Beoordelingen over M Hotel 4-sterren

#12 van de 18 hotels in Genk

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Een warm onthaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden twee aparte bedden, die als één bed werden gemaakt. Deze schoven uit elkaar als we dichter bij elkaar kwamen. Heel ambetant.

Door het mooie uitzicht, prachtige kamer en vriendelijk personeel zou ik dit hotel zeker aanraden aan vrienden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

ondanks een mindere nachtrust toch een fijn verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de matras op de bedden zeer dun en twee aparte matrassen waardoor deze telkens wegschoven en je uiteindelijk in een put rolde

zeer lekker en uitgebreid ontbijt ! ruime kamers, netjes

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

heel vriendelijk personeel, kamer was proper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer was een beetje oubollig, matras en hoofdkussens waren verschrikkelijk prijs/kwaliteit niet in orde parking kost 10 € / dag

heel vriendelijk personeel, kamer was proper

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

M hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De boxspring had 2 enkele losse matrassen en die verschoven constant. Douche & bad apart was fijn geweest.

Zeer vriendelijk personeel, zéér lekker ontbijt en heel ruim aanbod. Het buiten terras heeft een heel mooi uitzicht op de molenvijvers!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Te duur. Kleine onderhoudswerken zouden wonderen doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptiemedewerkers koel en weinig enthousiast. Zeer weinig info. Barmedewerkers wel vriendelijk. Rioolgeur in gang en kamer. Stoffige kamers, gang en lift. Netheid kan beter. Zekeringkast in wc maakt continu lawaai. Minibar in kamer met enkel 1 klein flesje water in. Prijs-kwaliteit ondermaats. Jammer.

Goed groot bed. Leuke locatie. Gratis drankje aan bar aangeboden. Gezellige lampjes in kamer.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Het personeel was zeer vriendelijk, handig ook dat je nog...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Kwaliteit van de matrassen, beddengoed, handdoeken en toiletpapier. De kamer werd verkocht met zicht op het meer maar we zagen veel meer dak dan meer. De waterkoker was vies, daar zat nog roest water in en was echt aan vervanging toe. Ook het geluid van sanitair van bovenburen vlak naast ons bed maakte het een minder gezellige nacht. Kortom: helemaal niet goed geslapen en dat voor toch een flinke prijs.

Het personeel was zeer vriendelijk, handig ook dat je nog laat kan inchecken. Honden welkom.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Eén nacht verbleven na een heel lekker etentje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne op de kamer viel ons wat tegen. Op de gordijnen waren vlekken die mogelijks van bloed afkomstig waren. Op de muur achter de ingangsdeur hingen stofvlokken. Op de grote spiegel (zijkant van de kast) stonden meerdere vinger - zelfs handafdrukken.

De kamer was groot en degelijk aangekleed. Meer dan voldoende stopcontacten, wat niet altijd het geval is. Badkamer met inloopdouche was ok. Een zeer comfortabel bed. Het ontbijt was lekker en zeer uitgebreid. Op de puntjes "hygiëne" na (zie onder) zou ik dit hotel sterk aanraden. Mogelijks waren wij daar net op het verkeerde moment want de rest was fijn.

De hygiëne
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Prijs kwaliteit was niet in verhouding.je kon de verwarming niet regelen.het ontbijt was duur voor het geen het was.kamer met Vijverzicht was kamer met bomenzicht

De hygiëne

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Aangenaam en comfortabel weekend getaway.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beperkt aantal parkeerplaatsen voor de deur, betalend parkeren. Ontbijt vrij duur.

Mooi, warm ingerichte kamer. Toilet en badkamer gescheiden. Zeer nette kamers. Welkom drankje aangeboden bij aankomst. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Aangenaam hotel voor een weekendtje weg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was de nacht van zaterdag op zondag een feest. De muziek was veel te luid en naar we vernamen de zondag waren er nog mensen die niet hadden geslapen. De muziek was opgehouden om 3u30 en dan zijn we in slaap gevallen.

Het ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Door de slechte nachtrust is het verblijf voor ons niet geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben die nacht weinig tot niets geslapen door zeer hinderlijke lawaaihinder van een privefeestje in het hotel. Pas na 4u in de morgen was het stil!

