Beoordelingen over Hotel Le Plaza Brussels 5-sterren

Boulevard Adolphe Max 118-126, 1000 Brussel, België

#56 van de 215 hotels in Brussel

Overnachten als een koning
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer ruime en luxueuze kamers. Van zodra je het hotel binnenstapt voel je je als een koning op vakantie. Hotel straalt echt klasse uit. Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Zalige bedden. Hotel heeft heel centrale ligging in hartje van Brussel

Ruime comfortkamer en zeer proper.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs ontbijt. Wifi was een probleem gezien security van mij GSM en computer argwandend was

Ruime comfortkamer en zeer proper. Prima ligging. Vreemd dat ze in Brussel geen Nederlands spreken. Ontbijt prima maar 28€ is echt te duur

Prachtig klassiek hotel waar weinig op aan te merken is.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spreken nauwelijks Nederlands. Dat is onacceptabel. Buurt met veel winkels maar ook met heel veel migranten, bedelaars e,d. Tot het onveilige toe. Zeker aan start of einde van de dag. Volgende keer gewoon weer naar Vlaanderen

Prachtig klassiek hotel waar weinig op aan te merken is. Goed bed en grote badkamer. Ontbijt prima

We hadden een parking gereserveerd in het hotel daags voor...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een parking gereserveerd in het hotel daags voor incheck. Geen reactie erop gekregen. Bij aankomst werd er meegedeeld dat de parking helaas niet werkte. Inchecken kan vanaf 15u pas kamer om 16u vrij. Wachten op de kamer was de bar gesloten. Kamer zeer warm. Geen 5* waard met onze ervaring van het hotel.

Goed hotel 👌
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dure prijs voor het parkeren voor de deur. Terwijl een paar meter verder op, in de Qpark garage het 10 euro goedkoper is.

Erg ruime nette kamer. Het hotel is ontzettend mooi. Zeer vriendelijk personeel wat Nederlands probeert te spreken als je dat wilt. Werd zelfs een kamer op een lagere verdieping voor mij geregeld aangezien ik bang ben voor de lift. Zeer goede locatie.

Oude en vervallen chic.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Alles is outdated. Oud en wat versleten. Badkamer uit 1970. De grote bar in de launch gaat om 23.00 uur dicht. De buurt rondom het hotel is niet al te best.

Goed ontbijt en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het is een van de betere hotels in Brussel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De talenkennis van het personeel is een maar grootstad zoals Brussel ondermaats. Ze zijn slechts enkel het Frans en Engels machtig en dat blijf ik anno 2018 vreemd vinden. Zeker in dit segment van hotels is dit een verbeterpunt.

Het is een van de betere hotels in Brussel. Het draagt de oudere grandeur van weleer mee. Het is voorzien van alle gebruikelijke faciliteiten van een gelijkaardig hotel. Ook zijn de hotelkamers groot en verzorgd in vergelijking met andere gelijkaardige hotels in Brussel.

goede locatie en nette kamer het ontbijt was in orde
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer slecht bed , matras in 2 delen die telkens uit elkaar schoof een weekend slecht geslapen . optie bijgeboekt voor een drankje en een hapje van de chef , wat uiteindelijk een portie kaasblokjes en mortadella blokjes bleek te zijn ook een tegenvaller. voor 5* had ik toch wel wat meer verwacht , geen AC op de kamer wel een ventilator

goede locatie en nette kamer het ontbijt was in orde

Ontbijt was goed , binnenkomst hotel ziet er keurig uit
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was groot maar veroudert ,en dan met name de badkamer is absoluut niet 5* waardig ,hoort thuis in een 2* hotel , de tegels waren gebroken , voegen waren zwart of er zaten geen voegen meer in

Ontbijt was goed , binnenkomst hotel ziet er keurig uit

Heel gezellig en zonnig vriendenweekend. En we kwamen toevallig op de nationale feestdag van Belgie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is bij boeking niet helemaal duidelijk geweest of de prijs incl het ontbijt was. Wij dachten van wel zo stond het op de site maar bij aankomst bleek dat het niet zo was en moesten wij nog 6x 29€ bijbetalen.

