Beoordelingen over New Hotel de Lives 3-sterren

Chaussée de Liège 1178, 5101 Namen, België

#8 van de 10 hotels in Namen

Voor die prijs mocht het echt een beetje beter.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Wij hadden geen kamer vooraan, zoals beschreven bij Booking, maar wel en ruime kamer achteraan. Op zaterdag 7 juli was het snikheet, er was geen ventilator zoals voorzien. Dus moesten wij met de ramen open slapen, maar onderaan was het terras van het restaurant, waar men tot laat in de avond met veel lawaai genoot van spijs en drank. Dezelfde avond speelden de "Rode Duivels" op een piepklein televisie toestel, met heel slecht beeld, Wij sliepen in het oudere gedeelte, en het verschil met het nieuwe is enorm ( hadden daar vroeger al gelogeerd) en hoog nodig aan renovatie toe. Bij het ontbijt liep de koffieautomaat langs alle kanten over, bleek al weken zo te zijn.

Hotel ligt dicht bij afrit autostrade. Heel goed ontbijt

Prijs kwaliteit verhouding.

Veel lawaai van de restaurant bezoekers.. Drukke autoweg.. Erg warm op de kamers maar er was wel een stoffige ventilator.

Prijs kwaliteit verhouding. Kamers schoon en bedden prima. Ontbijt prima.

Kamer had onderhoud nodig lichten hingen half los geen zeep...

Kamer had onderhoud nodig lichten hingen half los geen zeep aan bad. Alles beschikbaar maar moest er expliciet om vragen Ontbijt was van 6.30 tot 10.30. Kwamen om 8.30 geen tafel vrij nog niks afgeruimd. Waren waarschijnlijk niemand meer verwachtend. Hebben nog kwartier moeten wachten op broodjes . Koffieautomaat werkte niet direct.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Nachts en overdag kon je echt alles horen van andere kamers of van op de gang. De kamer en badkamer waren niet proper. Prijs/kwaliteit was niet in verhouding. Veel te duur voor dit hotel. 2 Personen waren vriendelijk maar de andere personen waren helemaal niet vriendelijk. Het was al teveel moeite toen we toiletpapier en en de afstandbediening voor televisie gingen vragen.

Het avondeten was lekker. Maar wat te duur.

Voldeed aan onze verwachting.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Lekker eten, restaurant blijkbaar goed bekend in de omgeving gelet de overrompeling van restaurantbezoekers met als gevolg dat sommige hotelgasten geen parkeerplaats meer vonden. Avondeten dus prima. Op het buiten terras waar het in de namiddag gezellig vertoeven maar had echter ook het nadeel dat er tot 0300 uur 's nachts nog restaurantbezoekers of hotelgasten bleven nakaarten wat duidelijk te horen was op onze kamer.

we hadden 2 kamers geboekt, was zeker niet naar hetgeen de...
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

we hadden 2 kamers geboekt, was zeker niet naar hetgeen de foto's weergeven. kamer 7 kon niet sluiten, er werd niets gedaan om dat te verhelpen, er was enkel stagiair, baas en bazin waren er niet, geen enkele moeite gedaan om hen te bellen, om voorstel te doen wat met de bagage terwijl we niet op de kamer waren. ontbijt was matig, niet veel keuze, zelf afgebakken broodjes, niet vers, er kon geen vers fruitsap genomen worden, machine kapot en dit alles voor de heel dure prijs van € 150,00 + € 10,00 pp voor ontbijt echt niet tevreden

Basic
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Algemeen onderhoud: bv wcbril stond los, duidelijk materiaal van mindere kwaliteit. Kamer is heel basic. Matrassen zijn net, maar hangen lichtjes door.

Ontbijt was basic en ok.

Goed voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Kamer in het ‘nieuwe’ gedeelte was ouderwets en niet zo fris. Douche was erg slecht, lekte aan alle kanten.

Mooi gebouw aan de buitenkant met leuk terras

Op zoek naar een hotel waar men klanten ernstig neemt!!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Ik vind het niet serieus dat men mijn eerste overnachting boekt aan de prijs van de website, de volgende twee nachten werden aan een hogere prijs aangerekend, ik vind dit absoluut niet kunnen!!!

