Beoordelingen over Hotel Maraboe 3-sterren

Hoefijzerlaan 9, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#54 van de 101 hotels in Brugge

6,2

Fantastisch ontbijt

Ons bed was wat krakkemikkig. Jammer dat er nergens in het hotel een groepsruimte was om even een kaartje te leggen o.i.d. Op de kamer waren geen makkelijke stoelen, alleen twee rieten eetstoelen. Alleen wat oude leren banken op de gang bij de lift. Tip voor de eigenaren: wat meer haakjes in de overigens prachtige badkamer.

Fantastisch ontbijt Goed gelegen aan de rand van het historische centrum, alle bezienswaardigheden waren te voet bereikbaar Veel restaurantjes in de nabije omgeving Fijn dat er een parkeerplaats gereserveerd kon worden

Praktisch.

We kregen bij het ontbijt geen uitleg over wat waar stond. We dachten dat er geen eieren waren totdat de buurvrouw aan tafel een ei begon te pellen. De eieren stonden apart van de rest.Dat was wel erg jammer.

De kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Kamers zijn netjes en schoon.

Erg gehorig. Je hoort andere gasten, douchen, naar toilet gaan en praten. Geen mogelijkheid om op kamer een kopje thee of koffie te maken. Geen koelkastje op kamer. Zou handig zijn om je aankopen (Brugge =chocolade) in te bewaren bij warm weer.

Kamers zijn netjes en schoon.

Zeker aan te raden!

De inrichting in de gangen kan misschien een update gebruiken

Het was een prettig verblijf! Heerlijk geslapen en een lekker ontbijtje om mee wakker te worden.

fantastisch, romantisch Brugge

Ruimte met 3 bedden maar dat is ook weer de charme van zo'n oud gebouw...

Vriendelijke ontvangst, heerlijke bedden en goed ontbijt op een super locatie!

Lekker dicht bij veel bezienswaardighedenvan Brugge!

Jammer genoeg geen gezellig plekje in het hotel om met een drankje en een boekje (of spelletje) even te zitten!

Goed bed, goed ontbijt, zeer vriendelijke gastvrouw

Hartelijke ontvangst. Kamer, met ruime badkamer, was erg netjes. Fijn dat er ook een parkeerplek beschikbaar was. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in, erg plezierig.

Wat een enthousiaste en vriendelijke eigenaresse!

Douche is beetje lastig in bad, spettert veel water op de laminaat vloer.

Wat een enthousiaste en vriendelijke eigenaresse! Verder prettig hotel, knusse kamer en veilig de auto in de gereserveerde parking. Je loopt zo het centrum in... ideaal!

gelegen langs nogal drukke baan, veel storend geluid door bewoners die naar de nabijgelegen kamers gingen, gewoon goed hoorbare voetstappen dus geen amok ofzo. dito voor de bewoners boven ons.

kort bij centrum brugge, kort bij ondergrondse parking.

Aanrader voor jong en oud!

Zeer leuke ontvangst in het hotel! We kwamen met de trein aan en zijn vanuit het station naar het hotel gewandeld! Zeker haalbaar voor iedereen. We mochten onmiddellijk op de kamer die zeer proper gekuist was! Bij het begeleiden naar de kamer kregen we allerlei informatie over Brugge. De kamer was perfect in orde! Ontbijt uitgebreid en steeds aangevuld. Zeker een aanrader voor jong en oud!

Ontbijt was prima.

De kamer was een beetje klein, en lag aan een drukke weg met verkeerslawaai. Met de ramen dicht was dit geen probleem, maar daardoor werd het wel wat benauwd en muf in de kamer in de avond/nacht. Je kon ook alle geluiden horen van andere gasten in de twee badkamers grenzend aan onze kamer. Uit de douche kwam s avonds maar een heel dun straaltje water.

Ontbijt was prima. De bedden goed. De eigenaar vriendelijk.

Dichtbij het centrum.

