Beoordelingen over Logis l'Ermitage, Bistrot des Saveurs 3-sterren

Rue de la Roche, 32, 6660 Houffalize, België

#12 van de 18 hotels in Houffalize

L'hermitage: gastvrije, warme en familiale sfeer.

Geen enkel minpunt

Heerlijk ontbijt, sobere maar comfortabele en propere kamer. De vriendelijke ontvangst was super: hartelijk en warm. L'hermitage ligt op een steenworp van het centrum van Houffalize en beschikt over een groene en schaduwrijke tuin. Wij komen hier zeker terug.

Goed voor 1 nacht.

Zeker geen E sterren waard. Kleine kamer met zeeeer kleine badkamer. (Kamer 9). Ze is gemaakt in de kamer en is ongeveer max 1,20 m x 2 meter. Het toilet is in die badkamer. Je kan niet naar het toilet en aan de lavabo staan op het zelfde moment. Je hoort ook alle geluiden van het toilet in het bed. Bed staat op een halve meter van de glazen schuifdeur. Het ontbijt is niet uitgebreid. De honingpotjes waren 1 jaar over datum. Zeer klein tv toestel, 20’’. Met wazig beeld op alle zenders. Ontbijt pas vanaf 8.30 uur. .

De terras en het terras aan het water aan de overkant van de straat. Het avondeten, wat wel niet inbegrepen was. Zeer lekker, verfijnd restaurant.

Het was de laatste tussenstop voor ons naar huis, maar we komen zeker terug om te wandelen.

niks!

Geweldig restaurant. Heerlijk ontbijt. Mooie plek om terug te komen voor fijne wandelingen in de Ardennen. We hadden een leuke kamer op 'zolder' met een heerlijk bed en een fijne, ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed (niet karig) ontbijt met goede mix van verschillende...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Had al via booking.com betaald met paypal, stond het bedrag wel op de eindafrekening van het hotel. Is wel keurig bij het uitchecken van de eindafrekening afgehaald.

Goed (niet karig) ontbijt met goede mix van verschillende soorten brood.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ontbijt en avondmaal heel goed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers en badkamer te klein, net plaats genoeg om rond het bed te gaan en je omkleden in de badkamer lukte amper tot niet.

Ontbijt en avondmaal heel goed.

Het ontbijt was basic maar goed.

Het ontbijt was basic maar goed. Wat de kok op je bord tovert bij het avondmaal is subliem! Zo'n fijne keuken. Niet alleen lekker ook nog mooi voor het oog. Petjes af.

mooi rustig tot het feest los ging

Was feest gepland, al aanwezige gasten hadden er last van ,ging door tot half 2 in de nacht. personeel werd er helemaal door in beslag genomen. Geen parkeerplek meer na eten in het dorp, want eten in hotel was niet mogelijk door feest.

ontbijt goed prettige tuin

zeer leuk....!!!

niet veel.. Spijtig dat dit hotel gelegen is aan een (drukke) weg. Maar ook dit is een detail!

Algemeen.....leuk hotel, zeer vriendelijke eigenaars en personeel, fijne locatie...en in de omgeving veel ruimte om lekker te vliegvissen.

Hotel midden in de rust van de natuur, maar wel op loopafstand van houffalize

De kamer is iets wat aan de kleine kant

Rustig gelegen hotel op loopafstand van Houffalize. Beschikt over een goed restaurant. Ook het ontbijt is prima. De kamer was net volledig opgeknapt.

Aangenaam hotel, het restaurant is een aanrader.

De moeilijke trap aan de ingang en afwezigheid van lift in het hotel zijn limitaties voor oudere personen of personen met beperkte mobiliteit. De bar nodigt door zijn inrichting niet uit voor een drink.

De kamers zijn goed gemoderniseerd. Aangename tuin langs de Ourthe. Het personeel is heel vriendelijk en gedienstig. Top is het restaurant met een uitstekend diner met prima wijnen aan aanvaardbare prijs.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

fantastisch

Het hotel ligt een een redelijk drukke baan. De ingang kan enkel via een vervelend trapje.

