Beoordelingen over Hotel Le Dome 4-sterren

Boulevard du Jardin Botanique 12-13, 1000 Brussel, België

#154 van de 215 hotels in Brussel

6,1

Zeer en zeer slecht, ibis budget is er een 5 sterren hotel bij!

Het hotel is totaal GEEN 4 sterren waard! Misschien in 1800 maar niet in 2018! Ik wilde mijn geld daarom terug en dat kon niet. Vreselijk hotel en slecht dat jullie deze rating toekennen ! Andere gasten klagen ook!

Omgeving

De ligging van het hotel, dicht bij het centrum.

Gemis van een goeie airco. Werd ons een kamer toe gewezen, die nog niet was schoon gemaakt. Straatkant erg lawaaiig, met open ramen.

De ligging van het hotel, dicht bij het centrum.

De locatie was bijzonder!

De moquette op de grond was niet handig en schoon voor een hotel van 4 sterren. de koelkast was leeg, de badkamer had alleen 2 kleine showergel niet genoeg voor douch, en niet meer spullen net als tandpasta en tandenborstel. de prijs was duur voor deze services.

de ontbijt was matig goed, maar de hotel heeft genoeg ruimte, de hoogte van de hotel heel goed voot mooi uitzien.

In één woord: ondermaats voor vier sterren.

Geen airco: broeierig heet Volledig verouderd Ontbijt: rampzalig: zeer beperkt, charcuterie niet gekoeld, yoghurt niet gekoeld, spek uren vooraf gebakken ( ontbeten om 7h id ochtend, nauwelijks fruit. Wat geserveerd werd was van werkelijk ondermaatse kwaliteit met sterke vragen over bewaring ( (zie charcuterie etc). Een echte afrader! Enige positieve is redelijke ligging en vriendelijkheid balie).

Locatie van het hotel is top!

Voor een 4* hotel mag men echt wat aan het ontbijt doen. Dit was de grootste teleurstelling ooit!

Locatie van het hotel is top! De kamers zijn groot en boven mijn verwachtingen.

Vergane glorie

4 sterren geven verkeerd beeld. Verouderd en nog met afgeleefd vasttapijt. Douche kapot. Bij het ontbijt geen glazen maar plastic bekers voor fruitsap of water. Oh ja was vergeten.....normaal bij 4 sterren toch?

De ligging. En dat was het

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Hotel is dringend aan vernieuwing toe

Is een basic hotel met oude bedden (zakken nog door), ook lakens en deken lijken niet meer van deze tijd. Het is dus echt wel dringend aan vernieuwing toe. Opvallend is dat de lift wel van deze tijd is. Badkamer heeft alles wat nodig is maar er hangt nog een (oud) douchegordijn en de sproeikop deed het ook niet meer zoals het moet.

Ontbijt was min of meer ok. variatie van het aanbod is ok maar bvb fruitsap uit plastic bekertjes

Matig bereikbare locatie.

Matig bereikbare locatie. Foto’s kloppen niet. Geen lift. Veel trappen op = onmogelijk met veel bagage. Lijkt wel een studentenhuis. Zeer gehorig (toilet, andere gasten, rioolbuizen), deuren sluiten niet goed.. vloer is verzakt. Is aan renovatie toe. Onze fout was dat we beter de andere reviews en waarschuwingen hadden moeten lezen. Niemand van het personeel vroeg of alles naar wens was.

locatie hotel prima, bedden goed, grootte kamer goed, personeel afstandelijk, service matig

De stroom viel 's avonds uit dus we moesten in het donker van kamer verhuizen omdat ze het niet konden fixen. De baas (een vrouw) was niet zo klantvriendelijk, haar werknemer deed het iets beter en bracht op ons verzoek een mini-zaklamp zodat we onze spullen bij elkaar konden zoeken. We kregen verder geen goedmaker voor deze verhuizing. Verder was er gerookt in de kamer. Ontbijt was zeer basic, smaak matig. Personeel aan de balie was ok, niet heel hartelijk maar wel behulpzaam indien je er om vroeg.

Locatie was goed. Er was een klein tuintje naast ons raam, dat was leuk.

Omdat de locatie perfect was en Brussel een mooie stad is hebben wij ons goed vermaakt.

Het ontbijt was sobertjes, en we vonden het jammer dat de bar in het weekend niet open was. We hadden hiervoor speciaal dit hotel gekozen.

De locatie was perfect, een kwartier lopen naar het centrum (Grote Markt) van Brussel.

Hotel bij het centrum, ruime kamers met lekkere bedden

Verwarming deed het niet in de avond, was erg koud, we kregen twee extra dekens. Badkamer lichte schimmel in de voegen.

Lekkere bedden, ruime kamer, aardige receptionisten.

