Beoordelingen over Marivaux Hotel 4-sterren

Boulevard Adolphe Max 98, 1000 Brussel, België

#90 van de 215 hotels in Brussel

heerlijk authentieke Brusselse ervaring.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ruime kamer met een houten vloer... altijd leuk! En er was geen geluidsoverlast. Stijlvol ingericht, reuzegroot bed, thee en koffie in de kamer. Super!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Oorrect

Te weinig persoonlijkheid

Correct hotel voor een correcte prijs. Het ontbijt was toereikend doch niets meer dan dat (bijvoorbeeld geen streekgerechten, wat altijd een troef is). Kamers zijn adequaat zoals men mag verwachten in een viersterrenhotel. Het personeel aan de balie was correct en zakelijk. Een ideaal hotel voor een zakenreis maar te weinig eigenheid en persoonlijkheid voor een familie-uitstap.

ideaal Brussels avontuur
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

mooi en groot hotel - ideale locatie om Brussel te verkennen - zeer ruimtekamers en fantastisch groot en diep ligbad - regendouche apart - vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt - wat beviel mij het meest? alles eigenlijk - absolute aanrader indien u Brussel van dichtbij wilt beleven

Locatie is uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel mag wat vriendelijker zijn.

Locatie is uitstekend. Aan de rand van het centrum. Makkelijk te bereiken met de auto. Vanaf het hotel loop je in 2min het centrum in.

Mariveaux, bekijk de kleine letters!

De kamer was vies. Tapijt zat vol vlekken en gaten, badkamer had schimmel. Personeel sprak geen woordt nederlands/vlaams en voor werkelijk alles moest betaald worden zoals bv het parkeren. Op de site staat dat er een parkeergelegenheid is, tot je daar bent en je €20,- p.n. (per nacht) moet betalen! Ook was de TV ouderwets tezamen met de kamer zelf.

Airco was oke en het personeel was vriendelijk. Valet service was oke.

Locatie geweldig, de kamers niks op aan te merken.

Het ontbijt was echt een tegenvaller! De koffie smaakte naar slootwater. Het is schandalig dat het hotel geen koffieapparaat heeft waarmee de hotelgasten zichzelf kunnen bedienen. Als je koffie wilt, dan moet je erom vragen en dan werd het in een klein melkkannetje naar je gebracht. Dit was koffie die zij al hadden gezet. Waardeloos en smerig!

Locatie geweldig, de kamers niks op aan te merken.

Aanrader zowiezo, wij kwamen al voor de tweede keer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie mag heet en sterker geserveerd worden

Heel vlot ingecheckt en rustige en keurige kamer, parking voor auto gereserveerd en wordt voor gezorgd, en als je wil kan je zo naar de winkelstraten en centrum lopen

Top locatie en heel fijn hotel.

Omdat wij de ramen open hadden wel wat last van lawaai s,nachts. En hoewel de bedden zelf prima waren waren de kussens wat te zacht.

Junior suite geboekt, was top.

Heel comfortabel.....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het lawaai uit de straat.....'snachts! De tweede nacht airco aangezet en raam dicht gelaten......daardoor stukken beter geslapen.

Luxe kamer met nieuwe hypermoderne badkamer. Aan alles is gedacht op de kamers....lekkere koffie ook aanwezig. Zalig ontbijt. Perfecte centrale ligging van het hotel....

Tot volgende keer, het was prima!

Parkeerservice was even met pauze (we waren te vroeg) dus maar geparkeerd in nabijgelegen Q-park. Personeel was zo eerlijk om te zeggen dat dat net zo duur was (€20 per dag) dus auto mooi laten staan. Niet al het personeel spreekt Nederlands maar ze doen zeker moeite en anders is Engels geen probleem.

Modern en erg netjes, zeer vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en stille comfortabele kamers. Uitstekende locatie om centrum lopend te verkennen.

Aan te raden hotel naar onze zin gehad!

