Beoordelingen over Hotel Leo Station, Villa et Annexes 3-sterren

Place Mc Auliffe, 6600 Bastenaken, België

#4 van de 7 hotels in Bastenaken

Goed verblijf en heerlijk gegeten op het plein en genoten van de voetbal wedstrijd België - Brazilië

Gevoel bij aankomst; zoeken waar is de receptie en kan iemand ons helpen, iedereen was druk bezig in het restaurant. Bij een luxe uitstraling ervaren wij een douche gordijn als minder luxe en mindere hygiëne. Vele verschillende codes of sleutel, code voor binnen komen hotel, sleutel voor de kamer, kaart voor electriciteitsnet in te schakelen binnen de kamer, code voor garage en ontbijtkamer weer met code.

Het ontbijt. De medewerkers die de service gaven waren positief en service gericht. De fietsstalling voor de fietsen.

Uitstekend verblijf in een nette oude stad.

op blote voeten in de kamer viel het wel op dat deze niet of niet goed gestofzuigd werd, je moest steeds je voetzolen afvegen alvorens in bed te gaan.

vriendelijk personeel, goed ontbijt, goed restaurant, goede ligging in het centrum van Bastogne.

Mooi hotel en restaurant.

Parkeren een probleem. Personeel in restaurant spreekt nauwelijks of geen Engels (receptie wel, ook Nederlands). De (nieuwe) menukaart is alleen in het Frans. Eten aan de dure kant.

Mooi hotel en restaurant. Ruikt fris. Kamer keurig schoon. Goed ontbijt.

Degelijk goed hotel.

Konden met de kamersleutel het hotel niet in. Dat is wel lastig als bij de receptie niemamd aanwezig is en de telefoon niet aangenomen word. 14€ voor het ontbijt.

De electrische rolluiken en de airco deden goed hun werk.

Ziekenbezoek aan vriend, gecombineerd met uitstap in Luxemburg

Nvt, voor ons : maar misschien het ontbreken van lift

Correcte ontvangst. Centrale ligging Ruimte van kamer en badkamer Vriendelijkheid van het personeel Mogelijkheid om in het restaurant beneden lekker te eten aan betaalbare prijs. Zeer goed ontbijt met bubbels en assortiment toespijs, zelfs gerookte zalm.

zoveelste keer dat we komen en altijd bij hetzelfde hotel reserveren , gewoon omdat we het gezellig

Zeker voldoende , zelfs vrij uitgebreid, geen stijl om man met vuile was door eetkamer te laten passeren... we zaten ook wat krap, niet voldoende plaats tussen de verschillende tafels;

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Mooie plek, maar sfeerloos

Sfeer, personeel vertikt het om Ned te praten en met Engels kom je ook niet ver. Spreek je geen Frans, dan is het behelpen en zelf uitzoeken. Geen koffie of thee faciliteiten. Er zijn 3 hotels en ik zat in Leo at Home1. 6 kamers totaal. Ontbijt, wordt neergezet en dan is er verder geen personeel meer aanwezig, want die gaan dan weg?? 's Morgens om 7u begonnen de werkzaamheden aan de achterkant, waar ik zat. Timmeren en boren.

De plek, midden in het centrum, erg levendig

Mooie ruime kamer op een goede locatie.

Er was geen aparte douche, alleen een bad. Deze had geen douchegordijn of een ophanging van de douchekop. De kamer lag aan een drukke weg.

Het hotel ligt op een mooie locatie, midden in het centrum van Bastogne. Het was een goede uitvalsbasis. De kamer was ruim met ook een ruime badkamer. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Erg mooi uitzicht op de Place McCauliffe, met mooie directe...

Nuts

Erg mooi uitzicht op de Place McCauliffe, met mooie directe entree op het plein en de cafe's en het Restaurant Leo heel dichtbij. Vriendelijke dame bij het ontbijt

Gewoon

Slaapkamer achteraan, veel lawaai van keuken via een koker . Kussens versleten. Aankomst was nogal verwarrend , waar slapen? in welk gebouw?

