Beoordelingen over Leopold Hotel Antwerp 4-sterren

Quinten Matsijslei 25, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#20 van de 65 hotels in Antwerpen

Echt goede bedden, fijn ontbijt (met verse wafels!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Interieur is vrij standaard hotel-interieur en dat is prima, maar niet wat ik zou hebben verwacht door de omschrijving van 'boutique hotel'

Echt goede bedden, fijn ontbijt (met verse wafels!), geluidsdichte kamers en goede ligging

aangename kamer met zicht op het park , zeer goeie ligging ,...
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

aangename kamer met zicht op het park , zeer goeie ligging , wij mochten onze plooifietsen op de parking plaatsen wat ik zeer apprecieerde , niks negatiefs te zeggen . Een aanrader !

Prettig hotel op loopafstand van de binnenstad
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Sleutelkaart van de kamer deed het op de dag van vertrek om 10.45u al niet meer terwijl in de info staat dat je tot 11.00u kunt uitchecken. Alleen door bij de receptie een nieuwe sleutelkaart aan te vragen konden we alsnog de bagage van de kamer halen. Jammer dat er geen mogelijkheid is buiten te zitten, geen terras of binnenplaats. Private parking zoals op de website genoemd, was vol en zou evenveel kosten als de parking in de wijk?

Ruime, nette kamer, fijne bedden. Vriendelijk personeel.

De ligging van het hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer viel heel erg tegen. Die is echt aan vernieuwing toe. Hoe het hotel word aangeboden komt totaal niet overeen! Had er meer van verwacht. Voor een 4 sterren hotel. En op de gang en beneden op het toilet rook het erg naar rioollucht. Verder was het prima

De ligging van het hotel

Goede locatie ten opzichte van het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij verbleven 1 nacht en de ochtend van vertrek had het hele hotel geen warm water. Hiervoor hebben wij als compensatie een kopje koffie gekregen. Toch jammer dat het op deze manier gecompenseerd werd.

Comfortabele hotelkamer

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen warm water ivm een probleem aan het waterleidingsysteem. Dit is overmacht en kan gebeuren, echter kon er amper een excuus vanaf toen we belden naar de receptie en volgde er geen enkele vorm van compensatie, terwijl we niet hebben kunnen douchen. Airco maakt veel lawaai!!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ideaal voor dagje Antwerpen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren zeer tevreden maar de kamers waren wat gehorig. Voornamelijk piepende deuren.

T ontbijt was uitstekend. Veel keus. Ook de kamer en badkamer erg netjes. Hotel ligt op 10 minuten lopen vh centrum en vlak bij de autoweg. Ideaal voor een dagje Antwerpen. Uitstekende keus. Aanrader.

Aan het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het feit dat de badkamer was voorzien van producten voor 1 persoon in een 2 persoons kamer.

De ligging direct op de rand van het centrum. Het ontbijt was goed genoeg, maar niet super.

Prima plek voor een stedentrip naar Antwerpen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleinigheidje. Er hingen 2 douches. een kop aan de wand en een losse slang. We kregen alleen de slang werkend.

Hotel is netjes. Goede bedden, prima locatie en een geweldig ontbijt. Huurfietsen (Velo Antwerpen) meteen voor de deur.

Degelijk hotel, goed ontbijt en locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De inrichting van de kamers, vond ik iets te somber! De vitrage kon wel een wasbeurt gebruiken!

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers waren schoon maar wel een beetje ouderwets ingericht. De badkamer was schoon maar wel aan een vernieuwing toe. Personeel was vriendelijk en beleefd. De locatie was prettig tegenover het stadspark aan een drukke weg maar met de ramen dicht heb je daar geen last van. En op loop afstand van het centrum.

Uitstekend, voor herhaling vatbaar.

N.v.t.

Vriendelijk personeel, met een warm welkom, mooie accommodatie, ondanks dat wij er al net na de middag waren konden we direct naar onze kamer; een nette goed verzorgde kamer, Wij hebben in het hotel gedineerd; dit was ook in alles verzorgd en heerlijk. De bedden waren ook uitsteken, en we hebben heerlijk geslapen. Dus een aanrader, ook al was het voor ons maar 1 nachtje, hebben we besloten hier zeker nog eens terug te komen voor een langer verblijf.

wij komen zeker nog eens terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

een plattegrond ontbreekt , dit is wel verkrijgbaar bij de receptie maar een grote kaart tegen een muur is wel zo gemakkelijk.

goed ontbeten en daarna centrum opgezocht .in ongeveer 10 minuten loop je naar station en winkelgebieden. parkeren in garages is in vergelijking met nederland relatief goedkoop .18 euro voor 1,5 dag.