Het enige minpunt was dat de dame aan de receptie mijn koffer die in bewaring was niet onmiddelijk terug gaf en zei dat ik mijn beurt moest afwachten was misschien wel begrijpelijk maar daardoor wij onze trein gingen missen en ik het vriendelijk gevraagd had maar een vriendelijke heer overhandigde de koffer zonder probleem.

Het ontbijt was goed alleen jammer dat er geen pistolets lagen . De kamer was groot en netjes. De ligging is ook goed vlakbij het centrum en de metro. Het personeel van de bistro en vooral de kok waren uiterst vriendelijk vooral omdat de zaak ging sluiten en toch nog konden eten!!!

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De directe omgeving/straat is niet gezellig/bijzonder. Wel ben je heel erg snel bij de metro en overige winkel gelegenheden.

Kamer was erg ruim, met een mooie/strakke badkamer. Ontbijt was goed en het personeel was erg aardig. We zijn niks te kort gekomen en we zouden zo weer terug gaan.

Prima overnacht, goed bed en schone badkamer, wel oude uitstraling en veel stof.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben de vinger over de schilderijlijstjes gehaald: stof afnemen kennen ze absoluut niet. Het bed en de badkamer waren schoon maar verder is er in geen jaren grondig gepoetst. Verwacht verder geen helder beeld op de luxe ‘flatscreen tv’ en neem genoegen met een jaren 60 uitstraling (donker eikenhout meubilair).

We hadden een prima bed, de WiFi was uitstekend en het ontbijt was ook goed, uitgebreid en lekker.

We kwamen uit Nederland om op tijd bij een uitvaart te zien, hartje Brussel. Prachtig gelukt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In deze korte periode niet iets ontdekt wat ons niet beviel. Mooi zo!

Kamer was in orde, precies wat wij nodig hadden voor ons korte verblijf. Ontbijt helemaal naar wens, prima dus.

Goed onderkomen, ondanks de verbouwingswerkzaamheden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is nog in een toestand van renovatie. En de structuur van het hotel is nogal moeilijk. Het hotel bestaat eigenlijk uit twee, alleen via de begane grond verbonden delen. Het is nogal kruip-door-sluip-door.

Prima schone en moderne kamer.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer slecht schoongemaakt en vloerbedekking zichtbaar vuil. Buitenzijde rommelig door restauratiewerkzaamheden en zwervers slapen in portiek...

Kamer was ruim, ontbijt voldoende aanbod

Gewoon OK voor de prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was niet goed gepoetst, de vuilnisbak zat nog vol van de vorige gasten Povere kennis Nederlands van het personeel Er lopen heel wat ongure types rond in de buurt van het hotel, overdag OK, maar ‘s avonds geeft dit toch een groot onveiligheidsgevoel Ik vind het hotel geen 4 sterren waard

Ontbijt OK, locatie OK t.o.v. het centrum

Voor 1 nacht prima, niet om langer te verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De smalle gangetjes om hotelkamer te kunnen vinden. Trappen half af waardoor we in geval van noot nooit snel een vluchtweg hadden kunnen vinden

De ligging tov centrum

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Hotel en kamers minder prestigieus dan gesuggereerd op de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel en kamers minder prestigieus dan gesuggereerd op de website. Kamers zijn relatief klein en een beetje gedemodeerd (bij aankomst hing in onze kamer een geurtje door droogstaande sifons). Rekening houdend met een betalend ontbijt, is de prijs/kwaliteitverhouding daarom niet zo top. Wel goede centrale ligging en parkeerfaciliteit vlakbij. Ontbijt was best ok.

waar voor het geld nette ruime schone kamer

Zie boven

Parkeren voor de deur was niet echt prima veel zwervers in de buurt die op straat of een portiek lagen, volgens mij hadden we gratis parkeren, maar weet ik niet zeker, bij aankomst als we ion de beschermde garage wilden staan kostte dit 20 euro per nacht dat vond ik wel een beetje gek.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Worst night ever
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enkel na uitpakken etc kwamen we tot het besef dat ons dubbel bed uit 2 enkele bedden bestond... die niet aan elkaar bevestigd waren en op wielen stonden zodat iedere toenadering eindigde in iemand op de grond tussen de 2 bedden...

