Beoordelingen over Hotel Messeyne 4-sterren

Groeningestraat 17, 8500 Kortrijk, België

#6 van de 30 hotels in Kortrijk

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Mooi nieuw zakelijk hotel

De Parking stond niet aangeduid en er is geen parkingmogelijkheid (ook maar voor even) voor het hotel dus ik moest erg lang omrijden om opnieuw de eenrichtingsstraat in te rijden. Het personeel (maar eerlijk gezegd niet heel veel contact mee gehad) was waarschijnlijk te correct waardoor een kille afstandelijke sfeer ontstond. Bij ontbijt even opgestaan voor koffie en fruit en hele tafel was meteen afgeruimd. Restaurant was heel duur.

Eigen parkeerplaats, mooie nieuwe kamer met alle benodigde faciliteiten, zeer goede WiFi, heerlijke douche, rustige locatie. Goed ontbijt met een vers ei naar keuze. Lekkere Nespresso koffie naar keuze. Vers fruit.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Fijn hotel dicht bij het stadscentrum, uitstekende service.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Erg fijn hotel, in het centrum, fijne kamers. Het ontbijt was uitstekend. De service was ook erg goed. Het restaurant is in het weekend dicht, maar we werden gelijk op weg geholpen met wat goede eet adressen en er werd ook gelijk voor ons gebeld of er nog ruimte was. Zo konden we kiezen uit een aantal beschikbare restaurants. Heel fijn. Ook over een kamerwissel werd helemaal niet moeilijk gedaan (we wilden liever een kamer met een bad).

Lekker luxe maar toch betaalbaar overnachten vlakbij het prachtige oude centrum van Kortrijk.

De mogelijkheid om koffie en thee te maken zou fijn zijn. Wij vinden licht dat vanzelf aangaat als je 's nachts naar de wc gaat niet zo fijn. Dan ben je meteen klaarwakker.

Heerlijke douche, heel comfortabel bed, mooie sober-chique inrichting. Op korte loopafstand van het mooie oude centrum. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Vooral de heel mooie kamer heeft het verblijf heel aangenaam gemaakt

Voor een 4 sterren hotel had het ontbijt iets uitgebreider gemogen. De bar oogt ongezellig en zou een goede opfrisbeurt kunnen gebruiken.

Heel mooie kamer met schitterende badkamer. Moet er wel bij vermelden dat het een deluxe kamer betrof. Vriendelijkheid van de uitbaters en het personeel.

Citytrip

Bar was dicht en het was niet mogelijk na het diner elders in de stad om nog iets te drinken in de gezellige tuin.

Ruime kamer met goed bed, vlakbij het centrum. Gezellig en verzorgd ontbijt in de tuin. Eigen parking zonder toeslag.

Zeer vriendelijke en professionele receptionist

Sproeikop douches was stuk. Receptionist bood meteen een grotere kamer aan omdat de technische dienst niet werkte in het weekend om het euvel te herstellen. Zeer vriendelijk en professioneel.

Moderne en ruime kamers, ontbijt en welness voldoende.

Welness- hamman was oké, jammer dat er geen klein hoekje voorzien is om te ontspannen/neer te liggen. Grenst aan de fitnesstoestellen.

Ontbijt was goed, maar enkel het noodzakelijke was aanwezig. Geen supergroot aanbod, wel voldoende.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamer was ruim, praktisch ingericht en schoon. Er was een mooi uitzicht. De badkamer was eveneens ruim, met een heerlijk bad en fijne regendouche. Bij het ontbijt diverse broodjes, ruime keuze uit broodbeleg en veel vers fruit.

Perfect hotel

Eigenlijk alleen dat het water van de douche niet de douchebak inliep maar de badkamer in.

Alles er op en er aan. Keurig hotel met 4 sterren echt waard

Net voldoende
    • Prestige Tweepersoonskamer

Badkamer , kamer op zich ook niet erg van deze tijd. Gedateerde meubelen, vloerbedekking niet fijn.

Heerlijk ontbijt op de binnenplaats, en parkeren was prima.