Dicht bij het centrum, netjes. Ontbijt in orde.

Mijn kamer had zicht op het dak van het gebouw ernaast. TV stond wat hoog tegen de muur geplaatst.

Geweldige locatie, in het centrum van Bastogne. Ruime parkeergelegenheid in de buurt. Winkelen of uit eten is dus makkelijk te voet te doen. Lekker ontbijt, propere kamer, ruime badkamer.

Kleinschalig hotel met ruime kamers.

Op zich geen probleem, maar handig om te weten: er is geen lift. Verder is de receptie niet bezet en moet je dus even wachten tot er iemand komt om je in te checken.

Kleinschalig hotel met ruime kamers. Prima badkamer. Alles was heel schoon. Wij reisden met een baby en er was ruimte genoeg voor een babybedje (wij hadden zelfs een eigen kamertje voor ons kindje). Ontbijt was goed. Het hotel ligt aan een grote weg maar daar hoor je niks van. Het hotel is sowieso niet gehorig. Weinig personeel gezien maar allen wel heel vriendelijk en hulpvaardig .

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Slaap aan de achterzijde van het hotel!!!

Bij hotel Leo is het altijd een verrassing zeker omdat iedereen alleen Frans spreekt of wil spreken. Het Hotel Leo heeft 2 locaties, boven de kroeg is rustiger en het ontbijt op een prettigere plek. Rechts van het restaurant is het tweede hotel ook OK maar niet aan de straatzijde, veel te veel lawaai waardoor zonder oordoppen slapen niet fijn is.

Het ontbijt is eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Toch wat ontgoochelend

Geen personeel aanwezig : bij het ontbijt was niemand aanwezig!!! Het ontbijt nodigde ook niet uit. Alle gekoelde voedingswaren zaten bijeen geduwd in een koelkist.Deze was ook maar beperkt gevuld bv. maar 4 potjes yoghurt. Omdat er geen personeel was die kon aanvullen,durfde je dan ook met moeite iets nemen. Er waren geen grote borden beschikbaar. Toen we in de ontbijtruimte kwamen, waren heel wat tafels nog niet afgeruimd. Er was geen enkel tafeltje van 2 dat beschikbaar was. Er was ook niemand om te zeggen of we dan aan een tafel van 4 mochten plaatsnemen. Geen shampoo aanwezig wel douchegel.

de ligging de hygiëne grote kamer

Aardig hotel, maar totaal onpersoonlijk. Geen receptie of contact met medewerkers.

Een haak in het bad voor de douchekop, nu moest je die vasthouden. Erg ongemakkelijk. Het ontbijt was voldoende. Maar weinig kaasvariatie. Wat plakjes fabriekskaas naast zalm op dezelfde schaal. Erg onsmakelijke geur naast elkaar. Verder wat gepelde koude eieren . Geen warme etenswaren. Geen ruimte om gezellig en comfortabel te zitten. Je moest altijd naar je kamer of naar het restaurant en dáár moest je natuurlijk iets bestellen.

De grootte van de kamer. Ligging van het hotel.

Zeer goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Bijgebouw Villa

De kamers zijn zeer mooi. Wij verbleven in de villa. Enkel spijtig dat je daar in een zeer kleine ruimte moet ontbijten. Voor de rest is alles prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De kamers en het ontbijt waren fantastisch.

De kamers en het ontbijt waren fantastisch. Slechts 2 kleine minpuntjes. Er is geen lift. Voor de veiligheid moet je je aanmelden met een drukknop en dan wachten tot men komt opendoen om bij de receptie te geraken. Bij ons duurde dit nogal lang.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Eens maar nooit meer

- Het was niet zo heel schoon - Geen gordijn voor het raam in de badkamer - heel karig ontbijt, personeel liep niet langs om aan te vullen of simpel weg een goede morgen te wensen. - 2 kamers geboekt voor dezelfde prijs, maar 1 kamer leek een bezemhok.