Ontbijt was zer uitgebreid. Kamers zijn zeer gezellig ingericht

• Beoordeeld op: 20 september 2018

SUUUUUUUUUUUUUPER !!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enig minpuntje vonden wij: is dat de Parking betalend is voor de Hotelgasten....Restauran-gasten begrijp ik wel.

M-Hotel heeft ons in al zijn facetten verrast !!! De locatie is SUPER, comfort goed en netjes onderhouden, leuke kamers, tof personeel en zeer behulpzaam, het ontbijt is "uit de kunst"....een aanrader eerste klas !!!!

Al met al heel plezierig voor een overnachting indien je onderweg bent, goede prijs!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer nogal stoffig, had schoner gemogen

Attent, telefoontje laat in de avond of wij goed onderweg waren, ondanks late aankomst zeer vriendelijk ontvangst, nog een laatste drankje in de bar, online inchecken effectief

Uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Parking 10 € voor 24 uur. Einde bij uitchecken (na =/- 15 uur).

Ruime, nette kamer, rustig, uitstekend bed. Uitgebreid ontbijt met zicht op Molenvijver en park.

Zeer goed hotel , spijtig van de avondrestorant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Avond restaurant was niet zoals we verwacht hadden , Prijs /kwaliteit BV : brood bij onze maaltijd was niet te eten , droog tot en met Service was wel heel goed

Het ontbijt was super , prachtig vers fruit , zeker voldoende vlees en kaas , lekkere koffie , lekkere broodjes Zeer klein min puntje , eitjes en spek mochten iets warmer , maar ja !!

zeer goed meegevallen

geen opmerkingen

zeer mooie kamer met prachtig uitzicht op meer of vijver. zeer goed ontbijt.mooie omgeving vlak bij centrum.aanrader.wij zullen vrienden en kennissen dit zeker kunnen aanbieden,ook om de streek beter te leren kennen.

niet meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamerramen konden niet (af)gesloten worden!! gang vol rooklucht uit geopende kamer met luidruchtige gasten!! kamerdeuren zijn telkens enkel met een knal dicht te trekken!! Parkeren op hotel terrein kost, zonder info vooraf, parkeergeld!!

te duur in verhouding tot geboden kwaliteit

Het viel jammer genoeg tegen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen Air Conditioning, twin bed met een lapje erbovenop maakt geen kingsize matras. En omgaan met een klacht moet he personeel in dit hotel nog leren! Ik had gebeld of dit hotel onderdeel was van CitizenM keten. De mevrouw aan de lijn zei 'ja', verder had ik gevraagd of het mogelijk was om met 2 kleine kinderen een kingsize bed te delen het antwoord war ook daarop: 'Ja'. Geboekt via booking.com extra de keuze gemaakt uit een extra groot bed...Maar bij check in bleek dit allemaal helemaal niet waar. Het is een zeer warme zomer maar de fans waren allemaal bezet en daar kon je het meedoen. Erg teleurstellend!

Locatie is zeer centraal T.O.v het centrum.

Mooie locatie en prima kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is niet inbegrepen en ontbijt zeer matig. Je betaald relatief veel geld extra voor een karig ontbijt. Kamers zonder airco

Mooie locatie en prima kamer

een super geweldige vakantie en een heel tof verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

de bediening zowel van het personeel van de balie restourant het poetspersoneel echt waar supper gewoonweg .het ontbijt de locatie fantastich gewoonweg het avond eten geweldig en de rust het park ik kan op niets iets negatiefs aan merken dank u voor de goede zorgen en de vriendelijkheid

Heel nette kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas in onze kamer geen minibar, zou handig geweest zijn om toch wat fris water te hebben. Een bad ware fijn geweest, maar de ruime douche is ook goed.

Heel nette kamer. Uitzicht op het meer is schitterend.

Zeer goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Bij het ontbijt voel je vrijwel overal tocht.

Het mooie park als "achtertuin" ☺ en bij slecht weer ligt het koopcentrum aan de overkant van de straat.