Bij het ontbijt had ik toch graag vers fruit gehad en zeker vers geperst fruitsap. De vleeswaren werden opgediend op plateau met deksel,Was heel onhandig. De badkamer was mooi...maar toch een tip.. best een verluchting plaatsen want er was al begin van schimmel.De haardroger viel constant uit..ni zo leuk. De tv had maar 1 zender.

Dichtbij het centrum. Vriendelijk onthaal

De mogelijkheid van parkeren in een privé parkeergarage,...

Wifi was inbegrepen, maar deed het niet goed. Wachten op wat voor website dan ook duurde eindeloos. Er is wel de mogelijkheid tegen betaling sneller Wifi te kiezen.

De mogelijkheid van parkeren in een privé parkeergarage, omdat parkeermogelijkheden in centrum van Brugge duur uit kunnen pakken. Goede persoonlijke benadering van het personeel (eigenares)

Fijn hotel nabij binnenstad

Solarium en sauna waren betaald ipv vrij toegankelijk. Ontbijt tot 10, is erg vroeg voor het weekend.

Fijne grote kamer. Inchecken en inpandige garage waren goed geregeld

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het was een goede overnachting voor een weekendje met vrienden!

Het is een mooi hotel, goed gelegen met zeer prettig de parkeergarage achter. Ook de service en het ontbijt vond ik zeer goed, onze kamer was wat muf maar heel goed opgelost door de kamer te wisselen! Heel goed! Het ontbijt was keurig en voldeed zeker aan de verwachtingen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

-vriendelijke ontvangst, perfect ontbijt, verder ok. Spijtig dat men niet kan even lezen in bed.

- geen mogelijkheid wegens onvoldoende verlichting om in bed wat te lezen. De lampjes op de nachtkastjes zijn te laag om iets te kunnen lezen, de plafondlichten te fel, en slecht geplaatst om te kunnen lezen. - het water van het bad -zelfs met stop loopt even snel leeg als men het vult.

ontbijt, ontvangst

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Perfect prijs - kwaliteit

Gevoel van stress bij het personeel tijdens het ontbijt...

Perfecte ligging voor een uitstapje naar Brugge... sauna was zalig, kamers in orde, ontbijt zeker voldoende keuze

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Accommodatie was aan de oude kant, maar ja wat wil je in een hele oude stad. Parkeerplaats moet je echt regelen want er zijn er maar 4.

Goed compleet ontbijt, personeel vriendelijk en behulpzaam. Ligging hotel perfect tegen het centrum aan.

Prima verblijf voor citytrip

Kamer klein maar prima voor nacht slapen. Ontbijt gewoon lekker voldoende! Ligging ideaal, als je rechtdoor loopt zit je zo in drukke winkelstraat en vandaaruit de rest van t centrum. Parkeren kan bij hotel zelf, anders bij parkeergarage dichtbij als die niet vol is zoals bij ons ;) wij parkeerde voor 1,70€ uur bij station, dan loop je in 10 min naar t centrum (onderweg via mooie begijnhof) Brugge leuk met alle oude gebouwen en musea te over!

Aangenaam in een schoon en knus hotel.

Het is wel een beetje gehorig op de kamer. Het verblijf zou nog aangenamer zijn als je 's-avonds nog een drankje kan nuttigen.

Het ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Het personeel was ook bijzonder vriendelijk behulpzaam.

Genoten van een prettig, schoon, kleinschalig hotel

Hele prettige sfeer. Ontbijt was uitstekend verzorgd. Het hotel straalt een warm familie gevoel uit en ligt goed in het centrum met rondom op loop afstand restaurantjes en bars.

Goed verblijf met aardige mensen, maar comfort was matig.

De badkamer was moeilijk toegankelijk door trapjes. In bad douchen zonder gordijn is ook niet handig.

Prima ontbijt. Kamers waren ok. Locatie perfect.

Kan beter mr kan ook veel slechter. Afhankelijk van wat je noden zijn.