Dicht bij de plaats waar ik werk

De kamer was netjes en voldoende ruim.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Ik vond het heel vervelend dat ik op de kamer steeds het geluid van de verwarming hoorde. Misschien gewoon eens ontluchten? We waren op reis met de kinderen (15 en 17) en hadden gevraagd voor aanpalende kamers, we kregen echter kamers op verschillende verdieping zelfs. Heel erg is dit niet, maar wel een beetje vervelend.

De kamer was netjes en voldoende ruim. Ook in de badkamer was alles aanwezig wat nodig is. Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende en heel lekker.

Niet voor herhaling vatbaar

Chauffage maakte constant raar geluid, veels te harde matras, als hotelgasten zouden ze toch voorrang moeten geven om te kunnen eten

Ruime kamer maar dat was het dan ook

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Geluid: ganse nacht irriterend hard geluid in kamer30 en op de gang.

Kamer was in orde. In de badkamer waren er geen extra producten. Je kan dit allemaal vragen bij receptie. Diner was heel lekker. Ontbijt ruim voldoende.

Te duur voor wat je ervoor krijgt
    • Suite

We hadden gereserveerd voor de avondmaaltijd. Dit werd een uur van tevoren afgebeld omdat het restaurant vol zat. I Wij dachten dat gasten altijd voor gingen. Wij moesten dus nog de auto in om elders te eten. In de ochtend is het al vroeg rumoerig.

Mooie grote kamer, grote en schone badkamer. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

kort niet zoals we gedacht hadden

de kamer zag er heel anders uit als op de site .de vloerbedekking was oud en vies en de kamer was niet echt schoon het was niet de prijs waard wat we betaald hebben.

diner sávonds de ligging het personeel was heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prijs kwaliteit dik in orde maar geen halfpension boeken, a la carte dineren is een betere optie.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Halfpension geboekt en geen dessert inbegrepen in de menu, zelfs de koffie werd aangerekend.

Ruime kamer voor 1 persoon voorzien van alle modern comfort en alles netjes. Met mijn vraag voor een rustige kamer werd rekening gehouden.

Aangenaam verblijf.

Nihil.

De ontvangst was in orde. Het avondeten was heel lekker, net als het ontbijt. De keuze was zeer ruim en werd steeds aangevuld. Misschien een aanrader : als je wil dineren maak een reservatie bij het inchecken. Zo kan je het uur zelf bepalen. Gratis parking bij het hotel.

Prima overnachtingspunt.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Bij vertrek gevaarlijke uitrit. Op bepaalde tijden hard rijdend verkeer. De gravel op de uitrit maakt het snel optrekken extra lastig. Personeel was vriendelijk maar kunnen wat meer aandacht aan de gasten kunnen besteden in de zin van: Goede reis gehad of alles naar wens geweest en hoop U nog eens terug te zien. Maar heeft ons verblijf verder niet beïnvloed.

Receptie helemaal top !
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Die putlucht in de badkamer was erg vervelend maar zoals we later merkte was die lucht in heel Namen aanwezig. Hotel ligt een stuk buiten de stad en openbaar vervoer was geen optie dus taxi heen en weer naar de stad wat gemiddeld zo'n €25 kost (enkele reis)

Receptie helemaal top ! Super aardig meisje die (zo leek het wel) de hele toko runde. We zagen haar bij de receptie, bar en deed het ontbijt.

Te doen voor 1 nacht maar echt niet aan te bevelen

Zeer gehorig. Kamers aan de straatkant liggen echt aan zeer drukke weg, aan achterkant aan parkeerterrein van grind, iedere auto hoorde je weg gaan. Ontbijt niet erg uitgebreid.Inchecken verliep chaotisch.

De kamer was netjes, goede bedden.