Goed hotel met overlast gevende partij.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een groot feest met live muziek in het hotel tot 1 uur met geluidsoverlast. De deelnemers bleven overnachten met als gevolg flinke overlast bij het ontbijt. Ook weinig vegakeuze in restaurant.

Het hotel als zodanig

Overpriced, maar toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de prijs van de kamers had ik een betere matras en kussens verwacht. Ik heb twee nachten geen oog dicht gedaan. De prijs van het ontbijtbuffet was ook stevig rekening houdend met het totaal gebrek aan groenten bij het ontbijt. Wat er wel aanwezig was, was gelukkig ook lekker.

De ligging van het hotel is top: aan de rand van een prachtig park met vijver, vlak aan het centrum van Genk.

Wij hadden een prima hotel en hebben ons vermaakt met geocachen in deze mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Wij hebben een goed verblijf gehad in een mooie omgeving. De bedden waren prima. Onze fietsen konden veilig in de garage staan. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veel geluid bij het dichtdoen van de deuren, zit geen soft...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Veel geluid bij het dichtdoen van de deuren, zit geen soft mechanisme op. Poetsdame kwam om 9h smorgens in de kamer zonder te kloppen terwijl ik halfnaakt in de badkamer was, ze verstonden ook geen Nederlands. 140€ voor 1 nacht en om 6h al klaarwakker door de bonkende deuren van mensen dat willen gaan ontbijten. Matrassen vol bruine vlekken.

Was goed voor het door ons gestelde doel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen plek meer in het restaurant voor gasten van het hotel op zaterdagavond, wegens een feest en mensen van "buiten". Er is ons helaas niet medegedeeld dat er gereserveerd moest worden voor het restaurant.

De centrale ligging

om terug te keren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de bediening in het restaurant

het onthaal was heel vriendelijk en duidelijk. de ligging van het hotel super, in de stad en toch direct in het groen Voor fietsers, een pluspunt.

Heel aangenaam hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit is een heel aangenaam hotel, gelegen in een zalige omgeving. Het kijkt uit op het Molenvijverpark, dat de nodige rust uitstraalt. Aan de andere kant heb je een groot shoppingcenter dat tevens de poort is van Genk. Vriendelijke ontvangst aan de balie, na het vlotte inchecken werd ons onmiddellijk een glaasje aangeboden. Het zijn heel nette en verzorgde kamers. Toen ik op dag twee van m'n verblijf, melde dat ik een min-puntje had over de kamer, kreeg ik ONMIDDELLIJK een andere kamer aangeboden. Super was dit gebaar. Verder was het personeel heel vriendelijk, zowel bij het ontbijt als in de bar, waar een toffe barman alles hoort wat hij dient te horen en daardoor een extra service geeft. Het was er aangenaam vertoeven. Dit zowel binnen, maar ook buiten op het terras met een zalig zicht op de vijver. Hier zullen we graag terug komen.

Ik kom hier zeker terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken stonden er glazen Cava op de receptie. Sommige mensen die incheckten en een paar dames van de poetsdienst kregen een glas aangeboden. Wij helaas niet. Dat is bij Carbon anders ...

Het ontbijt was goed en eigenlijk was iedereen vriendelijk. Zeer mooi zitten bij de vijver.

Super leuk weekend zeker voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Voor ons was het ontbijt super.De kamer was tip top zowel onderhoud als de kamer zelf.Het personeel vriendelijk en behulpzaam en ook enkele goede tips gekregen over de omgeving en de bezienswaardigheden!

Magnifieke kamer, prachtig hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was geweldig. Ruim, knap, mooi uitzicht, gewoon top. De mensen van de receptie waren heel vriendelijk en hulpvaardig, en we kregen onverwacht een welkomstdrankje aangeboden.

Locatie en personeel zijn top. Maar veel meer van een 4 sterren hotel verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Er was 1 stopcontact dat half uit de wand hing. Spotlampjes hingen er slap bij. Douche was behoorlijk waardeloos. Als dit de eerste ervaring is met een regendouche dan is het wel gelijk verpest. Straal van de douche (zowel douchekop als regendouche) was er slap. Duurde ook erg lang voordat water warm werd. Toen het eindelijk warm was, werd het water weer te heet en lastig te reguleren. Kamer was ook niet goed schoongemaakt. Er lag tevens nog een half flesje water. Matras lag ook niet heel super en was gewoon doorgezakt. Al met al hadden wij veel meer verwacht van een 4 sterren hotel.