De kamer was ontzettend klein en gaf beklemmend gevoel, ook de muur rechtop het bed waar je op keek, heel doods internaat gevoel. Aangezien we 3 nachten bleven en kwamen voor rust hebben we een andere kamer gevraagd en gekregen. Deze was ruimer en íets aangenamer. De bedden (is altijd iets persoonlijk) waren voor mij slecht, K sliep er slecht. De lakens (matrasbeschermer is met plastic bescherming) en die gaf een heel vervelende wrijving met het hoeslaken. Voelde Ambetant. Sorry, ik ben erg gevoelig voor zo een zaken. Hsp

Heel goed en uitgebreid ontbijt. Lekkere broodjes en charcuterie. Voldoende keuze. Mooi en hygiënisch gepresenteerd. Ook aangename ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prijs kwaliteit is Maraboe een prima hotel.

Douche sproeier inde badkamer gaf maar een heel dun straaltje. Echt douchen kon je niet.

Maraboe is een driesterrenhotel. Onze kamer was eenvoudig. De badkamer was een beetje verouderd maar in orde. Het ontbijt was werkelijk heel goed. Maraboe heeft drie sterren maar het ontbijt is zeker vier sterren waard. De ontbijtzaal was waarschijnlijk vernieuwd, werkelijk heel mooi. Ook de locatie is heel goed, vlakbij het zand. Het ligt wel aan een drukke baan maar in onze kamer aan de achterkant hadden we geen hinder.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Het was heel romantisch

Er was geen spek bij het ontbijt wel vzel andere keuzes.

De ligging, was ideaal we moesten de straat maar oversteken en we waren in het stad. Heel propere kamer. Groot bad. Gezellige kamer met tv. Verwarming werkte goed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Brugge is een heerlijke stad voor een kort verblijf, een echte aanrader.

Het grote plein 't Zand direct nabij het hotel is het komende jaar nog wel opgebroken.

Het ontbijt was goed, als je er van houdt, lekker zacht gekookte eitjes, en heerlijke vers gebakken broodjes! Het bed was prima, een probleem met de douche werd direct opgelost, en parkeren konden we na aparte reservering direct onder het hotel. De ligging t.o.v. het centrum is ideaal met goede winkels en restaurants direct in de buurt. Mooie stad!

Stad Brugge super.

ontbijt oke kamer en badkamer ondermaats kamer zeer kleine en enorm verouderd . Badkamer schimmels tegen de muren . Radiator verroest . Als wij boeken via promotie en hiervoor de minste kamer krijgen die niet meer voldoet aan de huidige normen vind ik dit ondermaats . Wij waren zeer teleurgesteld. Bij het verlaten van het hotel nog geen bedankt woordje.

prima!

Via booking.com stond bad aangegeven (wij hebben thuis geen bad, dus dat vonden wij erg fijn). Helaas was er geen bad in de hotelkamer, maar een douche. Dit was wel een luxe inloopdouche. Via de site wordt de aanwezigheid van een leesruimte en computer aangegeven. Hier hebben wij erg hard om moeten lachen. Het betroffen twee oude versleten banken en een gedateerde computer. Past totaal niet bij de rest van het hotel!

Hele goede service! Wanneer je vragen hebt kan je altijd terecht bij de receptie. Prima ontbijt, voldoende keus. Wel een kleine ruimte. Tafels staan vrij dicht op elkaar. Locatie was echt top! Alles is op loopafstand. Wil je verder weg dan is het busstation op 300 m afstand.

Bij Marabou werd tijdens het ontbijt door een timmerman gewerkt. Dat was nogal luidruchtig. De kamer grensde aan een smalle straatjes. Dat leverode vaakkoord veel en hard lawaai op van passerende verkeer.

De kamer was klein en schoon. Elke dag een opgemaakt bed:heerijk Alle aangename dingen van Brugge waren op loopafstand.

Heerlijk ontbijt, ligging vlakbij het centrum.

Heerlijk ontbijt, ligging vlakbij het centrum. Heel vriendelijk personeel (familiehotel). Auto kan in overdekte garage onder het hotel worden geparkeerd. Aanrader!

Ideale locatie, met paar minuten lopen al in het centrum.

