Beoordelingen over Mercure Oostende 4-sterren

Leopold 2 Laan 20, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#12 van de 34 hotels in Oostende

Goed hotel op wandelafstand van de zee (zeker een aanrader)
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Check in is om 15u, onze kamer was pas klaar om 15.30u. Wel een drankje aangeboden gekregen. Veel lawaai van buiten en andere kamers, je hoort "alles". Kamers zijn niet geluiddicht. Badkamer kan properder.. (deuren, muren, ..)

Locatie was super, dicht bij de zee. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Kamer was niet groot, maar wel groot genoeg. Goed ingedeeld. En laminaatvloer, geen tapijt! Zeker een aanrader!

Ontvangst was vriendelijk, inrichting was mooi, ruim terras,...

Er waren nog tandpastaspatten in de badkamer en de kraan was nog vies. Dat geeft jammer genoeg een vuil gevoel bij de rest van de kamer die er op het eerste zicht wel proper uitzag. Om de toiletbril omhoog te doen, moest de wc-rol van de houder genomen worden door plaatsgebrek. Ik miste misschien nog een plaatsje om mijn koffer op te leggen. Maar dat is een detail.

Ontvangst was vriendelijk, inrichting was mooi, ruim terras, uitgebreid ontbijt. De aangeboden drankjes uit de minibar zijn ook erg verwelkomend.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het ontbijt was goed, maar er werd niet zo goed bijgevuld...

Zijn al verschillende keren daar geweest met telkens een standaard 2 persoonkamer. Nu hadden we echt een kleine kamer met weinig opbergruimte. Ook de badkamer was niet zo proper, zand nog in de douche, haren tegen de tegels onderaan het toilet. In de morgen bij het ontbijt lagen er nog nootjes onder de barkrukken, de dag nadien lagen deze er nog. We hebben er genoeg voor betaald dus vind ik dit wel spijtig ☹️😟😠

Het ontbijt was goed, maar er werd niet zo goed bijgevuld zoals de andere keren.

hebben er van genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was verzorgd en lekker. Niets te kort. De kamer is mss wat aan de kleine kant als je ze met 2 betrekt, maar voor 1 nacht valt het nog mee. Personeel bij de balie is vriendelijk en behulpzaam.

Er is nog altijd ruimte voor verbetering van bepaalde diensten.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De netheid en de uitrusting van de kamer was onder het niveau van een viersterren hotel. We waren genoodzaakt de fietsen op de kamer te zetten aangezien het personeel geen enkele oplossing kon aanbieden .

Een super uitgebreid ontbijt met kwaliteitsvolle producten.

een aanrader voor een gezellige vakantie

enkel 1 mispuntje : de kartonnen bekertjes in de badkamer(vooral voor kunsttanden)

fantastisch ontbijtbuffet(voor elk wat wils). gerieflijke en mooie kamer. bar is gezellig en aangenaam om er te vertoeven. vriendelijk personeel.echt een aanrader. ons zien ze hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed en praktisch
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Het ontbijt was niet echt lekker: de vruchtensappen waren mierzoet, roerei en worstjes waren niet lekker. Onvoldoende prijs/kwaliteitverhouding voor 4 sterrenhotel

zeer goede ligging, eerder kleine maar propere en verzorgde kamer met airco. Goede parkeermogelijkheid.

Goede vriendelijk personeel.

De uitzicht van de kamer is viel tegen . De uitkijk van de kamer was op brandtrap en muren van de omgevende gebouwen. Badkamertip een wc borstel zou praktisch zíjn. Jammer dat je soms lang op de lift moest wachten maar de trap nemen was voor ons geen enkel probleem

Goede vriendelijk personeel. Het ontbijt was super . Heel veel keuze en word op tijd bijgevuld. De locatie is zeer uitstekend dichtbij alle nuts voorzieningen: zee/winkelstraten.

Genoten van dagje Oostende!
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Lift is zeer klein voor gebouw met zoveel verdiepingen. Ik heb 15minnoeten wachten om naar beneden te geraken van het 7de met onze buggy.

Zeer verzorgde en ruime kamer. We kregen gratis zeer proper babybedje op kamer. Ontbijtbuffet was uitgebreid en zeer verzorgd.

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vond de kamers beetje klein , zou er geen weekje vakantie in willen doorbrengen was goed voor 1 nachtje Meer niet ...

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid !

Goed ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Erg kleine badkamer voor een superior kamer. Je kon er maar met 1 persoon in. Redelijk veel omgevingsgeluiden in de kamer aangezien onze kamer vlak langs de lift lag. Niet zoveel plaats om kledij weg te leggen: enkele hangers en een plaats voor je koffer te plaatsen. Indien je voor een langer verblijf boekt is dit niet zo ideaal.

Goed ontbijt. Veel keuze. Groot bed wat zalig lag. Ligging was ook goed. Dadelijk in het centrum ( winkels) of op de dijk. Vriendelijk personeel.

Een paar minpuntjes, maar toch tevreden ...zeker het lekkere ontbijt ...
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De kamer was naar de kleine kant, wel verzorgd, kleine wel vernieuwde badkamer ... met heel weinig ruimte voor het toilet ... Spijtig van de kartonnen bekertjes om je tanden te poetsen ...

Het ontbijt was fantastisch, heel veel keuze ... er waren glutenvrije en lactosevrije produkten aanwezig, heel goed voor mijn partner die momenteel dieet volgt. Er werd zelf aangeboden om glutenvrije croissantjes af te bakken ... Heel vriendelijk personeel

Het ontbijt was lekker en zeer uitgebreid

kamer 155 de airco rook naar cannabis en de toilet hing los als je er op ging zitten schoof je eraf. De stoelen in de kamer waren vies hing vol stof en haar.

Het ontbijt was lekker en zeer uitgebreid

mooie kamer, goed bed! badkamer: top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer eerder aan de dure kant ontbijt: €20 pp vind ik echt te duur wij namen een ontbijt in een van de vele mogelijkheden op wandelafstand van het hotel

kamer was ruim - er was voldoende plaats voor bagage en weghangen kledij. de bedden waren zacht en de lakens schoon de badkamer was Top.

Comfortabel hotel met goede ligging en heerlijk ontbijt
    • Standaard Familiekamer

Dochter is lactose intolerant. Veel.keuze bij ontbijt. Ze kreeg een apart mandje met kaas, yoghurt, vers gebakken eitje. Er was zelfs lactose vrije choco. Super!

Goed gelegen, goeie kamer, goed bed.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Goed gelegen, goeie kamer, goed bed. Wat druk bij het ontbijt maar met Theater aan zee en gewoon het hoogseizoen viel het nog goed mee. Pal in het centrum, niet ver van het strand, casino etc.

Prima hotel!

Ik blijf dit een TOP-hotel vinden in hartje Oostende. Ik kies alleen dit hotel als ik verblijf aan zee. Zeer goede ligging, mooie en verzorgde kamers, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, goed prijs!

Heerlijk ontbijt , goede ligging vlak bij strand

Wij hadden een superior kamer geboekt en een standaard kamer gekregen Wilde ons niet de geboekte kamer geven omdat alle kamers bezet waren Hebben ons 30 euro terug gegeven ter compensatie

Heerlijk ontbijt , goede ligging vlak bij strand

goed gezellig hotelletje, kort bij tram, zee, kursaal en...

ik vind het spijtig dat het de laatste maal was dat ik met mijn hond kon gaan. We gingen 2 - 3 / jaar naar het hotel omdat er honden toegelaten waren en dit ging zeer goed en nu beslissen ze gewoon dat er geen honden meer toegelaten zijn

goed gezellig hotelletje, kort bij tram, zee, kursaal en winkels

Toplocatie, maar prijs-kwaliteit verhouding kon beter
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Veel te kleine lift, prijs was te hoog voor wat het eigenlijk was, kleine kamers

Dicht tegen het centrum, de casino, goedkope barprijzen, comfortabele bedden en propere kamer, ruime keuze aan ontbijt

Goede service en locatie!

Alles was naar wens.

Vriendelijke en correcte ontvangst. Parkeerplaats kortbij. Uitgebreid ontbijt. Mooie kamer met goedwerkende airco. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch verblijf in goede kamers en een top ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

Eén flesje water voor twee personen, beter twee flesjes. Maar het blijft een leuke attentie.

De kamers waren wel klein, maar zeer functioneel ingericht. Alles was aanwezig, leuk was de mogelijkheid om thee of koffie te drinken op de kamer. De kamertemperatuur was optimaal door de airco. Fantastisch ontbijtbuffet.

Weer was fantastisch.genoten

De hygiëne in de kamer en badkamer viel tegen.grondiger poetsen.