Locatie is top. Even weg oversteken en je bent in winkelcentrum. Rondje om het meer wandelen was ook fijn. Ontbijt was goed verzorgd maar kon iets uitgebreider. Personeel was ook erg vriendelijk.

Matig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt kost € 16,50 per persoon. Viel erg tegen, eieren waren koud en oud, brood was oud en geen verse jus d'Orange voor deze prijs! Nog geen € 5,-- waard.

Locatie is fantastisch, gelegen aan prachtige vijver en tegenover mooi winkelcentrum.

De omgeving waar het hotel lag was goed gelegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi was zeer slecht. We hadden voor een tweepersoonsbed gevraagd tijdens het reserveren, kregen we een tweepersoonbed met twee aparte bedden daarna zijn zie komen vervangen maar kregen we twee aparte lakens. Parkeerplaats was duur €10 per dag.

De omgeving waar het hotel lag was goed gelegen.

Mooi en gezellig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

De temperatuur op de kamer.

Het ontbijt was goed en voldoende. De kamers waren heel mooi maar onze kamer was jammer genoeg veel te warm en het was niet mogelijk om daar iets aan te veranderen. Is een centraal systeem dat wat verouderd is, volgens het personeel, en sommige kamers worden warmer dan anderen

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Bed was mooi versierd met hartjes en balonnen voor mijn...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst vind ik wel dat de receptioniste moet laten weten dat je een parking ticket moet nemen en binnen de 15 min bij inreiden moet valideren. Anders betaal je veel meer.

Bed was mooi versierd met hartjes en balonnen voor mijn partners verjaardag. Mooie trendy kamer.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed verblijf voor korte trip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel bij incheck heel schaars met info. Moest alles zelf vragen. De kaas en charcuterie bij het ontbijtbuffet werd niet afgedekt! De plakjes kazen waren volledig uitgedroogd om 10u en werden niet vervangen of aangevuld. Dagkaart parking 10 euro is wel veel voor een hotelgast. Zou gratis mogen zijn

Ruime en propere kamers Hotel goed gelegen. Direct aan shopping 1 en op wandelafstand van het centrum. Ontbijtruimte met zicht op Molenvijverpark is heel mooi

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Een van de slechtste hotelervaringen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was bloedheet in de kamers en temperatuur is niet te regelen. Er was amper waterdruk dus douchen was een uitdaging. Regendouche totaal verkalkt geen warm water op sommige momenten en de WiFi werkte ook niet.

Ligging was prima

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Mooi, modern hotel. Te warm op de kamer om te slapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer is het veel te warm en je kan de temperatuur niet zelf regelen. Niet goed voor de nachtrust. We vinden het ook nogal overdreven dat er 10 euro extra wordt aangerekend voor de parking. Prijs van het hotel is al hoog, laat die kost als hoteleigenaar gewoon vallen! Zaterdagavond 23u, sloot de bar van het hotel.

De kamers zijn tiptop. Bedden zijn goed. Kamer is ruim en modern. Moderne badkamer, proper. Alles voorzien. Lekker ontbijt.

Bijna alle hotels in Genk zijn van dezelfde keten, dus overal van de regen in de drop?
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2 aparte smalle bedden met een slechte matras, betalende parking voor een ligging aan de rand van de stad, zo maar eventjes 10€ tussen 00.10 tot 10 h ('s nachts) water op de kamer is betalend, 2€ voor een klein flesje.

Mooi hotel en verzorgd hotel

Goede locatie voor een weekendje weg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles geboekt via Booking.com inclusief ontbijt, toen we daar aankwamen werd er beweerd dat dit zonder ontbijt inbegrepen was. Uiteindelijk heeft de vrouw achter de balie ons met dikke tegenzin alles toch laten inchecken zoals er op onze reservatie stond. Service kon echt veel beter!

