Beoordelingen over Hotel les Genets 3-sterren

Corniche de Deister 2, 6980 La-Roche-en-Ardenne, België

#5 van de 35 hotels in La-Roche-en-Ardenne

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een hotel om er een weekend helemaal uit te zijn. Dit voor wat betreft de natuur en de verzorging.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Hotel kent veel trappen. Dus indien je minder goed te been bent zou ik een kamer op de begane grond aanbevelen.

Alles was gewoon perfect. Ontvangst, kamers, ontbijt en diner. Ligging is ook bijzonder mooi.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

een aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De ontvangst was zeer goed en het personeel was uiterst vriendelijk. het ontbijt was uitstelend en we hebben er s'avonds enorm genoten van het avondmaal.

Top !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Vriendelijke eigenaar die altijd behulpzaam was. Hotel verder prima en ontbijt ook helemaal goed. Kamers ietswat veroudert maar alles aanwezig en alles was schoon en werkte prima.

Mooi ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Mooi ontbijt De zaakvoerder een zeer aangename meneer ,doet zeer zijn best perfecte locatie La Roche op wandelafstand en een zeer mooi uitzicht op het park .

Zeer aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Ontbreken van een koelkast en kluis op de kamer.

Zeer mooie locatie en typische originele uitstraling zoals we ze kennen in de Ardennen. Heel vriendelijke gastheer. Hotel was netjes en verzorgt. Wij komen zeker nog eens terug.

Romantisch en gemoedelijk verblijf met fantastisch uitzicht op la Roche
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Kamers en gehele hotel is vrij gehorig. De kamers zijn simpel van opzet.

Locatie is super. Fantastisch uitzicht op la Roche. Personeel is zeer vriendelijk en relaxed. De sfeer van het hotel is zeer romantisch en gemoedelijk; het brengt je 20 jaar terug in de tijd.

Juweeltje van een hotel op een prachtige locatie, met prima ontbijt en subliem diner.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De inrichting is enigszins gedateerd maar past wel erg goed bij de locatie.

Het hotel ligt hoog boven la-Roche-en-Ardenne, onze kamer had aan 3 zijden een prachtig uitzicht over het dal. Schoon en proper. Prima vertrekpunt voor wandelingen in de omgeving. Bijzonder vriendelijke ontvangst door de eigenaar en zijn vrouw. Ontbijt is erg goed, ruime keuze en vooral prima koffie. Met een door de eigenaar zelf gekookt eitje. Maar het diner was iedere dag buiten-categorie: een kleine amuse, vers gemaakte soep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Vaak vis, maar met persoonlijke voorkeuren wordt goed rekening gehouden. Alles vers en van hoge kwaliteit. En heerlijke bijpassende (huis)wijnen. We komen zeker nog eens terug.

Prima verblijfplaats op fantastische lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Geen service op het terras, geen koffie of theefaciliteiten.

Prachtige lokatie, vriendelijke gastheer, prima ontbijt met een heerlijk gekookt eitje! Prachtig uitzicht vanuit kamer, eetzaal en terras.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Volgende keer iets anders..maar viel mee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

en flesje water op de kamer ontbreekt,ook geen koffie of thee op de kamer.en een koffie drinken in de bar kost ongeveer 4,5 euro,want er zijn enkele lekkernijen bij,maar je kan geen gewone koffie drinken. De patron is vriendelijk maar lijkt me zeer strikt en kordaat,gaf wel iets oncomfortabel gevoel. Eten was enkel hun menu,ze bevelen dan een restaurant aan in de stad,(goed maar prijzig)en als ze horen dat je niet naar het restaurant geweest bent,dan was de teleurstelling eraf te lezen.

We kregen wel een klein hapje bij de aperitief,wat leuk was. De locatie is goed,Parking op straat maar te doen,mooi zicht uit de kamers

Wie rust, mooie natuur en lekker eten zoekt, dit is een goed adres.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

We hebben hier enkele zalige dagen gehad, alles in orde: vriendelijke uitbaters, rustige ligging, geweldig uitzicht, elke morgen goed uitgerust opgestaan, genoten van een lekker ontbijt en een zeer smakelijk avondmaal! Dank je wel. Een aanrader!