Prima kamer, prettig koel,airco is aanwezig, in korte tijd bij de Grote Markt, heerlijk ontbijt. Zeer uitgebreid en zeer vriendelijk personeel. Mochten bij aankomst al op de kamer (12:00 uur) en bij vertrek konden wij onze bagage nog even achterlaten in het hotel zodat wij nog even de stad in konden.

Erg goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen extra stopcontacten: de lamp moet uit om met laptop te kunnen werken

Erg goed ontbijt. Hotel tegenover de winkelstraat. Parking op loopafstand is de helft goedkoper

Mooi, groot hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen eerst een kamer zonder airco. Toen we onze ontevredenheid hierover kenbaar maakte, kregen we een kamer met airco. We hadden via booking een kamer met airco geboekt, maar blijkbaar zijn er meer kamers zonder dan met airco. Aan de receptie sprak niemand nederlands.

Mooi, groot hotel. Mooie ruime kamer. Goed ontbijt. Goede ligging. Vriendelijk personeel.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel op een prima locatie om Brussel te bezoeken. Fantastische kamers. Vriendelijk personeel. Het art deco interieur geeft het zowel charme als grandeur.

Dit is genieten als een koningspaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige suite gekregen voor verjaardag van mijn man .heerlijk geslapen in kingsize bed. Vorstelijk verblijf en een ontbijt waar niets ontbrak.geweldige ligging .top hotel .Komen we graag terug

Personeel vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel erg tegen, weinig variatie. Mijn dochter is lactose intolerant en hier was niets voor geregeld terwijl we dit tijdens de reservering als ook in het hotel hebben aangegeven. Er zou voor gezorgd worden maar uiteindelijk was er niets fatsoenlijks voor haar geregeld. Het enige wat ze konden aanbieden was om haar ontbijt niet in rekening te brengen🤨 Voor ons geen tweede keer.

Personeel vriendelijk. Kamers waren ruim en schoon. Locatie was prima. Prachtige entree.

Een thuis in Brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Persoonlijk zou ik lakens leggen onder de dekbedden. Het was warm in de kamer en er was geen optie om luchtiger beddengoed te gebruiken.

Prachtig kader. Vriendelijke en efficiënte ontvangst en service. Dikke proficiat aan het personeel van het restaurant/bar. Zeer aangename omgeving voor een zakendiner en een ontspannen drankje.

goed hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is super lekker en continentaal. De ontvangst en accommodatie is uitstekend. Goede ligging in het centrum van Brussel. Goede bedden.

Mooi, hotel vlak bij het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was in de kamer nogal warm.

Mooi hotel, alles was proper en netjes. Het personeel was heel vriendelijk en attent. We voelden ons welkom en gewaardeerd als klant. We kregen een grote kamer met alle comfort.

Een zeer slecht onderhouden en gedateerd hotel. 5 sterren onwaardig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een ontzettend slecht onderhouden kamer mey wandcontactdoos welke uit de muur lag en opgedroogde lichaamssappen welke langs het bed zaten.

Goede bedden

Alles wat ik nodig had was er!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was niet heel proactief, en ook niet heel vriendelijk.

De locatie en de portiers waren heel fijn. Ook het regelen van een taxi was heel makkelijk en snel via de balie in de lobby van het hotel. Mooi interieur ook wel!

Ruime, schone en rustige kamer en een goed ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren € 30 per nacht. Enigszins gedateerde badkamer, douchen alleen mogelijk in het bad, storende TV en lawaaierige airco.

Ruime, schone en rustige kamer en een goed ontbijt. Locatie vlakbij de metro. Vriendelijke ontvangst.

