Beoordelingen over Hotel Lindenhof 3-sterren

Neuer Weg 1-3, 4750 Weywertz, België

#2 van de 4 hotels in Weywertz

We kregen de sleutel mee en daarmee vrije toegang tot onze...

Prijs veel hoger dan berekend met Booking € 248 i.p.v. € 196,- (excl. toeristen belasting)

We kregen de sleutel mee en daarmee vrije toegang tot onze kamer laat in de avond

Mooi, tikkeltje ouderwets hotel aan de Vennbahn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt. Diner redelijk, weinig keuze. Meer het idee van een pension.

Mooie locatie. Lekker rustig. Vlakbij de Vennbahn. Een tikkeltje ouderwets, maar charmant hotel. Ruime stalling voor de fiets.

Na een dag lange fietsen was het prettig dat we hier,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Contant afrekenen vind ik niet meer van deze tijd. De boeking was niet goed doorgekomen. Geen idee of dit aan Booking.com of de accommodatie lag (de administratie bestond voornamelijk uit wat rommelige stapel papier), maar gelukkig was er alsnog een kamer voor ons beschikbaar, dus last hebben we er niet van gehad (al weet ik niet zeker of deze kamer nu oorspronkelijk bedoeld was voor een latere klant, die daardoor mogelijk geen kamer meer had...).

Na een dag lange fietsen was het prettig dat we hier, aangezien het plaatsje verder niet veel biedt op het gebied van horeca, uitgebreid konden dineren (kwantiteit was meer dan goed, kwaliteit was ok). Ook fijn was het dat we de fietsen veilig konden stallen.

Behalve de onvriendelijke vrouw, was ons verblijf toch nog goed.

De vrouw des huizes was zeer onvriendelijk, maar haar echtgenoot (de kok) was daarentegen heel vriendelijk, en zijn eten was perfect. Ook na 21u00 kon u niets meer drinken op het terras, zonder ons iets te melden was de deur gesloten en moesten wij naar onze kamers , dat viel zeker tegen

Grote en nette kamer, en ook de badkamer was zeer groot, en het lekkere eten

heerlijke fietsvakantie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn oudbollig. geen flatscreen en weinig nederlandstalige posten. In het dorpje is weinig te beleven.

Het ontbijt was basic maar goed, het avondeten was heel lekker. Het hotel lag kortbij de vennbahn, die zeer mooi is om te fietsen.

voor herhaling vatbaar

Misschien kon vermeld worden bij het inschecken in het hotel, dat er moet gereserveerd worden, indien er wenst gegeten te worden de avond van aankomst.

Zeer lekker uitgebreid ontbijt met verse producten. Hiermee wil ik zeggen verse pistolets en croissants, geen voorgebakken toestanden. Er was ook zelfgemaakte confituur aanwezig. Vers fruitsap.

Mooie ligging ruime kamer

Het hotel is goed gelegen en heeft ruime kamers. De eigenaar is een vriendelijke man, bijzonder hulpzaam en steeds goedgeluimd. Dat kan van zijn echtgenote niet gezegd worden. Zii was onvriendelijk en wou zelfs op onze vragen niet antwoorden. Een factuur voor de onkosten werd afgewimpeld met een restaurant rekening die zelfs niet gemaakt werd op mijn zaak. Bij mijn volgende werkzaamheid in de buurt zal ik zeker een ander hotel boeken

Wil je rust dan is dit het hotel die je zoekt.

De matras vonden we iets te hard en de tv had maar 2 (Duitstalige) zenders.

Mooie rustige omgeving voor een wandel- of fietstocht. De kamer was eenvoudig maar netjes en het ontbijt was ook prima in orde.

Ontbijt was lekker, kamer was ruim, mooie ruime badkamer,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer mocht wel beter geïsoleerd zijn qua geluidshinder komende van de buren (intern)

Ontbijt was lekker, kamer was ruim, mooie ruime badkamer, wel rustiek,

Rust vakantie of een tussen stop

Geen of weinig gsm verbinding zowel voor de telefoon als voor de internet verbinding

Het ontbijt was lekker en goed. Ook het diner was goed in het restaurant. De netheid en de hygiene waren goed. Aangenaam verblijf. Buitenuit is er weinig te beleven. Voor ons geen probleem omdat wij van de rust houden.

