Beoordelingen over Martin's Brugge 3-sterren

Oude Burg 5, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#64 van de 101 hotels in Brugge

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Wij zaten in het gedeelte wat onlangs verbouwd is.

Wij zaten in het gedeelte wat onlangs verbouwd is. De oude balken zit mooi in het zicht. Ontbijt was prima er was voldoende aanwezig. De locatie is echt perfect, midden in het centrum. Je kunt vanaf het hotel overal direct komen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Zeer tevreden en unieke ligging voor een weekendje Brugge!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer was heel erg warm en ventileerde niet goed. Voor deze prijs verwacht ik hier wel wat meer voor. Ik snap de prijs aan de andere kant wel qua ligging.

De ligging is perfect en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is perfect verzorgd.

De locatie was goed, heel centraal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De bedden en kamers zijn klein, het water uit de douche was koud, geen warm water, en de koffie bij het ontbijt smaakte naar slootwater.

De locatie was goed, heel centraal.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

de locatie is perfect in het centrum, recht tegenover het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de kamers zijn luidruchtig. kamers zijn normaal beschikbaar vanaf 15u, maar in ons geval konden we pas beschikken over de kamer om 16u.

de locatie is perfect in het centrum, recht tegenover het belfort. je bent op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. het ontbijt is goed verzorgt en er is keuze genoeg.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prijs/kwaliteit!

Prijs/kwaliteit! Op de website van booking.com kreeg ik een luxe foto van de hotelkamer te zien, blijkbaar was dat niet de 2-pers kamer die ik geboekt had. Mijn man en ik waren die dag 15 jaar getrouwd, zeer teleurstellend dat je een Huwelijksdag op zo’n NIET romantische kamer moet vieren. De receptionist had totaal geen begrip voor mijn verhaal en ging alleen maar met mij in discussie. Ik voelde mij op dat moment alles behalve gelukkig!!! Erg jammer......

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed geslapen op een goede locatie, badkamer verdient wel een opknapbeurt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De geluiden van buiten waren binnen goed hoorbaar. Onze kamer lag aan de kant van de winkelstraat dus je hoorde veel geluid. De badkamer vonden we niet heel hygienisch: in de douche was veel schimmel aanwezig, er was geen goede ventilatie, de douchekop was niet goed wendbaar en het water stroomde er aan 1 kant vd douchebak uit waardoor de vloer vd badkamer helemaal nat werd. Een route had wel kunnen worden gegeven (bv op de site van het hotel) vanaf de ring van Brugge aangezien Google Maps ons steeds naar wegen leidde waar je in de binnenstad met de auto niet mocht komt.

Goed bed. Goede ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima als je aaleen een plek zoekt om te slapen, voor de gezelligheid zou ik er niet heen gaan

Ontbijt € 20 > nu lekker buiten op de grote markt ontbijtje gedaan

Een van de weinige nieuwbouwpanden in hartje Brugge, midden in het centrum. Mooie plek om te verblijven, hotel zelf vrij standaard, niets speciaals. Goed om te slapen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De voorgespiegelde kwaliteit wordt niet geboden.

De kamer is aan een grondige renovatie toe. Ouderwetse kleuren. Oude meubels, Kwaliteit kringloop. Krassen en vlekken op het behang, door vocht aangetaste deur in de badkamer, afbladderende verf.. Slechte bedden. Saaie verlichting, geen nachtlampjes. Kleine kamer. Te duur voor de prijs.

De locatie was TOP. Parkeren was TOP, kost wel wat maar we mochten na uitchecken ook langer blijven staan.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De ligging.

Kamers moeten echt een update krijgen, met name de badkamer is zeer verouderd. Voor het (hoge) bedrag per overnachting mag je wel een koffie/thee faciliteit op de kamer verwachten.

De ligging.

Fijn verblijf in hartje Brugge

Prijs ondergrondse parking, betalen voor Wifi

Mooie, stijlvol ingerichte en ruime kamer. Blij dat we hebben gekozen voor de upgrade. Uitgebreid ontbijt, verzorgde ontbijtruimte.