Super ontbijt, mooie kamers.

Niet voor herhaling vatbaar aan deze prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind niet dat dit hotel 4 sterren verdiend. De hygiene is niet slecht maar ook niet goed. Bij het ontbijt niets van bruin brood, al de eiergerechten waren koud.

Kamers zijn ok, geen overdreven luxe en een koelkast is niet...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt. Voor 16,50 € per persoon, verwacht je wat anders dan een simpel eenvoudig buffet met surrogaat fruitsap, bittere koffie en geperste hesp. Niemand die je persoonlijk een vers eitje serveert of omeletje bakt. Triestig. Voor het tweede ontbijt ontbrak het chocolade brood en de croissants zagen er niet vers uit. Yoghurt tweedehandse kwaliteit. Voor deze prijs moet kwaliteit, aanbod en service veel beter. In verhouding is het duurder dan in Zwitserland en dat wil wat zeggen. Verder wanneer de bar 's zondags om 19.00 onaangekondigd of onaangemeld sluit is er geen automaat voorzien met bier of andere alcoholische drank. Pover.

Kamers zijn ok, geen overdreven luxe en een koelkast is niet voorhanden. We sliepen aan de straatzijde, maar geen geluidshinder, wel vanuit hotel waar de slechte isolatie voetstappen en gesleur met stoelen of wat dan ook uit de andere zijkamers of bovenkamers hinderlijk was en reeds vanaf 06.00 stoorde.

Al in al: aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijtsysteem was een beetje eigenaardig, en het ontbijt zelf vond ik persoonlijk wat middelmatig. Vooral de gebakken eitjes waren niet echt top. Maar om echt van een tegenvaller te spreken is misschien wat streng.

Kamers waren prima; al het nodige was aanwezig, en alles was ook zeer netjes. Personeel was ook bijzonder vriendelijk.

Een prima hotel om terug te keren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat we om 23:02 u geen drank meer konden bestellen aan de bar, terwijl onze vrienden dan pas van het verre Bredene waren aangekomen.

De kamers, bediening, diner en ontbijt waren dik in orde.

Kamer was prima, wel redelijk kleine bedden en minimale...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Kamer was prima, wel redelijk kleine bedden en minimale kussens van lage kwaliteit. Kleine en weinig handdoeken . Ontbijt was geweldig . Jammer dat de ontbijt-dame continue met haar mobiele telefoon in de weer was.

We vonden dit geen 4 sterren hotel waardig en waren echt ontgoocheld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

hygiëne in de kamer en in de ontbijtruimte liet te wensen over, geen ijskast in de kamer, slechte dunne matras en zeer dunne handdoeken. Het ontbijt was redelijk basic . Zelfs een electrische fiets huren was onmogelijk. .

Rustig verblijf in centraal gelegen hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

geen frigo op kamer, wel drankenautomaat aan de lift

Hotel zeer mooi gelegen tegenover een prachtige vijver. Rustige sfeer in en rond het hotel. Gelegen in het centrum van Genk aan de overkant van de mall.

Plezierig hotel met onprofessionele trekjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Ontbijtservice was zeer onbeleefd. Toen wij in de ontbijtzaal aankwamen, lagen er alleen witte broodjes. Kaas was er in één soort (!): blikjes brie. Toen ik vroeg of dit het gehele kassassortiment was, werd da met een kortaf "ja" beantwoord. Toe iemand anders later precies dezelfde vraag stelde, werd er ineens een weelderig plateau met plakjes kaas gebracht. Mijn vraag kwam zeker niet "gelegen". Toen wij de ontbijtzaal verlieten lag er ook ineens een mand met croissants. Niemand heeft ons laten weten dat er ook croissants beschikbaar waren. Men kan een bordje neerzetten: "croissants binnen 5 minuten" o.i.d. Maar in een professioneel hotel is er natuurlijk ALTIJD een kaasassortiment en zijn er ALTIJD croissants. Zeer onprofessioneel.

Dit hotel heeft een aardige architectuur, en ligt plezierig aan aan een park en een meertje.

Teleurstellend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet nakomen van afspraken. Geen airco, veel rumoer s'nacht door lekkende kranen enz. Dure parkeerplaats voor hotel gasten!

De lokatie, tegenover uitgebreid winkel centrum

tegengevallen, de beloofde zaken waren er niet zoals de frigo....
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Het ontbijt was heel duur in vergelijking met hetgeen we kregen. Bovendien werd aan ons en nog andere hotelgasten beloofd om om 06:30u te kunnen ontbijten aangezien de reden van ons verblijf de Belgische jeugdkampioenschappen waren. Dit lukt totaal niet op zondagmorgen met als gevolg dat we op een paar minuten tijd onuitgebakken ontbijtkoeken gegeten hebben en onze zwemster die in Genk een topprestatie wou neerzetten onvoldoende gegeten heeft! Daar trainen deze kinderen een gans jaar voor....bovendien was het 2 jaar geleden hetzelfde....dus een 3de keer zullen we daar helaas niet meer boeken.

Kamers waren proper en ruim

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

bed had iets groter gemogen en ventilatieroosters waren vrij stoffig, zeer nette badkamer en toilet en hotel zag er luxe en verzorgt uit.

gezellig personeel, goede service en nette kamers

Plezierig Genk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prijs was vrij duur voor hetgeen het was. Verderop gelegen carbon hotel van dezelfde keten was even duur en pak beter comfort

Ruime kamer, ruime douche, goed gelegen aan het park

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

de slaapkamer en de doucheruimte, prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt viel ons tegen voor dat bedrag, en de ruimte vonden wij ongezellig. En de parking, dat we als gasten nog 10 euro moeten betalen.

de slaapkamer en de doucheruimte, prima!

Hotel met daarbuiten veel facciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer warm op de kamer zeker als je langs de straat kant slaapt , met de venster open is er veel lawaai van het verkeer!

het ontbijt en het mooi zicht op de molenvijver. Leuk terras trouwens waar we s'avonds nog iets gedronken hebben.

Goede bedden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je moet betalen voor de parking. Veel lawaai op de gang Kamermeisje kwam smorgens binnen terwijl we zelf nog op de kamer waren

Goede bedden!

Mooi uitzicht op meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Muziek beneden was te horen op onze kamer Betalen voor parkeren😬 Twee 1 persoons bedden die niet aan elkaar gekoppeld waren, dus makkelijk uit elkaar schoven.

Mooi uitzicht op meer Prettige sfeer in de kamer

Kamer zeer rustig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

We boekten een kamer met zicht op de vijver. We zaten op de eerste verdieping,op de benedenverdieping voor onze kamer stond een dak gedeeltelijk voor ons raam en een aircotoestel zodat we nog een streep zicht op de vijver hadden. Op zich geen dramz maar niet het beloofde !

Kamer zeer rustig. Eten verzorgd, aangenaam terras

Goede prijs-kwaliteit verhouding! Rustig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een dubbel bed gereserveerd. Bij aankomst bleken we een kamer te hebben met twee enkele bedden die voortdurend uit elkaar schoven doordat er wieltjes onder bevestigd waren.

Gunstig gelegen nabij een grote vijver! Rustgevend om bij goed weer buiten te ontbijten met zicht op het water. Zeer lekker eten in het restaurant!

Héél gezellige kamer en mooi uitzicht op de vijver, maar prijzig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

De prijs was nogal duur. Ook het ontbijt was prijzig. Voor 16,50 € per persoon hadden we iets meer verwacht, zoals een spiegelei bijvoorbeeld en vers fruitsap.

Het zicht op de vijver tijdens het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De kamer en de ligging waren perfect.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch wat stof op sommige plaatsen. Tapijt in de gang en op de kamer is ook niet echt ideaal voor mensen met allergie. De keuzemogelijkheden van het restaurant waren ook beperkt.

Het ontbijt was zeer lekker maar best wel prijzig. De kamers waren echt heel mooi en alles was voorzien van comfort. De ligging was ook zeer goed. De receptie was echt heel vriendelijk overdag en s'nachts.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het hotel is een aanrader, zeer mooie ligging aan de vijver.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig personeel in bar en keuken waardoor het wat langer wachten is. Toch heel vriendelijk en gedienstig.

