Beoordelingen over Hotel Manitoba 3-sterren

Manitobaplein 11, 8370 Blankenberge, België

#5 van de 30 hotels in Blankenberge

Het hotel is goed gelegen en geen last van drukte of lawaai...

Het hotel is goed gelegen en geen last van drukte of lawaai overlast. De uitbaters zijn uiterst vriendelijke mensen, heel sympathiek en behulpzaam. De bedden waren zeer aangenaam in tegenstelling tot veel andere plaatsen dus zeker een pluspunt. Alle nodige faciliteiten zijn aanwezig, de kamer was ruim en hygiënisch. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Complimenten voor de uitbaters, wij komen volgend jaar zeker terug!

Ontbijt was simpel maar lekker

Is een oud hotel ramen mochten wel eens gepoetst worden gordijnen zijn versleten Geen koffie op kamer hen da graag s morgens

Ontbijt was simpel maar lekker

Ons verblijf ervaarden wij als heel aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

De badkamer van onze kamer vonden wij te klein.

Het ontbijt was geweldig. De sfeer in het hotel gaf ons een thuisgevoel, mede door de sympathieke eigenaars!

Genieten
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was grandioos! Er valt niks méér te wensen! De bedden liggen heerlijk waarvan uit je fijn tv kan kijken op een flatscreen van behoorlijk formaat. De ligging van het hotel is gewoon perfect. Zó op het strand, en meteen in het centrum. Voor herhaling vatbaar

We hebben er van genoten 👍
    • Vierpersoonskamer met Douche

Vriendelijk een heel mooi hitel een leuk teras en een mooie tuin .het ontbijd was heel uitgebreid en koffie en thee werden aan de tafel gebracht zi heb je ook kontact met de uitbater .

Vriendelijke mensen en proper hotel zalig geslaen in...

Er is eigenlijk niks wat tegengevallen is

Vriendelijke mensen en proper hotel zalig geslaen in decgrote boxspring ontbijt was heerlijk en meer dan keuze genoeg

Comfortabele slaap accommodatie met super ontbijt

Kleine kamer die voldoet voor een overnachting maar niet geschikt is voor langer verblijf

Warm onthaal, verrassend uitgebreid ontbijt buffet , zalige boxspring

Een korte stopover

Heel gastvrij, het is gewoon een prima hotel. niet superluxe, gewoon goed. Ontbijt was overigens een mooie belevenis, Heel fraai buffet in een setting van een oude huiskamer die bij het pand past. erg leuk

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima heb er echt van genoten en kom zeker nog naar zelfde plaats terug

Er viel eigenlijk niets tegen , alleen is de douche op termijn misschien wel aan vervanging toe

Ontbijt was zeker boven de verwachtingen , zelfs beter als in de meeste 4 sterren hotels , tevens zeer vlotte en vriendelijke bediening , een aanrader

Gezellig verblijf
    • Vierpersoonskamer met Douche

Niet super de luxe, maar dat hoeft voor ons ook niet.

Goede, centrale ligging aan een gezellig pleintje. Aangenaam, sfeervol hotel en vriendelijke gastheer. Comfortabele bedden.

Prima hotel voor kort- en langer verblijf

Uitzicht op donkere binnenplaats. Douchethermostaat niet te regelen. Zou snel gerepareerd worden.

Uitstekend hotel van alle comfort voorzien. Attente gastheer/gastvrouw. Zeer compleet ontbijtbuffet.

Nostalgie op zijn best.

Geen minpuntjes.

Het oude huis, waar het hotel in gehuisvest is, is een pareltje tussen alle nieuwbouw. Nette kamer en badkamer. Luxueus ontbijtbuffet. Vriendelijke ontvangst. Een unieke ervaring.

Heel tevreden!
    • Vierpersoonskamer met Douche

Gewoon een tip: koffie, thee en water eventueel voorzien op de kamer...

Goede ontvangst, kindvriendelijk, comfortabel, microgolf en flesverwarmer aanwezig, authentiek en heel gezellig, tuin, bar, ontbijt voor elk wat wils voor groot en klein...