Een hotel naar verwachting

Luchten van de kamer kan beter

Ontbijt is ruim van keus. En voldoet aan de hygiëne welke ik verwacht. De zaal is ruim en goed verlicht. De aanvoer van produkten is goed en heb geen lege bakjes, schalen o.i.d. gezien. De grootte van de kamer is goed, aangezien je er enkel bent voor overnachting(en)

Top locatie!

Veel regels, voelt betuttelend. Betalen voor betere WiFi, echt niet van deze tijd. Er is weinig te krijgen, zoals lunch, snacks gedurende de dag.

Top locatie! Heerlijke nieuwe kamer!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De prijs voor de parking. Maar we hebben geparkeerd aan het station. Voor 3,5 euro konden we parkeren en de hele dag de bus nemen. Wandelen ging ook, want het was zeker niet ver. Dus ook dat was geen probleem :-)

De kamer was ruim. Het leuke was dat onze familiekamer op het einde van de gang was, daar stonden twee zeteltjes die min of meer uitkeken op de stad, dat was aangenaam, want zodra de kindjes sliepen konden wij vlak voor de deur toch nog genieten van babbeltje met ons twee op de gang. Geen idee of dit de bedoeling was, maar zeker aangenaam. De kinderen vonden het leuk om samen in een groot bed te slapen. Het ontbijt was SUPER goed en ZEER uitgebreid, ik kan niets bedenken wat ontbrak. De prijs was met 5 euro verminderd als we het de avond ervoor doorgaven en de kids konden gratis eten (niet onbelangrijk want ze eten niet veel). Het personeel was echt wel vriendelijk.

Goed gelegen in het Centrum.

Hygiëne viel mij tegen. Geen stopcontacten naast het bed. Was voor onze kamer niet mogelijk om een niet storen bordje op te kunnen hangen aan de deur. Ondanks aanvraag bij de receptie.

Goed gelegen in het Centrum. Aardig personeel.

Viel tegen door het enorme lawaai van buiten.

Er was de hele nacht veel kabaal van langsrijdende auto's. Het was ontzettend lawaaiig. Heel slecht geslapen.

Het ontbijt was goed. De bedden waren goed

top

lange rij me uitchecken, leek ook op weinig personeel.

goed vriendelijk personeel. goed eten. prima kamer. perfecte locatie. Erik aan de balie nooit meer laten gaan en opslag geven

Moderne kamer (bij een upgrade naar het nieuwe gedeelte).

Het nieuwe gedeelte is vrij groot. Het was verder lopen naar onze kamer dan naar alle highlights van de stad.

Moderne kamer (bij een upgrade naar het nieuwe gedeelte). Daarnaast toplocatie! Middenin de stad.

Niet aan te raden.

Vochtige kamer, heel kort tegen het straat waardoor je elke auto, elke fiets en zelfs mensen hoort hoesten buiten! Constant nachtlawaai gehad en amper geslapen, dus hier komen we niet meer terug

Jammer dat de kamers in slechte staat zijn want het personeel is wel heel vriendelijk

Prima locatie voor een stedentrip In Brugge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Koffie/theemaker niet aanwezig op de kamer. Kleine kamer maar goede prijs gezien de ligging. Parkeren erg duur, wij hebben de auto buiten de oude stad geparkeerd en zijn op de fiets verder gegaan wat goed te doen was

Prima locatie, vriendelijk en servicegericht, ideaal voor citytrip

Last minute booking is aangeraden

Het hotel was prima, alleen zou ik niet meer in deze periode gaan, het was heel warm, en er zijn op dat moment veel te veel toeristen in Brugge

mooie kamer (804), wel een hele 'beklimming' om er te geraken, zeker als je slecht te been bent

Ligging perfect.

Trapjes op en af om bij de kamer te komen. Parkeren vrij duur. Mogelijkheid openbaar parkeren leek aanwezig, onduidelijk of een speciale pas daar voor nodig was.

Ligging perfect. Vriendelijk ontvangen. Verbleven in een nieuw gedeelte, mooie schone kamer.

Sterk aanbevolen !

WiFi valt bijzonder tegen - valt gedurende langere tijd zelfs uit - je kan extra snelle WiFi als extra aanschaffen, maar dat zou gezien de kamerprijs niet nodig moeten zijn - en een koelkastje op de luxe charming room is zeker geen overbodige luxe, dus graag plaatsen !