Ardens hotel met heerlijk eten op een prachtige plek.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Eigenlijk alles, het ontbijt, prachtig uitzicht vanuit de ontbijtzaal, daar vandaan zijn de Ardennen op zijn moost. diner erg goed. Eigenaren bijzonder aardig,

Geweldige gastheer en dame, familie hotel met schitterende ligging en mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Feitelijk niets viel tegen. Hotel is met veel oude details mooi ingericht en wordt met grote zorg onderhouden.

Het ontbijt was perfect verzorgd. Geen ontbijt buffet maar een mooi gedekte tafel met een lekker gekookt eitje.

een rustig hotel in een mooie omgeving met vriendelijke en hulpvaardige mensen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

het ontbijt was zeer beperkt, lekker maar ik verkies in een hotel toch een ontbijtbuffet

het ontbijt was basic kamer was klein maar netjes het diner was uitstekend

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De kamers zijn zeer gedateerd, en het was jammer dat juist in de week dat wij er waren je er niet kon dineren.

supervriendelijk personeel, en het ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prachtige locatie op loopafstand van het centrum. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het enige is dat het hotel een ouderwetse sfeer heeft en idem interieur maar dat had ook wel weer iets. En de kamers zijn gehorig.

Ontbijt was prima geregeld, mooie omgeving. Op loopafstand van centrum. Terug nog behoorlijk stijl.

Redelijk maar prijzig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Terras kan zeer zeker verbeterd worden

Ontbijt was prima, kamer met vloerbedekking , niet fris en oud Badkamer zeer oud , jaren 70 Prijs kwaliteit verhouding is hierdoor niet goed

zeer deugddoend weekend,genoten van de rust.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

voor half pension,41 euro per nacht,per persoon,vonden we iets teveel gevraagd.

mooi verzorgd ontbijt-geen buffet maar alles was er .kamers met een heel mooi uitzicht op la roche!!enig minpuntje...kamers enkel te bereiken met trappen,dus niet rolstoelvriendelijk. vriendelijke gastheer,kamers heel proper.

Goede gastheer. Hotel wat gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Hotel is gedateerd. Douchen moet zittend in bad! (althans in onze kamer). Aankleding van de kamer is sober. Zo is er bijvoorbeeld geen bureaustoel bij het bureau. Ook zijn er te weinig stopcontacten, de einige vrije in de kamer is in een uithoek. WC is gedurende ons verblijf niet schoongemaakt. Drie sterren is misschien iets te hoog...

Gastheer en -vrouw zijn superaardig en erg zorgzaam. Zij verzorgen persoonlijk het ontbijt. Het ontbijt is overigens uitstekend! Prima bedden. Ruime badkamer. Goede WiFi verbinding. Centrum is een slechts een paar minuten lopen. Wel even de helling af (en op). Parkeren kan gratis voor de deur. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Supermooie ongeving,genoeg te doen en leuk dorpje onderin. Goed voor de beenspieren !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Kamers nostalgisch..lees wel wat veouderd, Maar heel en suoer schoon !!

Heerlijk schoon allemaal en vriendelijk personeel, Probleempje ,vraag het en het wordt opgelost

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Tof hotel . Mooi gelegen. Zeer mooi uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Jammer van de medebewoners in kamer onder ons die voor lawaai hebben gezorgd. Tip voor aanstaande bezoekers.Hou het rustig.

normaal ontbijt met alle nodige voedingswaren. Zeer mooie omgeving en verzorgd hotel

Fantastisch weekend

Eerder kleine kamer.

Elke dag een uitstekend ontbijt. Maaltijden zijn enorm lekker en perfect bereid. Zeer prachtig uitzicht op de vallei van de Ourthe, zowel vanuit de kamer als uit het restaurant. Hotel ligt op wandelafstand van het centrum. Zeer vriendelijke en gastvrije hotelbaas.

Hotel was erg schoon.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Welkom ging niet van harte. Wij werden naar onze kamer verwezen zonder enige informatie.

Hotel was erg schoon. Ontbijt lag al klaar we konden zo aanschuiven.

Een heerlijk goed verzorgd weekend.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het hotel is gunstig gelegen en keurig onderhouden. De mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam Er werd alles aan gedaan om ons verblijf zo leuk mogelijk te maken. Het eten is echt een aanrader.