Ideale locatie, met paar minuten lopen al in het centrum. Hotel is een aanrader, niet zo'n uitgebreid ontbijt maar wat je nodig hebt is er. Grote schone kamers. Vriendelijke mensen. Boek wel een parkeerplaats bij.

Vriendelijkheid bij ontvangst en verder verblijf.

I.v.m. kamer voorzijde geluid van de weg ( tunnel ) van voorbij razend verkeer. Tempratuur kamer veel te hoog ( met gebruik airco ) Geen geluidsdichte muren zodoende veel geluid op de kamer.

Vriendelijkheid bij ontvangst en verder verblijf. Tegen het centrum aan

Locatie was perfect.

Hotel was kleine dan ik verwacht had maar had alles dat wij nodig hadden. Ontbijt was hectisch omdat het hotel vol was, het was niet zo uitgebreid maar wel goed. Wij sliepen voor in het hotel en de weg daar is best druk.

Locatie was perfect. Prijs was goed.

Prijs-kwaliteit tophotel

Er viel ons niets tegen

Het hotel was top. Een zeer fijn en aangenaam verblijf. Hotelmanager Sandra en het personeel waren bovendien zeer hondvriendelijk!

alles bij elkaar sober maar goed

geen airco, wel een draaibare windzuil of wel voldoende is voor als het echt warm is weet ik niet. het uitzicht was geen topper wij hadden achterkant

het ontbijt was goed sober,maar wel goed.

Prima overnachting voor onze 2-daagse in Brugge

Vriendelijk ontvangen, rustige kamer, kleine badkamer maar wel OK, lekker ontbijt, we mochten onze fietsen in de garage zetten. Prima overnachting gehad voor onze 2-daagse Brugge!

Ideaal prijs-kwaliteit voor een korte trip naar Brugge

Het 3e bed van de driepersoonskamer was van slechtere kwaliteit en voldeed niet voor een volwassene. Spijtig genoeg keken we op een blinde muur wat de bordeaux kamer ook wat duister maakte.

De locatie was ideaal om Brugge te voet te verkennen. Mooi periodegebouw.

prima hotel voor een paar dagen Brugge

we hadden twee kamers, 1 aan de achterkant, was zeer rustig, 1 aan de voorkant, redelijk veel verkeerslawaai. Kamers waren erg warm, geen airco, stond wel een ventilator.

locatie t.o.v. centrum

Fantastische locatie dicht bij centrum, super vriendelijk personeel

Niet altijd van toepassing maar in ons geval was het 30 graden Celsius en er is geen airco op de kamer. Wel stond er een fan.

Grote badkamer, altijd handig met 3 volwassenen. Kamer had 3 aparte bedden zoals gevraagd Parkeren kan ook gratis bij de randparking aan Vrijheidslaan, 10 min lopen Locatie heerlijk dicht bij centrum

Ontbijt was goed en verzorgt

Hadden een kamer op de bovenste verdieping. Kamer was heel warm. Raam openzetten was geen optie ivm drukke verkeer en geluid van straat.

Ontbijt was goed en verzorgt

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

We hebben ons goed vermaakt en de kleine vakantie was gezellig

In het hotel een gelegenheid waar men toch voor het slapen gaan daar iets kon drinken, dus een kleine bar.

Het was goed gelegen. De mensen waren heel vriendelijk en het ontbijt heel goed.

Heerlijke ontbijt, ruime kamer (wij waren met 3 personen op...

Heerlijke ontbijt, ruime kamer (wij waren met 3 personen op een kamer), goede locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede en snelle communicatie vooraf. Zeker aan te raden.

Goed hotel, vlakbij het centrum met lekker ontbijt, maar slechte wifi

- Het Wi-Fi signaal is zeer traag/zwak. In de ontbijtruimte was het signaal beter, maar nog niet echt geweldig. Anno 2017 is dit probleem makkelijk te verhelpen. - Parkeerplaats bij het hotel kost €10,-; terwijl de publieke parkings van de stad Brugge respectievelijk €8,70 (Parking 't Zand) - €2,50 (Parking Centraal Station) - gratis (Bevrijdingslaan/Magdalenastraat) zijn. In het hotel staat uw auto dan wel zeker en vast veilig. Echter zijn er slechts 5 parkeerplaatsen bij het hotel aanwezig, een parkeerplaats reserveren is dan ook aanbevolen.