Uitstekende ligging - grote kamers - inpandig parkeren - perfect ontbijt - rustig - bijzonderlijk vriendelijk personeel

Zalig genieten.

De douche viel wel tegen, je moest in het bad stappen en water regelen met aparte kranen, geen thermostatische kraan. Voor ons nu geen probleem, maar voor oudere mensen misschien wel.

Vriendelijk personeel. Rustig slapen.

Dit hotel is een toplocatie om de stad te bezoeken.

toch wat geluid van de climatisatie in de binnnenkoer

Dit hotel is een toplocatie om de stad te bezoeken. De kamer was prima uitgerust, ruim en excellent van temperatuur ( zeker vrijdag 27/7) alleen kunnen niet alle kamers aan de mooiste zijde liggen, ik zat aan de binnenkoer zijde .

Het hotel is ietwat verouderd maar de kamers zijn dik ok:...

Het hotel is ietwat verouderd maar de kamers zijn dik ok: zeer goed bed (en hoofdkussens), airco en een flesje water als welkom , idaeaal voor een verblijf van een paar dagen. (kamer was wel nogal donker)Het ontbijt was dik in orde (er was van alles wat)en wij hebben lekker buiten ontbeten. Minpuntje: je kan geen plaats reserveren op de parking (wij hadden geluk dat er plaats was maar als dat niet het geval is heb je wel een probleem). Vriendelijk personeel.

Geweldige dagen gehad

Niets behalve de parkeer tarieven slaan de plank mis. € 30,= per nacht is erg duur, de parkeergarage iets verderop kost €10,= per nacht

Mooi hotel met een perfecte ligging, netjes en zeker voor herhaling vatbaar. Leuke bar en gezellige binnenplaats

Uitgebreid ontbijt,goed bed,goede airco,vriendelijk personeel, alleen de kamer had wat beter gekund
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer had beter gekund. Was wat klein,geen kastje voor je kleren, geen bar op de kamer,stond wel vermeld bij de boeking, bijna geen lichtinval op de kamer . Waren in kamer 410, was wel rustige kamer zoals gevraagd, maar hadden geen uitzicht door de balustrade en kleine vensters.

Het ontbijt was uitgebreid, werd geregeld bijgevuld. Warm ontbijtspek, worstjes, roerei en zelf te persen sinaasappels.Heel mooie en gezellige ontbijtzaal en zeer vriendelijk en behulpzaal personeel. Elke dag is er in de bar 1 uur lang bieren en softdrinks aan de halve prijs, leuke barman😀 De airco was heel goed. Heel ruim en goed bed. Het personeel was heel vriendelijk en elke dag werd alles gepoetst en vervangen. Uitchecken pas om 11 uur dat geeft je wat meer tijd 's morgens Goed verduisterde kamer 's nachts en rustig. Hotel ligt pal in het centrum maar toch heel rustig. Als ik nog eens naar Brugge kom zeker terug dit hotel, is een aanrader!

Tevreden

Eerst en vooral de gordijn aan de raam. Kon je niet goed sluiten door slechte bevestigingen. En omdat het meer dan 30 ° was scheen de zon binnen. Ook de airco. Hij werkte prima maqr je kon hem niet minder zetten. Het was op of af. Voor de rest was ik heel tevreden

Rustige kamer (701) Terras

Het was ok.

De airco moest steeds opnieuw gestart worden (tijdklok of zo?), en werkte sowieso traag. Het display was Russisch. De bijgeleverde NL handleiding sloeg nergens op. Het raam kreeg ik niet dicht. En itt wat er op uw site stond: er was géén bad. Ik was hier 2 weken terug ook (voor werk) in een “gewone” kamer, en dat had wel een bad. Vind ik raar omdat uw site wel melding maakte van een bad, en ook raar omdat een gewone wel, ene en superior kamer géén bad heeft. Verder stond er op uw site dat ik ter plaatse zou moeten betalen, maar ik moest gewoon van tevoren met iDeal betalen. Vind ik niet erg, maar ZEG dat dan niet! Ik heb ondanks de hitte (maar daar heeft iedereen last van) prima kunnen slapen, maar toch vind ik prijs/kwaliteit wat pover. Ik had eigenlijk net zo lief dezelfde kamer gehad als 2 weken terug.

