Beoordelingen over La Madeleine Grand Place Brussels 3-sterren

#172 van de 215 hotels in Brussel

6,4

6,1

5,9

goede ligging en goede kamers

wat ik net al liet vallen , de verbouwing van de ontbijtzaal . voor de rest geen tegenvallers . je weet wat je boekt en dat is geen Hilton hotel .

dit hotel heeft een ideale ligging vlak bij centraal station en bij de grootte markt van Brussel . ideaal om lopend Brussel te ontdekken . ik was er al voor de vierde keer en je weet wat je boekt , alleen Jammer dat ze aan het verbouwen waren daardoor geen ontbijt mogelijk , maar het is wel nodig , het gebouw heeft best wel een opknapbeurt nodig .

matig hotel op prima locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 111.Kleine kamer. Klein benauwde badkamer. Nog geen mogelijkheid je handdoek op te hangen. Je kijkt tegen een muur aan met pijpen en buizen. Raam blijft niet open staan. Alles is oud en slecht onderhouden. Grote vlekken in het tapijt op de kamer. ...Maar de bedden waren schoon en prima kwaliteit. Geen ontbijt.

geslaagd door de ligging

Zie hierboven

Geen ontbijt mogelijk maar adresjes genoeg in de nabijheid, Prachtige, leuke ligging maar hotel een bouwwerf voor -het ogenblik. Uitstekende bedden en propere grote badkamer maar kamer 241 is een vuile bedoening! Zelf binnen in de frigo vuil dus heeft niets te maken met aan vervanging toe maar aan de kuisploeg.

Mooie locatie, prima kamer, wel warm in de zomer
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de zomer wordt het erg warm op de kamer en het raam openzetten helpt amper.

Goede locatie, prima bedden en nette douche met handdoeken. Prima voor een kort stadsbezoek.

dat het midden in het centrum was
    • Superior Driepersoonskamer

dat de kamer voor drie personen met hele erge warmte niet te doen was we hebben niet kunnen slapen was niet te doen viel ons erg tegen

dat het midden in het centrum was

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had geboekt inclusief ontbijt maar omdat er een verbouwing gaande was was er geen ontbijt. Dat was niet van te voren bekend. Dat was voor mij een reden geweest ergens anders te boeken.

• Superior Driepersoonskamer

Het hotel was in verbouwing dat was ook wel nodig alles is gedateerd Verlichting in de badkamer als je onder de douche staat en het douchegordijn dicht doet is het erg donker

Geen geluidsoverlast van de verbouwing gehad dus top Het is in het centrum en overal dichtbij zoals trein station , hop on hop off bus , restaurants en manneke pis

Prima hotel op en geweldige locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd op het moment van ons verblijf verbouwd, dus er was geen ontbijt omdat er geen ontbijtzaal was. De receptie zat in de gang, wat nogal onhandig is. Maar dit is tijdelijk.

De locatie is geweldig, vlakbij het station en de Grote Markt. Rondom restaurants en winkeltjes. Onze kamer was aan de achterkant, dus geluidsoverlast viel me. We hadden de hele nacht het raam open vanwege de warmte, maar prima geslapen.

Ik vond het enorm tegenvallen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entree van het hotel is smal en benauwd, je staat in een soort gang, het personeel sprak slecht Engels. De kamers zijn klein, benauwd, de gangen zijn een donker labyrint. De prijs kwaliteit verhouding is echt zoek. De kamers aan de voorkant zijn niet te doen omdat (dronken) toeristen de hele nacht op straat staan te schreeuwen. De kamers aan de achterkant zijn gehorig, gasten waren aan het schreeuwen, er was geen receptie aanwezig in de nacht. Wij hebben slecht geslapen en raden iedereen af om hier te boeken.

