Beoordelingen over Hotel Les Jardins De La Molignée 4-sterren

Rue De La Molignée, 1, 5537 Anhée, België

#1 van de 1 hotels in Anhée

Het was al bij al best wel OK

Wij lagen in het gebouw aan de andere kant van de straat, is wat vervelend als ge altijd moet oversteken, bvb om te gaan zwemmen

Het ontbijt was zeker voldoende, de kamers zijn proper, zwembad ok maar wel klein

Gezellig en comfortabel verblijf, er even helemaal uit...

De sauna was tijdelijk buiten werking vorige week, maar zwembad was verfrissend.

Zeer mooi hotel op interessante plek voor wandelingen en fietstochten (Ravel). Supervriendelijk personeel, we kregen drankje bij aankomst en mochten beetje vroeger in kamer. Kregen ook alle mogelijke informatie over hotel en omgeving.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ideaal voor een kort verblijf om de streek te verkennen.

Betalen is contant of maestro/Visa ! Dus geen Mastercard(gewone bankkaart). Maar is wel een automaat in het volgende dorpje op nog geen minuut rijden. Dus eigenlijk maar een klein minpuntje. En als dit het enige is waar ik een opmerking over heb, dan kan je je wel inbeelden hoe leuk het eigenlijk was.

Standaard ontbijt. Continue bijgevuld dus altijd voldoende. Er zijn 3 eetgelegenheden: Brasserie, italiaans en pub/tapa. Dik in orde. Goede sfeer. Er is ook een toeristeninfo voor uitstappen met goede uitleg. Een ideale uitvalbasis om de streek te verkennen.

Fijn hotel met kinderen en huisdier

De toiletten/douche aan het zwembad niet afgewerkt en de airco werkte niet. We hebben hier wel een compensatie voor gekregen

Vriendelijk personeel + goed ontbijt + groot bad

Leuk degelijk hotel

Wat ik wel miste was een stropcontact naast het bed. Ontbijt viel iets tegen, miste de keuze van een omelet of gebakken ei. Kosten ( € 13,-- ) voor de hond vond ik persoonlijk te hoog

Ligging, vriendelijkheid van het personeel.

Hotel ok.

Eenpersoonskamer duur . Te verbeteren: -Inkomhal van slaapgelegenheid tegenover het hotel, te onderhouden, drukschakelaar voor licht stuk ! Lang wachten op het eten in taverne “moulin” tegenover het hotel. 1 drukke persoon bij de bediening, kan ook anders ... 1 persoon van onze tafel kreeg niet wat hij besteld had en geen bestek ! Eten was koud toen het bestek kwam.

(Het was er druk in het hotel, mountenbike wedstrijd.) Mooie nieuwe 2 brothers bar .

Een tegenvaller...

Geen aangepaste kamer : geen beugels, geen inloopdouche, geen ruimte naast het toilet, heel laag bed. Karig ontbijt met minimale keuze (voor een viersterrenrestaurant). Geen parking voorzien voor mindervaliden. Staat bij booking.com wel vermeld als hotel met faciliteiten voor gehandicapten. Niet dus !!!

Alle niveauverschillen werden door een ramp opgevangen. Mijn man kon dus makkelijk binnen.

Fantastische omgeving. Een aanrader voor wandelaars of fietsers.

Regeling van de warmte op de kamer. We hebben de verwarming in de kamer nooit aangezet en moesten het venster constant op een kier laten. Zorg voor een heerlijk frisse temperatuur en indien nodig kunnen we wat warmte regelen.

Ontbijt was goed basic. Dag dat de vaste ontbijtmedewerker er niet was, was de service minde goed.

Het hotel is zeker niet slecht, volgens ons, het juiste personeel tekort.

Geen mogelijkheid om aan de bar welke er was, nog iets te drinken bij aankomst of voor het slapen gaan. Evenzo was de kamer niet voorzien van een mini-bar

Het ontvangst van de receptie, dit was een man van rond de 50 - 55 en was zeer vriendelijk met ons, sprak ook nederlands.

Heel aangenaam en leuk verblijf!

Onze kamer die aan de overzijde van de straat was, dus je moet de straat oversteken om naar het ontbijt te gaan.

Gezellig, proper en net hotel. Heel vriendelijke ontvangst! Leuk om na een dagje wandelen te ontspannen in sauna en zwembad.

