Beoordelingen over Malecot Boutique Hotel 3-sterren

Langestraat 91, 8370 Blankenberge, België

#22 van de 30 hotels in Blankenberge

Ontbijt was zeer verzorgd en voldoende keuze, wat meer fruit...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Zeer verouderd hotel, heel oud interieur en overal tapijt, in gangen , op kamers,eetzaal. Zeer kleine douche waar je u bijna niet kon in bewegen. Hotel dat zeker aan vernieuwing toe is. Voor 1 nacht wel te doen.

Ontbijt was zeer verzorgd en voldoende keuze, wat meer fruit had gemogen. Ondanks oude interieur was het wel een proper hotel.

Top top top
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De parking (garage)veel te stijl om in te rijden en uit de rijden

Vriendelijkheid top Ligging top Ontbijd top Op het hotel zelf echt niets op aan te merken Ik ga zeker nog eens terug

niets op aan te merken
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

niks op aan te merken,wij komen zeker terug

personeel supper,dicht bij strand en dicht bij winkelstraat,ook vele restaurantjes in de buurt.ontbijt was supper,pistolets,sandwishes,verschillende brood soorten,koffiekoeken,broodpudding,cake,verse confituren,spek,eitjes,vers fruit,yogurts,ontbijtgranen.... te veel om op te noemen.en als persoonlijke toets vonden wij het supper dat de koffie of thee aan tafel word gebracht,heel leuk.

Het ontbijt was goed uitgebreid en alle dagen verse...
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

Het ontbijt was goed uitgebreid en alle dagen verse produkten. De kamers zijn een beetje verouderd, maar zeer netjes. Ik heb een paar maanden vroeger geboekt en de prijs kwaliteit was uitstekend. Aan te raden. Zeer goede ligging ook nog en vriendelijke bediening.

het hotel lijkt misschien een beetje ouderwets.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

het hotel lijkt misschien een beetje ouderwets. maar ben je op zoek naar een plek om goed te slapen en je s'morgens kan genieten van een lekker ontbijt : ben je aan het juiste adres. voor een 3* hotel is dit prima !

De foto’s op booking ogen mooier dan in werkelijkheid
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De foto’s op booking ogen mooier dan in werkelijkheid Oud gebouw versleten tapijt Wij hadden mieren op de plint in slaapkamer en in de badkamer Niet bepaald leuk Behang dat los hing

centraal gelegen, verrassend ruime kamers met nodige cpmfort,wordt vaste stek voor volgend verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De vloerbekleding in de kamer was aan vervanging toe.

Het onbijt was volledig, met ruime keuze tussen koffiekoeken, pistolets (lekker krokant) diverse broodsoorten. Ook voldoende keuze uit gevarieerd assortiment broodbeleg.

aangenaam en ontspannend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was ouderwets en aan renovatie toe. Lakens en hoofdkussen niet zo proper. Douchen voor grote mensen is moeilijk : douche-installatie staat te laag.... en geen mogelijkheid om hoger te zetten.....

het ontbijt was héél uitgebreid en lekker. Tevens vriendelijke ontvangst. Badkamer was netjes.

lekker ontbijt, verschillende broodjes ,spek, eieren, veel...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

vasttapijt in de slaapkamer, en in de ontbijtruimte.

lekker ontbijt, verschillende broodjes ,spek, eieren, veel keuze van beleg, konfituur. kamer netjes, wel oud. badkamer heel proper, nieuw, wel heel klein.

De ontvangst aan het onthaal was fantastisch.

geen opmerkingen

De ontvangst aan het onthaal was fantastisch. Super vriendelijke mensen. Ik kreeg ook onmiddellijk een plannetje van de omgeving. Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid. Het was super lekker en meer dan voldoende voor iedereen. Alles was lekker vers. En er was ook meer dan voldoende koffie (men serveerde een kan met koffie en een kannetje melk per tafel). Super gewoon. Een echte aanrader!

Voor herhaling vatbaar!!
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

Aan de kalksporen in de toiletpot zou iets moeten gedaan worden.