Wij gaan niet meer naar dit hotel omdat we gesteld zijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Kamer was op de tweede dag niet schoongemaakt omdat we niet wisten dat we dan een kaart aan de deur moesten hangen. TV was in verhouding te klein om liggend vanaf het bed de ondertiteling te lezen. Er was slechts één stoel op de kamer. Eerste nacht geen licht in de badkamer. Tweede avond weer problemen met licht zowel in de kamer als badkamer. Kruk van de badkamerdeur zat los. Spijker waar de kaart voor de deur aan zat viel uit de muur als je de kaart pakte. Veel lawaai op de gang door één of ander rolluik. Het ergste vonden we dat er drie dagen achter elkaar dezelfde kruimels en papiertjes op de grond lagen in de ontbijtruimte.

De bedden waren goed. Mooie kamer en badkamer.( Deze ligt ong.15 cm hoger dan de kamer, dus voorzichtig met uitstappen)

Verblijf in een mooie streek, in een gemiddeld hotel.

Het ontbijt was matig. We hadden 2 dagen ontbijt. Eerste dag veel zaken op en niet/slecht bijgevuld. Het koffie en thee apparaat was de eerste dag kapot. De 2e dag was het wat beter, maar toch niet echte goede kwaliteit van het ontbijt.

De locatie was mooi. Wij hadden een Deluxe kamer aan de achterzijde van het hotel en daardoor geen last van het verkeer van de doorgaande weg aan de voorzijde van het hotel.

Het verblijf valt niet tegen.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Onze kamer was gelegen aan de straatkant en het was een drukke baan. Veel lawaai maar door de rolluiken, ramen en gordijnen te sluiten viel het mee (wel ietsje te warm op de kamer). Gelukkig was het niet zeer heet weer. Ook de trap maakte lawaai, telkens als er iemand naar boven kwam, had je het gehoord.

Het was een heerlijk ontbijt. Ruime kamer, goed bed en zeer ruime badkamer.

We hadden een super weekend !!

NIETS .......alles was prima geregeld ! zoals het moet we hebben geen min puntjes .

We waren aangenaam verrast bij ons bezoek aan jullie hotel , zeker voor herhaling vatbaar . We zullen er zekers reclame voor maken en indien we nog eens jullie kant opkomen zullen we zekers terug naar jullie komen.

Hele gezellige gerenoveerde kamers met een goed restaurant...
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Gevarieerder ontbijt. Ontbijtzaal regelmatiger opruimen (lege borden, vuile tafels)

Hele gezellige gerenoveerde kamers met een goed restaurant waar je heel lekker kan eten

doei
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

badkamer / water onder scherm vloer nat geen airco hotellobby en doorgang naar kamers (gangen) open voor iedereen > geen toezicht ;s nachts geen slot tot gebouw sponning toegangsdeur naar kamer LOS.

Bedden waren goed en comfortabel.

Ontbijtbuffet werd niet op tijd bijgevuld en een gedeelte van het brood (met name het bruine brood) was niet vers

Bedden waren goed en comfortabel. De kamer was schoon en de badkamer lekker groot.

Goed bed.
    • Suite

Ontbijt: -Koffiapparaat werkte niet, niemand van hotel kwam ook regelmatig kijken voor aanvulling eten bij buffet. -Sandwichen waren niet vers. -Brood werd niet bijgevuld in mandje, onvoldoende aanwezig. Algemeen: -Bij drukke weg, auto's hoge snelheid, geen voetpad. -Op foto's lijkt dit hotel gerenoveerd maar is enkel opgefrist, oud behangpapier overschilderd, delen losgekomen, oude elektriciteit. - Prijs/kwaliteit slecht, 40 % te duur. - Geen haardroger zoals beschreven bij booking .com. - Geen airconditioning, kamer te warm bij zonnig weer.

Goed bed. Goed restaurant Le Cyrano.

Mooie ruime kamer en vriendelijk personeel
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel tegen, buffet werd niet aangevuld. Werd ook door het personeel toegegeven en we hebben er niet voor hoeven betalen.

Mooie ruime kamers, erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Goed hotel jammer van de ligging
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Lawaai.. Hotel ligt vlak aan zeer drukke baan + combinatie met kamer aan de straatkant = zeer weinig geslapen..