Luxe kamer in fraai hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Donkere kamer, onlogische lichtknoppen. Verbaast over hotel met belachelijke ontbijtprijs (30 euro, niet gedaan) en zeer redelijke kamerprijs. Iets klopt niet.

Luxe kamer in fraai hotel

Aangenaam verblijf, tegenvaller dat het ontbijt zo duur is.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is zeer uitgebreid maar veeeeeeel te duur (€29). Ik vind de kamer waar wij verbleven max 3 sterren waard. Buiten de inkomhal en het personeel heb je niet door dat dit een 5 sterrenhotel is.

Wij verbleven in een comfort kamer. Matrassen zijn goed, hygiëne is goed/ behalve de afzuiging aan het plafond wordt te weinig gepoetst.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Kamer was prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kosten ontbijt zijn echt te hoog. Dit is een beetje showing off by pricing en dat lijkt mij niet nodig

Kamer was prima Goed schoon Locatie goed Ontbijt was goed, maar naar verhouding veeeeeeeeeeel te duur.

mooi verblijf tegen een goede prijs
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er is veel armoede in de buurt Brussel Noord, veel daklozen op de straat. In het weekend is de buurt slecht onderhouden.

Heel vriendelijk onthaal, extra's (zoals tandenborstel) gewoon op vraag verkrijgbaar. Prima prijs / kwaliteit. Mooie locatie, een gebouw met karakter en stijl.

Geweldige service van het personeel: gratis update gekregen...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

S avonds laat was het bijna onmogelijk om de auto ergens te parkeren omdat de parkeergarages maar tot 23.00 uur open waren.

Geweldige service van het personeel: gratis update gekregen omdat mijn vriend 30 werd. Ruime, schone kamers. Ontbijt was goed. Ligging was goed; 100 meter lopen van de winkelstraat en alles goed beloopbaar.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

De kamer is super schoon en ik werd Goed ontvangen door de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is super schoon en ik werd Goed ontvangen door de personeel bij aankomst. Koffers werden naar boven gebracht Zeker hier nog wel een Keer slapen ( het was Echt 5 sterren waard)

Mooie ruime kamer, heerlijk bed met goede kussens.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer, heerlijk bed met goede kussens. Producten, badjassen en - slippers op de badkamer. Ontbijt is 👍. Zeer veel variatie in brood, graanproducten, fruit, yoghurt, broodbeleg en warme gerechten.

Nachtje Brussel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gordijnen in de badkamer gaven mij het gevoel dat je zo naar binnen kan kijken als het buiten donker is.

Lekker ontbijt, locatie was prima! Je loopt zo het centrum in en met de auto goed bereikbaar.

Altijd fijn thuiskomen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je merkt dat het hotel gedateerd is Kamers zijn wel wat verouderd Zo als de tv bureau maak er een strakke kamer van anno 2018 Voor 5 sterren zou en koffiezet apparaat wat zijn

Altijd fijn thuiskomen. Al 5 keer geslapen personeel altijd top Bedden liggen heerlijk genoeg kussens Badkamer is top

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, erg proper hotel,...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De privé parking was voor ons niet toegankelijk, maar er is vlakbij een goedkopere openbare parking.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, erg proper hotel, grote kamer en badkamer. Een aanrader voor wie houdt van een klassiek warm hotel. Je voelt dat dit in het verleden een erg luxueus hotel was met veel charme. Het hotel is toe aan renovatie, waardoor je er momenteel voor een prikje kan verblijven.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Onbegrijpelijk dat een dergelijk hotel 5 sterren heeft
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De oudbolligheid van het hotel en de barmannen die tegen hun zin aan het werken waren