- Onze kamer was ruim en proper, met ruime badkamer. De douche was ook heerlijk warm. - Het ontbijt (8.00 - 10.00) was heerlijk, met vers afgebakken broodjes, croissants, vers sap en een lekker eitje. Het ontbijt werd bovendien continu aangevuld. - Onze kamer lag aan een drukke straat. Desondanks hebben wij weinig last ervaren van straatlawaai. - Parkeerplaats is te reserveren onder het hotel of (tip!) gratis op 800 m van het hotel. - Zeer vriendelijk personeel. Het personeel spreekt bovendien meerdere talen. - Hotel is op zeer korte afstand van het centrum (10 min lopen). - Er is een lift aanwezig.

Ligging en soepelheid personeel

Eerste indruk (geurtje) bij het binnenkomen. Dit was onterecht maar de ontvangsruimte en inkom oogt niet verwelkomend. Wordt nadien door personeel goed gemaakt.

Ligging en soepelheid personeel

Maraboe in Brugge... zeker te doen!!

Het bed viel ons wat tegen. Matras vonden wij te hard en de kussens ook niet comfortabel

De ligging is perfect! aan de rand van Brugge... helemaal top! Ontbijt super! Personeel zeer vriendelijk. Het interieur verrast je zeker...

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

goede uitvalsbasis voor bezoek aan Brugge

Kamer lag aan straat, toch wel vrij drukke baan met net wat verkeer van 's morgens vroeg.

Ligging, parking 't zand ligt vlak voor hotel (parkeren = 8,75€ per 24h), ontbijt was zoals het hoort, mevrouw aan receptie was zeer vriendelijk. Vanuit hotel kan je direct de stad te voet verkennen, winkelstraat op 100m. wij hadden ons klein hondje (1,6kg) bij en dit was geen enkel probleem (was zelfs gratis !!)

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goede basis om Brugge te ontdekken!

Het bed, met name de kussens, waren erg hard. We hebben een slechte nacht gehad.

Locatie; hotel ligt in het centrum. Alles is op loopafstand te bereiken. Van te voren een parkeerplekje van het hotel gereserveerd, zodat we gebruik konden maken van de garage. Ideaal! Het ontbijt was prima verzorgd. Eten in de vorm van buffet en er liep een serveerster rond voor koffie en thee. Al het personeel van het hotel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

heel fijn!

De verhalen over het ontbijt met vers fruit en vers sinaasappelsap. Dat was er niet , maar verder was het ontbijt lekker en uitgebreid, prima!

De 3-persoonskamer was heel mooi, een prachtige badkamer. De sfeer in het hotel was gezellig, knus. Niet massaal. En er was fitnessapparatuur beneden in de kelder, een zonnebank en sauna. Verrassend. De locatie was goed, echt aan de rand van het centrum!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Een aangenaam hotel , , vriendelijk personeel,

Alhoewel het ontbijt pas om 8u werd opgediend, was er voor mijn dochter (die op tijd in de les moest zijn) geen probleem om een half uurtje vroeger te ontbijten

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

Matras was erg slecht, veren kwamen er bijna doorheen, klein bed met onhygienische wollen deken. Douche in badkuip zonder bescherming (gordijn) erg natte bedoeling na douchen dus.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima verblijf gehad op een mooie en nette kamer!!

Jammer dat er geen waterkoker o.i.d was op de kamer om even een kopje koffie of thee te kunnen zetten, was wel een gemis.

Prima ontbijt, zeer gastvrije mensen.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Aangenaam Weekend

Toen we iets op de kast wouden leggen kwam het stof ons tegen zelf tot de andere kant van de kamer. Anders was alles zeer proper en fris. Er lag blijkbaar een info brochure op de kamer op een tafeltje in een hoekje. Deze pas ontdekt bij het verlaten van ons verblijf. De geburen waren zeer luidruchtig. Waardoor onze slaap vaak onderbroken :-(

Vriendelijk onthaal. Goede en ruime bedden. Mooie badkamer en ruim. Haardroger :D We hadden aan de deur het bordje niet storen gehangen. Toen we s'avonds terug kwamen. Lagen er propere handdoeken aan de deur. Op wandel afstand van het centrum. Aan de rand niet ver van het hotel. Zeer aangename restaurants. Brugge is een aanrader om te bezoeken

• Beoordeeld op: 7 november 2016

wij zouden dit hotel nooit aanbevelen en komen ook niet terug. Gelukkig maakt Brugge zelf veel goed!

De kamers zijn half opgeknapt. Het oogt wat verouderd en het is erg gehorig. Bed lag ook niet fijn, met name de kussens. Bij aankomst werd ons, zonder excuses verteld dat de parking vol was. Bij boeking lees je niets over een beperkt aantal plaatsen. Verder ratelde ze haar verhaaltje af en liet ons onze kamer zelf zoeken. Ik voelde me niet zo welkom.

Kamers op zich prima en de ligging ook goed. Eenvoudig maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Zeker een aanrader super vriendelijk hele goede ontvangst...

Zeker een aanrader super vriendelijk hele goede ontvangst propere kamers en rustig in hotel zeer mooi verzorgd ontbijt veel keuze we gaan zeker terug!!!

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prima hotel voor een paar dagen

GRATIS wifi staat er bij de maar dit is zo traag dat je het beter maar kunt vergeten. Je kunt wel sneller wifi kopen ( a € 5,00 per dag ) bied goed wifi aan of doe het gewoon niet. We leven echt in 2016 dus wifi is tegenwoordig vrij normaal.

Het hotel staat aan de rand van het centrum. Vlak bij openbare parkeergarage 't Zand waar je de auto voor € 8,70 per 24 uur kunt parkeren. Overdag kan het er druk zijn maar wacht dan gewoon even in de rij het loopt goed door! Het hotel heeft zelf 5 parkeerplaatsen ( a €10,00 per dag )in de garage met 20 kamers is dat inderdaad erg weinig. Het hotel ziet er wat stoffig uit van buiten en als je binnenkomt. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer was prima alleen jammer dat je de ramen alleen kunt open zetten. Er komt anders geen frisse lucht in de kamer. Het matras van het bed was vrij hard alhoewel wij dat niet echt erg vonden. Het ontbijt ( van 8.00 t/m 10.00 )was prima verschillende broodjes en uiteraard beleg geen gebrek. Koffie en thee werden keurig aan de tafel gebracht. Het is een prima hotel die zeker meer punten kan scoren !! Het hotel ligt aan een vrij drukke weg, wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel lekker rustig.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Een tevreden klant

Wifi viel dikwijls uit.

Wij hebben, mijn moeder, dochter en ikzelf, genoten van een goede nachtrust in 3 goede bedden van aangename breedte en van het uiterst verzorgde ontbijt en dit alles in een gemeende familiaal onthaal. Het Maraboe-team verwent de klanten echt.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ligging,kamers,hygiene ,personeel was gewoon goed dus daar...

Wij hadden een 2 pers kamer met bed maar van die bedden kreeg ik pijn in de rug

Ligging,kamers,hygiene ,personeel was gewoon goed dus daar over hebben wij niets te klagen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Zeker een aanrader!

Goede ligging. Nette, schone en ruime kamers. Zeer vriendelijke mensen. Het ontbijt is lekker en wordt steeds aangevuld. Parkeren kan voor €8,70 per 24 uur! in de parkeergarage op zeer korte afstand van het hotel!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima plek voor bezoek aan Brugge.

Geen faculteiten om koffie of thee te maken. Bij gebrek aan een bar was dat wel fijn geweest. De verlichting op de kamer was wat schaars. De schemerlampen deden hun naam eer aan.

