Beoordelingen over Maxhotel 1-sterren

Bd. Adolphe Max 107, 1000 Brussel, België

#105 van de 215 hotels in Brussel

6,1

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Genoten van een schoon, basic hotel in het centrum van Brussel!

Voor de prijs hadden we niet hoge verwachtingen, het belangrijkste voor ons was dat het hotel schoon was. De bedden waren erg schoon, de kamer rook schoon en de badkamer was, buiten enkele voegranden, ook schoon. De vloer was bij de randen en achter de stoelen nog wel rommelig maar dat was voor ons niet erg. Bij het inchecken bij de automaat kwam er een medewerker helpen. Hierdoor verliep dit ook prima. Op de eerste verdieping zijn kluisjes en ‘s ochtends croissantjes en chocoladebroodjes. Daarbij staan er automaten (drinken, snoepgoed/koekjes/nootjes en koffie). Ook kun je hier televisie kijken en aanbiedingvouchers voor de omgeving krijgen. Super! De locatie is top; parkeergarage én centrum erg dichtbij! Zeker een aanrader!

Meer dan een slaapkamer was het niet

Vloerbedekking smerig. De douche was onhandig. Er lag viezigheid. Het bed sliep niet lekker. Het kussen was extreem klein. Super weinig stopcontacten. En de televisie was maar een raar ding.. werkte ook niet goed

De portier was heel vriendelijk!

accomodatie

de wastafel was zelfs voor 1 persoon veel te klein laat staan voor twee personen. Hoofdkussen was voor mij veel te klein, zo kan ik niet slapen, vaak is er in een hotel wel mogelijkheid om een tweede kussen te pakken. De TV was abominabel slecht, gesis en geknetter en verstoord beeld. Veel te weinig kastruimte en gelegenheid kleding op te bergen, ook nergens haken. Voor mij voor die twee nachte was dit niet echt een heel groot probleem.

zakelijk

Als de ramen niet open kunnen moet de airco niet onprettig ruiken! De wifi was erg traag. Op de booking.com pagina van dit hotel stond Parking bij vermeldt, maar het hotel heeft helemaal geen parkeergelegenheid - in de buurt is wel een parking en dat kost €20 per dag.

De locatie, de rustige kamer - die ook nog eens niet klein was.

Het was gelukkig maar 1 dag, maar dit was al te lang

Onze lakens waren smerig, vlekken erin. Uiteindelijk bleek dat deze gewoon omgedraaid waren. Na enig aandringen toch nieuwe lakens gekregen waardoor het al “schoner” was. Verder waren het gehorige kamers, personeel zelf maakt een hoop lawaai tijdens het werken. Gordijnen zaten enorme vlekken in, maar 1 stopcontact in de hele kamer en de haren van vorige gasten lagen nog overal. Airco werkte niet naar behoren en tot onze grootste ergenis kon het raam ook niet open waardoor je dus niks geen frisse lucht krijgt. Badkamer was vies, zo zag ik schimmel op de kit zitten + normale voegen die geel waren. Inchecken is onpersoonlijk door een computer waar ik al snel klaar mee was. Uitchecken ging ook raar; pasje moet je in een gleuf gooien? Uiteindelijk maar gevraagd of dat goed was aan het personeel. Ze verstonden mij niet terwijl ik engels sprak.

Dat wij zo in de stad zelf waren

Prima hotel voor korte (weekend) stedentrip in Brussel dichtbij belangrijke centrum locaties.

Kleine detail had mogel. te maken met veiligheidsmaatregel, ramen in onze kamers konden wij niet openen (gebeurt bij schoonmaak ochtend) wel airco aanwezig. Collega moest wat lang op haar electronische kaartsleutel voor de kamerdeur wachten was defect/deur kon niet op slot/wel later opgelost.