Heel verzorgd, uitgebreid en lekker ontbijt! Er was zelfs suikervrije confituur!! Heel vriendelijk personeel!

Het ontbijt was uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Slecht geïsoleerd. Veel lawaai van de buren.

Het ontbijt was uitstekend.vers, lekker en heel veel keuze.onze kamer was basic maar proper.kort aan de dijk gelegen en een lift aanwezig.mogelijk om de valiezen op te bergen voor en na het verblijf.

geweldig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

het ontbijt heeft ons overtroffen. heel uitgebreid. brood , pistolets; allerhande charcuterie en zoet;,fruit ,koekjes en verschillende cake. vlakbij de dijk en winkelstraat.. garage box op 100 meter van hotel;

alles in orde behalve het ontbijt was een dikke tegenvaller.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het ontbijt, weinig keus en bv confituurpotten waar schimmel inzat !! de producten waren niet echt dagvers. We waren er het weekend met heel weinig logies waardoor we de overschot van het brood kregen van de dag voordien. Dus niet dag vers brood bv.

de liging en de ruime kamer. Propere kamer en badkamer,

Goed voor zijn prijs
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Had gehoopt 's avonds iets te kunnen drinken in de "bar" van het hotel. Frigo aanwezig op kamer maar deze was ledig. Waterkoker zou ook mogen op kamer.

Ontbijt was lekker, mensen vriendelijk. Alléé hetgeen ik een beetje had verwacht.

Zeer matig tot slecht. Personeel ok. Ontbijt redelijk goed. Teveel nachtelijk lawaai!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Malecot was niet beschikbaar, moesten nr avenue boutique hotel op trooslaan. Zeer lawaaierig hotel Geen nachtbewaking. Regelmatig wakker door lawaaioverlast door onbehouwen medegasten.

super locatie, goed ontbijt, kamer viel wat tegen wel grote kamer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Slappe koffie tijdens ontbijt. Veel te zachte bedden Afvoer wat slecht was , het water liep veel te langzaam weg in wasbak en douche.. Kosten prive parkeren absurd hoog, maar liefst 25 eurp per dag. Wij hadden auto bij ziekenhuis gezet waar gedeeltelijk gratis parkeren was in de straat. Afstand tot hotel 1,5 km was goed te doen, en geld uitgespaard.

De locatie is super, vlakbij strand en boulevard. Ontbijt was uitgebreid en goed.

hotel goed gelegen in centrum en dicht bij kust
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

kamers zijn aan vernieuwing toe , maar prijs & kwaliteit aanvaardbaar , goed voor één overnachting maar niet voor een week.

hotel goed gelegen in centrum en dicht bij kust

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Geslaagd.
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

De 2de dag was de koffie eerder lauw en werden pistolets en eitjes niet aangevuld, we moesten het vragen. Het waren toen niet de eigenaars die van dienst waren, wel de eerste dag en toen was dit prima verlopen.

De eigenaars van het hotel waren heel vriendelijk. Er is een bagageruimte waar wij de dag van aankomst en terugkomst met onze valiezen terechtkonden. Het ontbijt was lekker en er was veel keuze.

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De lift heeft misschien een verf beurtje nodig .

Ontbijt was zeer goed .Alles was er ,hebben goed ontbeten .Broodjes waren heel vers ! ook de bediening ,en vraag of alles voldoende was zeer lief ,wordt gewaardeerd . Ook lekker lang kunnen uitslapen ,zeer goed bed .EN ook een plus punt alles was zeer netjes . Slaapkamer ,bad en gangen plus eetruimte waren zeer proper .

niet voor herhaling vatbaar

alles

Bij het ontbijt was er voldoende keuze De kamers zijn zeker aan modernisering toe . Men hoort werkelijk alles wat er op de aangrenzende kamer gebeurt . De geur van het bakken van de eieren met spek wekt u om 7.15u .

goed gelukkig was het mooi weer dat we niet veel op de kamer waren
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamers zijn verouderd en de muren zijn van karton we hoorden alles van de buren ( zowel geprek of als ze naar wc gingen) en ook tapijt met eronder slechte vloeren

het ontbijt was heerlijk en veel keuze

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Zeer tevreden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Voor ons persoonlijk niets , maar voor de oudere mensen misschien , als je van beneden bij het ontbijt naar de wc moest , moest je nog een trap op .