Dit hotel overtreft de verwachtingen. Vriendelijk personeel, fijne locatie en een overheerlijke keuken. De moeite waard.

een leuk, knus hotel met vriendelijk personeel, goede keuken en goede prijs kwaliteitsverhoudingen.

Tot onze verrassing kregen wij bij aankomst te horen dat de keuken en de bar op zondagavond gesloten zou zijn ivm plotselinge verplichtingen van de hotelbeheerder. Dit vonden wij niet prettig daar wij dit liever eerder vernomen hadden. io had er gevraagd kunnen worden of er behoefte was zodat er een mogelijkheid geboden zou worden om op zijn minst nog wat te kunnen gebruiken of gebruik van de barruimte te maken. Een tegenvallertje was dat in de beschrijving vermeld staat dat het dorpje Achouffe op minder dan 3 km van het hotel te bereiken is. in de praktijk is dit meer dan 6 km haast niet te belopen en lastig te fietsen door het heuvelachtige gebied.

vriendelijke sfeer met een gemoedelijke entourage. de eten in het hotel is zeker een aanrader.

We hebben ons verblijf als héél aangenaam ervaren.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De bedden en de hoofdkussens. Daar kan de kwaliteit nog wat opgekrikt worden. Maar de mensen zijn daar mee bezig want de badkamer was toppie gerenoveerd/vernieuwd.

Wat ons het meeste beviel was het 5 gangenmenu die we samen met de accomodatie geboekt hadden. Een cullinair hoogstandje en héél lekker. Het hotel ligt in een zeer rustige omgeving op wandelafstand( 2km) van het stadje.

goed ontbijt, hondje mocht mee in ontbijtruimte, mooie kamer...

We hadden er graag bijven eten 's avonds maar hond mocht niet binnen in restaurant

goed ontbijt, hondje mocht mee in ontbijtruimte, mooie kamer, goede ligging

Leuke locatie;

Tijdens het diner was er een grote duitse herdershond in de eetzaal (door een van de gasten mee naar binnen genomen). Moet niet kunnen !

Leuke locatie; vooral in de zomer. Bijbehorende restaurant is prima.

Verblijven in Hotel l’ Ermitage is een groot culinair feest.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We hebben vooral genoten van het heerlijke eten, wat was dat fantastisch, maar ook de persoonlijke sfeer en de kamers waren goed. Verder ligt het hotel vlakbij Houffalize en met mooie wandelroutes rondom en zijn er ruime parkeerkeermogelijkheden.

héél leuk weekend gehad. rustig hotel. prachtige omgeving

het eten was héél lekker, maar ik zou me in hun plaats meer focussen op iets gewone menukaart

héérlijk ontbijt!!! kamers goed genoeg. héél vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Drama hotel

Was te koud, gaat in deur, verwarming heel slecht. Je hoort alles in de kamer van anderen. Niet echt schoon. Te hard bed. Als heb je hoge verwachtingen dan is de niet de juiste plek. Hotel moet naam verande voor naam " drama hotel". Echte drama. Alleen jamar voor geld.

mooie ervaring ,, mooie omgeving !

voor de rest was alles prima ,, zeer fijn ontbijt !

een beetje meer tijd nemen met de klanten ,, het moest precies allemaal voorruit gaan ! een kennismakingsgesprekje is er nooit gevoerd ,, !!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Kleine maar nette kamer.

Kleine maar nette kamer. Wel leuk dat de kinderen in een apart gedeelte van de kamer sliepen. Lekker gegeten met excellente aangepaste wijnen. Verzorgd ontbijt.