De ligging is fantastisch. De kamer was mooi, maar niet erg praktisch.

3 dagen Brugge

De 2 mannen aan de lobby waren niet zo klant vriendelijk. Ze gaven korte nogal kleinerende antwoorden op vragen die gesteld werden door klanten. Dat gaf ons namelijk niet zo een welkom gevoel. De rand van het bad in de kamer zag er oud en teveel gebruikt uit. (Roest en vlekken)

De locatie was heel dichtbij de markt, het ontbijt was uitstekend en de cocktails ook.

Mooi hotel en perfecte locatie

De badkamer viel wel erg tegen; verouderd, kapotte douchekop en schimmel.

De slaapkamers waren mooi en modern en de locatie was perfect. Tegenover de belfort en 2 sec lopen van de grote markt

Het was buiten in de stad beter dan binnen in het hotel..
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Weggestopt op de bovenste 4e verdieping. Nagenoeg geen uitzicht. Verhoogde vieze watergoot achter het kamerraam niet aangenaam. Lange wachttijd bij vertrek door lange rijen mensen die allen rond dezelfde tijd moesten uitchecken.

Heel kleine gedateerde kamers op de bovenste verdieping. Ontbijt prima. Ligging in centrum ban Brugge prima. Parkeergelegenheid slecht geregeld voor aankomende reiziger.

Op badkamer na, prima verblijf
    • Comfort Eenpersoonskamer

Badkamer helaas slecht schoongemaakt. voegen en tegels geel en oranje van allle zeepresten.

Prima bed en de douchestraal is van voldoende druk. Verbleef in een 1-persoonskamer op de BG

Brugge is zeker voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Op de kamers lag er vast tapijt , zeker n minpunt Alsook de badkamer , er is geen douche aanwezig De gordijnen hingen halflos De kamer is echt verouderd en kan zeker n opfrissing gebruiken 😏

Het ontbijt was prima , alles voorzien Overal kort bij = top Ook parking aanwezig Heel vriendelijk en behulpzaam personeel 👍

Super gelegen hotel!

Ontbijtboxen, aangezien wij om 6.30 moesten vertrekken om op de fandag van Club Brugge te gaan staan als sponsor hebben wij ontbijtboxen moeten bestellen. Voor €15 krijgt u effectief bijna niets! 3 droge sandwichen en wat confituur, een appel, een fruitsap uit blik en fles water!

Super gelegen hotel!

Prima hotel hoewel de inrichting ietwat gedateerd is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers waren niet heel ruim maar van de belangrijkste gemakken voorzien. Verder waren de kamers enigszins verouderd/afgeleefd.

Vriendelijk personeel, fantastische locatie midden in het centrum. Alle voorzieningen werkten verder wel.

Uitstekend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kleine tip nog voor bij het inchecken: wijs gasten op het feit dat pinnen niet altijd mogelijk is in Brugge, en waar de dichtstbijzijnde ATM is.

De ligging van dit hotel is perfect! De ontvangst in het hotel was erg vriendelijk en we hadden een heerlijke kamer! het ontbijt voldeed aan alle verwachtingen. Een aanrader!

Midden in het centrum

We keken recht tegen het afval van het hotel. We konden geen raam open zetten voor de lucht. Kan echt niet. Tweede kamer was erg simpel.

We hadden 2 kamers tegen elkaar met een deur ertussen voor onze kinderen en een kamer voor mijn mam en mij

Prima ligging net achter de grote markt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Prima ligging net achter de grote markt. Nette kamers, ruime badkamer (de douche mist een automatische mengkraan). Heerlijk geslapen. Genoten van het heerlijk ontbijt met zeer ruime keuze.

Top locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geef voorkeur aan thermostaat kraan in douche. Geen gebruik gemaakt van ontbijt in hotel. Kan in Brugge prima ontbijten voor minder geldbedrag dan in hotel.