Ik vond het enorm tegenvallen. De foto’s op de website komen niet overeen met de werkelijkheid. Het is oude meuk, versleten tapijten, gehorig en benauwd.

zeer slecht !!!!
    • Superior Driepersoonskamer

was echt allemaal oud en viel bijna uit elkaar hield me hart vast dat de kast boven het bed niet op me hoofd viel in de badkamer liep alles zo scheef dat je bijna zo het bad in viel als je tanden ging poetsen er stond dat er renovering was maar nergens stond dat dit inhield dat we dus ook geen ontbijt kregen terwijl er wel nog foto op de site staan volgens mij heb ik wel voor ontbijt betaald?? ik ben in veel hotels te wereld geweest maar ik vind dit echt een aanvluiting ik ben echt nooit zo moeilijk maar de foto zijn flink gefotoschopt alleen het gouden kussentje klopt als ik nou in een butget hotel sliep maar voor dit bedrag verwacht ik toch wat meer confort zou nog geen eens 1 ster mogen hebben vraag me ook af of dit wel goedgekeurd is door de brandweer je moet door verschillende deuren in gangen trap op en af om bij je kamer te komen als er brand komt kom je hier echt niet weg !! ook is de lobby zo klein je moest over koffers springen om by de trap te komen

alleen de ligging was fijn de rest was dit absoluut een afknapper

Uitstekend gelegen hotel dat hoognodig gerenoveerd moet worden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit hotel wordt gerenoveerd (daardoor bijv. geen ontbijt). Dat gebeurt zeker niet te vroeg.

De uitstekende ligging t.o.v. het Centraal Station en de binnenstad van Brussel

Functioneel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen ophangmogelijkheid voor handdoeken in toch al kleine badkamer. Aan de voorkant wel mooi uitzicht maar ook ‘s nachts geluid van mensen, auto’s en vuilnisophaal.

Prima locatie, dichtbij Centraal Station. Goed bed.

Niet veel in de kamer geweest. Gelukkig maar want dat was niks. Kunnen ze eigenlijk niet meer verhur
    • Superior Driepersoonskamer

Badkamer was dramatisch. Tegels zaten los en er zaten barsten in. Badkamerdeur was smerig en vloer ook. Vloerbedekking in slaapkamer was vies. Verbouwing ontbijtruimte en toiletten beneden. Is niet gemeld vantevoren. Booking.com gaf aan dat hotel 3 sterren heeft, maar het hotel geeft 2 sterren aan.

In het centrum

een lang weekend kris-kras door Brussel

kamer tegenover de lift en trapportaal wil op ongelegen momenten rumoerig zijn.

ik ben hier twaalf jaar geleden ook geweest. Het ligt op 5 minuten lopen van station centraal en nog eens 5 minuten van de grote markt en de belangrijkste musea, dus heb ditmaal niet verder gezocht. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Brussel.

In potentie prima hotel op top locatie. Heb vertrouwen dat na de renovatie alles okay zal zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking was smerig zowel op de kamer, als in de ontbijt ruimte en ook vies en totaal versleten in het trappenhuis. Echter de (Nederlandse) eigenaar (?) / receptionist vertelde ons dat een grote renovatie met een looptijd van drie jaar aanstaande is. Ontbijt was zeer matig (scrambled eggs op), brood bijna op, beperkte keuze in yoghurtjes die over waren, tafels vol met gebruikt ontbijt servies, dame die vanuit de keuken op een krukje zat te kijken maar niks deed, andere dame begon een beetje af te ruimen met haar jas aan..... Koffie uit machine ook niet echt lekker. Positief punt: de eigenaar (?) / receptionist heeft na onze klacht over het ontbijt gelijk besloten ons hier niet voor te laten betalen!

1) Locatie was top. 2) Badkamer gerenoveerd en fris /schoon 3) Bedden comfortabel 4) Mooie nieuwe gordijnen

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was slecht en de hygiene was niet goed. Schimmel in de badkamer en de glazen vd tandenborstel waren nog vies. Kamer leek nieuwer op de foto's

Een prima centraal gelegen hotel dat meer biedt dan je verwacht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel oogt wat gedateerd, maar het verblijf was eigenlijk prima.