Onze kamer die wij toegewezen kregen was geen volwaardige kamer. Na overleg hebben we een degelijke kamer gekregen.

Goed gelegen en mooi hotel met vriendelijk personeel. Een aanrader.
    • Standaard Familiekamer

's nachts langs staat kant wat lawaai gehad, maar kan het hotel weinig aan doen. Badkamer mocht een klein beetje groter.

Hotel ligt dicht bij het strand, mooie grote kamer met afzonderlijke kinderkamer gekregen. Heel vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt.

Het ontbijt was heel uitgebreid.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Jong en oud kan hier zijn buikje vullen. Ook is het aangenaam dat er tot middernacht een bar open is in het hotel zelf. Het grootste pluspunt vind ik dat je minst bij betaling een parking hebt en op 2 minuutjes op het strand zit!

De locatie, gezellig proper hotelletje altijd tof hotelletje...

Er zijn tot nu toe altijd honden toegelaten en vanaf nu geen honden meer toegelaten. En niks te zeggen over het personeel zij vonden het geen probleem maar de mensen bovenaan die op zich hier niets mee te maken hebben beslisten om honden niet meer toe te laten. Heel veel min punten hiervoor !!!!

De locatie, gezellig proper hotelletje altijd tof hotelletje geweest om samen met hond n leuk weekend te hebben.

Heerlijke week gehad,mede door het mooie weer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De lift is in de ochtend druk bezet maar dat is ook logisch.Restaurant wordt savonds weinig gebruikt. Ik had een iets grotere kamer verwacht voor een superiorkamer en de prijs(kamer163)

Goed ontbijt ,veel keus.prima tv.

Dicht bij centrum, dijk, .
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De lift blijft het grootste hekelpunt van dit hotel. 1 kleine lift die 8 of 9 verdiepingen moet bedienen en als je dan eens geluk hebt dat ze op je verdieping stopt, staat er waarschijnlijk iemand van de kuisploeg in. Kleinigheid: onze kamer was niet vrij om 15h, dit hebben ze wel zo snel mogelijk recht gezet. Ons bed had een harde matras. (De vorige keren toen we er kwamen was dit niet het geval.)

Dicht bij centrum, dijk, .. Goed ontbijt Vriendelijk personeel

Aanrader !

Heel propere kamer, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Dit hotel is een absolute aanrader ! Het was ons eerste bezoek maar zeker niet ons laatste.

Buiten dat ik vond dat het wat beter gepoetst had kunnen zijn, vond ik al de rest heel goed.
    • Standaard Familiekamer

Ik vond de badkamer beter hebben kunnen gepoetst. Ik heb zelf eerst nog gepoetst voor ik het bad in moest. De wand tegen het bad was ook nog vuil en de hoekjes op de vloer ook.

Lekker en voldoende uitgebreid ontbijt. Kamer was ook goed

Zalig !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien de hygiëne in de kamers maar ik begrijp dat men in het volle seizoen niet altijd over de nodige tijd beschikt om kamers grondig te poetsen, de bedden en de badkamer waren wel heel proper en voor mij is dat het voornaamste.

Vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd ontbijt

Vergane glorie of willen en niet kunnen

De kamer is zeer klein en zeer rumoerig. Aan de buitenmuur staat een batterij aircounits te gieren. De matras van het bed is veel te zacht en biedt geen enkel ondersteuning De badkamer was slechts oppervlakkig gepoetst; inclusief het toilet. De afstandsbediening van de tv werkte niet

Dat we er slecht 1 nacht hoefden te blijven

Ontbijt was ontbijtbuffet en je had er voor ieder wat wils.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen parking hadden niet op voorhand parking geboekt

Ontbijt was ontbijtbuffet en je had er voor ieder wat wils. Heel uitgebreid en ook gezond gedeelte

Duur
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Harenpluk in het putje van het bad. Leeg wc rolletje op de lavabo, vogelpoep tegen het raam dat niet open kon. Kamer niet geluidsdicht waardoor het gesnurk van de buur hoorbaar was.

Dit Hotel is zeker geen 4 sterren waard !

Zie hierboven!