Knus hotel met super uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het hotel ligt op een heuvel met uitzicht op La Roche. De sfeer en inrichting zijn nog een beetje zoals vroeger, wat leuk en eens een keer wat anders is in vergelijking met grote hotels.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

We hebben genoten!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De prijzen van de drank in de bar zijn stevig en als je in 't weekend gaat, ben je verplicht om half-pension te nemen. La Roche is doods op maandag, alles is dicht in het dorp.

Het is een gezellig hotelletje op een uniek plekje in la Roche. Het zicht, ook vanuit de kamer, is subliem omdat het iets hoger gelegen is, zicht op het typisch ardeense dorpje, de Ourthe en het kasteel, pràchtig! Onze kamer was klein, zeer goede matras (ben een ruglijder), ruime badkamer, alles netjes en heerlijk zicht. Het ontbijt was zeker ok, alles wordt aan tafel gebracht.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima service, attente eigenaar en goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De ruimte in de kamer is niet al te groot, al is er een zitje, maak je hier eigenlijk geen gebruik van, hooguit om wat kleding op te leggen. Het is een wat ouder pand en relatief gehorig met name het geluid (voetgebonk) van de bovenburen. Houd er rekening mee dat er niet al te veel stopcontacten zijn, 1 in de slaapkamer en 1 in de badkamer.

Zeer vriendelijke eigenaar die er alles aan doet om je verblijf aangenaam te maken en er geen moeite mee heeft je in het Nederlands te woord te staan. Uitgebreid ontbijtje met broodjes vers beleg en yoghurtjes en niet te vergeten een warm vers gekookt eitje. Vanuit de eetkamer een schitterend uitzicht over de vallei en het dorpje zelf. Prima bedden en alles is schoon. Het hotel straalt een gezellige ouderwetse kneuterigheid uit.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ons verblijf in het hotel was ontspannend en qua prijs kwaliteit wel goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het ontbijt stond waarschijnlijk te lang op voorhand op tafel (kaas leek wat uitgedroogd aan de rand). De hoofdschotel van het avondeten was qua hoeveelheid een beetje te weinig. Onze kamer was vrij klein en om TV te kijken dienden we in bed te zitten en omhoog te kijken (TV was helemaal bovenaan de muur tegen het plafond vastgehecht) wat ons nekpijn bezorgde.

Het uitzicht op La Roche was fantastisch!

Een aanrader
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het ontbijt was heel goed verzorgd. Twee keer hebben we gedineerd tijdens ons verblijf en dat is een aanrader! Fijne amuses als extraatje, heerlijke soepen, uitgebreide voorgerechten en hoofdgerechten en heerlijke desserts. Het restaurant had een prachtig uitzicht, overdag maar zeker ook 's avonds met alle lichtjes in het dal.

een soort gastronomische een manskeuken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

alles in orde zelfs ontbijt;broodjes croissants .alles naar believen.wat viel tegen... toen de patron zei dat de zaak is overgelaten vanaf 1 jan.2017.hopelijk doen de opvolgers even goed.dan chapeau.

gewone propere kamer.goed bed.niet groot maar voldoende.het beste was de keuken een 4 gangen menu als half pension over twee nachten.met keuze als je geen vis lust no problem direct vervangen door vlees.geweldig++++ proficiat

De vriendelijkheid van de gastheer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De inrichting van de kamer was oudboillig

De vriendelijkheid van de gastheer.

Prima verblijf !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het ontbijt was heerlijk. Het ontvangst en de gastvrijheid was uitstekend ! Prima lokatie voor vakantie.

het ontbijt was uitstekend en we werden vriendelijk ontvangen

het ontbijt was uitstekend en we werden vriendelijk ontvangen

Heerlijk vakantieweekend in kleinschalig hotel met groots uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

- een mooi gelegen hotel met uitzicht over het dal - kleinschalig hotel met persoonlijke aandacht voor de gasten - prachtig terras - prima ontbijt

Goed hotel, lekker ontbijt en een prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Lekker ontbijt, prachtig uitzicht.

we komen terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

alles zeer verzorgd zeer vriendelijk onthaald zeer mooi gelegen zeer proper

Fantastisch weekend gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De uitbaters zijn super vriendelijke mensen. Het was een zeer aangenaam verblijf voor ons.

Zeer mooie plek om een tussenstop te maken

Beetje ouwbollig.

