Beoordelingen over Hotel Le Luxembourg 2-sterren

Rue du Hadja 1A, 6980 La-Roche-en-Ardenne, België

#17 van de 30 hotels in La-Roche-en-Ardenne

De locatie is top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Ik had een ietwat kleine kamer maar ik was alleenreizend vandaar had ik een iets kleinere kamer denk ik.

De locatie is top! De gastheer heel joviaal en warm Superzuivere kamer Ontbijt is basic maar zeker oké

Veel te duur voor wat het biedt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

In tegenstelling tot de informatie die op booking.com staat was er geen parkeergarage / aparte berging voor motoren, deze stonden dus gewoon buiten. Avondeten op zich mogelijk, maar dit moet je voor 12:00 uur doorgeven. handig als je na 16:00 uur aankomt! Het grote tweepersoonsbed was welgeteld 1,40 meter smal, met in 1e instantie een tweepersoondekbed. We hebben nog een dekbed uit een kast gehaald. Door de ligging is er bijzonder veel omgevingsgeluid in de vorm van (vracht) auto's en motoren te horen, dit gaat ook 's nachts door. De eigen badkamer & toilet bestond uit een hoekje waarin een douchebak en een toilet gestopt waren afgeschermd door een plastic vouwdeurtje. Heel veel privacy heb je dan niet. Kleine kamer en veel geluid van riolering / waterleiding als de bovenburen het toilet doorspoelde.

Het ontbijtbuffet was redelijk.

Rustig en toch centraal, heerlijk verblijf in een prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Fijne locatie, aan de rand van het centrum, dus rustig - maar je bent overal zo. Je krijgt de sleutel en kunt in en uitlopen wanneer je wilt. Prima ontbijt. Prima kamer. Echt een aanrader!

Jammer van de onvriendelijke houding!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

De ontvangst was niet vriendelijk. We kregen te horen dat Booking ons enkele minuten later had laten boeken dan de eigenaar had vooropgesteld. Je verwacht niet echt een klaagzang als je in een accomodatie aankomt! We dronken later op de avond een biertje (pittig wat de prijs betreft) in het hotel. Je gunt per slot van rekening de eigenaar zijn broodwinning. Maar de houding van de eigenaar bij het afhandelen van de betaling (de betaling voor de nacht was reeds geregeld) vond ik onbeschoft.

De kamer was netjes en goed verwarmd. Je kon een heel warme douche nemen. Het hotel is heel dicht bij het centrum. Het onbijt was goed met voldoende koffie.

omdat we om dringende reden weg moesten hebben we toch twee dagen moeten betalen inplaats van een da
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

op de kamer was het veel te heet ,men kon de radiator niet regelen .de thermostaat was kapot volgens mij .en de toilet was niet op de kamer wat we wel dachten.

ontbijt was heel goed niets op aan te merken.

Een rustig gezellig weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Ik miste wel een bekertje voor de tanden te poetsen en wa meer zeep .breng ik dan wel zelf mee de volgende x

De mensen waren supervriendelijk nette kamer .superlekker ontbijt .dicht tegen centrum en toch rustig een aanrader

Goed centraal gelegen, gemakkelijk om te parkeren, correct. Wel weinig plaats in de kamer.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Weinig plaats in de kamer, een piepkleine tv helemaal boven op de kast (ik kon de ondertitels niet lezen) en te weinig belichting in de kamer.

Het was correct. De bazin bij het ontbijt was heel vriendelijk. Ze liet speciaal voor mij natuuryoghurt halen. Heel centraal gelegen.

Een tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Te veel geld . kamers zeer klein , ontbijt brood niet vers ,beleg zeer weinig ! nee voor ons nooit meer dit hotel .baas te veel gedronken . nee echt nooit meer .

Liever wat meer betalen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Mijn kamer was op het tweede verdiep, aan de straatkant. Zo te zien deze met het minste comfort: oude kleine TV die veel te hoog hing, 2 stopcontacten, geen nachtlampje en lang wachten op warm water.

Het ontbijt was eenvoudig maar lekker en voldoende. Ik vond het jammer dat de eitjes reeds hardgekookt waren.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ontbijt was heerlijk en personeel was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Dat je in het hotel niet kan eten of drinken terwijl je op de foto een klein terrasje ziet en ik vond de kamer sober en oud 96,00 euro vind ik het niet waard

Ontbijt was heerlijk en personeel was goed

Buiten de trappen aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Gezien de omvang van het hotel is het bijna niet mogelijk om lift te instaleren.

Het ontbijt was voldoende, jammer dat er geen rekening gehouden werd aangaande de ouderdom en de te doen van trappen, dit hotel is niet aan te bevelen voor mensen met heup-knie en rugproblemen wegens de trappen, wij waren op het tweede verdiep met heup en rugproblemen.