Het was af!!
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

Er valt me niks binnen ,mijn kleindochter en ik hebben een heel fijn verblijf gehad voor herhaling vatbaar!

het ontbijt heerlijk en zeker genoeg,ook dat het hotel heel centraal gelegen is alles is in de buurt zeker met kinderen is dit heel fijn

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het was een SUPER 3dagen en kan het aan iedereen aanraden.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Je ziet dat er nog het een en ander moet gebeuren, daar is hij volop mee bezig om het hotel te renoveren .hij heeft het nog maar 2jaar in handen. Maar ik weet dat komt inorde

Eigenlijk was alles super, wij kwamen nog maar binnen en de patron kwam direct naar ons met een smile zeg maar Guy en het ijs was gebroken ....aangename kerel zijn vrouw super madame .het ontbijt WoW nog nooit zo in de watte gelegd.s avonds gegeten fantastisch simpel maar top. Ik ben een slechte slaper maar 2 nachten super goed geslapen. Heb tegen Guy gezegd ik neem dat bed mee..😉

Voor herhaling vatbaar !

Heel vriendelijke eigenaar, mooie, grote kamer en een heel lekker ontbijt. Het hotel is zeer goed gelegen, dichtbij de winkels en het strand, maar toch heel rustig.

Een tof eenvoudig klein hotel, met een goede ligging en fijne eigenaars.
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

Niets.... Alles was binnen de verwachtingen voor deze prijs. Het is een oud pand, maar dat heeft zijn charmes

Een eenvoudig maar goed hotel voor een kortverblijf. Goed gelegen, kort bij zee en in het centrum kort bij de winkelstraat, markt enz... Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars... TOP !!! Een goed en uitgebreid ontbijt, met veel en verse produkten !! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Kort maar goed!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

De kamers, inclusief trappenhal en gangen doen wat oudbollig aan. Staan niet in evenredigheid met de stijl van het hotel.

De ontbijtruimte is heel gezellig en mooi verzorgd ontbijtbuffet. Super hygiënische kamer en badkamer!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Superervaring en voor herhaling vatbaar!

Niks,alles was tip top!

We waren aangenaam verrast,allereerst een zeer leuke en vriendelijke ontvangst door de gastheer Guy.Direct bood de gastheer hulp aan om de bagage te helpen dragen naar de kamer,bij het betreden van deze was het direct van Wow! Zeer mooie en ruime kamer met leuk balkon.Badkamer ook ok,zeer rustig om te slapen,geen rumoer of geluid van op het pleintje.Dan s'morgens ons eerste ontbijt ter plaatse werden we weer omver geblazen door het grote en lekkere assortiment van koeken,broodjes,brood,pistolets,fruit,charcuterie,kaas,cake,eitjes.....Aanrader.Locatie van het hotel is aan een gezellig pleintje en op een kleine 2 minuutjes van de zeedijk.Topper! Danny en Veerle

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zalig !!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Alles was tiptop. Mooie comfortabele kamer, netjes en proper. Ontbijt met alles er op en er aan moest niet meer zijn. Voor ons perfect en wij gaan zeker terug.

tevreden
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

In de kamer vond ik dat we wel een fles water mochten hebben. de vloer was wel niet gestofzuigd waren kruimels op de grond.

Personeel heel vriendelijk, uitgebreid ontbijt, badkamer OK

Een ontspannende, rustgevende en aangenaam verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was gezellig, groot en uitstekend onderhouden. De eigenaars waren zeer vriendelijk en altijd bereikbaar. Het ontbijtbuffet was uitstekend gepresenteerd en voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Super, zeker voor herhaling vatbaar, woordt doorgegeven aan familie en kennissen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Helemaal niets, het was super over gans de lijn.

Het ontbijt was super. Ruime keuze, uiterst verzorgd en alles heel lekker. De kamer was tip top in orde. Badkamer prima in orde, alles aanwezig wat nodig is. Heel vriendelijke en sociale uitbaters. Onthaal super.... Prachtig interieur...Prijs-kwaliteit dik in orde.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

aangenaam verblijf met een warm onthaal
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

wij hebben ons aan niks gestoord

aangenaam hotelletje, zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters kamers zeer netjes en proper, zeer lekker en uitgebreid ontbijt was reeds de 2e maal en gaan zeker nog terug hotel ligt zeer centraal, kort bij alles en toch op een rustig pleintje

• Beoordeeld op: 16 november 2017

!!! Een aanradar !!!

Geen douchegordijn aan bad

Vriendelijk persoonlijk ontvangst , rustige kamer aan de achterkant , grote keuze aan de ontbijdtafel, goede bedden , voor herhaling vatbaar

Zeer aangenaam en heel vriendelijke hoteluitbater. Ook een zeer goede ligging en fijn ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De kleerkastsleutel bleef niet goed zitten en het slot van de kamer was ook niet zo gemakkelijk te openen, vooral voor oudere personen misschien. Beter met een kaart indien mogelijk.