De gezellige en ruime kamers , ook proper . En het lekkere ontbijt . Ook de ligging , dichtbij het strand .

Geen aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was heel klein. De badkamer stonk naar de riolering. Mensen die niet slank zijn, hebben problemen om het toilet te gebruiken. Bukken in de douche was onmogelijk (zo klein), er was geen zeepbakje voorzien.

Het ontbijt was goed, voldoende keuze.

ik ga daar nooit meer terug, en snap niet dat booking.com zich houd met dit soort accomedaties
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

dit is meer een hotel om aftebreken, kan niet snappen dat deze accomedatie goedgekeurd is (o.a) de lift. kamers zijn veel te klein. alsook de badkamer/wc Is voor mij nog geen twee** waard

het onbijt kon er net door, maar daarmee is ook alles gezecht

Het ontbijt was zeer lekker.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De hygiene kon beter er lagen meerdere lange, zwarte haren op de witte vloer van de badkamer. Ik snap dat je zoiets niet ziet.

Het ontbijt was zeer lekker.

was best ok
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

waren nat geworden en konden niets drogen,misschien toch wel handig om even de verwarming te kunnen opzetten

ontbijt was prima,kamer was goed maar douche was te klein

niks te zien in blankenberge
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

veel te kleine kamer-te kleine lift ( 3 personen) koude koffie en gewoon ontbijt ,helemaal niks speciaals-veel te hoge prijs voor wat je krijgt- pluspunt is digitale televisie en vriendelijke mensen

Kort, maar goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Overal schurende scharnieren (druppeltje olie lost dit op). De zogenaamde aangekondigde bureau op de kamer bleek een klein rond bijzettafeltje. De zitting van één van de twee stoelen droeg duidelijke sporen van een eerder 'ongelukje'.

Het ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel en de soepelheid bij het in- en uitchecken.

Goeie prijs kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De douche was iets aan de kleine kant! meubilair en tapijten verouderd waardoor het niet altijd even fris en netjes oogde!

Het ontbijt was gevarieerd en ruim voldoende. Alleen de yoghurt was minder van kwaliteit!

Locatie top, rest is matig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers zijn klein en erg gehorig. Kreeg alles van de buren mee. Geen airco, te warm met venster dicht, te veel lawaai met het venster open. Klapperen van de deur gedurende de nacht. Bedden niet erg comfortabel. Extra betaald voor 'uitzicht op zee'. Kon in de verte wat blauws van water zien. What a joke.

Locatie was top, midden in centrum. Ontbijt was ook prima.

Zeer aangenaam verblijf met lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Beetje lawaai van op de straat. (vuilkar, zatte mensen)

Ik had de kamer op het gelijkvloers boven de garage-ingang. Deze kamer is geweldig groot, over de hele lengte van het gebouw: slaapkamer, geweldig grote badkamer met alles er op en eraan (groot ligbad en nog eens een grote inloopdouche apart)

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ik vond de verwelkoming niet vriendelijk. We waren wel iets vroeger dan de normale inchecktijd. De eigenaar was beleefd maar dat was het ook, een echte verwelkoming kregen we niet en dat zou je toch mogen verwachten in een familiehotel. Het hotel is ook verouderd. Ik heb de indruk dat het vooral van vaste klanten leeft en ik kreeg van de eigenaars de indruk dat zij een beetje uitgeblust zijn. Toen wij doorgingen en de sleutel afgaven kon er met moeite een beleefd afscheid af. Ik ben anders gewoon.