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Brussel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De regeling van de verwarming was lastig. Het bleef te warm in de kamer. We hebben toen het raam maar open gezet. Dat is echter geen fijne oplossing omdat het energie verspilt en je hebt last van de herrie van de straat.

De kamers zijn van alles voorzien wat je nodig hebt, netjes praktisch. De badkamer heerlijk net vernieuwd leek het. Het bed was vooral heel erg goed. Normaal gesproken moet ik wennen aan een ander bed maar dat was in dit geval niet. Verder ligt het hotel heel erg centraal. We hebben alles wat we wilden doen en zien lopend kunnen bereiken. Het hotel ligt op loopafstand van station Brussel Noord. Je kunt je auto heerlijk thuislaten en hebt dus geen parkeerissues.

Voor herhaling vatbaar het ontbijtpersoneel was super vriendelijk .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De koude douche Bij het inchecken de zaterdag was een zeer onvriendelijk personeelslid . Jammer om een ontspannend weekend te beginnen .

Het heerlijke ontbijt, zeer uitgebreid. Zeer nette kamers Alleen bij het douchen was het water aan de koude kant . Thee en koffie op de kamer . Personeel bij het ontbijt top u komt niks te kort

gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de koffie bij het ontbijt was lauw

een goed hotel met een perfecte ligging en goed ontbijt en we konden alles te voet doen de auto werd door het personeel zelf in de garage gezet en weer netjes voor de deur gezet toen we weg gingen kosten 10 eur per dag wij gaan zeker nog een keer terug

Goed hotel, moest de hygiëne beter zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiëne: Je ziet op de wastafel in de badkamer de vegen van waar ee gepoetst is -> niet overal is gepoetst en waar get wel is gebeurd is het met vuil water of te veel product of ... waardoor het gewoon vegen zijn. De ontbijttafels worden tussendoor helemaal niet afgekuist, er worden gewoon propere kopjes op de kruimels van de vorige gezet. De buitenste stukken brood zijn helemaal hard. Slechte kussens (er schiet niet veel vulling meer van over...).

In het centrum van Brussel. Comfortabele en grote kamer. Goed bed.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

De locatie was top.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zat kalk en schimmel in de douche, ook zaten er vieze vlekken op het tapijt en het stonk enorm op de gang op de bovenste verdieping dat doortrok naar de kamer.

De locatie was prima.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

spijtig van minder ontbijt (niet slecht maar kon beter)

ontbijtruimte niet gezellig geen broodjes, enkel droge sneden brood duurde lang eer we koffie kregen

laatste kamer op 6e verdiep: grote kamer en badkamer mooie inrichting

Zeer aan te raden hotel

Uitzicht was er niet. Keek uit op de kamer aan de overkant. Wel jammer voor de prijs. Had een speciaal verzoek achtergelaten voor twee champagneglazen op de kamer. Was zelfs nog via de mail bevestigd door hotel; bleek op kamer niet te staan dus moest weer naar beneden om ze zelf op te halen.

Locatie ten opzichte van centrum en Station Noord is top. Verzorgde lobby. Douche is ruim, badjas erg comfortabel en het bed ligt heerlijk. Sterke gratis Wi-Fi. Personeel sprak redelijk Nederlands, maar om zeker te zijn zou ik alles gewoon in het Engels (of Frans) doen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

De kamer was heerlijk, stil, schoon en comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was een grote teleurstelling, geen koffie en het brood liet te wensen over. Volgende keer beter buiten de deur gaan ontbijten in een van de vele plekken daarvoor.

