Beoordelingen over Martin's Patershof 4-sterren

Karmelietenstraat 4, 2800 Mechelen, België

#16 van de 29 hotels in Mechelen

Het ontbijt was goed maar niet super de luxe.

Het ontbijt was goed maar niet super de luxe. Het glaasje cava kan de prijs kwaliteit niet goedmaken. Kamer (102) net maar sober. Heel dure parking en dan nog heel onhandige parking om er in te geraken en uit te geraken. Ik en mijn vriendinnen waren toch wat ontgoocheld.

Dat in de prijs er geen ontbijt bij was. Theefaciliteit ? Niet gezien

Men heeft er voor gezorgd dat de kamer proper was tegen 13 uur omdat mijn zoon om 15 uur trouwde en ik me dan kon verfrissen en mooi maken. Goed zo !

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Oké, zonder meer.

Wij vonden het prijzig voor wat het uiteindelijk is. Enige echt minpunt: het tweepersoonsbed zijn twee enkelbedden tegen elkaar.

De kamer was netjes en personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is basis hotelontbijt.

Het is een prachtig hotel in een leuke stad.

Het is een prachtig hotel in een leuke stad. De ligging is ideaal op loopafstand van alle bezienswaardigheden en terrasjes. Rustige mooie en schone kamers. Vriendelijk personeel. Een prima plek om te verblijven!

Bijzonder hotel

Het ontbijt is prijzig, in relatie tot het aanbod.

De uitstraling van het hotel is top. De kamers en sanitair zijn ook prima. Het hotel heeft een eigen parkeergarage, al kun je geen plaatsen reserveren. De kwaliteit van de wifi is ook goed.

Hotel op goede plek in centrum Mechelen.

Prijs van ontbijt.

De "normale" kamer viel mij tegen ten opzichte van de foto's op de site. Dikke dekbedden met dit warme weer. Prijs van ontbijt vond ik erg hoog.

De locatie en het omtoveren van de kerk!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Kamers zouden voor die prijs moeten uitgerust zijn met een tweepersoonsbed, enkele bedden is echt NIET handig! Kamer was niet echt proper en ontbijt was vrij duur...

De locatie en het omtoveren van de kerk!!

geweldig van begin tot einde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

keuze in minibar had beter gekund

het ontbijt was uitstekend; ruime keuze in broodjes, beleg, ontbijtgranen, noem het maar op zeer vriendelijk personeel, uiterst professioneel de kamer was voldoende ruim, zeer netjes voor herhaling vatbaar

Fijne tijd gehad in een uniek kader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Quasi geen opbergruimte. Slaap-en badkamerzijn heel groot dus waarom die ruimte niet gebruiken voor ingemaakte kasten die perfect bij het interieur zouden passen?

Het kaderis uniek en alle personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was prima, locatie ook zo aan de rand van het...
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Wat me tegen viel is dat de kamer (junior suite) die je krijgt niet de kamer op het plaatje is dat op booking.com bij de junior suite staat. We kregen uiteindelijk wel een andere kamer, maar ook die was minder dan de kamer op het plaatje. Toen we 's-avonds nog om 2 extra cupjes nespresso vroegen moesten we daar een euro per cupje extra voor betalen. Belachelijk als je al zo'n dure kamer hebt om dan ook nog aan de cupjes te willen verdienen.

Ontbijt was prima, locatie ook zo aan de rand van het Centrum. Parkeren op locatie was vol (je kon helaas niet reserveren), maar openbare parkeergarage was vlak bij en ook prima.

Luxehotel in een voormalige kerk

Het hotel is gelegen in een voormalige kerk. Luxekamer met uitgebreid ontbijt, vlak in het centrum van Mechelen. Wij hebben geparkeerd in de ondergrondse parking Lamot (is vlakbij, 18€ per nacht)

De locatie van dit hotel is perfect en het onthaal prachtig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen kregen een kamer (nr°210) toegewezen in het oude klooster en dat was ook aan onze kamer te zien... Onze kamer was erg onhandig door zn langwerpig grillig verloop onder de schuine dakrand. Verder was onze verouderde kamer getekend door te veel gebruikerssporen en -beschadigingen. Jammer dat we onze mobilofoons niet konden opladen want geen enkele van de stopcontacten werkte! Voor 178€ zonder ontbijt is deze kamer véél en veel te duur. Een tegenvaller dus.