Het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. Het hotel is goed gelegen, gemakkelijk bereikbaar als je met de trein of tram komt.

alles bij alkaar heb ik toch genoten van mijn rust en de wandelingen die ik heb gedaan.
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

de kamer was wat te klein vond ik nu was ik alleen anders was het bed ook te klein en de douche vond ik te klein en te eng om erin te stappen. ik heb ook op de kamer stof afgedaan ge kon uw naam schrijven op de nachttafel en op de kop van het bed.

het ontbijt was goed alles was aanwezig om uw dag goed te beginnen. de vriendelijkheid van de eigenaars deed deugd als men ging ontbijten.

Weekend aan zee
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Nadelen Ik raad dit hotel aan niemand aan voor het een grondige renovatie heeft gekregen. Kamers waren klein en zwaar gedemodeerd (vervallen) De muren zijn volgens mij van karton, je hoort de buren gewoon praten.

Voordelen Heel vriendelijke mensen We hebben kunnen parkeren tegen betaling aan het hotel. Voor het ontbijt was er alles wat je nodig had voor zijn prijs.

Heerlijk genoten, voor herhaling vatbaar !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was op het gelijkvloers en het was er veel te warm....

Het ontbijt was heel uitgebreid en de badkamer met bad en douche was een echte meevaller !

Voor deze plotse ingeving voor een overnachting is het toch een 7/10
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 1 Kind) - Uitzicht op Binnenplaats

Het onderdeel van het ontbijt ,de croissants.

eigenaars waren heel vriendelijk.De kamer die wij hadden was voor ons niet geweldig maar we konden verder.Er lag tapijt wat niet zo geschikt is voor ons. Het ontbijt was goed ,kleinschalig.Enkel jammer van de croissants die niet ovenvers waren. Het kon er voor ons door daar we deze kamer snel ter plaatste geboekt hebben voor een plotse overnachting.

het onbijt was heel lekker en in orde je had keuze genoeg

de lift wat klein als je wat koffers bij hebt moed je per persoon de lift nemen en je koffer best de lift kan maar240 kg aan en is geen gesloten lift dus is aan 2 kanten open

het onbijt was heel lekker en in orde je had keuze genoeg

Goed voor één nachtje omwille van de perfecte locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Jammer dat er tapijt in de kamer ligt. De lift is vrij oud. Het was te warm op de kamer. Wanneer je het raam open laat staan, heb je heel veel last van nachtlawaai.

De locatie was perfect. Direct bij de winkels, direct bij de zeedijk. Ruime kamer, goede badkamer.

Het was een noodoplossing
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamers zijn ouderwets dringend aan vernieuwing toe !!! Er lag overal vieze tapijtbekleding !!! Zowel in de gangen als de kamers.

Het ontbijt was goed behalve de koffie !

HEEL GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De vloer van kamer 407 . En de dunne muren tussen de kamers en tussen de kamer en de lift.

Het ontbijt was heel goed , geen luxe maar alles was er en alles lekker en vers !!!!!!!!! De kamer 407 mag eens op te fris worden zeker de vloer en de lift ook . En jij hoor de buren praten . Van buiten af geen enkele lawaai !!!!!!! En kort aan het dijk en aan de stadkern !!!!!!! De baas en bazin en personeel , doe ik mijn hoed voor af !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed voor een paar dagen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was klein en kleine badkamer en douche voor een comfort kamer . Geen airco noch ventilator voor de warmte. Ook dunne draperieen die de zon niet buiten houden.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het ontbijt was prima en de kamer was goed.
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

Ik zou het niet weten, ik ben helemaal tevreden.

Het ontbijt was prima en de kamer was goed. De ligging van het hotel is voor mij uitstekend, vlakbij de boulevard.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ligging was goed en rustig doch één nachtje is genoeg in dit hotel .
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Matrassen hadden beste tijd gehad ;lift was klein en oud ,niet durven gebruiken !!! Hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig .

Kamer + bed was proper ;ontbijt goed maar niets bijzonder .