Ontspannen , smaakvol verblijf !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een prijs/kwaliteit TOPPER Een STERRENCHEF achter her fornuis Een uitgebreide kaart met echte topwijnen aan drinkbare prijzen. Prive parking GRATIS Sterke GRATIS wifi Ontspannen , zeer vriendelijke sfeer en bediening. RUSTIGE kamer met ruime badkamer

Aardig familiehotel voor weekendje weg

Wij hadden kleine zolderkamer aan de achterkant vh hotel met klein bed. Bed vonden wij te hard. Mooie badkamer, maar douchekraan is lastig te bedienen met natte handen. Plankje in de douche voor je shampoo ed zou ook fijn zijn.

Ontzettend vriendelijke mensen en mooie locatie. Lekker ontbijt en ook diner is prima.

Povere behuizing, klassieke keuken, geweldige omgeving om te wandelen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het eten: we hadden vooraf laten weten dat 1 persoon glutenvrij moest eten. Er was wel degelijk glutenvrij brood aanwezig, maar het werd bovenop gewoon brood of in een vuil mandje (van gewoon brood) geserveerd. Zeer klassieke keuken met erg weinig groenten. Het regende binnen in de bar, het water liep in stralen van het plafond naar beneden op verschillende plekken. De kamers zijn absoluut NIET geluiddicht.

De badkamer was netjes vernieuwd. Aangename temperatuur van het water. Zeer schoon. Maaltijden: 2x heerlijke soep!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Vriendelijk personeel, huiselijke sfeer

te zachte bedden en platte kussens, vieze gordijn badkamer, verouderde kamer (behang kwam los, schilderwerken niet fijn afgewerkt)

Vriendelijk personeel, huiselijke sfeer

Hotel is een aanrader voor koppels.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

geen lift . Bijna geen wifi bereik in de kamers wel in bar en restaurant.

Kamer klein maar proper. Recent vernieuwde badkamer. Eten ( halfpension) was subliem !!!!!!!!! Zeer lekker ontbijt! Parking ruim genoeg rechtover het hotel. Mooie omgeving om te wandelen. Op 15 min stappen van het centrum.

Leuk gelegen maar minder goede nachtrust

de kamer was heel gehorig. Het is een oud hotel en heel slecht geïsoleerde kamers. Je hoort alles van de gang en de buren. Het "tikken" van de oude leidingen is 's nachts niet zo fijn. De kamer was wel heel netjes maar het is echt een allegaartje van kleuren en smaken :-)

goede ligging om te wandelen en lekker ontbijt

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het personeel in het restaurant is heel serieus en toegewijd, maar zou iets vrolijker kunnen zijn

Mooi, net hotel met prettige sfeer en zeer goed eten.

Super !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik kan niet iets bedenken wat tegenviel . De kamer een halve meter breder zou misschien iets meer ruimte geven om achter bed doorgaan te geven .

ontbijt zeker in orde ! Voldoende keuze , netjes aangeboden . Avondmaal was subliem !!! Héél mooie presentatie en variatie ! Top !

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prettig, net, hotel met leuke ouderwetse uitstraling.

Geen Engels sprekend personeel bij ontvangst, waardoor onduidelijkheid ontstond over de aanmelding en afrekening van de overnachting.

Prima kamer met goede douche. Ontbijt was op zich niet verkeerd, maar had iets uitgebreider gemogen.

De kamers zijn wat oubollig ingericht, maar zulke royale glazen wijn heb je daar weinig last van

De kamer is nog een beetje ouderwets. We begrepen dat dit binnenkort wordt aangepakt

Het eten. Er is daar een geweldige keuken (Michelin Bib gourmant).

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heerlijk eten maar de kamer viel erg tegen.

Er waren nog een paar andere gasten in de hele hotel en wij krijgen een piep klein kamer op de bovenste verdieping .

Restaurant was heerlijk eten . Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ontbijt was heerlijk en goed ingespeeld op de algemene...

Geen raam in de kamer maar wel in de badkamer.

Ontbijt was heerlijk en goed ingespeeld op de algemene behoefte van dat weekend om eerder te ontbijten (start 06:00 i.p.v. 07.30 uur).