De kamer was ruim en mag dus terecht als een familiekamer...

Ontbijt was zeer basic en niet alles was even vers. Er was niet zoveel te doen in de buurt en de dame aan de balie kon ook niet veel tips geven over wat we konden doen. De tegels in het zwembad nodigden niet uit om op blote voeten te lopen.

De kamer was ruim en mag dus terecht als een familiekamer omschreven worden. Ze was ook proper.

Super familie uitstapje, genoten !

De ontvangst waarbij het personeel ons in het Nederlands begeleidden is een extra troef ! als ook het geheel van accommodatie waarbij je 's avonds de auto niet meer moet nemen om een glaasje te drinken en een hapje te eten

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Waar voor je geld

Heel vriendelijke Nederlandstalige ontvangst. Sauna wordt speciaal voor jouw verwarmd. Restaurant is andere kant van de straat, ook daar spreekt men Nederlands.

Hotel goed gelegen als uitvalsbasis voor bezoeken in omgeving.

Er viel niets tegen.

Hotel is goed gelegen als uitvalbasis voor bezoeken en uitstappen in omgeving (vb abdij, ...). Restaurant van hotel probeer ik volgende keer uit.

Het hotel biedt gratis gebruik van zwembad en sauna aan. Maar net in deze periode was er onderhoud. Gelieve dit dan te vermelden op de website. Oudere kamer. Douche/bad vies. Water is ofwel te heet ofwel te warm. Veel schimmel.loskomende silicone. Veel lawaai op de gang. Lift maakt veel lawaai.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Voor herhaling vatbaar. Goeie ligging, prijs/kwaliteit, gratis binnenzwembad en sauna ook super!

Hadden het tijdens de nacht wat te warm maar konden helaas te verwarming niet minderen.

Op onze kamer waterkokertje en koffie, thee om te benuttigen... vonden we zeer aangenaam. Dit is maar een kleinigheid maar word niet overal gegeven.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goede ligging om van daaruit de mooie streek te verkennen.

Raam sluit niet optimaal. Zwembadwater koud en slechte hygiëne in verkleedruimte zwembad.

Lekker en verzorgd ontbijt. Ruime kamers. Gunstige korting verkregen via booking.com

Aangenaam verblijf voor gezinnen

Vanuit deze kamers dien je de straat over te steken om naar het zwembad en het ontbijt te gaan. De sauna moet je laten aanzetten. De tweepersoonskamer had twee tegen mekaar geschoven éénpersoonsbedden. Het ontbijt is uitgebreid en in orde qua prijs-kwaliteit.

We werden goed onthaald en kregen 2 kamers in het gebouw aan de overkant van de straat. Ze waren verzorgd en ook rustig, ook al waren ze aan de straatzijde gelegen en naast de lift. De 4persoonskamer had goede bedden. Het zwembad is een pluspunt voor dit hotel. Het is er rustig en netjes. Je krijgt ook handdoeken.

Juist goed voor één nacht.

In het algemeen was de kamer verouderd. Vooral de badkamer moet grondig gerenoveerd worden (bv. toilet blijft lopen) Aan de receptie werd jammer genoeg niet over het zwembad (openingsuren...) gesproken

Een hotel met potentieel, vriendelijk personeel, maar het onderhoud laat te wensen over.

slecht onderhouden zwembad, krakkemikkig sanitair (zowel bad als lavabo). Op een avond kon het water niet meer weg uit lavabo. Aan de receptie zat een lieve receptioniste die wel geen woord nederlands sprak en er kon "niemand" bereikt worden om ons te helpen. Uren later kregen we een andere kamer. Op geen enkele manier was vooraf duidelijk dat we sliepen aan één kant van drukke, onverlichte straat en al de rest aan de overkant zat.

heel vriendelijk personeel, ruime kamers, restaurants in nabije omgeving

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

goed , maar kom niet meer in het naseizoen

WIFI was Slecht !!!!!!!!!!!! Geen spek met eieren ! Buiten het seizoen is het mager van ontbijt en niet te vers en weinig keuze voor zijn geld!