Vriendelijk onthaal personeel.. Was dat er niet geweest.. Afknapper

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ideaal verblijf voor een weekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Heel warm op de kamer. Op de TV waren slechts enkele kanalen beschikbaar, zelfs geen Eén (VRT)

Goed en volledig ontbijt. 1 personeelslid voor aanvulling producten én verzorgen receptie/uitchecken, op zondag, was wat weinig. Al bleef de juffrouw heel vriendelijk ! Heel lekkere keuken.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prima hotel voor een paar dagen, ga niet voor veel luxekamer en bediening
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Kamer in het nieuwe gedeelte aan de achterzijde was prima. Hotel ligt aan drukke doorgaande weg, dus veel lawaai! Ontbijtbuffet is in orde, terras aan achterzijde is prettig voor een drankje of maaltijd.

Om nog eens te doen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Welkome rustplaats na een tocht met de Vespa, Ook mogelijkheid om de Vespa in de garage te zetten en een uitstekend restaurant bij het hotel. Heel vriendelijk personeel.

Geen aanrader

Prijs kwaliteitsverhouding,kwaliteit kamer

Prima locatie als je op doorreis bent. Verder nietszeggend. Prijs Kwaliteitsverhouding volkomen zoek, met alle respect voor de dames die in de dorpen rondom Hotel langs de doorgaande weg een geld proberen te verdienen achter de ramen, heeft dit hotel qua kamers de uitstraling van een verlenging van datgene wat er 1 dorp ervoor gebeurt (van alles wat dus...bij elkaar gezocht, gangen erg gehorig, evenals geluid andere kamers, in gebouw wat er later naast is gezet. Ontbijt was keurig simpel maar ook daar niet in verhouding tot prijs.

Goede bedden, goed ontbijt.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Goot vanaf parkeerplaats naar de weg zo diep dat de auto tegen de grond loopt en beschadigt. Niet ontdekt wat de meerprijs van een luxe kamer was. Rumoerig vanaf 6 uur vanwege vroege vertrekkers. Prijs/kwaliteit geen voldoende.

Goede bedden, goed ontbijt.

niet aan te raden

Ontbijt zeer beperkt, werd niet vlot aangevuld. Geen parkeergelegenheid indien er veel volk was in restaurant. Afrekening was foutief . Ouderwetse badkamer. (geen thermostatische kraan) Duidelijk niet voorzien op kinderen.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

'S avonds superlekkere fondue a volonté en in orde! Aan spotprijs We hebben het zelf 2 x gegeten
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Geen lift. Ben gehandicapt en onze kamer op tweede verdieping. Bij navraag geen andere kamer, alles vol. Moet wel zeggen dat ik het niet had medegedeeld.

Het ontbijt was lekker. Verse koeken. Eieren, spek, worstjes, warme tomaatjes, charcuterie, enz. Heerlijke koffie zelfs espresso. De eerste dag was er constant iemand in de zaal. Tweede dag spijtig genoeg niet. Koffiemachine liet het afweten. De kamer gewoon, wel grote badkamer, temperatuur douche moeilijk te regelen.lift

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Ruime kamers en vriendelijk personeel die ook nederlands...

De geur in de kamer was erg sterk.

Ruime kamers en vriendelijk personeel die ook nederlands spraken. Ik was mij telefoon vergeten en die werd netjes thuis bezorgd. Top !

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Dubbel ontvangst was perfect en op alle vragen duidelijk antwoord en zeer behulpzaam
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

2 uur moeten wachten voor een maaltijd en bediening was zeer onbeleefd, Als er werd gevraagd waarom de laat kamers eerder werden bediend.En na 20 minuten zijn we maar naar Le coin grill geweest. Heerlijk gegeten en gedronken perfecte sfeer. En de bedden waren zeer slecht.

Receptie personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

nooit meer dit hotel er zijn vele beteren in Namur te vinden
    • Suite

oud, badkamer veel insecten, communicatie over ontbijt werd bij inchecken vertelt tot 10.00 uur, 09.30 u beneden, alles was al opgeruimd. Met een kwartier moeilijk doen kregen we alsnog een broodje.