De ligging is uitstekend: op een steenworp afstand van Brussel Centraal en midden in het centrum. Behulpzame medewerkers. Goed ontbijt. Schoon. Goed sanitair.

geweldig
    • Superior Vierpersoonskamer

wij hadden een familiekamer en deelde deze met onze dochters boven de 18. Het was een mooie goede kamer. Ontbijt goed en alles super centraal gelegen. Perfect.

Slaapkamer aan straatkant op eerste verdieping is zeer...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slaapkamer aan straatkant op eerste verdieping is zeer lawaaierig. Het feit dat de chauffage helemaal opengedraaid stond, zorgde ervoor dat we het raam moesten openzetten. Hierdoor hadden we veel last van het lawaai op straat.

Slecht hotel
    • Superior Driepersoonskamer

Het was vreselijk. Ik zou daar nooit meer naar toe willen. De bedden waren oud. Als je op het bed ligt voel je de vering. 2 nachten geen goede slaap gehad. Het was ook te gehorig.

Niets. Alles was slecht. Totaal anders dan wat op de foto staat.

Super vies en slecht onderhouden gelukkig maar voor 1 nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Smerig er lagen haren van andere nog in het bad en zelfs in het bed. De rand van het bad was beschimmelt de toiletpot zat een scheur in. We gaan daar nooit meer na toe

Dat de hond welkom was

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Leuk maar slecht geslapen vanwege herrie buiten op straat.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de voorkant van het hotel is het rumoerig vanwege verkeer en uitgaansleven. Vraag een kamer aan de achterkant.

Locatie is perfect. Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Personeel spreekt Nederlands en is zeer behulpzaam

prima locatie maar chagrijnig personeel;afstandelijk en niet gastvrij
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was geen ontbijt; kamer was vies en de tweede nacht een lekkage waardoor kleding kletsnat was; geen enkel excuus kregen wel een andere kamer (uiteraard)

locatie en parkeergelegenheid

Prima om het oude centrum van Brussel vanuit dit hotel te bezoeken. Verwacht geen hoog comfort, maar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn wel heel erg zacht. Nieuwe matrassen zou een aanbeveling zijn.

De locatie is top. Vlakbij een parkeergarage en eigenlijk pal in het oude centrum

ontbijt niet mogelijk is gesloten, staat niet bij boeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt niet mogelijk is gesloten, staat niet bij boeken reservering was zoek, niet te vinden.... oud vervallen..... achterstallig onderhoud aan straatkant veel geluidsoverlast, niet te slapen

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Basic kamer, met alle benodigdheden, maar vrij gehorig

Vrij gehorige kamers, waarschijnlijk door de beperkte isolatie. Je kon goed het geluid van de nabijgelegen Grasmarkt horen, alsook als er iemand iets deed in de kamer naast, boven of onder je.

De ligging dichtbij het station en het heel vriendelijk personeel, dat wel in was voor een grapje.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Al met al slechte ervaring
    • Superior Vierpersoonskamer

Duurde bijna uur voordat we ingecheckt waren. Volgens hotel hadden ze geld niet binnen gekregen, was wel betaald. Waren met groep van 8 personen heb 2 kamers voor 4 personen geboekt,maar dit bleek niet beschikbaar te zijn en waren geen andere kamers meer.. Hebben gevraagd of we extra bed op de kamer konden krijgen, dit moest eerst overlegt worden en kon niet zomaar.. s avonds bij terugkomst bleek er alleen matras neergelegd te zijn, uiteindelijk klapbed kunnen krijgen. Ontbijten kon tot 10.30 uur maar na 9.45 uur werd ontbijt niet meer bijgevuld dus ontbijt was weinig. Ook niet heel uitgebreide keuze.. In gehele hotel zitten vieze vlekken in de vloerbedekking.. Al met al slechte ervaring en zou hotel niet aanbevelen bij anderen

Hotel lag in centrum

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed, schoon, gunstige prijs en ligging, maar 's nachts niet altijd even rustig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag aan de straat/pleinzijde van het hotel en de ramen weren vrijwel geen geluid. Eén nacht was het prima stil en hebben we goed geslapen, de andere nacht lagen we tot in de kleine uurtjes wakker wegens lawaai van lallende en brallende mensen op het plein.