WAT VIEL TEGEN ? Geboekt een superior 2 persoonskamer, met 2 aparte bedden. Een ontgoocheling, met deze heel kleine kamer met 2 bedden, een tafeltje 2 zetels en een stoel. Een halve meter als doorgang. Heel kleine kleerkast. De badkamer. Veel te klein...Buiten de douchecabine was er slecht een vloerruime van 1,50 x 1,20m Waarop de kleine lavabo en de WC geplaats was. De zitruimte op de WC was hopeloos, men zat in een hoekje gedrumd met een hinderlijke papierrol in uw zij. Struise mensen hebben zeker nog meer problemen, zitten met hun gezicht tegen de muur.

Prima gelegen, net hotel

Ontbijt niet meer incl. maar tegen betaling van €20,-. Dit maakt het hotel wel stuk duurden dan vorige jaren. €20,- voor ontbijt is aan de hoge kant

Voor de zoveelste keer gekomen. Nette kamers, voor de eerste keer aan de voorkant verbleven.

non
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat de handdoeken weg waren als we gingen ontbijten , en we wilden nog onze tanden poetsen en er was geen handdoek meer , dat was wel spijtig

lekker ontbijt

Zeer rustig , verzorgd , aangenaam en voor herhaling vatbaar verblijf !!

1 minpuntje ! kleine badkamer ! Afstand toilet -muur zeer nipt aangezien ik net was geopereerd aan knie en been MOEST kunnen strekken !! Het was ook voor mijn partner zeer nipt !

fijn , stijlvol hotel waar je vlot bij het personeel terecht kan met je vragen ! Optredens in het Kursaal... wij boeken voortaan hier !

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ook al was het de laatste tijd niet zo'n goed weer aan de kust (max. 20g) was het zeer warm in de kamer. Gelukkig was er airco (standaard 2p kamer met aparte bedden).

Zeer goede matrassen en kussens. Zeer uitgebreid ontbijt, zeer verzorgd gepresenteerd en constant bijgevuld. Vleeswaren , kazen en gerookte zalm van de betere kwaliteit, vers fruit, granola, yoghurt, wafels, pannenkoeken, verschillende soorten brood, stokbrood, pistolets, sandwiches, kleine ontbijtkoeken, English breakfast, vers geperst fruitsap, Rombouts bonenkoffie, verschillende soorten thee en vruchtensappen, etc. Uitstekende ligging t.o.v. Casino Kursaal, dijk en winkels,

Super vriendelijk personeel ! Proper, gezellig, heerlijk ontbijt ! Wij gaan zeker terug!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was zeer proper, maar wel aan de kleine kant , met 2 man moet je er zeker niet gaan in staan . Maar dit is slechts een klein minpuntje, daar gaan we zeker niet voor wegblijven .

Het ontbijt is ons toch wel het meest bevallen .. Dat is echt de moeite om op te staan ! :-) Verse producten, warme pistolets, croissants , eitjes, zelfs vers gebakken wafels en pannekoeken te verkrijgen.. alles erop en eraan ! Top !!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

slecht

2nachten kamer en ontbijt:262€ veel meer dan sommige aanbiedingen maar wilden het niet aanpassen omdat het met booking.com geboekt was. slecht ontbijt,personeel verstaat geen nederlands a ontbijt, confituurpotten leeg, omelet met melkpoeder,om 9u fruit op, piepkleine kamer, zeer warm en wanneer men het raam opende kon iedereen zomaar binnen stappen want de brandtrap was op hoogte van ons raam,

best goed door ons gezelschap

onbekwaam personeel. we hebben cash betaald en nadien zagen we dat het geld ook nog van visa is afgegaan. we vroegen een factuur en gaven ons een van verkeerde datum.

het onbijt was zeer goed

Ontbijt was heerlijk, keuze in overvloed

Kamer, vooral badkamer was niet echt proper => haren in douche als ook op de grond. Duidelijker vermelden dat ontbijt niet bij de kamerprijs zit. Mijn collega en ook ik dachten dat we het ontbijt hadden bij besteld maar dat bleek dan niet, 20€ extra voor een ontbijt => 130€ ipv de geboekte 109€