De locatie was prima

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed verzorgd hotel met centrale ligging in het hartje van de Ardennen.

WiFi is wat traag maar met wat geduld is het goed te doen. Televisie is onvoldoende, geen kabel en de tv was wat gedateerd.

Ligging in hartje Bastogne (Bastenaken). Goede uitvalbasis naar diverse bezienswaardigheden en uitstapje naar Luxemburg. Ontbijt volledig en keurig verzorgd. Elke dag schoonmaak op de kamer. Op de kamer stond een airco en een klein koelkastje voor drankjes koel te houden. Naastgelegen restaurant van dezelfde eigenaar is erg goed en met snelle service/bediening.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed Hotel, kerst ontbijt viel erg tegen

Wij waren er gedurende kerst weekend. De hele weekend was er niemand bij de receptie aanwezig, het kerst ontbijt hebben wij niet kunnen nuttigen, want er was te weinig eten voor de hoeveelheid gasten. Wij dachten juist het is kerst en we krijgen iets extra's, maar helemaal niets. Wij konden er ook met niemand bespreken, want er was geen personeel aanwezig. Ook niet op tweede kerstdag toen wij uit moesten checken. Dus wij hebben het bij niemand aan kunnen geven.

Goed hotel , midde in het centrum.

Betaalbaar comfort op een toplocatie.

Wij waren in gezelschap van een wat oudere man die niet meer zo goed te been is en misten een lift. Spijtig dat er vasttapijt in de kamers ligt en dat de verlichting, zeker in de badkamer, te weinig is.

Propere, zeer ruime kamers. Ligging midden in centrum, wij sliepen aan de straatzijde en hebben geen last gehad van lawaai. Het ontbijt was lekker en verzorgd, de kamermeisjes waren vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Aanrader, maar onpersoonlijk

Bij aankomst moet je bellen, en dan komt een personeelslid je inchecken. Voor de rest zie je geen personeel meer, ook niet bij het ontbijt (dat wel lekker en verzorgd is).

De kamer is netjes en zeer ruim. Het restaurant Leo (een paar huizen verder in de straat) is een aanrader! bovendien krijg je als hotelgast korting.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Waarom mag je de ramen niet open doen?

Waarom mag je de ramen niet open doen? Er worden honden toegelaten heb ik gemerkt, dus de vorige huurder kan op mijn kamer dus met een hond in bed gelegen hebben? Spijtig van overal vloerbekleding. Het onbijt was goed , maar weinig variatie, geen gebakken of gekookt ei of gebakken spek.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

zullen geen tweede keer langs komen

het ontbijt, te weinig keuze, lauwe koffie, niet gezellig. Niemand te zien bij het verlaten van het hotel. Niet aan te raden aan andere

Kamers waren proper

• Beoordeeld op: 6 november 2016

goede lokatie, nette kamer, ongezellige donkere badkamer, onverzorgd ontbijt.

ontbijt: geen afgeruimde tafels, geen voorraad ontbijtborden, geen personeel aanwezig in de ontbijtzaal, onvoldoende brood. licht in de badkamer veel te donker.

de ligging

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed hotel voor een kort verblijf.

Geen mogelijkheid om koffie of thee te maken op de kamer. Erg dunne kussens, al bracht men er op verzoek wel een paar extra.

Zeer schone kamer. Apart toilet. Goed bed en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima bistrorestaurant.

Het ontbijt is vrij karig met koffie uit een thermoskan. Tv met alleen B en Lux kanalen. Douche in bad zonder douchegordijn. Bistrorestaurant alleen cash te betalen.

Prima bistrorestaurant. Centrale ligging in het stadje. Goede geluidsisolatie.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Toen ik aankwam moest ik op de bel drukken omdat er niemand...