Het zwembad

goeie & aangename locatie in een magnifiek mooie streek

eigenlijk niets :-)

Mooie en ruime en nette kamer ; lekker ontbijt met fruit, kaas, vlees, eitjes, yoghurt, verschillende soorten brood, pistolets, koekjes allerhande ... attente & vriendelijke bediening!

aangenaam , rustig en mooi park om te wandelen

De benaming stondf niet op het hotel dus moesten we wat zoeken.

Mooi park, ruime kamer, proper en net, uitgebreid ontbijt en vriendelijke mensen. geen lawaai, mooie omgeving

Samen met vrienden een super tijd gehad.

Het hotel heeft nood aan wat opknapping, verzorging. Alles lijkt ok tot je wat beter kijkt.

Vriendelijk personeel, correct ontbijt. 2 restaurants rechtover het hotel met zeer lekker eten voor een kleine prijs.

Afgezien van het ontbijt een leuk hotel.

Ontbijt van €14 (ook voor de kinderen) was een tegenvaller. Er lag slechts 1 pistolet, mini boterkoeken waren uitgedroogd en de eierdopjes waren niet proper.

Ruime kamer duplex Zwembad met sauna Fietsvriendelijk

Goed naar ons zin gehad en fantastisch weer!!

Aan de overkant is een restaurant (hoort bij het hotel), eten was prima maar moesten wel lang op het eten wachten.

Ontbijt was redelijk. Kamers was ruim en de badkamer prima, alleen geen gordijn in het bad tijdens het douchen ( vloer drijfnat ). Voor de rest prima!!

Het hotel is matig,ontbijt goed.

de bedden trokken op niets nog nooit zo veel last van mijn rug gehad op reis

het ontbijt was goed.het pizza restaurant aan de overkant was lekker,soms wel lang wachten op drinken of het eten.Er was te weinig personeel voor zo een grote zaak.

Heerlijk ontbijtbuffet

2 uren moeten wachten om in te checken daar de kamers nog niet klaar waren. We konden inchecken vanaf 14,30 u maar dit werd uiteindelijk 16,30 u

Heerlijk ontbijtbuffet

Een aanrader.

Tegels in de badkamer zijn aan vervanging toe.

Aangename sfeer in het hotel, super vriendelijk personeel. Heel rustige omgeving, goede bedden.Ideaal vertrekpunt om de omgeving te verkennen.

SLECHT

In een woord alles gingen s'avonds eten in brasserie tegen over hotel moesten meer dan twee uur wachten tot we bediend werden om maar te zwijgen van de vele fouten die gemaakt werden door personeel . jammer dat er niets anders was om te gaan eten anders waren we zeker weg gegaan en er was niets in het dorpje zelf ook om eens naar toe te gaan kortom een grote tegenvaller zowel voor ons als voor de kinderen zullen het zeker aan niemand aanraden en gaan zelf ook niet meer terug een ster kan je zeker niet geven eerder een -5 sterren zou beter zijn

Kon meer uitgebreid zijn was niet genoeg fruitsap voor iedereen s'morgens en het zwembad was ook niet al te proper de randen van het bad waren groen en het was niet mooi gekuist in het bad zelf

Het was heerlijk!

Het was een heel leuke accommodatie. het zwembad was heerlijk, het personeel was heel vriendelijk. Er was een plaatsje binnen voorzien om fietsen te plaatsen.

Goed voor een paar nachten

Het ontbijt was lekker maar voor mij mag er iets warm bij zijn ook, je kon alleen een gekookt eitje maken. Voor zo 'n hotel maar er meer keuze zijn bvb omelette, spiegelei, spek ...

Het personeel is heel vriendelijk en spreekt ook Nederlands

Aangenaam verblijf
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vriendelijk personeel. Het is mooi gelegen en biedt een degelijk ontbijtbuffet aan. Positief is ook dat er ter plaatse voldoende eetgelegenheden zijn voor s'avonds . (Die erg kindvriendelijk zijn)

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Lekker rustig gelegen, mooie kamer

Helaas kwam een groep wat later binnen, dat was nog tot daar aan toe, maar de branddeur die dicht sloeg maakte me paar keer wakker

Lekker rustig gelegen, mooie kamer

De aanwezigheid van het zwembad en de twee restaurants bij...

Echt netjes was het niet. We waren 3 jaar geleden in het hotel en in die tijd is het hotel er echt op achteruit gegaan. Ouderwetse tv op de kamer, geen enkele Nederlandstalige zender, bubbelbad werkte niet, kapotte details worden niet hersteld ...