Het ontbijt op zich was wel in orde maar niet duidelijk waar je moest gaan om te ontbijten. Meerdere mensen volgden de pijl en gingen naar buiten naar het bijgebouw terwijl het ontbijt op de benedenverdieping is.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1. Kamer was veel te warm ... snikheet zelfs. Daardoor hadden we slecht geslapen 2. Door de zwangerschap werd mijn vrouw even onwel ... ze kon niet naar buiten of de raam openzetten. Er was een kanteldeur maar dat kon maar zeer beperkt opengezet worden. Ze moest via een kier naar adem happen. 3. Door dat ze niet naar buiten kon of de raam openzetten, was ze genoodzaakt om van 6'de verdiep helemaal naar beneden te gaan om een sigaretje te roken 4. Zeer beperkte televisiekanalen. Er waren maar 2 nederlandstalige (vlaamse) kanalen.

De ligging beviel ons wel

Alleen door aanbieding daar geboekt, zou nooit de standaard prijs voor een verblijf daar betalen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer weinig Vlaams sprekend personeel terwijl hotel op het Vlaams grond gebied ligt. Diner was niet slecht maar gezien de prijs onder de maat. De prijs voor het ontbijt is belachelijk hoog. Hotel ligt niet echt in het centrum (dat weet je ook voor je boekt) in een wat verlopen buurt.

Ruime kamer, goede bedden, nette uitstraling, vriendelijk personeel, maar wel vaak laag geschoold.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Grote kamer, locatie ten opzichte van het centrum is goed...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Doet redelijk gedateerd aan, de lobby is mooi maar de kamer was echt wel aan een renovatie toe

Grote kamer, locatie ten opzichte van het centrum is goed maar de buurt iets minder

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

De parking was volzet, maar we konden aan bijna de helft van...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was op vrijdagavond niet open. De receptionist zei dat dit ook op de website stond, maar ik heb dit nergens terug gevonden :( Er staat wel dat het gesloten is op zaterdag en zondag. Wij blijven graag de eerste avond in het hotel eten en nu moesten we om 20u30 nog op zoek (wat uiteindelijk wel meeviel)

De parking was volzet, maar we konden aan bijna de helft van de prijs parkeren in Inno (wat zeer dichtbij is) Het ontbijt was ruim voldoende; als je een gekookt eitje wou, kon je dat gewoon bestellen (lag niet bij het buffet) (wel omelette)

Comfortabele overnachting in klassieke klasse
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt vrij duur voor aanbod en in vergelijking met de (uitstekende) prijs van de kamer

zeer ruime, comfortabele kamer "old style" voor ontspannen nachtrust met uiterst vriendelijk personeel

Shopping en bezoek aan Brussel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Allesbehalve 5 sterren naar onze mening. Hadden luxe kamer geboekt . De beschrijving via booking.com stemde niet overeen (geen bidet, geen scheerspiegel, versleten lekke kranen en bad waar een mager persoon zich zelfs moet in wringen.) Fitness oud en versleten , weggestopt op een zolderkamer.

Goed ontbijt in ongezellige frisse vergaderzaal. Locatie prima voor bezoek centrum. Prijs kwaliteit is redelijk.

Het hotel is uitstekend gesitueerd vlakbij het begin van de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is prima, maar de ontbijtzaal is totaal sfeerloos ingericht. De parkeergarage konden we helaas niet gebruiken door een defect aan de deur, waardoor we moesten parkeren in de nabijgelegen Qpark.

Het hotel is uitstekend gesitueerd vlakbij het begin van de Nieuwstraat die naar het centrum loopt langs vele winkels. We hadden een vrij grote mooie, stille en schone kamer die sfeervol was ingericht. De badkamer was groot maar wel vrij eenvoudig voor een 5-sterren hotel. Het personeel is vriendelijk.