Restaurant prima

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prijs kwaliteit ver te zoeken

Te weinig personeel in de avond in het restaurant, in de ochtend maar 1 personeelslid aanwezig die alles moest doen. Ontbijt was echt een aanfluiting geen warme broodjes, koffie machine (2stuks) beide niet werkend.

Wifi was goed en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima verblijf jammer van de onprofessionele afhandeling van de rekening.

Bij het afrekenen werd ons alleen een totaalbedrag genoemd wat we moesten betalen zonder daarbij de geprintte rekening aan ons te tonen. Op ons verzoek werd de rekening toch uitgeprint en toen bleek dat men ons tegen de schriftelijke afspraak in het ontbijt apart in rekening wilde brengen ( 2 x € 10,-). Toen we hier bezwaar tegen maakten werden de ontbijtkosten alsnog van de rekening gehaald maar er werden geen excuses gemaakt. Ik vind dat een professioneel hotel altijd schriftelijk de rekening moet presenteren en aan de klant moet vragen of de rekening klopt!

De kamer aan de achterkant van het hotel was lekker rustig (aan de voorzijde is een drukke verkeersweg). Het ontbijt en eten was goed verzorgd en smaakvol.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prijs kwaliteit ok
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Gordijnen waren los of met gaten en daardoor slordig zicht Bijna onmogelijk om kamerdeur te sluiten zonder andere gasten te storen Geen idee wie er een leidinggevende functie had En daardoor verwarring Hebben 2 u op tafel gewacht terwijl er een tafel vrij was!

Prijs kwaliteit ok Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

het restaurant was zeer goed en niet duur de fondue heel...
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

de tafel voor het dinner s'avonds was nogal klein voor 2 personen om fondue op te eten !!

het restaurant was zeer goed en niet duur de fondue heel lekker en ruim voldoende het ontbijt simpel maar goed en voldoende ook in keuze de kamers net en ruim genoeg

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Degelijke kamers, verzorgd ontbijt, leuke bar, gezellig...
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Tamelijk kleine kamer, hotel ligt aan drukke weg, maar rolluik isoleert redelijk goed

Degelijke kamers, verzorgd ontbijt, leuke bar, gezellig restaurant. Goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Aangenaam verblijf met vriendelijke onvangst, ruime kamer en goed ontbijt.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

WIFI signaal op de kamer kan beter alhoewel het Access Point op de gang hangt.

Mooie kamer, vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt. Ook het avondmaal was zeer lekker. Ik vroeg een rustige kamer en kreeg er één aan de achterzijde ipv één aan de straatkant zoals voorzien.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

PRIMA STARTPUNT VOOR VLAKKE FIETSROUTES IN DE ARDENNEN
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

prima kamer, comfortabel bed. Uitstekend ontbijt en het dagmenu smaakte prima. LEUKE VLAKKE FIETSROUTES IN DE ARDENNEN!!!!! Langs de Maas en Sambre. Mooie huizen kasteelachtig, mooie natuur

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ik had de receptie gemaild met de vraag of ivm mijn...
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

De wifi was een dag goed en een dag stuk. Heel erg onhandig

Ik had de receptie gemaild met de vraag of ivm mijn allergische astma de kamer ramen had die open konden en een gladde vloer. Ze hebben snel gereageerd, goed schoongemaakt en gelucht, waardoor ik het niet benauwd heb gehad.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Het restaurant was uitstekend.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Volg goede bedoelingen kregen we een grote kamer, vanwege de hond. Maar daarvoor moesten we wel twee trappen op zonder lift. Met een hond die geen trappen mocht lopen. Met extra bagage en een bench.

Het restaurant was uitstekend. Ook het ontbijt was goed. Keurige kamer, lekker bed.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Voor een paar nachten was het een prima lokatie, maar niet voor een hele vakantie

Er was een bad op de kamer, maar deze konden we niet gebruiken omdat het afdekstoppertje veel te klein was, waardoor al het water weer wegliep.