Hele luxueuze kamer met mooi zicht op het meer. Stijlvol gedecoreerd hotel. Lekker eten in het restaurant.

Goed hotel, maar te duur voor wat ze leveren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Te duur voor de kamer. Geen koffie of thee of minibar op kamer.Geen airco. Duffe geur. Bij douchen, Puttekes geur.

Ontbijt heel goed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 april 2017

weekendje weg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

op de kamer was het (te) warm niettegenstaande het bijlange nog geen zomerweer was, geen airco aanwezig

het ontbijt was heerlijk. werd op tijd aangevuld. de eitjes mochten misschien iets warmer :) .wat super was voor de koffie- of theeliefhebber was dat alles op de kamer was voorzien zonder vermelding op de beschrijving van de kamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed, maar geen hoogvlieger
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt mocht meer voor een viersterrenhotel. Een spiegelei mag niet ontbreken. Geen minibar (met op zijn minst enkele flesjes water)

Goede matras! Vriendelijk aan de balie.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Zeer goed hotel met perfecte ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer was dat we een tweepersoonsbed hadden gevraagd en er waren twee enkele tegen elkaar geschoven. Ook jammer dat er geen flesje water of dergelijks voor handen was. Wel was er koffie of thee aanwezig.

Zeer goede ontvangst, mooie kamers met zeer goede bedden!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

goed dat het maar 1 nacht was
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

aartslelijk interieur en niet zoals op de foto's heeft zeer dringend face-lift nodig

ontbijtruimte ongezellig en niet warm kamers daarentegen veel te warm en niet af te zetten

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

verwarming
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een hoekkamer boven de veranda die ijskoud was. Hebben wel extra vuurtje gebracht. Bij de kinderen was het dan Veel te warm . De verwarming kon blijkbaar niet afzonderlijk bediend worden. Kamers wel heel mooi ingericht

Prachtige tuin

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

vriendelijk onthaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verwarming niet regelbaar, dus 's nachts heel warm op kamer (23°). het hotelmanagment is op de hoogte en is dit aan het oplossen, kamer per kamer

vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Moest ik ooit terug in genk logeren zou ik terug naar hier komen 5
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige details moeten in orde gebracht worden zoals de nachtlampjes die niet blijven hangen in elke positie en het ontbreken van de makeup spiegel terwijl de arm er wel hangt.

Hond vriendelijk hotel met gerenoveerde kamers die alleen nog eens nagekeken moeten worden op details.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Ideale ligging om zowel Genk als de omgeving (Bokrijk,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was mooi en verzorgd. Het nadeel waren de bedden. Ontzettend slechte matrassen en hoofdkussen. Je staat op en voelt je gebroken.

Ideale ligging om zowel Genk als de omgeving (Bokrijk, nationaal park, Hasselt, Maastricht, Valkenburg, ... ) te ontdekken.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

goed comfortabel bed, ligging van hotel op wandelafstand...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet proper, vuile sierkussens op bed, zwarte haren op bad, toilet niet netjes gereinigd, haardroger in badkamer werkte niet. Hebben hier al vaak gelogeerd, maar deze keer was een teleurstelling!

goed comfortabel bed, ligging van hotel op wandelafstand van centrum

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Hotel maakt sterren niet waar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt (tijdens de kerstdagen) viel tegen. De prijs-kwaliteit verhouding (16.50 euro p.p.) staat niet in verhouding. Op 1e kerstdag ging de bar-lounge om 16.00 uur dicht terwijl dat pas om 19.00 uur mocht zijn. Hierdoor ben je gedwongen een aantal uren op de kamer te verpozen. Er hing een doordringende rioollucht in de kamer (222) die pas bij een 2e melding leidde tot wijziging van de kamer. Een aantal personeelsleden doen goed hun best maar anderen hebben een eigen agenda die niet in belang staat van de hotelgasten. Jammer

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel heeft alles wat je kunt wensen van mooi ingerichte (bad)kamer tot en met een geweldig restaurant. Het restaurant is van hoog niveau! Fantastisch lekker gegeten. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Meer dan een aanrader!