Goede locatie maar nooit weer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeker géén 5sterren waardig! - bij aankomst geen hulp met bagage. - bij inchecken zelf vragen hoe het zat met ontbijt, vragen naar een kaart van de stad etc. - geen babybedje in de kamer terwijl dit wel gevraagd was. Hier ook een bevestiging van ontvangen van hotel. - badkamer zéér karig. Tegels kapot, schimmel etc etc - ontbijt in ongezellige ruimte, geen lift naar ontbijtruimte (ivm kinderwagen), geen thee/koffie op tafel. Alleen maar buffet - zeer onaardige housekeeping toen we een ongelukje hadden met het beddengoed (baby) Vaker in 5 sterren hotel geslapen maar nog nooit zo’n karige kamer en onaardig personeel meegemaakt!

Heerlijk verblijf in het cenrum van Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was heel warm in het hotel en in de kamer.

Het hotel is perfect gelegen in het centrum. Heerlijk ontbijt in prachtig vernieuwde eetzaal. het personeel was heel vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Erg fijn
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer genoeg was nergens vermeld dat er geen diner gegeten kon worden omdat de keuken 2 weken (!!) gesloten is!

Het ontbijt was heerlijk! Kamer erg groot! Bed heerlijk! Personeel aardig en behulpzaam, rolstoel toegankelijk, maar niet een toegankelijke wc (trap af)

Zalig ontspannen in centrum brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tv heeft wel op sommige posten storing. Prijs van de roomservice mag wel wat lager zijn. Schakelaar in de badkamer werkte moeilijk.

Het personeel was super vriendelijk. Ook de kamers waren ok juist de schakelaar in de badkamer eens laten bekijken door het onderhoudend personeel. Wat wij zeker heel aangenaam ervaren hebben is dat je maar tegen twaalf uur uit de kamer moet. En het ontbijt in het weekend tot en met elf uur is super zo kan je behoorlijk lang uitslapen. De ligging was ook top overal dichtbij.

heerlijk en luxe
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

jammer dat een standplaats in de garage van het hotel niet kan gereserveerd worden onze auto stond in een zijstraat en volgende morgen auto terug ggevonden met een stukgeslagen ruit en diefstal in de auto hopelijks volgende keer wel plaats in de garage van het hotel !!!

super mooie kamers en heerlijk ontbijt

- het gebouw zelf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was geen enkele nederlandstalige tv zender. De receptioniste gaf aan daar niets aan te kunnen veranderen. Dat was jammer aangezien we reeds van 19u op de kamer waren omdat we geen veilig gevoel hadden buiten in de straat (ik reisde met mijn zoon van 10 jaar).

- het gebouw zelf. Zeer mooi en chic - het ontbijt was super ! - zeer verzorgd en vriendelijk personeel

Heerlijk verblijf in het centrum van Brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is perfect gelegen, op wandelafstand van het centrum. Het personeel was heel vriendelijk en attent. We voelden ons welkom als gast. Heerlijk ontbijt. Mooie ruime kamer.

Stijlvol en klasse hotel dat de moeite waard is om te bezoeken en om te verblijven.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het feestje was iets te snel gedaan naar onze mening. En de bar bracht nog wel even soelaas maar daar stond ook een sluitingsuur op. Maar desalniettemin super ervaring. En ja we waren gewoon goed in de sfeer om te feesten dankzij de pracht en praal die het hotel mee uitstraalt tijdens het feest.

Het hotel straalt nog steeds een prachtige klasse uit. Wij waren daar voor een feest en dat was schitterend. Lekker eten en prima bediening. Het hotel is netjes verzorgd en proper onderhouden. Ideale locatie om vandaar uit ook Brussel te verkennen.

goed geslapen, jammer van de parking
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeermogelijk was bagger, niet de beloofde parking zoals belooft, op de site stond reserveren niet nodig.parking bij hotel was vol extern laten parkeren voor €30,00 per dag

Ruime kamers en grote badkamer.

Heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer is groot, maar erg kaal. Er had makkelijk een aparte douche in gekund maar toch maar weer douchen in het bad. Het hotel kan er niet zoveel aan doen, maar de buurt is niet geweldig. Gemeentes van Brussel zouden wat meer aandacht aan de omgeving kunnen geven en een opvang kunnen maken voor zwervers.