Was prima voor ons voor een nachtje

Ontbijt was erg simpel, maar goed.. je betaald er dan ook niet de hoofdprijs voor. Wel vervelend dat als je tot 10:00 uur kunt ontbijten het personeel om 9:56 het licht uit doet en alles al begint af te ruimen...

Uitzicht en locatie was super, wat verouderde meubels maar schoon dus prima, vriendelijk personeel

Best aangenaam

Extra kussens zou een pluspunt zijn. Ontbijt is matig. Zeer beperkte keuze brood. Kwaliteit kaas zeer matig.

Kamer was heel goed, badkamer prima. Bed best wel comfortabel.

Fijn hotel met goede faciliteiten.

NVT

Ruime kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Lokatie is aan rand centrum en vlakbij uitvalswegen richting vliegveld en snelwegen. dooradt centrum Brussel praktisch onbegaanbaar is voor auto's ligt dit hotel voor mij ideaal.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Niet wat wij er van verwacht hadden

Dat wij 2 nachten boeken en dat in de computer slechts 1 nacht stond ondanks de vooruit betaling was gedaan van 2 nachten.

Niet wat wij er van verwacht hadden

Ruime lamer maar aan vernieuwing tpe.

ontbijt en ontbijtruimte. allés IS oud. Geen broodjes. enkel stukken stokbrood en ontbijtkoekjes.fruitsappen Moët uit plastik bekers gedronken worden. Geen tafelkleed,dus je ziet de versleten tafel. Dringend jonge manager nodig.

Ruime lamer maar aan vernieuwing tpe. Ligging

Redelijk aangenaam door ruime kamer en locatie.

De kamers zijn erg gehorig, zowel de buurkamers als het verkeer aan de voorkant zijn erg hinderlijk voor de nachtrust.

Mooie grote kamer, hotel op prima locatie.

Opvang voor zwervers

De bedden in 1 woord slecht, de 1 hard de andere zacht en dan de kussens is een ramp vol met vlokken je nek staat haaks als je erop ligt en de dekens op de bedden wat een vieze dingen.

Dat het redelijk op loop afstand van het centrum is.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De centrale ligging

Op de site staat dat het hotel recentelijk is gerenoveerd. Dat was naar mijn mening lang geleden het hotel had een verouderde uitstraling mbt de kamers

De centrale ligging

Ruime kamer

Sterke rooklucht in de kamer. De geur zit in de vloerbedekking, bekleding en gordijnen wat voor niet rokers als zeer vervelend wordt ervaren!

Ruime kamer

kamer was prima, we hadden maar 1 overnachting ivm vertrekken vanaf luchthaven Brussel

minibar op kamer deed het niet, waardoor wij ons ontbijt voor de volgende ochtend niet koel konden wegzetten. Douchegordijn ipv douchewand.

vriendelijke receptionist, heeft moeite gedaan om ontbijt voor ons te regelen aangezien wij al vroeg naar de luchthaven moesten. Hotel ligt aan de rand van het centrum van Brussel, treinstation op loopafstand.

Goede keus voor als je betaalbaar wilt overnachten in Brussel

Straatgeluiden, door ligging aan centrale weg ook heel veel passerende alarmdiensten. Ontbijtbuffet had wat povere uitstraling, niet heel bijzonder, plastic bekertjes ipv glazen bijvoorbeeld.

Grote kamer, goed internet

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Kamer was schoon en de locatie is uitstekend.

Gedateerd interieur en plastic wegwerpbekertjes bij ontbijt. Daarnaast ook vrij veel lawaai vanaf de weg.

Kamer was schoon en de locatie is uitstekend.

Na iedere morgen wakker geworden te zijn van de herrie voor de deur was ik blij dat ik naar huis kon

Herrie voor de deur en t feit dat we in dependance Le Dome 2 zaten ipv hoofdgebouw die je op de foto's ziet. Daarnaast ben ik een T-shirt in de badkamer vergeten in t hotel en dit is helaas niet nagestuurd.

Naar ons zin gehad.

Het pand is al wat ouder en daarom wat gehorig zowel geluid binnenshuis als voor geluid van buiten.

Goede kamer, vlakbij het centrum. Ontbijt was basic.

Oké voor 1 nacht/weekend met name door de ligging

Schijnt gerenoveerd te zijn, maar nog oud. Erg gehorig. Ontbijt matig voor een 4 sterren hotel. Badkamer: douchen in bad met een slechte douche en een douchegordijn

de overnachting verliep vlekkeloos

1 minpuntje,goed dat wij meertallig zijn want nederlands kan het personeel bijna niet spreken,op 1 enkele na.

Kamer was ruim en pico bello, en het onbijt was prima,veel keuze.