De aanwezigheid van het zwembad en de twee restaurants bij het hotel.

Hotel die voor zijn prijs goed is voor een tussenstop

Geluidsisolatie is hier een groot probleem, een goed restaurant zou een meerwaarde hebben want wat zich aan de overkant van de straat een restaurant noemt is zeker niet beter dan de brasserie er naast

Héél gunstig gelegen, vriendelijk personeel, ontbijt

Goed ontbijt en zwembad.

Vieze parkeerplaatsen met veel onopgeruimd vuil, geen bar binnen, geen zitje of terras, geen koelkastje op kamer. Veel en snel verkeer voor het hotel langs.

Goed ontbijt en zwembad. Ook goede airco op kamer

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Meer dan 40 minuten met kleine kindjes moeten wachten op...

Meer dan 40 minuten met kleine kindjes moeten wachten op iemand die ons verder wilde helpen Brandalarm was afgegaan kregen dit niet uit maar iemand die ons wat meer uitleg kwam geven hebben we niet gezien Hygiene was slecht We kwamen hier drie jaar geleden meer is echt achteruit gegaan Spijtig want is leuke locatie

was oké , spijtig van het ontbijt op zaterdag en het lawaai op zaterdagnacht .

veel lawaai 's nachts op de gang .weinig respect voor de andere gasten die hun rust nodig hadden .wij waren daar voor ons werk samen met nog 5 andere koppels .

Het ontbijt was goed op zaterdag ,alleen stond de eierkoker niet aan zodat we geen eitje konden eten , de zondag dan wel .Zondag was er meer keuze , waarom weet ik niet .(er was een grote groep die was blijven overnachten , vind dat wel raar dat er dan zondag meer keuze was

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prijs /kwaliteit-verhouding is oké

Het ontbijt was matig. Er was bijvoorbeeld nog weinig keuze voor de broodjes. Er was ook een hele tijd geen personeel te bespeuren.

Prijs /kwaliteit-verhouding is oké

een aanrader!
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Enkel betalen via mastercard of visa. Bankcontact zou ook handig zijn

junior suite kamer is heel ruim. Slaapbank is aan te raden voor kleine kinderen. Goed ontbijt. Het zwembad(je) maakte het verblijf nog leuker!

mooie omgeving en wandelingen

voor een midweek met 2 personen waren er op de kamer maar 3 kapstokken: dat is te weinig. restaurant en bistro: geen voorverwarmde borden

mooie kamers, tuin en omgeving

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Mooie wandelstreek

We sliepen in het gebouw aan de andere kant van de straat. Wij moesten dus altijd de straat over en was wat lastig voor diegene die naar het zwembad en sauna gingen. Sommige mensen vonden dat ze ons hiervoor hadden moeten verwittigen.

De kamers waren heel proper. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

hotel om enkel te overnachten en te ontbijten...

Nooit werd er bij de reservatievraag of na de reservatie gemeld dat we niet in het hotel zelf maar in het gebouw rechtover logeerden...Dit werd slechts bij het inchecken gemeld. Voor van de faciliteiten van het hotel te genieten moesten we in badjas 's morgens (om te zwemmen) en 's avonds (voor sauna)...de gevaarlijke straat (hotel ligt in bocht)oversteken. Er sijpelde water langs de spot boven de spiegel in de badkamer .

Ontbijt was goed. Italiaans restaurant en Brasserie...rechtover het hotel serveren lekkere gerechten

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

citytrip

de tapisplein in de kamer en gang zijn aan vernieuwing toe, en de ijskast in de kamer was niet aanwezig, dit was een lege kast, jammer voor onze cava

vriendelijk onthaal, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Ideaal voor een paar dagen Condroz!

Als ik eerlijk mag zijn... de koffie... jammer...

Alles prima, mooi, comfortabel, degelijk, ruim, proper... De aqua gym was een aangename verassing. De brasserie is super. Veel wandelingen in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Het bed had een goeie matras, het was een leuke duplex, de...

Het zwembad was aan de frisse kant, een onfrisse tapis plein in de gang.

Het bed had een goeie matras, het was een leuke duplex, de badkamer was prima, een fijn zwembad en sauna. Het ontbijt was goed. Genoeg parkeerruimte.

Een zeer aangenaam verblijf!