De locatie van dit hotel is perfect en het onthaal prachtig. Verder viel het ons ook op hoe vriendelijk de medewerkers waren, erg aangenaam. Het ontbijt was erg vers en uitgebreid en aangenaam vertoeven in de verbluffende ontbijtruimte.

Leuk hotel voor citytrip in Mechelen!

Prijs iets té hoog naar onze mening. Vers fruitsap en een spiegelei bij het ontbijt zou een meerwaarde zijn.

Mooi concept. Goede ligging. Vriendelijke medewerkers.

Mooie bijzondere kamers (vanwege kerkgebouw), uitgebreid ontbijt en een centrale ligging.

Niets viel ons tegen, behoudens dat de garage wel enig stuurwerk vroeg maar uiteindelijk wel lukte.

aangenaam verblijf in mooi kader en dicht bij centrum

prijs een beetje duur / beperkte parkeermogelijkheden bij het hotel

uitgebreid ontbijt / koffiefaciliteit op kamer/ mooie kamers en vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid personeel

Een unieke ervaring
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

De badkamer is iets te klein en een inloopdouche ipv een ligbad zou prima geweest zijn .

Prachtige kamer ( junior suite) zeer exclusief ! Heel mooi verzorgd . Een bijzondere ervaring om te slapen in een kamer met prachtige brandglazen ( glas in lood )

weekendje weg

het terras aan onze kamer zou eens mogen gereinigd worden, want het had geregend en er lag mos op de houten planken, wat levensgevaarlijk was om uit te glijden.

ruime kamer met mooie badkamer met bubbelbad. hadden de kamer met terras. het ontbijt was heerlijk, alles was er, zelfs een glaasje bubbels.

Het was gewoon fantastisch ,een echte aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mensen met problemen aan de knie is het bad moeilijk te betreden om te kunnen douchen

Ontbijt was super een zeer ruime keuze Een prachtige kamer En zeer vriendelijk personeel

• Executive Tweepersoonskamer

Op de kamer vielen toch meteen enkele kleine mankementen op. Stopcontact hing uit de muur. Schade aan de vloerbekleding en het waterscherm in de badkuip hing los.

Deze unieke locatie is uiteraard de grootste meerwaarde. Het hotel is erg verzorgd en de service uitstekend.

Mooi en modern hotel op perfecte afstand van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer; veel ruimte maar geen douche en een vrij klein bad. In bad ook niet kunnen douchen. Wel jammer, want er is meer dan genoeg ruimte. Ontbijt (22eu) is aan de prijs, maar prima alternatieven in de stad.

Schitterend hotel in voormalige kerk en perfect plek tov het centrum. Mooie lobby en ruime kamers. Ook badkamer is bijzonder ruim.

Topervaring
    • Executive Tweepersoonskamer

Jammer dat we geen kamer hadden met een glasraam. Het bubbelbad in de kamer maakte redelijk veel lawaai vond ik.

De inkomhal van het hotel is zeer mooi, alsook de ontbijtruimte. De kamer zelf viel ook zeker in de smaak, enkel jammer dat we geen glasraam hadden. Wel andere mooie authentieke elementen van de kerk. Op de vijfde verdieping kon je wel de mooie glasramen zien. Het ontbijt was perfect in orde. Alles kraakvers en meer dan voldoende!

Een mooie ervaring om in een kerk te logeren.

We hadden een sfeervollere kamer verwacht. We sliepen in het kloostergedeelte. De laatste nacht een upgrade gedaan om in de kerk zelf te slapen. De kamer viel ons tegen wat het glas-in-lood betreft.

Het ontbijt was goed.

Centrale ligging gecombineerd met logeren in een uniek hotel!

De slaapkamers vonden wij wat donker en het tapijt niet interessant voor mensen met een allergie. Ontbijt prijzig. (maar wel lekker)

Goede ligging van het hotel, leuk om binnen te stappen in een kerk die omgebouwd is tot hotel, lekker ontbijt!

prachtig omgebouwd tot hotel echt uniek !PROFICIAT

niks het voldeed perfect aan ons verwachtingen

ja het ontbijt was super lekker en van alles wat De kamer heel netjes en prachtig bubbelbad zalig , ontbijtruimte zalig genieten

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ontbijt zag er in orde uit, kamers en bar mooi.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Badkamer was maar simpel (voor deze prijs mag het meer zijn) Personeel aan de receptie is vriendelijk maar het kuispersoneel mag op zijn minst goeiedag terug zeggen bij het passeren op de gang.