Geweldige locatie en lekker schoon

Hoewel op booking.com staat dat er een minibar aanwezig is is dit onjuist. Minibar is niet aangesloten en niet in gebruik. Hotel zelf geeft aan dat dit om economische redenen het geval is. Pure misleiding. Verder: weinig stopcontacten, 1laags toiletpapier, airco is niet krachtig genoeg waardoor kamer erg warm kon worden, beschimmeld fruit bij het ontbijt, vleeswaren en zuivelproducten niet op aparte schaal, toiletartikelen niet zoals bij 4sterren te verwachten.

Locatie is fantastisch. Bijna alles is te voet te bereiken. Kamer was heerlijk rustig ook 's nachts geen overlast. Badkamer was gelukkig niet groen net zoals op de foto's. De kamer is erg schoon.

Was goed te lopen naar de bezienswaardigheden.

De kamer was erg warm. De airco doet wel maar er komt amper koele of koude lucht uit. Ook al hadden we het op allerkoudste stand gezet.

Was goed te lopen naar de bezienswaardigheden. En ook van en naar station

Balkom op de 4de verdieping lijken de balustrade onveilig. Houtwerk oogt verrot en had het gevoel als ik ga hangen donder ik naar beneden. Dat zou ik wel link vinden voor kleine kinderen.

Schoon hotel, wel gedateerd. Ontbijt was prima. Man bij de receptie was erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima hotel voor 1 nacht

Wifi werkte niet Heel erg warm op de kamer, temperatuur was niet goed te regelen Het ontbijt was matig. Vieze capuchino.

Locatie, dicht bij de grote markt Goede prijs/kwaliteit verhouding Koffie/thee faciliteiten op de kamer Netjes en schoon

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima ontvangst en goede prijskwaliteit verhouding. Heel vriendelijk personeel

Jammer dat we voor af niet volledig waren geïnformeerd over parkeermogelijkheid voor het hotel. Ontbijt bestond vnl uit zoetwaar én cholesterol rijk eten. Jammer.

Personeel was zeer hulpvaardig en probeerde al onze vragen adequaat te antwoorden. Attent ook, iets wat ik begin van dag van aankomst meldde wisten ze de volgende dag nog terug te halen. Prima prijs voor basic hotel

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Gedateerd hotel aan een drukke weg.

De accomodatie is gedateerd, de badkamer rook niet fris. Met de warmte van de afgelopen dagen liep de temperatuur in de kamer te hoog op, koeling ontbrak. Het bed is erg zacht. De sfeer in het hotel is afstandelijk, je voelt je niet echt welkom. Het ontbijt was redelijk, maar de keuze was beperkt.

Het hotel ligt dicht bij de metro.

Dicht bij centrum, maar slapen was bijna onmogelijk door herrie van buiten

S nacht's niet kunnen slapen door de herrie van buiten. Slechts enkel glas en slecht sluitende ramen aan een doorgaande weg. Bedden waren heel erg doorgezakt. Verwarmingen stonden heel de dag volop aan, vanaf de kamer niet uit te zetten.

Goede locatie, zeer grote kamer

De kamers waren goed en schoon alleen erg warm op de kamer...

Bij een viersterren hotel verwacht niet dat je de jus d'orange uit een plastic bekertje moet drinken. Verder was het ontbijt goed.

De kamers waren goed en schoon alleen erg warm op de kamer en in de gang.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed, degelijk hotel voor 1 a 2 nachtjes

Kan wel opgeknapt worden. Voor zakelijke trips prima

Een goed zakelijk hotel. Prijs kwaliteit is prima. Dicht bij centrum en op loopafstand van treinstation.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Goed hotel, zeker voor een tweede keer hier weer naar toe als we nog eens naar Brussel willen

Niets, top weekend gehad!

Alles was goed, ontbijt was eenvoudig maar goed. Personeel uiterst vriendelijk en deden hun best Nederlands te praten. Hop on hop off bus halte tegenover het hotel. Groote Markt op 10 minuutjes lopen. Tal van restaurantjes in de buurt, en tegenover het hotel een Brussels Grill restaurant, echt een aanrader

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Zijn tevreden

Daar het een 4sterrenhotel is vond ik het ontbijt matig. Bij onze vrienden die hadden nog een deken ipv dekbed.

Het hotel is super gelegen. Kort bij trein en winkelstraten.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

relaxt hotel, met en lekekr ontbijtje smorgens

we hadden de kachels uitstaan, ondanks dat was de vloerverwarming zo warm, dat we het raan bij -/- 4 open hadden staan. ook was er airconditioning die we dus de hele nacht aanhadden, zo warm was het. Kan je je het indenken, bij min 4 dat wij de airco aanhadden?

mooie ligging, aardig personeel, als je een vraag had

Slechte beoordelingen worden door booking.com naar onze ervaring niet serieus genomen.

Verwarming kamer kan niet uit en ontbijt en koffie zeer slecht. Omgeving hotel erg onaantrekkelijk; weinig tot geen (goede) restaurantjes; lawaai van straat in de avond en nacht; personeel ongeinteresseerd, slecht op de hoogte van mogelijkheden omgeving.

