Beoordelingen over Memlinc Palace Hotel 4-sterren

Albertplein 23, Zoute, 8300 Knokke-Heist, België

#23 van de 27 hotels in Knokke-Heist

Geen 4 sterren waardig
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

We hadden een superieur kamer. Maar deze was smoezelig. De vloerbedekking was smerig en het was er niet schoon. We hebben voor mindere bedragen in betere hotels gezeten.

De bar in hotel is een gezellige ruimte met lekker hapjes en drankjes. Het ontbijt was ook niks mis mee. De locatie is ook perfect

• Beoordeeld op: 9 september 2018

ontbijt, lokaal hernieuwd is toch nog steeds wat...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt, lokaal hernieuwd is toch nog steeds wat 'refectoire'.. school herinneringen. Kamers zijn veel beter dan vroeger, badkamers zijn min.. het is alsof willen maar niet kunnen...

MOOIE KAMER MET ZICHT OP ZEE (NR 302)
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

HET ONTBIJT WAS EEN HELE GROTE ONTGOOCHELING EN ZEKER GEEN 4 STERREN WAARD. DE RUIMTE IS GELIJK EEN REFTER VAN EEN BEDRIJF. ONGEZELLIG, ONPERSOONLIJK EN DE KEUZE WAS SERIEUS BENEDEN ALLE PEIL. MOCHT IK TERUG RESERVEREN ZAL HET ONGETWIJFELD ENKEL DE OVERNACHTING ZIJN ZONDER ONTBIJT. ALGEMENE INDRUK VAN HOTEL IS DAT HET EEN GOEDE OPFRISBEURT NODIG HEEFT.

MOOIE KAMER MET ZICHT OP ZEE (NR 302) DE ROOFTOP BAR IS OOK ZEKER EEN AANRADER EN PLUSPUNT. VRIENDELIJK PERSONEEL.

4,0
    Ontbijt was goed maar wij hebben veel te veel betaald voor...

Kamer

Ontbijt was goed maar wij hebben veel te veel betaald voor een standaard kamer ..240.00 euro op de site zie je dit staan voor 170.00 zal ook nooit meer op uw site boeken maar alleen nog rechtstreeks naar hotel. Heb ook dit advies gekregen van hotel.......

De ligging is super !
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De ligging is super !!!! . Het ontbijt ook goed maar Ontbijtzaal is niet gezellig . de kamers hebben geen airco...met gevolg heel erg warm op de kamers!

We gaan binnenkort voor 14 dagen terug!!

Geen melding

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Persoonlijk, ondanks de enorme drukte. Zeer goede service: bij gebrek aan voldoende ventilatoren hebben wij hun eigen laatste uit het kantoor gekregen voor onze slaapkamer.

Mooie locatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en de gangen roken erg muf waardoor je al direct eeb minder fris gevoel bij het hotel hebt. Gelukkig was het warm en konden we met ramen open slapen. Anders was de geur wel storend geweest.

Mooie locatie. Prima ontbijt!

Charmant
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden het geluk om op een zeer hete dag tijdens hittegolf te logeren maar dan ontbrak toch een airco in de kamer. Klein detail is toch ook de kwaliteit van het toiletpapier dat genre snelwegrestaurant was.

Mooie locatie, vriendelijk personeel, mooie kamers, charmant hotel, zeker een aanrader.

duur uit gevallen voor het geen dat we gekregen hadden en we hadden dan al een superior kamer .
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de ouderdom van de kamer. de verf kwam van de muren , de douchestang hing los, rubertjes van de ramen hingen los en het water van de douche veranderen heel de tijd van temperatuur.

het ontbijt was goed, gezellig hotel op een super locatie maar we hadden een zeer oude kamer waar wel renovatie nodig was

De locatie is perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is jammer dat je in de zomer niet buiten kunt ontbijten. Het ontbijt op zichzelf is vrij standaard. Wij vonden het hotel meer een driesterren dan viersterren.