Ontbijt zag er in orde uit, kamers en bar mooi. Leuke setting

Aan te raden voor weekendje!

Was niet helemaal duidelijk dat ontbijt niet in prijs inbegrepen was

Zeer vriendelijke en goede service (strijkijzer, paraplu meekrijgen, roller mogen laten staan overdag). Aangename kamer met goed bed

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Geslaagd verblijf, we hebben genoten en even tot rust kunnen komen.

Het was moeilijk om naar tv te kijken vanuit het bed. Paal vh hemelbed verhinderde het zicht

Zeer vriendelijk en toegewijd personeel. Lekker uitgebreid ontbijt in sfeervolle, rustgevende kerk. Ruime badkamer

Buiten het gebrom was het in orde!
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Wij hadden de Junior Suite op het 2de verdiep en hier was er heel de nacht een brom hoorbaar. Ik vermoed van airco toestellen buiten. Niet echt goed voor de prijs van de suite!

Junior Suite was heel mooi met de kerkramen. Heel proper en goed bed. Ontbijt was ook in orde. Personeel heel vriendelijk.

Indien er geen lawaaihinder geweest zou zijn zou het veel beter zijn geweest
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ik had een kamer op de eerste verdieping en had last van het lawaai in de lobby . Geen parkingplaats meer en je kan ook parkingplaats reserveren . Badkamer was basic

De vriendelijkheid van het personeel

Het was ideaal om tot rust te komen en te bezinnen
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Dat mijn ontbijt veel te laat was toegekomen waardoor ik niet genoeg tijd meer had om te eten maar ik vond het wel sympathiek dat ze het niet aangerekend hadden omdat de fout bij de keuken lag. Je kreeg ook lekker veel , da was de moeite!

De rust , je hoorde zo goed als geen lawaai vanuit de kamer wat toch wel belangrijk was en ook de vriendelijkheid van het personeel was een pluspunt.

Het is een net, schoon hotel met een goede locatie in...

De kamers zijn wat aan de prijs voor wat je krijgt. Bij de reservering wordt de indruk gewekt dat je een mooie kamer in de oude kerk krijgt, dit bleek echter niet het geval.

Het is een net, schoon hotel met een goede locatie in Mechelen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is nogal prijzig. Het was een grote kamer, maar ik zou voor deze suite nooit de normale prijs betalen. Wij hadden oorspronkelijk een goedkopere kamer waar geen glas-in-lood ramen waren en dan is het eigenlijk een hotelkamer zoals er zoveel zijn denk ik, en misschien niet de moeite om zoveel te betalen? Ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen want we hebben deze gewone kamer nooit gezien.

Het bed was zeer groot en had een uitstekende matras. Het was een zeer ruime kamer en we kregen enkele dagen op voorhand een upgrade aangeboden, voor een zeer goede prijs, waar we gebruik van hebben gemaakt. Het bubbelbad was zeer aangenaam en er was een grote tv, die net voor het bed was geplaatst. Ondanks dat er een receptie was in de hal en in de zaal, hebben wij er helemaal niets van overlast van gehad. Het was een zeer gezellige en grote suite!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Mooi hotel, maar zog leren om de gast in de watten te leggen
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Bij aankomst lang wachten voordat de kamer gereed was. En daar dan ook zelf achteraan. Volgende dag was de kamer pas na 16.00uur weer netjes en gereed en dat voor een Junior suite. Dus niet echt van kunnen genieten

De kamer, het hotel op zich.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

totaal overroepen en prijs kwaliteit niet oké !
    • Executive Tweepersoonskamer

duurdere kamer geboekt maar die was piepklein maar vooral SUPER KLEIN BED dit is echt niet meer van deze tijd..... er waren nog mensen die hierover klaagden.

ontbijt was rommelig, druk, bevangen, veel te veel volk aan een piepklein buffetje, constant aanschuiven, je ging aanschuiven aan het buffet en je kwam terug en héél je tafel was leeg ondanks dat mijn handtas en sjaal er nog hingen ! Echt rommelig en absoluut niet gezellig.

te duur voor wat het is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dure parkeerplaats 25 euro/nacht = profiteren van het niet gratis kunnen parkeren in de nabije omgeving, 134 euro per nacht zonder ontbijt voor een basic kamer is veel. apart betaal je 22 euro/persoon😥....

gebouw en concept op zich / vriendelijk personeel / properheid

Onder de verwachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is enkel voor jonge mensen door de vele lage balken. 4 sterren en geen flesje water op de kamer vind ik onder nivo Niet kunnen reserveren van een parking is ook minpunt Als je geen suite boekt, heb je niets van de sfeer van oude kerk, iets waar jullie op internet mee uitpakken. Dus eigenlijk ontgoocheling, nieuw gedeelte heeft geen enkele sfeer en gang is zeer donker.