Ontbijt was heel eenvoudig (automaten) zat niet echt in accommodatie vantevoren ook vermeld op booking.com . Wat voor ons heel goed was dichtbij centrum Brussel handig om lopend naar centrum/belangrijke locaties te gaan. En goede vriendelijke (Franstalige) receptiepersoneel (ook van de schoonmaak) die in Engels communiceren, werd goed schoongemaakt. Daarnaast moderne faciliteiten zoals electronisch/via internet in-uitchecken en electr. kaart als sleutels voor kamers.

Geen parkeergelegenheid bij hotel. Wel op loopafstand (20 euro per dag) Kamers waren erg netjes.

Geen parkeergelegenheid van het hotel zelf aanwezig. Erg misleidend dat dit wel bij de boeking word aangegeven en dit kost je dus nog 20€ per dag extra. Ook was het in het hotel zelf heel erg benauwd. Op de kamer was er gelukkig wel goeie ventilatie.

Nette kamer, en personeel staat je vriendelijk te woord.

vreselijk

Kamer is sober, muf, best klein en ook niet goed schoon (vlekken op de muren, spinrag onder het bed, dat soort werk). Inchecken ging tamelijk hopeloos (is eigenlijk de bedoeling dat je via een automaat incheckt maar die deden het niet en de medewerker die het hele hotel in z’n eentje moet runnen sprak geen Nederlands en slecht Engels). Het internet is niet vooruit te branden (YouTube werkt niet, verder doet elke site er 30 seconden over om te laten) en anders moet je 5 euro per dag bijbetalen. Televisie deed het ook al niet. Gisterenavond kwam tot drie keer toe iemand langs die het tevergeefs probeerde te fixen, uiteindelijk rond 22:30 uur deed-ie het. Vandaag doet tv het ook weer niet. Ontbijt bestaat uit een zaaltje waar als je geluk hebt nog een droog croissantje ligt. Verder staan er alleen automaten waar je een blikje sap of een Twix ofzo uit kan halen. Tegen betaling. Koffie en thee is er niet. Zo bont heb ik het echt nog nooit in m’n leven ergens meegemaakt: zelfs de goedkoopste Amerikaanse motels waar ik ooit was boden een beter ontbijt. Qua tarief zijn we ook nog eens genaaid, want overal in dit hostel hangen posters dat je voor 55 euro een kamer kan krijgen. Terwijl wij dus 96 (!) euro per nacht hebben betaald.

Basic voor een enkele zakelijke overnachting.

Rommelige receptie

Tja. Niet te moelijk over doen. Komt over als een soort van hostel maar het is schoon, rustig en loopbaar. Ontbijt is er gewoon niet.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

onaangename ontvangst, functionele kamer, verder niets.

Het inchecken was een drama. Eerstens was er weinig flexibiliteit t.a.v. de tijd van inchecken. Vervolgens was een van de automaten om in te checken was defect (kan gebeuren), maar de ander werkte niet goed. Om dit de corrigeren hielp een norse man. Al met al duurde deze sessie zo'n 30 minuten en zo gezellig was de gang niet! Kortom weinig aangename ontvangst.

De kamer was erg basic, maar verder ok. Beetje veel geld voor het gebodene.

Goede service door de receptionist.

Het onpersoonlijk manier om in het hotel te komen inchecken. We konden eerst niet binnen en moesten via een gedigitaliseerd systeem inchecken.

Het personeel van de receptie heeft snel een oplossing gevonden om mij toch een kamer te geven ondanks mijn geboekte kamer niet beschikbaar was.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed geslapen, prima bed en sanitair. In- en uitchecken onpersoonlijk; niet fijn.

Tot mijn verrassing kon ik alleen digitaal inchecken. Dit stond kennelijk wel op de website, maar ik had dit niet gelezen. Twee automaten stonden hiervoor in een hal voor de gesloten toegangsdeuren naar het hotel. Pas na aanmelding en betaling kwam een sleutelkaart uit het apparaat, waarna toegang tot het hotel werd verleend. Een van beide automaten was kapot. De dame voor mij had problemen met deze manier van inchecken, dus ik heb ruim 10 minuten moeten wachten voordat ik kon inchecken. Op zich ging dat goed. De receptionist bood uiteindelijk ook zijn diensten aan om te helpen, maar na een lange dag werken, was dit geen fijne manier om in te checken, zo onpersoonlijk ook. Het uitchecken in de automaat de volgende ochtend mislukte, omdat beide machines niet functioneerden. Wel goed geslapen en alles was schoon. Alleen kon ik geen tv kijken door permanente storing op alle zenders. Een volgende keer kies ik voor een ander hotel.

