Beoordelingen over Hotel Louisa 3-sterren

Louisastraat 8b, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#16 van de 34 hotels in Oostende

We hebben ervan genoten, voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Er lag veel stof op de lamellen aan het badkamerraam. De lamellen waren ook op verschillende plaatsen stuk aan de zijkant (sloten niet goed af.) Dit vonden we wel vervelend omdat het toilet zich voor de raam bevond.

De goede locatie: dicht bij de winkelstraat, vlak aan het strand. Ruime, comfortabele badkamer. Ruime kamer, gezellig ingericht.

Veel nacht lawaai door de aanliggende cafe’s.

Veel nacht lawaai door de aanliggende cafe’s. Er is geen airco op de kamer dus. Met venster open slapen. Dus daarmee dat lawaai. Ze mogen wel eens de vensters wassen die waren op het derde verdiep al lang niet meer gewassen geweest. Hotel is voor de rest cava Miss een renovatie van de kamers is wel een optie.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt maar de kamers zijn toe aan vernieuwing!

De kamers zijn erg basic en veroudert. Ik vind dat het wat aan vernieuwing toe is. Onze kamer was langs de straatkant. Vrij veel lawaai in de nacht. Ook regelmatig een harde slag van een deur.

Ontbijt was goed in orde!

Zeker de moeite waard

De badkamer had alleen een bad, geen mogelijkheid om te douche. Prima bad verder. Beetje gehorig, maar daarvoor zijn er dan ook oordopjes op de kamer.

Schoon, ruim en leuke oude gangetjes naar de kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De locatie van het hotel is uitstekend, alles is kortbij.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Eigenlijk niks. De kamer was hetzelfde als op de foto's

De locatie van het hotel is uitstekend, alles is kortbij. Het ontbijt is prima in orde. We hebben gekregen wat we hebben verwacht. De kamer met uitzicht op de binnenplaats, maar we hebben er minder voor betaald, de zicht interesseert ons niet veel, we komen naar de kamer om te slapen. Deze keer hebben we ook twee WK voetbalmatches gezien in de kamer, TV werkte zeer goed.

Aangenaam verblijf, fijn om weer te komen.

?

Hartelijk onthaal, aangenaam om binnen te komen in de hall, ruime plaats om bagage te zetten na het uitchecken, bij de vraag om een ventilator op de kamer, deze onmiddellijk gekregen.

Leuk verblijf met toch enkele minpunten

Nachtlawaai door andere hotelgasten waar niet tegen opgetreden werd Muurlamp uit de muur getrokken en hing gewoon met elektriciteitskabels aan de muur. Dit was onveilig en gaf geen leuke eerste indruk.

Lekker ontbijt Vriendelijk personeel

Fijn hotel in een leuke stad met ideale ligging...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamers zijn netjes en schoon, midden in het centrum en binnen 5 minuten loopafstand van het strand... echt een prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuk en gezellig cafe recht tegenover het hotel met 300 verschillende soorten bier. Dit café veroorzaakt overigens geen enkele overlast (!).

Heb al betere verblijven gehad.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Bij aankomst was de kamer niet volledig schoon, volgens mij niet volledig klaar (lag nog een gebruikte handdoek in de badkamer, haren op de grond, tapijt in de slaapruimte was zichtbaar vuil zeker niet gestofzuigd) De dag erna was de handdoek weg en had ik ineens zeepjes enzo maar de vloer in badkamer en slaapkamer bleef zichtbaar vuil. Bed was ingezakt in het midden van het matras. Kluis staat los in de kast...

Het ontbijt was in orde, ok qua prijs kwaliteit. Hotel ligt dichtbij het strand en ook dicht bij de wekelijkse markt. Personeel aan de receptie was behulpzaam.

Het was oké.

De comfortkamer mag wel een upgrade krijgen want die vertoonde wat gebreken; behangpapier gescheurd, vlekken op het tapijt, de tape rond het bad, ... . Verder was alles prima.

Goed bed.