De locatie is perfect

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

door de leeftijd van het gebouw en de constructiewijze (hout) ontstaan een aantal onhebbelijkheden als deuren die slecht sluiten of slecht opengaan

Super locatie dicht bij het strand, bijna oudste hotel aan de Knokse Kust, prima ontbijt, helaas vriesdroogkoffie, fijn dat we de parking op maandag gratis konden gebruiken

Super verblijf !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airconditioning op de kamer, tapijt

Honden welkom 😊, vriendelijke ontvangst, balkon, Gevarieerd ontbijt. Ligging was super (dichtbij het strand, winkels, ...)

mooi , goed gelegen maar verouderd hotel met matige service

ontbijtzaal erg ongezellig en wanordelijk. personeel niet pro-actief. langharig tapijt in de kamers. donkere gangen. krakende vloeren. hotel is echt oud en versleten. bijkomende renovatie is nodig. uitchecken niet erg vlot.

goede ligging voor shopping, wandelen, strand

aangenaam
    • Suite met Uitzicht op Zee

DE prijs was wat overdreven, maar het hotel heeft een sfeer van het begin van de vorige eeuw wat we erg op prijs stelden

Prima ontbijt, propere kamer, leuk terras. Lekker gegeten in seafood restaurant; De parking mochten we langer gebruiken dan voorzien wegens te weinig gasten. Ons brave hondje mocht overal mee naartoe en zorgde niet voor overlast

Beetje tegenvallend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was eerder klein voor een superior room. Zicht op de parking, geen airco (warm) Ontbijt was oke maar niet meer dan dat. S'avonds in het restaurant gegeten, dit was beneden onze verwachtingen zeer weinig, niet echt smaakvol en toch zeer duur.

Locatie is super. Gemakkelijk om te parkeren

Zeker om nog eens terug te komen, hoewel de prijs aan de hoge kant is voor het gebodene
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Seafood restaurant. Personeel niet attent en erg gehaast. Jas bij binnenkomst wel aangenomen, maar bij weggaan moest ik zelf mijn jas opzoeken. Gerechten werden neergezet zonder uitleg en als we iets wilde drinken was het moeilijk de aandacht van het personeel te krijgen.

Een unieke locatie en een prachtig oud hotel. Sfeer is relaxed . Zeker om nog een keer terug te komen

Lekker ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden jammer genoeg geen terras aan onze kamer.

Lekker ontbijt! Top ligging :-) Ruime kamer, alles netjes.... Vriendelijk personeel aan de receptie.

Genieten
    • Suite met Uitzicht op Zee

Matige afwerking van de kamer. Het ontbijt was heel mager en beperkt. Misschien een goede tip voorzie ook wat opties ivm glutenvrij en wat meer keuze ivm melk en yoghurt ( soja of lactosevrij)

Prachtig uitzicht , prima bedden , super grote kamer, badkamer sober maar wel proper , top douche, goede producten van rituals. Super lekker jus bij het ontbijt .

Toffe locatie
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wat gedateerde kamers. Reiniging kamer kon beter. Duur maar gezien de locatie is dit enigszins normaal.

Locatie, brasserie als bar (altijd volk) Lekker ontbijt. Lekker restaurant. Privé parking (maar duur)

Zeker voor herhaling vatbaar, met kamer zonder vast tapijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vast tapijt in de kamer + weinig plaats tussen bed en tafel voor de computer

Het ontbijt + de decoratie van de kamer (mooie kleurencombinatie) + bewaakte parking

Dit hotel ideaal gelegen. Direct aan de zee en de mooiste winkels. We komen nog eens terug!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Tapijt op de kamer. Minder hygiënisch vermits er ook hondjes toegelaten zijn.

Uitzicht op zee is altijd super en de kamer was ruim en proper. Eten was voldoende maar alles was vers

Hotel was goed, maar geen 4 sterren waardig. Voor €160 per nacht verwacht ik iets meer luxe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer veel te klein Kamers verouderd Voor 4 sterren mocht het ontbijt iets beter zijn ( glaasje cava, bediening koffie aan tafel...)