Schone en rustige kamer, dichtbij de vergaderlocatie en dichtbij Brussel station Noord.

Kort zakelijk.

Bij aankomst moet je eerst inchecken op een computer voordat überhaupt de deur voor je open gaat. Erg klantonvriendelijk als je een lange reis hebt gehad en eigenlijk gebruik wilt maken van het toilet. Vervolgens was er een storing in de computer waardoor de codekaart niet gemaakt kon worden. De portier/conciërge moest alles weer in de computer invoeren. Ondertussen kwam er telefoon binnen die eerst beantwoord werd... Op de site leek het erop dat het hotel beschikt over een Parkeerplaats, dat is niet waar. Je moet gewoon in de straat parkeren en er zijn niet extra parkeerplaatsen gereserveerd voor gasten. Dat is overigens wel het geval bij het tegenoverliggende hotel. Er is een mogelijkheid om wat drank uit een automaat te halen maar dat kan alleen met muntgeld en je krijgt geen bonnetje. Daarnaast was de vloerbedekking smoezelig... en het aanbod aan TV zenders minimaal of met storing. Dit werd ook niet verholpen. Wat mij betreft geen aanrader!

De ligging van het hotel dat beviel het meest in relatie tot mijn doel van het beozek aan Brussel.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima accomodatie voor een kort verblijf!

TV ontvangst was heel slecht (onmogelijk om tv te kijken zonder verstoringen), wifi met ingewikkelde login methode, niet meer van deze tijd.

De ligging, schone kamer, comfortabel bed

- geen ontbijt, ze bieden wel gratis koffiekoeken maar...

- electronische check-in aan de ingang niet eenvoudig - op een kamer voor TWEE personen heb je naast de bedden als meubilair: BIJNA NIETS - EEN (1) lage designstoel en EEN (1) tafeltje van 0,60 x 0,60 m, geen tafeltje om te schrijven - valies op de grond - niets om de valies op te leggen - 1 haak met 2 kleerhangers voor de jassen - geen kleerkast: 's avonds moeten de 2 gasten in de kamer al hun kleren op het enigste stoeltje zien te leggen - badkamer: piepkleine lavabo, geen tablet om de toiletbenodigdheden op te leggen - ideaal voor rugzaktoeristen die slechts 1 nacht slapen - prijzen van soms meer dan 100 € voor zoiets is overdreven voor zo weinig comfort

- geen ontbijt, ze bieden wel gratis koffiekoeken maar koffie uit de koffieautomaat - modern appelgroen designinternieur - leuk salon met lockers voor de bagage - enigste personeelslid aanwezig zeer behulpzaam

Leuke vakantie

Tekort aan gratis croissants of chocoladebroodjes.

De prachtige ligging, dichtbij station, winkelstraten en de toeristische plaatsen. Het moderne concept van het hotel.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ok als je een plaats zoekt om enkel te overnachten.

Toen ik er verbleef was er geen wifi, noch tv in het hotel. Een defect dat de volgende ochtend weer was opgelost, maar daar had ik niets aan.

Het was proper, functioneel. De check-in via touchscreen was handig.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Redelijk niet voor herhaling vatbaar

Inrichting kamer wel erg kaal het is zelfs super hol als je een geluidje maakt! Tevens een groot minpunt dat het raam niet open kan, ik kan er niet goed tegen dat er geen frisse lucht in kan!