-Ligging

-Het ontbijt was simpel -De bovenverdieping heeft houten vloer en is wel storend voor kamers op gelijkvloers

-Ligging -Het restaurant was prijs kwaliteit

Een kleine kater, absoluut geen aanrader!

Had eerst gewone kamer geboekt voor 180eur. Nadien omgeboekt naar junior suite voor 224eur, en expleciet gevraagd naar 1 tweepersoonsbed en geen 2 aparte bedden. Heb nadien een bevestigingsmail gekregen hiervoor, dus dacht ik dat alles ok was. Bij aankomst kregen we een redelijk mooie kamer voorgesteld, een ruime suite maar met aparte bedden! Heb dit dan opgemerkt aan de eigenaar, en hij bracht ons meteen een sleutel van een andere kamer met een tweepersoonsbed, maar die was een stuk kleiner, ouderwetser, een douche ipv ligbad, beeldbuis tv ipv flatscreen die achteraf niet heel goed bleek te functioneren. Kortom het werd snel duidelijk dat het een standaard kamer van 180eur was. We dachten ok, we zullen het hier bij laten, ze zullen de afrekening wel aanpassen. Maar bij vertrek kregen we een rekening gepresenteerd van 224eur, de prijs van een suite!!! Ik heb de moeite niet gedaan om op die moment te reageren en gewoon betaald. Maar ik vind dat mensen op booking.com wel mogen weten dat men beter doorklikt bij dit hotel. Ook de kaart van het restaurant is zéér beperkt! In de omgeving zijn véél betere accomodaties. Een ware schande eigenlijk.

Ontbijt was geen buffet, maar wel voldoende

Goed maar eenmalig.

De uitbaatster was de onvriendelijkheid zelve! Nog nooit zo iemand gezien die zo weinig interesse toonde in haar gasten. Het eten werd bijna op tafel gegooid, dit geld alleen voor de uitbaatster! Haar man was kok, en was wel heel vriendelijk net zo als de rest van het personeel. Het eten was heel goed!

Het ontbijt was heerlijk, avond eten ook maar heel beperkte keuze.

Hotel met een (te) pretentieuze uitstraling
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen er te laat achter dat de prijs verkeerd was berekend in het voordeel van het hotel. Ook vonden we het onprettig dat er contant betaald moest worden (belastingtechnisch waarschijnlijk in het voordeel van het hotel). De prijs voor het eten was hoog in relatie tot de kwaliteit.

De kamer was voldoende comfortabel. De badkamer was prettig. Onze fietsen konden 's nachts binnen gestald worden.

Proper, alles is aanwezig, wel een beetje ouderwetse...

Proper, alles is aanwezig, wel een beetje ouderwetse inrichting ( precies bij de oma op vakantie ), avondeten was zeer lekker maar zeer beperkte keuze, uitgebreid ontbijt. Afgesloten garage voor de fietsen.

Bevredigend

De vriendelijkheid van de gastvrouw, vooral bij aankomst toen we wat wilden drinken op het terras. Het was mooi en warm weer en iedereen was blij behalve de gastvrouw.

De ligging en netheid

Voortreffelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie en heel propere rustieke kamer en badkamer. Verzorgd ontbijt en heel lekker avondmenu. Prima uitvalbasis voor mooie wandel en fietstochten.

Onze verwachtingen waren hoger....

* Jammer van ergernis van gastvrouw toen we incheckten met 2 honden. Dit was door ons op voorhand gemeld, EN op booking.com stond vermeld dat honden welkom waren. * Vervolgens blijkt dat honden niet in het restaurant noch de ontbijtruimte mochten. Ik heb hier geen probleem mee, maar meld dit dan expliciet op de website... Gelukkig was het heel goed weer, en konden we toch op het terras ontbijten => Juniorsuite: onderstaande opmerkingen verwacht ik niet te hebben in dit kamertype.. * Het interieur van de kamer was oubollig (maar wel verzorgd) * Douchekop was aan vervanging toe (viel altijd) * 's Avonds helaas geen warm water bij ons in de douche. * Hotel geeft aan dat er WIFI is, wel ik heb goed gezocht en niet gevonden

Heerlijk en uitgebreid ontbijt op het terras Ruime kamer + badkamer (junior-suite)

Korte maar drukke trip, maar hotel was mooi rustpunt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen betaling mogelijk met een kredietkaart (Visa). Enkel cash.... Wel wat raar voor een toch niet klein hotel en restaurant.