Locatie is fantastisch! Veel op korte loopafstand: Grote markt, station Brussel Centraal (en vandaaruit bv Trainworld), St Goedele, de bovenstad met de Kunstberg. Kamer, bed en ontbijtbuffet waren eenvoudig maar goed en schoon, dus prima voor wie niet voor de luxe komt. Badkamer met bad (en badstopje!) is een bijzonderheid in deze prijsklasse, prima douche. Vriendelijk, drietalig personeel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

perfect gelegen
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Een beetje oude boel. Beddensprei zag er niet fris uit.

De ligging, vlak bij het station, midden in het centrum, echt top! De mogelijkheid een eenpersoonskamer te boeken.

goed voor 1 nacht maar alleszins niet om echt als hotel te gebruiken voor een reis/citytrip
    • Superior Driepersoonskamer

-kamers waren versleten, niet onderhouden (laatste renovatie moet van de jaren '70 geleden zijn) -er waren slechts 2 stopcontacten waarvan 1 defect was. geen enkel stopcontact bij het bed wat dus niet praktisch is als je je GSM als alarmklok gebruikt. -je kon de kamer niet verduisteren (gordijnen bedekten maar 60 % van het raam) -personeel was ook niet buitengewoon vriendelijk, deden gewoon hun job maar niets meer.

-locatie was top -ondanks de staat van de kamers (versleten en niet onderhouden) waren ze toch nog redelijk proper

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Teleurstelling
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi deed het niet alle dagen lang. De werknemers deden hier ook niks aan. Het hotel zag er erg verouderd uit en rook absoluut niet fris. Ik sliep zelf aan de straatkant en was echt dankbaar voor m'n oordopjes: enkel glas en het raam kon niet dicht. Erg veel geluid dus! Lift is trouwens onwijs eng en vies.

Locatie was alleen goed

In één woord: abominabel.
    • Superior Driepersoonskamer

- kamer was klein en redelijk vies - wastafel zat verstopt - raam kon niet op slot - onvoorstelbaar ongeïnteresseerd personeel - ontbijt: karig en dan was ook nog alles voortdurend op. - we zaten bij vertrek vast in het donker in de lift en ondanks de alarmknop duurde het een kwartier voordat er iemand van de receptie kwam. Deze was te druk met klachten van andere hotelgasten. We moesten naar verdieping -1, het gebeurde vaker volgens de receptionist. De lift is ook niet meer de nieuwste (1968). Als je zo een hotel drijft heb je geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel, deze zaak kunnen ze beter sluiten voordat er ongelukken gebeuren. - We hebben in 3 dagen twee boze klanten bij de receptie zien staan, ieder ander kan dan wachten, zelfs op de sleutel van zijn kamer. Kortom dit hotel, dat eerst goed was, is diep gezonken. Ons zien ze er nooit meer!

De locatie is werkelijk het enige positieve.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Mijd dit hotel.

Hopeloos, van binnen moet alles gesloopt. Wanneer je voor 179 euro een kamer boekt verwacht je dat die een zekere minimale kwaliteit heeft. Hij was nauwelijks groter dan het tweepersoonsbed. De tv, uit 1812 en van A4-formaat, deed het niet. De bedrading is griezelig, ook omdat je hier bij brand niet levend wegkomt. Alles is oud en versleten. De kast, waar extra beddegoed in was neergekwakt, is de naam niet waard en zelfs kleerhangers ontbraken. Vervolgens blijkt dat op de kamer staat dat de prijs 109 euro is en op internet bood men ineens kamers voor 60 aan. Waarom ik dan 179 betaalde, was omdat er een conferentie in de stad was. Dan gaat men blijkbaar wat harder melken. En o ja, 's-morgens was er geen warm water, maar dat lag aan werkzaamheden op straat. Dat kan natuurlijk maar nadat men zei dat het was verholpen, was het nog steeds koud. De 5 waar mijn beoordeling op uitkomt als ik de items aanvink, is dit hotel niet waard.