Gezellig, zonde dat we niet van het restaurant hebben kunnen genieten. (bezet)

De warm waterkraan in de douche kon enkel op heet gezet worden. Maar geen probleem voor ons kan ook aan ons liggen ivm het systeem van de kraan.

Voor ons was alles in orde, bedankt

Supervriendelijk personeel , spreken vlot nederlands. We wilden vroeg ontbijten maar ontbijt is om 8u30 en dus kregen we een ontbijtpakket mee . Dit was geen enkel probleem . heel stil in het hotel . restaurant is top !!!!!

Het restaurant was prima.

Erg kleine kamers , behoorlijk gedateerd. Kleine badkamer met mechanisch doorspoelbaar toilet, maakt veel lawaai.

Het restaurant was prima. Goede bediening en heerlijk eten. Mooie tuin aan een riviertje waar je heerlijk kunt zitten

Net hotel voor kort verblijf.

Nog nooit ergens moeten bijbetalen voor de fietsenstalling. Dit zou inbegrepen moeten zijn. Gehorige kamer.

Net, eenvoudig hotel - prijs/kwaliteit goed - heel vriendelijk

heerlijk! wij komen zeker terug, het heeft onze verwachtingen overtroffen

- de kamers waren erg warm, maar met een raam open viel dat goed te verhelpen. - jammer dat we moesten betalen om onze fiets te mogen stallen in de garage. het was niet veel (2,50 per fiets per nacht) maar zo'n dingen doen toch een beetje afbreuk.

- avondeten wat echt voortreffelijk! heerlijk gegeten voor relatief weinig geld. - ontbijt was ook lekker, erg royaal, zeker genoeg! - daarnaast was het personeel erg aardig en behulpzaam. de schoonmaaksters maakten de kamers elke dag erg goed schoon.

Niet giga slecht, maar niet mijn ding.

De bedden lagen niet lekker. De veren prikte door en daarnaast vond ik persoonlijk het interieur behoorlijk gedateerd, terwijl het servies en het eten erg van deze tijd zijn.

Het eten en drinken was er prima. Wel aardig aan de prijs, maar dat zou ook kunnen komen door de lokale carnaval. Het zou kunnen dat daar veel mensen op af komen.

Zeer aangenaam verblijf in een rustige omgeving.

De kamers hebben een opfrisbeurt nodig.

Het ontbijt was zeer goed en het eten in het restaurant was buitengewoon lekker ! Een jong koppel dat zijn uiterste best doet voor hun gasten.

Wij hebben hier het diner menu gegeten, overtreffelijk...

Kamer was wel wat aan de kleine kant, door het oude gebouw moet je er wel op bedacht zijn dat het enigszins iets gehorig kan zijn.

Wij hebben hier het diner menu gegeten, overtreffelijk gegeten. Zee vriendelijk bediening van hotel en restaurant.

super

verzorgd ontbijt, authentieke kamers, proper, vriendelijkheid van de eigenaars, heerlijk eten, prijs/kwaliteit top, we gaan zeker terug en raden iedereen hotel l'ermitage warm aan, Als voormalig hotelier weet ik waarover ik spreek.

Er ging dus nogal wat mis...

De afstand naar het centrum was veel groter dan aangegeven op de site. Bovendien moest dat via een gevaarlijke wandelroute. De reservering was niet doorgekomen. Gelukkig was er toch nog een kamer vrij... Ook werden we hoger aangeslagen dan de prijs via Booking was afgesproken.

Goed ontbijt, vriendelijke ontvangst

Leuk gezellig hotel

Te kleine kamer en heel warm op de kamer maar natuurlijk wel prijswaardig voor da geld kan je geen overbodige luxe verwachten

De rustige en mooie plaats aan de ourthe. Straat oversteken van het hotel en ze hadden er een terras gezet.heel gezellig

Charmant en sfeervol

Eigenlijk viel niets echt tegen.