Top locatie. Op nog geen 100 meter van markt.

ontbijt overvloedig,zeer goede kwaliteit,kamer goed en...

een klein kastje naast de bedden ontbrak, de bedlampjes werkten niet, de Nederlandse TV programma's konden wij niet vinden, ook niet na een summiere uitleg van een medewerker. Het zijn kleine puntjes, we kunnen Uw hotel een ieder van harte aanbevelen!

ontbijt overvloedig,zeer goede kwaliteit,kamer goed en rustig, baliepersoneel hulpvaardig, kamers proper.

Plaats en omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

ontbijt nog eens extra moeten bijbetalen 15 p/p terwijl we dachten inclusief ontbijt stond vermeld dus 30 euro meer moeten bijbetalen misleidend alleszins .

Plaats en omgeving

Niet voor herhaling vatbaar.

Prijs kwaliteit. Minuscule kamer voor 183,24€ is veel te duur. Bovendien hadden we een 2 persoon bed gevraagd maar het waren 2 één persoonsbedden die tegen elkaar waren geplaatst. We hebben 20 minuten moeten aanschuiven om te kunnen uitchecken.

De centrale ligging. Het vriendelijke onthaal. Het fantastisch ontbijt.

Bijxzonder teleurgesteld in alle opzichten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Verouderde kamer en badkamer en klein. Het ontbijt is zeer matig afbakbroodjes die te kort in de oven zijn geweest ( niet gaar) het spek bij de eieren hadden de pan niet gezien en de croissants zo slap als een flensje...voor € 15,- p.p. mag je een betere kwaliteit ontbijt verwachten.

De locatie in het oude centrum

Heel goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We hadden een upgrade geboekt maar daar heb ik mijn twijfels bij. Heel kleine kamer met kleine douche die lekt.

De ligging is schitterend! Je komt buiten en je bent in centrum Brugge. Het ontbijt was heel gevarieerd en super - mag wel voor die prijs! Heel gemakkelijk dat je een parkeerplaats in het hotel kan reserveren maar het prijskaartje is wel wat overdreven. De bar is heel gezellig en het personeel is top!

Bij aankomst voor inchecktijd ons gemeld (14.

Zie boven! In de kamer met twee losse bedden was geen verlichting, geen stopcontact bij nachtkastjes en als je naar toilet wilde moest je groot licht aan dien bij de ingan.. ver van de bedden of bij de andere kamer de verlichting aan doen( waar de minderen sliepen) heel raar

Bij aankomst voor inchecktijd ons gemeld (14.00) De kamer was nog niet klaar, maar zou om 15.00 wel klaar zijn. Om 16.00 uur waren we terug. Receptioniste Astrid vond t nodig het probleem dat de gevraagde kamer nog niet klaar was ons probleem te maken. Ze kon ons namelijk wel inchecken maar niet in de door ons gevraagde kamer (waar we mail contact over hadden gehad). Daarvan was ze op de hoogte. Dus was t ons probleem dat deze gevraagde kamer nog steeds niet klaar was. De houding van haar was onvriendelijk. Geen excuses, geen toenadering; alleen de discussie aangaan en d’r poot stijf housden. In onze optiek zo de klant te behandelen is niet passend bij de sfeer en sterren van het hotel.

Goede ligging van het hotel, de gerenoveerde kamers zijn mooi

Upgrade naar gerenoveerde kamer kostte € 25 extra, dit werd ons pas meegedeeld bij de checkout. Bij het ontbijt ontbrak vers fruitsap en spiegelei.

De vernieuwde kamers zijn mooi. Super goede ligging! Vriendelijke medewerkers.

Fijne tijd gehad, uitstekend hotel, leuk om 's avonds aan de bar een borrel te doen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De douche was niet heel handig, water viel snel over de rand van het bad waardoor een overstroming ontstond.

Goed ontbijt en uitstekende locatie, direct in het centrum!

Totaal ontevreden !!!!!

Bijna heel de nacht geen oog dicht gedaan door een vervelend lawaai (stroomgenerator ).Wij hadden een ontbijt geboekt via een Bongobon voor een vorstelijk ontbijt,niemand om ons te begeleiden naar een tafel , bediening aan tafel totaal afwezig . Het personeel was bijna niet te zien in de zal, en als iemand in de zal kwam, t' was zeker niet met een glimlach in tegendeel ,totaal onvriendelijk , om 9 uur al geen fruitsap meer ! Geen vorstelijk ontbijt zoals verwacht ! Helemaal teleurgesteld.