Ontbijt was heerlijk, keuze in overvloed

ontbijt was best goed / kamer werd goed bijgehouden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1) Receptie onderbemand 2) Lift erg klein en traag, en vaak (noodgedwongen) geheel bezet door personeelslid met schoonmaakmiddelen 3) Veel te weinig personeel b.v. slechts één (overwerkte) mevrouw bij ontbuffet die zowel kamernummers moest bijhouden als voorraden bijvullen. 4) kamers zeer gehorig (kon conversatie van de buren bijna letterlijk volgen) 5) de ACCOR groep heeft wereldwijd 700 hotels. Ik heb de indruk dat in het Verre Oosten (Filippijnen bv) enkele duizenden mensen worden geronseld en over deze hotels worden verdeeld. Dit oosterse personeel maakte op mij een zeer overwerkte en ongelukkige indruk

ontbijt was best goed / kamer werd goed bijgehouden

Ideale uitvalsbasis voor een kort verblijf in Oostende
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Kamer en badkamer zijn ontzettend krap, hadden superior kamer geboekt maar ook deze is echt zeer klein. Verbleven al eerder in dit hotel en wisten dat de kamers zeer gehorig waren, we waren er dus op voorzien en hadden oordopjes meegebracht waardoor we geen last hebben gehad van nachtlawaai op straat.

Uitgebreid en verzorgd ontbijt. De kamers waren zeer proper en net, bedden waren voor ons uitstekend. De locatie van dit hotel is ideaal, recht tegenover een tramhalte en winkelstraat, op een steenworp van het strand en casino.

Een beetje moeten wachten omdat ons kamer nog niet klaar was om 15u maar drankje gekregen tijdens wachten.

Ontbijt was enorm uitgebreid, niets ontbrak en ons kamer was zeer gezellig met aanwezige waterkoker om een koffie of thee te maken.

we hebben erg genoten van ons verblijf!

de doorgang van de kamer naar de gang was een beetje smal, waardoor het een beetje puzzelen was met de buggy.

Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Leuk dat je zelf wafels kon bakken. Ook de bedden waren erg comfortabel, zalige kussens, waarvan ik er thuis ook wel eentje wil :) Het babybedje stond geïnstalleerd en opgemaakt klaar op onze kamer, fijn :)

heel goed niets op aan te merken.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

niks speciaal verblijf was te kort en gezien de festiviteiten in Oostende enkel op de kamer om te slapen, wassen en ontbijten.

Ontbijt was in orde vers en lekker.

Voor stedentrip een leuke centrale lokatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer en enorm zachte bedden. Badkamer is ook heel klein maar wel netjes en schoon.

De ligging is geweldig. Het ontbijt was uitstekend verzorgd. Aardig personeel. Het hotel is recent gerenoveerd.

SUPER ONTBIJT!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vooraf vermeld rolstoel gebruiker en bij aankomst geven ze ons een kamer waarbij we de lift moeten gebruiken waarbij we eerst 5 treden op moeten terwijl er ook kamers zijn waar de lift op gelijkvloers ligt! Men kon ook via een andere inkom via een ramp binnen rijden maar deze was zo stijl dat we er amper op geraakten! Deur tussen 2 kamers waardoor je echt wel alles kon horen van de buren.

SUPER ONTBIJT!!! Totaal niets op aan te merken! Alles was aanwezig, heerlijk genoten! Goede bedden!

Een leuke en fantastisch verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is ons niets tegengevallen, alleen het slechte weer. (daar kun je niets aan doen)

De gezelligheid, properheid en een uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel, goede uitleg bij vragen. Kortom wij waren in zeer goede handen en komen nog terug.

Betreurend verblijf

Rond half 12 's nachts wakker geworden van veel kabaal. Blijkbaar deed hotel bar langer open voor mensen die naar concert van Frans De Bauer geweest waren. Hierdoor 3u wakker gelegen, hierdoor kon zoontje van 9 maanden niet slapen. Hotel moet meer rekening houden met gasten die logeren. Rond half 2 uiteindelijk besloten zelf naar receptie te bellen, nadien is het kabaal eindelijk gestopt. Hotel moet beslissen of ze liever een danscafé openen of een hotel. Babybedje was niet voorzien zoals gevraagd bij reservering, moesten het zelf in elkaar zetten, want zij hadden hier geen ervaring mee, ze probeerden zelfs niet. Ik klaag niet snel, maar zo'n hotelervaring heb ik nog nooit meegemaakt en hoop ik in de toekomst ook niet meer mee te maken.

Ontbijt was super, zeer uitgebreid, niets op aan te merken. Vriendelijk personeel. Als iets goed is mag dat ook gezegd worden!

Rust aan zee. Niet in dit hotel.