Klein, charmant hotel met prima ontbijt en erg vriendelijke bediening. De tuin aan het water is een leuke extra. Het restaurant heeft een goede keuken.

In de volle natuur een tof verblijf gehad met vriendelijk personeel , wij gaan daar zeker terug !

Een klein vuilbakje op tafel bij het ontbijt zou heel handig zijn ! Verder misschien een waterkoker op de kamer ?

Ontbijt was perfect maar met een spiegeleitje en spek erbij was het zeker nog perfecter ! De kamer was heel klein maar ok voor een nacht ! Super douche en kraaknet ! Rustige omgeving , heerlijk geslapen , zelfs een reebok gezien in de tuin !!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ok zonder meer

Lawaai. Slecht geïsoleerde kamers. Gebrek aan muggenramen. Bij warm weer geen mogelijkheid om raam open te zetten zonder muggenlegioen binnen te hebben. Ontbijt ook zeer karig.

Terrasje aan het water is ydillysch, mits wat meer (natuurlijke) aankleding kan het echte topper worden waar mensen gerust wat kilometers voor zouden omrijden. Ook enthousiaste jonge uitbaters verdienen een pluim.

de badkamer,

Een kleine bedompte slaapkamer, het restaurant en de daarbij behorende vreemde menukaart. Prijs vrij hoog en de gerechten onvoldoende, op smaak enz. Ontbijt was goed.

de badkamer,

Geweldige overnachting

prijs kwaliteit was goed dan hoeft er niets beter. Als ik veel meer geld uitgeef krijg ik meer luxe.

Nette eenvoudige zuivere kamers met goeie douche. Erg lekker ontbijt met goeie koffie, en lekkere kaasjes.

Typisch, maar gedateerd Ardennen hotel, OK voor een weekendverblijf, niet voor langer.

Infrastructuur van de kamen: het leek alsof we in een linnenkamer terecht kwamen, die omgebouwd werd tot een hotelkamer premier classe. Dwz in een piepkleine ruimte werd kamer en badkamer gepropt, dit bleek gelukkig niet bij alle kamers het geval. Dure drankjes aan de bar.

Het bed.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Gezellig kleinschalig hotel met prima bistro keuken

Misschien wat ligstoelen aan de Ourte, verder geen dingen die tegen vielen.

Erg goed verzorgd verblijf. De eigenaren (jong stel) zijn heel aardig en behulpzaam. Ontbijt is prima en compleet. De bistro heeft een prima keuken en eten is heerlijke en verrassend. Locatie is op loopafstand 2 km van het dorpje, maar met grasveld aan Ourte waar je heerlijk kan relaxen.

Goed voor enkele dagen. Positief stilte buiten het centrum van het dorp.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kleine kamer met maar 1 dakvenster als buitenverlichting. Spiegel te laag in badkamer!

Zeer vriendelijk. Het zijn nog jonge uitbaters die nog veel moeten leren. Ze zijn op de goede weg! De trappen aan de ingang moeilijk te betreden. Wat lang wachten tijdens het avondeten!

Fantastisch. Weekend achter de rug

De kamers zijn misschien wat klein maar je komt er niet op vakantie om op je kamer te zitten , dus voor ons meer dan voldoende

Het eten , super lekker 👍 De zoon heeft het hotel van vader overgenomen en ze zijn het hotel aan het moderniseren Het restaurant is top ! Hier komen wij terug Topservice dat wij onze fietsen in de garage konden plaatsen deze garage ging enkel open met begeleiding van de hoteleigenaars

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Dit hotel lijkt wel leuk vanuit de buitenkant maar binnen is...

Op de website van Booking is de locatie beschreven als vlakbij een rivier. Dat is waar, maar je ziet niet de rivier vanuit het hotel of de kamer, wel de weg die langs ligt! Het duurt lang voordat de badkamer opgewarmd is. WIFI werkt niet in de kamer. Dit hotel is verouderd. Het personeel geeft een minimum service. De prijzen van het restaurant zijn te hoog tov kwaliteit en service.