Unieke locatie
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Parking is op eigen risico en geloof me er is risico .... Ingang als kurktrekker niet iedereen geraakt ongeschonden beneden gezien de sporen op de muur, eenmaal beneden smalle parkeerplaatsen . Personeel neutraal eerder onverschillig . Gezien de prijs mag de luxe wat meer zijn, in andere hotels van deze prijsklasse worden handdoeken s’avonds nog ververst. Geen bekertje voor uw tanden te poetsen op de kamer vermoedelijk vergeten. Extra’s geboekt roos en rozenblaadjes op bed, bleek heel dun bezaaid en roos was verwelkt. Kan echt beter.

Ontbijt is uitgebreid, kamer is uniek met glasramen .

Het ontbijt was goed
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Zeker niet alle kamers en suites zijn voorzien vannde nooie glasramen zoals op de fotos. Als je hiervoor komt kan je bedrogen uitkomen

Het ontbijt was goed

Echt het geld niet waard
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Wij hadden de junior suite we hadden een aanbieding van Ongv 250 euro betaald inclusief ontbijt , nu op de foto's toont de kamer warmer aan en meer kerk elementen dat vond ik jammer dat het miniem was , de kleerkast was 1 persoons niet erg voor 1 nacht als je met 2 bent langer is echt niet tof dan , de badkamer was vrij standaard , de wc was niet proper , veel plekken op het tapijt , beschadigde meubelen , en het oogt groter de kamer op de foto's , kortom 250 euro mag het net iets dat ietsje meer zijn vind ik qua verzorging en uitstraling . Ontbijt niet slecht maar ook niet wauw...ik vind het geen aanrader alle sinds niet de junior suite aan deze prijs !

Het bed

Een unieke ervaring
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ruimtelijk gevoel t.o.v de foto's en prijs-kwaliteit vind ik overdreven evenals de ontbijtprijs. Volgens mij betaal je meer voor het totale plaatje dan voor de werkelijkheid.

Het concept en Mechelen zelf

Centraal gelegen.

Ontbijt: veel te duur (€20,00) voor wat men eigenlijk krijg! Stank in de kamer bij aankomst :-( Wij mochten wel van kamer veranderen :-) Wij hebben voor een ondergrondse parking gekozen in de buurt ( 200m daarvan - €18,00 per dag). Parkeren bij het hotel: €25,00 per dag

Centraal gelegen. Bed was comfortabel. Ontbijt wordt in de zeer mooie kapel geserveerd.

Ik had de kamer authentieker verwacht . Ik had de junior suite en zag niet veel verschil met de kamer van men moeder. Terwijl zij toch een mindere kamer had geboekt.

Het ontbijt was heel goed.De locatie was ook de moeite

Toffe locatie, lekker ontbijt, leuk kader, maar duur voor standaardkamer

De prijs-kwaliteit voor de standaardkamer was niet in verhouding. Veel geld voor basics. Voor dezelfde prijs in Mechelen kan je een meer luxueuze, ruimere en comfortabele kamer krijgen.

De prijs van het ontbijt was zeker de moeite waard! Vers en veel keuze. Top!

Verblijf in de zevende hemel
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Alle verwarming komt van 1 airco unit, dus moeilijk om de kamer vlug warmer te krijgen, vooral als de kamer wat groter is zoals een junior suite

Prachtige creatie, hier is veel werk in gestoken om dit te maken. Uniek in zijn soort, ik denk de enige kerk waar je kan overnachten in Europa. Speciaal doordat je met zuilen, bogen, glasramen enz in de kamer zit, mooi verlicht. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, continu worden de producten aangevuld en er is ook Cava, de mensen naast ons hadden kinderen mee en die kregen zelfs kidibull champagne. Koffiekoeken waren echt vers, sommige hotels doen dit niet.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Op en top verzorgt

Mager aanbod in de minibar, 1blikje cola, 1biertje, 1waterke

Het ontbijt was fantastisch, ruime keuze. De sfeer en inrichting van de kamer zijn heel goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Mijn verblijf was rustgevend.
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Nauwe parkeerplaatsen ondergronds.Gelukkig vertrok er juist iemand anders kon ik niet parkeren.