Toen ik aankwam moest ik op de bel drukken omdat er niemand was , er sprak iemand tegen mij in frans een taal die ik niet spreek , ik ben toen weggelopen en zag verderop een andere plek van leo namenlijk leo 2 , ik ben daar gaan vragen over mijn boeking van mijn kamer , pas bij de 3de persoon kon ik terecht die man sprak een klein beetje engels en die bracht me uiteindelijk naar de kamer van hotel leo , het was erg druk die dag in bastogne en ik kreeg geen antwoord op de vraag waar ik mijn auto kon parkeren . Op de hotelkamer was het erg heet , ik kwam erachter dat de airconditioning het niet deed , de ramen waren open maar omdat er zoveel mensen en verkeer was had ik de ramen dichtgedaan , helaas bleef het geluid van buiten erg aanwezig . Over het algemeen was het hotel wel goed maar de service was niet goed zeer onpersoonlijk ontbijt , geen warmgekookt eitje bijvoorbeeld , zorg ervoor dat als je een hotel runt dat je personeel ook wat anders spreekt dan frans , of verdomme ze het en willen geen nederlands praten of engels , hoe kan je geen engels praten in bastogne waar zoveel amerikanen komen en nederlanders , schaam je .

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

kamers redelijk groot.

veel lawaai s nachts. Airco was kapot en is niet gerepareerd gedurende ons verblijf. laatste ochtend geen warm water

kamers redelijk groot. elke dag bed opgemaakt en nieuwe handdoeken

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Super hygiëne, goede locatie

Onvriendelijk personeel m.u.v. het poetspersoneel, vlieg in waterkoker, niemand aanwezig om info te vragen, slecht hoofdkussen

Super hygiëne, goede locatie

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

De Tv stond te laag ,het beddengoed was te warm voor de tijd van het jaar ,de bedden waren al wat door gezakt , Het brood bij ontbijt was lekker maar voor iemand met vals gebit wat harde korsten , graag eens een warm eitje , voor de rest daarover niet te klagen , ik had wel een kamer voor 2 personen geboekt ...bij aankomst stond er op het papier tweepersoons kamer 2bedden voor 1persoon !!!!!!!!!!!!!moest ik nog 100Euro bij betalen !

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Zeer tevreden over ons verblijf.

De airco werkte maar op sommige kamers. En vermits we niet in het hoofdgebouw sliepen, was daar geen personeel om er iets over te vragen. Maar vermits we maar 1 nacht bleven was dit geen onoverkomelijk probleem.

De kamers waren heel ruim en comfortabel. Netjes ook. De ontvangst was vriendelijk maar haastig. Het ontbijt was zeer verzorgd.

prima hotel voor goede prijs/kwaliteit & zeer hulpzaam, vriendelijk personeel in hotel en restaurant

geen negatieve punten

ruime nette kamers, ruim ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel zowel in hotel als restaurant

geen negatieve punten

prima hotel, mooie ruime nette kamers, verzorgd ontbijt, vriendelijk en hulpzaam personeel

Het airco was heel vuil en zou onderhouden moeten worden

Het airco was heel vuil en zou onderhouden moeten worden

Aangename locatie.

In het algemeen weinig mensen die Engels of Nederlands spreken. Niet alleen in hotel.

Mooi estaurant in wagon Oriënt Express

Net hotel goed ontbijt

Airco werkte niet op al onze kamers.

Goed ontbijt, nette kamers en toch redelijk engels of nederlands sprekende bediening

Alles was perfect

Alles was perfect

Redelijk

Ontvangst

Ontbijt kamer

Ideaal verblijf

weinig atmosfeer

De geweldige ligging

Kamers groot en goed werkende airco

alles super

alles super

Kamer was keurig.

Een aangenaam verblijf en ligt perfect op het pleintje.