Prima hotel voor een weekendje Antwerpen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het douchegordijn was te kort waardoor tijdens het douchen de badkamervloer nat werd, en de badkamer was ook wat beschimmeld.

Fijn bed, ontbijt was prima. De kamer was vrij groot en we hebben een prima verblijf gehad.

Een prima hotel op een goede locatie dicht bij het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren ruim, maar lagen voor geen meter. Ook de hoofdskussens waren dramatisch. Één kussen te plat, maar twee weer te hoog. Ook was het erg warm op de kamer. Er was wel airco, maar deze maakte te veel herrie om ermee te slapen.

Een prima hotel op een goede locatie dicht bij het centrum. 10 minuten lopen naar de winkels. We hadden een ruime, nette kamer met in de badkamer douchespullen van Rituals. Het ontbijt was goed. Veel keus, lekkere producten en alle ruimte om te zitten. Croissants waren zelfs nog warm! Leuk extraatje was de Starbucks in het hotel!

6,0
    achterstallig onderhoud verder okee
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

badkamer is aan vervanging toe , overal scheuren in tegels en wasbak..kitlaag liet los....badafvoer kon niet dicht dus lastig bedderen, wasbak bleef water instaan...veel tvzenders niet te zien

centrale ligging

Vakantie in eigen land ; ideaal hotel voor een citytrip in Antwerpen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

aparte douche was beter geweest maar op zich geen probleem

Het was een overheerlijk ontbijt met ruime keuze; zeer vriendelijk personeel; geluidsdichte kamer. Badproducten van Rituals.

Genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet onmiddelijk een opmerking.

De kamer was subliem. Een fantastisch uitgebreid ontbijt! En supervriendelijk personeel. Dikke duim! Aanrader! Dichtbij het station.

Zeer goed. Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij spreken vier talen, maar worden in Vlaanderen toch graag in het nederlands aangesproken....

Overvloedig ontbijt. Vooral de wafels vielen enorm in de smaak! Kamers in orde : king size bed en koffie op de Kramer.

Fijn verblijf gehad
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Scheur in de muur. Stukjes uit de wasbak en het bad

Fijn hotel. Tegenover het stadspark en niet ver lopen vanaf het centraal station. Ontbijt was erg uitgebreid. Grote kamer met bad.

aan te raden voor een bezoek Antwerpen centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was 1 lift kapot en in 1e instantie waren er losse bedden ipv de aangegeven keuze van 1 groot bed

mooie ruime kamer en een heerlijk ontbijt, op loopafstand van het centrum en vogelenmarkt

Het ontbijt is ongelooflijk uitgebreid en luxueus.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Het park tegenover het hotel, het gras werd opnieuw ingezaaid en de vijver leeggepompt, samen met het koude lenteweer viel dat tegen. Het hotel, daar was niets op aan te merken

Het ontbijt is ongelooflijk uitgebreid en luxueus. Een echte aanrader om erbij te boeken, in de stad is het al snel duurder.

leuk voor 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een nare geur in de donkere entree hal. Kamer niet helemaal donker te krijgen middels de gordijnen. Douchegordijn kapot door uitglijden in de douche (geen anti-slip strip oid) Alleen 1 flesje Rituals soap gel, geen lotion cremespoeling zeepje badmuts vochtig doekje niks.. Jammer had wel iet smeer luxe gevoel gegeven.

Het bed was heel breed

Prima, maar niet spectaculair.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was verouderd en de kitnaden bruin en soms stukken los. Het met vrij hard geluid dichtvallen van de deuren van ander gasten hield ons s nachts wakker. Algehele staat doet wat verouderd aan, ik had iets meer moderne sfeer en luxe afwerking verwacht.

Het ontbijt was superlekker! De staf ook heel erg vriendelijk en behulpzaam.

kamer ok maar wel wat verouderd.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Kamers verouderd en wel wat gehorig. Vooral de deuren op de gang hoor je te hard dichtslaan, daar word je wakker van. Ik begrijp hotels niet die daar niets aan doen.

kamer ok maar wel wat verouderd. Ligging van het hotel is goed.