De vriendelijke omgang van het personeel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

ons verblijf is voor herhaling vatbaar
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Zowel de kamer als de badkamer waren verzorgd en voorzien van de nodige voorzieningen, zelfs washandjes. het ontbijt was perfect en de restaurant is een aanrader

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het hotel ligt aan een drukke straat.

Het hotel ligt aan een drukke straat. Het terras zat aan de achterkant waardoor je er geen last van hebt maar je hebt vervoer nodig wanneer je iets wilt ondernemen. Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

ontbijt normaal

slordig de gordijnen zaterdag in resto wegens veel volk besteld kabeljauw haasje gekregen snee van 1cm volledig uitgebakken kom om de14 dagen in namen logeren

ontbijt normaal

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima diner

Er kan wel wat beter schoongemaakt worden, in de hoeken van de plafonds zat bv nog rag. Het ontbijt was rommelig, er was niet genoeg voedsel voor alle gasten. Doorzetten van het personeel zorgde er voor dat het uiteindelijk redelijk goed kwam.

Prima diner Fijn terras Kamer niet héél schoon Ontbijt rommelig

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Hotel voldeed, prijs wat in verhouding wat hoog.

Voor de locatie was de prijs aan de hoge kant. Toegangswegen met grof grind is voor de motorfiets niet prettig, net als de hoge overgang van de parking naar de doorgaande weg via een diepe goot.

De nette kamer beviel goed. Diner was goed In her algemeen een goede indruk van het hotel.

Verwacht er niet te veel van.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Foto's op de website staan ver af van de werkelijkheid. Ook het extra bij te boeken ontbijt is erg duur. De gangen en kamers zijn zeer muf.

Volledigheid

Beperkte parkeermogelijkheid

Volledigheid

Goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

De afwerking van de kamer is aan vernieuwing toe. De stekker viel uit het stopcontact.

Goed ontbijt.

Goed adres voor overnachting op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Ontbreken van een lift. Kamers aan de straatzijde erg veel last van drukke weg. (Geluid)

Lekkere douche

Verouderd

Locatie nabij centrum

Waardeloos, nooit meer!
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Kamer in oude gedeelte was slecht, stank, heel klein, bed smal, geen airco, achterstallig onderhoud. Als Nederlander wordt je gediscrimineerd.

Volgens opgave treinstation op 400m.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Volgens opgave treinstation op 400m. Bleek overkant rivier.

Goed en beter dan sommige zaken die een 8 of 9 hebben
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Het tapijt in de kamer en het feit dat er honden zijn toegelaten .

De behulpzaamheid van het personeel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Restaurant

Is aan vernieuwing toe

Restaurant

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Kon niet slapen omdat de verwarming zoveel herrie maakte,...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Kon niet slapen omdat de verwarming zoveel herrie maakte, zeer irritant

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Mooi hotel mooie lokatie heel vriendelijk personeel en goed...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Mooi hotel mooie lokatie heel vriendelijk personeel en goed eten.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

prijs

koud kleine slechte tv

prijs

goed maar toch opmerkingen

de kamers waren nog niet klaar.

ontbijt o.k. maar brood tekort

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

gewoon goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Geen stoppeltrekker op de kamer om flesjes uit de minibar te openen

proper en goei ontbijt

Goede doorreis locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Heel goed restaurant in hotel. Ruime kamer en zeer ruime badkamer in het oude gedeelte van het hotel.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Straat

Het ontbijt was heerlijk.De kamers heel netjes en alles ok.

Het was een zeer goed en uitgebreid ontbijt.
    • Standaardtweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Straat

Het was een zeer goed en uitgebreid ontbijt. Comfortabele bedden.

De kamer en de badkamer.

De kamer en de badkamer.

personeel

prijs kwaliteit niet marktconform

personeel

Heel ruime kamer, kraaknet, gevarieerd ontbijt, superlekker...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Heel ruime kamer, kraaknet, gevarieerd ontbijt, superlekker restaurant