Heerlijk uitgebreid ontbijt

prima, de kamers waren prachtig, het zal niet meer onze keuze zijn in dit hotel te gaan overnachten
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden ook een snack bij geboekt en een glaasje wijn en of bier. Dat viel enorm tegen blokjes kaas en worst, dat was het, terwijl in de omschrijving stond de favoriete snacks van de chef, dat deed voorkomen dat er wat meer zorg aan zou worden besteed. Het ontbijt was prima, wat wel tegenviel was dat er geen gerookte zalm was of gekookte eieren...Dit maakte het buffet niet helemaal perfect.. Opvallend was ook dat er geen zichtbare bellboy was, die de deur openhield of ons verwelkomde, je kon zo naar binnenlopen zonder dat iemand het opviel...

De kamer was geweldig, wij hadden dan ook betaald voor een upgrade. Prachtige ruime prestige kamer, mooie badkamer, veel kastruimte..

De moeite waard, maar erg aan de prijs voor hetgeen je daadwerkelijk krijgt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is ruim, maar slecht ingedeeld. Ook zijn er voor de prijs dir je al betaald, nog een hoop extra kosten zoals parkeren, wifi en minibar.

De ambiance in dit hotel is geweldig!

Goed voor één nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deur toilet ging niet goed dicht, gat in de muur bij schakelaar, spreken geen Nederlands, parking enorm duur, valet was onvriendelijk in begin, douchestang was niet compleet, geboekte kamer was niet meer beschikbaar, valet behandelde auto brut

Ontbijt op de kamer, mooie grote badkamer

Goeie service.

Geen opmerkingen

Goeie service. Ontbijt vrij uitgebreid. Gelegen vlak aan Nieuwstraat (winkels) Maar ook aan nogal louche bars aan de andere kant van het hotel.

Niet echt tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je boekt een deluxe room kamer en men rekent je alsnog een supplement aan voor een kamer met een kingsize bed. Ook is men niet professioneel want men neemt schaamteloos een kopij van je id kaart en schrijft het nummer van je kredietkaart op een stuk papier waardoor fraude wel heel makkelijk is.

De locatie was goed en er was een heel vriendelijke portier op zaterdag ochtend

Echt genieten!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afwerking van de kamer zou wat beter mogen.

Fantastisch personeel, uitstekende (parkeer)service, midden in het centrum van de stad, uitgebreid Amerikaans ontbijt maar zou iets meer smaak aan mogen zitten.

Rustgevend en perfect.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat snel alles werd weggehaald bij het ontbijt. En dan bedoel ik, als je je bord leeg had, werd het accuut weg gehaald. Dat was het enige dat een beetje irritant was. Voor de rest alles PERFECT!!!

De ambiance!!!

Een prima hotel, ontbijt is prima, de bediening is...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi, de gratis wifi is alleen maar voor de eerste 24 uur, daarna moet er betaald worden. Bij het inchecken wordt om een creditcard gevraagd, heb je die niet dan moet je € 50,00 per dag aan borg betalen, iets wat niet in de omschrijving staat. Voor parkeren bij het hotel zelf moet €30,-- per dag betaald worden.

Een prima hotel, ontbijt is prima, de bediening is uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Vriendelijke meertalig personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wifi verbinding was niet goed geen stopcontacten in de kamers, behalve eentje, deze was van een staanlamp (de enige verlichting in de kamer) moeilijk om elk je GSM op te laden dus ook 's nacht opladen kon enkel wanneer je de centrale verlichting in het halletje van de kamer aanliet. Het elektrisch systeem werkte niet met je hotelkaart, vandaar dit probleem! Zonder het booking kortingaanbod, is de prijs voor dit hotel beslist veel te hoog

Vriendelijke meertalig personeel goed, kwalitatief ontbijt

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Klassiek goed met kanttekeningen.