Locatie. Wifi was goed. Personeel bleef correct, ook bij aanhoren van de klachten.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Alleen boeken als de locatie en/ of prijs belangrijk is
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hing nog een gebruikte handdoek in de badkamer; in de rookvrije kamer stonk het naar rook; geen brandtrappen naar buiten, slechts door 1 gang kun je in geval van brand uit de kamer komen

Geen aanrader! Enige wat goed is is de ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud hotel, slechte bedden, zeer verouderd sanitair, zeer smalle gangen lijkt wel een doolhof en het ruikt er muf, al met al er mag dringend gerenoveerd worden. Komen er NOOIT meer terug .....

Enige wat goed was aan het hotel is de ligging, direct gelegen aan de gezellige grasmarkt.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Matig verblijf voor een redelijke prijs
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vooral het bed viel tegen. Dit was vrij smal voor een 2 persoons bed en er zaten vlekken aan de zijkant van het matras.

De locatie was perfect, dicht bij het treinstation en bij de grote Markt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Heel goede lokatie, maar matig hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was erg matig. De eerste kamer die ik had was nogal versleten, gaten in binnendeur e.d. Ook bleef het toilet steeds doorlopen, dit was niet (blijvend) te verhelpen. Het maakte de hele nacht lang een irritant geluid. Na klagen kreeg ik de volgende dag een andere kamer, die een stuk beter was. De douche was erg matig in beide kamers De bedden waren niet voorzien van een dekbed, maar nogal ouderwets met een deken.

De locatie was uitstekend, overal dichtbij en toch geen verkeers- of uitgaanslawaai 's nachts.

Sfeer proeven in Brussel
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Ik was een jaar of dertig niet in dit hotel geweest. Maar behalve het tv-toestel was er eigenlijk van binnen weinig veranderd

De locatie, schitterende plek in Brussel. Vlakbij de Grote Markte, vlakbij de Galerie du Roy. Heerlijk om dit deel van deze bijzondere stad te leren kennen

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

het was behelpen en bedierf mijn verblijf in Brussel centrum, eens maar nooit weer! zonde van het ge
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

eigenlijk alles, blijf liever thuis dan in zo'n soort quasi hotel te moeten slapen. weg ermee!

geen enkele behoefte om in die povere ruimte te ontbijten. armoe troef.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

voor dit geld een mooi hotel , ertegenover een nieuw hotel , maar prijzen !!!!

enige wat minder is is de lift , een krakkemikkig ding , maar hij doet het al jaren en nog steeds .

ontbijt is goed , de ligging is echt top , tegen de grote markt en vlak bij het centraal station . niets mis met dit hotel

Prima locatie om het historische centrum te verkennen.
    • Superior Driepersoonskamer

Een beetje sluip-door-kruip-door-gangetjes. Wat als hier brand uitbreekt?

De locatie, middenin het centrum

Perfekte centrale ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een renovatie gaande

Perfekte centrale ligging

Hotel viel tegen, was te smerig, heb ander geboekt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, ik wist dat er verbouwd werd maar alles verder is zoooo vies en versleten, dit is ondanks verbouwing zeker niet nodig!

Totaal anders dan op de foto’s.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Totaal anders dan op de foto’s. Ik dacht echt dat ik in het verkeerde hotel beland was. Het was oud, klein en niet schoon.

Prima hotel .
    • Superior Driepersoonskamer

De vloer in de badkamer is aan vervanging toe .

De kamers zijn goed ingedeeld .