Absoluut teleurgesteld !

heel rustig in hartje brugge

eerder opgegeven update kamer en aanmelding ontbijt, bleek niet doorgekomen kamer prima, maar de badkamer kan wel een kleine update gebruiken, likje verf hier en daar en vervanging kraan. wel schoon verder.

ontbijt was prima, goed gesorteerd buffet; bar was ook prima. kamer was, ondanks ligging aan een drukke straat, heel rustig.

Perfect weekend in een heel leuke stad

Personeel in de bar begreep nauwelijks Nederlands. Ik begrijp dat veel toeristen uit het buitenland komen, maar vergeet toch ook de toeristen uit eigen land niet...

Zalig en uitgebreid ontbijt. Perfecte ligging voor een bezoek aan cultureel Brugge.

Locatie, prijs kwaliteit in orde

Luidruchtige eetruimte, te weinig personeel. Deze deden meer als hun best, maar hebben maar 2 handen.

Locatie, prijs kwaliteit in orde Goede cocktails in de bar,

Brugge , daar krijg je nooit genoeg van !!

T was in orde, alles!

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijke bediening, geen lawaaioverlast en toch midden centrum! Is een echte aanrader, we komen terug !

ok

Ik dacht geboekt te hebben inclusief ontbijt(124=eur)maar bij inchecken bleek dat toch niet zo te zijn.Dus dat viel een beetje tegen!Ik weet niet wat er tijdens het boeken fout is gegaan maar ik moet de volgende keer mijn boeking beter checken!! Voor de rest geen probleem!

het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding voor een hotel aan de grote markt van Brugge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijtzaal ongezellig en lawaaierig. Ondanks dubbele beglazing van de slaapkamer toch nog last van straatlawaai. Parking is duur, € 30,00.

Perfecte ligging, centraler kan niet. Afgesloten parkeergelegenheid onder het hotel.

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

1 klein dingetje, maar dit is persoonlijk. Dat er geen verse fruitsla bij het ontbijtbuffet staat. Maar er was voor de rest zeker keuze in overvloed.

De locatie! Als je het de Martin's hotel buiten wandelt. En de straat oversteekt, sta je gewoon aan den Belfort!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De vriendelijkheid , professionaliteit en gedienstigheid ...

Niets ! Of mischien dat men de parkeerplaats niet op voorhand kan boeken .

De vriendelijkheid , professionaliteit en gedienstigheid v/h personeel !

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Erg kleine gedateerde hotelkamer (rond), de deur kon niet eens open, zat dan halverwege klem tegen het bed. Geen fijn bed, leek wat doorgezakt in het midden.

De bar was erg gezellig en had lekkere cocktails. Het uitzicht vanaf de hotelkamer was erg mooi. Parkeergelegenheid bij het hotel prima. Locatie is top, je bent overal in de buurt.

Degelijk voor een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Mottige kamer. Tapijt. Klein. Gehorig. Ouderwetse badkamer. Geen vers fruit bij ontbijt. Yoghurt niet gekoeld. Ontbijt pas mogelijk vanaf 8 uur.

Ligging. Vriendelijk personeel.

De ligging is prima, midden in het centrum.

De foto's van op internet stroken absoluut niet met de realiteit. De stoelen, gordijnen en badkamer waren verouderd (stoelen op verschillende plaatsen gescheurd, stopcontact helemaal onder de lavabo en niet te bereiken, geen stopcontact naast het bed). Donkere wat grauwe kamer. Dringend opfrissing nodig! Als je dit hotel boekt, vraag dan zeker een kamer in het vernieuwde gedeelte.

De ligging is prima, midden in het centrum. Rustige kamer ook.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Voor 1 was het heel goed. Zeker te nemen voor een citytrip

Er was omleiding en dit was dan even moeilijk. Maar verder Ok.