Jammer had iets meer van verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De foto's laten het heel wat lijken maar werkelijkheid vond ik het ouder eruit zien en klein . Voor die prijs vond ik het te duur .

Dicht bij het centrum

Foute info op site booking.com
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet zozeer de accomidatie. Teleurstelling was wel het feit dat wij bij booming.com op het verkeerde been zijn gezet mbt inclusief ontbijt. Op de site stond duidelijk met ontbijt maar deze bleek bij inchecken niet van toepassing te zijn.

Netjes en schone kamer en vriendelijk personeel

Prima hotel voor een citytrip!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was proper en comfortabel. Het ontbijtbuffet voldeed aan de verwachtingen. Het personeel was vriendelijk. Locatie van het hotel is zeer goed, vlakbij het station. Ideaal voor een citytrip!

Een ruime comfortabele kamer, goed bed, rustige ligging,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ruime comfortabele kamer, goed bed, rustige ligging, prima ontbijt, vriendelijk personeel. Het hotel ligt dichtbij het Centraal Station en het centrum. Alles is prima aan te lopen. Het was voor ons niet de eerste, maar ook niet de laatste keer dat we hier waren.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ontbijt, met mogelijkheid tot ontbijt op de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ietwat gedateerde badkamers, douche wat onhandig in te stellen.

Ontbijt, met mogelijkheid tot ontbijt op de kamer. Koelkastje op kamer, maar ook klein winkeltje begane grond voor evt flesje fris oid. Centrale locatie, prima uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

prima, maar hotel is meer geschikt voor zakelijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het is een prima hotel op een handige plek ten opzichte van het centrum. Maar de inrichting van het hotel is duidelijk meer op de zakelijke markt gericht. Voor een gezin een beetje fantasieloos. kamers zijn ruim en schoon. fijn dat er waterkoker op de kamer staat. we hebben elders ontbeten: in de omgeving is er een ruim aanbod van leuke ontbijttentjes.

Mijn verblijf was OK.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptioniste was in eerste instantie niet super vriendelijk, wellicht kwam dat omdat ze een trainee was. Ik heb via Booking.com aangegeven een parkeerplaats te willen en een tweepersoonsbed, beide waren niet beschikbaar. Ik had graag op voorhand geweten dat de opties niet binnen zouden komen bij het hotel. Misschien kan booking.com deze mogelijkheden beter weglaten.

Ontbijt was goed, en bedden waren ook goed, ondanks dat we geen tweepersoonsbed kregen.

Comfortabel bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid bij inchecken ( de receptiemedewerker was een stagiaire) Lang wachten bij de lift om uit te kunnen checken(kleine, trage liften. Als de lift aankwam was deze al vol)

Comfortabel bed. Goede hygiëne

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Slechtste ervaring op gebied van onthaal uit heel mijn carrière!!!
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Er is geen parking aan het hotel, nochtans staat op de website dat die er wel is. Toen ik mijn ongenoegen (overigens op beleefde wijze) hierover te kennen gaf zei de dame aan de balie of ik verlangde dat zij ter plaatse een parking voor mij zou moeten creëren. Arrogante en onbeschofte dame! Zwaar erover vind ik! Deze dame moet niet aan een balie van een hotel staan.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Nog nooit meegemaakt zo onbeschoft.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hadden een dubbel bed gevraagd bij aankomst was er twee enkele beden met een tafel er tussen het personeel reageerde heel erg onbeschoft voor 159,00 we konden of weg gaan of blijven in het hok. We zijn weggegaan en geen geld werd er bij gezegd nog nooit zo,n tuig meegemaakt zo gaan ze daar om met gasten je bent daar geen gast maar een euro brenger.

Helaas niets zeer onbeschoft personeel.

De kamer was heel gezellig en comfortabel.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

De kamer was heel gezellig en comfortabel. Het ontbijt heel lekker en uitgebreid. Alleen de badkamer was een beetje aan de primitieve kant. Maar de productjes van Rituals maken veel goed ;-)

Het verblijf was fijn .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ice De service voor de taxi reservering ; Ik denk dat het hotel er iets aan kan doen Bij het weggaan met de taxi betaalde we 25,25 euro en terug 30 euro andere gasten 18 en 15 euro .

een geweldig goed uitgebreid ontbijt en vriendcelijk personeel ;De kamer vond ik ook heel ruim ;

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer gedateerd, douchegordijn kan echt niet meer. Bad vervangen door inloopdouches zou een veel betere indruk geven.