Mooie locatie, rustig dorp. Aantrekkelijk gebouw. Mooie inrichting.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Hotel ligt goed op de helft van de Vennbahn route.

Nog nooit zo'n onvriendelijke eigenaresse meegemaakt. Al bij aankomst nors, onvriendelijk, zuchtend. Nog geen vriendelijk woord gekregen over: "Hoe was jullie reis?" De kamers op zich waren netjes, niet meer modern, maar alles schoon. Bij het ontbijt was de eigenaresse opeens poeslief! Ze had dondersgoed door dat ze fout zat. Desondanks zou ik nooit meer terug gaan naar Lindenhof.

Hotel ligt goed op de helft van de Vennbahn route.

op zich goed te doen

Bed was niet zo geweldig ontbijt was super schoon hotel alleen de menukaart zou savonds iets uitgebreider mogen zijn in plaats van maar twee menus voor de rest prima

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Heel relaxed en gemoedelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aansluiting voor de laptop. Televisie geeft geen NL zender.

Stevig en royaal ontbijt. Diner erg lekker. De kok, tevens eigenaar, houdt echt van zijn vak en dat proef je terug in zijn uitstekende maaltijden. De kamer en het sanitair zijn super schoon. Wifi verbinding is goed

• Beoordeeld op: 26 december 2016

super top

het weer maar daar kan je niets aan verranderen

het is er altijd goed van ontbijt en zelfs het eten word er met hart en ziel bereid dus een top locatie

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ons verblijf was aangenaam en voor herhaling vatbaar.

De televisie was stuk. Ik had graag een bad gehad.

Ruime, propere kamers. Vriendelijke mensen. Ligging dichtbij Ravel (fietsen) Lekker en uitgebreid ontbijt. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

De keuken was uitstekend alsook de vriendelijkheid van het...

WiFi viel regelmatig uit en de mogelijkheid om met debit- of kredietkaart te betalen was er niet. Voor de rest was het perfect.

De keuken was uitstekend alsook de vriendelijkheid van het personeel

fijn hotel

ontbijt

Gezellig verblijf

Komen zeker nog een keer

Lieve mensen. Alles gewoon zoals het moet zijn. Wij waren dubbel geboekt , maar werden netjes ondergebracht in een mooi vakantiehuisje.

100 pk ten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer warm welkom, kamer is super, heerlijk bed en mooie schone badkamer. Super locatie!

Mooie trip!!

Kamer gelijkvloers aangevraagd ;.... maar bij aankomst alleen op het verdiep.

Overheerlijk ontbijt;zeer gevarieerd!!

Rustig

Rustig

Perfecte overnachting gehad in een mooie en rustige omgeving.

Nihil.

Zeer mooie grote kamer en badkamer gelegen op het 1ste verdiep. Alles zeer proper en netjes. Rustig gelegen. Uitstekend ontbijt.

ouderwets meubilair, geen airco in kamer, geen douche,...

ouderwets meubilair, geen airco in kamer, geen douche, aanwezigheid van een rotte champignon in de mini-bar

Uitstekende locatie om bv de Vennbahn te fietsen (hotel ligt halfweg de Vennbahn).
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nette kamer en zeer grote badkamer. Uitgebreid ontbijt. Grote fietsenparking. Rustige ligging. Vriendelijk personeel.

Zeer lekker ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer lekker ontbijt. Geen buffet maar men bracht alles aan tafel. Men kwam ook altijd vragen of er nog iets meer moest zijn.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Zeer rustig verblijf in een mooie omgeving . Ideaal voor wandelaars en fietsers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt , alles aanwezig, bijvragen kon, maar was niet nodig

Top !

Super vriendelijke en enthousiaste mensen (Alois und Maria), hebben er echt alles aan gedaan om het verblijf voor ons zo aangenaam mogelijk te maken.

Rustige ligging, veilige parking en een lekker ontbijt.

Rustige ligging, veilige parking en een lekker ontbijt. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen direct in de buurt!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het ontbijt was uitgebreid, alles was aanwezig.

Het ontbijt was uitgebreid, alles was aanwezig. Men kon steeds bijvragen waar nodig. Het eten s'avonds was lekker.