Ligging nabij het centrum.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Restaurant is behoorlijk aan de prijs. Sauna en Hammam zijn in de gym. Niet ideaal. Het is geen Spa zoals ik verwacht had.

Ligging nabij het centrum. Parkeren is uitstekend geregeld. Zeer vriendelijke medewerkers

Uitstekend hotel als uitvalbasis om de stad te ontdekken

-Overal (resto, receptie, bar, opkuis kamer...) vriendelijke bediening -Uitstekende ligging -Parkeermogelijkheid -Voldoende aanvulling ontbijtbuffet -Hier wordt men persoonlijk als klant behandeld en niet als een nummer

SUPERLEUK!

DE KERMIS IN HET MIDDEN VAN HET OUDE STADSCENTRUM( HEEFT NIETS MET HET HOTEL TE MAKEN ) WAT EEN AFKNAPPER VOOR ZO'N LEUKE STAD ALS KORTRIJK. JAMMER DAT HET RESTAURANT NIET OPEN IS OP EEN ZATERDAGAVOND (WAT TOCH EEN PIEKAVOND MOET ZIJN VOOR HET HOTEL)

-ER WERD ONMIDDELIJK REKENING GEHOUDEN MET DE ALLERGIE VAN MIJN MAN WAARDOOR WE EEN KAMER ZONDER VASTTAPIJT KREGEN TOEBEDEELD. DIT WAS INNEENS OOK DE KAMER MET EEN PRACHTIG UITZICHT OP DE BINNENTUIN MIDDEN IN DE STAD! -PERFECTE LIGGING -HEEL GEZOND ONTBIJT MET VERS FRUIT!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Mooi en degelijk hotel

Mooie en zeer nette kamers. Vriendelijk personeel. Ontbijt is vers en er is voldoende variatie. Toen wij aankwamen hebben we een upgrade gekregen naar een mooiere kamer. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prima.

We kregen een studio omdat de standaardkamers volgeboekt waren. Studio was groot en netjes maar kamers hebben meer sfeer denk ik.

Het ontbijt was heerlijk! De ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Lekker donkere kamer om te slapen (wij houden niet van licht...

Wij hadden graag gebruik gemaakt van het restaurant om die avond wat te eten.

Lekker donkere kamer om te slapen (wij houden niet van licht dat 's nachts de kamer binnenvalt). Heel moderne look en luxe badkamer met mooie marmeren tegels

Ontspannen in Kortrijk

Verassend wat ons niet opgevallen restaurant ter plaatsegesloten in het weekend.Super douche maar daarna opsoppen

Mooi hotel goedgelegen.De ontvangst van 2 jonge dames alsook s avonds in de bar super.Ze deden ook hun best om adresje van goede restaurants op te zoeken. Goed ontbijt met een vers gebakken omelet naar smaak.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goede ligging op wandelafstand van markt.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Vroeger kon men zaterdagavond in hotel dineren. Spijtig dat dit niet meer kan.

Goede ligging op wandelafstand van markt. Mooie kamer. Parkeer gelegenheid bij hotel. Lekker ontbijt.

Ontbijt was zeer uitgebereid en verzorgd.

Ontbijt was zeer uitgebereid en verzorgd. Kamer was ruim en net. Bar aan het hotel was gezellig en zeer sfeervol, aangenaam om de avond in af te sluiten. Personeel zeer vriendelijk en professioneel. Ook aan te raden voor business trips.

We hebben enorm genoten!

Zeer rustig, mooi hotel dat ook proper oogt. Ontbijtbuffet helemaal in orde met vers fruit, eieren die bereid worden volgens eigen wensen. Welness (sauna en stoombad) aanwezig met badjassen en slippers. Misschien jammer dat er geen ligzetels staan in deze ruimte om even te relaxen.

Mooie verzorgde kamers.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Onze kamer lag aan de straatkant, er was wel lawaaihinder van de wagens.

Mooie verzorgde kamers. We hadden een kamer zonder tapijt gevraagd, dat was ook netjes geregeld.

schitterend hotel mét parking in het centrum
    • Prestige Tweepersoonskamer

Wij verbleven in een recent vernieuwde kamer. Ze was schitterend afgewerkt, en de badkamer was prachtig. De ligging van het hotel is een grote troef en zeker de parkeermogelijkheid. Het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Memorabel

Niets, werkelijk niets

Heel vriendelijk onthaal - moderne en klassevolle inrichting - schitterende binnenplaats - aangename sfeer - fantastisch ontbijt met vers sinaasappelsap - oud karaktervol gebouw - ruime kamer

angstaanvallig moeilijk omdat ik een groot risico op vallen heb, mij niet kan bukken etc.

zie hierboven

Had als invalide een verkeerde kamer gekregen waarbij ik de douche niet kon benutten en een hele constructie moeten opbouwen om niet te vallen. De receptioniste zag dat ik moeilijk te been was. Dan had ze mij een makkelijk toegankelijke kamer moeten toewijzen. De dag nadien vertelde ze me dat er ook kamers zijn met inloopdouches. Ik was al zwaar vermoeid van de rit, restaurant gesloten, en had pas de volgende ochtend gemerkt dat de douche levensgevaarlijk is voor mij. Vroeger (tot 7 jaar geleden) woonde ik net aan de overkant. Ik heb heel veel van mijn klanten bij hen ondergebracht. Omdat er maar 2 personen waren die moe waren heb ik het zo gelaten. Volgende keer eis ik een mindervalide kamer.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

We komen nog terug.

*net zoals in ons vorig hotelverblijf zijn wij geen fan van de broodjes en het brood bij het ontbijt, wij hebben liever ook een grotere variatie in bruine broodjes (maar da's persoonlijke smaak), er waren 90 % zachte witte broodjes en de rest gewone licht bruine. Het bruine brood (donkerder)waar je sneetjes kon van afsnijden was helaas uitgedroogd. Voor de rest een goed onbijt.

*vriendelijk, behulpzaam personeel *mooie propere kamers met karakter( combinatie oud plafond met hedendaags interieur) *gezellige binnentuin , waarin ontbijt mogelijk *de overdekte parking ( wel beperkte plaatsen), en de parkeerplaatsen achter het hotel *een 2-persoonskamer was normaal van grootte (standaard grootte), een 3-persoonskamer was zeer ruim en aangenaam *ligging; een zijstraatje van het centrum (+/- 250m)

tophotel

de prijzen van drankjes in de kamer zijn prijzig. Een flesje cola kost 3 euro.

Wij kregen de kamer met 50 % korting en hadden echt een luxe kamer, het bed is heel groot en comfortabel. het gebouw ziet er prachtig uit en is van 1600. Receptionist is erg vriendelijk, keek naar onze televisie waar weinig kanalen het deden. Bood ons aan om op een andere kamer te kunnen kijken. De locatie is top.

We kregen een mooie kamer met ruime badkamer in een prachtig...
    • Prestige Tweepersoonskamer

Het onthaal verliep wat stroef, zo werden we naar de eerste verdieping gestuurd terwijl onze kamer op het gelijkvloers lag, kregen we foutieve info i.v.m. het tijdstip voor het ontbijt. Later hoorden we dat het de eerste check-in was voor de man in kwestie dus dat komt nog wel goed.

We kregen een mooie kamer met ruime badkamer in een prachtig pand.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Kortrijk is een wat duffe stad waar je snel bent uitgekeken. Niet voor herhaling

Ontvangst zeer matig en advies om achter het hotel te parkeren is onjuist. Het heeft ons een parkeerboete opgeleverd van 110 euro. De receptie deed niets voor ons en vertelde dat dit vaker gebeurd. Zeer slecht advies dus terwijl dit ook op hun website staat. Oppassen dus !! verder harde bedden !

goed ontbijt en nette kamer. Goede ligging t.o.v.centrum Kortrijk.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Top! Wij komen terug!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Vriendelijk onthaal, we waren te vroeg maar ze controleerden direct of de kamer al gepoetst was. Dat was zo en we mochten al op de kamer. Mooie, moderne, ruime kamer met zithoek. Goed bed! Onze badkamer had een inloopdouche en bad, ook badjassen hingen klaar! We vroegen wat tips en kregen een kaart en goede, vriendelijke uitleg. Knappe inrichting, mengeling van moderne en wat rustieke elementen. Je loopt er met plezier rond, ook buiten: eigen parking en mooie openbare gezellige tuin. Zeer dicht bij het centrum: 5 min. wandelen van markt, museum, begijnhof, winkels,... Ontbijt was verzorgd: eerst bediening voor koffie/thee/fruitsap en eitje naar keuze en verse fijn gesneden fruitsla. Fijn buffet. Door onze late check-out (13u) konden wij de sauna en hammam nog proberen. Heerlijk met prima douches. Er was alleen geen zithoek of zo voor de rustpauzes tussendoor, maar omdat er niemand in de fitness was, zaten we daar op de bankjes. Veel en goede fitnesstoestellen trouwens.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Fantastisch hotel!

De sfeer van dit bijzondere hotel is erg prettig. Het is een oud herenhuis waarvan de oude elementen (o.a. een prachtige klassieke trap) zijn gecombineerd met moderne elementen hetgeen naar onze mening erg geslaagd is. We sliepen in een hele sfeervolle en romantische kamer waarin de authentieke houten balken (uit 1600!) nog zichtbaar waren. De badkamer was heerlijk luxe. Het personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en attent en legde ons echt in de watten. Wij hadden hier nog wel een week willen blijven...

Zeer geslaagd verblijf. Een adres om nog eens terug te gaan.
    • Prestige Tweepersoonskamer

mogelijkheid tot koffie op de kamer.

Zeer ruime kamers met alle comfort. Vriendelijk onthaal en vlotte checkin en check out. Lekker ontbijt met ruim voldoende keuze. Gratis parking in het hotel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

een juweeltje

niet van toepassing

mooi hotel, mooie locatie wandelafstand van t centrum. vakkundig en vriendelijk personeel. heel goed restaurant. uitgebreid ontbijt met verse produkten.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heerlijk hotel in het centrum.

Sauna en fitness in één en dezelfde ruimte. Geen ruimte om tssdoor te ontspannen. Te weinig haakjes om kamerjassen op te hangen in de sauna.

Heerlijk hotel in het centrum. Lekker ontbijt, vriendelijk onthaal en ontspannen in de wellness.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

schitterende kamers, knappe afwerking, mooi rustiek herenhuis, ...

gratis roomservice zondagmorgen ivm ontbijt, oplossing voor parkeerprobleem (omdat er geen plaats was, moest voertuig voor ander voertuig geparkeerd worden op hotelparking - receptionist houdt ook in het zeil en parkeert voertuig wanneer er een parkeerplaats vrij komt), knap afgewerkte kamers met topmaterialen, goed prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Zeer vriendelijk personeel.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Wat meer verlichting in de badkamer (aan de spiegel). Verwarming deels inefficiënt door overhangende gordijnen.

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijtbuffet. Stijlvolle inrichting. In het centrum, en toch met gratis eigen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Mooi verblijf in historisch kader.

De kamer had een storende krakende vloer. De deur naar de badkamer en toilet is transparant en open aan de bovenkant wat te weinig privacy biedt. De airco werkt prima maar een termostaat met temperatuurinstelling is practischer

Mooi hotel in een historisch kader en mooi gelegen nabij de Leie en bezienswaardigheden zoals Broeltorens en Groeningeveld.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Kortrijk was goed voor 2 dagen weg zijn.
    • Prestige Tweepersoonskamer

De locatie,de kamer en badkamer,het bed, het ontbijt en het personeel waren top. Gratis parking aan hotel. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

ontbijt prima rustige kamer

ontbijt prima rustige kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Mooi hotel.

Mooi hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Stijlvolle kamers, rustige omgeving, nabij centrum, ...