Zeer goed ontbijt. Kamers goed, comfortable bedden, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Uitstekend hotel voor een rustig en comfortabel verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het weer, maar dat had in een ander hotel ook zo geweest!

Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam, kamers met alle comfort en alles wat wij nodig kunnen hebben : koffie , water Zeer goed bed en kussens En het ontbijt is uitstekend Wij waren hier al een maand geleden en zijn met plezier terug gekeerd

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

al met al een goede ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik had bij het inchecken afgerekend voor de kamer en het ontbijt. deze betaling was niet gecommuniceerd aan de medewerker ontbijt. deze medewerker moest dit controleren bij de receptie. wij wachten.....en wachten

ontbijt veelzijdig.

Perfects prijs/kwaliteit ervaring, met spontaan vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Airco werkt blijkbaar niet. Niettegenstaande de koude periode, waren de kamers aan warme kant, ook zonder verwarming. Veel hotels hebben die "gewoonte": geen airco in de winter!!

Prachtig ontbijt - supervriendelijk personeel -mooie, moderne kamers.

Prima service bij aankomst.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

De gehorigheid in de kamers en parkeergelegenheid.

Prima service bij aankomst. De kamer was perfect voor ons 2tjes. Alle locaties op loopastand. Ontbijt was verder ook super.

Er werd gratis een bed voor onze dochter bijgezet.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd gratis een bed voor onze dochter bijgezet. Speeltuin voor de deur. Heerlijk ontbijt. Lekkere bedden. Ik had iets laten liggen op de kamer: hebben ze gratis per post toegestuurd.

De locatie is fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een 4 sterrenhotel mag er dringend wat renovatie gebeuren. Bv. De badkamer is verouderd + de muren in de kamers moeten dringend geschilderd worden

De locatie is fantastisch

Het ontbijt is prima verzorgd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is prima verzorgd. De bedden zijn prima. De kamer is ruim en voorzien van warme verlichting. Of tapijt zo praktisch is, is een kwestie van smaak.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Het hotel heeft een goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer, douche vooral met oud gordijn die zeker aan vervanging toe was!

Het hotel heeft een goede ligging. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker met verse producten! Een heel ruim aanbod. Kamers ruim maar verouderd, douche nog met een gordijn die volgens mij zeker aan vervanging toe was. Er is parking voorzien bij het hotel maar ligt toch op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Weinig op aan te merken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deuren die 's ochtends vroeg dicht geslagen werden. Dit was gezien de constructie ook nagenoeg niet te vermijden.

Het gemak bij inchecken en het feit dat er een eigen parkeergelegenheid is.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ontbijt was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rookgeur in de gang naar onze kamer toe. Dat viel tegen. Wij hadden een luxe kamer geboekt, maar de badkamer had wel iets moderner gekund.

Ontbijt was goed.

Leuk en goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden kamer 706 en 709. De kaartsleutel van kamer 709 werkte niet. Telkens we terug op de kamer wilden moesten we naar de receptie om de sleutel opnieuw te activeren. Was wel vervelend.

Goed hotel, goed ontbijt, goeie ligging. Leuk weekend gehad.

Aangenaam zonder meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een sterke urinegeur aanwezig aan de deur van de badkamer. Misschien in het vloertapijt gedrongen? De parking van het hotel staat snel vol, de dichtstbijzijnde parking is wel eventjes stappen.

De kamer was heel mooi ingericht.

Het is een mooi hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een mooi hotel. We hadden een mooie kamer met uitzicht op het park. badkamer prima. Heerlijk ontbijt. prima bedden. Voor herhaling vatbaar. Je zit iets verder van het centrum maar het is prima te lopen allemaal.

Schone kamers, prima ontbijt keuze, behulpzaam personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren was echt overpriced, van viersterren hotel hoor je wel te kunnen verwachten dat dat erbij zit. Ontbijt was heel druk, bijna geen zitplaatsen om 10u.