Lekker ontbijt mooie kamer en op korte wandelafstand van het centrum

een enorme aanrader
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer was sfeervol ingericht, zonder de oorsprong te verwaarlozen. Gezellige ontbijtruimte en uitgebreid ontbijt voorzien. Vlak bij het aangename centrum van Mechelen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Meer verwachtingen

Dat we een kleine kamer hadden was al geweten, en hadden we geen problemen mee. Maar we wouden hier wel naar toe met het idee in een oude kerk te slapen, zoals het ook geadverteerd wordt. Blijkbaar zijn enkel de grote kamers en suites daar. Dus daar hebben wij jammer genoeg niet veel van gemerkt. Wij werden te slapen gelegd in het aansluitend klooster. Die toffe oude elementen waren dus missend in de kamer. Ook was de kamer intussen al goed ingeleefd geweest. Vlekken (maar echt grote vlekken!) op het tapijt. Meubels die kraken... ik verwachtte niet het neusje van de zalm. Maar toch wat meer dan dit. Op het personeel niets aan te merken.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

De web-site en de buitenkant van het gebouw beloven een...

De web-site en de buitenkant van het gebouw beloven een bijzonder hotel, maar zodra men binnen is, en zeker in de kamers in het “ klooster”, is men in een gewoon, middelmatig, modern hotel, maar wel iets duurder. Hier en daar is de voet van een kolom te zien, dat is alles. Onze kamer (108) heeft een sombere grijze wandbekleding, had een vlek op de vloerbedekking, in de badkamer 1 handdoek vuil. Er is geen kapstok (alleen in de badkamer). De kleding kast is klein en zonder deur. Er mankeerden 2 hangertjes. Voor het bed stonden 3 aan elkaar gekoppelde poufs die erg in de weg stonden en alleen met moeite ter zijde geschoven konden worden. Het bed is redelijk goed, een “four-poster bed” wat vreemd aandoet daar er geen gordijnen door de posts omhoog gehouden worden; de posts zijn er dus alleen om het hoofd tegen te stoten. Er is niets om de koffer op te plaatsen. Een grote spiegel is helaas niet nuttig daar de kluis, de ijskast en de koffie machine er voor staan. De verlichting is onvoldoende, in bed lezen is niet mogelijk. De koffie machine was moeilijk te hanteren, de gebruiksaanwijzing maar juist voldoende. Er zijn knoppen voor keuze van een kleine of een grote kop. De aanwezige kopjes zijn echter te klein en stromen over als men “groot” heeft ingedrukt. De verbruikte pads vallen er soms niet uit, men moet dan met een theelepeltje ze eruit peuteren waardoor er later koffiedik in het kopje komt. Aan de balie meer déca pads gevraagd, zonder resultaat. Een klein briefje voor het kamermeisje gelukkig wèl. Het ontbijt is duur, met moet wel jong en uitgehongerd zijn om een ontbijt van € 20 te kunnen verorberen. In andere hotels is 's morgens de bar open waar men dan kan ontbijten met een kop koffie en een croissant. Wij ontbeten elders. De ontvangst was vriendelijk. Bij vertrek hadden we taalmoeilijkheden, het Vlaamse dialect was door ons slecht te begrijpen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heel uitgebreid ontbijt.

Het is goedkoper als je parkeert in een van de ondergrondse parkings heel dicht in de buurt van het hotel, dan in het hotel zelf.

Heel uitgebreid ontbijt.

Eigenlijk alleen de centrale ligging.

StandaardKamer gereserveerd tegen gereduceerd tarief. Was geen sprake van een karakteristiek hotel, maar veel meer van een zakenhotel. De vriendelijke uitleg van de receptie was dat we dan een andere kamer hadden moeten kiezen. Dit was bij booking niet helder. Daardoor was prijs-kwaliteitverhouding onvoldoende.

Eigenlijk alleen de centrale ligging.

badkamer werd nat bij douchen Kamer viel wat tegen qua authenticiteit door het “blok” van de wc badkamer die geplaatst is. Geen echte thee kopjes aanwezig Beperkte room service Duur ontbijt

De buitenkant van de locatie , oude kerk

Zalig! Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel niets tegen. Enige heel kleine minpuntje: de koelkast/bar koelde niet echt.