Centraal gelegen maar s'nachts nogal veel lawaai in de straat ?
    • Budget Eenpersoonskamer

De kameraccomodatie was minimaal. Lift tot 3 - 4de verdieping met trap ? De badkamer is verouderd - de douche van 60 cm. deed mij denken aan mijn studententijd ?

Ontbijt = + Ontvangst & personeel vriendelijk

Goed hotel
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het is s’nachts erg levendig en de straatgeluiden zijn op de kamer erg goed te horen.

De kamer was schoon en netjes. Er was ook koffie of thee faciliteit, maar de ingredieten ontbraken helaas. Het ontbijt was goed verzorgd.

Niet opnieuw in deze kamer!
    • Budget Eenpersoonskamer

Budgetkamer nr 43 (zolder, 4de verdiep) is afgeleefd en ouderwets. Raam te hoog, kon straat niet zien, geeft beklemmend gevoel. Badkamer uit de jaren 60? Douche zeer klein.

Locatie perfect. Ontbijt goed, al mogen de broodjes wel verser. Ontbijtzaal mooi. Kamerpersoneel deed zijn werk goed.

Ondanks alle kleine irritaties ga ik toch weer naar oostende
    • Budget Eenpersoonskamer

Ontbijt voor 12,50 vond ik erg tegenvallen. De opbrekingen ( waar niemand iets aan kon doen,waren erg irritant) aan de andere kant ook erg mooi om te zien hoe ze een underground parking in de noordzee aan het bouwen waren

De hartelijkheid van de mensen

Prima, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Het hotel geeft aan dat er gratis geparkeerd kan worden op 8min van het hotel. Dit blijkt echter 1.5km te zijn, dus daar doe je al wandelend zeker dubbel zo lang over! Laden en lossen voor het hotel is mogelijk, maar was bij aankomst onduidelijk hoe precies. Personeel ging wel erg vriendelijk opletten op parkeerwachters terwijl wij onze bagage naar de kamer brachten. Op de kamer was de temperatuur van de douche moeilijk te regelen, uit de kraan van de wastafel konden we niet altijd koud water tappen (was lauw of warm).

Het ontbijt was goed en was in een leuke en fijne ruimte

We gaan zeker nog eens terug!

Het was onze 2e maal dat we dit hotel boekten omdat we de vorige keer content waren. Het ontbijt, de accommodatie, de ontvangst, ... alles was prima in orde!

Het fruit bij het ontbijt, appels zagen er niet smakelijk...
    • Budget Eenpersoonskamer

Het fruit bij het ontbijt, appels zagen er niet smakelijk uit, gedeukt en zagen er niet vers uit. Tip: vers fruit om bij yoghurt te doen of zo te eten is altijd lekker, zeker als je een fruiteter bent

Prima verblijf in centraal gelegen enigszins gedateerd hotel.

We waren wat te vroeg maar wilden onze bagage daar achterlaten. Er is geen afgesloten ruimte voor. Het duurde even voordat er iemand op het besignaal afkwam. Daarna was gastvrijheid prima. Vreemd dat er wel een waterkoker maar geen koffie en thee op kamer aanwezig waren. TV en wifi zijn goed.

De locatie was mooi, dichtbij strand en centrum Oostende. Nachtwinkel en goed Italiaans restaurant op loopafstand. Het was 's nachts helemaal stil ondanks wat we in de recensies hadden gelezen.

kort maar tof verblijf.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

het weer, hebben we natuurlijk zelf niet in de hand.

Hygiëne, vriendelijkheid, een goed ontbijt en dan natuurlijk dicht tegen het centrum, dicht tegen de winkels en het strand.

Aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

De houten vloer tussen de verdieping maakt wel wat lawaai als je er overloopt en je hoort de bovenburen lopen.

Gezellig hotelletje. Aangename sfeer en vriendelijk personeel.

ondanks dat, hebben wij een fijne vakantie (3 dagen gehad)
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het enige nadeel was dat wij sliepen aan de straatkant en met de venster open gaf dat toch wel wat lawaai van verkeer en vakantiegangers op de straat.