Vriendelijkheid personeel. Na uitchecken s’morgens mocht de wagen nog tot de avond op de parking blijven staan zonder extra kosten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Leuk verblijf al is dit voor mij de prijs helemaal niet waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Kamer 127 190 euro per nacht Badkamer was klein en verouderd. Er kwam bijna geen water uit de douche mijn vriendin kon haar haar niet wassen ik heb mij moeten behelpen met een minimum aan water. Dit is gemeld geweest en hier is geen gevolg aan gegeven. We hebben 1 dag de parking niet moeten betalen maar dit is is voor mij niet de juiste oplossing. Helemaal geen slecht hotel maar naar mijn ervaring is dit de prijs niet waard.

Goed ontbijt Mooi uitzicht (zee kant) Bed was hard maar goed De parking was vlak achter het hotel

Te duur voor wat je krijgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd en badkamer was volgens niet af. Was erg koud op de badkamer. Deuren zagen en verouderd uit. In de ontbijtzaal zaten vlekken in het tapijt. Ook was het ontbijt karig.

Kamers waren netjes. Service in de bar was redelijk. Degene die ons hielp was niet erg hygienisch. Zat in zijn neus met zijn vinger terwijl hij de bestelling bij opnam....

weekendje Knokke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parking was goed maar je moet op voorhand een code voor de toegang verkrijgen en dus moet je eerst de wagen ergens in de drukte kunnen parkeren alvorens je de parking ( met slagboom) kunt oprijden. Verwarming in de badkamer kon niet opgezet worden ( was aparte radiator) Tapijt in de gangen geeft uitgeleefd aanvoelen

Ligging, bar, seafood restaurant, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

De extra prijs voor een hondje 20 euro + 20 euro voor de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De extra prijs voor een hondje 20 euro + 20 euro voor de parking die enkel s'avonds in gebruik is genomen. Mag wel vermeld worden als ze hiervoor een toeslag vragen! Het ouderwets pedaalemmertje in de badkamer.

Een mooi hotel! Een hotel met een ziel en zeker die entree,heel centraal gelegen met parking!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het voltapijt op de kamer ,niet meer van deze tijd en zeker al niet voor mensen met allergieën! Te smalle matrasjes en matras mag ook voorzien zijn van hoeslaken ,niet alleen het topmatrasje!

Ontbijt was goed! Wel veel volk en had meer iets van een refter!heel luidruchtig😩

Mijn vriendin die nog nooit in Knokke was geweest is zéér enthousiast naar huis gegaan .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de kamermeisjes alle handdoeken ( die wij expres niet op de grond hadden gegooid) toch in de was hebben gedaan "milieu" ? Wij vonden dat voor een dag helemaal niet nodig. Het lampje op het bureau kon onderin nièt in het stopcontact, daarvoor moest ik eerst de stekker van de t.v. eruit trekken om in dat stop contact de stekker van het lampje te stoppen. Het zou aangenaam zijn dat dat niet nodig was.

Ontbijt : prima ! Kamer ook prima nr.237 was nieuw maar een beetje somber ingericht. Ligging : fantastisch.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Wij hadden een fantastich verblijf, mooie grote kamer. Komen zeker terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Het was een heerlijk uitgebreid ontbijt. Van vers geperst fruitsap tot koffiekoeken, gekookte, gebakken eieren mogelijkheid om zelf uw eitje te bakken. Brood, geroosterd, gewoon, suikerbrood, yoghurt, confituur, vers fruit.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

standingvolle accomodatie met zicht op zee
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het aanbod bij het ontbijt, geen cava, geen vis, geen groentjes... geen wienercoffee. Het ontbijt 3 *

De kamers, de inrichting en het uitzicht waren conform 4 *

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

T is een beetje onpersoonlijk. En het hoogpolige tapijt in de kamers is niet zo hygienisch

Locatie. En alles is goed verzorgd. Prima service qua parkeren!

Wij hebben genoten van ons verblijf en zullen het Hotel ook in de toekomst nog boeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Het Hotel kan een opfrissing gebruiken en de ontbijtruimte is te klein als er veel volk is.

Het Memlinc Hotel heeft een uitstekende ligging met goed en vriendelijk personeel.