Er waren een paar hygienische dingen die niet helemaal okay waren en die ik heb ik met het mgt opgenomen die dat keurig hebben opgelost en ruimhartig hebben gecompenseerd. Normaal gesproken niet weg van de ontbijtzaal. Benauwd en ontbijt is om over naar huis te schrijven; daar kunnen ze nog wat leren van het Hilton in Antwerpen. Soms wat weinig personeel (belhop), die wat afwezig lijken (telefoon, praten met gasten). Er is maar 1 maat badjas. Wanneer je als ik wat steviger bent is daar niet in voorzien. Spijtig. De nabije buurt is niet echt chique. Het hotel lijkt op de verkeerde plek te staan. Bedden op straat met zwervers staan in schil contrast met de luxe waar je in verblijft. Maar dat is niet iets waar het Plaza iets aan kan doen. Desalniettemin een hotel waar ik graag kom.

Personeel was vriendelijk, niet super. Een junior suite is jezelf even verwennen. Hoewel de kamers hoognodig aan een upgrade/likje verf toe zijn (hopelijk zonder de huidige stijl/ambiance te wijzigen), kijk ik daar doorheen en geniet ik van de klassieke ambiance. Wanneer je later komt kun je meestal voor de deur parkeren (van 1900-0700 gratis). Airco op de kamer was van het mobiele soort (-), maar werkte stil en krachtig (+) Bellboy is een prettig iets. Kan ik goed aan wennen. Klassiek, mooi hotel Bij het uitchecken s morgens stond er een groepje onruststokers voor de deur onder invloed van-. De dienstdoende (aziatische) manager was zo attent om me ongevraagd te begeleiden. Keurig. Bedden in de Plaza zijn heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Eventueel voor herhaling vatbaar als er geen andere alternatieven voor handen zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid en de hulpvaardigheid van de receptionisten laat echt de wensen over. Neigt zelfs naar onbekwaamheid.

Noch op het menu in het restaurant noch op het ontbijt viel iets op te merken. Ondanks de 'leeftijd' van het hotel was alles proper en netjes.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Dit hotel is o.k.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechts een enkele gastvrouw bij de receptie spreekt Nederlands. Slechts één Nederlandse zender op de televisie. Geen airco, waardoor de kamer bloedheet was en bleef.

De kamer was goed en het ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Net hotel, maar service kan beter
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen in eerste instantie een kamer zonder airco, wat de kamer sauna maakte. Dit terwijl we er wel recht op hadden. We hebben wel wat moeite moeten doen voordat ze berijd waren om naar een goede oplossing te zoeken. Uiteindelijk hebben ze het wel netjes opgelost, maar hadden ons in eerste instantie weggestuurd om morgen terug te komen.

Gratis kamer upgrade en een welkomsdrankje bij de bar, omdat we in eerste instantie in een kamer werden gezet zonder airco.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Een luxueus probleemloos en zeer prettig verblijf.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Het hotel is uitstekend en ons is niets tegen gevallen.

Het hotel is centraal gelegen en staat op hoog niveau. De lobby, de liften, de hal en de kamer waren keurig in orde. Erg prettig dat voorzien wordt in een garage. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitstekend en zeer divers.

Al met al een prettig verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De faciliteiten zijn niet altijd die je van een vijfsterrenhotel verwacht (anderzijds betaald je daar ook niet voor). Het ontbijt is smakkelijk, maar de keuze is niet erg uitgebreid.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Dichtbij treinstation en metro.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruim Amerikaans ontbijt, zeer ruime kamer en badkamer . Een apart toilet. Veel ruimte is echt luxe. Zeer netjes en mooi. Vriendelijk ontvangst!!!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Een prachtig hotel in het Centrum van Brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat men bij het onthaal geen Nederlands spreekt.