De kamer was heerlijk, stil, schoon en comfortabel

Toplocatie, maar wel prijzig voor de kamer die we oorspronkelijk geboekt hadden, matig ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Onze eerste kamer was erg klein en stonk naar riool, zelfs met de ramen open in hartje winter! Dit bleek in het oude (nog te renoveren) deel van het hotel te liggen. Bij navraag kregen we een nieuwe kamer (en zelfs upgrade) dus dat was prima opgelost - Het ontbijt viel een beetje tegen: Geen echte verse producten, geen broodjes (wel brood en croissants)

Vriendelijke en behulpzaam personeel Absolute toplocatie (straat parallel aan grote winkelstraat)

prijs-kwaliteit ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het tapijt en behangpapier in de kamer en de hall zijn vuil. Het verschillende broodsoorten bij het ontbijt waren niet lekker van smaak. Het was geen versgebakken brood.

Onze kamer was al klaar in de voormiddag bij onze aankomst.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ideale ligging in het hart van Brussel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was lauw tot koud.

Vriendelijk personeel, mooie en ruime kamer! Ontbijt was goed maar het warme gedeelte was lauw tot koud. Verder super gelegen in het hart van Brussel! Wij komen zeker terug voor de ideale ligging en de verzorgde ruime kamer! Binnenkort een uitgebreid verslag op blogvivant.be "staycation Brussel" !

Basic hotel vlak naast winkelstraat
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vies tapijt op de kamer. Bij check out een dame die nauwelijks Nederlands sprak. Koffie vragen aan het ontbijt, was vlug koud, misschien beter een koffiemachine?

Bij check in super vriendelijke man, parkeerde auto, zette bagage weg, sprak goed Nederlands. Prijs parking is € 20 dus goedkoop voor het centrum van Brussel. Gelukkig was de prijs voor een overnachting een super promotie want de normale prijs is het zeker niet waard.

best ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is niet echt een 'gezellig' hotel. Erg groot, strak en zakelijk. De kamer had een oubollige inrichting en een raam met uitzicht op een soort binnenkomer, somber dus. Maar voor één nacht valt het allemaal wel te relativeren ...

De ligging en het comfort

Tijdens ons verblijf absoluut geen 4 sterren niveau.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de kamer hing vootdurend de lucht van een slecht werkend riool. De kamer was erg klein voor een 4 sterren hotel. De bar / restaurant was tijdens ons 3dgs verblijf 2 dagen gesloten.

De ligging en stilte van de locatie

De locatie is top hotel zelf kan veel beter!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Meer parkeerplaatsen bij het hotel en de badkamer zat schimmel in de douche. Het bad konden we niet gebruiken omdat we het putje niet konden dichten zat geen deksel bij. Hhil

De locatie was top alles was lopend goed te doen

Zeer klantvriendelijk hotel op ideale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje veel licht op de kamer bv van de gang 's nachts dat onder de deur schijnt...

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooie moderne kamer,lekker ontbijt en autoservice is super(parking van hotel)

Redelijk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg summier. Ook erg jammer dat er niet was Verteld dat het ontbijt de tweede dag maar tot 10 uur was Ipv 11 uur. Waardoor wij het ontbijt gemist hebben. Maar wel voor hebben betaald. Geen sorry of compensatie.

Perfecte locatie

Qua ligging perfect hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer viel erg tegen. Oud, ouderwetse inrichting, scheuren in het plafond. Badkamer en wc daarentegen waren wel moderner, maar ook hier scheuren in het plafond. Weinig licht. Geen uitzicht.

Ligging is super. Binnen paar minuten lopen al in het begin van het winkelcentrum. Ondanks dat we om 11 uur al uitgecheckt moesten zijn, mochten we de auto de hele dag in de garage laten staan.

Netjes en mooi gelegen, dicht bij het centrum en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk was alles wel oké, jammer dat je niet zelf koffie en thee kon pakken tijdens het ontbijt. Het ontbijtbuffet was prima, alleen het brood was niet lekker (droog, hard en smakeloos)

Netjes en mooi gelegen, dicht bij het centrum en treinstation Noord. Mooie kamers en ruim. Bed lag prima!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima zakelijk hotel op een goede locatie