Schone kamers, prima ontbijt keuze, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima basic hotel aan een drukke doorgaande weg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai vanaf de drukke doorgaande weg. Douchen in de badkuip met gordijntje is niet meer van deze tijd. Ook de waterdruk en temperatuurinstelling zouden beter/moderner kunnen. De kamerdeuren slaan met veel lawaai dicht.

Nette schone kamer met goede bedden. Dichtbij het centrum.

We hebben een goed verblijf ervaren
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De menu kaart, voor een snelle hap oké. Maar om nu te zeggen we gaan er echt dineren. Nee

De bedden waren erg goed. De sfeer in het hotel zelf was ook zeer comfortabel.

Prima zoals verwacht!
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Toch wel meer verkeersgeluiden hoorbaar, dan verwacht aan stadsparkzijde. Kamers wat gehorig, zoals meeste hotels.

Schone kamers en zeer uitgebreid ontbijt !

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Teleurstellend
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het eten was echt verschrikkelijk van alles besteld en niks was lekker helaas bad en douche verschrikkelijk onconfertabel. En het ontbijt was was ook gewoon niet te eten brood niet vers veel sta weinig keus zelfs de ei was niet te eten

Het uitzicht en het bed en grote van de kamer strijkijzer in de kast

Geweldige locatie

Er is geen 24 uur receptie of roomservice

De locatie van het hotel was top! De Meir en Antwerpen CS was op 10 minuten lopen van het hotel. Ook is er een leuke markt in de buurt op zondag. De kamer was ruim en schoon, en het bed was perfect!

Prima hotel voor onze weekendje weg in een leuke stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren kon niet bij het hotel, maar wel voor dezelfde prijs in een Q-park op ca. 350 m. Kamertemperatuur was te hoog voor ons om te slapen, dus raam open gedaan (dat kon hier dus wel).

Prima om uit het drukke centrum maar daar wel dichtbij te zitten. Prima hotelvoorziening met prettige lounge. Vriendelijke ontvangst en medewerkers. Kamer verzorgd. Veel historische bezienswaardigheden op loopafstand, inclusief musea. Een relatief nieuwe wijk met leuke, trendy winkels vlak naast het centrum. Hier vind je ook leuke , net even andere eetgelegenheden. Prima bedden en alles wat je nodig hebt voor een weekendje weg in een leuke stad was aanwezig. Zelfs een strijkplank en -ijzer; ook handig voor de zakelijke bezoeker.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Rustig hotel met alles erop en eraan en een uitstekende service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bijzonder vriendelijk personeel Kamers met alles erop en eraan Alles keurig maar niet supermodern Correct ontbijt met voldoende keuze Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Goed hotel, perfecte locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bad was beetje oud en niet zo schoon

Ontbijt was heel goed, locatie prachtig met kamer met uitzicht op park, bij aankomst een kaartje voor gratis drankjes omdat mijn oma jarig was, goed matras, schone lakens.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Goed ontbijt en goede locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekker ontbijt. Zicht op het stadspark. Goede locatie om de stad te verkennen. Dicht bij centraal station. Vriendelijk personeel. Keuze tussen zachte of harde hoofdkussens.

Erg prettig verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de avond iets langere openstelling van de bar, geen enkele snack of ander hapje meer verkijgbaar. En we kregen bij bestelling van het eerste drankje al gelijk te horen dat de bar snel ging sluiten.

De kamer was goed, schoon, ruim genoeg. Verder opvallend dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam was. Complimenten daarvoor!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Lekker ontbijt, comfortabel bed, vriendelijk personeel,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een minpuntje: het tapijt overal, persoonlijk vinden we dat minder hygiënisch

Lekker ontbijt, comfortabel bed, vriendelijk personeel, leuke en gezellige bar om s avonds iets te drinken

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

We hebben genoten ,jammer dat er geen restaurantjes of cafeetjes in de buurt waren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meisje aan de receptie was niet er vriendelijk , was redelijk kortaf .

Het ontbijt was lekker , veel keuze , netjes . Ook de kamer was net , ruim , alle nodige comfort. Ook rustig en stil.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Perfect uitstapje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerplaats. We zagen bij vertrek dat er toch een parkeerplaats was van het hotel. Dit staat niet aangegeven op de website. Gelukkig is er in de buurt een openbare, weliswaar dure, parking.

