Beoordelingen over Hotel Les Nuits

Lange Gasthuisstraat 12, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#31 van de 65 hotels in Antwerpen

uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Men is op de benedenverdieping aan het verbouwen waardoor de ingang lastig te vinden was. Dit werd overigens gecompenseerd met een glaasje champagne.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Dat ze hier steeds nog aan het werken ze starten te werken...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ze hier steeds nog aan het werken ze starten te werken vanaf 7:30 met kloppen en boren sorry maar vind dit echt niet ok verstaan niet waarom ze open zijn als ze hier nog aan het bouwen zijn maar goed dat moest ik zeggen

zoals verwacht

Helaas was er een verbouwing bezig bij de onderburen. Hierdoor kreeg de entre een onverzorgde indruk. Echter kan het hotel zelf er weinig aan doen.

De kamer was schoon en zag er prima uit.

Nette mooie kamer.

De complete begane verdieping is momenteel in verbouwing. Stond niet vermeld. Kon het eerst niet vinden door de houten afzettingen. Lopen over rauw beton en stuclopers(kunstof zeil om de vloer te beschermen) Iedereen kan zo naar binnen lopen en zonder toezicht de lift pakken naar de etages 1,2 en 3. Receptie zat op de 4e etage, waar ook een kleding outlet gaande was. Teven moest er borg cash, alleen cash, betaald worden.

Nette mooie kamer. Thema en veel kunst aanwezig. Zeer schone kamer. Stortdouche en airco waren heel prettig. Ontbijt was met nette bediening en service. Tevens was er veel keuze.

Krap toilet maar voor de rest een prachtige verblijf plaats op een top lokatie!

Toiletten op de kamer zijn voledig open in de badkamer/kamer, toilet ruimte is zeer krap voor de benen! Als u op het toilet zit zit je echt met je gezicht op de muur voor je.

Mooie kamer met uitstekend auping bed! En een zeer lekker en uitgebreid ontbijt!

Centrale ligging. Dicht bij gezellig Mechelsplein en bij De Studio.

Veel kasten in onze kamer en die waren een beetje stoffig.

Heel vriendelijk personeel. Mooie kamer en prima matras. Heel lekker en GEZOND ontbijt. De inkom wordt momenteel gerenoveerd maar geen last hiervan! Aanrader!

prima maar niks bijzonders
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden de accommodatie erg duur voor de kwaliteit. Opzich een prima hotel, maar niks bijzonders. Een paar minpunten: kapotte spiegeldeur van de kast; kapotte wc borstel; geen deur voor de douche; geen aparte badkamer, maar open ruimte aan de bedden.

Prima bedden en erg aardig personeel.

Super vriendelijk personeel op top locatie!

Als je doucht is de hele vloer kletsnat. De wc heeft geen deur.

Locatie is super goed. De begane grond werd verbouwd en daarom werden ons meerdere drankjes aangeboden. We hebben er geen last van gehad maar wij waren er alleen in het weekend. Personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Te duur voor wat wij er mis aan vonden

Geen waterkoker/koffie/thee faciliteiten, te zacht matras, koffie van receptie is koud, hdmi aansluiting tv is niet bereikbaar. Lokaal parkeren is NIET gratis, het is net Amsterdam, nergens een plekje te vinden, nachtje parkeer garage is 25 euro.

Mooie kamer, groot, stil

Makkelijk en relaxed.

Brandalarm ging af om 9 uur, tot 3 keer toe. Dit was in verband met verbouwingen aan de beneden verdieping. Ook werd er vanaf half 11 geboord wat een ontzettend kabaal leverde, dit was niet prettig.

De kamer en badkamer waren zeer mooi.

Ligging van het hotel is top.

Wij komen graag bij Les Nuites als we in Antwerpen zijn. Echter, momenteel wordt er verbouwd. Dat heeft vieze entree, lift en gangen tot gevolg. Timmerlieden werken laat door, waardoor van relaxen geen sprake is. De entree, lift en gangen zijn net zo koud als buiten. Met de huidige temperaturen is dat geen feest.

Ligging van het hotel is top. de medewerkers van het hotel zijn alleraardigst en ontbijt is geweldig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heerlijk geslapen en gegeten

Er komt verschrikkelijk veel water uit de kranen, daar mogen echt stroombeperkers in (voor de waterbesparing). We vonden het toch ook wat lastig dat de badkamer open was met het toilet ook open. Sommige dingen zoals de omstelkraan van de douche en de gordijnen deden het niet goed, het onderhoud zou dus iets beter kunnen. Kamer 37 is wel een heel aangename kamer, en ook het personeel.

Fijn ontbijt, netjes en vers, goeie koffie met refills, prettige bediening

Waardeloos.

De douche was niet functioneel, handdouchehouder zakte weg en regendouche druppelde alleen maar. Ondanks de bereidheid bij de receptie, er iets aan te doen, was het kwaad al geschied en voor een kamer van 180 euro vind ik dit ronduit schandalig. Het was een al langer bestaand probleem, niks nieuws, achterstallig onderhoud dus. De eerste en laatste keer dus.

Ontvangst was bijzonder vriendelijk, uitcheck een beetje lomp helaas. Kamer(180E) was ruim en schoon.

Perfect verblijf. Zeer gastvrij hotel !

Geen minpunten.

Gastvrije ontvangst, vriendelijk en zeer behulpzaam. Echt een aanrader. Echte gastheren en dames. Top ontbijt waarbij smoothy vers gemaakt wordt.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Leuk voor kort verblijf in bruisende stad .

Hygiene in onze kamer was niet ok ! Blijkbaar waren er week voordien werken uitgevoerd , opkuis was niet echt grondig gebeurt ! Prijs van het ontbijt heeft ons gemotiveerd om buiten het hotel leuk ontbijt te nemen .

Kamer was gezellig , bed ( matras ) was top, hebben beiden heerlijk geslapen !Locatie ( midden in het hartje ) van Antwerpen , op wandelafstad van theater , winkelcentra , leuke en erg lekkere restootjes !

Een warm,huiselijk ontvangst

Het interieur van de kamer oogt strak en modern in donkere tinten (zeer mooi!) waardoor de matige afwerking en krassen beter zichtbaar worden. Duur ontbijt (wij hebben dit niet genomen wegens de prijs maar het zag er wel allemaal lekker en verzorgd uit). Er is geen parkeergelegenheid van het hotel zelf maar u kan gewoon gratis buiten Antwerpen parkeren op een P + R parking en met de tram snel tot vlak bij het hotel gebracht worden. Geen mooi uitzicht vanuit onze kamer (superieure kamers misschien wel?)

een echt, warm, huiselijk ontvangst gekregen. Mijn vriendin kreeg een lekkere cappucino en ik kreeg vers gezette thee. De receptioniste kwam een gemeent babbeltje met ons maken en heeft ons uitstekend verder geholpen. Trouwens de koffie en thee service is 24u beschikbaar en gratis! De matrassen lagen heerlijk en het bed was groot. De straal van de regendouche was sterk en de kamer was ruim genoeg. Vlak bij de Groenplaats en de Meir.

Prima plek, centraal gelegen.

Geen ontbijt genoten. Wel jammer dat onze kamer recht tegenover de receptie/ ontbijtzaal was. In de ochtend werd je wakker van hert geluid en de herrie.

Mooie kamer. Luxe uitstraling. Prima badkamer. Alleen bij het douchen wordt alles buiten de douche nat ivm ontbreken van deur of gordijn.

Prachtig hotel, beetje aparte toiletvoorziening!!

De wc dan en het was wel jammer dat er op zaterdagochtend vanaf 7 uur onophoudelijk gebouwd(geboord) werd ergens in de buurt, waar wij wakker van werden en dat pas eind van de middag niet meer hoorbaar was.

Prachtig hotel, met mooie kamers. Jammer dat de wc in open verbinding staat met de kamer. Niet fijn voor luchtjes en privacy.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Duur hotel met weinig voordelen.

De douche was ijskoud in de ochtend. Nauwelijks excuses van de receptie. Last van straatgeluiden vanaf de vroege ochtend. Kamerprijs staat in geen verhouding tot de geleverde kwaliteit.

'Design' kamer met goede bedden. Mooi sanitair, maar....

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Water bij aankomst

5 van de 7 kamers uit ons gezelschap hadden koude douche in de ochtend. Weinig faciliteiten op kamer, op aanvraag beschikbaar. Kamer koud en dun dekbed.

Water bij aankomst

Gezellig genoten en gelukkig zijn

Het bad het water was leeg qua kleur dus was wat apart. Voor dan een prijs van €160,00 is dat wel erg zonde.

Omgeving was goed om te winkelen en te eten. Plek is zeer gezellig alles in de buurt

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt was super en erg verzorgd, personeel was zeer...