Receptie sprak geen Nederlands

Het Marivaux hotel is een zakelijk hotel op een prima locatie. Parkeren kan in het nabijgelegen winkelcentrum of op straat. De ontvangst was vriendelijk en correct. De kamers hebben een recente inrichting en zijn ruim en schoon. De badkamer was ruim met een fijne douche. De ontbijtzaal is ruim en netjes en er is ruim voldoende keuze warm en koud buffet.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- heel vreemd dat in tweetalig Brussel de receptionisten geen Nederlands spreken - ongastvrij om een borg c.q. creditcard garantie te vragen; zo'n hotel boek ik nooit weer - deprimerend interieur van kamer - geen mogelijkheid tot thee zetten

niet veel eigenlijk

gedateerde kamers, spreken geen Nederlands!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

gedateerde kamers, spreken geen Nederlands! we werden niet gewekt terwijl dit uitdrukkelijk was gevraagd, hierdoor hadden we geen tijd meer om te ontbijten!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Zeker niet voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om te beginnen, wat echt niet door de beugel kan is dat het personeel aan de receptie je in het Engels aanspreekt. Tweetaligheid (Nederlands, Frans) in een hotel in Brussel is wel een vereiste in de hoofdstad van België! De kamers aan de achterzijde van het hotel zijn zeker niet aan te raden! Er is lawaai dat veroorzaakt wordt door een groot aantal ventilatoren van de airco, welke zich net onder het raam bevinden, en dit op elke verdieping. De douche in de badkamer is niet proper en onhygiënisch. Er zit schimmel aan de randen van de douche en roest aan de douchedeur. De douchekop hing vol met kalk en roest. Het ontbijt is ondermaats. Roereieren die aangelengd worden met melk om de kosten te drukken. Voorgebakken baguetten die in stukken gesneden worden. Geen verse broodjes of pistolets. De koffie is flets en smakeloos. De lift naar ons verdiep was bijna tijdens ons ganse verblijf defect, waardoor we telkens via een ongezellige betonnen trap naar boven en beneden moesten. Het eten in het restaurant is ook van een ondermaatse kwaliteit. Zeker geen aanrader! Ga lekker eten in een van de vele gezellige restaurants in Brussel, waar je waar voor je geld krijgt.

Er is ons weinig bevallen om eerlijk te zijn. Om dan toch enkele pluspunten te noemen, een goed bed, degelijke wifi en een minibar.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Worst stay ever
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onprofessioneel personeel, oude kamer vol vlekken op het tapijt, douche kapot, alleen 50 graden Celsius mogelijk. 3 X opnieuw op de deur aangeklopt door housekeeping, voor check out tijd. Lelijke kamer #3330 direct aan de emergency exit in een rare gang waar geen enkele andere kamer aan zat. Dit alles aangegeven na ons verblijf, helaas geen follow up van management. Lift kapot

Het bed

cava maar kon beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamerdouche daar was schimmel aanwezig ( zwarte plekken ) De douche afvoer zat verstopt , daardoor was het douche bijna onmogelijk of heel de kamer stond onder water. We hebben dit gemeld bij de receptie maar er is geen gevolg aan gegeven . Kamer was ook vrij stoffig . in de morgen was er veel lawaai op de gang door de poestdienst

Het personeel was vriendelijk , de inkom hal was ook mooi en aantrekkelijk .

goed voor een zakelijk stadshotel, weinig faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

fitness is vrij sober, meer krachtapparaten. ontbijt graag tot 12.00 voor de uitslapers! doucheputje was zga verstopt kamer wel erg klein

ontbijt was goed, miste alleen nog baguette/pain. heerlijk bed, leuke balkon. goede centrale ligging, binnen 5 min in centrum

-engelstalige aanspraak verwachtte ik niet direct in onze...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-engelstalige aanspraak verwachtte ik niet direct in onze hoofdstad -zicht naar buiten was op een blinde muur -paal direct naast bed was ook wel minder .

Wij voelde ons veilig , en vonden de kamer zeer comfortabel .

Verlichting in de kamer was slecht : wij lezen s'avonds graag nog een boek !

Zeer vriendelijk personeel aan de receptie , heerlijk bed , lekker rustig aan de achterkant van het hotel , goed zitcomfort om S'avonds een boek te lezen !