Een heel vriendelijke eigenaar, die graag zijn klanten gelukkig ziet. Niets was teveel gevraagd.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

goede prijs kwaliteit

vloertapijt

zeer vriendelijke ontvangst door gastheer, zeer goede ligging, centraal en toch kort bij de dijk, kamers basic, heel goed ontbijt, wij gaan zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima hotel, maar alleen voor overnachten en prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Onze badkamer was (te) klein, met wc en douche in 1 ruimte. Maar wel heel schoon, prima douche, alleen een beetje krap. Geen gelegenheid voor een gezellig drankje 's avonds in het hotel. In de hal staan hiervoor wat stoelen, maar deze ruimte wordt niet gebruikt, dus niet gezellig.

Zeer vriendelijke eigenaren (een echtpaar). Ze zorgen voor een gezellige en familiaire sfeer en zijn erg gastvrij. Goed en zeer uitgebreid ontbijt. Onze kamer was goed, prima voorzieningen (tv en wifi), groot balkon met uitzicht op een gezellig autovrij pleintje.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Héérlijk, goed gezelschap, mooi weer, goed hotel en vriendelijke uitbaters.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Even muggeziften: een stoel of zeteltje op de kamer.

Vriendelijk onthaal door de eigenaar van het hotel .Ligging van het hotel is ongeveer in het midden tussen het station en de zeedijk op het manitobaplein. De kamer is groot en licht. Wij hadden een kamer aan de zijkant met uitzicht op de tuin, onze vriendinnen een kamer aan de voorkant met zicht op het plein. Geen last van lawaai. Het interieur is speciaal ,gezellig, doet ons terug denken aan vroeger. Weet niet of jonge mensen dit kiezen ,maar wij vonden het rustgevend. Ontbijt is uitgebreid en lekker, spijtig genoeg vernamen we te laat dat we 's avonds een super verse maaltijd konden krijgen, mits reservatie op voorhand.

vriendelijk personeel, 'smorgens kamer weer netjes...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

vriendelijk personeel, 'smorgens kamer weer netjes gemaakt ,handdoeken verschoont, ontbijt was super, veel keus vele verse producten, gewoon geweldig.

Vriendelijk personeel, royaal ontbijt buffet.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Ik had een kamer met twee bedden had geboekt, maar dat bleek een kamer met één bed te zijn. Een kamer met twee bedden was op aanvraag geweest, en dat had ik blijkbaar specifiek moeten vermelden. Dat is niet handig op booking.com. Het hotel heeft het netjes opgelost door een extra bed te plaatsen.

Vriendelijk personeel, royaal ontbijt buffet.

Voldeed aan alle verwachtingen en viel dus zeker goed mee voor een overnachting
    • Vierpersoonskamer met Douche

Isolatie van de kamers is niet optimaal maar dit heeft te maken met de leeftijd van het gebouw...

Ontvangst, charme van het hotel en het ontbijt waren prima!

Goed voor 2 dagen.

De kamer was wat donker en weinig licht.

Het ontbijt was zeer volledig en zeer lekker. Ontbijt was mooi opgesteld, en de koffie werd aan tafel geserveerd, regelmatig bijgevuld.

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Prachtig ontbijt, ruime kamers supervriendelijke gastheer en gastvrouw. Aan al onze wensen werd met de glimlach voldaan. Hotel uitstekend gelegen in het centrum van de stad. Groot aanbod van restaurants.

aangenaam verblijf in een aangenaam kader

eigenlijk niks

Het hotel was perfect gelegen, bij alles kort bij en toch rustig, uitbater was behulpzaam en zeer vriendelijk, zeer uitgebreid ontbijt, en zeer propere kamers

voor herhaling vatbaar

eigenlijk niets

Het ontbijt was super, alles was er zeer netjes, de kamer was ruim. het is een oud herenhuis maar het heeft wel charme, zeer vriendelijke mensen

Een voltreffer!!
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

Geweldig uitgebreid ontbijt, ruime kamers en klein balkonnetje en mooi sanitair (bad-toilet-toiletkast met spiegel-haardroger- ruim tablet) en prima onderhouden. Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaars. Ligt zeer centraal en alles te voet bereikbaar. S'nachts rust en geen lawaai ondanks hoog seizoen en midden in centrum.