Ontbijt was super en erg verzorgd, personeel was zeer persoonlijk en de kamer was zeer comfortabel, we kregen een upgrade toen we aankwamen. Overnachten in antwerpen is duur en hier dus ook aan de prijs maar dit was gemiddeld voor Antwerpen

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

slecht geslapen door geluidsoverlast aan straatkant.

Veel en lang geluidsoverlast van dronken studenten, bouwvakkers vroeg in de ochtend en trams die langs komen slapend aan de straatkant . Ontbijtbuffet is een koud buffet, alleen thee en koffie is warm. Wel veel vers, sap is aangelengt.

De locatie aangezien deze zeer centraal is. Ontbijt is tot 12:00 uur.

Goeie lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heel de nacht geluiden gehoord vanuit de refter en keuken. Het hotel lijkt gehalveerd, de receptie verhuisd naar 4de verdiep in de refter. 2 jaar geleden was dit veel beter.

Goeie lokatie

Heerlijk hotel en erg vriendelijk personeel!!

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Alles was aanwezig. Incl cappuccino en een smoothie De ligging van het hote was goed. Je loopt overal makkelijk naar toe

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Leuk

K had gevraagd voor een rustige kamer . K heb er één gekregen aan de straatzijde ( lawaai v tram ) , raam sluit niet . Nog meer lawaai ( gelukkig had ik oordoppen bij )

Ontbijt , ligging , gezellig kleiner hotel

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ik moest 2 kamers boeken voor 2 collega's.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik moest 2 kamers boeken voor 2 collega's. Omdat het een heel drukke periode was heb ik enkel een kamer gevonden met 2 eenpersoonsbedden. Bij aankomst bleken de heren in een tweepersoonsbed te moeten slapen. De boeking van 2 nachten heeft ons net geen €900 gekost, en toch hebben we niet gekregen wat we hadden gevraagd.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

De locatie was super, vriendelijk personeel, mooie kamer...

De locatie was super, vriendelijk personeel, mooie kamer precies zoals op de foto's en schoon. Ontbijt hebben wij niet bijbesteld maar zag er super goed uit. Ook fijn dat je op zondag niet voor 10 uur hoeft te ontbijten en uit te checken.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

goede locatie, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

had een rustige kamer gevraagd, de kamer lag aan straatkant, veel lawaai! Op de kleine kaart stond één dessert en die was zelfs niet te verkrijgen, wat ontgoochelend

Heel vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Kamers zijn mooi.

Douche was fijn maar wel koud (2x)

Kamers zijn mooi. Zeer warme welkomst en een hele goede service. Fijne bedden. ALleen hadden wij tweemaal een koude douche. Wat ik niet vind kunnen voor de prijs van het hotel. De koude douche werd wel gecompenseerd met een gratis ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Aangenaam

Geen parkeergelegenheid op eigen terrein, dus hou rekening met een meerkost voor parkeren van 23,50 per dag

Fijne comfortabele kamer en gunstig gelegen t.o.v. het centrum. Vriendelijk personeel wat zeer behulpzaam was.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Juiste situering in de stad .
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Uitleg/routering parkeergarage met visualisatie . Luidruchtigheid van andere hotelgasten tijdens nacht en morgen.

Juiste situering in de stad .Kleinschaligheid en daarmee een informeler contact.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zeker een bezoek waard!

Niets op aan te merken.

Toplocatie in een aangenaam kader, vriendelijke bediening en goede bedden. Het hotel is ingericht met oog voor detail, sfeervol met prachtige kleurencombinaties.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De design was enorm mooi, geen last van geluid.

Alles was echt SUPER, heb maar 1 minpunt. Er zat geen deur op de wc ( open bloot net naast het bad en was niet duidelijk op de website) en als vers stel wil je dat nog niet open en bloot delen. Ik ben dus in mijn badjas naar beneden gegaan om te vragen waar de algemene toiletten waren en die waren nog niet af. Ze moesten me dus op een andere kamer laten om op mijn gemak naar de wc te kunnen gaan. Wel minder. Voor een deluxe kamer zou ik wel een deur voor de wc doen. Zelfs de comfort kamer beneden had gewoon een deur. En ik miste een gekookt eitje bij het ontbijt op de kamer..... Zou ik even erbij doen :)

De design was enorm mooi, geen last van geluid. Goede service, lekker ontbijt. Echt wel goed!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Fantastisch boutique hotel!