Throwback naar de vergane glorie van de gouden eeuw. Zeker overwegen waard!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het personeel heeft een erg directe communicatiestijl die niet altijd even klantvriendelijk overkomt. Het hotel doet denken aan de 'belle epoque' maar is zijn glorietijd wel wat voorbij. Overal tapisplein en krakende meubels en deuren. Desalniettemin is wel alles werkend en in orde en geeft de overvloed aan tapijten geen problemen bij een nachtje met iemand met een stofallergie. De hygiëne is dus zeker oke!

Malecot is een goede plek om aan een te betalen prijs te overnachten in Blankenberge. Ideale locate vlakbij het strand en de winkelstraat. Ontbijtbuffet was rijkelijk. Geen of weinig verse producten maar alles wel in orde!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Tevreden met hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het hotel is aan renovatie toe. Er werd gerookt in de kamers en die geur kreeg ik er moeilijk uit met de ramen open te zetten. Mensen met een stofallergie raad ik dit hotel niet aan, er ligt overal tapijt.

Er werd rekening gehouden met voedingsintolleranties bij het ontbijt en verder was dit ook mooi verzorgt. Mooi uitzicht op de zee en het nieuwe casino vanuit de slaapkamer als je een kamer vooraan hebt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Ontbijt was anders dan voorgesteld
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Vroegen om parking We mochten overal parkere, als het maar volgens de regels Hebben we gedaan volgend ochtend wagen weggesleept 180€ Dan zegt de uitbaatster dat zij ook parking hebben maar vergeten te melden ,

Ontbijt was anders dan voorgesteld

Gaan we zeker nog eens verblijven. En ga het ook aan vrienden en familie aanbevelen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Niets te vermelden,alles was uitstekend. Zelfs uitzicht vanuit de eetzaal was mooi.

Ontbijt heel lekker met verscheidenheid aan dingen. Kamers zuiver en toch wel ruim.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ligging, centraal gelegen, goed bereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Koffie was lauw bij ontbijt. Douche zeer klein voor grote personen. Duurde lang voor warm water en flauwe straal uit douchekop.

Ligging, centraal gelegen, goed bereikbaar. Vriendelijke ontvangst en uitleg over uitstapmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het weer was super.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamers zijn vrij verouderd . Veel nachtlawaai zowel van andere toeristen als van de omgeving. de gordijnen zijn vrij dun , dus bij zomerweer is t vrij vroeg licht in de kamer.

Het weer was super.dat je kort bij de zeedijk zit.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Dit eerste korte verblijf in dit hotel was een meevaller; zeer vriendelijk onthaal en personeel !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

In onze kamer onder dak was het 's nachts bepaald warm om te slapen; een airco of ventilatie ware welkom geweest. In het algemeen zou het hotel interieur wat mogen opgefrist worden, dat zou de score en het niveau van het hotel nog verder verbeteren.

De vriendelijkheid van het personeel. De ligging van het hotel. Het mooie ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

prima hotel

Door de ligging van de kamer was het nogal gehorig. Het was warm weer, waardoor we de ramen open hadden.en buiten was het de hele nacht door rumoerig.

Kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Reuze!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ik kan geen negatieve punten opsommen.Natuurlijk moet je wel rekening houden dat dit geen recent hotel is. Maar de hygiëne en vriendelijkheid van de uitbaters maakt dat ruimschoots goed.

Het ontbijt was voortreffelijk en ruim genoeg. We kwamen een ietsje later voor het ontbijt maar daar werd geen punt van gemaakt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Geen 3 sterren hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Douche klein Wc niet ideaal had weinig plaats. De zeep in de douche was leeg. Onderhoud kon beter er lag pantoffel een aansteker onder het bed. Een laag bed De vloer was versleden. Dit hotel is geen 3 sterren waard. Niet elke dag nieuwe handdoeken wat je in 3 Sterre hotel normaal wel hebt . De lift was waggelachtig goed dat ik bij de trap kon gaan. Geen frigo op de kamer. Heel warm op de kamer. Dit hotel is aan vernieuwing toe. Vind dat in een hotel moet vloer zijn en geen afgeschoten tapijt overal, ga er niet henen als er iemand allergie heeft ,niet goed dan.

