om 's avonds nog iets te drinken

Propere kamers

Aangenaam verblijf. Rustig en eenvoudig hotel. Perfecte prijs-kwaliteits verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

comfort van de bedden en kussens

Rustig gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

grote ruime kamer, kan zelfs als familiekamer

Rustige kamer, goed simpel ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lichtreflectie Velux op TV.

Ristige kamer achterzijde. Handige nachttoegang.

Lang weekend met vrienden onder elkaar.

Lekker ontbijt. Nette kamers

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel

Voor 1 nacht was het oké

Voor 1 nacht was het oké

Leuke plek voor vaste slapers....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg rumoerige kamer (andere gasten, ligt aan drukke weg).

Prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Ontbijt voldoende.

Ontbijt voldoende. Vriendelijk echtpaar

Goed geslapen, lekker gegeten en vriendelijke service (ook Nederlands sprekend)!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goedkoop en lekker ontbijt en prima wifi. Goedkoop maar keurig.

Airco in kamer

Grote baan,,lawaai overdag

Airco in kamer Mooi groot buitenzwembad achteraan Zeer rustig savonds om te slapen

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het was heel goed gelegen . Er was genoeg gelegenheid voor te wandelen en s'avonds aan de Ourthe ter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Iets meer variatie mocht wel .

we kregen zeker genoeg .als ontbijt . De airco was heel welkom op de kamer!

Aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezellig en goed kort verblijf

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke mensen

Goed voor een of twee nachten.

Het ontbijt was goed .

Alles was dik in orde.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Rustige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zolderkamer met muffe geur. Studentenkamer? Douche met drukknop.

Rustige omgeving. Ontbijt niveau jeugdherberg.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Ontbijt was ok en alles op kamer was schoon.

de kamers. We kregen eerst een bedompte zolderkamer/hok en kregen na ons verzoek een ruimere, lichtere kamer. Sanitair erg klein. Alles oogde nogal rommelig, onprofessioneel, klein (bijv. balie voor het ontbijt). We hadden voor vier nachten gereserveerd, maar hadden ons plan veranderd en gingen na drie nachten weg. We moesten de vierde nacht toch 50% betalen, omdat het via booking.com besteld was!!! Dat is slecht.

Ontbijt was ok en alles op kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Schimmel in de badkamer;

Schimmel in de badkamer; warmte water douche niet regelbaar; muren zijn flinterdun, je kan elk woord horen dat er in de kamer naast jou gezegd wordt, bijgevolg niet kunnen slapen gezien onze buren aan het feesten waren, verschrikkelijk!!!!

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De kamer was klein maar schoon, het ontbijt was okee

Het uiterlijk en de ontbijtruimte kunnen wel een opfrissen gebruiken en de stank van onder de buitentrap geeft geen goede indruk.

De kamer was klein maar schoon, het ontbijt was okee

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Prima keurige, gezellige kamers.

Het bed was wat hard.

Prima keurige, gezellige kamers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Goed rekening gehouden met een glutenvrij dieet, super! Erg vriendelijke eigenaar. Loopafstand van het dorp.

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

De kamers zijn kraaknet.

Ik miste een stukje fruit bij ontbijt.

De kamers zijn kraaknet. Uitbaters zijn super vriendelijk. Prijs-kwaliteit is helemaal ok. Verblijf was voor zaken dus weinig tijd doorgebracht op de kamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Nette, schone kamer

Kleine kamer maar voor 1 nacht prima Piepkleine oude tv Dekens ipv dekbedden

Nette, schone kamer Aardige ontvangst, gastvrije mensen Heerlijk, vers brood bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Kamer, badkamer en bed super schoon.

bed was oncomfortabel hard, ontbijt redelijk, ongezellige ontbijt ruimte en tafel plakte op diverse plaatsen.

Kamer, badkamer en bed super schoon. Vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Het bed was zeer slecht!

Het bed was zeer slecht! We moesten buitenom via een soort brandtrap om naar onze kamer te kunnen komen. Deze locatie stond geboekt als in de buurt van Durbuy, bleek ruim 11 km verderop te liggen

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De ligging Centraal, voor ons dan toch.

Ik zou het niet weten

De ligging Centraal, voor ons dan toch. De ontvangst bij aankomst. Mooie Kamer en in de puntjes verzorgt. Vriendelijke mensen Het eten was heel goed, voor ons zelfs wat te veel. Kort om perfect

• Beoordeeld op: 15 september 2015

heerlijk avondeten en vers, ontbijt verzorgd,zaal netjes,en...

drukke baan met veel autoos tot snachts ,lagen helaas aan de verkeerde kant

heerlijk avondeten en vers, ontbijt verzorgd,zaal netjes,en kamer ook netjes

• Beoordeeld op: 1 september 2015

gemoedelijke sfeer, degelijk ontbijt, prima douche die...

geen speciale opmerkingen

gemoedelijke sfeer, degelijk ontbijt, prima douche die waterbesparend is en dat is zeer slim gezien. Mag ook op andere locaties toegepast worden. Chef had gezorgd voor iets speciaal omdat een van ons jarig was...

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Het was een verzorgde kamer.

Jammer dat de wifi niet werkte. Ook het douche systeem was eerder onhandig, door de drukknop kon je de warmte niet regelen, blijkbaar was het water te warm.

Het was een verzorgde kamer. Alles aanwezig dat we nodig hadden. Ook een lekker ontbijt. We hadden een rustige kamer gevraagd en dit was ook zo.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

De kamers van het hotel waren schoon, maar de bedden waren te smal en te kort. (140 x 180) Het personeel sprak niets anders dan frans. Het ontbijt was zeer karig en de aanblik van het restaurant nodigt niet uit om daar te dineren.

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.