Alles was goed!

De locatie, de ontvangst, behulpzaamheid van de frontoffice, flexibiliteit. Parking om de hoek. Fijne bedden, super badkamer, snelle wifi. De kamer was luxe het ontbrak ons aan niets.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Locatie is prima

Onderhoud kamer! Gordijnen los. Grote douchekop te weinig druk. Glasplaat in kledingkast los. Tapijttegels smerig en los. Kamer is aan stevige opknapbeurt toe.

Locatie is prima

Super kamers en een uitstekende service.

Super kamers en een uitstekende service. Echt een aanrader.

Goed hotel in hartje Antwerpen;

prijs ontbijt

nette kamer.

Prima uitvalsbasis

Toilet zonder deur. De werkzaamheden aan de ingang, gelukkig maar tijdelijk.

Inrichting van de kamer. Netheid van de (bad)kamer. Prima ontbijt.

Waren werken aan de gang en was niet zo goed bewijzend waar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waren werken aan de gang en was niet zo goed bewijzend waar de receptie was. Maar was op die manier wel avontuurlijk.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Het ontbijt was wat aan de prijzige kant

De bedden, de stortdouche en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Lay-out van de kamers

Sanitair

Lay-out van de kamers

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

zou terugkomen voor ontbijt , niet voor kamer

kamer verouderd

ontbijt heerlijk

Heerlijk hotel

Lift niet kunnen gebruiken ivm pop-up store. Met de trap naar de 4de voor de receptie .

Grote bed, centrale ligging, vriendelijk personeel

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat ons niet verteld was dat de entree verbouwd werd

Het ontbijt was geweldig! vooral de prepare! De ligging is helemaal goed.

De uitchecktijd stond niet vast stond waardoor we eventueel...

De uitchecktijd stond niet vast stond waardoor we eventueel later uit konden checken. Goede bedden Fijne badkamer

Geweldig!

Prachtige, grote kamer, we ontvingen een gratis upgrade en kregen een gin-tonic bij de ontvangst ter compensatie van de werken in het hotel.

Heerlijk , gezond ontbijt

Heerlijk , gezond ontbijt Leuke sfeer van de kamer en zeker ook de badkamer

de ligging

de ligging

Zeer prettige ontvangst. Mooie kamer, heerlijk ontbijt. Aangename lounge/ontbijtruimte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Momenteel is er een verbouwing gaande voor en achter het hotel. De werkzaamheden beginnen om 06.30u. Dat was hinderlijk.

zeer prettig personeel

Alles was top!

Alles was top! Super vriendelijke jonge equipe!

Hygiene

Mooie ruime en comfortabele kamer

geen deur aan wc

Mooie ruime en comfortabele kamer

In centrum: alles op loopafstand

Toilet klein en zonder deur

In centrum: alles op loopafstand

Goede service, vriendelijke staff.

Goede service, vriendelijke staff.

Het ontbijt was heerlijk en de bedden zijn top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was veel te warm.

Het ontbijt was heerlijk en de bedden zijn top

Top ligging en service

Niet alle dranken beschikbaar zoals ice tea of bier kriek

Top ligging en service

Een fijne accommodatie in een mooie wijk

Nette kamers, gastvrij personeel.

Ontbijt was voor prijs wat karig Stank op de gangen Toilet zonder deur in de kamer

Personeel erg vriendelijk Kamer was ruim en mooi ingericht

Geweldige ontbijt, heerlijke kamers!

Geweldige ontbijt, heerlijke kamers!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heerlijke bedden

Kon niet op de wc zitten, benen zijn te lang .

Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Douche was onhandig

Roomservice was super !

Uitstekend hotel met heerlijk ontbijt!

Prachtig hotel en goede service! Echt een aanrader!

Zeer aangename verrassing
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Huiselijke sfeer en goede service

Romantische break

Hele mooie badkamer met een geweldige stortdouche

Perfect

Het personeel is er top!

De persoonlijke aandacht en service

De persoonlijke aandacht en service

Heerlijk ontbijt, vriendelijke meisjes.

Heerlijk ontbijt, vriendelijke meisjes. TOP!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Zalig en verzorgd ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zalig en verzorgd ontbijt.

Heerlijke ligging en aardig personeel

Heerlijke ligging en aardig personeel Wij komen hier beslist weer terug !!

het ommeletje bij het ontbijt , niet vers gebakken

het ommeletje bij het ontbijt , niet vers gebakken