Het personeel was heel vriendelijk en attent. De inkom van het hotel is prachtig. We kregen een mooie kamer. Alles was heel proper en netjes. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De hygiene, receptiepetsoneel bij het uitchecken, de...
    • Prestige Tweepersoonskamer

De lokatie/buurt van het hotel, de ontbijtruimte en de vriendelijkheid van de receptioniste bij het inchecken.

De hygiene, receptiepetsoneel bij het uitchecken, de parkeergarage va net hotel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

klassieke klasse
    • Prestige Tweepersoonskamer

Iets verder gelegen van het centrum

Mooie klassieke en ruime kamer. Heel vriendelijk personeel, ook tijdens een erg late check-in. Rustig hotel met goede geluidsisolatie. Goed onderhouden.

Chique en mooi hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We konden 13.00 inchecken volgens booking maar uiteindelijk was het 15.30!! Erg jammer

Ontbijt was lekker (ook verse aarbeien) kamer was lekker ruim en schoon

Ontgoochelend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst op afgesproken uur - 23 uur - werden we geconfronteerd met 3 niet aangekondigde meerprijzen : parking € 30 (voor 1 nacht !) want er zijn geen parkeermogelijkheden rond het hotel, voor onze kleine hond moesten we € 25 meer betalen (stond niet vermeld op de site van Booking en niet op de reservatie), verplicht ontbijt op kamer want hond mocht niet in ontbijtruimte en daarvoor dienden we € 8,40 te betalen. De bestelde luxekamer was aan vernieuwing toe, een constant storend gezoem de hele nacht door, badkamer 'basic' voor 5-sterren. Als verrassing voor mijn partner had ik een flesje champagne besteld. Helaas was het een rosé-champagne die reeds geruime tijd moest uitgedronken worden, want volledig verouderd. Het ontbijt was heel beperkt in keuze wsl door verplicht ontbijt op kamer.

De aanbieding op site Booking en daar bleef het bij !

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Top hotel midden de stad in een zee van rust
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt kon iets beter, de luxe dat het hele hotel uitstraalde vond ik niet terug in het ontbijt... maar de barmannen, de receptie en de ontvangst was mega!!!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Heerlijk genieten in prachtig hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat men geen Nederlands spreekt bij het onthaal.

Het personeel was vriendelijk en attent. Het hotel is prachtig en mooi verzorgd. Het ontbijt was prima verzorgd en werd mooi aangevuld.

Stijlvol hotel, maar is het 5* waard?
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is zeker wel behoorlijk, maar voor een 5*hotel dat hofleverancier is, valt het toch wat tegen, zeker indien men de standaardprijs van 30 euro per persoon zou moeten betalen (in dat geval verwacht men toch vers geperst fruitsap en toebehoren). De standaardkamer en badkamer zijn eveneens behoorlijk, maar overdreven luxe hoeft men evenmin te verwachten. Niet alle personeelsleden spreken (goed) Nederlands.

De kamers zijn ruim. Het hotel is stijlvol ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging is centraal, op wandelafstand van het Noord-station en vlak aan metrostation "Rogier".

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Comfortabel in hartje Brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt voldeed niet aan de verwachting die je van een dergelijk Hotel zou mogen verwachten. Ook gebaseerd op n prijs van € 29.- Beperkte 2 taligheid en dan het Engels ook nog niet top van personeel. Frans vloeiend maar de rest....

De sfeer en netheid

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Teleurstellend voor 5 sterren
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel zou zich niet (meer) in de categorie 5 sterren mogen bevinden... Ben al beter geaccomodeerd geweest in een vier sterren hotel. Bij het boeken van dergelijk luxehotel verwacht men toch iets extra's. Hier was er jammer genoeg zelfs geen gratis flesje water voorzien. Het authentieke gebouw is mooi en majestueus maar de faciliteiten ontbreken. En de aanwezige gym is het vermelden niet waard (4 antieke toestellen waarvan 3 defect...)