Topligging! Prachtig hotel, maar verouderd.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Hotel verouderd, binnen aan verfraaiing, vernieuwing, opfrissing toe, bedden en vloer aan vervanging toe. Ontbijt goed, maar veel lawaai, niet rustig.

Ruime kamer, mooi uitzicht, geweldige locatie

Redelijk voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warm in de kamer, en geen airco. balkon was niet schoongemaakt. Lagen lege bierblikjes en een asbak met peuken. S nachts veel herrie buiten van uitgaand publiek.

Ontbijtbuffet was uitstekend! Vriendelijke medewerkers, mooie locatie vlak bij het strand.

Renovatie noodzakelijk! 210 euro per nacht, dan verwacht je toch iets meer!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Kamers gedateerd, tapijt vinden we niet hygiënisch! Enorme geluidsoverlast als je aan zeezijde slaapt! Hondvriendelijk hotel, maar wel hele avond geblaf!

Badkamer is mooi gerenoveerd! Ontbijt prima!!

Heerlijk ontbijt, fantastische ligging, gemakkelijke parking.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer (kamer 305) : te weinig plek om toiletzak en/of toiletartikelen neer te zetten. Ik miste een extra schapje naast de lavabo. Zou iets handiger geweest zijn.

Heerlijk ontbijt, fantastische ligging, gemakkelijke parking.

Nachtlawaai
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

De link naar wifi werkte niet geen koffie of thee op de kamer Doordat de kamer niet voorzien was van airco hebben wij de raam moeten openen Vreselijk lawaai van: 01h00-02h00 ophaal vuilnis 1e maal 04h00-05h00 dronken mensen op de straat 06h00-07h00 ophaal vuilnis 2e maal 06h00- 07h00 ophaal vuilnis 3e maal 06h00-07h00 leveranciers alom met draaiende motoren 07h00-08h00 leegmaken glascontainers bij het ontbijt spraken we mensen die dezelfde klachten hadden ivm het nachtlawaai de douche was voorzien van een gordijn ipv van een douche scherm

Het ontbijt was super

mooi pand voor de rest op een mooie locatie maar de kamer 116 niks bijzonders, nooit meer naar toe.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

kamer 116 erg benauwd, 3 dagen lang deur open voor een beetje frisselucht tevens bak/knoflook lucht van de onderliggende keuken en nu was het nog maar 21 graden buiten de wc klein met je knie tegen de deur aan, en dat voor 3 nachten van 570,-- buiten parkeren voor 20,-- per dag, houten vloeren dus de boven buren hoor je krakend lopen, oordoppen mee dus.

prachtig gebouw maar dat is ook alles

Prijs van de kamer te duur voor wat je kreeg.
    • Suite met Uitzicht op Zee

Prijs van de kamer te duur voor wat je kreeg. Zelfs geen mogelijkheid om op de kamer (suite) een koffie of thee te maken. Geen 4 sterren waardig. Handdoeken leken zeer oud en absoluut geen fijne geur.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel ( schoolmeisjes ) achter de bar op dak terras, als ik € 50,00 voor een fles wijn moet betalen verwacht ik wel service en niet als de fles wordt opengemaakt dat er kurk in mij glas zit

Mooie locatie , goed eten ,

Komen hier zeker terug

Vernieuwde kamer, spijtig van het onafgewerkte. Geen airco. Kluis zat nog los in de kast. Lekker ontbijt maar lang aanschuiven aan koffiemachine.

Vriendelijk personeel. Propere kamer en goed bed. Toffe sky bar.

Vergane glorie op een toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur oubollig en het hele hotel heeft een 'vergane glorie'-sfeertje.Ik vond de kamer veel te duur voor wat het uiteindelijk was.Er is geen airco en op onze kamer was het veel te warm om goed te slapen. (En het was niet eens zo'n goed weer...)

Schitterende ligging, vlakbij strand en winkelstraten.Verzorgd ontbijt. Je kan makkelijk parkeren op de privé-parking van het hotel.(20 euro per dag)

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat je het toilet moest betalen , is goed voor als je niet in hotel verblijft .. maar als gast van het hotel is het niet gepast ... voor de rest was alles heel goed en proper ! Gaan zeker nog terug !