Dit hotel lijkt wel leuk vanuit de buitenkant maar binnen is erg verouderd en zonder sfeer.

Rustig aangemaakt hotel in bosrijke omgeving.

Fietsen in garage koste 2,5€ extra per nacht. Slecht geïsoleerde kamer. (lawaai van andere hotelbezoekers) In sommige kamers nog een oude en slechtwerkende tv. Kamers niet echt kwalitatief afgewerkt. Wel net.

Ontbijt was heerlijk. Vriendelijk en behulpzaam. Lekker eten in het restaurant. Bar afzonderlijk van restaurant. Garage voor fietsen. Ruime parking.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Aangenaam en aan te raden verblijf

Geen negatieve opmerkingen

Heerlijk en overvloedig ontbijt met alles" erop en eraan". 's Avonds lekker gegeten, vriendelijke service. Hotel mooi gelegen, ruime parkeergelegenheid, op wandelafstand van het centrum van Houffalize, langs een niet drukke weg richting La Roche.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prima hotel, aanrader!

Ietswat hard bed, maar heb ze zeker elders slechter gehad!

Typisch Ardennen-hotel, niet al te groot met 12 kamers en inrichting dateert wat. Maar des al niet te min vriendelijke eigenaren, netjes en schoon hotel met prima kamers en gerenoveerde badkamers. Ontbijt was ook niets mis mee, heerlijk gegeten! Kortom, meer dan prima hotel om de omgeving eens heerlijk te verkennen!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Weinig slaapcomfort maar mooie omgeving.

Bed is zeer slecht, zakt helemaal door. Deuren zeer oud en laten elk geluid door. Kamer ook oud en muf. Wc deur was een schuifdeur dat eveneens elk geluid door liet. Geen aangename kamer.

Ontbijt was oké. Zeer mooie omgeving. Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

De ligging goed, rustig en in een omgeving met veel bos en...

Het bed vonden wij niet zo fijn, harde kussens en het matras lag niet zo lekker voor ons.

De ligging goed, rustig en in een omgeving met veel bos en rivier. Goed ontbijt, goede kamer en badkamer. Schoon en netjes. Zeer prettig om met hond te verblijven.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zalig romantisch en gedegen professioneel

De kamers zijn niet zo geluiddicht.

De keuken, de wijnkaart en de bijna directe omgeving van een levendig dorp waar in het syndicat d' initiative wandelkaarten voor €7 te krijgen zijn.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Het was goed, maar zal er niet meer voor een 2de keer naar toe gaan.

Je hoort veel van geluid op de kamer van andere mensen. Lag wat stof in de kamer en een mini tv, je kan er gemakkelijk een kleine flat screen hangen. Douchekraan werkte niet zoals verwacht ! Ze moeten grote honden verbieden in het hotel! S'avonds zijn we gaan eten in het restaurant van het hotel, was heel lekker maar mijn zalm als voorgerecht was onderaan nog rauw,jammer !!

Het ontbijt was lekker en voldoende.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Goed voor kort verblijf

Geen bad in de badkamer ☹️ Geen zout gestrooid op de trap aan de inkom toen wij aankwamen, wat het heel moeilijk maakte om veilig in het hotel binnen te geraken, de trap ligt namelijk ook aan de straat. Achteraf hebben ze dit wel gedaan op onze aanvraag.

Het was een goed en gevuld ontbijt in een gezellige ruimte, s'avonds kan je er ook eten, het is heel lekker klasse eten maar niet zo'n grote porties en zonder frieten. Wat het dus wel een tikkeltje te duur maakt.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Charmante aanrader!

Geluidisolatie kamers.

Zeer charmant, restaurant is een aanrader, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk, grote hond mee op de kamer: geen enkel probleem. Bedankt!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

We hebben hier lekker gegeten en het personeel is...