Het morgen eten was goed. Ze waren vriendelijk. Dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

• Familiesuite (2 Volwassenen + 1 Kind) - Uitzicht op Binnenplaats

Ligging was prima, lekker dicht bij het strand. Kamer was voor ons(gezin met 1 kind) ruim genoeg. Ontbijt was zeer goed verzorgt. Al met al voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Al veel betere hotels gehad voor deze prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Veel te veel matten en vloerbedekking. Radiatoren waren heel vuil en schimmelranden in de douche. Wc op 1ste verdieping was dringend aan vernieuwing toe.

Hadden om persoonlijke reden (medisch) gevraagd of we vroeger ontbijt konden krijgen en was geen enkel probleem.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

De locatie is goed, dicht bij het strand en het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het is een oud hotel met nog overal tapijten en geen airco.

De locatie is goed, dicht bij het strand en het centrum. Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Redelijk veel licht in de slaapkamer van buitenaf bij het slapengaan.

Nette en grote kamer ,zeer proper . Goede locatie aan het strand en ook direct in het centrum. Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Heel lekker ontbijt, niet te uitgebreid maar wel ok.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De poes (huisdier) van het hotel dat rondliep in het restaurant en was tevens aan het overgeven op het tapijt terwijl wij ernaast zaten te eten. Het beestje werd niet weggehaald, integendeel, werd op een stoel aan een tafel gezet.

Heel lekker ontbijt, niet te uitgebreid maar wel ok.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Wij vinden de ligging en het ontbijt perfect , zodoende nemen we het iets mindere comfort er wel b
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

We hadden dit jaar geen leuk uitzicht op onze kamer ; de vorige 2 jaren keken we uit op de zee en de straat en dit jaar op andere ramen zodat we steeds de gordijnen dicht moesten doen .

de ontvangst en het ontbijt

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Het ontbijt niets op aan te merken en vriendelijke uitbaters
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

de kamer iets beter poetsen, er lagen nog resten van de vorige verblijver in de douche. Tijdens het ontbijt liep er een kat rond die ook op de stoelen ging zitten, niet erg hygienisch vind ik.

Het ontbijt niets op aan te merken en vriendelijke uitbaters

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

voor herhaling vatbaar maar gaan dan toch naar kamer ver van lift vragen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

matras bed helde af naar 1 kant kamer mag wel eens opgefrist worden, deur naar gang knelde waardoor veel lawaai bij openen en sluiten alles verstaanbaar van kamer naast de onze ! lagen spijtig genoeg naar lift !

het ontbijt was super ! enorme keuze. supervriendelijke hoteleigenaars

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

dat het kortbij het strand was en ontbijt was goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

kamers klein, geen verluchting badkamer; hoort heel veel lawaai van andere gasten en ook als je praat hoort je heel goed wat andere gasten zeggen.

dat het kortbij het strand was en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

De ligging van het hotel vlakbij het strand viel erg goed...
    • Tweepersoonskamer (1 Volwassene) met Uitzicht op de Binnenplaats

De ligging van het hotel vlakbij het strand viel erg goed mee. Ik had vanuit mijn kamer zicht op zee. Het personeel was vriendelijk en het onthaal hartelijk. Bij een volgend bezoek aan Blankenberge ga ik zeker naar hetzelfde hotel.

Verouderd hotel,ontbijt tegengevallen,weinig keuze,geen...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Verouderd hotel,ontbijt tegengevallen,weinig keuze,geen croissaints etc.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Overal tapijt , vervangen door laminaat, is vele properder

Heerlijk ontbijt !

• Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen) - Uitzicht op Binnenplaats

Heel erg gedateerd

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Beetje verouderd en geen airco.

Super vriendelijk ontvangst en genoeg keuze bij het ontbijt.

Weekendje weg

Te warm op de kamer

Lekker ontbijt

Kortbij het strand

Tapijt op de kamer

Kortbij het strand

Rustig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het eten en slapen heel rustig

Super goef

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk