Beoordelingen over Leopold Hotel Ostend 3-sterren

Van Iseghemlaan 110, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#21 van de 38 hotels in Oostende

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Niet meer voor herhaling vatbaar

De kamer , het was er koud en je kon geen verwarming opzetten. Wij konden ook onze familie kamer die we gehuurd hadden , niet krijgen omdat we slechts met 2 personen waren en dus heeft de receptionist ons maar een andere kamer opgedrongen.

Ligging is uitstekend

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Wij gaan terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen ongevraagd een 'upgrade. Hadden een luxe kamer geboekt en kregen een kamer met sauna. Voor ons niet echt een upgrade. We zijn geen sauna mensen. Het zou fijn zijn als dit gevraagd werd. Nu weten we niet wat een luxe kamer is. Bij een eerste verblijf hadden we een cosy kamer geboekt. Deze vonden wij te klein dus kozen we nu voor een luxe kamer. Jammer

De charming room is een perfecte kamer. Heel praktisch ingericht zowel de kamer als de badkamer. Heel lekkere oploskoffie op de kamer. Het ontbijt is AF

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

geen hoogvlieger doch voor deze prijs zeker aanvaardbaar

bij aankomst een kamer gekregen op de eerste verdieping met zicht op een centrale trappenhal waardoor het 's middags al bijna nacht leek. Bij de vraag voor een andere kamer bleek er nog eenzelfde type kamer op de 5de verdieping vrij te zijn. Deze kwam nog steeds uit op centrale trappenhal doch door de hogere ligging hadden we net wat meer lichtinval. Ik vraag me af waarom we niet van de eerste keer deze kamer hadden gekregen. Verder was er op de kamer zo goed als nergens een stopcontact te vinden. Het ontbijt viel ons na de goede beoordelingen gelezen te hebben ook wat tegen: het roerei kwam uit een 'grootkeukenzak', pistolets waren steeds binnen de kortste keren op (werden maar in kleine getalen aangevuld)

de kamers waren al op de middag beschikbaar en proper, goede bedden en koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Voldoende
    • Charming Tweepersoonskamer

Wij hadden de kamers iets groter verwacht a Is ietwat gehandicapt en slecht te been kon ik mij niet keren of draaien maar ja het is niet altijd wat je wenst dank u

Het was een gewoon standaard ontbijt maar alles voldoende

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Van het personeel tot de kamers en het ontbijt, alles zoals...
    • Charming Tweepersoonskamer

Van het personeel tot de kamers en het ontbijt, alles zoals het hoort. Super vriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt, goeie matrassen, goeie hoofdkussens, proper. Wij komen zeker terug! De opmerking die je soms leest over de lift is onterecht, je ziet direct dat de lift zo goed mogelijk in het gebouw is geïntegreerd, groter is niet mogelijk. En voor die paar verdiepingen kan je altijd ook de trap nemen uiteraard.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

ok
    • Charming Tweepersoonskamer

Het toilet staat in de douche, na het nemen van een douche sta je met je voeten in het water tijdens toiletgebruik.

Locatie is zeer goed, centraal, alles makkelijk te bereiken. Kamers zijn net, goede wifi.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ontbijt was boven onze verwachtingen
    • Charming Tweepersoonskamer

Hadden expliciet een kamer met één tweepersoonsbed gevraagd bij aankomst hadden wij een kamer met twee eenpersoonsbedden man aan ballie zei dat er geen kamers meer vrijwaren tot zijn collega haar kwa moeien en hebben wij toch nog de juiste kamer gekregen door die vriendelijke vrouw want meneer had geen zin om ons een andere kamer te geven bij wilde ons een goedkopere kamer aansmeren voor hetzelfde geld.

Ontbijt was boven onze verwachtingen

Voor herhaling vatbaar!

kamer wel wat klein voor 3 volwassenen, douche en bad in een is niet zo ideaal.

Zalig ontbijt! Vlotte en vriendelijke bediening! Mooi decor! Vlak in centrum en toch niet druk.