Heel leuke en ruime kamer en badkamer. Alle nodige comfort aanwezig. Heel leuke setting, zeker in de ontbijtruimte. Lekker uitgebreid ontbijt. Perfecte bediening.

• Speciale Aanbieding - Junior Suite

Verhouding prijs - kamer is niet evenredig in mijn ogen! Hygiëne in de badkamer kon beter!

Unieke toplocatie in hartje mechelen! Zeer aangename ontbijtzaal!

Het ontbijt was niet in de prijs inbegrepen.

Het ontbijt was niet in de prijs inbegrepen. En voor 20€ mocht het wel verser zijn de fruitsla en ik vroeg boor extra suiker voor de platte kaas en de on ge suikerde yoghurt maar kreeg er niets bij.

ervaring rijker maar zouden niet opnieuw boeken
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

We keken echt uit naar de kamer... overnachten in een kerk zou eens iets anders zijn maar voor ons niet top. De afzuiging stoorde ons echt in de kamer, veel lawaai. Thee op de kamer echt niet te drinken en er zat koffiegruis in. Toch een hoge prijs voor mooie locatie maar geen meerwaarde. Wel een ervaring rijker

Het ontbijt was verzorgd en lekker. Mechelen op zich een aanrader! We komen zeker naar de stad terug , veel leuke plaatsjes om te eten en te genieten in een bruin café en genoeg leuke hotelletjes. Heel vriendelijk in hotel.

Matig hotel!
    • Executive Tweepersoonskamer

Het was erg koud op de kamer, we hebben dit gemeld bij de receptie maar het was niet opgelost. Kamers mogen gerestyled worden, de verf bladderd van de muren! Ontbijt was matig, alles was koud, fruitpers was erg traag en maakt enorm veel lawaai. Als je reeds zoveel maal dit hotel geboekt hebt, zelfs voor tijdens 11 daagse beurs en voor klanten en je moet dan op tripadvisor lezen dat klanten die een standaard kamer geboekt hebben een upgrade krijgen naar junior suite en wij kou moeten lijden in onze excecutive kamer ... denk ik ... neen ben ik er zeker van dat ik volgende keer een ander hotel zoek in Mechelen! Zeker voor deze prijs!

dicht bij het centrum

Locatie (paar minuten lopen van centrum)
    • Executive Tweepersoonskamer

WiFi was onbeveiligd Bed was echt té zacht Rumoer uit lounge weerklinkt makkelijk in kamers

Locatie (paar minuten lopen van centrum) Personeel buitengewoon vriendelijk en behulpzaam Ruim (bubbel)bad

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Tegenvallend wegens het slechte bed.

Slechte matras, veel te zacht en niet geschikt voor personen met licht ruglijden waardoor reeds zeer vroeg in de ochtend het hotel verlaten.

Onthaal, kamer waren volgens de verwachtingen.

Rustig en centraal gelegen prijzig hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Te duur in verhouding tot aanbod kamer en extra's cf autostalling en ontbijt. Kamer verzorgd maar niet speciaal. Inkom met kerstperiode niet voldoende versierd...zonder te overdrijven. Ons bed te zacht.

Locatie en rust. Ontbijt was top maar voor de prijs van de kamer (168 euro) mocht dat inclusief.

Zeer mooie locatie en een unieke revaring
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Tv mocht desnoods uit de vloer komen of scherm naar beneden. Nameet mooie zicht weg van het glas .

Cava bij ontbijt was niet ons ding. Kamer was ruim en proper . Enkel vuilbakje aan bureau was niet leeg gemaakt. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Beveel jullie zeker aan bij vrienden en Kennissen .

We waren zeer tevreden.

het ontbijt was dik in orde. Wat wij spijtig vonden was in gang de muren en kamers overal beschadigingen, die eigenlijk met weinig middelen te herstellen viel. Zonde !!

Prijs-kwaliteit ok, maar zeker niet top

Er begonnen luidruchtige verbouwingen al voor 8u 's morgens vlak naast onze kamer. De kamer zelf was redelijk, doch de badkamer was ondermaats in verhouding met de ruimte.

De architectuur, alsook het feit dat men rekening had gehouden met onze vraag voor géén vasttapijt. Ook het bed was prima.

Zeer goed bed, en heel vriendelijke receptionisten!