Het ontbijt was prima met verschillende keuzes van brood, beleg enz.

Een "fris" maar hartverwarmend verblijf!!!!

Niets !!! Zelfs het koude water niet !! ( verwarming was stuk tijdens ons verblijf )

De gastvriendelijkheid , het ontbijt was lekker en voldoende , het zetelbed was ook dik in orde !!!!

Warme ontvangst, topligging, lekker ontbijt, verzorgde kamers.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Ik voelde de vering nogal hard door de matras. De koffie was niet zo lekker tijdens het ontbijt.

Het onthaal was heel warm en vriendelijk. Het ontbijt (en de ontvangst daar) was ook heel goed. Veel keuze uit allerlei charcuterie, gedroogd fruit, eitjes, muesli etc. Zeer rustige kamer. Bad op de kamer, heel handig wanneer je met kindje reist.

fijn hotel op een goede locatie

bed superzacht en zakte heel fel door, bad niet gepoetst, vloer badkamer plakte, voegen echt vuil,vrij veel spinnenwebben op de kamer, mat ook niet gestofzuigd (gerenoveerde kamer) niet zo vriendelijke ontvangst

direct in het centrum, kort aan zee, lekker ontbijt

Voor de tijd dat wij er waren een fijn en goed verblijf gehad met genoeg uitwijk mogelijkheden in de
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Jammer genoeg was de ketel kapot en hadden wij geen warm water. Monteur was druk aan het werk dus er was iemand mee bezig. Hier kan niemand wat aan doen.

De kamers waren goed. Het ontbijt was perfect, genoeg keuze en super vers.

Schone en nette kamer.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Wij hadden de pech dat er op onze laatste dag geen warm water was. We moesten vroeg op pad en er was geen personeel te vinden om dit te melden.

Schone en nette kamer. Rustig en goed kunnen slapen.

Prijs kwaliteit klopt zeker.

Hadden spijtig genoeg een kamer aan de voorzijde en het was s'nachts behoorlijk lawaaierig buiten.

Fijn onthaal. Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Goed hotel en prima ligging.

Het viel niet echt tegen, maar bij het ontbijt hadden wij toch spek en een omelet verwacht. Er waren broodjes, maar we misten ook gewoon wit of grijs brood. Voor de rest was alles prima in orde.

Het is er uitermate proper. Een dikke pluim voor de poetsvrouw. Het overige personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Doe zo voort. Wij zullen mondelinge reclame maken.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Verblijf was zeker OK voor één nachtje
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

's Ochtends geen warm water om te douchen Ovengebakken pistoletjes bij ontbijt, verse pistoletjes en ontbijtkoeken zijn zoveel beter Koffie uit apparaat, liever versgemaakte koffie Prijs/kwaliteit, ik vond het nogal prijzig

Het vriendelijke personeel De perfecte ligging van het hotel Aangename bar Kamer simpel, maar netjes, dus OK Ontbijt voldoende

Zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar !

De bedden waren goed. Het ontbijt was uitstekend, iedere ochtend wel iets anders of extra's ! Zeer vriendelijk personeel die veel informatie gaven ! De ligging is zeer centraal in een niet te drukke straat met diverse goede restaurants.

Grootte van de kamer was goed, zeker een ruime kamer en...

Op de vloer ligt er een tapijt, dat zag er ook niet zo proper uit (veel vlekken) De zetel die extra in de kamer staat, had ook best veel vlekken. Dus op hygienisch vlak, leek het toch wat minder. De douche was slecht, totaal geen druk op het water, dus je had geen aangename douche-ervaring.

Grootte van de kamer was goed, zeker een ruime kamer en badkamer. Bedden zijn lekker zacht en dons en kussen waren aangenaam. Er zijn ook extra kussens in de kast aanwezig indien je graag met meerdere kussens slaapt. De ontvangst was zeker hartelijk en ging vlot.

aangenaam , en gezelling

2 de dag koud water in de badkamer

De kamers zijn ruim genoeg , alsook de badkamer ( misschien een kapstok hangen) De ligging is ideaal ! dicht bij winkelstraat , restaurants en strand ...