Het betalingsapparaat werkte niet en zorgde voor onnodige chaos.

Kamers waren ruim en aangenaam, het ontbijt was lekker en meer dan voldoende.

prima locatie om van daaruit Bastenaken en de musea te verkennen

prima locatie in het centrum; goede service en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Top hotel!

Het ontbijt mag iets uitgebreider

Locatie is perfect en je krijgt 10% korting in het restaurant als hotelgast.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Kamers top

Uitgebreider ontbijt

Kamers top

Het was heel schoon en netjes

Gebrek aan engels.

Het was heel schoon en netjes

Twee dagen geen warm water en geen verwarming sochtends, viel ons erg tegen!!

Engels ontbijt zou prettig zijn.

Engels ontbijt zou prettig zijn.

Tevreden

Geen gordijntje aan dakvenster

Goed gevarieerd. Koffie was uitstekend(voor mij belangrijk)

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

We hebben het naar onze zin gehad.

s nachts veel verkeerslawaai. Weinig licht aan de badkamerspiegel.

Lekker ontbijt. Goed bed.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Super met alles erop en eraan

Geen idee

Ruime kamer met zicht op marktplein Zeer proper goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 november 2017

HEERLIJK ONTBIJT, GOEDE KAMERS

HEERLIJK ONTBIJT, GOEDE KAMERS

Goede locatie. Prijs kwaliteit verhouding matig.

Geen koffie/thee faciliteiten Badkamer gedateerd en douchen in bad. Veel geluidshinder van de straat

Geweldige kamer.

Geweldige kamer. Uitstekende bedden. Goed ontbijt

De trappen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

We hadden geboekt in het centrum van Bastogne en ze sturen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Bijgebouw Villa

We hadden geboekt in het centrum van Bastogne en ze sturen ons 1 km van het centrum? Ik vraag schadevergoeding

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Comfort en rusr
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Bijgebouw Villa

Heel mooie kamer met super ontbijt

De kamer was erg ruim.

De kamer was erg ruim. Parkeren kan op het tegenover het hotel liggend plein.

Verrassend

Goede kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel!

Aangenaam verblijf, gunstig gelegen in 't centrum van Bastogne.

Prijs voor de kamer was al bij al aan de hoge kant.

Ontbijt was goed, kamer was proper met basis comfort. Restaurant en Bistro zijn aanrader.

ontbijt had wat uitgebreider gekund.

ontbijt had wat uitgebreider gekund. Bijv meer brood keuze.

Tevreden - aangenaam stadje

één of ander luidruchtig machine achter het gebouw

Ontbijt, onthaal, ligging

geen eigen parkeergelegenheid

mooie ruime kamers

Lokatie

Douchen kan alleen in het ligbad, douchekop hangt op kniehoogte

Lokatie

Voor 1 nacht ok

Wifi en geluidsoverlast

Ruime en nette kamer.

Geen lift aanwezig in het hotel. Restaurant vrij duur en druk.

Ruime en nette kamer. Vriendelijk onthaal. Restaurant: vlotte service.

een merkwaardig hotel

er vond een verbouwing plaats in het pand waar ik mijn kamer had

erg weinig

zeer ruime, propere, kamers

enkel bad, geen douche

zeer ruime, propere, kamers

Perfect weekend met vriendengroep

We hebben geen minpunten

Ligging in het centrum perfect

Ruime kamer, Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geen idee

Ruime kamer, Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt en dito restaurant

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

ontbijt

de ligging. Maar dit lag aan het drukke verkeer

ontbijt

zeker een aanrader

eigenlijk alles, zowel de kamer als het restaurant was zeer goed !!! Zelfs krijg je korting in het restaurant als je een kamer hebt geboekt

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prima plek voor een overnachting

Ontbijt is wat magertjes.

Kamer was prima en netjes. Je kan heerlijk eten in het restaurant wat erbij hoort een paar deuren verderop.