Parking volzet van het hotel. Lamp op de bureau defect en geen aparte shampoo of douchegel, enkel pompje ‘all in’ in de douche. Badleidingen waren verstopt.

Zeer goed bed, en heel vriendelijke receptionisten!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Sfeer en personeel

Hoofdkussens veel te dik. Ontbijt overprijsd, tegen 10 uur al vele zaken op en moest fruitsap zelf persen. WC was heel vuil onder de rand, wat zichtbaar was vanuit het bad. kamer 107.

Sfeer en personeel

Voldeed aan mijn verwachting.

Geen parkeergelegenheid.

Prijs kwaliteit was zeer goed. In het Centrum, dus het hele stadscentrum is binnen wandel afstand. Kamers zijn zeer goed, loungebar en ontbijt ook. Enkele boekingswijzigingen gevraagd, en goed geholpen. Kortom zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Unieke locatie, heel dicht bij het prachtige centrum, de...

S morgens werd er door de poetsdienst al heel vroeg met deuren 'gegooid' . Er was alvast veel rumoer in de gang.

Unieke locatie, heel dicht bij het prachtige centrum, de goede service en het lekkere ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een zalige uitstap!
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer door grote moeilijk warm te krijgen, maar zeker niet problematisch.

Het bijzondere kader, zeer grote en mooie kamer, zalig bed,heerlijk ontbijt met alles erop en eraan! Ideaal om eventjes uit de routine te zijn!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

locatie is geweldig.
    • Executive Tweepersoonskamer

Prijs ticket parkeren 25 euro is te duur. Ontbijt 20 euro is te duur. Hierdoor krijgt de klant een minder gevoel. extra kosten op kamer van (140 euro) is 65 euro

locatie is geweldig. Bedden goed. hygiëne goed.

In de zomer wil ik wel nog eens terugkeren !!!!

Geen parkeermogelijkheid!!!

Ontbijt was in orde !Mooie kamer, maar hadden een kamer op het einde van de gang ,en hadden een klein venster ,op gebied van brand veiligheid vond ik dit toch niet oke'

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het kader van het verblijf en de kamer is prachtig.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het kader van het verblijf en de kamer is prachtig. Enkel jammer dat ze het design niet hebben doorgetrokken naar de badkamer en het toilet. De witte fiance steken af tegen het donkere en gezellige timbre van de kamer.

Weekend stay, locatie en ambiance top, geen 4 sterren als het om faciliteiten op de kamer gaat.
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

Faciliteiten op de kamer bij 4 sterren en prijs kwamen niet overeen. Geen strijkfaciliteit, badkamer zeepjes voor 1 persoon, minibar zeer minimaal gevuld (voor 1 persoon en weinig keuze). Ontbijt, brood uitgedroogd en weinig keuze.

Geweldige locatie, zeer centraal, super mooi gebouw en kamer!!

Een prettig en aangenaam verblijf gehad, op deze bijzondere locatie!

De verse jus d'orange pers was tijdens het ontbijt nogal aanwezig qua geluid. De stoelen bij de bar waren wat doorgezakt en ons inziens van slechte kwaliteit.

Hele fijne locatie, vlakbij het centrum... op loopafstand. Ruim en lekker ontbijt, genoeg keuze en het werd goed aangevuld. Vriendelijk personeel en zeer comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Verblijf

We kregen de mindervalidenkamer op de gelijkvloers (kamer 5). Hier hebben we niet achter gevraagd in onze boeking. Het tapijt in deze kamer is tot op de naad versleten. De douchebak loopt zodanig over dat heel de badkamer en het tapijt in de inkom vol water liep. Dit is een gekend gegeven zegt het personeel, daarom dat er extra handdoeken in de kamer liggen. Om zelf het water op te kuisen dus. Hoewel deze kamer duidelijk minder comfortabel is dan anderen, betaalden we even veel. Verder is er aan deze kamer niet te merken dat je je in een oude kerk bevindt, wat toch wel de reden was van onze boeking in dit hotel. Een teleurstelling voor ons, zonder compensatie van het management uit.

Centrale ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Schitterende kamer met glas in loodramen.
    • Speciale Aanbieding - Junior Suite

De producten in de badkamer waren niet aangevuld. Aan het douchescherm zat een schimmelrandje.

Schitterende kamer met glas in loodramen. Zalig bed. Uitstekend champagneontbijt met enorme keuze! Prachtig gerenoveerd.