Kamers hebben wij gekozen waren volledig volgens de prijs die ik betaalde. Ligt heel goed. Een heel toffe sfeer ook.

Weeral een zeer aangename ervaring. We hadden er al eens gelogeerd en we komen zeker en vast terug.

Er viel ons niets tegen.

Kamer was ok (prijs-kwaliteit, netheid). Misschien wat meer lichtpunten voorzien. Het was er nogal donker en we konden moeilijk de kaart van Brugge lezen. Prima ontbijt. Prachtige, rustige locatie op een paar stappen van het centrum. Zeer vriendelijk personeel aan de balie.

Heeerlijke overnachting

De kamer was wat klein en niet geventileerd. Na het douchen in de badkamer waren de muren in het slaapgedeelte zeiknat en drupte het water van de muur.

De ligging, de bedden en het ontbijt

Super aangenaam.

Entee wat fris door steeds open gaan deur. Aangezien daar ook zitjes waren en een aangename haard deze warmte kwam niet tot zijn recht

Locatie. Bed. Ontbijt. Bar. Schoon en aangename geur.

Was goed maar kamer viel wat tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hadden kamer 410,donker,ontzettend klein raam en dan liep er nog een buis voor . Echt onaangenaam. Nog geen mengkraan in douche....verouderd

Ontbijt was prima en ligging super,parking was prijzig maar zeker een pluspunt

vlak bij de grote markt: toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De waterdruk van de douche was zodanig hard dat de douchekop soms niet bleef hangen Spijtig dat de lakens wat beschadigd waren, dit geeft een minder goede algemene indruk

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Het ontbijt was uitstekend, de bedden waren prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De parkeerkosten van de accommodatie maar we hadden voor dagtarief €9 bij parkeergarage Zilvervloed kunnen parkeren

Het ontbijt was uitstekend, de bedden waren prima

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Behoorlijk

Deur van de badkamer is aan vernieuwing toe. Veel lawaai tgv de airco’s in de binnenkoer, dit was een beetje storend om in slaap te geraken.

De ontvangst

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zeer goed hotel met centrale ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zijn in dit hotel al meerder malen geweest. Zeer gunstige ligging, vriendelijk personeel, heel lekker ontbijt. Voor herhaling vatbaar. Zeker aan te bevelen

Bwa

De kamer komt niet overeen met wat de foto’s zeggen en ik boekte een promo nieuwe kamer en kreeg een zeer oude kamer met opgezwollen deur en roest in het bad. Nog een bad om in te douche met douche gordijn en dat vind ik zeer onhygiënische. In een zeer smal bad

Goed ontvangst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het zicht naar buiten was de dakgoot. In de kamer van mijn dochter hing een sigaretten geur. Een gezellige plek om met meerdere mensen samen te zitten was moeilijk te vinden.

Goed ontvangst. Goed gelegen.Lekker ontbijt en savonds een fijne bar. Geen last van lawaai.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Top !!!

Een frigo in de kamerv

Alles was OK . Uitgenomen , dat we geen frigo in ons kamer hadden . Ontbijt prima .En de locatie , zo dicht bij het centrum is een pluspunt . Zeker door vertellen

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prettige locatie voor een acceptabele prijs

De locatie van onze kamer viel tegen. Het was namelijk noodzakelijk om via een hele smalle en verouderde (en tevens gevaarlijk ogende) lift naar deze etage te gaan. Dit gaf het idee dat je in een afgedankte ruimte binnen het hotel zat. Dit was jammer gezien de rest van het hotel in orde was. Kwaliteit van de kamer was voldoende.

Het ontbijt was goed verzorgd. Bij binnenkomst zag het er goed uit. Algehele hygiëne in orde. Hele goede locatie die midden in het centrum ligt. Prijs is ook acceptabel.

Het ontbijt was echt super !

Het ontbijt was echt super ! Met sinaasappels om zelf te persen, gekookt eitje en gebakken eitjes met warme tomaten en spek, alle soorten brood en beleg, echt super ! Perfecte locatie knal in het centrum.

De kamer is heel erg klein. Hiernaast lag het bed niet lekker, is de douche in een bad en is er geen minibar aanwezig. De prijs kwaliteit verhouding is niet goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Martin's Brugge