Stijlvolle kamers, rustige omgeving, nabij centrum, fraaie tuin, goed parkeren, heel klantgericht.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Prima hotel op een locatie vlakbij het centrum

Locatie, parkeergelegenheid, vriendelijk personeel, kamers

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Ontbijt zeer pover,

Ontbijt zeer pover, Bar en restaurant niet open in weekend!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

WC hangt te laag in kamer 6. Geluid van de keuken na 23:00 uur

Restaurant uitstekend!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

de kamer

restaurant gesloten in weekend

de kamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

prachtige kamer, heerlijk ontbijt, super gezellige stad!

kamer waarin vroeger werd gerookt

prachtige kamer, heerlijk ontbijt, super gezellige stad!

Hotel en rest zijn op zondag gesloten dus niets te drinken...

Hotel en rest zijn op zondag gesloten dus niets te drinken geen sauna of mogelijkheid tot gebruik van deze accommodatie zeer groot inpunt

Mooi hotel, lekker ontbijt aan een gedekte tafel

Mooi hotel, lekker ontbijt aan een gedekte tafel

Enorm vriendelijk onthaal en algemene service
    • Prestige Tweepersoonskamer

Enorm vriendelijk onthaal en algemene service Prachtige hotel en zeer gezellige kamer

uitstekend

Ligging en bediening

Schitterend hotel, lekker ontbijt, vriendelijk personeel,...

Schitterend hotel, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, niets op aan te merken

een rustig en comfortabel verblijf
    • Prestige Tweepersoonskamer

de kamer en badkamer waren heel ruim , ontbijt lekker , alles was aanwezig

Directe uitgaan van kamer de tuin in

Prijzen mini bar 😑

Directe uitgaan van kamer de tuin in

Deer goed ontbijt en goede ontvangst

Deer goed ontbijt en goede ontvangst

Heel vriendelijk personeel

De airco werkte niet.

Heel vriendelijk personeel Ontbijt wat erg goed verzorgd

• Prestige Tweepersoonskamer

Heerlijke rustige kamer. Fijn Confortabel bed. Prima ontbijt. Ligt mooi in het centrum van Kortrijk en heeft een eigen parkeervoorziening.

Was heerlijk om er te verblijven
    • Prestige Tweepersoonskamer

Tv zenders. Alleen canvas en één

De badkamer en kamer Het grote pluspunt was gratis garage voor auto

Heerlijk ontbijt!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt! Vriendelijke bediening! Ruime, rustige kamers! Diner in het restaurant was fantastisch!

Cosy, rustig gelegen , prima ontbijt met Nespresso koffie

Cosy, rustig gelegen , prima ontbijt met Nespresso koffie en op wandelafstand van het centrum

City trip
    • Prestige Tweepersoonskamer

Vriendelijke mensen, zeer attent. Lekker gegeten

Top.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Vriendelijkheid. Zeer goed ontbijt. Fijne kamer. Parking.

Voldeed aan de verwachting

Schimmel in de douche

Diner in het restaurant was zeer goed

Schitterend hotel

vriendelijke en bekwame mensen op onthaal en in het restaurant. zeer ruime, mooie en propere kamers. late check out was geen probleem,

• Prestige Tweepersoonskamer

Pand met veel klasse en groen zone midden van de stad

Perfect

Ontbijt goed echter in de gang met nog beetje sigaren lucht

Perfect

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het vriendelijke personeel !

Afwerking en gezelligheid

Hygiëne op de badkamer

Locatie kamer met zicht op Broeltorens Ontbijt Bar Personeel👍

In één woord: Top!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel, leuk gebouw/interieur en prima locatie!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prijzen restaurant liggen op een te hoig niveau.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Prijzen restaurant liggen op een te hoig niveau. Het is geen sterren restaurant maar heeft wel sterren prijzen

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Mooie ruime kamers, zeer vriendelijke medewerkers

Mooie ruime kamers, zeer vriendelijke medewerkers

Ideaal voor weekendtrip

Zeer ruime kamer, vriendelijk personeel smakelijk ontbijt goede ligging (rustige straat, dicht bij centrum)

de ligging

de ligging