Mijn kamer 115 lag vlakbij de bar waar heel veel lawaai is. Aan de receptie konden ze niet helpen: een groep had gevraagd om te feesten tot 01u. De rest van de klanten konden stikken. Dan maar oordopjes gevraagd. Maar ook daarmee konden ze niet helpen. Doodop opgestaan want tot halftwee werd er met deuren geslaan en geroepen. Rustzoekers aan zee moeten hier niet zijn. Een parking kost 20 euro. Je rijdt beter de openbare parking binnen, handiger en 17 euro voor 24u.

Ontbijt is 20 euro extra maar heel uitgebreid en lekker.

De locatie is zeer goed gelegen, 100 meter van het casison...
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Ik had de kamer wel wat groter verwacht voor een superior kamer. Er is wel een terras aan maar omdat het die dag aan het stormen was niet echt van kunnen genieten. Ook omdat er maar 1 lift is in het gebouw duurde het soms wel lang om tot op het 9de verdiep te geraken.

De locatie is zeer goed gelegen, 100 meter van het casison en de zee. Letterlijk de straat over en je staat in de winkelstraten van Oostende.

Zeer propere kamer.

Zeer propere kamer. Was wel wat klein en het uitzicht op de brandtrap was helaas minder. Maar voor een verblijf van 1 nacht was dit niet belangrijk. Uitstekende ligging dicht bij het centrum en het strand.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ik had van een 4 sterren hotel van de kamer véél meer verwacht. Het ontbijt was el uitstekend !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden 2 aparte bedden geboekt en kregen 1 bed ! Het stof was alom te zien in de kamer en niet netjes onderhouden, we konden zelfs geen enkel raam open doen om te verluchten, de kamer was héél klein en voor een 4 ster hotel ondermaats. De wc rol in het toilet stond in de weg om u deftig op de wc te zetten !

Het ontbijt was uitstekend en de ligging prima, ook de garagebox was prima (wel 21€ per nacht !)

Aangenaam hotel met vriendelijk personeel

De ramen in de kamer kunnen niet open, wat zorgt voor een muffe kamer en een benauwd gevoel. Ook de badkamer rook wat muf. Best dat de raam toch open kan.

Mooie kamers en inloopdouche. Uitgebreid buffet, niets ontbrak! Je kan zelfs je eigen wafels, smoothies, pannekoeken... maken! Bovendien was het personeel erg aardig.

Topper!

Ik kan niet direct iets bedenken...

We kregen bij aankomst een upgrade naar een privilege room. Deze was geweldig!!! Zeer ruim en stijlvol ingericht! Het ontbijt was ook uitgebreid en lekker! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Het ontbijt was geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Vrij klein voor een de luxe kamer. Matras was redelijk hard. Douche was in een bad.

Het ontbijt was geweldig. Bediening en personeel was enorm vriendelijk.

Prima voor een paar dagen.

Bed was te hard. Er was geen toiletborstel. Kamer was een beetje gehorig. Uitzicht was er niet.

Het ontbijt was goed. Hotel was schoon. Personeel vriendelijk.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, leuke ruimte aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte en isolatie van de kamer. Je kon de gesprekken van de personen in de aanpalende kamers letterlijk volgen.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, leuke ruimte aan de bar.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Een mislukte versie van een weekend vol verwachtingen.

Kamers veeeel te klein. Geen fatsoenlijk uitzicht. Geen dubbel bed zoals gevraagd. De toiletruimte in badkamer is veel te smal. Je hangt als het ware aan de rolhouder. Bar sluit reeds voor 12 u s'nachts. Geen parkeer of fietsfaciliteiten !

De ligging ten opzichte van de zee en het uitgangscentrum is top .

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

voor herhaling vatbaar

Verwarming die uitvalt als je het contact verbreekt bij het naar buiten gaan. Wel heel snel terug aangename temperatuur.

dit was meer dan een uitgebreid ontbijtbuffet! Heel vriendelijk personeel ! Goed centraal gelegen

Goede ligging, kleine kamers

De kamers zijn klein, de deuren op hun smalst. Ook de bedden zijn smal. De handdoeken in de badkamer zijn uitgerafeld en hebben hun beste tijd gehad. Geen stopcontact in de badkamer en amper plaats om toiletspullen te zetten.

Hotel ligt centraal. Personeel is vriendelijk. De bar in de lobby oogt uitnodigend. Moderne look. Leeslichtjes boven het bed.

Oostende altijd LEKKER! Beter niet in de Mercure evenwel!
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Superior kamer was eigenlijk kleiner dan de standaard die we vorige keer hadden en was bijzonder gehorig doordat de waterafvoer van alle bovenliggende verdiepen daar passeert. Men heeft geen rekening gehouden met onze verzoeken, geen hooggelegen, rustige kamer,...