Het ontbijt was super lekker! Kamer was Top !

WiFi was tergend traag, en internet dus onbestaand tenzij na...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

WiFi was tergend traag, en internet dus onbestaand tenzij na middernacht en voor 8 a.m. Dat past niet voor een 4 sterren hotel. Om die reden zou ik er zeker niet terugkeren voor dat up to date is gebracht

Vergane glorie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamers zijn veel te klein, totaal niet praktisch en we hebben echt last gehad van een zeer hinderlijke geur op de badkamer. Badproducten worden niet aangevuld en er stond zelfs een halfleeg flesje bodylotion van de vorige gast. Moet ik concluderen dat dit pas weggenomen wordt wanneer dit leeg is? De badkamer is aan renovatie toe, kamer mag opgefrist worden alsook de donkere gangen hebben nood aan een grote opfrisbeurt. Jammer vond ik ook dat de terrasmeubelen niet onderhouden worden. Even afvegen na het reinigen van de kamer zou toch een minimum mogen zijn. Ontbijtruimte is klein en ongezellig. Ontbijtbuffet beperkt en niet wat je van een 4* verwacht. Wel lekker vers brood. Ik heb hier een aantal jaren geleden nog gelogeerd en het verschil is zeer groot... OK dat was een kamer met frontaal zeezicht en nu lateraal zeezicht. Vanbuiten nog steeds een aanlokkelijk hotel, jammer dat er niet in de kamers, badkamers en gangen wordt geïnvesteerd ...

Ligging, betalende prive parking en de kamer met balkon Op het terras kan u lekker lunchen en dineren. Aanrader: Seafood

ontvangst receptie bij aankomst en vertrek !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ober op terras namiddag van vertrek ...omdat wij zonder de kaart te kunnen inkijken een pannekoek en een ijscreme vroegen ( keuken is niet open en duwde de kaart onder mijn neus ) hadden moeten weggaan ipv aan hem dan maar een drankje te bestellen houding net of de memlinc was van hem

ontvangst receptie bij aankomst en vertrek !! zeer correct... vriendelijk .. snel

Matig, geen consistentie in standaard..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Kamer dringend opfrissing nodig!! Geen terrasje gekregen, doch wel geboekt en gevraagd. Geen airconditioning op de kamer. Deze kamer was precies snel in mekaar geknutseld om toch maar meer bezetting te hebbe, niet gezellig... Beantwoordde niet aan dezelfde standaard als de anderen.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Oud hotel. Slechte hygiëne, allemaal vast tapijt en daarbij veel honden in het hotel. Tijdens het ontbijt liepen er grote honden los rond in de ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Onhygiënische situatie in de ontbijtzaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Onhygiënische situatie in de ontbijtzaal. Er waren 4 honden aanwezig waarvan er een grote zelfs los rond liep. Absoluut niet toelaatbaar. Heb zelf 2 honden dus ben een hondenliefhebber!

The skybar is The max !
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Veel lawaai s'nachts, er zaten jongeren naast ons op de kamer, tot half 5 hebben deze lawaai gemaakt. Vreselijk !!

The skybar is The max !!! En ook de ruime kamers.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zou zeker nog wel eens terug gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gang op 3e verdieping rook wat muffig/benauwd en was wat donker.

Ontbijt was prima, de ligging van hotel ook. De vis van seafood Palace restaurant was geweldig!!!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

hotel op goede locatie maar erg veroudert en toe aan opknapbeurt!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

zodra je naar de kamers gaat is het echt armoedig, de kamers en gangen hebben echt een opknapbeurt nodig, het was vroeger mooi maar nu oud en smoezelig!!

de locatie is echt heel goed, je kunt bij het hotel parkeren. entree is goed. ontbijt is ook goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Het had beter gekund.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van het bed viel tegen. De badkamer was fris gerenoveerd maar de afwerking liet te wensen over. Bijvoorbeeld kwamen er elektriciteitskabels uit de muur enkel afgedekt met tape die losgelaten had. Zag er in combinatie met water gevaarlijk uit. Een ander puntje was de geur van de keuken die in de vroege ochtenduren zeer indringend aanwezig was op de kamer. Voor €190,- per nacht hadden wij beter verwacht.