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Het ontbijt is uitstekend, standaard kamer compact maar...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ook in de standaard kamers zou het prettig zijn iets meer opbergplaats voor kleding te hebben

Het ontbijt is uitstekend, standaard kamer compact maar comfortabel

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Duur, maar goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco blaast precies in je bed en veroorzaakt zo oorontsteking Wat kort bed Zeer klein buro Badkamer had enkele onnodige mankementen Kastdeur met licht sluit slecht, zeepbakje bungelt los, krappe wc plek, spiegel ontwasemt niet Personeel is vriendelijk, uitgezonderd één man die niets zegt als je koffie bestel, en je hooghartig aankijkt. Ontbijt pak je van het buffet, maar koffie moet je bestellen. Pas op en niet vergeten op laatste avond: TV met Netflix, maar er is helaas geen handleiding om je account naderhand af te melden, maar na enig zoeken wel mogelijk. Restaurant MeatMe is mooi, maar hoofdgerecht viel me erg tegen.

In het centrum, dichtbij werk Meeste personeel vriendelijk Iedereen spreekt engels Uitgebreide keuze bij ontbijtbuffet Kamer was elke keer netjes De straat buiten is groot, maar rustig genoeg om te slapen Stopcontacten en schakelaars naast het bed. Grote tv met netflix (pas op: helaas geen handleiding om je account naderhand af te melden, maar na enig zoeken wel mogelijk) Veel restaurants in omgeving. Chéz Leon in het centrum, maar ook bezoek aan de restaurants op de vismarkt zijn aan te raden.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

er was een diner op onze kamer geschreven die wij niet...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

er was een diner op onze kamer geschreven die wij niet hadden gebruikt, bij uitcheck moesten wij bewijzen dat wij dat niet hadden gebruikt, dit duurde 20 minuten voor we konden vertrekken om alleen de kamer te betalen. Let op bij incheck moet je 20 euro cash mee hebben als borg!! wij werden de stad in gestuurd om geld af te halen

Goed prijsgunstig hotel in het ce,ntri
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging van de kamer in het gebouw , te ver af van de lift . Situering is niet goed aangeduid

Hotel is goed gelegen voor bezoek aan Brussel. Voldoende comfort in de kamer . Ontbijt was zeer goed . Vriendelijke ontvangst aan de receptie

Perfecte locatie en goed service

Temperatuur in het hotel, kamer en in de ontbijt ruimte erg warm.

Ideale locatie midden in het centrum en alles op loopafstand te doen. Ik ben slecht ter been en zelfs voor mij was het goed te doen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

relax en lekker eten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt,rustige en nette kamer,eigen parkeerdienst,vriendelijke ontvangst en vlugge en vriendelijke cheque out,minibar,koffie of thee,verschillende liften waardoor je nooit moet wachten,recht over de deur in winkelstraat ,ligt langs grote baan maar hotel is super goed geïsoleerd

- Keurig hotel, mooi gelegen en lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kwam hier voor de vierde keer. Dit maal viel het tegen. Kamer 5104 bleek te liggen aan een binnenplaatsje met een defecte, luidruchtige generator. De staf meende aanvankelijk dat er, met het raam dicht, wel mee te leven viel. Om 3 uur 's nachts oordeelde de nachtwaker gelukkig anders. Ik kreeg meteen een nieuwe kamer en kon nog enkele uren slapen.

- Keurig hotel, mooi gelegen en lekker ontbijt. - Zeer attente nachtwaker

Comfortabel, vriendelijk en veilig !

Niks !

Allereerst , was het personeel bij aankomst bijzonder vriendelijk , en verder vonden we de kamers en vooral de bedden heel comfortabel . Wij moeten vaker in Brussel zijn , en komen zeker terug . Dit was onze eerste kennismaking met het hotel , en we hebben er al een aantal in Brussel mogen bezoeken , maar dit hotel scoort bij ons als beste tot nu toe .

Heerlijk ontspannen en genieten

Niet iedereen bij de receptie spreekt goed Engels maar een ander neemt het dan over.