Het tweepersoonsbed was te smal voor ons. Ik vond het in de gemeenschappelijke ruites koud en de deur mocht niet toe voor de bediening.

We hebben hier lekker gegeten en het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heel lekker gegeten 's avonds, vriendelijke bediening,...

Het mag iets warmer in het lounge gedeelte en restaurant.

Heel lekker gegeten 's avonds, vriendelijke bediening, uitgebreide wijnkaart. Ook het ontbijt was zeer lekker en kwalitatief.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Doen wat je belooft op de website!

Geen wifi op de verdieping. Nieuwjaarsdag Menu van €35,00 had maar twee gangen zonder dessert of koffie. Een ander menu werd niet aangeboden. Geen eenvoudige wijnen de goedkoopste 0,75 cl was €27,00

De sfeer

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Ontbijt en diner was buitengewoon perfect. Nogmaals onze complimenten aan de chef. In de kamers was er nergens stof te bespeuren. De badkamer was super proper.

aangenaam verblijf.

Problemen met wifi op de kamer. Hier wordt blijkbaar aan gewerkt, dus dit zal wel opgelost raken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie locatie. Ook restaurant van dit hotel is zeer goed. Beperkte keuze, maar zeer lekker.

Redelijk.

Kamer was erg lawaaiig. Kon de kamer naast me letterlijk verstaan. En het huilen van hun baby ook. Ouderwetse deuren met grote sleutels. Je hoorde het als iemand op de verdieping naar binnen of naar buiten ging. Erg gehorig.

Ontbijt was goed. Badkamer was nieuw.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Gastvrijheid is hier ver te zoeken.

Enorm gehorig hotel, bad handdoeken waar de flarden aan hangen, kamers gedateerd en een eigenaar die nog even 15 euro wil rekenen omdat de fietsen in de garage stonden. Dit terwijl hij het zelf aanbood. Gastvrijheid moet je hier niet verwachten.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima hotel, een aanrader!

Ontbijt was prima en meer dan voldoende. De Yoghurtjes in de glazen deden erg leuk aan. Ook de stoffen servetten vielen erg goed bij ons. Bij goed weer is het prima om in de tuin bij het water te zitten

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Ik had van het hotel veel meer verwacht gezien kwaliteit-prijs en ik ga niet meer terug

het ontbijt was basic. je had er gegeten maar zeker niet waauuw . De kamer was heel klein met een hond. die kon er niet draaien zooo smal tussen bed en muur. Diner was lekker maar heel duur evenals de dranken

de badkamer en douche waren geweldig goed !

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Een typisch Ardennen-hotel: beetje gedateerd, maar wel...

Het restaurant werd in alle reviews zo geroemd dat het wellicht daardoor ons iets tegenviel.

Een typisch Ardennen-hotel: beetje gedateerd, maar wel netjes. Dat geldt voor de kamer (geen airco, nog een beeldscherm tv'tje), voor het terras, de inrichting en de ligging langs de weg.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Superdeal, laatste kamer ??? Kamer veel te klein en geen...

Superdeal, laatste kamer ??? Kamer veel te klein en geen venster. Venster staat in de badkamer.Maar heel netjes. Ontbijt en avondeten uitstekend !!! Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

algemeen beschouwd een goede bestemming.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Te warme kamer om ontspannen te slapen, spijtig dat er geen vliegenraam is waardoor men het raam tijdens de nacht zou kunnen open laten. Matrassen misschien eens vervangen, veren waren voelbaar. Achtergrond muziek in restaurant zou aangenamer zijn.

zeer goede keuken, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Aangenaam verblijf en zeker een aanrader ! we gaan, vast en zeker terug; Beatrix

Een kleine hint ! Voor het opruimen van de hondendrollen een vuilbakje plaatsen in de tuin! Alvast bedankt

We hadden het allebei naar onze zin! Zeker als je uw huisdier kan meenemen en kan in de grote tuin kan ravotten, met het genieten van t'geruis van de Ourthe die er heen loopt, Zalig