Kamer was heel goed bed uitstekend alles was proper .
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De trap . Ik had 2 hondjes bij die heel bang zijn op de trap en dat was een ramp.

Kamer was heel goed bed uitstekend alles was proper . Badkamertje was alles aanwezig en comfortabel.

Centrale, rustige ligging voor het centrum, lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De kamer was klein, ook de sanitairruimte. Maar alles was er. Veel trappen lopen naar derde verdieping, maar was te doen.

Het ontbijt was goed. Zeer vriendelijk personeel.

Niet voor herhaling vatbaar..
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Ontbijt erg kranig, kamer primitief, badkamer oud en niet schoon. Prijs en kwaliteit zeer slecht, andere hotels goedkoper en veel beter!!!!! En s'avonds niks meer te krijgen en smorgens 11:00 uur deur op slot en daar sta je dan in de regen. Dus niet erg gastvrij.

leuk en vriendelijk personeel en zeer frisse nette kamer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

ten eerste via boeking ..75 euro....ter plaatse bij hotel zelf 70 euro. ten tweede....mini tv die 20 jaar oud is met slecht beeld.( niet bij duurdere kamer) ten derde.....mini douchecabine op kamer die daar eigenlijk niet groot genoeg voor is.(duurdere kamer is groter) ten vierde...toilet op de gang, dus s 'nachts iedereen wakker.( duurdere kamer is met toilet )

het personeel.... ligging

Aan te raden voor kort verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kamer is erg klein, prima voor 1 a 2 nachtjes, wat minder voor langere periodes.

De ligging is uitstekend, 4 minuten lopen tot het centrum van La Roche als het niet minder is. Eten is ook erg goed. Kamer is functioneel. Prima sfeer.

eenvoudige kamer weliswaar met douchecabine in de kamer en...
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

Geen geisoleerde afvoerbuizen. Douchebeurt van kamer erboven was zeer hoorbaar in onze kamer.

eenvoudige kamer weliswaar met douchecabine in de kamer en een gemeenschappelijk toilet op de gang. Alles was wel zeer proper. Hotelbaas en personeel was zeer vriendelijk.ontbijt was lekker ( pistolets, vrood, kaas, lokale vleesspecialiteiten, yoghurt, ...)

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

geen uitgebreide ontbijt, beperkte keuze
    • Tweepersoonskamer met Bad en Eigen Toilet

onze kamer was precies een kelderkamer, er liepen veel buizen, leidingen door onze kamer, op één van de buizen was waarschijnlijk een lek geweest, getuige daarvan de roestplek op de grond, hebben moeten vragen naar zeep, badschuim, haardroger ( waren niet aanwezig bij het binnenkomen in de kamer )

geen uitgebreide ontbijt, beperkte keuze

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima voor overnachting op doorreis als je niet al teveel uit wilt geven.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

De kamer was erg klein. Douchecabine in de kamer zelf. Toilet was op de gang. Kamer lag aan drukke weg. Moet er wel bij zeggen dat de prijs laag was.

Op loopafstand van het centrum. Parkeren van onze motorfietsen bij het hotel. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Vriendelijke gastheer/personeel en het ontbijt.
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

Zeer oud gedateerd hotel. Douchdeur van douchecabine hing er los aan te bungelen en er kwam een klein pisstraaltje water. overal stofnesten op de slaapkamer en dus niet goed schoon gemaakt! Toen we aan kwamen hebben we met z'n drieen ieder 2 flessen Leffe blond gedronken en dit werd geserveerd met een klein kommetje chips. Toen we de dag er na deze genuttigde Leffe Blond moesten afrekenen vielen wij steil achterover van de prijs die de eigenaar hier voor durfde te vragen, namelijk € 6,00 per fles waar op alle andere horeca gelegenheden in La Roche voor hetzelfde flesje Leffe Blond € 3,50 en € 3,80 werd gevraagd. We voelen ons dan ook behoorlijk bedonderd door de eigenaar van het hotel. We hebben deze bij terugkomst thuis nog een mailtje gestuurd en gevraagd of dat hij misschien niet per ongelijk een foutje had gemaakt met het afrekenen van de Leffe blond. Echter dit is nu 16 dagen geleden maar we hebben daar nog steeds geen reactie op mogen ontvangen. Wij raden iedereen af om voor dit hotel te kiezen!!! En als je er toch voor kiest, dan niks drinken want je wordt genaaid waar je bij zit!!!

Vriendelijke gastheer/personeel en het ontbijt.

Eenvoudige schone kamer met een mooi uitzicht op bomen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Eenvoudige schone kamer met een mooi uitzicht op bomen Uitgebreid ontbijt (koffie mocht sterker) en gezellige eetzaal. Bijzonder vriendelijke en behulpzame ontvangst.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Dit hotel loopt op haar laatste benen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De kwaliteit van de kamer en de bedden was slecht. Het hotel loopt op zijn laatste benen. Er was niemand om ons te ontvangen. De sleutel lag buiten klaar.