Correcte ontvangst en hoewel garage, niettegenstaande boeking maanden op voorhand, niet gereserveerd bleek heeft de receptionist wel alle moeite gedaan om ons aan een garage te helpen. Zeer centraal gelegen. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

gewoon super en voor herhaling vatbaar

Verblijf een beetje te kort om iets negatief te vinden maar als ik toch mag muggeziften, er zou nog een zakje cacaopoeder in het bakje bij de waterkoker mogen zitten ;

Daar wij niet echt hotels plat lopen,kunnen we ook niet echt vergelijken.Maar onze ervaring met dit hotel was heel positief.Mooie propere kamer(wel met uitzicht op een muur),maar dat stoorde niet.Vriendelijk personeel en een superontbijt.Of we daar nog naar toe zouden gaan?Zeker weten!

Na een probleem gemeld te hebben aan de balie,

Aan de balie kregen we melding dat we een upgrade kregen bij aankomst. Vol verwachting naar onze kamer 182 gegaan,daar aangekomen was het enthousiasme iets minder. Kamer zeer klein, koud en stonk naar cigaret wiet..We hebben dus moeten puzzelen hoe we onze bagage er in kregen en dan op zoek naar der verwarming. Na de verwarming opgekregen te hebben zijn we er achter gekomen dat het raam niet meer afsloot,niet echt ideaal als je op het bovenste verdiep zit en het vriest buiten.

Na een probleem gemeld te hebben aan de balie, zijn we naar een grotere kamer mogen verhuizen. Deze kamer was van de ideale grote en netjes in orde. Personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Buiten het probleempje met de kamer een aangenaam verblijf.

Goed buiten badkamer en ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanvullen ontbijt en grotere badkamer.

De badkamer iets te klein,moesten deur open laten staan voor ruimte te hebben. De rest van de kamer was oke,alleen de verwarming kon wel in het nederlands voor gebruik. Ontbijt was voldoende maar werd veel te laat bijgevuld.

Goed hotel alles aanwezig bar- avondeten ja oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parking iets te 30 euro ?

Dag 1 geen handdoek voor het brood te snijden iedereen met de handen op het brood dag 2 was er wel een doek voor het brood vast te houden

Lekker ontbijt, kamer tegenvaller.

Personeel receptie niet allemaal even vriendelijk. Geur van sigaretten en marihuana op de kamer die verder wel proper leek. Ondanks al jaren verblijf in dit hotel, kreeg ik wsl de kleinste kamer (lees hokje) met zicht op een soort ventilatiesysteem.

Goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we misten een douche ! Er was een bad met glazen raam, dat niet open kon, en dat maakte het toch wel wat gevaarlijk toch voor wat oudere mensen.

Het ontbijt was voortreffelijk !

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Lekker ontbijt, opvallend attente ontbijtmedewerker.

Kamer was een tikkeltje gedateerd.

Lekker ontbijt, opvallend attente ontbijtmedewerker. Werkte snel en efficiënt. Gevolg: geen lange wachtrijen bij het buffet, een verademing.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Leuk hotel, geweldige ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco is niet individueel te regelen en stond veel te warm toen we s'avonds terug op de kamer kwamen

Het ontbijt was zeer goed, de kamer iets aan de kleine kant maar wel comfortabele bedden en een mooie badkamer met practische inloopdouche.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parking kost 20 € en is even stappen, werkt met een badge (waarborg 30€) en die moet terug worden ingeleverd na verlaten parking. Niet echt handig. Geen wifi, niet in de kamers (we hadden er 2) en niet in de ontbijtruimte. Kleine kamer met belachelijk kleine badkamer. Uitzicht op achterzijde van gebouwen van buren. Minibar is leeg, drank moet gekocht worden aan automaat aan receptie! Dit hotel is helemaal geen ****, alleen het ontbijt benaderd deze quotatie!

Het ontbijt was perfect, weinig op aan te merken! Ruim aanbod, vers fruit en mooi gepresenteerd. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, vooral aan de receptie. Goede ligging, in het hart van Oostende.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

zeergoed

Het ontbijt was goed maar de prijs vond ik wat overdreven voor 20 euro kun je goedkoper vinden, voor een morgen ontbijt aan 20 euro per persoon ???????

de kamer en overnachting was heel goed