Een fijn verblijf in een mooi pand vlakbij de zee!

Grote mooie, propere kamer, vlakbij het strand en de zee. Het ontbijt was super! Genieten van zowel de ruimte en het interieur en de vele keuze van al dat lekkers, oa vers fruit ,goede koffiekoeken ,...

Top service op top locatie
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

We hadden hier graag langer verbleven

Formidabel in een woord. Uitmuntend ontbijt, fantastisch onthaal nadat we met pech pas de volgende dag aankwamen. Deze mensen begrijpen hoe je gasten in de watten legt.

EEN GASTVRIJ VERBLIJF IN BLANKENBERGE OP EEN PERFECTE LOKATIE

EIGENLIJK NIETS. PARKEREN IS VLAKBIJ NIET MOGELIJK. LADEN EN LOSSEN OP EEN PAAR MINUUTJES AFSTAND WEL.

DE VRIENDELIJKE BENADERING VAN DE EIGENAREN, SUPER AARDIG. HET HOTEL HEEFT EEN HEERLIJKE TUIN, WAAR HET GOED TOEVEN IS. JE KAN ER EEN DRANKJE BESTELLEN, MAAR OOK GEWOON RELAXEN. HET ONTBIJT IS ZEER GOED VERZORGD.

was zeker in orde.

liever geen dekens op bed.Ze geven een "stoffige"indruk.Voor de rest was alles ok.

gewoon goed ontbijt.Leuke locatie.Héél toffe uitbaters.Redelijk gedateerde kamer(er zijn ook gerenoveerde kamers maar die hebben we niet gezien.)

subliem vakantieoord

Een beetje nachtlawaai aan voorzijde .

De hoteleigenaar (Guy) was zeer vriendelijk, behulpzaam in één woord perfect. Ligging is super. Ontbijt is zeer lekker en uitgebreid. Een echte aanrader. Nu genoeg lof, anders ben ik bang dat ik volgende keer te laat ga zijn voor boeking. Want wij komen zeker terug. Bedankt voor ons een uitstekend verlof te bezorgen, tot later. Groeten, Frank, Myriam en Christoph.

Je komt er telkens thuis waar uw ouders vroeger voor alles zorgde dat gevoel heb je dan
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

Dat we naar huis moesten , hahahahaha neen echt top deze mensen verdienen wat ze hun klanten geven heel veel recpect

Het ontbijt was heerlijk en ruime keuze, de kamer was net als alles heel proper ruim genoeg om te overnachten voor vakantie ze waren goed verlucht met terrasje uitkijk op de tuin schitterend. De hotel uitbater en personeel waren heel vriendelijk en behulpzaam met ander woorden zij maakten een geheel van een goede vakantie we komen zeker terug.

Zijn aangekomen om 16u , geen parking aangezien dit wel...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Zijn aangekomen om 16u , geen parking aangezien dit wel vermeld was zijn halsoverkop moeten vertrekken om 23h30 omdat ons dochter na een ongeval op kamp in het ziekenhuis was opgenomen . geen ontbijt gehad. rekening : 104 € ipv 98 € ,sorry kan geen goede score geven . dat hij de kamer moest aanrekenen ,geen probleem ,maar die 6 € was er teveel aan

Het ontbijt was heerlijk.

Er is niets tegengevallen misschien het weer maar daar kan natuurlijk niemand iets aan veranderen.

Het ontbijt was heerlijk.De ontbijtplaats is zeer rustiek en rustgevend.Ook het avondmaal was heerlijk.We hebben ervan genoten.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed voor één keer.

De kamer heeft wel wat opfrissing nodig, bijvoorbeeld nieuwe vloerbedekking, nieuw behangpapier,... De bedden en matrassen zijn aan vervanging toe. Het toilet maakt heel lang lawaai.

Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Klantvriendelijkheid op z'n best
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Supervriendelijke uitbater, Kamer was perfect. Ontbijt uitgebreid en lekker. Ontbijtruimte en achterliggende tuin heel mooi en gezellig. Perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Misschien iets van spek bij het ontbijt om de dag? En iets van koud drinken bij het ontbijt, niet iedereen drinkt graag warm. Er is fruitsap voorzien, maar door het warm zijn binnen word dit snel drinken op kamer temperatuur.