De accommodatie bij de sauna is niet in orde, als je een douche neemt loopt het water tot in de w.c. en de w.c had daar een geur. Vermoedelijk schort er iets aan de afloop.

De kamers waren zeer netjes, het personeel was zeer vriendelijk.

Eigenlijk wat tegen gevallen. Hadden er meer van verwacht!

Het hotel is erg aan het verouderen! Deel spoelbak wc werkte niet! Verlichting op kamer kapot! Heel vuil tapijt op de gang. Koud in de ontbijtruimte. Broodjes waren er die zelf afgebakken waren en waren al redelijk hard! Iemand met kunstgebit moest er zeker geen eten. Snede toastbrood was helemaal uitgedroogd. Enz.... Tennisplein buiten lag er heel verlaten bij. Parking lag heel vuil. Ons schoenen waren helemaal in slijk tegen we binnen waren. Denk niet dat we der nog terug gaan.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

ondanks het slechte weer hebben we toch een fijn tijd gehad

Spijtig genoeg was er maar een van de drie restaurants open

Het ontbijt was uitgebreid. De kamer was zeer comfortabel en ruim. We hebben vooral genoten van sauna en zwembad.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

De duplex kamer voor gezin met kleine kinderen

We hadden graag vroeger geweten dat het restaurant gesloten was wegens verbouwing. Het Italiaanse restaurant aan de overkant was echt een afknapper. Zeer lange wachttijden en niet heel vriendelijk.

De duplex kamer voor gezin met kleine kinderen

• Beoordeeld op: 8 november 2016

het zwembad + het duplex-appartement waar een beneden en een...

hygiëne was op zich niet slecht maar 2 dingen vonden we niet van deze tijd= bovenverdieping was er een vloer van tapijt en de lichtschakelaars waren smerig en vettig.

het zwembad + het duplex-appartement waar een beneden en een bovenverdieping was en boven 2 aparte slaapkamers met een aparte Wc en badkamer

• Beoordeeld op: 1 november 2016

prijs/kwaliteit in orde

betaling in het restaurant moest in de brasserie gebeuren, zodat er elke keer een schuifdeur open ging en ook gedeeltelijk open bleef staan! je kwam telkens in de kou te zitten. Na lang aandringen kregen we een nieuwe tafel iets verderaf.

ontbijt méér dan voldoende, leuke uitvalsbasis, ruime kamer, koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

We logeerden hier omdat het zo dicht bij de Fermerie is.

De flexibiliteit van het personeel valt tegen. We waren hier met een grote aantal bruiloftsgasten en hebben veel kamers gehuurd. Een aantrekkelijker prijsaanbod was zeker wenselijk geweest.

Zwembad en sauna beschikbaar

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ontbijt ok, kamer schoon, maar verder viel àlles tegen

Receptie echt slecht: ons stuk van het hotel was aan de overkant van de weg, volstrekt onduidelijk waar precies, donkere entree, geen licht bij de lift; en ook nog vergeten de sleutel mee te geven. Wat een begin! Stromend water kwam steeds uit bad en douche tegelijk. Telefoon naast bed werkte niet, ook niet om receptie te bellen. Er bleek een zwembad en sauna te zijn in het hoofdgebouw aan de overkant, waar we niets van wisten tot ons vertrek (ook geen infoblad op de kamer...). Receptionist: "de eigenaar woont in Luik en bemoeit zich nergens mee"... Tja ja

De twee restaurants naast het hotel. Zeer goede bediening en prima prijs/kwaliteit. Maar...: ondanks de zelfde naam hoort dat bij een andere eigenaar.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Goed hotel voor een kort verblijf

De 4 sterren zijn in mijn ogen wat overdreven. Een goede 3 ster is een betere benadering.

Leuk hotel om de omgeving te verkennen. Vriendelijk en zeer behulpzame receptie die je van alles kunnen vertellen. Maak bij uitstapjes vooral gebruik van hun tips en de flyers.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

4 dagen genoten. Mooie omgeving ook. Veel te zien/doen.

Niets viel tegen. Gewoon heengaan.