De lokatie was dicht bij het centrum en het ontbijt was goed verzorgd maar pas om 8:30 beschikbaar.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Goed hotel qua ligging prijs en comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Het bed was aan de krappe kant (140 cm breed). Knus om 1 nacht lepeltje lepeltje te liggen, maar als je langer verblijft niet zo comfortabel..... Lengte bed had ook langer gemogen. Ik ben 195 cm lang en fors gebouw, zodoende deze opmerking. Matras, kussens en beddengoed waren overigens uitstekend.

Vriendelijk personeel, ontbijt uitstekend. Hotel van boven tot benee hetzelfde gestyld qua kleuren en decoratie.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt,
    • Tweepersoonskamer met Bad en Eigen Toilet

Kamers zijn erg gehorig, alleen bad waarin je niet kan douchen, zeer weinig water uit de kraan, erg hard en klein bed. Uiteindelijk (te) duur voor wat wordt geboden.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede ligging tov centrum La Roche en eigen parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goede service , vriendelijk personeel goed ontbijt en...
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

De matrassen van de bedden waren niet voor onze rug bestemd. de stoelen in ontbijtruimte zaten ook niet goed voor mensen met een iets slechte rug. Maar kunnen ze uiteraard niet zelf weten.

Goede service , vriendelijk personeel goed ontbijt en avondeten in restaurant was op aanvraag mogelijk en ook goed. De kamers waren ook ok.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prijs niet in verhouding met kwaliteit
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

Toilet op de gang. Koud water in douche. Slakken in de kamer. Klein bed. Geen choco.

Vriendelijk personeel. Gratis parking. Kamer was mooi verwarmd.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

De gastheer, de rust, vlakbij stad van La Roche.

Enige dat wat tegen viel was dat wanneer de toilet op de gang doorspoelde je het geluid enorm hoorde tot in kamer. Maar dat was maar iets klein.

De gastheer, de rust, vlakbij stad van La Roche.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De meubels zijn aan vernieuwing toe. Eten kan veel beter. Hotel is nodig aan vernieuwing toe.

Als we op de kamer waren ja ok proper maar de kast waar we onze kledij inleggen was alles behalve de deuren vielen er uit als je ze open deed. Bed was goed. Maar dringend werk maken om te vernieuwen. Het eten s'morgens was niet om naar huis te schrijven broodjes niet krokant en de gekookte eitjes waren hard en groen binnen in. We vroegen als het mogelijk was om een roerei te krijgen en het antwoord was nee niet mogelijk daar hebben we geen tijd voor of zin in. Wij gaan er zeker niet meer terug.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ideaal voor weekend vakanties
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

niet al te ruime kamers, maar voor slapen zeker voldoende.

Ontbijt was goed, en als er iets niet stond kon altijd gevraagd worden. Zowel Franse als Nederlandstalige bediening.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Jammer gemiste kans
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

ontvangst, kreeg in de keuken gelijk de afrekening, was al betaald werd gezegd ( al van creditcard afgehaald ) raar ?. Hotel was verder echt aan een grote onderhoudsbeurt toe. De reeds zichtbaar aangepaste punten waren prutswerk 1eklas. Jammer

"personeel" was vriendelijk ,goed geslapen en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Mooie tweedaagse in een gezellig stadje
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

De kamer had geen eigen badkamer, maar een lavabo en douchecabine in de kamer zelf.

Er heerst een huiselijke sfeer, het ontbijtbuffet was lekker, en er was gratis parkeergelegenheid, waar we ook op de dag van vertrek nog tot 's avonds gebruik van mochten maken.

Rustig gelegen verblijf in het midden van het prachtige La-Roche-en-Ardennes

Soms wat lawaai door stromend water in de kamers erboven.

De kamer was nogal klein. Het ontbijt is gevarieerd en in orde, ook goede bediening.

Het ontbijt was goed en lekker .
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Kleine kamer met weinig plaats .

Het ontbijt was goed en lekker .

Super!

Geen minpunten

Vriendelijk, thuis gevoel

Het ontbijt viel tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Er ontbrak een beker op de badkamer. Geen douche. Het ontbijt.

Het ontbijt viel tegen. Te weinig diversiteit.

uitgebreid ontbijtbuffet,joviale ontvangst,privéparking.

uitgebreid ontbijtbuffet,joviale ontvangst,privéparking.

korte vakantie
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

Zeer vriendelijke gastheer. goed eten en straalde gezelligheid uit.

• Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Fantastisch verblijf gehad. De gastheer is erg vriendelijk en doet erg zijn best om het verblijf naar je zin te maken.

Gezellig hotel in hartje ardennen

Heerlijk ontbijt. Aangename eigenaar

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Helaas niet schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Helaas niet schoon.Eigenaar en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Hartige ontvangst en ligging tov centrum la roche

• Beoordeeld op: 15 november 2017

3 dagen regen !! rest was OK

!!!!

heerlijk ! eindelijk jambon d'ardenne !!

We komen zeker nog terug.

Echt NIETS

Een man die leeft voor zijn keuken en zijn hotel.

Gewoon goed
    • Tweepersoonskamer met Bad en Eigen Toilet

Prima kamer, beetje ouderwets maar keurig netjes en schoon. Goed ontbijt. Vriendelijke mensen.

Ontbijt is simpel maar lekker. De uitbater en zijn familie zijn supervriendelijke mensen Ons hondje was welkom

ontbijt was prima en personeel was gastvrij

douches, deuren sloten slecht

ontbijt was prima en personeel was gastvrij

Goed (zonder meer)

Handdoeken waren versleten

Het was goed voor enkele dagen,niet voor langer.

Centrale ligging , simpel hotel met de noodzakelijke voorzieningen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Geluid in de kamer van de straat

Vriendelijk en behulpzaam.Speciaal ontbijt vroeger voor ons

goed tevreden !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

ontbijt heerlijk &kamers vrij klein maar ok

Rustgevend

vriendelijk onthaal en ontbijt

wc op de gang

vriendelijk onthaal en ontbijt

Goed bevallen

Prima ontbijt

prijs, kwaliteit oke
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

heb geen klachten of opmerkingen

ontbijt ruim voldoende, slappe koffie. je krijgt sleutel van het hotel en kan er in en uit wanneer je dat wenst.

het bed was heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

het ontbijt was simpel niks speciaals

het bed was heel goed

Vriendelijk personeel goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Weinig water debiet in de douche

Vriendelijk personeel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Gezellie

Perfect

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

de baas is een topper
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

eigenlijk niets , alleen een klein nachttafeltje was wel handig geweest

de baas is een topper

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geen comfort ,te kleine kamer zonder toilet,niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Kamer en toileten geen lift

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar. Echt de sfeer van n knus familiehotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Kamer ietwat gedateerd. 1 stopcontact, geen bedleeslampjes.

Schoon, sfeervol, lekker vers ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Ontbijt prima

Sanitair net aan

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

heel gezellig goede bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

ontbijt was goed kamer proper vriendelijk personeel gezellig stadje

Goed voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Inrichting en sanitair is verouderd Veel lawaai van buiten met gesloten ramen

Kamer was heel proper

wij hadden het naar onze zin
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Heerlijk ontbijt propere kamers vriendelijke eigenaars mocht kiezen wanneer wij mochten ontbijten

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Lekker ontbijt, vriendelijke ontvangst, plaats voor de...

Piepkleine kamer met douche in de kamer en zonder eigen toilet

Lekker ontbijt, vriendelijke ontvangst, plaats voor de fietsen en dichtbij het centrum

Zeer basic.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Geen mogelijkheid om iets te drinken of iets te eten.

Ontbijt was goed

gebrekkige infrastructuur bv gebroken tegels badkamer, geen...
    • Tweepersoonskamer met Bad en Eigen Toilet

gebrekkige infrastructuur bv gebroken tegels badkamer, geen douchegordijn ...

Goed voor 1 nacht

Dicht bij centrum

Prettig en rustig verblijf en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Bad en Eigen Toilet

De douche viel wat tegen de waterdruk was nogal zacht.

Ontbijt was zeer goed en ruime keuze.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

goed voor kort verblijf /
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

de badkamer: slordig afgewerkt / moeilijke douche

de ligging / ontbijt eenvoudig maar goed

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Buiten de douche, een aanrader voor iedereen die geen muggezifter is! Want thuis is ook niet perfect
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

1 douche bijna geen warm water, de andere kamer was zeer warm.

Alles picobello, afspraken na geleeft!

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Voor 1 nacht is dit hotel prima
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Het ontbijt kon beter.het was wat sober

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Uitstekende ligging - zeer vriendelijke ontvangst - het ontbijt was uitstekend. Een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Ontbijt was uitstekend! Dit is zonder meer een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

rustig op 5 min van centrum
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

vriendelijke baas had de verwarming aangestoken in onze kamer dus goed warm ook de nachtlampjes branden aangenaam

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Oud hotelletje vlak bij centrum..
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Hotel kan wel opfrissing gebeuren..

Zeer dicht bij centrum..

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Redelijk hotel als je het niet erg vindt dat het toilet op de gang is.
    • Driepersoonskamer met douche en prive toilet in de gang

Toilet was op de gang en beperkt zenderaanbod op de TV. TV was erg gedateerd en had een erg klein scherm.

Locatie, parkeergelegenheid, ontbijt, sfeer.