De kamers waren super, het ontbijt was heel goed, mooi verzorgd. De uitbaters heel vriendelijk, behulpzaam en sociaal! Hier komen wij heel snel weer terug!!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

We waren tevreden en komen terug.
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

De kamer had een klein terrasje maar zo zat je recht op een blinde muur te kijken, zo zijn er meerdere kamers.

Heerlijk ontbijt (zie foto).Hotel is oud maar heeft charme daarom hebben we het ook geboekt. Heel vriendelijke eigenaar. Strand op 200m. Midden in het winkelcentrum op een rustig pleintje. Badkamer was perfekt. tv en wifi zijn ok.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Zeer geslaagde vakantie
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

De matras deed niet goed aan onze rug, 2 aparte matrassen zou een aanrader zijn,

Heerlijk ontbijt, zeer nette kamers iets verouderd maar met charme, zeer vriendelijk uitbaters.

Centraal gelegen karakteristiek hotel middenin Blankenberge in voetgangersgebied
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

warm op de kamer: geen airco parkeerplaats in kleine hotelgarage duur: € 15/nacht (rond de haven zijn er vaak vrije parkeerplaatsen op ca 7 min lopen)

prima, uitgebreid ontbijtbuffet. grote kamer met ensuite BADkamer midden in Blankenberge in een karakteristiek oud pand

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Mijn verblijf zelf (zonder het slapen dan wel te verstaan) was heel goed.

Mijn matras was denk ik een beetje (veel) versleten. Ik voelde de veren langs alle kanten doorsteken. Heb moeten twee badhanddoeken onder mij leggen om een beetje te kunnen slapen.

Het ontbijt was uitstekend er was voldoende keuze en mooi gepresenteerd ook.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Kleinschalig hotel op een gezellig pleintje.

Kleinschalig hotel op een gezellig pleintje. De patron is heel vriendelijk en gedienstig. Heel lekker ontbijt en heerlijke slibtongen met puree gegeten.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ons verblijf is geslaagd over gans de lijn.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Voor ons gezelschap viel er niets tegen.

Het ontbijt was heerlijk er was voldoende keus en zorgvuldig bereid. Personeel was steeds in de buurt en zeer attent. De sfeer met de gasten was er zeer familiair en ontspannen. Zeer gezellig zonder meer. De kamers roepen herinneringen op uit grootmoeders tijd en is pure nostalgie, mooi.

We hebben het reuze naar ons zin gehad, jammer om weg te gaan!
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het was prima zo. Mocht er iets zijn, dan kon je het vragen, het zou dan opgelost worden!

De vriendelijkheid van het personeel en de hygiëne. De locatie, heel dichtbij de boulevard.

Super!
    • Vierpersoonskamer met Douche

De matrassen op de familiekamer zijn stilaan aan vervanging toe.

Supervriendelijke uitbater! Niks was teveel voor hem! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie, rustige tuin. Heel proper! Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Heerlijk weekendje weg

Geen minpunten!

Gastvrijheid geboden door de enthousiaste gastheer was uitmuntend! Perfecte ligging, strand binnen steenworp afstand. Eenmaal buiten de deur meteen in het centrum van Blankenberge

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

leuk gezellig en lekker verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met eigen bad

details,zoals het onderhoud van de tuin, dat kan net iets beter.

leuk hotelletje, super ontbijt,lekker in een prachtig zaaltje,vriendelijke huislijke sfeer,mooie ruime comfortabele kamer.

"Super verblijf dank zij dit hotel"

totaal niets tegen gevallen

zeer gunstig gelegen hotel - super vriendelijke en spontane uitbaters - zeer zeer royaal ontbijt - prima tuin accomidatie (heerlijk om te relaxen en drukte te ontlopen) - parking vlakbij - zeker aan te raden avondmaal klaar gemaakt door uitbater - uitbaters leven voor hun zaak - alle eventuele verzoeken worden met de glimlach en spontaan in orde gemaakt "gaan zeker terug naar dit hotel bij volgende uitstap,het was gewoon super om daar te vertoeven"

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

rustgevend !!!

beetje regenachtig , maar daar kan niemand iets aan doen :)

ontbijt is heeeeel uitgebreid , en eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam ( begaan met zn clienteel )

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Een prima uitvalsbasis voor de internationale tweedaagse van Blankenberge.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

De kamer was prima, schoon, gedateerd, maar dat gaf een huiselijk gevoel. De badkamer zeer hygiënisch. Het ontbijt was overweldigend; voor elk wat wils.

Een aanrader!!