Goed ontbijt maar daar is alles mee gezegd
    • Deluxe Kamer met sauna

De kamer was niet proper, tandpasta en haar in de lavabo. Haar op de grond. Gebruikte Nespresso pods in het toestel en geen nieuwe voor ons. Haardroger die niet langer werkt dan 30 seconden. Wij hadden de kamer verlengt tot 12u, 10 na 11 stond de poetsvrouw plots in de kamer en zei dat we er om 11u al uit moesten. Prijs kwaliteit is dit zeker niet. Hier zien ze ons niet meer terug.

Het ontbijt is tip top in orde niets op aan te merken! Lekkere wafels en pannenkoeken, variatie aan fruit, noten,....

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Comfortabele kamer & zeer uitgebreid & lekker ontbijt, maar beperkte geluidsisolatie.

De houten roostering en wellicht beperkte geluidsisolatie zorgden ervoor dat wij 's morgens werden gewekt door het geluid in de kamers boven ons. We hadden graag iets langer willen slapen ;)

Comfortabele kamer, uitgebreid & lekker ontbijt, perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goed geslapen, ruime douche en ontbijt was prima!
    • Charming Tweepersoonskamer

we hadden een kamer zonder uitzicht, we keken tegen een muur/trap Dit hadden we beter gelijk kunnen melden maar niet gedaan, bij uitchecken bij de receptie aangegeven. kamer was verder prima.

Goed geslapen, ruime douche en ontbijt was prima! strand en winkels op loopafstand.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Sorry heb er geen foto's van genomen
    • Kleine Gezellige Kamer

De onvriendelijkheid aan de Bali We zijn drie nachten gebleven het bed werd gewoon toegegooid en niet deftig opgemaakt in de wc vloer rare plekken in de doucheruimte verbrande plek van sigaret

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima uitvalbasis voor het beach festival. Nadien konden we genieten van het strand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift in het hotel is eerder klein. Bovendien werd de lift onderhouden op een druk moment bij het inchecken: een gesleurd met bagage tot op de derde verdieping.

De ligging van het hotel kan niet beter. Het ontbijt was erg uitgebreid en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Aangenaam en ontspannend verblijf !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer ruim ontbijt, maar zeer weinig echt 'vers'. Het fruitsapje bij het ontbijt is eigenlijk gewoon water met een smaakje - niet lekker ! Het toilet in de badkamer staat niet echt praktisch opgesteld. Naar het toilet gaan na een douche = natte voeten.

Ruime, nette kamers, ook de badkamer met inloopdouche. Centraal gelegen, vlakbij Kursaal en op enkele minuten wandelen van de zeedijk. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Inkom leuk.
    • Kleine Gezellige Kamer

Te kleine kamer. Geen plaats voor kofferTJES. Douche erg verouderd. Geen haakjes voor kleren of plaats voor toiletgerief in badkamer.

Inkom leuk. Ontbijt ok.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De kamer was prima

Zicht aan de achterkant is niet zo gezellig Maar omdat we er alleen s morgens en s avonds waren kon het wel

De kamer was prima En het ontbijt supergoed verzorgd en lekker

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De ligging is goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtruimte waar je je eten moet halen is erg krap, zouden ze best anders inrichten ... keuze was wel oke. Maar eerder basis

De ligging is goed Bedden Proper Rituals producten in badkamer

Gezellige kamer, grote badkamer met Rituals productjes, een grote TV met nederlands talige kanalen e
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De check-in viel bij ons tegen. We voelden ons niet echt welkom na een lange autorit! De frontdesk was niet erg proper en gaf een vuile indruk.

Het ontbijt was top! Zelf wafels en pannekoeken bakken.

Ontbijt was heel goed.
    • Charming Tweepersoonskamer

Nachtlawaai. Kamers zijn weinig geîsoleerd. Men hoort de tv van de kamer ernaast en zeker het lawaai.

Ontbijt was heel goed. We hadden een nieuwe kamer : mooi.

We hebben een paar heerlijke dagen gehad. Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer viel ons wat tegen. We hadden een bad/douche, maar als je ging douchen kon je naar buiten kijken want het raam was gedeeltelijk afgeplakt. Het idee dat iemand je kon zien (ook al zat je op de vijfde verdieping) was toch niet erg fijn. Er had schijnbaar een gordijn of iets gehangen, maar dat was weg.