Goede douche, Goede bedden

voor herhaling vatbaar

voor iemand die niet gewoon is om zelf in te checken via computer is dit misschien een klein minpuntje ter plaatse boeken kan blijkbaar ook niet, want er kwam net een koppel tijdens mijn registratie en zij konden niet boeken ter plaatse.

goed gelegen, alles in de buurt. dichtbij een ondergrondse parking ruime kamers en proper

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Zeer goed verblijf ondanks gehorig toch zal ik MAX hotel aanbevelen

Geluidsoverlast van buren die beetje erg luidruchtig te keer gingen in de nacht was goed te horen.. ..

Zeer vriendelijke receptiemedewerkers behulpzaam

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Voor een nacht in hartje centrum van Brussel. Prima

Geen ontbijt. Inchecken via een Machine. Ik vind persoonlijk inchecken aan een bali met receptionist prettiger en iets persoonlijker

Locatie, en alles zag er wel verzorgd uit

Fijn en net hotel

De lampen in de kamer wilde niet aan en de uitleg voor de gratis wifi hing alleen in de lift, ik had het fijner gevonden als deze ook in de kamer zelf lag.

Makkelijk inchecken en goed personeel. Het hotel lag op loopafstand van station Brussel Noord dit was voor mij persoonlijk er fijn. Goede kwaliteit/prijsverhouding

Prima.

Personeel was er niet waardoor wij moesten wachten totdat we bij ons kluisje konden. Dit terwijl ze hadden gezegd dat er altijd personeel aanwezig zou zijn.

De kamer zelf was erg goed, goede bedden en genoeg handdoeken.

Ideaal voor de hotelgast die voor zijn werk naar Brussel komt, of voor de drukke toerist

meubelair te basic, slechts 1 stoel en een piepklein tafeltje, precies een studentenkamer, te klein voor 2 personen, geen koelkast. Maar de prijs was een kleine prijs ook.

Alles te bekomen maar uit een automaat, behalve de viennoiserie 's morgens die lekker was. De enigste persoon aanwezig in het hotel overdag, een dame met Oosteuropese tongval was zeer vriendelijk en behulpzaam, de Afrikaanse nachtportier ook. Zeer goede ligging in het hartje Brussel.

Goede bedden, uitstekende locatie.

Het ontbijt. Dit was niet aanwezig zoals het was vermeld op de pagina. Enkel koeken/koffie uit een automaat waren beschikbaar.

Goede bedden, uitstekende locatie.

prijs kwaliteit perfect

het beddegoed, hierin zaten bulten van de vulling, niet goed gedroogd. kussen lag hierdoor niet fijn. eetzaal was aan een schoonmaakbeurt toe.

vriendelijk en hulpvaardig personeel, goede schone kamer. de ligging vh hotel ligt direct aan de winkelstraat, perfect voor te shoppen!!

Alles was schoon en het hotel was rustig, mooi en...

De WiFi verbinding. Jammer dat je na 4 uur steeds opnieuw moest registeren. Maar wel fijn dat er WiFi was.

Alles was schoon en het hotel was rustig, mooi en vriendelijk personeel. De locatie was ook top!

Mooie locatie maar teleurgesteld in service

Kamer met airco geboekt maar werkte niet terwijl het 35 graden was! Geen andere kamer, geen restitutie maar slechts een ventilator. Teleurgesteld in geboden service

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima hotel voor goede prijs

Parkeren in de buurt is was lastig - maar wel gelukt :-)

Supervriendelijk personeel - goed gesitueerd ten opzichte van de metro - alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Puur om te slapen

Snelle incheck lukte niet, reserveringsnummer werd door de terminal niet gevonden, het weinige personeel dat je ziet is (in ieder geval qua klantvriendelijkheid) niet echt ingesteld op persoonlijk contact. Qua ontbijt heb je niet veel aan de geboden faciliteiten: vendingmachines (uitsluitend muntgeld) met een zeer beperkt aanbod, en het genoemde aanbod gratis zoetwaren bestond uit een schaaltje met 4 croissants en 3 chocoladebroodjes, dus die zijn in no-time weg.

De accommodatie is qua ligging perfect (in de straat zelf echter veel daklozen in de portieken). In de directe omgeving voldoende overdekte parkeergelegenheid (deze sluiten echter veelal voor inrijden om 23.00 uur).

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Voor een kort verblijf is het een aanrader.

De snelheid van de internetverbinding. De geluidsdemping van de ramen. Hethotel is in het centrum Brussel.

Bereikbaarheid met openbaar vervoer. Dichtbij winkels.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goede locatie, ruime, schone kamer, voldoende TV-zenders,...

Als je niet tijdig boekt en daarom meer dan 75 euro betaalt, is de prijs/kwaliteitverhouding te mager. Bijv: geen zeep/shampoo (zelf kopen in een automaat), geen fatsoenlijke zitplek of tafel, ramen kunnen niet open, geen ontbijt (en ook de beloofde 'ontbijtmogelijken uit een automaat' ontbreken. Voor de standaardprijs van 50 euro is het een prima budgetplek voor 1 nacht.

Goede locatie, ruime, schone kamer, voldoende TV-zenders, prima douche

Geweldig hotel met veel comfort!

Er was helaas geen waterkoker op de kamer. Dit stond ook niet in de omschrijving, maar was wel fijn geweest!

De kamer was geweldig en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ook is de prijs-kwaliteitsverhouding super!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima voor 1 nacht, niet geschikt voor langdurig verblijf

Locatie ('s avonds onveilig) Kleine kamer Onderhoud/uitstraling Rioollucht in badkamer

Snelle incheck Behulpzaam personeel Goede schoonmaak Nabijheid metro Kwaliteit bed

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Zeer slecht

De de vreselijke herrie van andere bezoekers die midden in de nacht vreselijk asociaal gedrag vertoonde en waar de receptie weinig aan deed ondanks onze klachten.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Gezellig!

Het inchecken en uitchecken ging niet via de machines. Al is er altijd personeel om je persoonlijk te helpen, zodat alles toch goed verloopt.

Heel erg dicht bij alles en perfect voor 1 of 2 dagen te overnachten om de stad te verkennen voor een lage prijs!

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Sfeerloos concept hotel

Er is geen ontbijt mogelijkheid, wel dicht in de omgeving maar deze info heb ik niet direct gelezen of gevonden. Sfeerloos, echt een concept hotel met zelfbediening zoals het inchecken bij een apparaat. Alles is dus wel netjes en in orde.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Prima hotel voor een zakelijke overnachting!

Het inchecken gaat geheel geautomatiseerd en dat leverde bij mij een probleem op. Er is geen gemakkelijk stoel/zitje in de kamer aanwezig.

De kamer was heerlijk rustig, het bed zalig! Alles was netjes, verzorgd en schoon. De temperatuur in de kamer was heel goed af te stemmen op de persoonlijke voorkeur

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Ideaal voor een kort verblijf en klein budget.

In-checken was onduidelijk -> het moest uiteindelijk manueel gebeuren omdat het ander systeem niet werkte.

Er was geen ontbijt voorzien, maar toch waren er croissants en chocoladekoeken!. Bedankt!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Rustige, comfortabele kamer.

De volledige automatisering van check-in en check-out is wel erg omslachtig en uiterst onpersoonlijk. Er zit wel iemand in de buurt van de toegangsdeur, maar je wordt verondersteld die alleen maar te roepen als er iets fout gaat. Scannen van id-kaart lukte helemaal niet, dus moet ik alles handmatig invoeren. Inchecktijd was pas vanaf 15u en werkelijk geen minuut vroeger. Ik heb het niet uitgetest, maar ik denk dat het in dit soort hotels niet mogelijk is om je bagage nog even in het hotel te laten nadat je uitgecheckt bent. In de kamer kan het raam niet open, wat een besloten gevoel geeft.

Rustige, comfortabele kamer. Goede ligging.Op de reservatiebon stond dat er moest bijbetaald worden voor handdoeken en bedlinnen: dat was gelukkig niet het geval.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Perfecte ligging

incheck concept en communicatie met personeel

Tijdloos schoon hotel met een lekker bed. Perfecte locatie in hartje brussel met dichtbij parkeergelegenheid!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Aanrader!