De ligging is uitstekend wij hebben genoten.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Dat er een lift aanwezig is zeker een pluspunt. Kamers gedateerd maar alles tip top in orde,ruime badkamer,goede bedden. En een zeer vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

gewoontjes
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

geen verwarming en geen warm water , jammer voor het hotel

jammer dat het zo koud was op de kamer , ook een koude douche 's morgens , er scheelde blijkbaar iets met de verwarming ??? ook spijtig dat er geen beetje confituur te vinden was bij het ontbijt . wel een goed bed en vriendelijk onthaal .

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

geen 3 sterren waard

verouderd hotel kamers niet zo proper badkamer verouderd en inkijk van andere mensen door het raam niet geblendeerd in de badkamer geen 3 sterren waard naar mijn mening 2 sterren plus teveel betaald voor deze kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Aangenaam personeel, goed ontbijt, maar de kamers zouden eens vernieuwd mogen worden

Kamers zijn wat aan de ouderwetse kant. Badkamer was schoon, maar door het oude meubilair en slechte afwerking oogt alles een stuk minder hygiënisch. Stoelen op kamer waren vuil en ze zaten plekken in.

Het hotel is op een erg goede locatie gelegen, vlak bij het centrum van Oostende, vlak aan de haven en het strand. Mooi gebouw waar het hotel in gelegen is.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Gezellig!

Heen en weer lopen van de bovenburen! Geen kamermeisje geweest op de kamer!

Het ontbijt was overheerlijk en van alles voorzien. De kamer was ruim met groot bed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Quality time met het gezin aan zee!

Geen opmerkingen.

Het hotel op zich, een mooi oud pand met een mooie bar en een prachtige eetzaal. We kwamen er helemaal tot rust! Perfecte ligging in het centrum van Oostende. Het ontbijt was lekker en voldoende. De kamers waren basic maar netjes. De badkamer was proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

aangenaam voor een weekendje weg.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het is een wat ouder hotel dat goed onderhouden is, je kan daar heel wat op zeggen, maar de prijs/kwaliteit zit zeker goed.

Lekker uitgebreid ontbijt, voor ieders smaak zit er wel iets tussen. Onze kamer was niet erg groot, maar had wel een ruime badkamer. Net en vooral zeer naar behoren voor de prijs die we betaalden. Het hotel ligt pal in het centrum van Oostende op loopafstand van alles wat er daar te zien is, dat is zeker een plus!

Het ontbijt was meer dan goed, genoeg keuze.

Parkeren in Oostende is wel een ramp.

Het ontbijt was meer dan goed, genoeg keuze. De kamer klein, sober en de badkamer verouderd maar alles was netjes, alle dagen schone handdoeken. De ligging is heel centraal.

Heel vriendelijk personeel en ideale ligging!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

We hadden een waterkoker maar er lag geen thee of koffie, was dit zo of vergeten?? Ook jammer dat ze niet op voorhand vermeld hadden dat de bar op oudejaar afgehuurd was voor privé! Ook voor mensen met een beperking moeilijk toegankelijk! Prijs ontbijt vonden we wat veel!

Het hotel heeft een perfecte ligging. Dicht bij de winkels en de zee! Kamer heel proper, vriendelijke personeel, zeker voor herhaling vatbaar. We hebben niet ontbeten, we vonden het wat prijzig en we zijn niet echt ontbijters...

Gezellig en rustig familiehotel

- Krakende vloeren en vanaf 's morgens deuren van verschillende verdiepingen te horen. Ikzelf word snel gewekt, maar dankzij de aanwezige oordopjes heb ik er goed kunnen uitrusten. Mijn vriendin had er niet echt last van. 's Nachts was het er wel zeer stil.

+ Zeer vriendelijk personeel + Opvallend uitgebreid ontbijt voor deze prijsklasse, gezellige ontbijtruimte + Zeer ruime kamer en zeer degelijk bed (standaard kamer) + Degelijk sanitair + Proper en hygiënisch

Toffe kerstperiode doorgebracht in Oostende.

kamers zijn - zeker voor een familie van 4 - naar de kleine kant. Ook weinig opbergruimte. OK voor enkele dagen, maar niet voor een lang verblijf.

Rustig hotel, centraal gelegen, lekker ontbijt

uitstekende ligging, prima prijs.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Het hotel kan wel een renovatie gebruiken - het ziet er ouder uit. Maar het was erg proper en het was een comfortabel bed.

Uitstekende ligging, zeer goede prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Combinatie bezoek Oostende met verblijf in gezellig en centraal gelegen hotel Louisa !
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

We kunnen geen minpunten bedenken.

Wij kunnen nergens opmerkingen over maken. Propere kamers, vriendelijk onthaal en personeel. Lekker vers en uitgebreid ontbijt. Centrale ligging. Prijs/kwaliteit dik in orde ! Een aanrader !

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Het ontbijt was prima verzorgd.

De matrassen op de kamer zijn aan vervanging toe. De badkamer is behoorlijk gedateerd. Deur badkamer onderzijde beschadigd. Kranen van het bad aan de muur afgewerkt met oude kit.

Het ontbijt was prima verzorgd.

Perfecte locatie maar verkeerde hotel

Kamer niet proper gepoetst. Ouderwets. Veel mankementen. Voor die prijs al veel betere hotels gehad. Ontbijt was goed maar zeker niet uitgebreid

Heel vriendelijk onthaalt

Toch tof weekend gehad.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Plafond in kamer losse platen die klapperen als het raam beetje open staat! En beide dagen geen warm water! Volgens ontbijtjongeman was er al een paar dagen geen warm water!!!

prijs/kwaliteit ontbijt dus matig,betaal graag wat meer voor een uitgebreider ontbijt! Leuke bar. Is ook leuk hotel beetje Falty Towers hou er wel van.

Vriendelijk personeel, top locatie.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamer was wat koud bij aankomst en er is geen mogelijkheid (of we hebben ze niet gevonden) om de verwarming aan te zetten. Het was erg koud op de badkamer maar we hebben ze niet nodig gehad die avond.

Goede locatie Zeer vriendelijk personeel

Wij hadden de standaard (familie)kamer.

Wij hadden de standaard (familie)kamer. Gezin met twee kinderen, leeftijd 12 en 15 jaar. Prijs - kwaliteitsverhouding is prima. Goed ontbijt en ligging in centrum en dichtbij strand.

Mankementen aan de kasten in de kamer (zo goed als kapot )...

Mankementen aan de kasten in de kamer (zo goed als kapot ) heel ouderwets, kapotte tegels in badkamer, enorm slecht geïsoleerd dus heel veel lawaai. Je kan de buren horen snurken. Duur ontbijt voor wat het maar is.

Goed geslapen, rustig.

Goed geslapen, rustig. Heerlijk en uitgebreid ontbijt in een prachtige ruimte met dakglas (meer dan 100 jaar oud!) Personeel heel vriendelijk. Zou ik zeker nog eens naar toe gaan.

Rustgevend!
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Lirver geen vast tapijt op de kamer

Ontvangst en aangeboden hulp van de receptionist was een enorme steun. Lekker en uitgebreid ontbijt. Bed van goede kwaliteit. Zeker een plaats om terug te komen.

Alles wat nodig is om een zalig weekend door te brengen op een pracht locatie in Oostende

Geen opmerkingen

Super vriendelijk personeel, direct bij aankomst parking gekregen en ook eerst een tasje koffie aangeboden gekregen. Leek erop of we hier al jaren kwamen, toch was het de eerste keer.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Teveel lawaai op de aangrenzende kamer.

Teveel lawaai op de aangrenzende kamer. Een aantal Engelsen troepten daar samen op 1 kamer , lieten de deur openstaan en babbelden en hadden veel plezier. Dit doe je niet in een hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

• Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

zogezegd gratis parkeren ( gratis parking van stad op 10 min wandelen ) heeft niets met hotel te maken parking hotel 15 euro per dag ( oplichting ) badkamer oud en stonk matras niets waard met rugpijn als gevolg uitzicht op oud huis met brandtrap

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Te duur en niet voor herhaling vatbaar, andere kamer zou eventueel een optie zijn!
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Matras is zeer zacht!! 3 haren in de badkuip gevonden... Gordijnen dienen gewassen te worden, vlekken. Parkeren zou gratis zijn maar bij aankomst 15 euro voor een zeer kleine parking!!

Vanaf 19:00 is parkeren wel gratis in Oostende. Zeer centraal gelegen, zijstraat van de dijk!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Meer uitgebreid ontbijt er was alleen wit brood zou ook wel grijs brood mogen zijn.

Het ontbijt was redelijk goed. Kamers waren ook redelijk netjes alleen het bed was iets minder.

Tevreden, maar zou hier niet snel terugkomen ivm de gehorigheid. Logisch in een hotel, maar toch
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

De kamers zijn zéér gehorig. Kon de buurman goed horen snurken. Vloeren lijken wel het systeemplafond van de benedenkamer. Nachtkastje is helemaal versleten, stond letterlijk op instorten. Het zijn echt losse kamers met super dunne wanden

De vriendelijkheid en de service van het personeel staken met kop en schouders erboven uit. Bar is zeer netjes, zie er alleen weinig mensen zitten. Maar ja, met zo'n locatie vlak bij strand ga je eerder ook naar buiten

Oud, duf , lawaaierig hotel , geen aanrader.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Het is een oud hotel in een smalle donkere straat. Wel wat gerenoveerd , maar het blijft duf. Een hele kleine lift. Er was een bar maar als we iets te drinken vroegen stuurde de baas ons naar de overkant van de straat. We hadden een hele kleine kamer . Zeer veel lawaai boven ons. Het leek dat er olifanten boven ons verbleven. Bedden klein en oude matrassen. De gordijnen vies en scheurden als je ze wou opendoen, zo oud. Ontbijt nog eens extra betaald.. Geen brood , geen spek, geen roerei.. Prijs /kwaliteit zeker niet Ok ! hebben 216 € betaald, veel te veel. Ook in de garage onze achterruit kapotgereden wegens veel te weinig plaats. Geen aanrader.

De locatie was ok.

goed voor 1 nacht zonder meer, al is het daarvoor best prijzig

verschrikkelijk veel nachtlawaai, slecht internet, kamer moet absoluut opgefrist worden(zetel stuk, tegels ontbreken in badkamer, verschillende kleuren verf op muren, hier en daar amateuristisch opgekalefaterd...

het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. garage langer mogen gebruiken dan voorzien

service door Dominikki
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

service door Dominikki zondag avond was de bar gesloten en zijn we omstreeks zeven uur op een ander iets gaan drinken . Doch bij onze terugkomst zat er een duits koppel omstreeks negen uur nog wel iets te drinken . Dan na een beetje te hebben gebeld en nen uitleg kreeg ik dan toch ook nog iets te drinken . Maar geen cava alleen champagne glaasje aan 7,50 € Per stuk ?????????????

Een kneuterig hotelletje. Voor een paar dagen prima te doen.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Er was achterstallig onderhoud op de kamer. Plafondplaten zaten soms met plakband vast. Een gat in de muur van de badkamer. Geen wifi bereik op de kamer. 1 klein raampje waardoor erg warm. Er zaten kleine zwarte haartjes in het bad en er lag een vieze handdoek.

Het vriendelijke personeel. De plek van het hotel. Het ontbijt.

Een soort van Engels ontbijt (spek, roerei of gebakken ei,...

Een soort van Engels ontbijt (spek, roerei of gebakken ei, eventueel een worstje) had wel welkom geweest. Het ontbijt was sober maar wel lekker en meer dan genoeg. Alles werd regelmatig bijgevuld.

geweldig, prima lokatie, vlak bij de winkelstraat. Heel mooi, heel proper.