De entourage was mooi en het personeel zeer attent.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Parking
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Parkinguitrit: bareel blokkeerde en we zijn langs de ingang dan nr buiten gereden. Misschien klanten op de hoogte brengen dat er op dat ogenblik een probleem is. Papiertje aan de uitgang ter info is dan handig maar het probleem was de dag nadien opgelost. Dat hebben we dan eerst gevraagd aan het onthaal om de omweg vd dag voordien te vermijden :-)

Zeer centraal gelegen en het zeezicht

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Knokke weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Uitzicht op Zee

Kamer is redelijk gedateerd. De ontbijt ruimte, presentatie en assortiment sluit niet aan bij de locatie, dit kan zeker beter.

Locatie is schitterend, direct aan het strand en de boulevard. Bed slaapt erg lekker. Gastvrijheid bij ontvangst.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Leuk pand , prachtige locatie .... kamers leuk opgeknapt maar slecht verlichte doolhof gangen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg donker in de Gangen. Lichtere verf muren en sfeerlampjes zouden veel verbeteren. Ook lichtsencoren ipv zelf gang lamp schakelaars moeten zoeken in donkere doolhof gangen

Leuk authentiek pand

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

prettig.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de bediening in het restaurant, ongeinspireerd

beetje apart hotel, de sfeer moet je liggen, wij komen er al jaren. beetje gedateerd geheel, wel aangenaam

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

zeer aangenaam vertoeven!
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamer en badkamer wat ouderwets-wel goede matras(te donker gemeubleerd)voor de prijs maar gecompenseerd door zeezicht en terras, parking (die is wel duur); extra betaling voor proper hondje is teveel gevraagd gelet op prijs van de kamer; in oktober was de verwarming niet aan ; heel vriendelijk personeel: ze hebben me onmiddellijk een extra electrisch verwarmingsapparaat gebracht

ontbijt is royaal!!!!personeel zeer behulpzaam fantastische ligging midden in centrum en vlakbij strand goed restaurant en ambiance in de bar tijdens het weekend soepelheid qua uur van vertrek wanneer men dit vraagt ben een trouwe klant!!! is het laatste van de echte knokse hotels (na sluiting enkele jaren geleden van gasthof katelijne)prachtige stijl van het gebouw

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Absurde hoge prijs voor wat je krijgt. Beste locatie van Knokke, maar va binnen grote afknapper
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is ranzig. Als daar brand uitbreekt, sta ik niet in voor de gevolgen: Donkere spelonkachtige gangen met erg vies tapijt. Vreselijk oud vies tapijt in de kamers. Vooral de grote witte mannenonderbroek van de vorige gast, die ik vond onder het bed, konden wij niet waarderen. Donkere muren in de kamer dragen ook niet bij aan een strandvakantiesfeer. Vieze kleine badkamer en een toilet in een bezemkast.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Was goed maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Kamer veroudert, vasttapijt geen apparte douche.

Ontbijt was goed , ligging

Zachte bedden

Ontbijt prima, kamers middelmatig
    • Standaard Eenpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco

Ontbijt prima, kamers middelmatig

De Ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco !! Kamers slecht gelegen. In een achteraf hoekje. Ongezellige ontbijtzaal! Geen goed ontbijt

De Ligging

Good valeur voor money
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Kamer voorzijde nogal lawaaierig. Voor de rest alles ok

Locatie en het ontbijt. Bedden ok

voor herhaling vatbaar

geen

goede accomodatie

De locatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Gewoon geen airco.. Bij het uitchecken ben je gewoon een nummer, nog geen “fijne dag” kan er vanaf.

De locatie.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft nood aan vernieuwing!

Het ontbijt was heel goed.
    • Suite met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was heel goed.

Veel te warm in de kamer en geen airci

ontbijt zaal

ontbijt zaal

prima verblijf goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche ipv bad vloer bedekking in kamer uit de tijd.

het ontbijt was prima