Er was geen kabel-tv waardoor ik niet bediend werd in eigen taal ... Geen voorverpakte boterhammen in automaat

Het gemak van inchecken, hygiene, rust en perspneel

Vlot en aanenaam

Het geluid van de ventilator die voortdurend draait

De gratis croissants

• Beoordeeld op: 14 september 2018

storend geluid bij luchtverversingssysteem

Het luchtverversingssysteem, dat de ganse nacht een storend geluid maakt. Volgens de receptie is dit in alle kamers zo

netheid

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Kamer was schoon.

Kamer was schoon. Personeel was gemoedelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

concept op zen geheel

concept op zen geheel

Prijs kwaliteit.

Prijs kwaliteit. Prima!

Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Gratis croissant en chocoladekoeken. Beperkt aanbod.

Er was geen ontbijt dus dat kon niet tegenvallen

Slechte TV ontvangst

Er was geen ontbijt dus dat kon niet tegenvallen

Goede ligging.

De WiFi

Goede ligging.

Boven verwachting. Mooie kamer.

Het incheckapparaat is nogal bewerkelijk.

Hotel ligt erg centraal en de kamer en badkamer waren ruim en schoon.

Keurig hotel.

Keurig hotel. Nette en schone kamers

Het was er schoon, de ligging was goed, er was airco, de...

Het raam kon niet open

Het was er schoon, de ligging was goed, er was airco, de kamer was ruim

Prima.

Geen Nederlandstalige tv zenders

Nette kamer.rustig kunnen slapen.goede hulp bij de receptie...

Het douche stonk heel erg naar plassen.

Het douche stonk heel erg naar plassen.

voldoende

Raam kan niet open en dat terwijl de airco stinkt. Wifi erg traag.

De locatie. En de kamer was niet klein.

Goede bedden

Dat het licht in de badkamer het niet deed.

Goede bedden

Prima hotel met ruime kamers en goede locatie.

Niks extra’s in hotel maar dat is te begrijpen als je naar de prijs kijkt.

Top locatie nabij winkelstraat en centrum stad.

Veel te duur voor wat je krijgt

Ramen konden niet open, slecht bed, kleine kamers - niet wat je verwacht voor de prijs die ik heb betaald (400 euro per nacht)

Nice to sta in Brussels

Televisie ontvangst

Waste of my money

GEEN (gratis) INTERNET. Kamer STINKT. Ramen gaan NIET open. Personeel ONVRIENDELIJK. Niet behulpzaam, zoekt niet naar een oplossing

Vriendelijk personeel in een eenvoudig maar net hotel.

Hoofdkussen en tv ontvangst

Locatie en hygiene

Goede budget hotel.

Helaas kunnen ramen niet open en was ventilatie erg slecht.

Perfecte locatie. Prima kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Centraal gelegen, alles op loop afstand, grote Markt, Metro...

Centraal gelegen, alles op loop afstand, grote Markt, Metro en Station

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Efficiënt overnachtingsadres

Brom op de kamer, vooral s nachts hinderlijk

Lokatie

Locatie en prijs

Geen ontbijt en koude kamer

Locatie en prijs

Te weinig keuze voor ontbijt

Te weinig keuze voor ontbijt

Goede locatie.

Geen restaurant. Niet echt een lobby

Goede locatie. Prima kamers.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Meer kussens aub en grotere dekbed

Meer kussens aub en grotere dekbed

Prima verblijf.

Dat er geen raam open kan.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Eenvoudig goed hotel met fine centrale ligging

TV haperde

De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Ik heb dit hotel reeds bij vele vrienden aanbevolen. Graag dan toch de verwaring na te zien!

De verwarming

Het ontbijt was heerlijk. De verwarming van de kamers op het hoogste verdiep liet te wensen over.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het ontbijt was heerlijk.

Ik had een kamer op de hoogste verdieping en de verwarming was onvoldoende

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Ruime kamer.

De check-in is selfservice, en die werkte niet.

Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Geen personeel voor incheck maar een computer

Parkeergarage om de hoek en op loopafstand van het centrum

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Maxhotel