Kamer was super netjes en erg ruim apart toilet. Goede koffie en thee op de kamer. Ontbijt was ook heerlijk op zondag wel druk maar word steeds aangevuld. Locatie was super dicht bij de metro en een straat achter het centrum!!

Hotel voor paar dagen ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel balie sprak geen Nederlands, wat wel een beetje vreemd is in België. Kamer pas beschikbaar 15.00 uur .komt bij mij raar over als je om 11.00 uur je kamer uit moet zijn.

Het bed lag goed en goed werkende WiFi.

Goed hotel om te logeren, maar blijf er niet eten.

Ontbijteuimte is donker en veel te warm. Aanbod is beperkt voor een 4-sterren-hotel. We aten in het restaurant van het hotel op vrijdagavond. Dat viel helemaal tegen. Een 'sausje' van tomaat en kiwi zorgde ervoor dat je de gerookte zalm niet meer proefde. Het stoofvlees was veel saus met weinig vlees. De bediening was absoluut beneden alle peil. Achteraf lazen we dat een hotelgast recht heeft op een reductie van 10%. In het restaurant werd dit niet vermeld. Jammer.

Een heel goed ingerichte kamer met alle comfort en heel smaakvol.

Het was echt niet verkeerd maar ook niet top.

Kamer was wat vies. Schimmelvlek in douche, defecte douchestang en rookmelder die maar bleef knipperen en nog wat van die kleine dingen liet het wat tegenvallen.

Veel ruimte en mooie locatie.

Degelijk hotel op centrale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een ingesloten kamer en bij het ontbijt was duidelijk te weinig personeel. Meisjes deden hun best maar kregen het niet verwerkt.

Zeer centrale ligging. Rest was OK maar zeker niet super

Prima voor weekendje Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer 3122 was alleen toegankelijk via een kruip door sluip door gang die nauwelijks verlicht is en nodig opgeknapt moet worden.

Prima ontvangst met standaard valet parking, ligging direct bij de Nieuwstraat, dus de auto heb je verder niet meer nodig. De kamer, 3122, netjes en nieuw met uitzicht op straat aan voorzijde

voor ons was het af !!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

op de foto's zagen we een nespresso apparaat staan,helaas hadden wij een warm water keteltje !!

heel mooie en moderne kamer,inloopdouche was ok,bar op de kamer ,airco,veeeeeeel kwaliteit voor het geld,onbijt was prima,al het personeel was vriendelijk en correct!

Prime hotel voor kort verblijf om de stad te ontdekken of voor een zakelijke trip.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar was dicht toen we om 0:30 terug kwamen. Jammer want een afzakkertje was lekker geweest. Is overigens niet ongebruikelijk en dergelijke hotels, maar toch.

Parkeren kon in de straat voor het hotel, maar ik eigenlijk wel verwacht dat er ook een garage beschikbaar zou zijn. Uiteindelijk werd niet heel duidelijk of dit nou wel of niet het geval was. Gelukkig konden we gratis parkeren omdat het zondag was. Net hotel met grote kamers met opvallend veel stopcontacten, erg fijn om niet achter je bed te hoeven duiken om een stopcontact te zoeken. De openbare ruimtes vh hotel waren wel een beetje donker, niet al te ruim en voelden daardoor een beetje claustrofobisch. mede omdat onze kamer aan het eind van twee lange gangen zat. Ontbijt was erg goed, alleen was de ontbijtzaal vrij warm en erg druk.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

korte citytrip in mooi brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

douche kop was slecht het bed was klein 140 cm veel straat lawaai de kamer was niet zo geluids dicht airco moeilijk te regelen

het het ontbijt was gewoon goed maar ruimte niet zo gezellig

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ontbijt was goed zeer uitgebreid, kamers proper en in orde .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat me stoorde was dat bij het inchecken niemand in het Nederlands kon praten, terwijl we toch maar in Brussel zaten is tweetalig lijkt me! Voor zo een hotel van dit niveau vond ik dat niet kunnen!