Parkeren, ruime kamer en goed bed.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Centrale ligging

Ontbijt viel tegen en al helemaal in verhouding tot de prijs. Kwaliteit slecht, weinig keuze en plastic bekertjes met lepels.

Centrale ligging tov centrum en nabij winkelstraat tevens dicht bij gare du Nord

heel geslaagd weekendje weg in onze eigen hoofdstad.

Betere kussens, eventueel grotere TV

Het ontbijt was heel goed, ruime keuze in broodbeleg, koud en warm. Verse groenten en fruit. toplocatie, op wandelafstand van het centrum, de winkelstraten enz. Schitterend uitzicht vanop de 5de verdieping.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Fijn hotel

Hele grote kamer. Wel zeventiger jaren, maar alle comfort. Ook fijn een kleine (eet)tafel met stoelen. Badkamer ouderwets maar heel goed. Hotel ligt direct tegenover Parking Rogier en naast de metro.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

locatie t.

-wifi was of onbereikbaar of viel zeer regelmatig uit -kamer was aan de voorkant erg gehorig voor verkeer buiten -wc spoelt zeer slecht door -kamer was niet onder de 24C te krijgen: de verwarmingen heb ik uitgezet maar deze bleven warmte af geven -kamer is out-dated met versleten vitrages

locatie t.o.v. centrum: was redelijk dichtbij

ER EVEN TUSSEN UIT

Parkeren

Ruime comfortabele kamer met airco mini koelkast locatie midden in het centrum goede service

Het ontbijt heb ik waf uitgebreider verwacht

Lift

Geen condition

Lift

Perfecte locatie om te wandelen naar het centrum,...

Perfecte locatie om te wandelen naar het centrum, parkeergarage voor de deur evenals een metrostation. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede ligging

Geen airco

Goede ligging

Prima voor een avondje.

Beetje gedateerd. Ontbijt was mwah...

Lokatie. Lokatie. Lokatie. Prijs was prima. Parkeren 20 meter verderop in de P-garage.

Het hotel

Le Dome Brussel

Het lawaai van de airco, de douche

Oud hotel ,mobiele airco die niet naar behoren werkte.

Oud hotel ,mobiele airco die niet naar behoren werkte. Zeker geen 4 sterren waard

matig hotel, ideale locatie

de badkamer & het ontbijt

super

Dat er opo de kamer nog kon gerookt worden

Wij komen hier nu regelmatig en zullen hier blijven komen, onze dochter vindt het hier ook geweldig.

Ik miste normale brood bij het ontbijt

Locatie en vriendelijk personeel

het ontbijt was niet ok, zeker niet in verhouding tot de...

slechte wifi, "rookvrije" kamer stonk naar sigaretten, ontbijt

het ontbijt was niet ok, zeker niet in verhouding tot de prijs

zeer aangenaam weekend op top locatie

kwaliteit van het bed viel zwaar tegen. Kamers zijn verouderd.

ontbijt was in orde. Grote verscheidenheid en keuze

Super verblijf gehad!!

Airco werkte niet optimaal, maar met het raam open was het ook fijn!

Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk, locatie was geweldig!!

Leuk hotel dicht bij centrum

Ligt aan hoofdweg dus gehorig

Prijs / kwaliteit, dicht bij centrum

Locatie van het hotel us top Ontbijt prima

Locatie is uisteken

Televisie

Locatie is uisteken

kamer is ruim

verschrikkelijk ontbijt vergane glorie alles is erg gedateerd en aan onderhoud toe

kamer is ruim

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Fijne accommodatie

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Subliem

De kamer was bijzonder ruim

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

het pand zelf, en de ligging

interieur, sfeer, het is gewoon verouderd

het pand zelf, en de ligging

Nooit nog naar dit hotel !!

We zijn er niet geraakt door de grote file toen , hadden gebeld naar het hotel en waren niet begrip , vond jammer en geld kwijt

bedden zodat die tegen elkaar aan bleven staan

locatie

Prima gelegen voor stadsbezoek

Matras aan vernieuwing toe

Ruime kamer, heel goed ontbijt.

Goed voor een korte stop

Dekens op de bedden Ontbijt matig

Vriendelijk Ruime kamers

Jammer dat we le dome hebben geboekt.. 1 en al vervallen

Ontbijt was poverello status.. walgelijk

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel voor goede prijs midden in Brussel

Fijne rustige kamers, ontbijt uitstekend.

Locatie perfect, vriendelijk personeel

Ontbijt was slecht, koffie te smerig om te drinken

Locatie perfect, vriendelijk personeel

proper, stil, aangenaam, goede prijs

moest extra betalen voor openbaar parkeerplaats

heel vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Le Dome