Schitterend uitzicht

Mooie ligging, schone kamers

Geen wandcontactdozen

Mooie ligging, schone kamers

Genieten en relaxen

Vriendelijk onthaal Prima kamer Lekker ontbijt

Prachtige lokatie, vriendelijke uitbaters en waanzinnig goed...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Prachtige lokatie, vriendelijke uitbaters en waanzinnig goed ontbijt, komen wij zeker terug

geweldig

alles in orde

ontbijt goed, mooie ligging, aales perfect

Het uitzicht en de gastvrijheid

Het uitzicht en de gastvrijheid

Mooie ligging, mooi uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijke...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Mooie ligging, mooi uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijke eigenaar

Aangenaam verblijf op zon- en feestdagen. Tijdens de weekdagen is het doods in La Roche
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Zowel het ontbijt als de kamer waren basic.

rustige locatie in de directe nabijheid van het centrum

rustige locatie in de directe nabijheid van het centrum

Super !!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Geen stopcontact op kamer !

Simpel maar top voor elkaar !

• Beoordeeld op: 20 april 2018

X

Een aangenaam en aan te bevelen hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Bijzondere mooie en rustige ligging, nette, verzorgde en heel schoon hotel, gastvrij eigenaren, goede bedden, heerlijk ontbijt en fijne keuken!!!

Heerlijk genoten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Goed hotel, wel een beetje gedateerd, schoon en vriendelijke eigenaar die redelijk Nederl. spreekt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het ontbijt was goed en een super uitzicht !

Toplocatie, superaardige gastvrije eigenaar en heerlijk...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Toplocatie, superaardige gastvrije eigenaar en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Ruimte

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

aangenaam goed

geen badstopseltje ;-)

De rustige kamer met 2 aparte bedden en een bad + uitzicht op de hond in de auto ;-)

Aangenaam en gezellig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

TV op de kamer heeft bijna uitsluitend Franstalige zenders.

Ontbijt en gezellige bar met mooi uitzicht.

het bed was wat klein

het ontbijtd was goed en lekker

Adembenemend uitzicht

Inrichting verouderd

Adembenemend uitzicht zeer vriendelijk en hulpvaardige gastheer propere kamer

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Restaurant heeft geen ‘a la carte’ mogelijkheid...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Restaurant heeft geen ‘a la carte’ mogelijkheid niettegenstaande webpagina hotel dit vermeld.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

het uitzicht .

het uitzicht .

Prachtig uitzicht, vriendelijke eigenaars, kort bij het...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Prachtig uitzicht, vriendelijke eigenaars, kort bij het centrum en toch rustig

Het was een prettig verblijf. Bijzonder vriendelijk personeel.

geen

klantvriendelijkheid

hele mooie dagen gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

de locatie, alles super schoon, gastvrijheid

Gedateerd maar super hotel

Gedateerd

Personeel

we hebben er van genoten

geen restaurant

kamers ok- ontbijt ok

het ontbijt was erg lekker

het ontbijt was erg lekker

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het weer maar niet de schuld van het hotel natuurlijk

Ouderwets ontbijt aan tafel veel persoonlijker dan buffet zeer vriendelijk onthaal gekregen. Top

Prachtig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Bovenop een berg betekend ook er heen klimmen als je wilt eten :) dat was best zwaar.

Zeer vriendelijke man en prachtig uitzicht.

Super !!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Niks met het verblijf dat wij gehad hebben !!

De kamer was netjes en goed voorzien ,het ontbijt was super !!

Locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Locatie. Vriendelijke personeel en uitstekende eten

Mooi gedateerd verblijf met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Niets gewoon perfekt met vriendelijke eigenaar

Goed sober ontbijt

Goede ligging, ontbijt was goed in orde.

Luidruchtige kamer

Goede ligging, ontbijt was goed in orde. De ontvangst was super, zeer vriendelijk

ok

heerlijk otbijt

Ouderwets goed met heerlijk diner
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Super diner! Daar komen we voor terug

Zeer netjes verzorgd ontbijt

Douche was krap

Zeer netjes verzorgd ontbijt

De kamer was uitstekend en verzogd
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het ontbijt had beter gekund, maar was wel verzorgd.

De kamer was uitstekend en verzogd

Alles prima en zeer vriendelijk

Zeer ruime badkamer