Ontbijt was goed zeer uitgebreid, kamers proper en in orde .. onze auto werd voor ons geparkeerd in hun garage (tegen betaling ) auto staat veilig

Alles was voor ons naar wens, de locatie, het weer .....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aan het onthaal spraken ze geen Nederlands, wij kunnen wel frans maar voor andere mensen is dit moeilijk.

Het bed was goed, goede matras. Mooie grote kamer, goede douche. Er mag enkel betere verlichting, als je een boek wilt lezen is de kamer niet goed verlicht. Het ontbijt was in orde, alles was er wat nodig is.

Comfortafel en prettig verblijf in het Marivaux hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was prettiger geweest als je zelf koffie en thee had kunnen inschenken bij de ontbijtvoorzieningen. Nu moest gewacht worden op het personeel dat heet water en koffie rond bracht in kleine kannetjes.

De kamer was mooi (m.i. onlangs gerenoveerd), schoon, functioneel en het bed prima! Moderne badkamer met wastafel, handdouche én stortdouche, toilet. Het ontbijt was goed gesorteerd en goed van kwaliteit. Na het rijden door Brussel was het heel fijn dat de auto (na inchecken) door een medewerker van het hotel naar de parkeerplaats / -garage werd gereden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De medewerker vroeg of we iets hadden aangeraakt in de kamer alsof je zo een kamer nog maals gaat verhuren. En de badkamers mogen best een keer ontkalkt worden

Kwamen op de kwamen , was vies met schimmel kregen direct een andere kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goed bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche ! Badkamer is vernieuwd en was ook netjes maar ik vermoed dat sinds de badkamer vernieuwd is, de douchekop nog nooit is schoongemaakt, die hing vol kalk en kalkresten

Goed bed

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

De locatie is prima.

De badkamer heeft zn beste tijd gehad.

De locatie is prima. Snel op bv de grote markt. Kamer erg ruim (maar wij hadden de ruimere kamer geboekt) Het was erg rustig op de gangen en we hebben dan ook geen last gehad van geluiden. Personeel is vriendelijk maar ze boden ons veder geen informatie over restaurant/bar of ontbijt mogelijkheden?!

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Fijn hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime nette kamer, ruime badkamer. Toilet apart, dat is heel fijn! Vanwege dubbele beglazing van de ramen, geen geluidsoverlast. Hotel ligt centraal, op loopafstand van de drukke winkelstraten met voldoende restaurants. Schijn tegenover het hotel is Q-parking, 24/7 open. Zal zeker weer in dit hotel logeren als ik weer in Brussel moet zijn. Airco aanwezig in de kamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

geen 4 sterren waardig, hoogstens 3.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1. bij aankomst om 22u. kan geen valet gebruikt worden om de wagen te parkeren omdat "er een activiteit is in het hotel - u kan uw wagen voor het hotel parkeren" Elke gemeente legt tegenwoordig 1 parking per appartement op bij een nieuw appartementsgebouw - bij een hotel is dit blijkbaar niet nodig ! 2. bar gesloten om 22u. Ik vraag naar roomservice "spijtig mijnheer, maar daarvoor is het te laat" Zoiets is onaanvaardbaar in een zakenhotel, een echte schande ! 3. geen horecakoffie 's morgens maar opgietkoffie bij het ontbijt 4. in de kamers hoort men geluiden op naastgelegen kamers 's Middags bij Van der Valk gaan lunchen - Van der Valk is een ander niveau dan dit hotel: dit hotel werkt "op zijn Frans": bar is open tot middernacht maar als ze geen goesting hebben om te werken, sluiten ze de boel gewoon.

kamer is juist ok, maar niet meer dan dat

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Luxe en rust in het centrum van Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was (op zijn minst) goed.

Het bed was heerlijk! De kamer super stil. Totaal geen omgevingsgeluiden, ook niet uit de gangen dankzij dikke tapijten en een goede isolatie. Zeer centraal gelegen, maar bijzonder rustig, een uitstekende combinatie!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Marivaux Hotel