Perfecte ligging voor stadsbezoek. Heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Heerlijk verblijf, goede informatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De informatievoorzieningen van de parkeergarage en de kosten die daarbij komen kijken.

Het ontbijt was heerlijk, veel keuze en een goede service mocht er iets niet lukken of iets op zijn. Wel was het ontbijt wat aan de dure kant. Daarnaast was de kamer heerlijk!

Aangenaam verblijf in een hotel in een fraaie stad.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Het douchewater was lastig op de juiste temperatuur te krijgen en te houden. 's Nachts veroorzaakt een elektrische installatie een constante brom. Aan de parkzijde is het verkeer goed te horen.

Het hotel ziet er netjes uit, en de kamer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Er was ruime keuze bij het ontbijt en alles van een goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk.

Prima, betaalbaar, eenvoudig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel jammer dat het aparte bedden tegen elkaar geschoven waren in plaats van een groot bed, waar we wel om hadden gevraagd. Koelkast was kapot. Het was extreem warm in de kamer, ramen konden wel open. Badkamer kan renovatie gebruiken.

Aardig personeel, vriendelijk en behulpzaam. Snelle afhandeling. Prima kamer.

Jammer dat alle museums en bezienswaardigheden dicht zijn verder was het wel oké voor 1 keer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchekop was kapot was er bloed heet kachels en airco waren namelijk stuk bed lag totaal niet comfortabel ik vind de prijs en kwaliteit zeker niet kloppen had wel meer verwacht

De gastvrijheid

Voldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wc liep door. We hoorden een sterk gebrom in onze kamer. Mogelijk apparaat op het dak...

Goed ontbijt, locatie dicht bij het centrum. Probleem met deur goed opgepakt door receptie.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je kunt beter niet dineren in het hotelrestaurant, je krijgt een opwarm maaltijd voor een veel te hoge prijs.

Het ontbij was superlekker! Het hotel ligt dicht bij het centrum en je kunt bijna voor de deur een fiets huren. Het personeel was erg vriendelijk en de kamers netjes en schoon. De bedden lagen ook erg lekker.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een route beschrijving in de mail ivm de werkzaamheden in de stad . Welke afrit op de snelweg.wij werden via nr1 gestuurd en hebben 3/4 uur rond gereden door de werkzaamheden .

Ontbijt is top zeer veel keuze ,zowel aan fruit en brood producten .

Prima hotel voor een (kort) verblijf in Antwerpen.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Ik vind dat de deluxe kamer voor een 4 sterren hotel, aangeboden had mogen worden als een standaard kamer. Was een prima kamer, maar echt deluxe... nee dat niet. Daarbij bestond het 2 persoonsbed uit 2 losse delen waarbij 1 deel lawaai maakte bij het omdraaien tijdens het slapen. Niet echt comfortabel. Bed zelf lag wel goed.

Ontbijt was goed en kamers waren van mooi formaat en schoon. Bedden lagen ook goed en meerdere kussen aanwezig. Badkamer was goed met een föhn en Rituals pakketje. Ligging was prima, met een kleine 10 min lopen was je bij de winkels, restaurantjes en bioscoop.

Oke
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was ongeïnteresseerd en eten in het restaurant niet vers.. (werd opgewarmd in de turbo oven en was niet lekker) Voor de rest heeft het hotel niet veel te bieden. Prijs kwaliteitverhouding vind ik niet Oke want ik heb veel betaald voor weinig

Prima ontbijt, verder matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Televisie stoort en heeft weinig zenders. Kamer niet echt schoon, lamp en föhn waren stuk. Ontbijtzaal erg klein voor aantal kamers in het hotel. Toch wel even een stukje lopen vanaf het centrum. Zeker omdat je je auto daar ook moet parkeren.

Heerlijke bedden en een heel uitgebreid ontbijt. Goed geïsoleerde kamers.

Goed verblijf en de locatie is per voet binnen ca. 20 minuten te bereiken voor ons prima.
    • Deluxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Park

Het was erg druk op rond 9.00 uur tijdens het ontbijt dat er geen ruimte meer was in de ontbijtzaal en moest worden uitgeweken naar de lobby en aangrenzen vergaderzaaltje.

Geen uitzonderlijke opmerkingen voor het ontbijt of hotelfaciliteiten