Heerlijk ontbijt en zeer geode keuken voor het avondeten.

Toilet en douche op Eigen kamer.

Heerlijk ontbijt en zeer geode keuken voor het avondeten. Zeer ruime porties.

Grote kamer en goed bed

aangenaam

bed

ontbijt en avondmaal

Idiaal voor een W E Ardennen. Mooie wandel uitval bazis

het bed is naar de smalle kant

Badkamer en het eten

Een heerlijk uitgebreid ontbijt

gedateerde kamer

Een heerlijk uitgebreid ontbijt

heel goed verblijf gehad

niets, alles was in orde

Ontbijt was lekker en verzorgd, veel keuze

Super vriendelijk onthaal.

Geen GSM ontvangst. Dit is heel vervelend want niet bereikbaar voor familie.

Super vriendelijk onthaal. Mooie moderne kamer met alle comfort.

matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zuinige sfeer in alle aspecten van het verblijf

Vriendelijkheid personeel.

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

fijn ontvangst, zalig bed, lekker ontbijt, mooie omgeving.

Schitterend

De ligging van het hotel

De ligging van het hotel

Prima plek voor overnachting aan de Vennbahn

De ontvangst zou wel iets vriendelijker mogen zijn. Mevrouw had er niet echt zin in ....

Prima hotel, goed diner, mooi ontbijt

Het ontbijt was wat pover ,geen cornflakes,gebaken spek,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mini bar was gevuld met drank maar stond niet aan

Het ontbijt was wat pover ,geen cornflakes,gebaken spek, gebakken eitjes, hesp ,vers fruit

Super verblijf

Heerlijk ontbijt en eten in restaurant van het hotel allemaal zeer goed r Prijs kwaliteit echte aanrader

Vriendelijke bediening en heel goede verhouding prijs/kwaliteit

Oplaadpunt voor (elektrische) fietsen.

Diner en ontbijt waren uitstekend; ver boven wat gemiddeld in deze categorie aangeboden wordt.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Goed ouderwets burgerlijk familie-hotel

Alleen een douche in het bad.

Zeer grote kamer

prijs,kwaliteit uitstekend

Niets aan te merken periode was te kort voor iets dat zou tegenvallen

het hele plaatje klopte, kamer en ontbijt zeker ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

ontvangst ondermaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontvangst ondermaats zeer onpersoonlijk en zeer onvriendelijke gastvrouw

Het was er erg gezellig

Gezelligheid van het restaurant en de kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Uitstekend verblijf!

Mooie kamers, goed en schoon sanitair, uitstekend ontbijt en gezellige uitbater! Het was helemaal top!

De accommodatie lag prima, gastvrouw had er niet veel zin in...

De accommodatie lag prima, gastvrouw had er niet veel zin in, bedden oké, het ontbijt prima , we vonden de prijs aan de hoge kant.

Zeer goed hotel voor enkele dagen met uitstekende keuken en kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

s'Avonds niet veel te beleven.

Mooie kamers. Lekker eten. Hygiene.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Rustig gelegen hotel. Vriendelijk en correct onthaal. Aanrader

Prachtig verblijf en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

het eten was lekker en goed

het eten was lekker en goed en veel wandel mogelijkheden

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goede uitvalsbasis voor een ontdekking van de hoge venen. Toch eerder voor een kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg donker en er kon geen raam open. Bed is nogal smal.

Ruime kamer waar ons hondje welkom was. Mooi ontbijt met vers geperst fruitsap.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Redelijk

Badkamer was appart. Oud televisie.

Restaurant en ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt goed kamers proper vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Wij komen zeker terug

Persoonlijk onthaal, heerlijk ontbijt, eigenaar zelf aan het fornuis, lekker eten, gezellig en romantisch kader, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

geweldig

ontbijt was prima/ bedden waren goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Bed VEEL te smal - niet geschikt voor 2 personen

Bed VEEL te smal - niet geschikt voor 2 personen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Rustgevend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Persoonlijke zorg de eigenaar en zijn vrouw waren zeer vriendelijk en hij kan goed koken heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Geen betaalkaart

Geen betaalkaart

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima stop voor tocht over de Vennbahn

Incheck was problematisch. Erg klein 2p bed.

Prima locatie vlak bij de Vennbahn. Rustig dorpje.

Er zijn ook 50 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.