Tijdens ons verblijf was er een verbouwing aan de gang.
    • Superior Driepersoonskamer

Tijdens ons verblijf was er een verbouwing aan de gang. Ontbijten moest buiten de deur. Ontbijt is te duur voor wat je krijgt.

locatie

ontbijt

locatie

Locatie ten opzichte van het centrum

Hygiëne

Locatie ten opzichte van het centrum

eenvoudig kamer met goede ligging. Meer voor toeristen.
    • Superior Eenpersoonskamer

Kamers inrichting was oud en is aan een opknap beurt toe en schoonmaak viel tegen

De ligging is mooi

Viel heel erg tegen had er meer van verwacht, erg gedateerd hotel

Hygiëne en comfort

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij de balie.
    • Superior Driepersoonskamer

Door de renovatiewerken kon je er geen gebruik maken van een ontbijt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij de balie.

Fijb
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Góede bedden. Schoon sanitair. Geheel wel oud en toe aan een renovatie. Ligging in centrum, waar we voor kwamen.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

De bedden zijn erg doorgezakt en in de badkamer zijn geen haakjes om je handdoek op te hangen

De locatie was geweldig

Buiten hotel heel goed ligging perfect

Kleine kamer ouderwets

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Gehorig

Heel goed ontbijt prachtige ligging om Brussel te bezoeken...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel goed ontbijt prachtige ligging om Brussel te bezoeken goede parking bij hotel

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

goed verblijf, jammer van het ontbijt
    • Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt (10€) viel tegen. Slechts ontbijtkoeken voor enkelen, zelfs te weinig brood.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Eigenlijk niets
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een hotel dat duidelijk tie is aan een complete renovatie

Eigenlijk niets

Voldaan!

Uitzicht

Goede comfort, vriendelijk personeel! Zeer te vreden

Heel verouderde kamer, badkamers tegels zaten los.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel verouderde kamer, badkamers tegels zaten los. Er lag een haar in de badkamer

niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Driepersoonskamer

slechte bedden, en het ontbijt, voor die prijs, stokbroden die haast niet kon bijten, en bijna niets voor erbij

onthaal

Leuk hotel vlak bij het centrum, openbaar vervoer en Centraal Station.
    • Superior Eenpersoonskamer

Prijs-kwaliteit is uitstekend. Vlak bij het openbaar vervoer, Centraal Station en in het Centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

• Superior Driepersoonskamer

Een deel van het personeel was erg onvriendelijk en kortaf.

Kamer was netjes en groot, schoon, bedden waren prima.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer op de bovenste verdieping zonder uitzicht en klein

Kamer was net onder de motoren van de lift, met heel wat...
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Kamer was net onder de motoren van de lift, met heel wat lawaai als gevolg!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Goed gelegen hotel, prima voor een nachtje Brussel.

Hygiëne badkamer kan beter

Ideaal om met een vriendengroep te boeken.

Locatie, parakeergarage in de buurt,
    • Superior Driepersoonskamer

Geen frisse kamer, badkamer was nog minder

Locatie, parakeergarage in de buurt,

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Kamer was zeer klein, douche functioneerde niet zo goed.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Kamer was zeer klein, douche functioneerde niet zo goed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

OK

licht in de lift

• Beoordeeld op: 29 november 2017

lawaai des nachts .
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lawaai des nachts . hoteldeur was op slot. ER werd op de deur getimmerd. Verder veel last van licht en lawaai van de straat.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Goede locatie en prijs centraal brussel

Kamers aan voorkant zijn niet echt rustig terwijl hier wel om gevraagd is.

Personeel en ligging

Vriendelijke medewerkers, super aardige manager!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijke medewerkers, super aardige manager!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

zeer centrale locatie
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

zeer gedateerde kamer, vieze douche en aftands interieur, wc op de gang (1 toilet voor de hele verdieping), lift krakkemikkig

zeer centrale locatie

Matig hotel op perfecte locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was oud, vies/stoffig en gehorig. Ontbijt en parkeren bleek niet mogelijk.

Lokatie was perfect,

Hygiëne en algemene staat van het gebouw
    • Superior Eenpersoonskamer

Hygiëne en algemene staat van het gebouw