Heerlijk ontbijt, heel vriendelijke mensen. Grote kamer, dik in orde. Gevraagd om aan de lift te liggen en dat was zo ,super!! Heel behulpzaam, goede bar, vriendelijke barman!!

Een goede locatie voor weekenje weg
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Een gedateerd maar goed onderhouden en leuk familiehotel. De locatie is uitstekend en personeel zeer vriendelijk. Goed voor een weekenje strand, shoppen en heerlijk eten.

Een aangenaam verblijf
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

De kamer kan een kleine opknapbeurt gebruiken; gordijntjes vernieuwen, ingebouwde plafond lamp was geplakt met tape, men kon de pocketveren door de matras voelen. De parkeerplaats was extra smal en zodoende niet echt handig voor grotere auto's.

Perfecte ligging....nabij strand , haven en winkels. Gezellig kleinschalig hotel.

Mooi hotel dicht bij de zee.

De kamers waren zeer netjes, niet heel groot maar goed genoeg voor een paar dagen aan ze. Het hotel is gelegen in een zeer rustige straat vlak bij de winkelstraat en de zee, ook niet ver van het station in Oostende. Het was een gezellig hotel met vriendelijk personeel.

Het ontbijt was goed,de ontbijtzaal ook goed
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Minder trappen om de kamer te bereiken

Het ontbijt was goed,de ontbijtzaal ook goed Het personeel vriendelijk en hulpvaardig De bereikbaarheid van de kamer vermoeiend met de vele treden De rust ' s nachts zeer goed Een goed vakantie adres

Prachtige ligging/ zeer goed ontbijt/ Vriendelijk onthaal.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamer was een beetje aan een opsmukbeurt toe. De batkamer was wel heel netjes met alles erop en eraan.

Het ontbijt was uitstekend! Prachtige ligging. Vriendelijk onthaal.

Uitstekend hotel, zijn 3 sterren waard! Hebben al gelogeerd in een 4* met minder goed ontbijt!

Zetelbed voor de kindjes viel wat tegen. Wij komen zeker terug naar hotel Louisa maar vragen dan een comfortkamer met stapelbedjes. Parkeren in Oostende is niet evident en duur. Parkeergelegenheid van het hotel zelf was volzet.

Uitstekende ligging, vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt, prijs kwaliteit uitstekend voor een 3*. Kindvriendelijk hotel. In de onmiddellijke omgeving lekker gegeten: Bistro Botteltje (tegenover hotel Louisa), Den Artiest (2 straten verder), Le Chevalier (op de dijk) - telkens wel tijdig reserveren!

De ligging is uitstekend : in het hart van de stad en op...

We hadden een comfortkamer. Die was oké wat betreft grootte, maar miste een frigo. Ook de douchecabine is klein en je kan er je materialen niet kwijt. Na de lift moesten we nog 25 trappen maken tot onze kamer met klein raam.

De ligging is uitstekend : in het hart van de stad en op amper 100 m van het strand. Het personeel is zeer vriendelijk.

Vriendelijk onthaal,

Veel lawaai van op de gangen en naastliggende kamers. Er waren wel oordopjes voorzien . Badkamer wat gedateerd maar wel proper

Vriendelijk onthaal, Goede matrassen Goede ligging Weinig lawaai van de straat als de ramen gestolen waren

Geweldige service door de ontzettend aardige meneer aan de...

Er werd verbouwd boven onze kamer. Dat moet uiteraard ook gebeuren! Maar niet zo handig als je een dutje wil doen.

Geweldige service door de ontzettend aardige meneer aan de balie.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Weekendje Oostende
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer. Het was buiten niet superwarm (max. 24 C), maar toch kregen we het niet voor elkaar de kamer op een fijne temperatuur te krijgen. Airco is er niet. Daarnaast was het bed wel erg zacht.

De gastvrouw was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt dicht bij het strand en in het centrum van Oostende (al stelt dat niet veel voor)