Vriendelijk personeel. Prima bedden. Kamers schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Super ligging, vriendelijk persoon maar verwacht geen luxe en comfort

Het viel mij tegen dat er geen dekbedden waren! Ouderwetse wolle dekens met lakens, daar kan ik echt niet lekker onder slapen. Voor de prijs mag je toch wel meer comfort verwachten. De schoonmaaksters beginnen al sochtends vroeg met schoonmaken, stofzuigen en hard praten op de gang. Zelfs 1 ochtend werd er op de deur geklopt voor schoonmaken terwijl mijn man nog in bed lag.

De ligging is goed, je loopt zo het centrum in. Parkeren kan onder het concertgebouw EUR 8,70 per 24uur. En is maar klein stukje lopen naar Maraboe. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, veilige parkeerplek...

WiFi was slecht op de kamer en door het lawaai van de drukke weg voor het hotel sliepen we minder goed

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, veilige parkeerplek voor de auto en het centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Echt een aanrader!!!

Zeer vriendelijke gastvrouw, een dikke pluim!!! Staat dadelijk klaar als je een vraag hebt. Heel vers en lekker ontbijt!!! Heel rustige kamer. Perfecte ligging tov het centrum van Brugge. Dank je wel lieve gastvrouw! Sabine, Carine, Johnny en ons hondje Lola

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mooie ligging van het hotel en de eigenaresse en haar...

Ontbijt bevatte weinig keuze voor mensen met een koemelk allergie.

Mooie ligging van het hotel en de eigenaresse en haar personeel waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Gemiddeld

Bed kraakte verschrikkelijk (kamer 19) dus geen oog dicht gedaan. Personeel in ontbijtruimte zei geen woord en liep heel gestresseerd heen en weer wat afstraalt op de gasten.

Ideale ligging. mooie kamer en badkamer. 'S avonds vriendelijke dame aan het onthaal. Aanwezigheid van lift. Keuze uit verschillende kussens.ontbijt basic maar goed.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Charmehotel met gezellige ontbijtruimte, super vriendelijk...

De matras was wel goed voor de rug maar een topdekmatras erbovenop zou ervoor gezorgd hebben dat ik de veringen er niet doorheen voelde.

Charmehotel met gezellige ontbijtruimte, super vriendelijk onthaal, rustige kamer met zeer verzorgd sanitair en uitstekend gelegen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Leuk verblijf.

Wifi code werd verstrekt. Maar het lukte niet om het Wifi aan de praat te krijgen. Matras voor het derde bed was erg hard.

Ontbijt goed. Lokatie goed. Fijn dat de auto bij het hotel kon geparkeerd worden en na het uitchecken nog tot 14u00 mocht blijven staan. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

De kamer was super. Heerlijk bed en keuze uit 2 kussens en hardere en en zachte. Heb dan ook elke nacht heerlijk geslapen. Het onbijt was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

Werd tot 2 maal weggejaagd door Brugs zwaantje. Politie geeft blijkbaar geen begrip voor gasten die willen inchecken en uitladen voor het hotel. Hooguit 5 minuutjes!!!!

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

goede uitvalsbasis om Brugge te verkennen

Te kleine en veel te warme mansardekamer, er hing een doordringende geur in de kamer.

Gevariëerd lekker ontbijt, zeer goede ligging, vriendelijk personeel

UItstekende optie in het vreselijk dure Brugge!

Een overheerlijk ontbijt en uitstekende bedden. Bovendien is het personeel zeer klantvriendelijk! Het is alsof je thuis bent!

Nihil

Vriendelijkheid

Locatie en ruime badkamers

Locatie en ruime badkamers

Gewoon

Geen avond maaltijd of koffie in de kamers.

Zuiver en groot

Weekend Brugge

De kussens

Super dicht bij het centrum van Brugge.

Zeer lawaaierige kamerburen.

Super dicht bij het centrum van Brugge.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Maraboe