Alles beviel prima. Heerlijk ontbijt, fijne sauna, prima zwembad, goede ligging......prima hotel. Goed restaurant (brasserie) tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Er lag een plas condenswater (airco) in de kamer.
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er lag een plas condenswater (airco) in de kamer. Een grote plas. 1 bed was doorweekt van condenswater. Receptionist begon hevig te vloeken toen ik een ander bed vroeg. De kamer rook muf, waarschijnlijk van een beschimmelde ondervloer van het kletsnatte laminaat.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ach zo voor een paar nachten prima, zeker een pre dat er airco aanwezig was.

Een aparte douche. bad niet geschikt voor ouderen. Moet een keuze zijn voor inloopdouche of douche in bad ook op de site van Bookingcom

Het ontbijt was prima, de kamer was prettig met airco maar het bad is veel te hoog waar w ik als 70-jarige amper in en uit kon komen, helaas geen aparte doucch en bovendien ging er veel water over de vloer. daarentegen zat de wastafel veel te laag?? Niet over nagedacht

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Weekje in de ardennen en de molignee

Het ontbijt was echt basic, en mocht wel iets meer zijn. Gebakken eieren en spek , alsook enige paté zou toch minimum aanwezig moeten zijn. Je zou toch verwachten dat de streekproducten ( worst en kaas ) wat meer zouden gepromoot worden. Ook de airco's liepen mank ( bij alle 2 de kamers die ik had gereserveerd ) werkte de cooling niet.

Het hotel is gelegen in een zéér groene streek. Er is een brasserie ( 7/7 ), een italiaans restuartant (5/7 ) en een kwaliteits restaurant maar deze zou sluiten om te vernieuwen op 16/09. In al deze etabilismenten kan je prijs / kawliteit enorm lekker eten. Het hotel is perfect gelegen om alle activiteiten van de molignee en omgeving te bezoeken, kom je net toe met één week.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Aangename tussenstop

Het ontbijt is 12 euro per volwassene, 6 per kind, maar voor deze prijs hadden we daar toch wel wat meer van verwacht (geen verse jus d'orange, een gekookt eitje, kaas, ham, jam, croissantjes en brood). Wel hadden ze er een lekkere cake bij.

De geboekte familiekamer was erg ruim opgezet. Er was een beneden en bovenverdieping. Beneden was een slaapbank met een kast, dressoir en TV. Boven waren 2 losse slaapkamers, een met een tweepersoonsbed en eentje met 2 losse 1 persoons bedden. Er was een nette badkamer met douche, bubbelbad en dubbele wasbak en een los toilet. Mooi uitzicht vanuit de hotelkamer.

Ontbijt was sober

De kamer was geweldig.
    • Junior Suite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt aan de sobere kant. Bij het douchen geen afscherming als resultaat dat de badkamer vol water kwam.

De kamer was geweldig. Prachtige locatie.

Aangenaam verblijf in een vriendelijke omgeving

Een koelkastje op de kamer

Het ontbijt was heel goed.

Perfect . Locatie ideaal . Brasserie nabij

Het ontbijt basis, maar uitstekend, kamer beter dan verwacht. Een plaats om zeker terug te gaan.

Goed verblijf in een karakteristieke omgeving.

weinig

De locatie is geweldig.

Matig ontbijt. Bij hevige regenval is het moeilijk het hotel te verlaten, aangezien het pad bij de ingang onder water staat.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Net en degelijk hotel, beetje saai, maar wel goed

Onopvallend zakenhotel, alles ok

Povere douche in de badkamer, lekkende airco, algemene...

Povere douche in de badkamer, lekkende airco, algemene netheid, restaurant tegenover hotel was helaas ook maar matig.

rustig en zalig geslapen .als ge langs de achterkant slaapt hoort geen ge geen auto .

het was oke.verse fruitsalade had wel gemogen en roereitjes .

Aangenaam verblijf voor een weekendje Ardennen

Huisdiervriendelijk. Ideale locatie. Zwembad.

Goed maar een beetje duur voor de eerder lage kwaliteit

Heel slechte bedden. Basic kamers, bijna geen stopcontacten. Extreem traag wifi.

Zwembad heel ok. toffe resto's in de buurt, super locatie

Weeral veel kunnen genieten van ons verblijf.

We kennen dit hotel al 15 jaar. Schitterende locatie en gezellige sfeer.

Goeie ligging

Koud gehad verwarming deed het niet

Goeie ligging

Voldoet maar niet meer dan dat

Is wel beetje achterstallig

Lokatie