Bed

Het ook ontbijt was compleet i' een gezellig in kasteelstijl met een gezellige tuin aan om in te vertoeven achter het ontbijt. De gastheer guy was uitermate vriendelijk. Geen wens was hem teveel op gelijk welk moment van de dag. Chapeau aan de gastheer en vrouw. Ze zijn uiterst discreet en heel aangenaam in omgang

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Een aanrader voor een paar dagen weg
    • Vierpersoonskamer met Douche

Accomodatie op ideale plek gelegen, dicht bij het strand en midden in het centrum. De gastheer is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk weer eens een hotel met de persoonlijke aandacht welke je tegenwoordig steeds meer mist. Ontbijt erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Wij hebben samen met onze kinderen een heerlijke tijd gehad. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Het is gewoon weg een aanrader voor een kort verblijf zoals een verlengt weekeinde
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Juist de kamer vond ik wat naar de kleine kant zeker de badkamer voor de rest alles in orde

Het vriendelijke ontvangst en het ontbijt was ook een aanrader er was meer als voldoende keus en de ligging van het hotel is ook perfect midden in het centrum en niet te ver van het strand Dus kort gezegd een aanrader Mvg Verbeke Jean-Pierre

Ontspannen en genieten !
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. We vonden het ook fijn dat we er 's avonds ook lekker konden eten. Er wordt ook rekening gehouden met dieetvoorwaarden en dat is gewoon schitterend.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Een heel gezellig en charmant hotel met een goede ligging,...

Een heel gezellig en charmant hotel met een goede ligging, verzorgde kamers en de gastheer doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Heel gastvrij en vriendelijk. Het ontbijt is heel uitgebreid én lekker! Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Onze dochter heeft minder goed geslapen door de matras.

Leuk hotelletje in hartje Blankenberge, karakteristiek herenhuis, mooi gerenoveerd, zeer vriendelijke eigenaar, uitgebreid en verzorgd ontbijt. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Het ontbijt was lekker met krokante en verse broodjes. Het bed is ook heel goed. Enkel de badkamer met douche en toilet was heel krap maar wel proper.Alles heeft recent een heuse opknapbeurt gekregen.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Heerlijk ontbijtbuffet. Niet te geloven voor de prijs van de kamer. Zeer vriendelijke man. Probeert er alles aan te doen om het je naar je zin te maken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Geweldig ontbijt.

Helemaal niets dat tegenviel

Geweldig ontbijt.zeer vriendelijke ontvangst en behulpzame uitbater.kamers waren lekker warm op deze koude winterdag.alles zeer netjes.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Het was super van het begin tot het einde. Superlieve hotelhouders, heel sociaal.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Er is niets maar dan ook niets negatief over te vertellen .

De kamer was super. Prima bed. Alles tiptop in orde. Het ontbijt was overheerlijk. Van alles meer dan genoeg en super lekker. heel uitgebreid.

Fantastisch verblijf in Manitoba

Het hotel is eigenlijk een oud huis dat omgetoverd is tot een statig hotel. De eetzaal was ruil en nog authentiek zoals vroeger. Het ontbijt was een buffet waar je niets te kort kwam, de hotelmanager doet dit allemaal zelf en maakt uitgebreid tijd om met elke gast een praatje te maken. De kamers waren proper en heel mooi ingericht. kortom een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Leuk verblijf: goed geslapen, lekkere gegeten en gedronken en goed gelachen! Wij komen beslist terug
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Alles dik in orde.....absoluut geen enkel negatief gevoel gekregen!

We voelden ons erg goed in dit hotel. De patron is een open, toffe kerel en wat hij ons voorstelde om te eten was dan ook super lekker.Ik hou sowieso niet van een grote kaart maar van lekkere suggesties die dan prijs/kwaliteit een echte aanrader bleken!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

We vonden ons verblijf gezellig, het eten was bijzonder lekker en we gaan zeker nog eens terug.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Het ontbijt was heerlijk. Dat de uitbater voor ons 's avonds kookte vonden we niet alleen een mooie geste maar het eten was geweldig lekker. We mochten zelfs ons avondmaal kiezen. Dit alles vonden we een enorm pluspunt.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het hotel is gezellig ingericht en het personeel heel vriendelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was groot . Heel vriendelijke bediening. Ontbijt was superlekker en meer als genoeg. Ons verblijf in dit hotel is voor herhaling vatbaar. De prijs is betaalbaar.