Het ontbijt was uitstekend. Er was erg veel keus en de kwaliteit was heel goed. De kamer was erg ruim en schoon. Het personeel was absoluut vriendelijk. Het hotel ligt op een mooie afstand van strand en winkelcentrum.

Zeer goed ligging en erg uitgebreid, lekker ontbijt!
    • Kleine Gezellige Kamer

Jammer dat ik had aangeduid een voorkeur te hebben voor een tweepersoonsbed en we toch 2 éénpersoonsbedden hadden.

Zeer goed ligging en erg uitgebreid, lekker ontbijt!

Oostende is Top en dat is mede door te verblijven in Leopold Hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer waren geen glazen aanwezig / zo ook in de badkamer. tip : in de inloop douche een rekje / plankje plaatsen voor het plaatsen van shampoo -o.id.

De kamer , gelegen op de 7de verdieping en dat is de zolder. Heeft hierdoor sfeer en uitzicht. Wel warm , maar er is een ven aanwezig in de kamer. Ontbijt , voldoende keuze en vers. Vriendelijke medewerkers van de ochtend tot in de avond. Gezellige en mooi ingerichte lounge ruimte met bar , en waar je elkaar kunt ontmoeten.

Leuk hotel, centraal, met spirit!
    • Charming Tweepersoonskamer

Geen airco, de lift was zo traag en klein dat je vanzelf de trap nam.

MooI stijlvol pand met persoonlijkheid, kamers licht en modern. Uitgebreid en lekker ontbijt.. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligt fijn centraal in de stad.

Geweldig ontbijt maar slecht geslapen in zweterige kamer.
    • Kleine Gezellige Kamer

Zoals beschreven stond "kamers klein en gezellig" was het inderdaad klein. Rond het bed was 50cm gangpad. De venster kon enkel op kip waardoor er amper frisse lucht binnen kon. Dit kon je dan ook ruiken bij het binnenkomen van de kamer er hing een muffe zweetgeur. De venster dichtdoen was dus geen optie waardoor er veel nachtlawaai binnen kwam.

Het ontbijt was heerlijk. Alles erop en eraan. Lekkere koffie, vers fruit, ontbijtgranen, noem maar op. Genoeg om het een brunch te noemen.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

Ramen in de kamer konden niet open gezet worden terwijl het heel warm was. Te kleine lift. Je moest heel lang wachten om de lift te kunnen gebruiken. Doet ook dienst als dienstlift

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

Toch wel een aangenaam verblijf met een top-ontbijt - netheid kan zeker beter.

Netheid van de kamer viel tegen. Wasbak was niet proper - zeepresten en haren in en langs de wasbak/douche ... Kleerkast lag nog vol zand. Voor ons toch wel een serieus minpunt.

Locatie en ontbijt waren TOP!!! Gezellige lounge en vriendelijk personeel.

Klare taal
    • Charming Tweepersoonskamer

De parkeerplaats, niet toereikend, beetje absurd hier het hotel, 2,5 km verder de auto parkeren, eerlijk is eerlijk, het personeel heeft een pluim verdiend, geprobeerd , ondanks alles toch een tevreden klant te maken. Verder alles prima, maar ik zou niet gauw iemand aanraden hier te overnachten als je met de auto bent

Het personeel en het ontbijt

Mooie ligging, fijne prive parking en uitstekend ontbijt

Op foto’s bij boekingen zie je keukentjes en ruime kamers. Wij hadden een naar onze mening een te kleine kamer. Faciliteiten op de kamer waren gevuld voor 2 personen zoals handdoeken, koffie,thee, flesjes water, douchegel, shampoo,.. terwijl we voor 3 personen geboekt hadden.

Mooie ligging, fijne prive parking en uitstekend ontbijt

Voor herhaling vatbaat!
    • Kleine Gezellige Kamer

Super goed en uitgebreid ontbijt. Alles werd heel regelmatig aangevuld. Een inspirerende en eigenzinnige inrichting van het interieur, maar ontzettend goed geslaagd!

Kort verblijf in Oostende

Beetje lawaai op straat. Te zwaard dekens met mijn opvliegers 😁

Het ontbijt was supper mooi opgesteld en verzorgt. Alles was lekker vers en een grote verscheidenheid. Voor iedereen wel wat

Goede locatie en lekker ontbijt!
    • Kleine Gezellige Kamer

We hadden een kleine 2 persoonskamer en deze was echt zeer klein (lijkt eerder voorzien voor 1 persoon (ook maar voor 1 persoon spullen voorzien..) de andere kamer, 3 persoonskamer super ruim en zeer tevreden van

Goede locatie en lekker ontbijt! Propere kamers

goed, zeker voor een WE of 1 nacht anders een grotere kamer nemen
    • Kleine Gezellige Kamer

keukentje waar het ontbijt staat is te klein je liep elkaar onder de voeten

ontbijt was heerlijk en uitgebreid , kamer was wel klein maar alles was voorhanden,

Het ontbijt was goed.

De kamer viel tegen bij ons / te klein / te warm / veel lawaai van krijsende meeuwen tijdens de nacht

Het ontbijt was goed. De badkamerspulletjes van Rituals vond ik wel leuk.

alles was perfect van het vriendelijk pesoneel tot de kamer...
    • Basic Eenpersoonskamer

niets behalve dat de lift in panne is gevallen voor enkele uren maar daar kan niemand aan doen(op 11-08-18)

alles was perfect van het vriendelijk pesoneel tot de kamer en het perfect en uitgebreid ontbijt voor ieders smaak en de ligging is perfect zoals het hotel en het personeel,een aanrader...dank u

Teleurstellend !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs kwaliteit ! Een gedeelte van het personeel was ok toen wij arriveerde op 6 augustus . alleen jammer dat wij op deze warme kamers van toch wel een behoorlijke prijs ( 140.00 per nacht ) geer airco hadden iets wat tegenwoordig niet meer van deze tijd is en de slechte servies was dat er ventilators voor handen waren en er pas na 3 dagen ZELF achter kwamen dat die er waren en deze NIET aangeboden werden , moesten dit vragen aan de kamermeisjes die overigens wel heel vriendelijk waren . Mijn vrouw NIET haar drankje op het terras mocht opdrinken omdat zij niet contant kon betalen en de receptionist haar niet herkende !!!!!. Shame on you !! ( dat zij na een discussie wel mocht doet niet meer ter zaken slecht gevoel blijft ) Ik heb voor onze aankomst aangegeven dat de reis een verrassing was voor mijn vrouw ivm ons 45 jarige huwelijksfeest . Daar hoef je niet op te reageren maar goede Hotels doen dat wel . weet ik uit ervaring . Groet Rob Ringhs kamer 301

1 x ontbijt gehad . was voldoende . Maar er waren in Oostende vele malen betere plekken en beter van prijs .

Uitstekende lokatie en supet ontbijt
    • Charming Tweepersoonskamer

De kamer en badkamer waren klein .Vloerbekleding in de badkamer had een vieze geur en de douchegordijn vind ik niet hygiënisch.

Het ontbijt en de ontbijtruimte was top!!! Alles was lekker en vers met pannenkoeken wafels cakejes en nog enkele zoetigheden. Het bed en de kussens waren goed en er waren koffie en thee faciliteiten.

Het ontbijt was lekker, voldoende variatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tweede dag was onze kamer niet gekuist. We hadden het kaartje buiten gehangen dat de kamer mocht gepoetst worden en s avonds hing dit kaartje terug binnen maar kamer was helemaal niet gepoetst en ook geen nieuwe handdoeken. Deze zijn we dus zelf bij de receptie moeten gaan halen, samen met wc papier. En aan de receptie krijgen we eerder het antwoord dat we het kaartje aan de deur niet juist hadden gehangen, wat dus niet waar was want het kaartje hing terug binnen dus ze zijn wel op ons kamer geweest.

Het ontbijt was lekker, voldoende variatie.. Er was alles wat we nodig hadden

prima hotel in juiste prijs-kwaliteitverhouding

Er is slechts 1 lift en hierdoor moet er vaker gewacht worden.

Zeer knus en gastvrij hotel. Hadden eerst benauwde kamer met uitzicht op trappenhuis maar dit werd zonder enige moeite omgezet naar een lichtere kamer aan straatzijde. Verder is het ontbijt super, veel keuze en dat voor maar 10 euro.

Ontvangst en personeel was heel klantvriendelijk.

het uitzicht van de kamer was wel een tegenvaller,uitkijkend op een schacht met brandtrappen. Heel donkere kamer bij dit toch prachtige weer.

Ontvangst en personeel was heel klantvriendelijk. Ontbijt was ook zeer uitgebreid.

Toch genoten van een leuke kamer en lekker ontbijt ! Top locatie !
    • Charming Tweepersoonskamer

In 2-pers.kamer douchegel en shampoo voor 1 i.p.v. 2 pers. / douche in de kamer (geen aparte ruimte)en jammer genoeg veel last v straatlawaai (oordopjes voor 1 pers)

Lekker ontbijt, mooie gezellige kamer en goede locatie !

Knap hip hotel! 9/10! Vriendelijk, super ontbijt en overal dichtbij!

Geen kluis. Geen airco op de kamer: wel zeer hete dagen Deze zomer natuurlijk. Er was wel een ventilator, wat heel tof was! Onze kamer gaf uit op een binnenkoker, wat niet super is maar ok.

Super vriendelijk; beneden : Cafe ontbijtruimte en ontspanruimtes met smaak ingericht. Een 3-persoonskamer Hft ook echt 3 volwaardige goede bedden! Hier wil ik nog komen! En vlak bij alles en toch niet druk gelegen. 150 m van strand. 150 m van kursaal Oostende (naar musical Flashdance gaan kijken), 150 m van shoppinggedeelte en op 20 min wandelen van het Station. En wat een fantastisch ontbijt: je eigen “belgische wafel” hebben we gemaakt; pannenkoeken; tomaat mozzarella, spek ei worstjes, yoghurt, slaatje... noem maar op... heerlijk en stijlvol gepresenteert! Een Aanrader! Een 9/10!

Tof maar extreem rumoerig

Extreem rumoerig , 2 dagen geen oog dicht gedaan . Niet van buiten maar door de kamers boven ons en naast ons en de trappen hal. Het klonk alsof ze de kamers aan het verbouwen waren , erg jammer. Ook troffen we de kamer aan met een lege toilet rol en geen reserve rollen en een lege tissue doos. Dat heb ik moeten bijvragen en wel gewoon gekregen zonder problemen.

Veilige parking ,tof ingericht , Starbucks Lekker bed ! Ook fijne afgezonderde ruimte voor het kind En een toffe bar met veel keus !

Geen toiletpapier bij aanvang op de kamer, de kamer was ook nog niet klaar op het voorziene uur we hebben nog een uur met de kinderen eerst iets anders moeten verzinnen

Zeer ruime familiekamer

Ontbijt was heerlijk
    • Charming Tweepersoonskamer

Kamer was niet proper, er lagen nog haren van het scheren van de vorige vakantiegangers in de lavabo. Deur douche hing los, en de afvoer liep niet goed af .

Ontbijt was heerlijk

Zeer goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was top!! Alles zuiver en hygienisch in orde. Kamer was zeer ruim,perfect. Het ontbijt erbij genomen zeer veel keuze . Zeer lekker. Ze zien ons zeker terug!!

De grootte van de kamer was goed, fijn dat er een...

De vloerbekleding, die gewoon niet hygiënisch kan zijn

De grootte van de kamer was goed, fijn dat er een afsluitbaar gedeelte was waar het 1 persoonsbewijs stond

Gelukkig maar voor 1nacht geboekt
    • Charming Tweepersoonskamer

Donkere kamer ,vloerbedekking volledig met matten bekleed (vies,zelfs rond het toilet)

Ontbijt heeft veel goedgemaakt Kamers waren veel te klein,bijna gene lucht!

Proper en fijn verblijf gehad

Alleen spijtig dat ze geen kleine frigo op de kamer hebben zeker met de warme temperaturen .konde je paar flesjes drinken koud zetten voor 's nachts.

Heel proper hotel. En heel goed ontbijt

Het hotel ligt in het centrum en vlak bij de promenade en...
    • Charming Tweepersoonskamer

De kamer die ons werd toegewezen bij het inchecken lag ingesloten achteraan het hotel. De kamer had geen daglicht of frisse lucht en was gezien de (gesloten) tussendeur naar de kamer ernaast meer geschikt als uitbreiding voor die andere kamer. Na een klacht aan de receptie hebben we direct en zonder discussie een andere kamer gekregen die dik in orde was!

Het hotel ligt in het centrum en vlak bij de promenade en het strand. Het ontbijt is zeer uitgebreid, de kamer en sanitair zijn netjes en proper.

Bij aankomst meldde men ons dat we een upgrade kregen van de kamer ,weinig van gemerkt
    • Charming Tweepersoonskamer

Geen minibar op de kamer Op zichzelf attent om een flesje water op de kamer aan te treffen maar wel maar 1 voor 2 personen. Hetzelfde met oordopjes die leuk als gadget klaar lagen, maar weer maar 1 pakje voor 2 personen. Geen glazen/ bekertjes in de badkamer Op drank/menukaart op kamer stond vermeld dat er tussen 17u30 en 18u30 gratis tapas waren in de bar, maar helaas wegens personeelsgebrek konden die niet aangeboden worden! Geluid lift was storend.

Het ontbijt is zeker een aanrader

Aanrader
    • Charming Tweepersoonskamer

We hadden de kleinste kamer wat geen probleem was maar met deze uitzonderlijke temperaturen en er geen ventilator ofzo stond bij ons en het raam kon enkel op een kiertje dus wel warm maar het was dan ook uitzondelijk warm.

Hotel is niet nieuw maar toch mooi en gezellig, vriendelijk personeel, mooie gezellige kamer (charming room) alles was aanwezig, goede en vriendelijke service en vooral het ontbijt was subliem dus echt een aanraden en zeker prijs kwaliteit

Niet veel
    • Kleine Gezellige Kamer

Te kleine kamer Je kreeg je reis koffer alleen open als je hem op bed legt maar 30cm rondom je bed geen kleerkast of douchegordijn plus veel lawaai van de tram Lift was mega traag en klein voir 2 man Bij het inschrijven was er alleen een Engels talig kan toch niet in een Nederlandstalig hotel

Niet veel

Leuke vakantie met het gezin
    • Familieappartement

Tv werkte niet zo goed (geblokt beeld) en dunne muren (stemmen duidelijk hoorbaar)

Kamer werd steeds netjes opgemaakt, lekker ontbijt met veel keuze, centraal gelegen

Zeer leuk hotel, lekker ontbijt en goede ligging.
    • Charming Tweepersoonskamer

Gebruik van de lift viel een beetje tegen. Lang wachten en traag. Als hij dan toch stopte dan zaten er vaak al mensen in waardoor je opnieuw lang moest wachten. Als je op het eerste of tweede verdiep ligt zijn trappen zeker en vast te doen. Maar niet handig als je met volle bagages zit.

Goede ligging om Oostende te bezoeken of het Kursaal maar boek geen 3p kamer.

3 p kamer was deprimerend, heel donker, nooit direct licht. Keek uit op een binnenkoertje met brandtrappen. Vensters waren geblokkeerd en konden maar 1 cm open, het was er heel warm. Het binnenkoertje weerkaatste ook veel lawaai. Je kon gesprekken van de kamer erboven volgen.

Ontbijt: lekkere koffie en pistolets. Heel uitgebreid ontbijt, alles was aanwezig. Eetzaal wel te krap bij maximale bezetting. In de 3p kamer zijn 3 volwaardige bedden, wel aan de smalle kant. Heel goede ligging, zo in het centrum of op de dijk.

Ontbijt is super gezellig en lekker!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze hebben een beperkt aantal parkingplaatsen en voor Oostende is dat niet handig.

Ontbijt is super gezellig en lekker! Personeel is ook altijd vriendelijk!

Totale ontgoocheling !
    • Charming Tweepersoonskamer

De locatie van de kamer...dit was onaanvaardbaar..kamer zonder enig uitzicht,veel te klein voor 2 personen,douchedeur viel eruit,douchekop defect,lavabo kraan defect,als men een douche nam liep het water in de slaapkamer,géén airco.Het uitzicht was op het ventilatiesysteem van het hotel en veel lawaai in de nacht. Zulke kamer is goed te gebruiken als opslagruimte..niet geschikt voor te overnachten.Alsook onvriendelijk onthaal..ze wisten dat de kamer in zeer slechte toestand was..doch hadden géén andere oplossing !Kamer 123

Ligging en buitenterras

Rustige kamers in een goed gelegen hotel dat gezien de hygiene toch te duur is.
    • Charming Tweepersoonskamer

Het douchewater liep niet goed weg. Het toilet rook niet fris. Kleine, verouderde douche. Ondanks langdurig mooi weer waren de ramen zichtbaar langere tijd niet gewassen. Dekbedden waren bevlekt.

Het ontbijt is smakelijk voorgesteld en gevarieerd.

Het ontbijt was eerste klasse niets op aan te merken het kan...
    • Kleine Gezellige Kamer

Een kleine badkamer en niets van aanrek of stoeltje om iets op te leggen Anders niets op aan te merken

Het ontbijt was eerste klasse niets op aan te merken het kan niet beter proficiat

Hotel is echt aan te raden. Hier kom ik zeker terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtruimte was niet zo ideaal met de kinderwagen. Lift was klein. Wij konden nipt met de kinderwagen in de lift.

Het ontbijt was uitgebreid. Zo kon je zelfs verse wafels bakken en pannenkoeken opwarmen (niet zelf bakken). Wij hadden een ruime kamer geboekt en deze was ook echt ruim. De badkamer was echt heel groot. Super!

Aangenaam hotel voor 1 overnachting.
    • Charming Tweepersoonskamer

Er was geen airconditioning aanwezig, enkel ventilator. Uitzicht viel tegen, geen daglicht. Venster van kamer keek uit op brand trap.

Goed hotel voor een overnachting. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Muggen op da kamer ! Onze dochter staat vol !! Voor verkoeling laten ze de vensters open uitgevende op donkere vuile binnenplaats/brandtrappen!! Airco zou 2 problemen kunnen oplossen.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Proper en correct hotel !!

Ontbijt was super lekker en heel vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets. Om toch iets te zeggen. De kamer leek groter op foto dan int echt. Maar ruim genoeg

Ontbijt was super lekker en heel vriendelijk personeel

Prima hotel bij verblijf in deluxe kamer

• Wifi werkte minder • kleine lift

• Uitgebreid ontbijt (pannenkoeken, spek&ei, hardgekookt ei, vers fruit, ontbijtgranen,...) • vriendelijk personeel • proper hotel • ritualsproducten op kamer • dichtbij centrum en dijk • dichtbij 2 externe ondergrondse parkings • ruime kamer • goede matras • verschillende kussens • goede verduistering • mogelijkheid om bagage in bewaring te zetten in afgesloten ruimte waar enkel personeel een sleutel v heeft

Wij hebben van ons kort verblijf toch genoten van ons verblijf daar.
    • Kleine Gezellige Kamer

De douche kon iets netter, was niet zo netjes uitgekuist toen we aankwamen. Heel dunne muren tussen de verschillende kamers(de eerste nacht bijna niets kunnen slapen door lawaaierige buren) .

Heel vriendelijk onthaal gehad. Een perfect ontbijt met alles wat je nodig hebt . De kamers zijn in orde (goed bed )en er is alles wat je nodig hebt. Het hotel heeft een moderne uitstraling,heel tof. Parkeergelenheid is zeker een meerwaarde en hotel is op kleine wandelafstand van dijk,strand en winkelstraten.

zeer vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de luxe kamer heeft wel wat opwaardering nodig. kamer aan voorkant geeft zeer veel lawaai van straat.

zeer vriendelijk personeel. goed ontbijt helaas geen bakker verse broodjes en dit aan de zee is jammer!

Een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms te lang wachten aan het onthaal omdat er te weinig personeel was op bepaalde tijdstippen.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt! Toffe kamer en goede badkamer!

Ontbijt was uitgebreid en lekker
    • Charming Tweepersoonskamer

Tv werkt niet naar behoren Slechte isolatie, veel lawaai in de nacht van meeuwen, lift...

Ontbijt was uitgebreid en lekker Het hotel ligt dicht bij het winkelcentrum en bij het strand

Voor dat geld zijn er aangenamer hotels in Oostende te vinden.
    • Kleine Gezellige Kamer

Wij hadden gevraagd om in te checken tussen 11 uur en 12 uur. Dat was ook positief bevestigd. Bij aankomst om 11:45 uur bleek de kamer niet klaar en moesten we tot 13:00 uur wachten. De kamer was niet echt proper: vettige handen op de raam en een make-up hand op de badkamerdeur. Wij zijn dit gaan melden en ze hebben de raam proper gemaakt, maar de make-up hand was nog steeds aanwezig op de badkamerdeur. Onze verblijf was voor 2 nachten. Op dag 2 kwam men om 15:30 uur de kamer pas poetsen. Wij waren op dat moment aanwezig in de kamer. Er wordt niet geklopt, maar direct met de deur in huis gevallen. Ze hebben die dag de kamer niet gepoetst. Er stond gewoon een plastiek zak met propere handdoeken voor de kamerdeur. Er zijn in de cosy kamers kasten aanwezig om kledij op te hangen, maar geen kapstokken. De mensen die de kamers poetsen zijn zeer luidruchtig tijdens hun werk.

Vriendelijk personeel aan de ontvangstbalie. Het ontbijt was ook uitgebreid en zeer lekker.

Zeer tevreden!

Het lawaai s avonds en s nachts op straat maar daar kan het hotel niets aan doen.

De kamer was heel goed en goede bedden. Het ontbijt was super! Heel lekker en veel keuze. Heel vriendelijk. Zeker voor herhaling!

Goede prijs/kwaliteit, uitstekende ligging
    • Kleine Gezellige Kamer

De kamers zijn slecht akoestisch geïsoleerd tov mekaar.

Eerlijke beschrijving van het kamertype: klein, geschikt voor 1 persoon. Toch waren er 2 bedden, een open kast, kleerhangers, tablet en 2 stoelen. 2 personen zouden mekaar moeilijk kunnen passeren.

De locatie: op wandelafstand van het strand.
    • Charming Tweepersoonskamer

De onhygiënische vloerbedekking in de badkamer; de gebrekkige geluidsisolatie (gang en bovenburen). Wachttijd bij inchecken en uitchecken (slechts 1 personeelslid voor bar en onthaal).

De locatie: op wandelafstand van het strand. Het vriendelijke onthaal. De kwaliteit van matras en beddengoed.

fantastisch
    • Charming Tweepersoonskamer

Niets, we hebben een heerlijk nachtje gehad

Ontbijt was erg goed. Geserveerd in grootmoederskeuken. heel gezellig. Hotel ligt centraal, vlak bij de winkels en het strand. Bezoek aan het zandsculpturenfestival is aan te raden.

Het was een heel klein maar gezellige kamer, perfect voor de...
    • Kleine Gezellige Kamer

Het was een heel klein maar gezellige kamer, perfect voor de nacht door te brengen. We werden ook heel vriendelijk ontvangen aan het onthaal! Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Centrale ligging, gezellige (maar bij volledige bezetting...
    • Charming Tweepersoonskamer

Tergend trage en al te kleine lift.

Centrale ligging, gezellige (maar bij volledige bezetting wel te kleine) ontbijtruimte en bar, goed en uitgebreid ontbijt (uitgezonderd de fruitsappen), charmante kamer